Nyerges Lada. Nem vicc!

  2008. március 31. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


Vomit, a regadó-elleni harc don Quijotéja küldte szerkesztőségi levelezőlistánkra ezt a forgózsámolyos orosz gyöngyszemet. A tárgy: ehhez milyen jogosítvány kellhet itthon? És volt ott még egy megjegyzés, miszerint euro3-as, más országon át regadó nélkül simán behozható.

Jó kis instant get, már látom is magam, ahogy szállítom haza a tüzelőt télire, a cserepet a tető átrakásához, a sittet a depóra, ilyesmi.

A gyártó oldala nem halmoz el adatokkal; annyit azért csekély orosztudásommal is sikerült kimazsolázni a katalógusból, hogy a kocsi 4058, a félpót 3,9, vagy 5,7 méter hosszú lehet. Az átfedés miatt a teljes hossz valahol hat és fél, illetve nyolc méter körül lehet. A 2107-es Ladára épülő kamiontraktorban 1,7 literes, 81 lóerős injektoros benzinmotor cincog, az első tengely 720, a hátsó 1010, a nyeregszerkezet 600 kilóval terhelhető. A teljes megengedett össztömeg 2730 kilogramm, vagyis elvileg vezethető B-s jogsival az autó - hogy a félpóthoz kell-e az E kategória, azt nem merném megtippelni.

Ha jól értelmeztem az árlistát, 205 ezer rubelbe kerül az alapgép (1,422 millió forint), a rövidebb félpót 80 ezer (555 ezer forint), a hosszabb, de primitívebb 5,7 méteres félpótváz 60 ezer rubelbe (420 ezer forint) kerül. Mármint Oroszországban.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr49404511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EM 2008.03.31. 14:54:55

Platós kocka ladát már régóta árúlnak az oroszok. Nem csináltak mást, mint leszedték a platós felépítményt és ráaplikálták azt a nyereg szerkezetet, vagy mit.
Sőt, ha jól tudom, létezik platós Samara is.
Egyébként meg rájöttem ki lehetne az igazi célközönség. Mond valakinek az a kifejezés valamit, hogy "dinnyés Lada"? :p

karlmann 2008.03.31. 15:03:06

Háát, szóval, izé öööö. Kissé pihent gondolat. Másrészt a versenyképessége is megkérdőjelezhető, mert az ára se kevés, főleg, hogy ettől alig kerül többe egy Gazella. Az viszont diesel motoros, Iveco alvázzal, hátul dupla kerék van egy közel azonos platóval.

Rocko- 2008.03.31. 15:17:09

nemmondod, h ez gyári?!

marek 2008.03.31. 15:18:24

ezt a nyerges változatot most látom először, viszont az tény hogy platós változata régóta létezik a kockazsigulinak :) vagyis kocka Izsnek, ugyanis nem a Lada, hanem az Izs gyártja (tessék csak megnézni az emblémát...engem nem emlékezetet a kishajóra :) )

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.03.31. 15:21:24

ez a "nemhiszemel" kategória. erre varjanak lyukas gombot az elcaminósok!

fury 2008.03.31. 15:22:09

Gyártják még személyautóként a 2105-07eseket?Abba is illene ez a motor-injektor,és kevésbé tetemes fogyasztás..beleülnék nosztalgiából egy vadonatújba..asszem ott a "szaktekintélyek" máris kezdhetnének a vizslatást-billegös futómű(jujj,az rossz,ha a családdal piknikre menet 90nnel szlalomoznánk a hegyröl lefelé),illesztési hézagok nagyok(jujj,ha esetleg a smart-kártyám lötyög benne),felhasznált anyagok(jujj,nem intarziás rózsafaberakás van belül egy kb.600ezres autóban),ésatöbbi,ésatöbbi..És..meg is érteném Őket!!))Letünt kor relikviája-egy túlzott igényekkel bélelt világban..Bevált,és 30éve ugyisolyankurvadrágavolt a gyártósor))Amít lehet,kisajtolnak az oroszok belöle)) -"Miért nem használják az oroszok az új mikrocsipjüket??-Mert nem fér ki a gyárkapun."Hihihi))) -Pedig pár éve az új Volga(kábé 2003?nem emlékszem pontosan) egy az akkori BMW számítógépes tervezöprogramjánál modernebb,és fejlettebb(!)rendszert használt..persze a prototípus(woow) hösi halált halt-rábiggyesztettek néhány elemét a régi alapra-pedig tényleg szép volt kívül-belül..de ez az orosz politika-már ott is mindenki a nyugat hódításának termékeit használja..okkal.

