Heti merítés

  2014. október 12. - Nyegleo Címkék: népítélet haszonjármű heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Lomha, de szeretni való, hűséges, gazdaságos

26075

Külső - ez egyéni megítélés kérdése. Kicsit retrós, különösen elölről. Elölről tetszik is, hátulról már kevésbé. Bár nekem a régi szekérszerű Fiat Multipla is tetszett :-)

Használható gépezet, ami bírja a mindennapi basztatást

40810

Egyáltalán nem érzem magam szűkösen, a térdem sem akar leverni semmit, s a mellettem ülővel sem ér össze a vállunk. Ez egy olyan kocsi amiben én is elférek rendesen.

A furgon akit Sárga Villámnak hívnak

46755

Bár körbe ablakos a sárga villám, de belül rácsos, hátul nincs ülés, így spanokkal zülléshez nem igazán alkalmas ( bár ültek már 8-an is benne, de a fiuk a kékben nem szeretik).

A közhelyszótár alapján: Hálás igavonó

26875

Szóval a Combo szerintem jó autó. Olcsó, keveset fogyaszt, viszonylag megbízható. Cserébe előzni csak gondosan megtervezve,az útvonalat jól ismerve merészeljen az ember.

Fürge, megbízható, takarékos málhás elfogadható hibákkal

29430

Újonnan vettem a gépet, és azt hittem megbízhatóságot is vásárolok vele, de nem így lett. Alapjában véve jó kis autó, lehet vele repkedni is...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr386783173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alvázvédelem 2014.10.12. 09:23:49

de szép autókat sikerült találni :-)

camelus 2014.10.12. 09:35:06

Na ezek örökökológiai mint a nyomorúság

camelus 2014.10.12. 09:36:51

Egyébként Nyegleo vald be Karotta Expressze volt múzsád

alvázvédelem 2014.10.12. 09:41:03

Tipikus doblo s is megveszi a leggyengébb motorral majd csodálkozik hogy nem megy viszont fogyaszt.
Ha az 5. fokozatot hamar lehet kapcsolni akkor az a váltó nem hosszú hanem rövid.
Amúgy ha magánszemély nevén van ktg nem kell menetlevél.

Nyegleo 2014.10.12. 09:56:35

@alvázvédelem: az ítélet 2008-as, akkor még kellett.

Nyegleo 2014.10.12. 09:58:54

@camelus: jó tipp, de nem :) de szintén ilyen dobozos :D

Dondogs 2014.10.12. 10:02:34

Mindig megmosolyogtat,amikor, egy nagy légellenállású,teherautó-bódé+ mini motor párosításnál,a gyorsulás mint tényezőt kihangsúlyozzák. "hogy milyen jól megy: ) Ja,mihez képest? a T-fordhoz hasonlítva?
Volt már szerencsém,egy ilyen alap motoros doblót vezetni,és igazán kiábrándító.Sík terepen még csak-csak,de az emelkedőn szó szerint végük.

alvázvédelem 2014.10.12. 10:06:44

a legrosszabb motorok cikkhez miért nem lehet hozzászólni?
Pedig úgy olvasnám a BMW s és a VW s magyarázkodásokat :-)
Gyakorlatilag a szar motorok felét ez a két gyár adja.

Nyegleo 2014.10.12. 10:09:17

@Dondogs: a rövid váltó miatt érezi úgy az ember, hogy hű de jól megy. Amíg rá nem néz a sebességmérőre ;)

alvázvédelem 2014.10.12. 10:13:47

@Nyegleo: megértem:-) :-) egész nap itt kéne ülnie moderálni:-) ki szeretne ilyen ilyen szép vasárnapi időben.

Csalfa Romeo 2014.10.12. 10:42:47

A legrosszabb motorokhoz: azért úgy néz ki, a japók is tudnak hibázni, egy-két kerülendő motortípust ők is kiadtak a kezeik közül. Viszont koreai motor nincs a 20 között - ergo bármilyen Kiát vagy Hyundait veszek, nagyon nem lőhetek mellé. Nem semmi, ahogy Korea beletanult az autógyártásba úgy röpke 20 év alatt, ez dícséretes.
Rossz motorokat egyébként az angol gyártóknál is lehetne bőven találni.

alvázvédelem 2014.10.12. 12:04:05

@Csalfa Romeo: az érdekes hogy leváltották a szíjat láncra mert az nem szakad el:-) :-) erre még annyit sem bír mint a szíj.

bigpond 2014.10.12. 12:13:55

@Csalfa Romeo:

Ami koreai autokhoz eddig szerencsem volt mind mas gyartok altal levetett motorokkal voltak szerelve. Nyivan nem a hisztis konstrukciokbol szemezgetnek amikor kivalasztottak az eroforrast.

