Heti merítés

  2015. április 12. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Kényelmes pénztemető

65470

Egy ismerősöm mondta, amikor megvettem, hogy készüljek fel, mert mindig valami hibajelző fog világítani az autóban. Hát igaza lett!

Relax avantgard módra

56938

Szerintem rendben lesz a bringa az elkövetkező 10 évben, hacsak valamilyen elektronika meg nem bolondul benne!

Sport dög

65486

A külsejére rá fér már egy teljes festés,de az annyi, mint az autó ára maga.

Praktikus kicsi

65378

Szállítottam vele mopedet (Jawa Babetta), 8db sítalpas irodai széket, francia ágyat szivaccsal együtt, stb.

Kényelmesen sportos

65326

Itt már majdnem 1 éve volt meg az autó, a jobb oldali zár ami azóta rossz volt amióta megvettem a kocsit gondolt egyet és megjavult.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr557359896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UdjanMineck 2015.04.12. 19:33:43

@Geza Figlar: tölled, tölled... Prolibeszéd.

Nem, telne több is, csak egy olyan tipikus, szarolaszozós seggfejnek, mint te, inkább nem telik több.

United Steaks 2015.04.12. 19:35:21

Nekem volt olyan, hogy az 1,7 d Kadett verte a 180-at. Másodpercenként 2x.
Nem tudom az öreg Fógel mit csinált a spirállal...

dunántúli gyerek 2015.04.12. 19:37:31

Prius müszaki alapokon gyárcsanak már 147es Alfát a kinaigecik!

nick papagiorgo 2015.04.12. 19:39:11

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: ...vagy bármi mást, ami fémből van. Igen, ez nekem is átfutott az agyamban hogy valami fát-fémért akcióról van szó, régebben játszottunk Catan társasjátékot, abban is volt ilyen. Lehet, ők ilyen "live-Catant" játszanak.
Amúgy egy Clióval voltak asszem, nemtom, abba mennyi tüzifa fér :)

nick papagiorgo 2015.04.12. 19:40:31

@United Steaks: mondd azt, hogy ittál, azért nem jöttél kocsival :)
szerintem megértik :)

Ne küldj levelet 2015.04.12. 19:40:45

@Geza Figlar:
"Erre inkább nem reagálnék."
De reagálsz vazze, ráadásul hazugsággal vádolsz. Az ítéletem ott van a többi között, nem nehéz megtalálni.
Ugyan az elátkozott autó után tényleg váltottam, de volt még utána két bmw motorom, és most is van egy autóm. Ez sem tökéletes (mint egy autó sem), de azt a hibadömpinget ami a hetessel előfordult, meg sem közelíti.
A bennem van a hibához meg annyit fűznék, hogy közvetlenül utána egy TT-t és A8-at hajtottam, azokhoz valahogy egyszer sem kellett trélert hívni.

totál kár 2015.04.12. 19:42:20

@Katana750: hát azért van olyan 1,6 os ami megy 210 et

nick papagiorgo 2015.04.12. 19:44:47

@United Steaks: ja, egyszer vettem egy Daewoo Lanost (használtan, de márkakereskedésből), az volt olyan, hogy a kilométerórája kicsit furcsán mért, kb 100-nál már 220-at jelzett. Mondjuk a fordulatszámból lehetett következtetni a tényleges sebességre.....
Aztán visszavittem, megcsinálták gariban. 60 ezret mutatott az óra vételkor, elképzelhető hogy ez a tény meg az óra furcsaságai összefüggtek. Na mindegy, régi ügy.

Schütii 2015.04.12. 19:49:11

@Don Tejbegríz a féllábú matrac: Az olyannak aki nem hallja meg egy Ladán hogy egy henger nem megy annak maximum egy csehszlovák gumikerekes talicska való.

nick papagiorgo 2015.04.12. 19:58:12

@United Steaks: csak úgy ne járj, mint a borsódbótaiak. Tudni kell, hogy melletteük van egy Sáta nevű település. Egyik vasárnap mentek a templomba, és egy papír volt a templomajtón, miszerint "Sátán vagyok, a mise elmarad".

totál kár 2015.04.12. 20:01:46

1,8 as Mondeo
Ford Mondeo 1.8 top speed: youtu.be/3EcuM9ax870

Schütii 2015.04.12. 20:03:42

@Sinistroll: Azért a kőgazdagok szintjén sincs az rendben hogy vödörrel kell a kocsiba önteni a pénzt a normál üzemi és karbantartási költségeken felül.

Katana750 2015.04.12. 20:28:27

@totál kár: Ok. De a guminagykerekes Józsi ismerősének nem ilyen volt, hanem 101 lovas Octavia.

Katana750 2015.04.12. 20:43:59

@totál kár: Nem úgy van az! 116le(oda van írva) és Görögországban megy!!! Ez a lényeg. Ott aztán mennek a kocsik. Imádom azt az országot.

totál kár 2015.04.12. 20:45:17

@Katana750: lehet annyi van írva de az 105 lóerős nekem is ilyen van.