Pipi 2008.03.31. 15:25:34

Az árát én is sokallom, de amúgy nem rossz ötlet:)

jenko 2008.03.31. 15:29:18

milyen szép mutatványokat lehetne ezzel csinálni üresen, síkos úton!

Czigler Zsolt 2008.03.31. 15:39:58

akaromakaromakaromakarom!
Olcsó!
Modern!
Új! mikőmég?
100 év múlva minden ebbe az irányba mozdul,tehát megint elöljárnak az et.-sak
,és mennyi variáció maradt még!!?

benya 2008.03.31. 15:43:55

Sztem fasza!

imi 2008.03.31. 15:47:01

gyerekek ez eléggé sulyos!!!!!!!!!! :-)

Lowtyo 2008.03.31. 15:47:28

billencs nincs belőle?

fury 2008.03.31. 15:49:46

A müszaki fejlödést,az elmult 100évben-ugyanebben az iramban-lehetetlen überelni..stagnál már most is,de kis tulzással már minden megvan egy kocsiban(néha csak az ötletek gyors összecsapása-hogy"Mi"legyünk az elsök-oszt kiforratlan,hibás a kütyü)..lassul nyilván az ötletfolyam,és visszatérünk az alapokhoz.?Legyen csak a köv.30év..kiváncsian várom..a Lada is ujra divatba jön lehet,mint a kordnadrág)))))

butcher 2008.03.31. 15:52:08

Megnéznék egy ilyent lexus alapokon :]

CJKrisz 2008.03.31. 15:53:34

Nagyon kemény cucc! :)
Csak hirtelen azon lepődtem meg, hogy már a rubel is jobb pénz, mint a forint? WTF? Azt hittem, hogy egy húszezresért adnak egy vagon rubelt... :S Nem olyan rég legalábbis mintha így lett volna. :)
Mindenesetre állat a cucc. Hasznosabb, mint egy kertitraktor utánfutóval.

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu 2008.03.31. 15:55:41

lol :D Azt hittem, hogy valaki házilag barkácsolta :D

cso zsi 2008.03.31. 16:17:43

" marek 2008.03.31. 15:18:24"
Ha vetted volna a fáradságot, és a linkelt gyári oldalra is kattintottál volna...
Ez bizony Zsiguli Toljattiból.
Az Izs/Moszkvics/Aleko www.azlk.ru/ más műfaj, mégha típusszám átfedés volt is a két gyártó között. www.moszkvicsklub.hu/keptarelemei/keptar.html

GYF 2008.03.31. 16:53:19

Ez nem vicc uraim, elvtársak.
Amikor még régen a KGB-ben dolgoztam, mindig ilyenet használtam.
Me aztán a platóra jól elfér a könnygázvető is.
Lárifári.

Nem vagyok fideszes 2008.03.31. 17:16:25

LOL, ez naggyon kemény! A ruszkik amúgy tudnak érdekeseket alkotni, az én személyes kedvenceim a Vityaz:

www.youtube.com/watch?v=e1D63aMZNSo

és a Zil 29261:

www.youtube.com/watch?v=afJ18eJeNgU&feature=related


P.s.: Azért az hihetetlen, hogy néhány baromállat még itt is elkezd aktuálpolitizálni...

Nándesz 2008.03.31. 17:19:28

Ez 2105, nem 07. De tudtam hogy AP meg fog előzni :)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.03.31. 17:36:26

AP! Bányásztam neked egy őskövület Queen kazettát. A kind of magic - Made in India. :)

Ha érdekel, valahogy üzenj (ha jól emlékszem, te voltál ráizgulva nemrég a régi rockra). Ajándék.

Quattroman 2008.03.31. 17:52:28

B,E kat jogsi kell az ilyenhez.
B mert az össztömeg 3,5t alatt van
E pedig azért mert a félpót nehezebb mint 750kg

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.03.31. 18:08:35

Kezdjünk el félni az Oroszoktól, ezek megint készülnek valamire...

tnorbi90 2008.03.31. 18:23:56

fury kérdésére válaszolva: a 2105/2107-es Ladákat még gyártják, sőt még a 2106-os (dulpla)kereklámpás ezeröcsiket is! A Samara gyártását (állítólag) idén befejezik...

volante · http://volante.blog.hu 2008.03.31. 18:35:47

Affene, nekem igenis kéne. :)

Krizsi 2008.03.31. 19:21:39

Jó, jó feeling meg minden.... de ennyiért (ha teherautó kéne)én inkább egy hosszított Sprintert vennék használtan...

