Heti merítés

  2014. szeptember 21. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A legcsajozósabb vas

Lamborghini-Nitro-Tractor-interior

A legújabb LAMBÓ! 2014 év meglepetése!! Az enyém az első Magyarországon, de lehet, hogy egész Európában sem sokadik...GIUGIARO DESING!

Sportautó túrázóknak és nagycsaládos hintó

28551

A lényeg: sokáig kerestem egy autót, amibe beleférnek a biciklik, hajók, franciaágy, hátizsákok,evezők, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen csetresz és persze a haverok néha, s emellett gazdaságos üzemeltetésű is.

A kis méregzsák

25988

Ez az aminek lelke van...
Ez az amiről nem tudja szinte senki, hogy mi...
Ez az ami hangjával felveri a környéket...
és ez az ami 10 litert kajál városba.

Luxus Lady

36277

Ezeknek az autóknak lelkük van, ha érzik, hogy szeretik őket, nem hagynak ott soha sem az út szélén.

Imádott vadlovam

39913

Előzőleg egy Porsche-t használtam, de az túlságosan agresszív volt, meghaladta a vezetési képességeimet, többször is megforogtam vele...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr666716103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alhazred 2014.09.21. 10:13:50

az autobianchi meg a multipla gondolkodás nélkül kéne.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.21. 10:32:17

Lamborghini traktor :-))
biztos jól lehet vele csajozni a Hajó gyárin a diszkó elött :-)

Oldm4n 2014.09.21. 10:33:56

Lancia... ♥ ...

A traktorosnak csak annyit üzennék, ezzel a nagy arcú stílussal: Takarodj vissza a szántóföldre és ne akarj emberek közé menni!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.21. 10:37:57

Azért a multipla szervizelése megoldható olcsóbban is.A vezérműszíj készlet normális helyen véve nem több 35 nél,és 120 ezer a csereperiódus,bár én mentem már 160 ezret is ,teljesen szép volt.
A generátor az tényleg nem a legjobb helyen van,(de ha vissza van téve a motorvédő burkolat akkor nem éri a víz,de ezt valahogy szeretik a szerelők megspórolni pedig kb 15 perc visszarakni,bár én mondjuk bontottan szoktam venni,pl a puntoban véletlenül Bosch van csak az ékszíjtárcsát kell átrakni,10 körül vannak a behozott autóból kiszereltek,szerencsével elmennek még 100 ezret.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.21. 10:40:19

Az A112 es ha jó minden nem eszik 10 litert,azért 30 éve sem volt olcsó a benzin nyugaton,egy 70 lóerős 700 kilós autó nem ehet ennyit gyárilag.az olyan mint ha EGY MAI AUTÓ 20 LITERT enne.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.21. 10:42:13

a szeretés a nőknél sokszor a rengeteg ráköltést jelenti :-))
szokták mondani az olasz autó egy ribanc :-)
Ha úgy lehet életben tartani hogy rengeteg pénzt beletolunk akkor abban mi a jó,gondolom a foglalkozásra nem a mosásra gondolt.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.21. 10:43:56

a ferrarira mit lehet írni kritikaként ? :-)
az Ferrari és kész ,kár hogy nem piros hanem jellegtelen szürke.

sid979 2014.09.21. 10:46:41

Esetleg Giugiaro mester nevét illene jól leírni, még dűlőben is ...

camelus 2014.09.21. 10:49:21

A traktoros kellően elmebeteg, de a jó értelemben. Viszont a Ferraris nem győzött meg. Nem tűnik hitelesnek...
A Multiplásnak viszont üzenném, hogy bármennyivel is megy nem illik (baromság/tilos) vezetés közben olvasni az autópályán!

Ciri 2014.09.21. 11:03:46

Ferraris emberünknek fogalma sincs, hogy milyen egy 430-as. Ergó kamu.

Johhny Bravo 2014.09.21. 11:06:52

csak én éreztem úgy hogy a Nitrós ítéletből nem értett semmit??? ha nem kérem valaki magyarázza már el a kedves író miről beszélt... + úgy tudtam a munkagéőeknél nem a megtett km hanem munkaóra számít... mindegy.

mihály nyilas 2014.09.21. 11:15:39

az itthoni vezetési szokásokat nézve, 120as skodri kéne mindenkinek, oszt indulhat a zanyázás... meg a gyorsulás meg a többi faxság...

poggY 2014.09.21. 11:34:21

Sracok!
Az iteletet olvasva plusz utana nezve elhataroztam, hogy veszek egy ilyen multiplat, mindent tud amit akarok, csak cserbe csunya. 2 hete vettem egy sedan ford focust de nagyon nem valtotta be a hozza fuzott remenyeket, de ne voltam a hulye, nem az auto.