Geza Figlar 2015.04.12. 20:56:25

@Ne küldj levelet: Enézést. Így utólag tényleg bunkó voltam. De nem személy szerint ellened szántam.
De azért ha egy ilyen kategoriájú autóval ennyi baj van, az azért fura. El hiszem hogy gyárilag valami rossz, de az érdekes, hogy akár mi is az, egy normális márkaszervízben ne tudnák orvosolni. Két éven keresztűl.

nick papagiorgo 2015.04.12. 21:01:17

@Sinistroll: ez az az ADAC, akinél a múltkor valamilyen témában a Golf nyert volna magától is, de hogy biztos legyen, hozzáadtak még ötvenezer kamu szavazatot, és amikor kiderült, lemondott a fél vezetőség? :) És átvilágították a céget, és kiderült, hogy évtizedek óta csinálják?
Jó fej az az ADAC, de német cég lévén, kicsit túlzottan is a németekhez húz a szíve. Néha csak odáig megy, hogy pl. a gumiteszteknél ha lenne egy jobb márka, akkor azt (valamiért) nem vizsgálja, de néha - ha nagyon kell - belehamisít a saját statisztikáiba is :)

Sinistroll 2015.04.12. 21:27:34

@nick papagiorgo: Jaj persze, persze :-))))
Ha van jobb statisztikád, elő vele. Egyébként, hogy az Avensisnek milyen szarok a számai, na az tényleg meglepő.

nick papagiorgo 2015.04.12. 21:43:27

@Sinistroll: azért nézd már meg ezt a statisztikát. Az összes autótípusban (kisautótól a legnagyobbakig). A legjobbak az Audi/VW, a BMW, meg a Mercedes, az összes többi gyártó szerte a világon hitványul végez. Néhány modell (pl. Lexus, Infinity) kompletten ki van hagyva. A felső középosztályban konkrétan Audi, BMW és Mercedes versenyez, van még egy Volvo (ami szar), a németek nem vesznek mást, vagy senki más nem gyárt más autót felső középosztályban? Vagy azok nem hibásodnak meg, tehát nincs róluk statisztika, vagy hogy? :)
Ezért mondom, hogy kreatívan oldják meg a statisztikát.

UdjanMineck 2015.04.12. 21:54:06

OFF

Kérdés a TOTALCAR Szerkesztőségéhez:

Lancia Delta II-est mikor teszteltek? Úgy látom, kimaradt, pedig érdekelne... És szerintem nem
csak engem.

Köszönet

UdjanMineck 2015.04.12. 21:55:45

@nick papagiorgo: "van még egy Volvo (ami szar), "

Melyik Volvo?

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2015.04.12. 22:42:34

@nick papagiorgo:
Lehet a járművet is tőled gondolták kölcsönözni a szállítás erejéig.

Saratoga V6 2015.04.12. 23:16:37

@nick papagiorgo: "van még egy Volvo (ami szar)" Konkrétan melyik volvóra gondoltál az újak közül ami nem tudja ugyanazt a szintet mint a méretazonos Német társai?

TaaT 2015.04.12. 23:34:27

@totál kár: Megvan honnan vette emberünk a 240-et, addig van skálázva az órája. :) De akkor az egyhatosom megy 260-at, gyári adata mondjuk 195 vagy mennyi.

Geza Figlar 2015.04.13. 00:13:53

@UdjanMineck: Anyád segfej! Kisköcsog.
Én nem személyeskedtem a véleményed miatt. De hagy lehyen már sajátom. Akkor is ha neked nem tetszik.

Geza Figlar 2015.04.13. 00:16:33

@UdjanMineck: A nyelvészkedést meg ahol gondolom, ott lehet folytatni.

Prérifarkasz 2015.04.13. 00:27:09

@Börtönőr: Azért, mert nem vártál még 1 évet, az enyémen 21 évesen adta meg magát a kormánymű... :)

Melyik típust bontod, milyen mocival?

Geza Figlar 2015.04.13. 00:32:53

@UdjanMineck:
Ha egy márkán belül három elromlik, olyan hibákkal, aminek nem szabadna megtörténnie, akkor kíváncsi lennék te mit szólnál. Főleg ha a javítás igen komoly összegekbe kerülne. Nem embert minősítettem, ellentétben veled, hanem egy tárgyat. Lehet hogy két l-el írtam, de még mindig jobb mint amit te olyan nagyon intelligens módon elő adsz. Lehet folytatni.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.04.13. 02:18:52

Jézus ereje, micsoda egy fostalicska ipari hulladék ez a bömbike... :-ooo
Komolyan mondom, sírva fakadnék egy ilyentől, már ha mindegyik ilyen...
Nem beszélve, hogy nekem a benzines kocsi fogyaszt kb ugyanennyit, igaz, az csak 2.4 szívó...
De hát ezért kár venni dízelt és hallgatni a kerregést...

