Heti merítés

  2014. október 05. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Túlélőtábor az autóban

23989

Munkacélra kaptam a cégemtől egy ilyen csodát, és elmondhatom, hogy nem teltek unalmasan a napjaim vele.
A szervizek mellett szól, hogy a gyári hulladékanyag ellenére mindent megtesznek, hogy ne gyújtsák rájuk a szervizt. Tudással és találékonysággal próbálják kompenzálni az autó problémáit.

Piros lámpával körbe-körbe Európán

26861

Jenő zajos volt nagyon, és rettentő gyorsan kihűlt a fülke, ugyanis sváb testvéreink úgy gondolták, bőven elég a balkáni parasztnak a bádogbódé, felesleges mindenféle fülkekárpittal bajlódni.

Napraforgó

51241

De én nem akartam egy milliónál többet rászánni, és azt is lehető legjobban akartam elkölteni. Azonban ezzel a legnagyobb problémám az volt, hogy én kevésbé vagyok hozzáértő – úgyhogy be kellett vonnom a szerelőmet is a projektbe.

Példás munkás

32657

Egyetlen negatívumként azt említeném, hogy a hátsó laprugó kevés ez alá, egy kis súlytól már nagyon leül a segge, de a rugókovács segíthet rajta.

Gyorsvonat

40704

Szerintem a "Dukcsi" a legjobb lehetne a kategóriájában ha az összeszerelési minőségen javítanának.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr186760183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schütii 2014.10.05. 09:21:11

M8-as biztosítócsavar a karbiban?! Igazán orosz méretezés. És mégis kiesik a helyéről.. LoL

Csalfa Romeo 2014.10.05. 09:50:21

Hamarosan jönni fog a Gazella utódja, a GazElle Next - az oroszok nagyon fogadkoznak, hogy össze-vissza tesztelték, és hogy nagyon jó lesz. Kíváncsi leszek. Biztos lesz egy-két bátor importőr, aki megpróbálkozik az itthoni értékesítéssel is.

Nyegleo 2014.10.05. 09:56:48

@Csalfa Romeo: nagyon remélem, mert most a hazai forgalmazó nem igazán akarja ideadni a jelenlegi (amúgy Gazelle Business névre hallgató) modellt :)

alvázvédelem 2014.10.05. 10:09:59

a gaz már.volt,kétszer is :-)

alvázvédelem 2014.10.05. 10:11:49

@Csalfa Romeo: ha valamelyik nagy gyár beletolt pénzt ,még jó is lehet.

ledo76 2014.10.05. 10:19:35

Nálunk voltak/vannak Sprinterek, Ducatok, Jumperek. A Ducato/Jumper páros abszolút értelemben is legalább a Sprinter szintjén van, ár-érték arányban messze jobb.

MrTinkertrain 2014.10.05. 10:59:20

A Sprinter neve egy mondatban Aston Martinnal. Gyász.

daneel1976 2014.10.05. 11:02:25

a teherbírása 1,35 t, de én általában 2 tonnával járok vele, de meg se érzi a súlyt

aztán csodálkozik ,ha nem elég a fék.....
számomra kicsit riasztó...

a másik se kutya: " 120-nál zajosak a tükrök"...

alvázvédelem 2014.10.05. 12:10:33

@daneel1976: igazából a terhelhetőség csak papíron annyi hogy beleférjenek a 3,5 tonnás összsúly kategóriába.
így viszont szabályosan lehet vele 130 al menni,ami egy spanyol túránál nem hátrány a 80 al szemben,amit a 3,5 tonna felettieknek szabad.

bpjotruska 2014.10.05. 12:33:30

Hehe... az azert komoly optimizmusra vall, ha valaki elhiszi, hogy az egyik legszivosabb Transit-ban 160 ezer km van, es mar kuplungot kellett csereleni. Esetleg ha a 2006 utani modell lenne, azoknal megesik :-)

Pepejoe 2014.10.05. 15:14:59

@daneel1976:
Ha időre kell ott lenni valahol és a megrendelés/zseton függne tőle, te is odalépnél. Ez nem az a kávéház, ahol csak dolgozni járunk a verdával, oszt' legfeljebb hamarabb elindulunk ma, ha elkéstünk tegnap. :)

camelus 2014.10.05. 18:25:48

A ducato miért is került be? Rövid, keveset mond, nem informatív. Ennél sokkal jobb írások is vannak

tlacka 2014.10.05. 19:09:31

".....Jen? egy teljesen fapados kiszerelés? 313 CDI volt, 4,1m-es platóval (plusz ponyva), és egy hálófülkével a tetején.....; ....a megengedett 11 mázsa helyett 20 mázsával jöttem haza Zaragozából....."

