Hello tourist

  2008. június 11. - ommm Címkék: lost porsche rendszam kaminsofor rulz

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Rácz kolléga múltkori posztja érzékenyen érintette a kamionsofőröket. Ezt ellensúlyozandó le kell szögeznem, hogy zömében rendes emberek ők, munkájuk kemény és bizony mind e mellett marad még idejük arra is, hogy a magyar rendszámkeretes német 911 Turbo kabriót is útbaigazítsák, hogyan, merre.

Alant egy elfogott msn-részlet:

nem kéne... üzenete:
két magyar csávó egy zsír porsche turbó kabrióban
nem kéne... üzenete:
német rendszám, magyar rendszámkeret
nem kéne... üzenete:
ÉS
nem kéne... üzenete:
megálltak kérdezősködni, mert eltévedtek.
nem kéne... üzenete:
mert navi az má nem vót
nem kéne... üzenete:
majomra arra vót pénz.
nem kéne... üzenete:
banánra már nemannyira
az még hozzátartozik a sztorihoz, hogy egy vendéglő melletti parkolóban a képen látható kamionostól kérdezősködtek, aki egy szál gatyában épp pihenőidőt tartott, mert a dögmelegben rakodott át a pótosból a gépesbe.

Hmmm...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr81494659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geri 2008.06.11. 12:36:02

én inkább azon vagyok kiakadva, hogy egy ilyen gépből minek készül cabrio?

marnemkekbon · http://wwww.modulweb.hu 2008.06.11. 12:42:55

nem akkora dolog ez..... ha van német partnered, céged, vehetsz kinn olcsó drágakocsit. De mivel itt használod nem fogod mindig kivinni egy olajcserére... a hazai cég, meg rögtön cseréli a rendszámkeretet, mert az jó neki :)

GO!LF 2008.06.11. 12:44:28

Figyelmesel és ácsferivel egyetértek!

Ez megy ebben az országban! Ha valakinek jobb autója van az átlagnál akkor az már egy bunkó paraszt lehet és biztos lopott pénzből vette...(persze a politikusok kivételek mert azok tényleg lopják a pénzt).

A másik dolog meg, hogy tényleg, miért is baj az hogy nem volt GPS a Porsche-ban? Ez olyan nagy gond?

Ez egy Porsche! nem azért veszik hogy legyen benne GPS amit nyomogatni lehet!!!!!

vnweb 2008.06.11. 12:44:31

Nem tud valaki eladó olcsó 911es kombit?

:D:D

Ádika 2008.06.11. 12:45:04

Nem értettétek a lényeget. Ez az ember egy adócsaló. Nem fizet regadót, súlyadót, mert valamiből ki kell spórolni a Porsche árát. Én így értettem a cikket.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.06.11. 12:49:14

Történt ennél már nagyobb csoda a sötét Zalában:)

ichisada · http://www.yog.hu 2008.06.11. 12:50:26

ácsferi

Hidd el, az van a suzukibe...
Mennyivel vagányabb egy ilyenből kérdezősködni mint egy wagon rh+-ben feszítve nyomkodni a bótig a dzsípí-ezt!

Robotvagyok 2008.06.11. 12:52:01

gyerekek, és ebben mi a pláne?
vagy te még nem tévedél el sosem?
eccccsém...

The good boy 2008.06.11. 12:52:36

Nem értem, mi a gond? Az hogy a "Fritz Mauer VW Autohaus" vagy hasonló feliratú támbát, ilyen szebb tipusazonosra cserélte?
Én egyszer láttam egy rendszámtartót, amin az volt "Az élet habos oldalán". Gondolom felülről a Borsodi feliratot lekaparták. Egyébként egy Suzuki Alto-n volt:)

Squeky 2008.06.11. 12:54:46

vazze, Zalaegerszeg...Már megijedtem h a képen én vagyok az egyik robogós...huhh..

Csanad (Erdelybol) 2008.06.11. 12:59:07

kemény, egy újabb értelmetlen süketség, ja, biztos épp annyi pénzze volt a fiúknak hogy porschera igen de navira már nem jutott.......pfff

Jozef 2008.06.11. 13:17:53

A navi extra.Miért kötelező megvenni sokért,mikor a boltba van mobil navi kevésért.Én sem vennék gyári navit semmibe!A rendszám keret:Még mindíg jobb mint a MENŐ krómozott műanyag:)))Az a csúcs!!!!!!!!!!

Tomozi Gábor 2008.06.11. 13:19:19

ge..k ezek, fizetne itthol biztit meg regadót meg miden sz..t, nem tudom, hogy miért menő a külföldi rendszám?

ja agyamba jutott, mert így bas..atja amagyar rendőrség a trafikat hú de jó engem meg beszop...ak.... leköpködöm az ilyen trágyákat!!!