Mitsu: egyhármas és sport??Na ne röhögtess, öreg... :D

Jazz: Mi ez, bakker, vissza a jövőbe?2088? :D
Amúgy télleg praktikus lehet, meg is nézek majd eccer egy ilyet, bár magasabb vagyok 182-nél,
igaz nem kell saját magam mögé beférni.Ja, és mi az a sítalpas irodai szék? :-o

A Mondeósnál nem értem, hogy miért nem meri kiírni a szerviz nevét, hátha mások is okulnának belőle.
Nem kell félni, nem tud veled mit csinálni...

std 2015.04.13. 02:30:51

Hétfőnként ide járok röhögni. A mostani meritésben szereplő autök sajnos egyáltalán nem érdekelnek, de a kommentek csodásak. Nyegleonak csak annyi a dolga, hogy betesz minimum egyet a német szentháromságból és már indúlhat is a móka. Szerintem hozzám hasonlóan szépen hátradől es jól szórakozik ahogy emberek összevesznek fogyasztási adatokon, végsebességen, megbizhatóságon, márkafanatizmuson meg még a jó ég tudja min.
És ingyen van. Jövő héten pattogatok egy kis kukoricát mielött rákattintok a heti meritésre:)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.04.13. 02:57:38

@std: Hát ja, igazad van, ingyencirkusz... :-)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.04.13. 03:00:48

Ja, és mit szóltok a Passatos teszthez, amelyikben így néz ki 130 ezer km után a lámpakapcsoló?

kep.cdn.index.hu/1/0/798/7989/79891/7989108_8d651856a9712c303d4071a14328fcb6_wm.jpg

Szégyen, bazzegh.Vagy pedig az a kilométer inkább 430 ezer...

Geza Figlar 2015.04.13. 05:46:58

Sajna igazatok van.
Nem vagyok egyik márkának se elvakúlt rajongója, csak van amiről nincs jó véleményem. Ami a BMW-t illeti, nem ismerem a 730-ast, talán ezért fura hogy ennyi baj van vele. Meglepő. Az biztos hogy a bajor fenntartási költsége qrva magas. Nem is 6l/100km a fogyasztása. Elég sok Fordot láttam már alulról es kissé rozsdás volt a többsége. A Jazz meg arra tökéletes amire kitalálták. De semmi több. A Mercedeshez meg nem volt szerencsém. Még nem vagyok elég öreg hozzá.

Geza Figlar 2015.04.13. 05:52:01

Amúgy meg tök mindegy hogy melyik, egy 424-es úgy is szét tépi.

Mondeoman 2015.04.13. 06:01:16

@UdjanMineck: kb. egy-két hete néztem ennek a típusnak a kínálatát, kemény 6 db volt eladó, annak is a fele a 100-150 ezer ft-os külföldi papíros vagy bontószökevény kategória... Azt a Deltát nem is gyártották túl sokáig, és a formája miatt sem volt népszerű, mára meg a jó részük el is tűnt... Tesztet éppenséggel készíthetnek egy esetlegesen megtalált jó állapotú példányról, de sztem olyan Deltát ma már csak nagyon elvakult típusfanatikusok vesznek. Mondjuk valószínűleg újkorában is csak ők vették a formaterv miatt :)

@geegee: ott a pont, én is ezen döbbentem meg. A múltkor kipróbáltam egy ilyen Passatot. Emberek, az a kemény ülés, azok a poroszos keménységgel működő kapcsolók, az a gyatra váltási érzet... És azok a szervizszámlák, meg olajfogyasztás, amikről hallomásból tudok... Aki a Passatot isteníti, az ült már életében más autóban? A nicknevemben szereplő Mondeo ülése puha, a kapcsolói meg a váltó olyan lágyan siklanak, mint az álom... Legalábbis a Passatéhoz képest. Igaz, hogy szervizszámlát a Mondeo is tud csinálni, de azért nem akkorákat, mint a Passat... Úgyhogy igen, sajnos tényleg az a helyzet, amit valaki már feljebb is írt: a magyar ember gondolkodás nélkül megveszi a túlárazott VW-t, hogy lássák, hogy ő valaki, aztán közben jóval olcsóbban vehetne olyan kocsit, ami nem nyújt kevesebbet, sőt...

Mondeoman 2015.04.13. 06:06:49

@geegee: Ja, és azt kifelejtettem, hogy a 196 ezret futott Mondeoban SEMMI nem néz ki úgy, mint a 130 ezret futott Passatban ez a lámpakapcsoló... Ugye, ugye, Fiatot, Fordot, franciát soha...

Shadowbull 2015.04.13. 06:53:41

@Mondeoman: Mondeobol a Passatot fikazni?

