Heti merítés

  2014. december 28. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A 4 hengeres is BMW! ....? Igen.

60632

Jól fogta az utat, szép hangja volt, a gyári ülések sem tartottak rosszul, bár az én oldalamra kagyló került a már említett gyári rossz ülés helyére.

Nemhiába sok csillagos...

56796

Az utolsó percig hűséges és strapabíró társ maradt, soha nem hagyott ott sehol, a legdurvább havas utakon is keresztbe csúsztatva, széles perverz vigyorral az arcomon szlalomoztam.

Örülj ha lehet egy ilyened

toyota-ae86-drift 0

Gyakran merengtem rajta, mikor az utcán állva hátulról megláttam, hogy milyen állat sportkocsim van. A kép illusztráció!

Áldás rajta

32793

Télen csúszós útnál észnél kell lenni, az erős gáz kanyarból kigyorsításkor komoly meglepetést okozhat - a hárombetűs menetstabilizáló csodaelektronikák ismeretlenek ennél a típusnál.

Ezt sem felejtjük soha

59808

Megveszed a "kismotorost" - hihetetlen jó. Évekig használod, de a kisördög nem alszik. Kell egy "nagy" is, ez lesz az álom. Keresel, keresel, ritka. Főleg ami nem volt rommá törve.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr637016393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2014.12.28. 11:35:56

A vágott rugós bmw volt már, vagy ez az általános metodus az ilyen autóknál?

Az Alfa tetszik, szép a színe :)

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.28. 12:01:21

Nem kell félni a vágott rugótól. Amelyik rugónál a menetemelkedés végig ugyanolyan, az vágható.
Nem szabályos, de nem kell tőle félni, SEMMIT nem okoz.
Ha még egy kicsit keményebb, neadjisten rövidszáras gátló is van hozzá, perfekt..
Persze nekem se kéne soha többet ilyen kókány, de attól még működik.

T54-44 2014.12.28. 12:02:31

Jéézusom, szegény BMW, pont ezekért a lelakott, széthajtott, de legalább sport szűrős katalizátor nélküli szarokért van ilyen megítélése a márkának..

alvázvédelem 2014.12.28. 12:04:06

A tulaj még figyelmembe ajánlotta, hogy vannak alkatrészei is plusszban, felcsillant a szemem, megbarátkoztam a gondolattal, hogy jó, nem megy annyira, de legalább BMW."
:-) :-) :-) :-)

alvázvédelem 2014.12.28. 12:10:52

a lényeg hogy mindig lesz olyan itélet ahol valamelyik másik kocsit le kell nyomni gyorsulásban:-) és helyre áll a szexuális nemi élet okozta hiányérzet :-)

Schütii 2014.12.28. 12:22:14

BMW: minimum 2 darabból, eleje 85 előtti hátulja 87 utáni, dehát istenem, fiatalság bolondság.
Subi: "limitált széria" nincs rajta vasalódeszka. Vajon a gyártó is érezte hogy kissé ciki?
Hacsi: nem érdekes
MX5: nem érdekes
Alfa: nagyon szépen indul a sztori, de ott padlót fogtam hogy 34 ezernél kuplungcsre, meg műanyag biszbasz csere az ajtóban.

Schütii 2014.12.28. 12:29:01

Ja, MX5: A bátor az Sir Robin volt...

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.28. 13:20:23

@Schütii: keményebb lesz!
Ez csak egy feltekert vasrúd. Egy hosszabbat kisebb erőkarral lehet elhajlítani, mint egy rövidebbet :)

Szibke 2014.12.28. 13:46:23

Hát a Bmw a lényeg nem az hogy milyen állapotban van.Mindegy csak propelleres legyen. Rugóvágás kiszerelés nélkül. A Wrx Sti pedig olyan a nagy szárny nélkül, mintha sima 110 lovas lenne.

Schütii 2014.12.28. 13:46:34

@Aranyba mártogatott étnyúl: Hát én úgy gondolnám hogy a kevesebb menetet könnyebb összenyomni mint a többet. Ámbár a kevesebb menetnek nagyobb torzulást kell elszenvednie ugyanahhoz az elmozduláshoz egy menetre vetítve. Így vagy úgy, a karakterisztikája változni fog, a lengéscsillapító meg marad ugyanaz.

Unplugged 2014.12.28. 14:24:29

OMG, szinte már tipikus BMW tulaj...
Észre sem vette, hogy elhagyta a hátsó kipufogót és a lökhárítót??? Hát milyen hangja lehet annak a szerencsétlen autónak? Ja és felhívnám mindenkinek a figyelmét a csatolt fényképekre is: a (kötelező) M-es logó az orron és a szakszerűen kivágott hátsó lökhárító, hogy kiférjen a kötelező duplacsövű kipufogó (mert ha már nem megy legalább hangja legyen).
A 2. képen mi az a két swift-kerék hátul? Egy tisztességes 195-ös gumit már nem bírna elforgatni az erőforrás? Gyenge autóval nem kell emberkedni. Meg kell tanulni beállni a teljesítmény rangsorba, mert nagyon szánalmas lesz ez az ácsingózás a racing érzés felé, miközben feltartja a hátulról érkező sx-4-et.
Tényleg erre lucskosodik még a tinilányok bugyija? Egyáltalán hordanak még bugyit?