De dilemmaban vagyok: Kellene az alacsony fogyasztas es a dinamika, szeretem a dizeleket, 1.9 jtd.
De az auto egy ujpest-fot ingazasban lenne hasznalva, az odavissza 24 km plus kicsi varos. A benzines sokkal tobbet eszik, de cserebe nem romlik el, a dizel viszont hogy viselne ezt a tavot? Nem lenne vele szaguldozva, de 3km utan mar autopalyan menne az auto.
Merjem megvenni a diselt? 1 millam van ra cakkunpakk

Elmés téveszmés 2014.09.21. 11:38:33

@poggY:
tervez rá azért pluszt is,alkatrészekre,amúgy elég strapa a jtd,de én is benzinesen gondolkodom.
Egyet ne vegyél,osztrák honosítottat.Volt hozzájuk szerencsém,a rejtett zugokban szépen rohadttak

poggY 2014.09.21. 11:42:46

@Elmés téveszmés: Alkatresz kereskedo cegben dolgozom beszerzesi aron hozatok barmit, persze ami nagyon draga az draga igyis de elegge letudom faragni a koltsegeket. Viszont a benya ugyanolan draga nekem is...

Elmés téveszmés 2014.09.21. 11:46:16

Lambo jó poén,de mit keres itt?Meg az utakon..járon a földút közepén,oda való.Amúgy semmit nem írt(mégis jól megírtnak számít??),új,egy katalógusból többet tudni..vagy ez bújtatott reklám?;)
Multis az kéne,volt szerencsém hozzájuk,bár 1,6-hoz,olyanba is álmodom vissza magam.
Szerelőhöz kell vinni,nem alkatrészcserélgetőkhöz,s akkor olcsóbban is fenntartható volna...bár azt sem értem,hogyha használhatóságban ennyire megfelelt,akkor miért nem érte meg az árát..

poggY 2014.09.21. 11:59:15

@Elmés téveszmés: Szerintem elutes, van egy masik ertekeles is aminek az a cime, hogy a "A tökeletes auto"es ott is az van, hogy nem erte meg a penzt...

laverdasfc 2014.09.21. 12:16:05

A Lambo traktorok tényleg mutatósak, de ne hasonlítsuk már őket egy JD vagy egy Fendt minőségéhez. Majd amikor elköszön valami akkor már nem lesz olyan nagy a szerelem.

Multipla: én is szemeztem vele, a ráncfelvarott nem csúnya, csak jellegtelen. Viszont nincs hozzá normális benzinmotor (értsd nagy böhöm homlokfelülethez + tömeghez 1.6 kevés) és a dízel főleg tizenévesen drága tud lenni. Amúgy zseniális autó, kár hogy senki nem gyárt ilyet (Honda kivétel, de az drága)

Az A112 és a Ferrari no comment, szerelembe lehet esni mindkettővel. Gyanús, hogy a Ferrari kamu ítélet, nem tudom melyik szériás Porsche 911 Carrera volt utoljára bekapcsolt elektronikával veszélyesebb a 430-nál.

Kagehiko Yamazaki 2014.09.21. 12:18:34

Az elsö kepröl es a kocsi(?) markaja miatt azt hittem valami szimulator es a csavo a need for speed-es kocsijarol ir, aztan leesett, hogy traki.

outtatime 2014.09.21. 12:38:14

@laverdasfc: Nekem a steyr a mánia, a lambo szép, jó, drága, és tele van számítógéppel.

sure_shot 2014.09.21. 12:48:50

Amíg nem borultál traktorral lófaszt sem tudsz az életről.:P De azért az Autobianchit is megrángatnám úgy emberesen, adjatok egy F430-at aztán írok olyan népítéletet, hogy... ÁÁÁ, írna a faszom, inkább autóznék éjjel-nappal.

Sayniqua (törölt) 2014.09.21. 13:01:49

A Ferraris csákker maximum kívülről láthatott egy ilyen autót, ordít róla, hogy csak a vágyálmait írta le. Miért kell ezt?

W123qp 2014.09.21. 13:01:54

Ha valakinek van(?) egy Ferrarija, az tényleg annyit tud leírni, hogy hogyan lehet elindítani??!!

TaaT 2014.09.21. 13:02:14

"Előzőleg egy Porsche-t használtam, de az túlságosan agresszív volt, meghaladta a vezetési képességeimet, többször is megforogtam vele...

Race-mód - ...én még nem használtam.
CST off mód - ...durva lehet, nem próbáltam..."

Mindent értek...

"A belseje mindenhol puha bőrborítást kapott, igazán jó a tapintása, és jó érzés fogdozni bármit is rajta."

A kipufogóleömlőt azért remélem nem fogdosta meg üzem melegen. :)

min 2014.09.21. 13:16:51

Ezek a multiplák....A hátsó üléseket kiszedve könnyen pakolja meg gumikkal de ha bent hagyja akkor a szállítható 6 embernek max a pipere készlete férhet el a csomagtartónak nevezett sávban. Semmire se jó autó.