Haaat.

közösperonos átszállás 2015.04.13. 07:05:39

@Geza Figlar: "Bennem eddig az volt hogy "mutyit soha!" Erre a barátnőm egy hónapja vett egy SX4-est. Háááát, ez nem is rossz. :) "

Főleg ahhoz képest, hogy olasz, ugye? :-P

Mondeoman 2015.04.13. 07:07:05

@Shadowbull: köszönöm ezt a kommentet, éppen erről a jelenségről beszéltem. Miért él a köztudatban, hogy jobb autó a Passat? Azért, mert Józsi bácsi azt mondta '92-ben a dízel Escortjára, hogy rossz? Próbáltál már Mondeot? Ne haragudj, de amiket az újabb VW-kről hallani lehet, hááát... Pénzt nem adnék érte. És mondjuk a vezetési élmény szubjektív dolog, lehet, hogy valakinek éppen a VW darabos, kattanós kezelőszervei jönnek be, de nekem speciel borsódzik tőlük a hátam.

"Mondeobol a Passatot fikázni"... Fúj, de utálom a sztereotípiákat.

UdjanMineck 2015.04.13. 07:09:29

@Mondeoman: Szerintem a formája kifejezetten szép, egyedi volt akkor is, amikor kijött, de mai szemmel is az. (Pláne a hányingert keltő újkori formavilág közepette.) Persze a legendás I-es Delta egyszerű és klasszikussá érett vonalait nem sikerült megvalósítani, de érthető módon nem is lehetett - tovább kellett lépni. Szóval a formája szerintem csodás, mind a három-, mind ötajtós kivitelben. Akartam venni egyet kb. 8 éve (HPE csúcsverziót), de végül nem vettem, mert nekem fontos az, hogy egy sport(os) autó ne legyen magas. Ez az egyetlen ellenvetésem van a Delta II-vel kapcsolatban: sajnos magas. Mindenesetre egy alapos tesztet (akár összehasonlító tesztet is) szívesen olvasnék...

Shadowbull 2015.04.13. 07:11:15

@Mondeoman:

"Próbáltál már Mondeot?"

2007 ota van egy 2004-es Mondeo TDCi-m. Egyeb kerdes?

" amiket az újabb VW-kről hallani lehet"

Miket lehet hallanì? Na meselj, mit mondtak a haverek a kocsmaban?

A Ford a kozeleben sincs a VW-nek minosegben, tartossagban, a Mondeo egyes evjaratai meg kifejezetten az ipari hulladek kategoriajaba tartoznak, az enyem is.

UdjanMineck 2015.04.13. 07:37:21

@közösperonos átszállás: hagyd csak, tud ő ennél durvábbat is. Ilyen.

Shadowbull 2015.04.13. 08:28:32

@közösperonos átszállás: Most hirtelen nem emlekszem mikor fikaztam Alfat. De biztos volt ilyen, ha benned ilyen mely nyomott hagyott :)

nick papagiorgo 2015.04.13. 08:37:44

@UdjanMineck: @Saratoga V6:
nem én gondoltam, itt az ADAC felsőközepes statisztikája:

www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/pannenstatistik_detailergebnisse_2014/pannenstatistik_obere_mittelklasse.aspx?ComponentId=204571&SourcePageId=47921

szerepel benne Audi A6 (ami szerintük jó), BMW 5 (mág az Audinál is jobb) Mercedes E (szar)Mercedes M (jó volt 2008-ig) és Volvo S60/70/80 (szar)

Ezért mondom, hogy erősen a németek felé lejt a pálya az ADAC-nál.... meg hiányzik egy csomó márka, nem hiszem, hogy csak ebből a 4 (illetve most már csak 3) modellből adtak volna el legalább 10.000 dbot Németországban.
Félreértés ne essék, én nem mondom, hogy a német autók szarok. Csak azt, hogy ez a statisztika így, khmm, gyanús.

Plumper_ 2015.04.13. 09:01:45

annyira tipikusak a wannabe millimosok a levedlett, egykori luxusautókkal. gumicserére sincs pénzük, de feszítenek a német autóban, mint vmi strici / pornósztár.

UdjanMineck 2015.04.13. 09:02:27

@nick papagiorgo: Ezerszer tisztázták már autós újságírók és kompetensebb userek is a fórumokon, hogy az ADAC egy sóhivatal, nem érdemi hivatkozási alap. Pláne németek, tehát elfogultak. Bohóc az, aki rájuk hivatkozik, már bocs.

Shadowbull 2015.04.13. 09:07:22

@UdjanMineck: "az ADAC egy sóhivatal, nem érdemi hivatkozási alap"

Valojaban pedig egy eleg komoly szervezet.

UdjanMineck 2015.04.13. 09:15:03

@Shadowbull: Szerinted. Komoly szervezet lehet valóban, sokat költenek, sokat emésztenek fel. A dilettánsok meg még el is hiszik, hogy számítanak a tesztjeik, miközben még orientációnak is édeskevés. De aki meg akarja győzni magát, annak csak hajrá!