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.28. 15:28:51

@Schütii: sokkal keményebb lesz a rugó. És a tapasztalat azt kutatja, hogy aki ennyit szán ültetésre, az nem fog venni keményebb gátlókat hozzá :)

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.28. 15:30:33

@Prérifarkasz: négy évig jártam vágott rugókkal három különböző autó alatt, de ti csak gondolkodjatok bátran.

A súly a megbízhatóság jele 2014.12.28. 15:33:12

@Unplugged: Te megy a tipikus idióta vagy, rögtön általánosítassz. Egyébként valószinűleg ezt a kocsit 'csapatós' autónak tartotta, és igen a vékony hátsó kerék azért van, hogy könnyebben csússzon, az a kép a logó szerint valami rallin készült. Ebből arra is következtethetsz, hogy nem azért vette a 25 éves BMW-t, hogy csajozzon vele, hanem, hogy jól érezze magát.
Megnézem melyik sx-4 hagyja le az 1.8-as kis bömöst:)
Na mondjuk az a rugó vágás eléggé hajmeresztő, reméljük, hogy nem ez volt a hétköznapi autója.

keymaking (törölt) 2014.12.28. 15:50:13

@Schütii: keményebb lesz, de okoskodj még egy sort

Kiskaresz 2014.12.28. 15:59:00

khm MX5, meg szivárvány?! :D

DózeR 2014.12.28. 16:17:15

@Zámbó János: s2000-et nem nagyon hoznak ki ilyen időben. A leglerúgottabbakat is jobban féltik annál. Na meg az s2k nem éppen a driftelők álomautója.
De egy IS200? Olcsó, alkatrész (kaszni) szarér-hugyér a bontott angol autókról, hátul hajt. Szárazon gyenge de havon jó kis csapatós. :)

Oliver Garcha 2014.12.28. 17:15:29

Milyen az a szexuális nemi élet? Vagy így negyven felett kimaradtam valamiből?

Teshow 2014.12.28. 17:16:48

Egy vérbő Alfás mikor tanulja már meg, hogy a Spider az nem "szpájder" azaz nem "pók" !!!!!
Alfás körökben sokszor megírták, hogy a "spider" név egy "olaszos" angol szójátékból származik, és a "Speed" vagyis "sebesség" szó az alapja. Valaki 50 éve így elcseszte, és így is maradt ... mára meg legenda lett ...
Kb úgy mint ahogy a japánok a semmiből kitalálták a minden angol nyelvtan szerint ostobaságnak számító Technics márkanevet. De az is működik!
A világ így kerek!

moltam4300 2014.12.28. 19:47:47

@Schütii: Keményebb lesz, mert lecsökken a működő menetek száma.

Agr3ssor 2014.12.28. 20:09:21

@alvázvédelem:

A múltkor a munkahelyemen kis híján vitába keveredtem egy csajjal... Pénze nem sok van (kezdő üzlettulaj), de azt legalább almás telefonra és hasonlókra költi.
Elmesélte, hogy szokta letolni 230-nál az A8-asokat a pályán... Én meg megkérdeztem tőle, hogy nem véletlenül az fekete full fapad 116i az övé a parkolóban?!?... Természetesen az volt... És mikor megkérdeztem, hogy 115 lóerővel hogyan tol le V8-asokat az autópályán, arra az válaszolta, hogy azért "Mert ez BÉEMVÉ!"
Természetesen közölte, hogy ha vinne egy kört, beszarnék... Én hiába mondtam neki, hogy 200 kilóval könnyebb a kocsim, és úgy 25 lóerővel erősebb, de az nem hatotta meg...
Szóval hidd el, az az embléma igenis sokat számít másoknak! Én sem tudtam korábban, de felvilágosítottak... :)

Ja, most épp eladó a kis 116i! 2007-es, és csak 2.8 milliót AKAR érte kapni a hölgy, mert ő okosba szerezte 2.5-ért fél éve... A víz fogy belőle, a Check Engine világít, amúgy patent...

3gb 2014.12.28. 20:30:53

Alfa örök szerelem, de egy ideig nem lesz és utána sem , mert az Alfa rendőrautó, azok meg kapják be a faszomat!

alvázvédelem 2014.12.28. 20:56:15

@Agr3ssor: A BMW lóerő az mindig más :-)

Pufibá 2014.12.28. 21:01:39

@Agr3ssor: Sokat nézte a Cobra11-et :-)

Schütii 2014.12.28. 21:11:24

@Agr3ssor: Megkímélt, hölgy tulajtól.

akos27 2014.12.28. 21:41:52

@Aranyba mártogatott étnyúl: Inkább "csavarni" mint egy torziós rudat/rugót...