Megapiranha 2014.09.21. 13:18:42

Nagyon pofás a bianchi! Van egy erőteljes "kínozz még!" kisugárzása :D

Józsi a guminagykeres 2014.09.21. 13:40:38

Nepperűző rovatba a thaliás embernek üzenem,hogy 800 ért felejtse el az öreg felső kategóriát szvsz.
Tudományos kíváncsiságból nézegetek manapság 200 ló környéki autókat 6-700eftig.Mert azt olvastam asszem pont itt a kommentek között,hogy "fillérekből" van egy ilyen autó manapság. Eddig megnéztem egy alfa 166 2.0turbót, s40 t4et meg egy w202 c230kompressort meg egy golf 4 1.8t gti-t.
Egyik nagyobb hulladék volt mint a másik. talán a golfban még megvolt a 150le,de a többi azon túl,hogy erős 5 méteres autó volt ( a golf 20 méteres,mert egy ép eleme nem volt) még lovak is hiányoztak belőlük.

Prérifarkasz 2014.09.21. 13:52:04

@poggY: A Fiatnak az 1,6 benzines és az 1,9 dízelei nagyon jól bevált és megbízható konstrukciói. Persze, ha valaki nagyon akarja, akkor bármit ki tud nyírni. Aki ilyet fog ki az nyilván kevésbé fogja dicsérni, de én többnyire csak pozitív visszajelzéseket kaptam a dízel vonatkozásában is. De én beszari voltam, ezért 1,6 benzinest vettem. Ez is kellemesen dinamikus bizonyos fordulatszámtartományokban. De nyilván városban a dízel kevesebbet eszik és jobban is gyorsul. A benzinesnél csúcsforgalomban dugózva azért a 9-10 literre fel kell készülni, amúgy nem olyan szomjas...

Prérifarkasz 2014.09.21. 13:58:49

A multiplás ítélet korrekt lenne... de a jó büdös k. anyját annak, aki 110-es, de akár 50-es tempónál is olvasgat meg dolgozik, egy szaros hiba elég, hogy kinyírjon egy családot...

Prérifarkasz 2014.09.21. 14:10:46

@Józsi a guminagykeres: Bocs az off-ért, de kicsit rossz helyen nézegetsz: a 166 felső-közép, s40 közép, golf alsó-közép kategória.... ;)
Gondolom prémium-kategóriára céloztál, itt már csak a golfot vitatnám... Egyébként helytálló a meglátás, de egy 10-20 éves használati tárgy esetében eleve kompromisszumokat kell kötni... A nem lefingott darabok meg inkább drágábbak. Bár titkos favoritom esetében szoktam látni biztató kinézetűt (képen) is, de személyesen nincs időm nézegetni...

nyikk 2014.09.21. 14:40:52

@Józsi a guminagykeres:
Tudományos kíváncsiságból nézhetnél egy Kappa turbót is, bármelyik említettnél tutibb verda. :))
A 98 utáni 20vT némileg problémás lehet a sok, csak gyáriban létező alkatrész ára miatt, de a korábbi 16vt a kategóriához mérten teljesen épelméjű áron életben tartható.

nyikk 2014.09.21. 14:45:31

Kúl verda a kis Bianchi, némileg modernebb megfelelőjét Daihatsu CHarade 1,3 16v-nek nevezik úgy 1990 tájáról:).Az már 6-7l-el is elmegy, cipőmérettől függően.

Prérifarkasz 2014.09.21. 14:47:44

Végre egy olasz merítés... :) A típusok jók, de a kommentek azért vitathatók esetenként, jobbakat is lehetett volna találni... Az A112 nagyon király, ha lenne felesleges pénzem vennék is egyet... :) A Thema-k is nagyon jó,kényelmes - turbo benzinesben vagy V6-ban élvezetes, dízelben meg takarékos autók. Vannak is, akik ezt a játékot játsszák, egy dízel belőle hétköznapokra, V6 pedig a hétvégére... :P Egy használt kiskategóriásért megvan a 2... :P

tiramiska 2014.09.21. 15:07:24

Nah a Ferrárinál, biztos CST van? Nem TCS (traction control system)? :D :D :D

Hartmy 2014.09.21. 15:09:05

A Lambos srácnak üzenném, hogy az ítéletében található megnyilvánulásokat a szakmai fórumok sem tűrik sehol. Szép szakmánkat járatja le...
Arról nem beszélve, hogy egy alig 300 üzemórás gépről ír ítéletet, gratulálok. Év traktorja lett és szép is, de várjuk ki a végét. :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.21. 16:00:21

@Prérifarkasz: pedi a jtd a legjobb dīzelek køzt van.a vårosi dugos fogyasztåsa sem több 6liternęl.
És jobban megy mint az 1.6.
A multipla gyarkoelatilag személy autó 6 személlyel.nem egy hosszú kisbusz.mivel szęles baromi jól fekszik az úton.az frv viszont szűk ,a vållam hozzáér az ajtóhoz.