Ha a mai technologiaval es tudassal 90-es evek beli dinamikat es emisszios ertekeket kene elerni semmi problema nem lenne a motorokkal, de hat megy a verseny a loerokert, a zold kipufogo gazert es arverseny is van.

A japanok sem kulonbek mint barki mas. Nekem a Toyota (vagy barmilyen) megbizhatosag is csak
annyit jelent, ha ezt veszem jok az eselyeim , hogy nem szivas lesz,, mett bennuk van a torekves a minosegre es statisztikailag is jook. Vannak persze elcseszett motorjaik , de nem ontjak magukbol oket.

bolhalovas 2014.10.12. 12:26:34

A Berlingo-s meg leírja, hogy 110-120-szal megy az 51-esen. Csak gratulálni tudok neki.
De amúgy azt vettem észre hogy a hülye, száguldozós sofőrök elég nagy része ilyen furgonokkal repeszt (főleg Partner és Berlingo).

anyahajókabinajtóhajtogató 2014.10.12. 12:28:21

Kérdés a dobozos-tulajokhoz: Olyan dízel (lehetőleg szívó) dobozos kéne ami nem nagyobb fentieknél de kipróbáltan elfér benne hátul fekve két ember. A projekt egy Gibraltár-Nordkapp transzeurópai turné lenne. Eredetileg seat marbella lett volna a jármű de a szállások nagyon megnövelték a költségeket, ezért akarunk dobozos autót amiben lehet aludni. Régebbiek között keresgélünk 4-600.000 ft között.

troni 2014.10.12. 12:31:32

@alvázvédelem: Érdekes, hogy nincs benne a Renault 1,5 DCI. Pedig annál rosszabb kis dízel nem létezik.

alvázvédelem 2014.10.12. 12:35:55

@bigpond: már régen saját motorokkal szerelik a kocsijaikat,10 éve biztosan,
az 1,6 os szívó 140 lóerős pl egész jó.

alvázvédelem 2014.10.12. 12:38:04

@troni: lehet az első generációs az szar volt,bár akinek akkor szar lett az kannából tankolt:-) c
az ismerős körben most van 2 is ,Duster,Thalia és semmi gond nincs velük.Neked mennyi Dci d volt?

Nyegleo 2014.10.12. 12:41:07

@anyahajókabinajtóhajtogató: én ilyen célra inkább egy T4-es vagy Trafic kisbuszt keresnék, aminek ággyá hajtható az ülése. Mondjuk annál 600 eléggé az alja. Szerintem egy ilyen kis dobozosban, még a hosszú változatban is, eléggé szorongani fogtok, plussz a cuccokkal is tetriszezni kell mindig.

alvázvédelem 2014.10.12. 12:41:28

@troni: mármint akit ismertem és szar volt neki az tankolt kannából :-) természetesen nem mindegyik azért volt szar :-)

alvázvédelem 2014.10.12. 12:44:12

@anyahajókabinajtóhajtogató: nissan vanette pl kisebb mint a t4 es kategória,elég jól bírja a strapát ,a 2,3 as szívó motor .
vagy ami kicsit személyautósabb az a nissan serena,abból is van tgk.

anyahajókabinajtóhajtogató 2014.10.12. 13:47:10

@Nyegleo: @alvázvédelem: Köszi! meggondolandó alternatívák. Szerencsére van idő mert jövő tavaszra tervezzük.

Dondogs 2014.10.12. 13:53:00

@alvázvédelem: Igen ezen én is meglepődtem. Ki gondolná? A "nagy" Volkswagen. És a mostani üzletpolitikájukat nézve,főleg az árképzésük.. na arra a legjobb szó,a pofátlan.Még mindig abból élnek,amit anno képviseltek,de úgy,hogy közben a valóságban csírájában kiirtották magukból azt a filozófiát amit hamis módon még mindig harsognak, és ennyire eladhatóvá teszi őket.