Pipi 2008.06.11. 13:19:37

húha, megállt kérdezősködni. ez tényleg egy poszt? gázabb, mint a tilosban parkolós bejegyzések.

prokee · http://www.prokee.hu 2008.06.11. 13:20:32

Nabakker... Lemegyek Akaliba pénteken az angol rendszámos jobbkormányossal, és magyar keret lesz, aztán post lesz belőlem a Belsőségen :)
Teljesen komoly szitu, itt van a keret mellettem az asztalon, autó meg álláson, mondom, elolvasom a postot, aztán kimegyek, lecserélem.
Azt hiszem, mégsem :))))

Tomozi Gábor 2008.06.11. 13:22:55

ui.: ha valakinek a lelki nyugalmát megzavartam, esetleg a lelkébe gázoltam akkor elnézését kérem. (szólás, vagyis írszabadság jogával élve a magánvéleményemet fogalmaztam meg)

danken 2008.06.11. 13:23:22

Nem értem miről szól ez a cikk, eltévedt, segítséget kért, az lehet a bűne, hogy ilyen drága autóval tette ezt, meg, hogy magyartól, aki az ilyet nehezen emészti meg. Ha volt 35 millája ilyen autóra akkor talán egy gps-re is futotta volna neki ha akarja, de normális képet még mindig csak Bp-ről tudnak adni a beépített gps-ek, simán csak a jó magyar irigység a tag részéről, jó lesz vigyázni mindenkinek akinek drága autója van, mert egyszer csak arra ébred, hogy a tc-on van fennt az autója, hízelgő cikk mellé pesze.
Amúgy az autó gyönyörű.

Pipi 2008.06.11. 13:24:31

amúőgy meg ha volt 2 millád egy autóra, akkor is belefér még 50ezer navira. szal majd mindenkire rárúgom a suzuki ajtaját, ha megkérdezi tőlem, merre kell menni.

bkmsek 2008.06.11. 13:34:28

volt már olyan, h hasonló cikkre beírt a tulaj, hogy mi az igazság. akkor is beégés volt. nem elég sose? mindig szidni kell vkit részinformációk alapján?

Reaper 2008.06.11. 13:36:11

Szerintem meg csak impotens gyikoknak van navigacio az autoban mert az nagyon trendi manapsag. Az osszes balf...sz veszi mint a cukrot, hogy aztan reggel el ne tevedjen munkaba menet azon az uton amit evek ota jar mert utazgatni, arra mar nem futi de a navi vilagitson az autoban. Havi 10 ezer kilometert autozom kis orszagunkban es kulfoldon de ilyen f..szsagra meg nem volt szuksegem. Errol ennyit...

gondolatbetyar 2008.06.11. 13:38:58

hát...
remélem előbb lesz külföldi rendszámú porschem, mint gps-es navigációm(rendszámtábal keret nem éredekel)
addig meg asszonypajtás elvan a hajtogatós papír alapúval

és akkor majd omm kommentjei is sárgúlhatnak az irigységtől
remélem mindenki örül annak is, hogy mennyi útadó van a magyar benzin és gázolaj árakban
ki a csaló? aki külföldön tankol, vagy aki elsikkasztja a milliárdokat?

Navigator 2008.06.11. 13:40:49

Lent voltunk Rovinjban. És átruccantunk Porecbe, apósom előadta magát a navigációjával, aztán mikor belekeveredett, akkor mondtam neki, hogy kapcsold ki, és én mondom, hogy merre menj. Egyébiránt szeretem előre eltervezni az utat térképen, és általában meg is jegyzem. Ha lesz porschém, akkor sem lesz benne ilyen vacak, és majd engem is megpostolnak :-)

SquareWire 2008.06.11. 13:41:50

A világon semmi értelme ennek a balkánszagú postnak...ácsferinél a pont.

ojanos 2008.06.11. 13:47:36

Az senkinek sem fordult meg a fejében, hogy a tulaj esetleg nem szereti a kütyüket, annálinkább a sportkocsikat. Én sem szeretem a mindenféle akkumulátoros, zenélős, berregős, villogós ketyeréket. Én a telefonomon is telefonálok, esetleg sms-t írok, nem nézek meccset és nem is internetezem rajta. Ja és navim sincs, pedig nem tájékozódom jól. Köcsög én!

Pal85 2008.06.11. 13:56:35

Ez a cikk tényleg gáz. Ez már a csűcs? Vagy még van tovább?
Eddig sosem írtam rosszaló dolgokat, de tényleg kezd rossz irányba menni a ez az egész..

Tom 2008.06.11. 13:56:42

Persze 911-es kombit szeretnénk lehetőleg vonóhoroggal!:)))

danken 2008.06.11. 13:56:53

Végülis elérik a céljukat ezek a postok, sokan írnak be, ebben omm nagyon jó, bedob egy szép verdát, ír róla valami negatívat, vagy úgy állítja be, és már ömlenek is a commentek, jah, még egy kérdés, ha ennyire gáz a dolog , akkor mi a faxnak fényképezték le a Porschét? Csak nem titokban tetszik nekik, gps nélkül, és magyar rendszámkerettel is?

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.06.11. 13:57:04

Én sem értem miért gáz ez a sztori? Ne mondja már meg senki, hogy mire költsem a pénzem, ne legyen már kötelező az a navi, az meg, hogy megállok kérdezősködni egy ilyen verdával talán pont azt jelzi, hogy nem büdös még nekem ez a világ attól mer' fussa.

Arról nem beszélve, hogy ezekben a fasza gyári navikban csak hosszú bütyköléssel oldható meg, hogy jó HUN tértkép legyen, akkor meg minek?

Azt meg külön nem értem, hogy azon a honlapon, ahol folyamatosan jönnek a cikkek regadó/agyonsarcolás ellen, (jogosan), odág, hogy konkrét tanácsok jelennek meg arról, hogyan kerüljük el, szóval itt most valakit pont ezzel az adóelkerüléssel cinkeztek.... hát nem tudom, a konzisztens vélemény már ciki, ódivatú marhaság ezek szerint?