Pepejoe 2014.09.21. 16:36:44

Nem vagyok benne biztos, hogy létezik a Multiplánál ocsmányrondább autó, nálam viszi a címet. Ez persze nem befolyásolja a használhatóságát.
Tanonc koromban lakatoltam ilyen A112-t. Úgy butára volt rohadva, hogy tán' azóta sem láttam ilyet. A Fiat Tipo elöttről nem nagyon kéne olasz autó. A motorja mondjuk hibátlan volt.
Az meg hogy jól megy egy ilyen A112? Háááát nem tudom, ez nekem nem jött le, a "jól menés" nálam mást jelent.
A Lancia meg...az a nagy baj, hogy a javarészük, (már ami megmaradt) úgy néz ki, mint a képen látható. Le vannak pattanva. Véleményem szerint ez az összes olaszra elmondható szint, hogy az idő és a használat hatványozottabban meglátszik rajtuk x éves korukra.

Józsi a guminagykeres 2014.09.21. 17:00:29

@Prérifarkasz: nem vagyok válogatós, a nagy kraft és nem túl nehéz kasztni az elvárás. A 166 csak azért jött képbe,mert egyik munkatársam javasolta,h egyik cimbije megválna a szerelem autójától..hááát ott már nagyon régen kihűlt a szerelem lángja :D

@nyikk: www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_2.0_turbo_260le-7239543 akkor ez éppen a 20vt?
néztem de csak hírdetésekig jutottam meg a népítéletben sokkolódtam a 140 eftos hátsó dobon,meg az 50 rugós féktárcsákon és szinte mindent csak rendelni lehet az ítéletek szerint.

hitman77 2014.09.21. 17:12:02

A Ferraris fickó sztem egy vicc :)"Rendkívül kényelmes a rossz utak meg sem kottyannak neki"

Pepejoe 2014.09.21. 17:20:58

@Gyurma73: Elrohadtak és/vagy meghaltak velük egy fára csavarodva. :)
Inkább :(

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.21. 17:30:30

m.hasznaltauto.hu/auto/lancia/beta/lancia_beta_montecarlo._ujszeru.17.500_km-8177865
Amikor męg jõ kocsikat gyårtottak.

Józsi a guminagykeres 2014.09.21. 17:37:10

@Pepejoe: pont így voltam vele,hogy bakkeer de rohadt ocsmány a multipla. cimbim hozott egyet eladásra,mert olcsó volt. ott a műhely előtt elkezdtem különböző szögekből néhány percig nézegetni és aztán átjött a forma. komoly. :D azóta majdnem azt mondom,hogy tetszik. aránytalannak egyébként semmiféleképpen nem aránytalan és nagyon tetszik,hogy vállban széles.

DeezL 2014.09.21. 17:39:36

@Józsi a guminagykeres: igen 20v Turbo,nekem volt Kappám 8 évig... de 2.4 TD ,a hátsó rugókat kellett csak cserélni,de rugókovácshoz elvittem a Regata rugókat mert az jobban bírja mint a Kappáé,és azzal raktam össze... JTD-ben jobb lett volna,de eredetileg eladni hoztam,de rajtam maradt és megtartottam!

DeezL 2014.09.21. 17:43:02

@Pepejoe: nee általánosítsd így, van nekem bontáson svájci QV 145ös 97es alfa,teljesen jó a kasztni meg minden....

nem voltak rosszak a Tipo előtti olaszok sem! Volt 131es Fiatom,128,Regata,pápaszemes Ritmo,II-es Ritmo is, UNO I-es is... párhuzamban használok mindig több autót már több mint 20 éve ,olasz autó mindig volt a háznál!

DeezL 2014.09.21. 17:44:27

@Pepejoe: igaz hozzátenném motor függő a dolog

DeezL 2014.09.21. 18:05:55

@Gyurma73: mindenben jobb mint az 1.6 16v.... @Prérifarkasz: nekem volt 2.5 TD Thema ,meg Croma is kurva jók, ezek után beülni egy Bravaba hideg zuhany... majdnem lett egy 3.0 V6 Themám olaszban ott volt a bontóban,de nem volt már nálam annyi pénz,utána meg már nem volt meg sajnos

DeezL 2014.09.21. 18:16:01

@poggY: ha 3km után pályán mész akkor abból baj nem lehet különösebben,amúgy is szívós a JTD

nick papagiorgo 2014.09.21. 18:35:53

Azért ez a multiplás egy reneszánsz ember. Benne él az autójában: vezetés közben olvasgat, dolgozik, hátul van egy ágy, nem csodálkoznék, hogy ha az ilyen 27 órás utakon követ rakna a gázpedálra és néha hátramenne szundizni :)
Csak mindig mondaná meg, hogy épp hol van és merre megy, mert én egy másik utat szeretnék választani....

felidegeltemmagam 2014.09.21. 19:26:34

A Ferrarisnál már akkor tudtam,hogy kamu, amikor írta, hogy Porsche-ből ült át. A végére már egész biztos voltam benne.