Dondogs 2014.10.12. 14:05:51

@Nyegleo: Kár érte,de azért köszönjük az írást.

outtatime 2014.10.12. 14:57:04

Combo 1.7D vel közlekedtem párszor.
Egyszer ment 110 környékén, nem mertem az órára nézni, az pedig lejtőn volt valahol a gyöngyösi autóúton. A kormányba kapaszkodni kellett, mert egy kósza széllökés is megtréfált volna.
Előzni majdnem lehetetlen vele, a legmegalázóbb ilyenem egy kisfityóval volt, én javában gyűjtöttem a lendületet és tempót, hogy a majd 1,5 km-re előttem haladó kispolákot megelőzzem, volt előttünk pár km üres egyenes (vhol Berettyóújfalu környéke), de mire utolértem volna rájött miben mesterkedem és hát nem hagyott ott mint a szél, de szépen otthagyogatott. A fülke télen hideg, nyáron meleg, érdemben nem változtatott rajta a fűtés sem, illetve egy állófűtéssel télen élhető is lehetett volna. Emlékeim szerint semmi sem volt állítható, úgy ültem benne, mint egy melepett ceruza. Aztán mikor minden izületem helyén hógolyókat éreztem, ment a levesbe az aktuális melóval együtt. Egyikért sem kár ;)

Ja és az új dízelkategória is ezzel született a társaságnál, az amelyik nem szívó, nem turbó, hanem hörgő. 2007-ről beszélek, akkoriban a combosnál elfogadhatóan takarta a valóságot :)

troni 2014.10.12. 15:08:24

@alvázvédelem: sógornőmé most tört totálra, de 100-at futott motorja volt ai ép maradt. Nézegettük, tele van a net motorhibás 1,5 dci-vel. Nekem csak 1,9 dci volt, de 150-nél, gond mentesen eladtam. Mármint motorgond mentesen. Most egy "listázott" 1,3 multijet-em van 190ezer km-rel. :)

outtatime 2014.10.12. 15:12:00

@Dondogs: főleg ezért nem cserélném a gépet jelenkori fauvé technikára, pedig 13 éves a gép és vw-fajzat, amit szeretek, karban tart(at)ok, és megelégedéssel használok elejétől. Következőn meg gondolkodom. Biztosan nem lesz benzines, vw, és két literesnél nagyobb, hacsak nem elektronyos lesz vagy hibrid. A dízel-hibrid lenne a faja, de abból nem nagyon van választék. Illetve abban sem vagyok biztos hogy létezik-e. ;)

Oké, a vw talán jettából csinált, de az vw.
A mazda talán belpiacra gyárt, vagy fog gyártani, soha nem fogom tudni fenntartani.
A citroennek talán van ilyenje, de arról még annyit sem tudni, mint az előző kettőről.
A peugeotról meg jót sem olvastam.
Majd ha írnak róla mindet összehasonlító cikket a tc-n, okosabb leszek ;)

alvázvédelem 2014.10.12. 15:12:17

@troni: rengeteg 1,5 dci t eladtak,(felsorolni sem tudom.mikbe szerelték)így a rosszak is nagyobb számban jelennek meg.

akos696 · www.focusauto.hu 2014.10.12. 15:15:01

@troni: Sok motor nincs benne. Pl az opel 1.2 1.4 vezérműláncos motorok korai példányaiban is mind megnyúlt a lánc, plusz szépen eszegetik az olajat (Ecotec), Toyota 1.4 vvti motorok is zabálták az olajat, egy ismerősömnek garanciában motortcseréltek. Angol gyártású Hondák 200 ezer km körüli generálérett motorjuk sem nevezhető éppen tartósnak (F20b6), Merci vitok 2.3td motorja sem az örökkévalóságnak készült. Aztán az örök életűek hitt 1.3 stiftnél is volt olyan évjárat, ahol a dugattyú törésre volt hajlamos. Stb stb. Viszont szívesen olvasnék ennek a cikknek az inverzéről, a legjobban sikerült motorokról.

Never 2014.10.12. 16:28:21

@akos696: Bizony, szerintem is kellene egy "legjobb motorok" vagy hasonló cikk.