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.31. 19:22:03

fury 2008.03.31. 15:22:09
Igen, gyártják őket, elvileg van Euro 3-as motorral is.

Dugó 2008.03.31. 19:27:57

Akkor ez tulajdonképpen egy csőrös kamion !

zsigulifan@oroszok.ru 2008.03.31. 19:31:51

hejjj, ez nagyon uberzsiiiir!!!:) a kenyszer nagy ur! ki az az allat aki ilyet gyart/vesz? de nagyon cooool:DDDD megultetni, koppanyveg, hegesztett felni, a csigabiga erdekes lenne vele:DDDD nekem tetszik, de a kozelebe nem mennek!:)

fury 2008.03.31. 19:44:24

tnorbi90,camell-->Köszi srácok az infót,érdekesen újszerü élmény lehet beleülni))Kipróbálnék egy újat.

Csubakka Junior 2008.03.31. 19:49:07

fury 2008.03.31. 15:22:09

Apámék '95-ben a tatabányai szalonból hoztak el egy 0 km-es 2107-est, valószínűleg egyike volt az utolsó ide érkező daraboknak. Katalizátorral, 5 sebességes váltóval, "repülő ülésekkel", fordulatszámmérővel, mechanikus órával a középkonzolon. Akkor volt 915e HUF (a Swift csak álom volt), plusz kaptunk hozzá ajándékba 50e HUF értékben élelmiszer vásárlási utalványt, amit kb. 1 boltban váltottak be a környéken. Akkor volt friss a jogsim és olyan szokatlan volt az ereje a 120-as tanuló Skoda után, hogy néhány deka gumit az aszfalton hagytam vele. Imádtam azt a kocsit, új állapotban most is kéne!

fury 2008.03.31. 20:22:48

Csubakka-->egyetértek,mindig kedveltem a típust..manapság már max.a megvett autónak jó az élelmiszer-utalvány;-benzinutalvány formájában..kéne,új kocsiként-és kész.))

Csubakka Junior 2008.03.31. 20:44:26

Elő is túrtam a "prospektust", amit hetekig nézegettünk anno, mielőtt megvettük. Egy félbe hajtott A3-as rajzlap, amin kék festékkel van nyomva a szöveg, technikai adatok, meg a rajzolt autó a méretekkel.

marek 2008.03.31. 20:57:40

cso zsi 2008.03.31. 16:17:43
vettem a fáradtságot, és megnéztem. lehet, hogy tévedtem, de lehet hogy nem ugyanis ez a nyerges gyönyör az oldal szerint ВИС (visz) és nem BA3...

marek 2008.03.31. 21:03:10

tnorbi90 2008.03.31. 18:23:56
el kell, hogy szomorítsalak: a 2106ost 2005 óta nem gyártják (bár nekem is az egyik kedvencem volt): 1998ban a gyártása 1 részét a szizrani RoszLada veszi át (hogy kapacitás szabaduljon fel), majd 2000ben az izsevszki ( :) )autógyár száll be, 2001ben pedig Luckban is gyártják, miközben abban az évben Togliattiban befejezik a gyártását. 2005ben, 4,4millió 2106os legyártása után (1976óta) Izsevszkben gördül le az utolsó modell...
szerencsére a jóöreg 2104, 2105, 2107 maradt :D

faszkalap 2008.03.31. 21:28:24

AZ A JÓ ITT HOGY MINDENKI OLYAN KURVA OKOS!!!!

Meszes 2008.03.31. 21:37:33

Valaki megtudja mondani,hogy kockából meg körlámpásból mennyit gyártottak?
Az a 4,4 millio 06-os sem semmi.
Nemrég készült el az ötmilliomodik 5ös Bmw, ahhoz képest 1.6 osból ennyi nemis rossz.
Ja és 05-ből lett a híres vilniuszi versenyótó is!