Shadowbull 2015.04.13. 09:34:41

@UdjanMineck: erre az idiotak hivatkoznak, ugyhogy toled nem lep meg.

nick papagiorgo 2015.04.13. 09:37:58

@UdjanMineck: ezt Sinistroll-nak mondd, ő hozta be ezt a statisztikát, és én mondtam, hogy nem túl komoly.
Tegnap este 21 óra körül kezdődik a beszélgetés :)

Egyébként a felső-középosztályban a német Wiki szerint a következő autók vannak még: Cadillac CTS, Hyundai Genesis, infinity Q70, Jaguar XF, Lexus GS, Maserati Ghibli. Ezek valahogy nem kerültek be a tesztbe (ADAC szerint csak a min 10.000 db-os éves eladású típusok kerülnek be a tesztbe, ami mondjuk alsóközépnél érthető, felsőközépnél már valahogy fura).

Ezért mondom én - is - azt, hogy az ADAC azért rendesen trükközik, hogy jó eredmények jöjjenek ki a német gyártóknál.

közösperonos átszállás 2015.04.13. 09:47:54

@Shadowbull: "Most hirtelen nem emlekszem mikor fikaztam Alfat."

Csak mikor szóba jött. ;-)

Na jó, ez túlzás, de gyakran. A törzstagok sokat írnak és sokat olvasnak, amiből így (relatíve) sok megmarad. De a kedvedért legyen úgy, hogy: Mondeóból Lexust fikázni? Mondeóból Nissan GT-R-t fikázni? Stb. :-)

Shadowbull 2015.04.13. 09:57:13

@közösperonos átszállás: Mar csak a fikazas definiciojat kellene valahonnan elokeriteni, mert szerintem a vitaban egy negativ allaspont kepviselete meg nem fikazas, plane ha az eppen egy szelsoseges istenitessel szemben tortenik, mert szelsoseges velemennyel szemben az ember gyakran maga is szelsoseges velemenyt fogalmaz meg, hogy kontrasztosabb legyen, valojaban pedig sokkal osszetettebb es sokretegubb a hozzaallasa a dolgokhoz.

Ha erted mire gondolok.

Amugy meg nem hiszem hogy barmikor is elohuztam volna egy vitaban hogy bezzeg a Mondeo :)

UdjanMineck 2015.04.13. 10:05:41

@Shadowbull: király csávó vagy, írtál majdnem 2 sort, érv egy szál se.

jewdi76 2015.04.13. 10:09:37

@közösperonos átszállás:

Nem olasz, csak sedici logóval is árulták az SX4-et, és kaptak pár dízel blokkot cserébe az olaszoktól, amit beleraktak pár Swiftbe és SX4-be, de a kutya nem vitte őket azzal a motorral. Az oka hogy drágább volt, és nem fogyasztott ezekben a kis és olcsó autókban annyival kevesebbet mint egy benzines hogy megérte volna azt venni, és félő volt hogy a szervízköltségek is magasabbak egy dízel motornál, ami a kényesebb/bonyolultabb alkatrészek miatt igaz is. Esztergomban gyártották a sedicit is, nem volt olasz autó soha.

Sinistroll 2015.04.13. 10:10:16

@nick papagiorgo:
No, megnéztem azt a "Sárga angyal" ügyet még egyszer. Tudod ki nyert volna (ill. lett volna dobogós) annál az ADAC szavazásnál, amiről beszélsz? Öt évre visszamenőleg KIZÁRÓLAG Audi, BMW, Mercedes :D Helyettük csalták be a VW-t és az Opelt.

De ez nem tartozik szorosan a tárgyhoz egyébként. A prémium az prémium. Magasabb minőség, plusz pénzért. Lehet szeretni, vagy nem szeretni - de azt mondani, hogy ugyanolyan, mint egy "lakossági" jármű, szimpla hülyeség.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.04.13. 10:12:49

@nick papagiorgo: régi téma a német fórumokon, hogy a német gyártók kivetetetik a modelljeiket az ADAC alól, és a garancia alatt csak saját autómentővel vitethetik el a kocsit (de legalább erősen ajánlják az assistance igénybe vételét). Mivel ők 10-20szpr annyi autót adnak el a belpiacon, a méretgazdaságosság miatt megtehetik.

És ha már megvan az assistance flotta, akkor ingyenessé teszik pl akkor is ha később márkaszervízben végezteted az olajcserét.

Érdekes volt látni hogy valamikor a 2000-es években egyes német modellek "visszamenőleg" megjavultak...

Shadowbull 2015.04.13. 10:16:52

@Ződ2000: a nemet piacon minden nagyobb gyartonak van assistance szolgaltatasa, igy ez jelentosen nem befolyasolja az eredmenyt. Raadasul az a tapasztalat hogy akkor is ADACot hivjak ha van assistance mert hamarabb kijonnek.