És a gyenge motor miatt evett sokat. :)

becseit 2014.10.05. 19:20:18

Hát céges autóként volt szerencsém Sprinterhez (313 4x4 hosszított, emelt tetős), Ducatohoz és Transithoz is.

Hosszú távú szállításnál a Sprinter fényévekkel veri mindet; városi mókoláshoz meg a Transit a nyerő. Ezzel együtt a Ducato sem rossz, csak öt év után mellé kell állítani a másik kettőnek......

ledo76 2014.10.05. 19:36:32

@becseit: Szebb a Sprinter 5 év után, a futóműve is jobb állapotban van, de a legköltségesebb dolog a motor (2.7 CDi) sokkal hamarabb feladja mint a Fiat-on (akár a 2.3, de különösen a 3.0 JTD-nél). Másrészt kényelmesebb a Fiat.

becseit 2014.10.05. 19:49:44

Hát, nem tudom. A Sprinter lefutott 270.000km-éből a jelentősebb beavatkozások a következők voltak (130LE/300Nm CDI) pedig hajtva volt, mint a vadló:
-első féltengelyek cseréi kb. 150.000km után 160.000HUF/db
-befecskendező fúvókák cseréi 180.000km-től kb. 40.000km-enként változatosan
-30.000km-ig 1000km-enként benyelt egy liter motorolajat, utána beállt.

Szóval, a garanciális beavatkozások után is megkapta azt, ami a szervízkönyvben elő van írva és nem igazán volt motorikus gond vele. Ami gyalázat, az a változó geometriájú turbója, de csak akkor, ha hosszú távon valaki skót/beszari alak vezeti, mert megszorul egy pozícióban és onnantól vagy lent nem megy, vagy fent. Ha a turbó nincs így "fixre kötve" benne, autópályán arra kell figyelni, hogy már megint 160-al mész a megengedett helyett (313 CDI-vel; nem 170LE!)

Pont a kényelme miatt emeltem ki a Sprintert -igaz, nem az alapkivitelt hajtottam.
Egyébként ízlések és pofonok különbözőek, nem is kívánom senkire ráerőszakolni a véleményem; csupán még egy dolgot említenék: több ezer ukrán seftes egyszerre nem tévedhet.... :)))

nick papagiorgo 2014.10.05. 20:11:06

Azt kell itt még hozzátenni a témához, hogy ez jellemzően nem az a járműtípus, amit az vezet, aki vette (és nem a luxuslimuzin, mert abban legalább ül, de ebben még azt se).
A GAZ az tényleg a legalja, ha nekem vezetni kellene, beleültetném a gazdát, hogy csak 100 km-t vezesd már azt a sz*rt, amit fillérb*szásodban megvettél- csak hogy tudd, mit veszel legközelebb. De a többinél leginkább az a döntő, hogy aki vette, mennyire gondolt a beosztottjára, és a biztonsági, járműkövetési, miegyéb rendszereken túl mennyire volt hajlandó a kényelmi dolgokra is pénzt áldozni.

daneel1976 2014.10.05. 20:21:44

hát biztos én vagyok a hülye,hogy ha úgy gondolom,hogy a 3,5 t összsúlyú autó fékeit,futóművét,meg úgy az egész autót max 3,5 t-ra tervezték,nem 4-re,vagy 4,5-re!!

mindegy,hagyjuk.....

bpjotruska 2014.10.05. 21:14:10

@ledo76: Ismeros ceg Srinterekkel fuvarozik, 3 db 313 CDI-juk volt. Az elso 700 ezernel lett csapagyas, de annak megfoztek a motorjat, a masodikat 810 ezerben generaloztak, a harmadik tuljutott a million. Igaz, hosszu tavu fuvarozasra hasznaljak oket, s szinte mindig meleg motorral vannak hajtva - ami jot tesz ugye az elettartamnak - de ha evi 100-120 ezret mennek, akkor nem valoszinu, hogy 80-90el poroszkalnak. Persze, porlasztok idonkent tonkremennek, mint barmely dizelben, turbot, ezt-azt javitani kell neha, viszont az utod 906-os Sprinter es Crafter allitolag egy rakas szar az oregekhez kepest ( soforok es uzemeltetok szerint egyarant ).
Fiat-Iveco haromezreserol en is csak jokat hallottam, a 2.3-as JTD-re azert nem mondanam, hogy jobb konstrukcio, mint a CDI.