Értem én, hogy olvír, meg vitaindító, meg minden, csak szerintem elég ötlettelen. Persze értem, hogy jelen kell lenni folyamatosan a világhálón a klikk-generálásért, csak valahogy az a benyomásom, hogy "régen" amikor heti 5 db cikk jelent meg, pont ugyanannyi volt a jó, ötletes, jókedvre-derítő írás, mint most, amikor 5-7 cikk mellé még vagy 15 blogbejegyzést is produkál a kedves szerk.... de ez persze csak személyes vélemény, senkinek sem kell rá adni....

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.06.11. 13:58:54

A balkánra nalkánszagú post, ezzel mi a baj? Itt élünk, ez sose lesz nyugat európa, azt ők se szeretnék...

fogász 2008.06.11. 14:02:25

Ha nem szaros suzuki sx4-ben feszít, Tesco-s dístárcsákkal akkor már adócsaló?
én szerintem biztos volt neki lovetta egy gps-re de ilyen kocsiba minek?
ez a gond ma Magyarországon ha mindenki 20 éves skodával járna akkor is lennének irigykedők de kit érdekel dolgozzanak meg a pénzükért vegyék meg hitelre a suzukit fizessék 10 évig ez az élet rendje

tnz 2008.06.11. 14:03:08

Itt az a baj, hogy magyar a tulaj, külföldi rendszámmal. Elhiszem, hogy sok a regadó, de szerintem akkor is pitiáner dolog ezen a szinten ezzel szarakodni. Sa

djmcs 2008.06.11. 14:05:59

Nem értem a kocsimmal van a bajotok vagy azzal hogy megkérdeztem a kamionostól van-e esetleg eladó gázolaja vagy a porsche hungáriás rendszámtábla keretemmel? A kocsit aputól kaptam akinek kint van cége, (így olcsóbb) a gázolaj az a G-mercimbe kell (az is olcsóbb így) a keretet meg télleg a magyar szerviz rakta rá(mert ajándék volt)! ÉS AKKOR MIVAN? Jah 23 éves vagyok, és az életemben nem dolgoztam még soha...és nem is fogok! Muhaha

Káposztakukac 2008.06.11. 14:09:42

drága kocsival járó eltévedt. na és??? ki a faszt érdekel. jah bocs, a banánozó lúzert.

amúgy 99%-ra tippelek, hogy van a kocsiban navi, csak sajna a gyári gépekhez általában nincs magyarországi kártya. ennyit erről.

bexxter 2008.06.11. 14:12:07

A biztosítás miatt biztos nem intézne külföldi rendszámot, mert nem feltétlen olcsóbb mint itthon. Ellenben rendszámra vonatkozik,ha jóltudom. A regadó már más, de mi van akkor, ha azért tévedt el,mert bár (feltehetőleg) magyar, de nem itt él, és nem ismeri a környéket?

Alaptalanul mindenki egytől egyig adócsaló stbstb..

danken 2008.06.11. 14:15:08

Végén még kihozzák , hogy teljesen gáz a tag, aki ezt vette, csak hosszabítani akarta a méreteit, bezzeg az én 18 éves autóm, na az jó.

vau · http://www.holdkomp.hu 2008.06.11. 14:19:40

Szerencsere kevesebb elidegenitobb dolgot tudok a GPS-nel.

Kb. az utolso utani romantikus utazos, terkepguberalos, cirill betus telepulesnevtablarol bogaraszos kalandlehetoseget veszi el.

A kezzellabbal utbaigazitast keresrol nem is beszelve.

Fejlesztettem is hasonlo szart, higgyetek el, szerintem mindenkinek kell, hogy legyen annyi ideje, hogy lealljon egy picit, gyonyorkodjon a tajban es megnezze a terkepet.

A hivatasosoknak elso alkalommal lehet, hogy nehez odatalalni valahova. A taxisnak, futarnak is biztos jo. De h adriazashoz nem kell, az is 100% :D

bexxter 2008.06.11. 14:21:13

Irigykedni könnyebb, mint a jó ötleteket, megoldásokat ellesni, eltanulni, és alkalmazni, hogy sikeres legyen vki.. Szerencsére azértr vannak kivételek, akik nem csak siránkoznak és irigykednek ezen autótulajdonosokra, hanem tesznek is valamit azért, hogy növeljék életszínvonalukat.

ommm 2008.06.11. 14:24:35

ojanos 2008.06.11. 13:47:36
Az senkinek sem fordult meg a fejében, hogy a tulaj esetleg nem szereti a kütyüket, annálinkább a sportkocsikat.

Már megbocsáss, ugye, ezért ül egy 911 turbo kabrióban? :)

kecsap 2008.06.11. 14:42:38

Én nem értek egyet azokkal akik azért szidják az ilyen embereket,mert külföldi rendszámmal hajtják a kocsit v csak azért mert volt pénzük rá.
Basszus ha neked lenne lehetőséged olcsóbban megúszni simán ugy csinálnád !!

Ambi 2008.06.11. 14:43:25

Szép a kocsi! ELlentétben sokakkal azt kívánom használja egészséggel! A keretet én tuti lecserélném! Sajálom hogy sok a rosszindulatu hozzászólás. Azt remélem hamarosan kinövi ezt a Magyar!
Üdv
Ambi

qualitaet 2008.06.11. 14:44:00

Ja , kedélyesen útbaigazítja!