" a garancia alatt csak saját autómentővel vitethetik el a kocsit "

ezt most hallom eloszor.

közösperonos átszállás 2015.04.13. 10:25:44

@Shadowbull: "Mar csak a fikazas definiciojat kellene valahonnan elokeriteni, mert szerintem a vitaban egy negativ allaspont kepviselete meg nem fikazas"

Azt ugye tudod, hogy te dobtad be a kifejezést a vitába? :-) "Negatív álláspont képviselete" jellemzésére, bizony. Amik ott elhangzottak, olyanokat te is írtál már Lexusokról, többször (ami szerintem amúgy teljesen rendben van, már hogy ilyeneket írsz egy autóról/típusról/gyártóról).

"Amugy meg nem hiszem hogy barmikor is elohuztam volna egy vitaban hogy bezzeg a Mondeo :) "

Az inkriminált mondatodban benne ülés volt. :-)

közösperonos átszállás 2015.04.13. 10:31:59

@jewdi76: "Nem olasz, csak sedici logóval is árulták az SX4-et"

Közös fejlesztést emlegetnek mindenhol.

"és kaptak pár dízel blokkot cserébe az olaszoktól"

Azokat a dízelmotorokat (mert nem csak blokkot) általában használta a GM, kerültek a Swiftbe, Ignisbe, meg csillió Opelba is, szóval gyanús, hogy nem ezért cserébe. :-)

"amit beleraktak pár Swiftbe és SX4-be, de a kutya nem vitte őket azzal a motorral."

Tök érdekes amúgy, hogy az autoscout szerint az eladó SX4-ek harmada, az SX4 S-Crossok (akármik is legyenek azok) és a Fiat Sedicik fele dízel. Ez összesen 40-45%, tényleg ezt érted azon, hogy a kutya se?

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.04.13. 10:38:46

@Shadowbull: ha van egy ingyenes szolgáltatás a gyártól vagy a fizetős ADAC tagság, akkor eleve nem sokat fogsz szőrözni hogy biztos előbb kijön a sárga angyal...

Shadowbull 2015.04.13. 10:44:46

@Ződ2000: pedig ez a tapasztalat. en is ADAC tag vagyok, mert nem draga, es egy csomo plusz szolgaltatas jar hozza. Ha vennek egy uj autot attol meg tuti nem mondanam le az ADAC-tagsagot, minek?

Aztan ha ott maradnek az ut szelen, akkor meg dobna valamit a gep hogy melyiket hivjam.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.04.13. 11:07:58

@Shadowbull: ami nekem kell azt a honlapjukon ingyen megtalálom. Gondolom azért vagy tag mert van legalább egy autód amire nincs gyári assistance nem?

Én nem szeretek feleslegesen pénzt kidobni, ha van gyári akkor értelmetlen az autóklub tagság.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.04.13. 11:10:38

@Mondeoman: Hát ja, ez van sajnos.Nekünk volt Passat, de még a régebbi, nem tudom a kódját, 1998-as.Épp csak a Tiptronic váltó szart be rajta 180 ezernél, amúgy tökéletes volt... :-(
A milliós értékű autón félmillió a váltó cseréje.
Egyébként télleg elég lenne nekem még ma is, de eszembe nem lenne isteníteni, egy egyszerű fapados családi kocsi, oszt jól van.De hogy így elszálljanak az árai időközben, azért az beteg.
De nekünk se néz így ki a jelenlegi sem (170 ezer km 12 éves) sem az akkori Passat sem.Szóval egy hangyafaxnyit elszaladt a ló a Vw-vel...
A fhanszia kocsink meg az egyik legmegbízhatóbb volt eddig, az összes németet is belevéve...

jewdi76 2015.04.13. 11:13:51

@közösperonos átszállás:

"Közös fejlesztést emlegetnek mindenhol."

Rosszul emlegetik.

"Azokat a dízelmotorokat (mert nem csak blokkot) általában használta a GM, kerültek a Swiftbe, Ignisbe, meg csillió Opelba is, szóval gyanús, hogy nem ezért cserébe. :-)"

Attól hogy használta a GM, attól még a Suzuki először ennek fejében kapta a fiat dízel blokkot az autóiba.

"Tök érdekes amúgy, hogy az autoscout szerint az eladó SX4-ek harmada, az SX4 S-Crossok (akármik is legyenek azok) és a Fiat Sedicik fele dízel. Ez összesen 40-45%, tényleg ezt érted azon, hogy a kutya se?"

A swiftekből elenyésző volt a dízel aránya a sedici idejében. Lehet hogy a dízel SX4-től meg inkább szabadulnak a tulajok mint a benzinestől, ezért lett 1/3-ad ott az arány a dízelből. Suzukinál a swift és az SX4 nagy része benzines blokkal kelt el abban az időben.