Prérifarkasz 2014.10.05. 21:48:41

@becseit: Lehet, de "odaát" ettől függetlenül is elég nagy a német autó buzulás... ;) Ez önmagában is magyarázza a Sprinterek nagy számát...

samot 2014.10.05. 22:18:06

Csak megjegyezném,hogy a Tranzitok nem németböl,hanem Anglia és Belgiumbol vannak!Igy kerek a dolog,ja és rozsdàsodnak az angol klima,illetve a hanyag angol karosszéria védettség miatt!

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.10.05. 22:18:44

Érdekes nálunk a cégnél a Sprinterek le lettek cserélve Fiatokra, eddig költségben jó döntés volt, a sofőrök nem panaszkodnak a kényelem miatt.

samot 2014.10.05. 22:29:29

Annyit,ha 5000km-ként dizeladalékot is raknàtok bele tankolàsnàl,akkor azt se tudnàtok,hogy hol van az adagolo meg a befecskendezö fuvoka!A màsik aki sokat jàr nyugatabbra és sok autopàlya van,néha bizony megéri szuperdizelt tankolni!Rögtön érezni a különbséget a fogyasztàsnàl és a teljesitménynél is.Tapasztalatbol irom.

ledo76 2014.10.05. 22:37:03

@becseit, @bpjotruska: Mi változatosan használtuk, elsősorban rövidebb utakon, néha pályán és így nem bírta annyira egyik CDI se valami jól (3db volt kettő gyengébb egy erősebb kivitel). Míg a 3.0 JTD-k zokszó nélkül teljesítették ugyanezt. Vezetni is jobb szerintem a Ducatot/Jumpert, nekem a Sprinter pl iszonyú hangos. Ettől függetlenül nem rossz, csak nem ér annyival többet. Az ukránok lehet, hogy nem tévednek, de nyugaton és nálunk se hülyék, ahol szép számmal adnak el a Ducato/Jumper/Boxer trióból. Nálunk és még pár helyen piacvezető a Ducato.

bpjotruska 2014.10.06. 14:44:12

@ledo76: Nem tartom rossz autoknak a Ducato/Jumper/Boxer triot, kulonosen ha messze elkeruljuk a Ford-tol szarmazo 2.2es dizelt ( a jo eg tudja minek kellett a hagyomanyosan jo dizelekt gyarto Fiat es PSA-nak pont a Ford-tol kolcsonozni dizelt ).
Azt is elhiszem, hogy nem jobb annyival a Sprinter, mint a konkurecia harmasikrei, de arra azert vigyazni kell, hogy pl a Fiat hajlamos az alkatreszarakon visszakerni azt a penzt, amit az auton megsporoltunk. Egyes gyari alkatreszek ( pl kilincsek, sebvalto-kabel ) ket-haromszor annyiba kerulnek, mint a "draga" Mercedes-re vagy eppen VW-re. Arra is van pelda viszont - inkabb motor-alkatreszeknel, mert azok kozosek - hogy ugyanaz a cikkszam az Iveco-tol felaron jon, feleannyi ido alatt, mint a Fiat :-)

Fferkó 2014.10.07. 18:50:48

@daneel1976: Évekig jártam kocka aztán gömbölyű Ducatóval, nagy lámpás Masterrel és duratorq Transittal. Mind 3,5 t-s platós.
Agyon rakva (sokszor 3 tonna felett), keresztül kasul az országban, 80-90ezret évente.
A fékek hamar fogytak de amúgy nem volt műszaki probléma.
Érdekességként leírnám, hogy egyedül a Transit tudta ezt a gyári rugóival.

Zsotto 2014.10.07. 22:35:52

@daneel1976: Nem szeretném kimondani a választ. :)
És igen a 3,5 t össztömegű tgk-k fékeit futóművét meg úgy az egész autót legalább 4 t össztömegre tervezik. Mert legalább ennyi a műszaki össztömegük, ami nem azonos a forgalmi engedélyben szereplő adatokkal.