Tíz perccel később meg, életveszélyesen kivág elé - toronymagasról leszarva a másik tempóját - ,vagy leszorítja ,hogy 85 km/h-val, tempomattal ,hogy egy szűk negyedórát igénybe vevő manőverrel , megelőzze a 83 km/h-val "vánszorgó" kollégáját.
Már végéhez közeledik a mutatvány amikor "a "jól lehagyott" szaktárs előtt észlel még egy román túristabuszt.
Nosza még egy fertályóra belefér ,együk meg ezt is!
A "köcsög villogó" porschés , a többi "antiszolidáris" autós meg rosszabb esetben egy befékezéssel ,jobb esetben egy fényárba borítással ússza meg okvetetlenségét.Azzal a rallyekocsikat megszégyenítő szúrófénysorral ,amiről a hülye is pontosan tudja ,hogy kízárólag "büntetési" céllal quasi "fegyverként" szerelnek fel. Na meg amelyet réges- rég be kellett volna tiltani.
Bennem meg semmi megértés nincs. Ostoba segg módjára nem fér a hülye fejembe ,hogy sietni kell szegény sofőröknek, egyáltalán nem mindegy ,hogy az ember 83-mal vagy 85-tel megy...

Dottore 2008.06.11. 14:51:15

Ha jól tévedek a PA kezdetű rendszám Németországban Passau-t jelöli...

GyilKolo 2008.06.11. 14:57:16

Ha egyszer veszek egy 911-est, nem lesz rajta rendszámtartó. Kifúrom a lököst 4 helyen, és odapöttyintem popszegeccsel. Popszegecshúzóm már van, egy Porsche kell csak. Amúgy meg üzenném a sokaságnak, aki azt hiszi, hogy Zala sötét, hogy egyrészt nem azért sötét, mert az emberek azok, hanem a közvilágítás miatt aggatták rá ezt a jelzőt, azt is tévesen. Vas megye az, ami sötét, Zalával ellentétben, ha már itt lyukadunk ki. Ott építették ki legutoljára a közvilágítást. Akinek van településmérnök ismerőse, kérdezze meg.

Foximaxi 2008.06.11. 15:00:44

Inkább örülnétek neki, hogy a rendszámkeret megvásárlásával is a Magyar gazdaságot támogatta. :)

Tonyo 2008.06.11. 15:03:14

Én reggelente egy kék Tuareg-et szoktam látni német rendszámmal és ORFK-s kerettel...
:)

nemértem 2008.06.11. 15:04:56

és ez a cikk kinn van a főoldalon pfff...

sgabor 2008.06.11. 15:28:12

A GPS se tud mindent. Ha nincs benne ám az se baj az én autómba sincs. Horvátországban volt nálam kölcsön GPS és akkor is kérdezősködtünk, mert nem oda vitt. Használják egészséggel a Porschét és kívánok nekik hozzá jó egészséget és ennél egy kicsit kevesebb gyűlölkődőt... De nem is olyannak kell lenni. Azt hogy ki mit csal, azt meg majd az APEH eldönti és nem másoknak kell őket elítélni. És Németországban sem olcsó egy Porsche, de annak akinek esélye sincs venni ilyet, az ezt úgysem érti meg.

malac 2008.06.11. 15:38:12

mondjuk, porsche hungária keret van rajta, lehet hogy a viszonylag német illetőségü tulaj szimplán javíttatta náluk, mert pl,pesten jól belementek hátulról, ami a szar porsche fékeit és a hazai közönség követésitávolság-tartási szokásait ismerve könnyen megeshet, oszt nem akart otthonról DHL-el hazai rendszámtartó keretet küldetni.

rozsef 2008.06.11. 15:48:04

Ezt aztán érdemes volt kipostolni!

antimason 2008.06.11. 15:49:54

Én is lecserélném ilyenre, ha nem Porsche Deutschland lenne az eredeti. Gondolom valami sima német kereskedő rendszámkerete volt rajta eredetileg, de mivel magyar aki vette, lecserélte PORSCHE HUNGARIA (Lefordítva: MAGYAR PORSCHE) keretre? Ez már olyan, mint egy kért rendszám :) Nekem bejön.

malac 2008.06.11. 15:51:19

bizti nem magyar, nincs rajta nagymagyarország matrica :)

antimason 2008.06.11. 15:54:42

Ja és németben a Media Marktban most akciós a PNA. 79 Euro, azaz 20e forint. Alapban No., Svájc és Ausztria van csak telepítve rá. Lehet telik neki rá, csak most idejött? Vagy nem elég friss a térképe?

antimason 2008.06.11. 15:56:00

The good boy: Megelőztél :)

Papi 2008.06.11. 15:58:10

Neeem...ez nem adócsalás /regadó+súly+fa+ stb/, hanem ÖNVÉDELEM!!!! Számoljátok már ki, hogy ami a németeknéllengyeleknélszlovákoknál kb 200e pénz, az itt /magyarország/ ennél a verdánál bőven több mint 10MFT!!!!!!!!!!!

gabesz76 2008.06.11. 15:59:17

Mi bajotok van a GPS-szel?
Én nap mint nap használom, ha új céget keresek meg, forgalmas helyen.
A rendszámtábla keretről meg annyit, hogy főnököm régi VWcaddy-jén meg mercis keret van. Mercis használtautó telepen vette. Na és? Nekem az astrán a sima fekete keretet minden szervíznél ki akarták cserélni céges feliratúra. Mondtam a srácnak, hogy inkább az olajat cserélje ki normálisan, ne a kerettel legyen elfoglalva.