Az s-cross meg már nem abból az időből való.

Sedici dízel arányát nem tudom, ott a vevőkör más volt mint a suzukinál, lehet hogy ott inkább vitték dízelként.

7esbusz 2015.04.13. 11:16:43

"mindenesetre nekem sikerült belőle 240-t kihozni."
Ez a mondat teljesen hitelteleníti emberünk összes addig leírt szövegét. Mondjuk egyszer mentem egy skoda 120-al 200-at amit abból gondolok, hogy kiakadt az óra 180 után, de a rekordot némileg hitelteleníti, hogy közben megelőzött egy utcai trabant..... :D

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.04.13. 11:25:16

@geegee: A jelenlegi az nem Passat, nem mernék még egyszer venni, főleg nem annyiért amennyiért kínálják általában a VW-t...

Saratoga V6 2015.04.13. 11:41:22

@nick papagiorgo: Igen utána már megfejtettem csak a sör rontott a szövegértésen. Sorry nem akartam beléd állni.

nick papagiorgo 2015.04.13. 11:43:40

@Sinistroll: a prémium az prémium, ez tény. Viszont nekem akkor is eléggé fura, hogy egy német autóklubnál csak német autók kapnak előkelő helyezést :) Mintha a világon sehol máshol nem gyártanának olyan jó autót, mint a németek :)

A másik fele, hogy a prémium autók is elromlanak (mert minden autó elromlik ugye). Legalábbis elvileg. De az ADAC szerint gyakorlatilag nem :) Vagy csak tényleg a sárga angyalt nem hívják hozzájuk?

Van még pár furcsaság a statisztikájukban, tehát pl. hogy a Dacia Sandero az tökszar, a Logan meg egész jó - nem hinném hogy akkora különbség lenne a két autó között. Meg még sorolhatnám :)

Mondeoman 2015.04.13. 12:36:21

@Shadowbull: Kifogtad. Vagy én fogtam ki három jobb Mondeot. :)

Nem a kocsmából informálódok, ha autókról van szó, efelől nyugodt lehetsz. Elég ha elolvasod a reggel óta írt kommenteket, egy páran ugyanazon a véleményen vannak, mint én. Hogy a malacorrú Passat még elnyűhetetlen volt, én ezt egy szóval nem vitatom. Na de az újabbak?

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.04.13. 14:15:03

@Shadowbull: ha már itt talállak, mire tippelsz kit tesznek előbb lapátra a VW gruppétől, Winterkornt vagy Piechet?
autossagok.blog.hu/2015/04/13/vihar_a_biliben_vagy_tenyleg_inog_martin_winterkorn_szeke_a_vw-nel

Jól emlékszem hogy Pischetsrieder kirúgása is így kezdődött?

Shadowbull 2015.04.13. 14:30:32

@Ződ2000: Piechet biztosan nem. Ugyhogy marad a masik lehetoseg :)

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.04.13. 14:40:24

@Shadowbull: elképzelhető a vihar a biliben szcenárió? Vagy ez most életre halálra megy? :)

Shadowbull 2015.04.13. 14:53:29

@Ződ2000: ha en ezt tudnam akkor nem itt ulnek :)

Prérifarkasz 2015.04.13. 15:01:47

@UdjanMineck: Hát Csepelen most épp van egy ilyen eladó csúcsverzió... kifejezetten "alacsonypadlós"... :)

UdjanMineck 2015.04.13. 15:31:04

@Prérifarkasz: az biztosan ültetett lehet, ami - mivel tuning - eleve nem érdekelne. Ráadásul a csepeli közönség tipikus tuning suhancok gyülekezete lehet, szóval ez eleve kizárva.

Prérifarkasz 2015.04.13. 18:28:36

@UdjanMineck:
Hát a Deltából és a Dedrából is van állítható sportfutóműves, találkoztam már ilyennel, pl Lancia-találkozón. Azt, hogy biztosan eredeti gyári megoldás, mint ennek az ellenkezőjét is, nehéz igazolni, mivel elég ritka típusváltozatokról van szó. Német hirdetésekben is rendszeresen látok fix sportfutóműves Dedrákat, állítólag gyári... Nem hiszem, hogy többen is következetesen hazudnának, nincs értelme....

A hirdetett autón a spoilerezés is eredeti, mert láttam már más autókon is, a belső is az, kivéve a turbónyomásmérőt. Kívülről meg a felni biztos nem eredeti...

www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/delta/lancia_delta_hpe_2.0_hf_eredeti_evo500-felujitva-ritka-8742212

UdjanMineck 2015.04.13. 18:45:14

@Prérifarkasz: Én nagy rajongója vagyok a Lanciáknak és a Delta II-nek is, de ez a design egészen bazári. Nagyon idegen tőlem, igazi külvárosi suhanc-style. Ha van is gyári állítható futőmű benne, akkor is magas. Az egész autó eleve magas, hiába is minden trükk. (Ellenpélda: a '90-es évek eleji Civic gyárilag is lapos és széles, úgy jó, ahogy van. Lehet így is.)