A traktoros csak ömlenget, objektív dolgot nem nagyon lehet megtudni belőle.

Pistám, válogattál már jobbat is. :)

Pepejoe 2014.09.21. 19:36:43

@Józsi a guminagykeres:
Nem tudnám úgy és annyit nézni, hogy megteccen'. :D

Pepejoe 2014.09.21. 19:42:38

@DeezL:
Még jó hogy jó a 145-ös kasztnija, azért jóval a Tipon innen van.

nyikk 2014.09.21. 19:58:40

@Józsi a guminagykeres:
Igen ő az, de szériában csak 220LE, ez valami csipelt gép.A féktárcsa a nagy Brembo féknyereg miatt kell, egyéb verzióknál szolidabb fékek vannak, szolidabb árakkal.Mondjuk cserében elég jól fogják a verdát, már a kor szintjén, nyilván nem egy mai csúcsgéphez mérten.
Általában véve nagyon finom, kellemes gépek, lehet velük sietni is, meg korzózni is.

Tippszmix 2014.09.21. 20:09:00

Irígylem a Ferrarit! Még ránézni is jólesik, biztos beszarás jól mehet.

Józsi a guminagykeres 2014.09.21. 20:17:46

@nyikk: jó tudni. a 2.4 szívó milyen?

Tippszmix 2014.09.21. 20:20:22

Nem lehet valahol Ferrarit bérelni? Elolvastam az ítéletet, és egy kicsit olyan, mint amikor valaki odaáll a parkolóban egy jó autó mellé fotózkodni, hogy kiposztolja mivel jár...

ZON 2014.09.21. 20:22:50

Minden Porsche tesztben dicsérik a kézbentartható brutál erőt, a bolondbiztos megoldásokat. Lehet, hogy az emberünknek 155-ös gumik voltak rajta?

nyikk 2014.09.21. 20:36:00

@Józsi a guminagykeres:
Remek kompromisszum a 2.4-es, ha valaki nem akar nagyon-nagyon sietni, csak nagyon, barátságosabb szervizdíjak mellett:)
A Kappában minden motor S5, a dízelek is, kivétel a 3.0V6 és a 16vt.Szép orgánum az összesnél adott, igény szerint fejleszthető a brutálisig:)
A yutúbon sok videót találsz, saját fóruma is van a zindexen.

sure_shot 2014.09.21. 20:41:08

Hát azért én nem vagyok benne biztos, hogy egy rendes Porschét olyan hihetetlenül egyszerű és rutinszerű dolog állat módjára megcibálni egy átlagos képességű - mint az itt olvasgatók 90 százaléka - mókusnak... Pláne közúton. De lehet ez akármilyen komolyabb sportkocsi, bár mondjuk általában előbb jön a cidri, mint a gép határa, de azért más dimenziókba esnek azok a sebességek, amit egy ilyennel még lazán bevállal a magát hóttprofinak képzelő "kurvasokat vezetek, óriási rutinom van" úrvezető. Aztán jön a tré;)

nyikk 2014.09.21. 20:49:20

@sure_shot:
Ne hidd,ott volt pár éve az a csaj, aki vitte a társaságot egy Honda CRV-vel, aztán valami 160-al estek le az útról, mert a sofőr azt hitte hogy az ESP minden hibát korrigál...
Tele a net kereszteződésből kifordulós és csattanós szuperverdákkal.
Átlagautós szokásokkal nyomsz egy kövér gázt, had ámuljon az utca népe és aztán pislogsz, hova kerültél.Vagy durván belekormányzol egy szarul vett kanyarívbe és szevasz.

1kutya 2014.09.21. 21:02:48

@laverdasfc: el vagy tévedve! a Lambo traktorok gyakorlatilag már Deutz-Fahr-ok, kábé olyan a konszern, mint autóban a fauvé. Lambo=Audi, DF=WV, Same=Skoda. a DF egyébként minőségben úgy veri oda JD-t, hogy öröm nézni...
az már más tészta, hogy az ítéletet író egy akkora fax, mint ide Mekka...