Ciri 2008.06.11. 16:01:24

Akkor most miről is szól ez a cikk?

Laczos (törölt) · http://napihulyeseg.blog.hu 2008.06.11. 16:04:06

Nehogy Caterhamet vegyetek, mert abban sincs navigáció! Sőt, rendelni sem lehet bele! Akkor pedig biztosan Csikós Zsolt hülyesége, hogy az mennyire jó autó... :-P
A keret meg lehet, hogy itthon tört el (elég annak egy rossz helyen hagyott vödör is) és a magyar külkereskedelem még nem áll azon a szinten, hogy bármikor be lehessen szerezni egy német rendszámtáblakeretet.
Viszont a Porsche szép. Ennyi jó van benne.

barnuska 2008.06.11. 16:05:50

navi az nincs benne, mert például a nővérem aki bécsben él sem tudja használni a 3-as bangelbmw-ben mert magyrorszáról még nincs 100%-os navi térkép, a BMW pedig nem engedni meg magának, hogy olyan rendszert adjon ki a neve alatt, ami útnak nézi vasútat, mint ahogy a nem gyári navival megtörtént.
na ezért kellett megállni a gyári navis szuperaitósnak itt a mi csodálatos országunkban. nem az ő szegénységükről szól a dolog, hanem arról, hogy semmit nem tudunk normálisan megcsinálni mi magyarok.

na erre varrjatok gombot!

zolika 2008.06.11. 16:06:35

Debrecenben is van egy német porsche, amit magyarok hajtanak! Illetve egy 6-os BMW, AC tuningos, AC kezdetű rendszámmal!
Rszámtábla keret: román tábla, magar keret, Debrecenben...

zolika 2008.06.11. 16:11:47

Mármint a keretes sztori egy dacia loganra vonatkozik :D

gabesz76 2008.06.11. 16:11:47

Lehet, hogy nem is tévedt el?
Csak érdeklődött, merre szoktak állni a stoppos lányok:-)

AP (törölt) 2008.06.11. 16:24:59

idáig érzem a mindent elborító irígység hullámait

Leegor 2008.06.11. 16:34:19

Ez a világ legjobb autója. Legalábbis szerintem.
A rendszámkeret meg pusztán annyit jelent, hogy a tulaj nem sajnálja karbantartásra a pénzt. Nagyon helyesen.
A német rendszám (különösen a passaui, az van a legközelebb) meg csak annyit, hogy regadóra sajnálja. Szerintem pitiánerség ilyen tételnél, mint egy Porsche 911 Tutbo, de magánügy.
Aki szerint meg egy drága autó automatikasan f.szhosszabításra szoruló bűnöző tulajdonost jelent, az járjon továbbra is tizenéves autóval, megérdemli.

Cappyka 2008.06.11. 16:38:21

Hmmm... 3. éve élek írországban és terveztük, hogy Aug-ban kocsival megyünk haza. (természetesen Ír rendszám van a kocsin) Akkor most vigyek magammal munkáltatói igazolást, telefonszámlát, stb mert esetleg agyonver a rendőr, jómunkásember mert "itt egy másik rohadt adócsaló" aki nem fizetett regadót a Rover-re??? Bakker mi van otthon?

proki 2008.06.11. 17:01:17

Adócsalóó??!! Te jó ég...! Ugyan úgy fizeti az adót... csak Németországban. ;) Szánalmas bunkó irigy emberek ááááááá

Eg 2008.06.11. 17:02:20

Ádika!!! A faszom se adózna ennek az államnak!! Ha tehetném újautót vennék....Szolvákiában!! Nem pedig Magyarországon, ahol a tisztességes emberről, több bőrt is lenyúznak, a hazug, csaló, gyilkos, meg röhög a markában!!! Ennyi!

brabus 2008.06.11. 17:17:19

Adócsalás?:D Ne vicceljetek? Ki a fasznak van kedve az egyre nagyobbodó fekete lyukba dobálni befelé az egyre magasabb közterheket, ha van más (legális) megoldás is? Sz#pjon le az állam a rohadt lehúzásaival, ezek csak kizsebelni tudnak

Bál 2008.06.11. 17:19:35

Jól teszi, hogy nem itt adóz, én is azt tenném, ha lehetne. Ez az állam csak lehúz, saját zsebbe, a kimagaslóan magas közterheivel. Szopjanak le:S

Kivagyte??? 2008.06.11. 17:19:38

Ommocska, megint mit csinalsz? Ez nalad hobby vagy mi?? Multkor a mercit piszkaltad, most akkor jöhet a porsche? Mit tudsz te erröl az egeszröl? Szerinted olyan nagyon olcso fenntartani egy nemet rendszamos kocsit? Tudod te mennyibe kerül az ado egy ilyen autora? Gondolom nem. De talan nem is az ado a lenyeg, hanem a biztositasi besorolas egy ilyen autonal + casco. Arrol sincs szerintem fogalmad. A lenyeg, hogy amortizalodna a regdij mivel nagyobbak a fenntartasi költsegei mint otthon, legalabbis par ev alatt biztosan. Az egy masik tema, hogy a nemet rendszamrol mindenkinek az adocsalo jut az eszebe, erröl sincs fogalmotok, csak irjatok itt a nagy irigy posztokat. A nemet rendszam nem mas mint egy "luxuscikk", a szlovak es a roman rendszam az az olcso alternativa, de nem a nemet.