Unplugged 2014.12.29. 01:12:14

@A súly a megbízhatóság jele:
Ja, hát természetesen egy csapatós autónak meg van bocsátva a kókányolás is ha BMW. Mert ,, nem megy annyira, de legalább BMW". Bár attól tartok, hogy az ilyen tulajdonos komolyan gondolja és közúton is használja az olyan járművet, ami rohad, és a hazaérkezéskor rögtön az első dolog, hogy elkezdik a javítandókat összeírni (ezeket nem én írtam, hanem a maga az ítélet írója), de azért a duplakidörgő és a 'komolyhifi' már benne van. A lábon vágott rugót szándékosan nem említettem, mert már így is lett vita belőle.
Általánosítok, persze, hiszen folyton előkerül valahonnan egy ilyen gyöngyszem, ami egy újabb szög az imádott márkád imidzsének a koporsóján. Vajon miért hallunk/olvasunk olyan ritkán az elvetemülten száguldozó Fordosokról és az éjszakák csendjét (és nagy nehezen elaltatott csecsemő álmát) megtörő Nissanos kölykökről?
Ez az ítélet tele volt negatív klisével egy amúgy is kérdőjeles megítélésű márkáról. És minden ilyen csak tovább fogja erősíteni az általános véleményt a márkáról.

A súly a megbízhatóság jele 2014.12.29. 09:19:52

@Unplugged: Igen, szerintem egy csapatós autónak több minden meg van bocsátva. Szerinted miért nem Nissant vesz egy fiatal élményautónak? Gondolkodj a Nissan modellválasztékán, te mivel csapatnál? Egy Almera, vagy egy BMW/Lada/Sierra a jobb erre a célra? Szerinted Vályi István, meg a Becsületesnepper miért E30-at vett?Biztos csajozni akarnak vele. Sok a kókány BMW, pont azért mert olcsó, de ajánlom figyelmedbe a powerfanatics.com projekt építések topicját, hátha sikerül megértened, hogy nem csak ilyenek vannak, és nem csak fekete-fehér a világ. És igen én szeretem a BMW-t, te is adj neki egy esélyt és próbálj ki egyet a köpködés helyett.

alvázvédelem 2014.12.29. 13:00:50

@A súly a megbízhatóság jele: szerintem egy nissan skyline bármelyiknél jobb amit felsoroltál.

A súly a megbízhatóság jele 2014.12.29. 13:10:48

@alvázvédelem: Még szerencse hogy az egy tömegmodell amit olcsón fenn tud tartani egy fiatal. De tudtam, hogy ebbe vmi okos bele fog kötni!:) Persze, hogy jobb autó Skyline, van amire az Almera is, csak kérdés, hogy mire

alvázvédelem 2014.12.29. 13:12:28

@A súly a megbízhatóság jele: egy jó e30 is drága főleg ha driftelgetsz vele :-)

A súly a megbízhatóság jele 2014.12.29. 19:20:37

@alvázvédelem: Na mondjuk egy olyan nagyon kéne! Csak olyan ritkák ezek, hogy sajnálnám, max egy MX-5-öst tartanék veretős autónak:)

keymaking (törölt) 2014.12.29. 21:27:11

@Schütii: nem szólók be, csak hülyeségeket karattyolsz és még reklámozod is

Prérifarkasz 2014.12.29. 22:55:17

@Aranyba mártogatott étnyúl: Nyugodj meg, úgy fogunk tenni... Neked meg javaslom a szövegértést gyakorold, ugyanis nem állítottuk egy szóval sem, hogy nem lesz keményebb a rugózás... Természetesen keményebb lesz, mert rövidebb a rugóút. Nagyjából az egyetlen kedvező változás, hogy az autó súlypontja lejjebb kerül, ezért a stabilitása/dinamikája javul...
Rendben, köszi az információt, legalább most már tudjuk mekkora nagy király sportember vagy...

Rónarider 2015.01.01. 10:39:53

@alvázvédelem: Juhúú, ott a pont. Inkább skyline, mint...bármi más.

Ha ér offolni, akkor legyen szíves valamely hozzáértő felvilágosítani. Azt hiszem, azt hallottam a rádióban, hogy 2015 őszétől minden autóba kötelező lesz beszerelni egy ~30000Ft-os "segélyhívó" készüléket, amely gps-koordinátákat szolgáltat a központi diszpécserszolgálatnak, figyeli nyíltak-e légyzsákok, van benne sim-kártya, és havi előfizetéses rendszerben képzelik. Ha nem évvégi delíriumomban álmodtam (tényleg lehet az is), és szó sem volt az időpont után forgalomba helyezett autókról, hanem mindről, akkor egy ilyen rendelet hogy mehet át az eu törvényhozásán? Egyrészt ez nyomkövetésre felhasználható (valami adatvédelmi mikkamakka nincs erre?), másrészt ha véletlenül tényleg be kell szereltetni, akkor a havi előfizetés is aggályos, mert kötelező, harmadsorban ha leárnyékolom valami faraday-kalitkával, akkor instant megbsznak? Az is aggályos. Nyugtassatok meg, hogy valamit összeettem és álmodtam az egészet.

Rónarider 2015.01.03. 16:23:43

@büdösbohóc: igen, hülyéknek válaszolok blogokon, most épp visszaesőben