AP (törölt) 2008.03.31. 22:10:38

sipike78 · www.szabolcsswift.fw.hu 2008.03.31. 17:36:26

Plízplízplíz
Köll a Queen! Mindegy, hogy

feketefene · http://feketefene.wordpress.com/2008/03 2008.03.31. 22:11:40

Ez igen!
Az orosz leleményesség...
:D :P

AP (törölt) 2008.03.31. 22:11:57

Ja, juteszembe, amúgy is orrnehéz a Lada, hát még ez?!

Szépeket lehetne vele rajzolni. De szépeket.. (megint elmorzsoltam egy könnycseppet)

skoda 4ever 2008.03.31. 22:43:45

Hát azért a nostalgia mindent tud, ha vannak ilyen nyerges amcsi terepjárók akkor miért ne lehetne ladábol is, de ez egy VFTS-motorral mutatna nagyon jol dupla torku weber karbi istenem kérlek csinálják meg és legyen billenós meg elől 70kgs krom lökös eskü veszek belőle

jasna 2008.03.31. 23:33:55

Kell ez mint egy falat kenyér

plac 2008.03.31. 23:56:19

Odab..sz!!!

Kiralysag!

,, Nekeeeem teccik! "

Ha epitkezem legkozelebb, be kene egy ilyet szereznem!

PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2008.04.01. 00:33:48

Azért a vontató hátsólámpa-megoldása is megér egy misét... Ha a tetőre feltolnának egy motorháztetőből készített (klasszik!) légterelőt, úgy nézne ki, mint egy búbosbanka. ;]

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.01. 02:16:00

Euro 0-ás motorral kérném. Ezerkettessel. Postacím a szerkesztőségben. Köszönöm.

Solymika 2008.04.01. 07:47:19

Meszes,
5-ös BMW-ből azóta volt pár frissítés, de a LADA 1976 óta ugyanolyan. ezanemindegy :D

azta 2008.04.01. 08:36:59

Каталог

ezt már meg sem nézi senki?

Mikulás 2008.04.01. 08:39:45

Ez nagyon beteg! Érdemes megnézni a gyártó oldalát van ott még egy két furcsaság.

dansun 2008.04.01. 08:52:10

Ha már Lada, akkor én megvárom ezt a jó kis kupét:
totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.03.07.&303186

AP (törölt) 2008.04.01. 09:19:07

Én nem, éljen a kocka.
Különben is, a Lada évente kihoz egy ilyen tanulmányt, és még mindig a kockát gyártják :))

Az amik is kijöttek valami hasonlóval: 2008.04.01. 09:19:28

Sopánka76 2008.04.01. 09:58:32

Ezt nem tudom szebben mondani:

ez egyszerűen kurvajó!!! :)))
állam leesett rendesen!

fury is megmondta a frankót, túl sok a kis fajsúlyú újítás errefelé!
(Bár azért az 1966-os ÉvAutója Fiat 124 óta azért történt ez-az... ;) )

Rezső 2008.04.01. 10:08:30

"B,E kat jogsi kell az ilyenhez.
B mert az össztömeg 3,5t alatt van
E pedig azért mert a félpót nehezebb mint 750kg"

Attól, hogy a félpót nehezebb, mint 750kg, még lehet, hogy elég a B is:

B kategória: ...

- az ilyen gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló járműszerelvény, feltéve, hogy a nehéz pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi saját tömegét, és az összekapcsolt járművek megengedett legnagyobb együttes össztömege sem haladja meg a 3500 kg-ot

zöldi 2008.04.01. 11:36:48

Srácok, most láttam szombaton: 8-as úton, várpalotánál a 25-ös kilométernél a bal oldalon(Ha Fehérvár felé megyünk) áll egy PLATÓS KISPOLÁK egy udvarban. Tesztelje már le valaki!

Kifordított kacagány 2008.04.01. 11:51:48

nekem tetszik

és egyébként is olcsóautó alternatíva a logan helyett. ugyanis minden olyan előnnyel rendelkezik, amit a dácsija tartósteszten felsoroltak :)

Czigler Zsolt 2008.04.01. 12:00:34

Platós Kispolszki?És mit vágtak le belőle?Az orrát vagy a motort? Vagy ez tetőplatós?

Czigler Zsolt 2008.04.01. 12:02:25

Ja,amúgy ebben a ladaállatban még az is jó,hogy a Lada nem is alvázas,hanem önhordó,úgyhogy a fából tényleg meg kellett alkotni a vaskarikát!

SamaraAgressor 2008.04.01. 12:22:35

KIRÁLY, KIRÁLY, KIRÁLY !!!!!!!!!!!!!!!!