Az is igaz mondjuk, hogy nagyon gazda-függő, hogy kinek mi romlik el. Én hajtottam már "betmen" Mondeót a régi, 136 lóerős dízellel, és a porlasztócsúcsok rettegett hibája teljesen attól függött, hogy a magyar vagy az osztrák olajtársaság üzemanyagát töltöttem bele.

T54-44 2014.10.12. 16:39:34

Komolyan gondolták a XXI. században hogy egy rakottan majd 2 tonnás áruszállítóba egy 65 lovas benzinmotort tesznek? És ezt így el tudták adni? Ja és 6,5-öt fogyaszt, amikor más kis személykocsikban ugyanez a motor 7-8 litert? :D

Fauchon (törölt) 2014.10.12. 17:39:34

@bigpond: "mert bennuk van a torekves a minosegre"

Mert a többi nem gyártó nem törekszik a minőségre, ők szeretnek gariban új motort venni az ügyfélnek :)

Amúgy az ilyen listák nem sokat érnek, mert a laikusok számára sem az összes meghibásodás, sem a teljes legyártott mennyiség nem ismert (ha már arányokról beszélünk). A másik dolog, hogy tömeggyártók mindig sokkal jobban szem előtt vannak, a legkisebb hibaarányú probléma is címlapon szerepel a sajtóban - míg ha minden harmadik Quattroporténak széthullik a váltója, az senkit nem érdekel (kevesen veszik), pedig az sokkal rosszabb arány.

bpjotruska 2014.10.12. 17:50:37

@alvázvédelem: 1.9 TDI-t meg tobb modellbe szereltek, 20 eve gyartjak a kulonbozo verziokat, jellemzoen nagyobb autokban van, amelyek tobbet futnak, megsincs annyi baj veluk, meg a PD-vel sem. Vagy mondhatnam a kozvetlen konkurens, szinten francia 1.4TDCi-t, az is sokkal jobb kis motor, es azt is eleg sok mindenbe raktak ( Peugeot, Citroen, Ford )
Szerintem is a lista nagy igazolatlan hianyzoja az 1.5 Dci. Az elmult 30 ev egyetlen dizele, ami jellemzoen nem megy el 200 ezret bontatlan motorral ( meg akkor is, ha "csak" egy hajtokarcsapgy-csererl van szo ), es az egyik legingatagabb nagynyomasu dizel-befecskendezessel is buszkelkedhet.

alvázvédelem 2014.10.12. 18:07:05

@bpjotruska: nem mondtam hogy a TDI rossz hogy jön ide?
a TDI t nem gyártották annyi ideig mint a dci t mostanáig.
93 ban jött ki ,98 ban meg már kijött a pd,és a skodában is 2003 ig volt.

troni 2014.10.12. 18:09:25

@bpjotruska: Én is így tudtam. Az 1,3 multijetet meg dícsérték szinte mindenhol azt mondva, hogy a befecskendező rendszere stabil, néha EGR-t kell cserélni (vagy tisztítani), meg nem sajnálni a 3 liter olajat 10-15ezer km-enként. No meg persze a szokásos. Nem gyilkolni hidegen meg visszahűteni a turbót leállítás előtt.
Most cseréltük le a cégest is ilyenre. kb 3 literrel kevesebbet fogyaszt az elődjénél. Egy élettartam alatt (250ezer km) az autó ára. Azért nem mindegy.

bpjotruska 2014.10.12. 19:21:53

@alvázvédelem: Mondtad, hogy a DCi-bol azert sok a hibas darab, mert sokat gyartottak belole. Erre mondtam, hogy 1.9 TDI-bol meg tobbet, tobbet is futnak jellemzoen, megsem esik szet annyi beloluk. Szerintem a PDTDI is TDI-nek szamit, azokat asszem 2008ig csinaltak, de a 90 lovas sima adagolos ( ALH, AGR ) TDI-t is lehetett talan 2006-ig kapni az Octavia Classic-ban. ( TDI amugy asszem 87-ben jott ki, bar az meg a 2.5os othengeres volt ha jol remlik )
Az 1.5 DCI-ben minden nyugje megvan a modern dizelnek, porlasztok, nagynyomasu szivattyu, turbo stb szeret leterdelni, ezen kivul meg mechanikailag sem az a fenyes darab, gyakrolatilag barmi szeteshet benne ido elott. Nemreg ultem egy 400 ezret futott Logan taxiban, csodalkoztam is, hogy meg megy, aztan mondta a taxis, hogy 350 ezerben kikonyokolt egy-ket hatkokar a blokk oldalan, uh motor lett cserelve. Nyilvan ez csak egy pelda, ebbol nem lehetne sokat leszurni, de nagyon sokan panaszkodnak rajuk, es a szervizeknek is van melojuk vele eleg.