Mar több "kvalifikalt" ujsagirotol hallottam rolad velemenyt, kedves ommm. Eggyik se volt pozitiv... Miert vagod magad alatt a fat? Nincs jobb dolgod? Ha te ezert meg penzt is veszel fel akkor itt te vagy a csalo...

andrush. 2008.06.11. 17:19:43

a PA (Passau)- rendszám szinte egytől egyig magyar tulajt takar.. nem viszik messzebb a határnál az itthon vásárolt autót a német üzembehelyezésért, regadómentességért, német tartósbérletért.. itthon megvette, a német próbarendszámot feldobták a porsche-s keretbe, kinnt megkapta a passau-it, a keret meg maradt.. ennyi.. tényleg nagy csoda, post-ot neki..

Bál 2008.06.11. 17:22:17

Irigykedni meg miért kell mindig? Meg negatívan komplikálni? Nem értem

Pesta.p.i. 2008.06.11. 17:24:37

Nahde most tényleg... Ki honnan tudja hogy miért van magyar keret a nyavalyás rendszámon, vagy hogy tényleg volt-e navi a porsében? demég ha a gyanú igaz is, és tényleg egy tűzrevaló adócsaló ( tehát nem olyan mint az Összes példás becsületű magyar, akiknek mégcsak soha meg sem fordult a fejükben hogy valahogy kijátszanak valamit... ) akkor sem hiszem hogy el kellene kezdeni a Zinterneten ujjal mutogatni rá. Ha legalább valami is biztos lenne a vádaskodásoból, még akkor is kevés lenne... még a blikk-be is

Laczos (törölt) · http://napihulyeseg.blog.hu 2008.06.11. 17:38:55

Cappyka: szerintem még ha jobbkormányossal jönnél haza, akkor sem esne le a bunkók nagy részének! :-)

Cappyka 2008.06.11. 17:59:12

@Laczos
Persze, hogy jobbkormányos mert itt vettem. De most komolyan elgondolkodtam mit kérdezhet a yard egy igazoltatásnál. Itt a forgalmi = valami törzslap szerűséggel (nem kell magaddal hordani). Útlevelem magyar. Kell igazolnom valahogy az állandó lakcímem??? Most teljesen megkavarodtam. Legalább erre jó volt a post, hogy ez felszinre kerüljön... :)

Kivagyte??? 2008.06.11. 18:29:18

@Cappyka:
Ha a te neveden van az auto akkor miert kellene igazolnod az allando lakcimed? Ahhoz, hogy a nevedre kerüljön kell egy allando lakcim. Az allando lakcim meg magaval vonja azt, hogy te ott elsz (allandoan), legalabbis többet mint 180 napot egy evben. Ez azt jelenti, hogy te ott is adozol. A rendörnek ehhez semmi köze nincs. Attol mert magyar allampolgar es magyar utleveled van nem kell igazolnod a rendörnek a lakcimed es a jövedelmed se, legfökeppen azt se, hogy miböl tudod fenntartani az autodat, telefonszamlakra es mas szamlakra egy masik hatosag lehet kivancsi. De azoknak sincs ehhez semmi közük mert a jövedelmedet nem magyarorszagon keresed, es nem is itt vegzel kereskedelmi tevekenyseget (feltetelezem), tehat abszolut nem a hataskörükbe tartozol.

madwe 2008.06.11. 19:06:36

se GPS
se Porsche
se magyar se krómozott rendszámkeret
Hogymiért is!?
Mert a buszvezető tudja az utat:D

series_one (törölt) 2008.06.11. 19:50:42

na gyerekek, akkor látom sikerült kibasznom az összes létező biztit.
a képeket én lőttem, az msn log tőlem származik.
és a tisztánlátás végett:
a gyerekek magyarok voltak.
a porsche az német volt.
és nem volt benne navi, amin a gyerekek is marha nagyot röhögtek, hogy ez van, beszopták.
nem egy bonyolult hely ez az egerszeg, átutazóban voltak, mégis elbaszták.
én inkább azt a részét tartottam poénnak, ahogy ezek a csávók megoldották:
ennél nagyobb kontraszt az eltévedt és az útbaigazító közt talán csak akkor lett volna, ha mittomén egy kukásautót csekkolnak le, de teljesen természetesnek vették.

(ha valaki esetleg kételkedne, hát megkérem ommmot, hogy tegye fel azt a képet, ami a porsche jobb elejéről készült: szerepel rajta egy vendéglő valamint egy bordó háromajtós rover200)

muhahaha 2008.06.11. 20:23:02

:D Pont most láttam ezt a Porsche-t a Városmajorban...

ommm 2008.06.11. 21:07:17

series_one 2008.06.11. 19:50:42

Bizony. Egyáltalán nem erre volt kihegyezve, nem erről szólt a poszt, a lényeg a kontraszt és a segítőkészség.
Csak hát eleve negatív szemüvegen nézzük mi magyarok a világot, a kommentablakban pedig rögvest szeplőtelen szüzekké változunk.


Kivagyte??? 2008.06.11. 17:19:38
Mar több "kvalifikalt" ujsagirotol hallottam rolad velemenyt, kedves ommm. Eggyik se volt pozitiv.