IMÁDOM A LADÁKAT!

Lassú.kutató 2008.04.01. 12:44:14

Nagyon hozzá vagytok szokva a nyugati dizájnhoz a használati érték ellenében! De keressetek csak 2 milkáért ilyen használati értékű járgányt!

luck66 2008.04.01. 13:34:09

hányadika is van ma?

zöldi 2008.04.01. 13:39:18

A platós polski eleje kispolák, hátul plató. A motor elhelyézes talány, a kocsiból láttam csak.

kuki 2008.04.01. 13:44:17

Ha a szerelvény legnagyobb össztömege max 2730 kg, akkor elég a "B" kat. jogsi.

kuki 2008.04.01. 13:47:22

De egyébként Rezső kolléga írta le szabatosan a megoldást.

Rocko- 2008.04.01. 13:49:07

luck66 2008.04.01. 13:34:09
hanyadikán is került ki a post?

lada 2008.04.01. 14:50:47

ez mekkora Niva!

és van már lada coupe is!: ))

www.lada-auto.ru/cgi-bin/models.pl

vomit 2008.04.01. 15:04:35

aki szerint aprilis trefa, az nezegesse meg kicsit a gyarto katalogusat
www.vazinter.ru/pickup/cataloque

Krisztián 2008.04.01. 18:24:00

Ízirájder, öcsém...

Rocko- 2008.04.01. 21:26:09

www.lada-auto.ru/cgi-bin/models.pl?model_id=5087&branch=tth
na, ezt már láttam élőben is. most már megbizonyosodtam, h gyári.

lordblog 2008.04.02. 13:40:51

Szerintem figyelembe kell venni a lehetőségeiket!- nem csak ötleteik vannak de meg is csinálják.
Nekünk is volt PULI nevű autónk, IKARUS-unk, RÁBA kamionunk, CSEPEL autónk, most van (lenne) egy elektromos kisautónk stb. de minden babérunkat más arat le, nekünk nem kell!

Ladaf@n · http://www.zsiguli.hu 2008.04.02. 18:24:04

úgy érzem, meg kell szólalnom:
a "nyugati" cuccok jobbak, mint az oroszok. Laboratóriumban, meg papíron. De a való életben a régi orosz vasak sokkal jobbak "nyugati" társaiknál.
mai átlag magyar ember:
-de qrva jó, 2 évene tudok új autót venni!
persze, hitelből, meg nem meri bevallani, hogy az új autókkal csak a baj van.
én is tudnék új autót venni, de minek???
van egy 19 éves 2105-ösöm, ami elromlik rajta, azt megjavítom, nem eszik sokat: gázból 10liter, (ami anyyiba kerül, mint benzinből 6liter!). a súlyadó megfeleződött, halleluja.
s simán otthagyom vele a mai népautókat.
hihihi

Ladaf@n · http://www.zsiguli.hu 2008.04.02. 18:46:50

kicsit értelmetlen lett előző hozzászólásom, de aki akarja, az megérti.
az a baj, hogy a mai autós újságírók fejébe bele van verve, hogy ha Lada, meg a többi keleti márka, arról csak rosszat szabad írni.
Bezzeg a Lada Kalináról (Lada1118, 1117, 1119) nem csinálnak egy cikket sem, pedig megérdemelne egy kis figyelmet.
De ha végre vennék a fáradságot, akkor is biztos csak fikáznák.
Az új Swiftről, meg társairól szarásig vannak cikkek mindenhol, biztos pénzt kapnak érte a gyártól, ha ezekről írnak.
a másik véglet, amikor a több 10 millás autókról csinálnak többoldalas írásokat.
olyanokról, amiből M.O.-on eladak 3 darabot. hát van ennek értelme?

bonifac 2008.04.02. 20:30:39

Tegnap láttám Békéscsabán egy Lada niva pickupot, négy ajtóval és platóval, először fennakadt a szemem, aztán néztem, hogy a hátsó lámpa is gyári, és meg is találtam Niva 2329 néven. (Egy magyar oldal, mert az oroszom már megkopott: users.atw.hu/ladarevolution/index_elemei/modellpaletta.htm)

trebics 2008.04.02. 22:14:06

Csak a tisztán látás miatt!:)))

Mindegy, hogy szgk, vagy tgk ha nem haladja meg a megengedett legnagyobb össztömege 3500kg-ot a gépjármű akkor "B" jogsival vezethető.
Amennyiben egy könnyűpótkocsit kapcsolnak hozzá /max 750kg/ szintén vezethető "B" jogsival függetlenül attól, hogy a szerelvény össztömege meghaladhatja a 3500kg-ot.
Amenniben a gépjármű szerelvény össztömege meghaladja a 3500kg-ot akkor kell az "E" jogsi!/kivétel a fent említett eset/

trebics 2008.04.02. 22:20:15

Jaaa, érdekes megoldás nekem tetszik.:)

Biztos kevesebbet fogyaszt mint egy zetor, viszont könnyeben elakadhat!