bpjotruska 2014.10.12. 19:23:35

@troni: Nem egeszen vilagos, hogy mit csereltetek le mire? :-)

alvázvédelem 2014.10.12. 19:34:10

@bpjotruska: a pd t nem a tartós tdi k hez szokták sorolni amikor a tdi ről beszélünk.most is tdi felirat van a vw ken,mindegyik dízelen ,de mégis az 1,9 es sima tdi re mondják hogy tdi.
a szivar 100 as audiban jött ki az 5 hengeres 89 ben.
a 1,9 es ről írtál az csak 93 ban.
én sem kevertem ide a 1,9 es meg a 2,2 es dci t.
az 1,5 dci, rengeteg tipusban volt.Renault,Mercedes!!!!,Nissan, Dacia,Smart és ki tudja ,még.nem lennék benne biztos hogy kevesebbet gyártottak mint az 1,9 es tdi ből.

bpjotruska 2014.10.12. 19:45:26

Nem semmi a "repkedo" SDI Caddy sem "racing" fekekkel es 175-os vegsebesseggel :-) Hol van Magyarorszagon olyan hosszu lejto?
A masik dolog: ha valaki azt allitja, hogy varosban 4-5 litert, autopalyan gyilkolva meg 6-7et eszik egy dobozos furgon regifajta kamras dizellel, akkor azt 50 kilometerre kell erteni, mint az ujfajta downsizeingolt turbomotorok gyari adatait? Soha nem ertettem, mi ertelme litereket lehazudni a fogyasztasbol, en is mondhatom, hogy 4-et eszik az enyem, de attol meg nem kell kevesebbet tankoljak bele...

bpjotruska 2014.10.12. 19:55:00

@alvázvédelem: Az 1.9esekbol a rosszabb hiru PD-s lehet, hogy mar nem az a tartos TDI, de komolyabb problemak azzal is inkabb 300 ezer felett adodnak, vagyis jo masfel-ketszer annyit elmegy gond nelkul, mint az 1.5 DCI ( amelynel porlaszto-problemak gyakran mar 100 ezer alatt is elojonnek, es nem lehet mindig mindent a rossz uzemanyagra fogni... mas dizelekkel sem jarnak kulfoldre tankolni, megsincs annyi bajuk )
A 2.5ost nem kellett volna felhozzam, igazad van.
Szerintem 1.5 DCi-t csak ujonnan szabad venni, es addig tartani, amig garanciaban van, utana szivjon vele mas.

alvázvédelem 2014.10.12. 19:57:32

@bpjotruska: mondjuk a 4-5 liter a kangoo tól városban tényleg hihetetlen kategória.
Akkor ott abba kellett volna hagyni az autó tervezést:-)
és csak azt gyártani :-)

Fferkó 2014.10.12. 20:00:22

@anyahajókabinajtóhajtogató: Megoldás a problémádra: Expert,Jumpy,Scudo. Masszívabb futóművük van,mint pl egy Berlingonak, viszont nincs az a rossz értelemben vett teherautós érzet, mint a Vanetteben. Parkolni sem nehéz velük, mert nem túl hosszúak, viszont éjjel rendesen ki tudsz nyújtózkodni :-)

We make the world a better place 2014.10.12. 20:40:17

Mi a hihetetlen az 5 literes fogyasztásban 100km-re?

50km-es emelkedőn felküzdi magát 1-2,5km magasra 5 literrel, aztán lefelé leállított motorral gurul. :-)

zootyo 2014.10.12. 21:13:23

Miért van az hogy az összes itéletben a "Megérte a pénzét?" kérdésre "nem" a válasz?
Érdekes.