DeezL 2014.09.21. 21:13:37

@Józsi a guminagykeres: az a Motor van benne a STilo Abarthban lényegében,szerintem értelmetlen,mert annyit eszik mnt a 20v Turbo de nem megy annyira:) akkor ha szívó inkább a V6

DeezL 2014.09.21. 21:19:05

@Pepejoe: jaja de ,attól függ hol veszed,volt Tiponk kettő is azok sem rohadtak ,bár láttam én is bőven olyat ami elmálott

laverdasfc 2014.09.21. 21:38:52

@1kutya: A motor/erőátvitel vagy a teljes traktor Deutz-Fahr? Ill. hol készül? A Same=Skoda kicsit zavar, mert pont most láttam egy elvileg alig használt Same traktort úgy összecsinálni magát, hogy csak sajnálni tudtam a tulajt. A Skoda ennek azért ellentéte a konszernen belül.

Pepejoe 2014.09.21. 21:45:22

@DeezL:
Tipot még nem láttam nagyon rohadva, bár eleve Tipot alig látok, nem tudom hova lettek.

1kutya 2014.09.21. 22:11:36

@laverdasfc: komplett: www.samedeutz-fahr.com/en/brands

a same-k és a lambo-k olaszországban készülnek.

az meg hogy valami összecsinálja magát, az típusfüggetlen, nekünk a same iron 190 úgy lett, hogy előtte egy 150 lovas IH csinálta össze magát simán a közúton. no comment... (2 évünk és másfél milliónk bánta)

DeezL 2014.09.21. 22:16:37

@Pepejoe: felénk még vannak,meg használtautón is múltkor 50 hirdetés volt,úgyhogy még biztos vannak,de persze nem olyan nagy számban mint voltak... nekünk sem most volt... az első 2009.05-09.. a TD meg 2009.09-2010.10-ig volt meg

Aldo Moro 2014.09.21. 22:23:24

Valaki mondja már el, hogy a 2.5-ös tádé Themával, hogy a rákban lehet megzabáltatni 9,5 litert? Persze ha nem kapcsolunk 3-nál feljebb lehetséges, de normálisan el lehet vele járni 6 és 6,5 között, taposva meg 7. Szóval ott valami gond lehet a motorral, vagy a tulaj lábával, vagy mindkettővel.

DeezL 2014.09.21. 22:26:13

@Aldo Moro: Lakókocsival ha 4.ben mész vele mert ugye hosszú az 5-je és 80körül lakókocsival nem szereti akkor eszik 9et,szal valóban érdekes... ha nagypapázik vele az ember elmegy ez 5,5 környékén is de városban is eljárt 7,5körül

1kutya 2014.09.21. 22:48:12

@Aldo Moro: pedig SW még 160-nál is tudott 3,9-et az alfa 2.5jtdm-el... :-DDD

Szabványok 2014.09.22. 00:50:40

@nyikk: Manapság az autókat olyanra tervezik, hogy akárki is tudja vezetni. Semleges kanyarvételi tulajdonságok, de mér rátesznek egy ESP-t, ABs nélkül már nincs is autó, blokkoló fékezés, fékezéskor megpördülés már ismeretlen. Gázadás? Amióta komputer vezérli a befecskendezést, amióta méteres szívócsövek vannak, amióta elektronikus gázpadál van, azóta nincs gázreakció. Nyomsz egy padlót és szép lassan elkezd gyorsulni, majd ülésbeszorítani. (Az E60-s M5 híres V10-esének csak a fojtószelep nyitáshoz 120ms kell.)
Az egy másik kérdés, hogy a szuper futóművek, tökéletes zajszigetelés miatt nincs sebességérzet. A vezetők jó része nem érzi a sebességet, aztán ha be kell kanyarodni, vagy meg kell állni, akkor csodálkozik, hogy milyen hosszú a fékút, nem lehet bevenni a kanyart.

Összefoglalva valószínűleg kamu a Porsche, kamu a Ferrari.

Sajnos nem vezettem még Porschét, de ha nem egy '70-s évekből való példánya volt a gyereknek, akkor el nem tudom képzelni, hogy túl kemény legyen.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.22. 05:22:37

@Aldo Moro:
Pl Budapesten dugóban még 3.sem kapcsolsz fel.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.09.22. 09:00:04

Ferraris szimpatikus
"Megérte a pénzét? nem"
Hiába, no... könnyen jött, könnyen megy...

Prérifarkasz 2014.09.22. 09:13:27

@Józsi a guminagykeres: :D :D

Hát vagy a szerelem múlik el, vagy a pénz fogy el... :(
Én a második csoportba tartozom... Inkább a futóműre, fékre költök, a kasztni szépítgetésére már nem jut...

Azért többnyire ezek a Kappák viszonylag olcsón fenntartható gépek (felső-közép kategóriához mérten), nyilván a benzinesek nem egy szuzukki szinten esznek, a 150-220 ló az 1500 kg-hoz nem a csúcs, de elég jó dinamizmust biztosít... Ja, és ezeket azért elég olcsón mérik...