Amcsik forgózsámolyt szerelnek a picup-ra, oroszok komplett nyergesvontatót csinálnak! :)))

Calibra 2008.04.02. 22:32:05

Ladafan!Ébredj fel!2008 van!Nem 1978-88.Ezeknek az autóknak lejárt az idejük.Manapság nem szeretnek az emberek(illetve inkább idejük,türelmük nincs hozzá sajnos)hogy bütyköljenek hétvégente,hogy a dugókban állva a zsiga hangját hallgassák,hogy lócán üljenek több 100 több ezer km-en keresztül.Sokkal jobb beülni a kényelmes(vagy sportos kinek mi tetszik)autókba és 62Lónál többet terelni!ÉBRESZTŐ!!!!!!

Calibra 2008.04.02. 22:36:16

Ja!Még mielött megkapnám,tudom miről beszélek!Volt néhány zsigulim.E'kettes,e'ötös,'07 es.Szerettem őket(mert nem futotta másra) de ennek van vagy 15 éve.

trebics 2008.04.02. 22:52:13

Calibra!

Calibrád van?

Calibra 2008.04.02. 22:53:52

trebics!
Az.

trebics 2008.04.02. 23:00:34

Hááát az sem ép egy mai sütés.....
90-97-ig az testvérek közt is 11-18 év!:)))

Calibra 2008.04.02. 23:08:05

1,Nem az autók relativ életkoráról irtam (asszem).Azért a zsiga meg a calibra két külön világ ám!Van összehasonlitási alapom(lásd fentebb irtam voltak zsigáim is)
2,Erre futotta:)
3, A mai napig megállják a helyüket mind formailag,mind teljesitményben a többi modern autó közt.
4, Ár-érték aránya VERHETETLEN!!!
Az enyém '91-es 16 szelepes,gyors,és GYÖNYÖRŰŰŰŰŰ!!!!!!!!!!!!!!!!

Calibra 2008.04.02. 23:10:31

A 3-as és 4-es pont is a caliról szólt!Bocs elfelejtettem odairni.:)

Rocko- 2008.04.02. 23:17:08

lordblog 2008.04.02. 13:40:51
azért arra az elektromos autóra nem lennék büszke.

trebics 2008.04.02. 23:22:26

Erre céloztam, aLadaf@nosnak a Lada a minden neked a Calibra.....
Ez mind szubjektív vélemény ezzel nincs is semmi baj. Ezért színes a világ!
Nekem van egy 311 '59-es wartburgom, 76-os skoda rapidom stb imádom őket. Más lehet, hogy utálja ez van.
:))))

Calibra 2008.04.02. 23:26:56

trebics!
Ácsi!
Én nem utálom ezeket az autókat!
Nézd meg mit irt ladafan!...Látod?
Nos.Én arra reagáltam csupán.

Calibra 2008.04.02. 23:30:00

A rapid meg különösen tetszik nekem is például.Az akkori "keleti" blokk leggyönyörübb szülötte volt.Nagyon kevés van belőlük már sajnos.Őrizd meg a gyermekeinknek!

trebics 2008.04.02. 23:39:32

Rocko- 2008.04.02. 23:17:08

nem lett volna olyan rossz..... ha tovább fejlesztik. Az meg megmaradt volna kezdeti tanulmány autónak!

Rocko- 2008.04.03. 00:37:19

de nem fejlesztették. ez egyelőre egy életetveszélyes elektromos Aixam. érdekes, h egy Aixam relatívan környezetkímélőbb, mint egy kis Suzuki, aztán azt üldözik, az emettorosért meg odavannak. ki érti ezeket?