Prérifarkasz 2015.04.13. 19:10:07

@UdjanMineck: Hát akkor vegyél Dedrát (az is lapos) vagy Civicet... :)
Mondjuk a mellékelt képen lévő, azért a gyárin túl van ültetve... :)

UdjanMineck 2015.04.13. 20:13:41

@Prérifarkasz: Nem veszek én semmit, köszi. Nem aktuális. :)
(Dedra, Delta, Civic MÁR nem kéne, mást vennék ebből a korszakból.)

smax 2015.04.13. 21:00:27

@Prérifarkasz: Ez egy többször összetört roncs, úgy állnak rajta az elemek, mint paraszton a gatya, és a rács sincs meg már (van cserébe nagyzene és tanyatuning). Így futnak az illesztések egy normális állapotú példányon:
www.motorstown.com/images/lancia-delta-hpe-2.0-hf-turbo-08.jpg

Pepejoe 2015.04.14. 00:16:29

@UdjanMineck:

Tisztelettel cáfolnám a csepeli közönség tuningmániáját, 30+ évet laktam ott. Nincs ott egy nagy lófax sem. Nem is igen volt. Ahhoz akármilyen kevés is de pénz kellett volna. Mi is inkább beletankoltunk 1000-ért a kölcsönverdába 4-5 litert, az máris 50 km. kerületen belül, semmint akárcsak egy szem ledet is vegyek 120 ft.-ért vagy mittomén.
A reszelt gépeket k.megyeren kell nézni erről jut eszembe (hamár külváros) itt minden vacakot visz az út sodra a némely újgzdag d.kesziek felől-felé, + vannak azért helyi nevezetességek, 2 kezem ujjai kevesek. Nem átallanak 150-el menni a házak elött éjjel olyan turbófütyüléssel-fújással minden váltás elött, hogy kiesel az ágyból.
Üzenem az egyik delikvensnek -hátha olvassa majd, most ment el ötödjére a ház elött a mai csendes estén-, hogy nem hallom miatta a madárkák csivitelését és a hajlékonyak üzekedését az erdőből. Ha ő vagy a haverjai ismét átmennek a kivilágítatlan járdaszigeten, lemegyek és ki fogom röhögni, utána felkerül a jújtyúkra.
Kérlek cimbi menj aludni, neked is meló van holnap (?)

közösperonos átszállás 2015.04.14. 07:36:36

@jewdi76: "Attól hogy használta a GM, attól még a Suzuki először ennek fejében kapta a fiat dízel blokkot az autóiba."

Értem. Te írtad alá a szerződést, hogy ennyire biztosan tudod?

(Csak mert az SX4 2006-os modell, dízel Ignis Fiat-motorral meg már három évvel korábban is volt.)

"Lehet hogy a dízel SX4-től meg inkább szabadulnak a tulajok mint a benzinestől, ezért lett 1/3-ad ott az arány a dízelből."

Igen, hát ez tényleg tök valószínű, a benzines SX4-eket úgy őrizgetik a széfben, a dízeleket meg azért kínálgatják, hogy csak vigyék már innét. Az meg, hogy ez nem tükröződik az árban, nyilván valami összeesküvés. :-)

"Suzukinál a swift és az SX4 nagy része benzines blokkal kelt el abban az időben.

Az s-cross meg már nem abból az időből való."

De most melyik időről beszélsz? (Az SX4-ről volt szó úgy általában.) Meg itt a kocsi paramétereit emlegetted, azok azért nem sokat változnak sem az idő múlásával, se az embléma lecserélésével.

Arra tudok még gondolni, hogy te csak a magyar piacra korlátozod a témát, de ez se lenne valami logikus lépés.

R. Igor Mortis 2015.04.14. 08:41:18

Na, a bömbis meglepően majdnem elfogulatlan,
a mercis meglepően lelkes,
a hondás meglepően sztereotip (meg ha jogosan is),
a fordos meglepő.

R. Igor Mortis 2015.04.14. 08:42:20

Ja a micus meglepően feledhető... ;)

smax 2015.04.14. 08:53:14

@közösperonos átszállás: "Azokat a dízelmotorokat (mert nem csak blokkot) általában használta a GM, kerültek a Swiftbe, Ignisbe, meg csillió Opelba is, szóval gyanús, hogy nem ezért cserébe."

Mert ha a GM használja a lengyelországi GM-Fiat közös üzemben készült dízeleket, akkor használhatja bárki más is, vagy hogy gondoltad ezt?

J.R. Ewing 2015.04.14. 11:23:58

Miért nem olvassák el a szerkesztők a cikkeket, mielőtt kibasszák ide?
Szellemi nudisták írásait miért kell közszemlére tenni??
süti beállítások módosítása