Prérifarkasz 2014.09.22. 09:34:27

@wmiki: Ez a népítélet hibája... sokan panaszkodnak, hogy csak a nemet engedi bejelölni... Ezért van rengeteg olyan ítélet, hogy a tulaj rohadt jókat ír,mégsem elégedett...

Komojtalan 2014.09.22. 09:44:28

Én is kíváncsi volnék a válogatási elvekre. A Ferrari 2006 -os és azt írja 1 év tapasztalata. Hogy került ide 7 év után? Akik meg nem tudják a traktor árakat azok sürgősen nézzenek utána, kevesen ülnek ilyen értékű gépjárműben :-). A Ferraris egyébként nekem is gyanús, mert aki egy Porschét megforgat az lehet nem Ferrarit vesz utána hanem Velorexet :-).

Aldo Moro 2014.09.22. 10:00:09

@Gyurma73: De nem is mész 90-nel, ha meg igen, az a motor már 80-tól birja az 5-öst.

Hartmy 2014.09.22. 10:51:00

@laverdasfc: A motorok különböznek bennük. Az erőátvitel, a lehajtások ugyanazok. Itt is már egyesült sok márka. Deutz-Same-Lambo(-Linder), Case Ih-New-Holland-Steyr, utána még ott az Agco csoport: Fendt, Fergusson, Valtra stb. márkákkal. Színekben és motorokban különböznek többnyire csoporton belül. Ott tart az ipar, mint az autóknál és ez nagyobb gond mint az autóiparban.

Nyegleo 2014.09.22. 11:18:46

@Prérifarkasz: továbbítottam a supportnak, kösz.

Prérifarkasz 2014.09.22. 11:22:57

@Komojtalan: Bocs, de a Velorexet sem olyan egyszerű vezetni, szerintem... :D

2014.09.22. 11:37:38

valaki egyszer kitalálta, hogy a Multipla az egyterűek bajnoka, és azóta hihetetlenül sokan szajkózzák.
Akinek meg tényleg egyterűre van szüksége, mert ki akarja használni annak minden előnyét és praktikumát, az meg vesz valami mást.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.09.22. 13:25:02

A Multipla egy esztétikai környezetszennyezés.Én elhiszem, hogy kurvajó, praktikus, meg minden belülről, de ha az embernek csukott szemmel kell odamenni a kocsijához, az régen rossz... :-(

outtatime 2014.09.22. 14:47:54

@Hartmy: De a Belarus az még Belarus :)
Olyan is, ergonómia nincs, zajvédelem nincs, egyáltalán kényelem nincs, viszont bonyolult elektronika nincs, a munkát elvégzi, és hatodannyi a szervizelés, mert egy villáskulcskészlettel gyakorlatilag szántón javítható.
Nem mondom hogy jó.
Van rosszabb.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.22. 16:49:03

@Aldo Moro: itt bizony az átlag sebesség kb 30 km/h a computer szerint,többet nem lehet összehozni a fővárosban.

samot 2014.09.22. 20:56:37

Aki Ferrarizik az nem irogat itt!Egyébként 1millkotol kezdödik a szervize!Ugy-hogy a puder nem idevalo!

Prérifarkasz 2014.09.22. 23:05:25

@Gyurma73: Ha nincs dugó, akkor rendszeresen 35-re jövök ki...

supernem 2014.09.23. 08:59:58

Ide írom, mert a motoros merítést nem lehet kommentelni. Kösz, hogy betettétek a Hondámat, így legalább megtaláltam az ítéletem! De miért nem találom ott, ahová tettem? Egyáltalán nem tudok rákeresni, még jó, hogy elmentettem a linket. Ja és képet se tudtam feltölteni, pedig méretre kicsinyítettem. Bocs, hogy ilyen kekec vagyok!

Prérifarkasz 2014.09.23. 21:36:43

@Gyurma73: Ja, szerintem is nagy királyság... :D

Conan The Librarian 2014.09.25. 12:54:04

@Szabványok: "Semleges kanyarvételi tulajdonságok" Ha jol ertelmezem amit irtal, akkor nem ertek egyet. Semlegesnek nem mondanam, amikor volt alkalmam probalni.
"Nyomsz egy padlót és szép lassan elkezd gyorsulni" Nem gondolnam, ha eleg eros a vas, akkor ugy nyom bele az ulesbe mar az elejen, ahogy kell.
"el nem tudom képzelni, hogy túl kemény legyen." A Porsche dolgozoinak van kulon vezetesi trening a lizinghez/hetvegi berleshez, amit ajanlott elvegezni elotte, ez nyilvan nem azert van, mert teljesen hulyebiztos az auto.Meg az oszi esok megerkeztevel az egyik heti meetingen fokozottan felhivtak a figyelmet, hogy csaladtagnak, baratnak ne adjak oda a gepet csapatni ilyenkor, illetve mindenki fontolja meg ujra a vezetesi treninget. Ugyanis volt ra precedens nem is egy, hogy szakado esoben 80-nal padlogazt nyomtak paran, aztan a szeles gumik, a viz az uton meg a fizika megoldotta a tobbit. Egy ilyen gepet -dacara a technikanak- azert tudni kell kezelni. Cserebe jar az elmeny.