Legyek őszinte? Nem kell engem szeretni, nem kértem rá senkit. A "kvalifikált" újságírókra pedig, kevés kivétellel, engedelmeddel, teszek. Aki ismer, tudja milyen vagyok aki nem nem. Nem célom a nirvána elérése ebben a szakmában, túl régen dolgozom ebben a közegben (és hidd el, a világon mindenütt egyforma), hogy meglehessen a véleményem.

Ami a Pimp-posztot illeti, ott elismertem, hogy túl negatív voltam a tulajdonossal szemben, ezért elnézést kértem.

És hidd el, hogy tisztában vagyok a Magyarországi autó-kálváriával. Használd a keresőt a címlapon.
Maradtam tisztelettel.

Pal85 2008.06.11. 21:33:23

Én úgy éreztem, hogy ez egy negatív írás. Sokkal jobban örulnék néhény Porsche tesztnek. Főleg használttesztnek. Azo k mindig izgik. Amúgy most esett le a "majomra volt pénz". (A Tv-s Porschés majom-os beszólás.) De amúgy az is csak egyszer volt vicces, most már inkább fricskának érzem.
Ja, Ommm. Nem mintha számítana a véleményem, de ha nem te, akkor gyakran nincs semmi értelmes olvasni való itt.
Tehát a lényeg több Porsche, kevesebb fikázás. (:
De azért az is igaz, hogy én és még sokan mások érezték azt, hogy most itt megint "negatív kampány" folyik.
Üdv.

series_one (törölt) 2008.06.11. 21:42:17

Pal85 2008.06.11. 21:33:23

nekem mondjad, az idézett messenger logot én írtam.
ommm csak betette.
nem szerkesztett rajta semmit, így egy az egyben ment le.
poén volt akkor, ennyi.

porsche teszt.
szerinted porschét szerezni tesztre könnyű?
tudom, ha neked lenne, tutira odaadnád.

Dottore 2008.06.11. 21:52:46

Kedves Series_one és Ommm!

Bármi is volt az eredeti célja a cikknek, be kell látni, félresiklott.
A legelegánsabb megoldás talán az volna, ha egyszerűen levennék a posztot, mert sok értelme egyébként sem volt, azon túl, hogy irigy embereknek csámcsogni valót kínált - mégha nem is ez volt a szándék.

Ui.: a magyar srác a német rendszámos Porschéban annyira adócsaló, mint amennyire adócsalók voltak a beszámlázó orvosok...

baranyp 2008.06.11. 22:01:54

"én inkább azt a részét tartottam poénnak, ahogy ezek a csávók megoldották:
ennél nagyobb kontraszt az eltévedt és az útbaigazító közt talán csak akkor lett volna, ha mittomén egy kukásautót csekkolnak le, de teljesen természetesnek vették."
Ezt csak én nem értem?Ez miért nem természetes?Én inkább helyi gyalogost vagy biciklist szoktam megkérdezni,az még nagyobb kontraszt??Ezt a faszságot.

series_one (törölt) 2008.06.11. 22:02:21

amit félre lehet érteni, azt az emberek nagy része félre is akrja érteni, pedig ott van neki a triviális megoldás.
de az túl egyszerű, biztos van valami csavar a dologban.
hát nincs.
a mercist se értette a népek jó része, ezt se.
konkrétan nem zörget, én jól szórakoztam mindkettőn, mert egész véletlenül mindkettőnél jelen voltam és tudtam, miről szól a poszt.
nekem átjött.

ommm 2008.06.11. 22:05:38

Dottore 2008.06.11. 21:52:46

Legyen tükör.

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.06.11. 22:06:46

Ha ilyen autóm lenne, tulajdonképpen azt se bánnám, ha soha nem tudnám, hogy épp merre járok.

Rocko- 2008.06.11. 22:17:35

AP-t akarom. ide. most!

series_one (törölt) 2008.06.11. 22:20:24

mé, mivan apvel?
nincs itt elég hülye?
:))))))

Rocko- 2008.06.11. 22:23:10

de, majd ő rendbe rakja őket.

barnuska 2008.06.11. 16:05:50
úgy kell gombot varrni rá, h megfelelő naviszoftvert vegyen.

Pal85 2008.06.11. 22:26:12

series_one

Neked is mondhatom, hogy én negatívnak éreztem. Mindegy túl van tárgyalva, ettől nem dől össze a világ. Ne legyen ilyen hullaszagú a hangulat. Már én is átállítottam az antennámat és örülök a cikk képeinek.
Azért Ommm-ak "címeztem" mert arra akartam reagálni amit neki írtak.
És nem. Nem hiszem, hogy odaadnám. Biztos kotlanék a kérdésen vagy 1 hetet. (:
De azért nem lenne jó? Csak akarni kell, én már akarom.
Üdv.

Kivagyte??? 2008.06.11. 22:36:01

Kedves Ommm,

nem kell annyira mellre szivni a dolgot. Valoban igazad van, hogy lehet szeretni es lehet nem is. De egy valoban jo ujsagirot a stilusa tesz ki. Kb olyan ez mint a bangle bmw, van akinek bejön, van akinek nagyon nem. Remelem tudod mire gondolok :-)) De a lenyeg, hogy valahol a cikkeid tele vannak negativumokkal. A mercis cikkedröl nem is beszelve (ok, elnezest kertel). Ez a cikk se sokkal különbb. Nem kell vedened magad, fogadd csak el a kritikat ugy ahogy van. A masik, hogy hiaba irja itt series_one, hogy ö adta a cikket. De kedves ommm, te meg a neved adtad hozza. Legalabb "kipofozhattad" volna ugy, hogy poenos de ironikus legyen es ne mindenkinek kapasbol a negativum jusson az eszebe.
Nem okoskodni szeretnek en, csak eszreveteleimet irom le veled kapcsolatban. Nekem mindeggy, hogy hany eve nyomod ebben a közegben en csak annyit szeretnek, hogy ha fellepek a totalcarra akkor valami "ertelmeset" olvassak, legalabbis valami olyasmit aminek van eleje es hatulja. A mercis cikkednek volt amugy, csak abbol mas hianyzott. Nem rossz ez az irany annyira, csak akkor ha mar "errefele" akkor "rendesen".
Tovabbi szep estet!
En is maradok tisztelettel! :-))