Kifordított kacagány 2008.04.03. 12:29:34

Calibra 2008.04.02. 23:26:56
azért akkor és ott, ahol egy dákót azzal fényeznek, hogy olcsó és egyszerű népautó, ahol nem számít, hogy kényelmetlen, csúnya, büdös, vagy éppen 10 éves technológiákat szerelnek bele, ott mi a probléma a ladákkal? hogy félreértés ne essen én nem utálom a dák csodákat sem és elismerem az erényeiket(mert van nekik), de nem gondolom azt sem, hogy egy ladánál bármivel is jobb lenne csak azért, mert egy nyugati cég áll mögötte.
ami meg az árokparti bütykölgetést illeti: van egy 10 éves szamaram(nem adtam el végülis, mert nem kapnék érte bagót se, költség meg nincs vele sok), amihez 5 éves korában kellett először hozzányúlni(lengéscsillapító), komolyabban meg most 10 évesen és most is csak azért, mert pár éve sikerült valami hulladék üzemanyagot tankolnom bele, ami nem tett túl jót az injektornak. az autó 4 éves korától a szabad ég alatt alszik és télen nyáron húzta az igát. hol van itt a bütykölgetés?

tomileeee 2008.04.03. 23:19:11

egy kis lada tuning


www.pro-sport.ru/product/light-lada.html

értelemszerűen

Ladaf@n · http://www.zsiguli.hu 2008.04.08. 17:08:23

a mai új autógyárakban (máshol is, sőt minden nagyobb cégnél) sok embert fizetnek azért, hogy a cégnek minél nagyobb legyen a haszna. ez a varázsszó:

KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG !!!

nem arról szól, hogy te kapjál egy jó, tartós autót, hanem hogy minél olcsóbban, olcsó anyagokból legyártsák (ettől lesz szar).
mivel szar, úgyis hamarosan le kell majd cserélned.
ezért új autót veszel, a gyár jól jár, s kezdődik az egész előlről.
a Ladámról meg annyit, hogy ez még nem hagyott cserben 3,5év és 50E km alatt.
s megállja a helyét a mai forgalomban.
látogass el a zsiguli.hu-ra

Geri 2008.04.09. 10:00:04

Orosz mivoltából adódóan kb 1,5 tonnáig terhelhető, amire ezek hivatalosan egyet írnak. (Ha nem kettőig...) Kíváncsi lennék, hogy egy 81 LE-s motor milyen messze és melyik emelkedőre húz (f)el 1,5-2 tonnát... :D

Ladaf@n · http://www.zsiguli.hu 2008.04.14. 10:31:30

áttételezéstől függ minden :) .

ladarevolution · http://www.ladarevolution.atw.hu 2008.04.29. 19:57:43

Calibra 2008.04.02. 23:08:05
Van egy kis "hiba" a gondolkozásodba, ami nagyon sok embernél becsúszik amikor a Lada kerül témába.
Mégpedig az irreális összehasonlítás.
Jó, tudom most egy 2105-ös került szóba, de akkor is irreális egy 05-ös ladát (aminek a konstrukcióját 1965-66-ban álmodták meg) egy Calibrához hasonlítani bármilyen szempontból.
Sokan elkövetik azt a hibát h a 15-25 éves Ladákat hasonlítják a 4-5 éves autókhoz.
Egy ÚJ Lada felveszi a versenyt a mai konkurenciával. Mind gyártási technológia, ár, alkatrészköltség, szervízre fordított költség, futásra fordított költség tekintetében.
Fejlesztés ott is van, lásd pl.: Lada Priora: www.zsiguli.hu/files/cikk333_2170_21126.pdf

Az meg h kinek milyen forma jön be az már egyéni izlés kérdése.

dennisthemenace 2008.12.16. 23:35:36

En speciel utalatam a ladat.Megpedig azert,mert volt ket eredeti 124-esem,amibol kesobb egyet csinaltam..Es en lattam a ket kocsi kozotti szakadekot.

josip 2010.12.23. 14:28:01

@Geri:
Kérlek, az egyik legelterjedtebb traktor hazánkban még mindig az MTZ 80/82, amely a típusnevével megegyező teljesítményű motorral üzemel...
(igen, dízel, de akkor is.)
Minden csak áttétel és tudás kérdése.

Bennder 2012.08.12. 14:07:44

Hát gyerekek ez egzerű.. drága mert egyszerűen jó .. és teherautónak lehet levizsgáztatni (kisteherautónak) így az a jogsi kell hozzá egyszerű :D csak menjen át a műszakin :D
süti beállítások módosítása