A Ferrari szerintem is kamu.

Conan The Librarian 2014.09.25. 12:56:52

"Pályán 110 körül járok, ennél a sebességnél még kényelmesen tudok olvasgatni meg dolgozni is,"

B*zmeg, ez kemeny.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.09.25. 18:52:03

@outtatime:
42 éves MTZ-vel ismerős beleborult egy árokba,. csak a kereke látszott ki a traktornak. Hoztak egy másikat amivel kihúzták pöcc röff és ment tovább. Még a fülkének se lett baj, mert az a régi bukókeretes fajta volt. Viszont ismerősömnek eltört esés közben a demizsonja, az azért nagy kár volt sajnos.

Szabványok 2014.09.26. 20:30:42

@Conan The Librarian: "Semlegesnek nem mondanam, amikor volt alkalmam probalni." Igen, pont ezt akartam kinyögni, hogy manapság, ha egy autó nem semleges, akkor a mai sofőr nem korrigál, hanem bambán néz, még meg nem pördül az autó. Aki viszont diagonálgumis farmotoros autón szocializálódott, az épp olyan természetességgel korrigálja a túlkormányzottságot, mint a biciklista a bicikli dőlését.

""Nyomsz egy padlót és szép lassan elkezd gyorsulni" Nem gondolnam, ha eleg eros a vas, akkor ugy nyom bele az ulesbe mar az elejen, ahogy kell."
A kérdés a nyomaték felfutása.
Persze 1 másodperc után letépi a fejemet a gyorsulás, de az egész mégsem olyan élvezetes, mert lassan növekszik a nyomaték.
50ms alatt éri el? 200ms alatt éri el? 500ms alatt éri el? Jó példa volt erre az új és a régi M5 összehasonlítása. Én azt tapasztalom, hogy a rövid szívócsöves, prolasztós, nagy gyorsítószivattyús autók óta fokozatosan romlik ez a reakció.

""el nem tudom képzelni, hogy túl kemény legyen." A Porsche dolgozoinak van kulon vezetesi trening a lizinghez/hetvegi berleshez, amit ajanlott elvegezni elotte, ez nyilvan nem azert van, mert teljesen hulyebiztos az auto. Meg az oszi esok megerkeztevel az egyik heti meetingen fokozottan felhivtak a figyelmet, hogy csaladtagnak, baratnak ne adjak oda a gepet csapatni ilyenkor, illetve mindenki fontolja meg ujra a vezetesi treninget. Ugyanis volt ra precedens nem is egy, hogy szakado esoben 80-nal padlogazt nyomtak paran, aztan a szeles gumik, a viz az uton meg a fizika megoldotta a tobbit. Egy ilyen gepet -dacara a technikanak- azert tudni kell kezelni. Cserebe jar az elmeny."
Pontosan erről beszélek! Mert manapság hülyebiztos autókat akarnak csinálni. Valamiért az az igény, hogy az idióta júzer tetszőleges pedált, tetszőlegesen pillanatban, tetszőleges erővel lenyom, akkor ne legyen baj. Kezdve a fordulatszám korlátozással, folytatva az ABS-sel, majd kiprögésgátlóval, lágyított nyomatékkal, stb. Várom már azt az autót, amelyikben 130-nál nem engedi 10 foknál jobban elfordítani a kormányt, mert az veszélyes.
Idiótákra kell méretezni egy autót?
Túl kemény az autó, mert csúszós úton nem szabad padlógázt nyomni (csak korrekcióval, gázvisszavétellel)? 40 évvel ezelőtt a Zsigulim száraz(!) úton kipörgette a kerekét, ha I.-ben lepadlóztam. Node miért padlóznám le, ha nem akarom, hogy kipörgesse a kereket? CSúszós úton minden autó kipörgeti a kerekét, ha padlógázt nyom az ember és ha FWD, akkor tolja kifelé az orrát a kanyarban, ha RWD, akkor kidobja a farát. Ez lenne a "túl kemény"? "túl kemény" a skoda 120, mert ha annak csúszós úton padlót nyomsz, kidobja a farát? "Túl kemény" a Trabant, mert ha padlót nyomsz neki, akkor nem veszi be a kanyart?
Olyan világban élünk, amiben túl kemény a nem kitámasztókerekes bicikli, mert eldől, ha nem egyesúlyozok vele?

outtatime 2014.09.27. 12:27:04

@Don Tejbegríz a féllábú matrac:
Tele volt a demizson?
Jáájj, elég horrorisztikus lehetett.
Soha senkinek ilyen durva balesetet!
süti beállítások módosítása