AP (törölt) 2008.06.12. 17:45:15

yeehaw

lemaradtam valamiről?

foolproof 2008.06.12. 22:31:03

Az "ommm" nick eddigi totalcaros munkassaga nagyszeru peldat ad arra, milyen az, ha valaki nem tudja atlepni az arnyekat. Egyik cikk jobb, mint a masik, komolyan. Nem tudom, az "ommm" nick hany eves embert takar, de remelem, meg nagyon fiatalka(

foolproof 2008.06.12. 23:01:41

"Legyek őszinte? Nem kell engem szeretni, nem kértem rá senkit. A "kvalifikált" újságírókra pedig, kevés kivétellel, engedelmeddel, teszek. Aki ismer, tudja milyen vagyok aki nem nem. Nem célom a nirvána elérése ebben a szakmában, túl régen dolgozom ebben a közegben (és hidd el, a világon mindenütt egyforma), hogy meglehessen a véleményem." -copyright by "ommm"

Ha az "ommm" nick-et hasznalo ember tul regota dolgozik allitasa szerint "ebben a kozegben", akkor gondolom ideje valtani, mert ilyen megkeseredett hangvetelu cikkekre semmi szukseg.

Szellemesseg zero, helyette valami egeszen gorcsos proli-vircsaft. Annyi sok szep szakma van meg, kar erolkodni.

Mondjuk azt nem hiszem, hogy a vilag minden tajan sikerult "ommm" nick-nek tapasztalatot gyujtenie, mert a vilagot kicsit is jobban ismero emberek nem csak fekete-feherben kepesek azt latni.

Ha tul serto lenne a hozzaszolasom: ez egy ilyen szakma, a vilagon mindenutt egyforma.

dinan 2008.06.12. 23:14:44

Ebbe a Porsceba ugy oszinten, minek GPS? ott az a pedal jobb oldalt
ha eltevedsz, korrigalsz es meg ugy is gyorsabban ersz a celodhoz mint barki mas tenne:)
A porke halistennek a vezetesrol szol meg(except cayenne kis "c"-vel)
kis OFF
teljesen megvaltozott a belsoseg hangulata egy ideje.
lehet hogy csak en latom igy, de sokkal gorcsosebb, kotozkodobbek a postok es a kommentek is egyarant. olyan izomszagu.
a regebbi, az autok iranti lelkesedos feeling jobb volt regen.
en Omm lelkesedeset es nyitottsagat pedig maximalisan ertekelem!
ON

dinan 2008.06.12. 23:15:45

Porsche, sry

Brányát 2008.06.13. 11:02:16

Mi a baj azza', ha egy Porschéval állnak meg útbaigazítást kérni? :P Ha nem állnak meg akkor meg az a baj, hogy már a pórnép közé le sem ereszkednek... :P

Összeszedhetnék már magukat az írók a [Totalcar]nál, mert lassan már csak kötözködős-mindentfikázós cikkek születnek.

T-boy (törölt) 2008.06.14. 08:49:20

Egerszegen voltam áruért,a GPS-be beirt
cim előtt elfogyott az út/a GPS-ből/.A partner mondta,onnét kb.4-500m-re van a cég.Úgy hogy esetleg nem is volt a navin
az amit kerestek.
Egyébként Zalaegerszeg egy nagy kedves város,főleg az emberek miatt.

Lala 2008.06.15. 15:21:50

Kinek van itt Porschéja? Mert ha van valakinek, akkor beírhatná, hogy a
gyári navi ismeri a magyar földet, csak a vizet (pld.: Duna) nem mutatja :-) Ami néha igen vicces tud lenni.
Az adócsalásról meg annyit, hogy mindenki ott spórol ahol tud, ha a regadóval akkor azzal, de a német rendszámos drága kocsiknak az lehet a titkuk, hogy vannak imondottan nagy értékű kocsikkal foglalkozó lízingcégek kint, ahonnan megéri megvenni ezeket a gyönyörűségeket és elvileg még az adataidat sem adják ki pld egy parkolótársaságnak.

autobahnvignette 2008.06.19. 16:08:20

nem ertem miert lenne ez adocsalas, ha legalisan megoldhato, akkor az nem csalas, csak kiskapu, az msn logban szereplo arc pedig egy irigy f***aszkalap en ugy gondolom, vagy csak engem nem zavar hogy valakinek porse kabriLYóLYa van?
amugy a magyar parkolotarsasag hiaba buntet meg nemet rendszamos autot, nem tud vele mit kezdeni, ugy ahogy a palyamatricaval sem, ha nincs, bar enmatricat igen, parkolojegyet nem veszek budapesten, hatalmas nagy lehuzasnak tartom en CSALO vagyok etéren :-))
süti beállítások módosítása