DeezL 2014.10.12. 21:13:26

@alvázvédelem: 92ben már volt audi 80 a TDI és 2005ig volt a hagyományos TDI Leon és Octavia modellekben is

DeezL 2014.10.12. 21:18:30

@bpjotruska: és igen rosszul tudtam,2005igre írtam a hagyományos TDI-t de en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia#Engines 2006ig a 110lovas és 2007ig a 90 lovas TDI is volt a palettán

alvázvédelem 2014.10.12. 21:24:57

@DeezL: azt nem tudtam hogy olyan sokáig még volt a pd mellett.akkor csak jövőre fogják a dci t több ideig gyártani

bpjotruska 2014.10.12. 21:40:15

@alvázvédelem: Mondjuk igazabol ugy is lenne korrekt, hogy a DCi-t ne a klasszikus, egyszerubb, adagolos TDI-vel vessuk ossze, hanem a PD-vel, de meg abbol az osszehasonlitasbol is rosszul jon ki... az egyetlen, amiben elonye van, az talan a kettostomegu lendkerek hianya ( de azt hiszem az is csak a kevesebb lovas DCI-kbol hianyzott ), azok biza nem orok eletuek a PD-kben, de maskeppen egy sokkal strapabirobb, megbizhatobb konstrukcio szerintem a traktorhangu PDTDI. Nyilvan el-elromlanak azok is, egy-egy PD-elem megadja magat, elkopik a butykostengely is idovel, de jellemzoen inkabb a 3-400 ezerrol visszatekert, s itthon 130 ezerben arult Passatokban s tarsaikban :-)

alvázvédelem 2014.10.12. 21:43:06

@bpjotruska: nekem mindegy :-) nem fogom mosr átnézni a népitéleteket hogy milyen arányban írnak rosszat.

DeezL 2014.10.12. 21:44:40

@alvázvédelem: ja 15évig ment..de a JTD sem mai kutya 97ben jelent meg először az alfa 156ban igaz 2003ban már ki jött a Multijet azóta meg annak is a második fázisa van

Elmés téveszmés 2014.10.12. 21:56:28

@akos696:
Én hajtottam 1,3-as stiftet anno,2000-ben lökték ki a gyárkapun.Közös ló volt,ütöttük-vágtuk,de bírta,ezt szerettük benne nagyon.Először 110ezernél,majd rá másfél évre 207 ezernél volt,h a szoknyából letört egy darab.Ekkor már nem csináltatta meg a cégem,hanem beszámolták a helyi opel szalonban egy asztmába...majd a szalon kirakta javítás után a szuzit,megkímélt,107ezer km-esként...

anyahajókabinajtóhajtogató 2014.10.12. 23:27:57

@Fferkó: Köszi neked is! Van scudo az ismeretségi körben, el is kérem tesztelésre! :)

Laca11 2014.10.13. 01:09:33

@alvázvédelem: Nekem volt Kangoo-m, 2004-2007-ig. 5 személyes, 65 lovas 1,5 dci-vel. Átlagfogyasztás nem széthajtva 5,2 lityi volt. (kb 50-50% város-országút)
Nem védeni akarom és nem is érdekem, hogy vetitsek.
Tényadatok ezek is: Az asszony Aveoja (1,2 84 le) 7,4 -et eszik főleg városi használatban, a 9-5-ösöm 2,3 turbómotorral meg 13 felett. Ennyi. :)

alvázvédelem 2014.10.13. 06:02:18

@Laca11: 1,9 d kangooról volt szó,a cikkben.

Kyrie Eleison 2014.10.13. 08:02:54

Kb ez az első heti merítés, amit nem olvasok végig:/

alvázvédelem 2014.10.14. 02:54:57

@Laca11: az 1,5 dci ről én is azt hallottam hogy nagyon keveset eszik.sokan szidják itt hogy nem megbízható,szerintem pedig ha odadigyelnek rá nem rossz.Neked hogy vált be?

Rónarider 2014.10.14. 14:19:29

@alvázvédelem: "odafigyelnek rá" jó vicc mondhatom.
Amikor autót veszek, eszközt veszek. Működjön, és ne legyenek extra nyígjai.

Jóhogy nem kell minden indítás előtt feláldozni egy kecskét vagy valami...