Kilinccsel előre, forgalommal szemben

  2014. szeptember 19. - streetsta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Tessék, így megy ez a világ más részein. Tolják a 124-es Mergát rendesen, izomból, senkinek a szeme sem rebben. Pedig tényleg, kilinccsel előre megy végig a kocsi, egy pillanatra sem engedik el a srácok.

Azért egy pillanatra álljunk meg. Mennyi egy ilyen Merci menetkész súlya? Durván 1400 kiló. Ha kivették a motort-váltót, még akkor is egy tonna. Csak úgy tologatják egy kétkerekű kordén. Az emberi test csodákra képes.

(a videóért köszönet Rockonak és Scheertinek)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr636706633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sword 2014.09.19. 15:43:04

Miért nem a saját kerekein...?

jürgen baromartz 2014.09.19. 15:46:28

@Sword: abban mi a truváj? olyat mindenki tud.

Sword 2014.09.19. 15:50:45

Ha ez a cél, akkor valóban látványos. Nálunk a brazil gépsor azért igyekszik a legkevesebb munkával megoldani egy ilyen logisztikai feladatot. :)

Szkotti 2014.09.19. 15:57:08

@Sword: kisebb gördülési ellenállás, kisebb fordulókör. + az első másodpercekben mintha folytonossági hiányt vélnék felfedezni a jobb első futómű tájékán. Hát ezért.

Cooper911 2014.09.19. 17:24:22

Ajánlanám sok szeretettel a munkavédelmiseknek :D
Azért ha a kordély kereke megakad egy kavicsban a hátsó srác meg ráboritja a cuccost az elsőre, az biztos fájhat....

lutria 2014.09.19. 17:33:19

És vajon hogyan tették fel a talicskára a mercit?

kisörDög 2014.09.19. 18:44:42

Lehet a talicska kell nekik, csak nemtudják hogyan leszedni a kocsit.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.19. 19:39:32

szerintem motor váltó nélkül nem lehet több 9 mázsánál

Pepejoe 2014.09.19. 19:47:26

Ha most azt mondanám, hogy ezt a bőrszín adja, fajgyűlölőnek kiáltanak. Pedig ez van, a szín kötelez.

HondaXX 2014.09.19. 21:48:09

@Szkotti: ...és még azt merik állítani,hogy a piramisokat idegenek építették...:)

EddieCivic4g 2014.09.19. 23:19:58

@HondaXX: Az építők nem voltak idegenek, de a munka az idegen volt az építőknek:)

Glover 2014.09.20. 05:45:59

Anno, amikor a gőzmozdonyokba elkezdtek gördülő csapágyakat szerelni Angliában, azzal reklámozták a szinte minimális gördülő ellenállást, hogy 10 irodista hölgy húzta ki a fűtőházból, mert annyira könnyen gurult. Az 1900-as évek technológiai fejlődésében nagy mérföldkőnek számított, és kenőanyagot, s energiát spóroltak vele. Kb 7-8%-nyi fűtőanyag megtakarításáról beszélünk...

mükkemakk 2014.09.20. 08:28:33

@Glover: Az a 10 irodista hölgy fekete laci méretű lehetett, kb. 100 tonna egy mozdony. A fekák erősek, kitartóak a sportban pláne.

We make the world a better place 2014.09.20. 09:25:22

A vasúti kerék gördülési ellenállása a sínen minimális. Tizen km-t képes elgurulni a szerelvény.

Ladát mértem, 30-35kg-os erővel (343N) tolható. Egy kis autó még könnyebben.
Emelkedőn lehet probléma, ott már a helyzeti energiát is emelni kell.

Hosszú lejtőkön sok üzemanyagot lehetne spórolni.
5%-os lejtőn hetven km/h, 2%-oson 20 km/h körül lehetne gurulászni. Energia befektetésére csak felfelé van szükség.

3gb 2014.09.20. 09:58:52

remélem, ha vége ennek a melónak, bekapnak és isznak valamit és lenyomják a bell bottom blues-t, mert megérdemlik :-)

outtatime 2014.09.27. 12:34:35

@mükkemakk: egy ló is elhúz egy komplett vonatot, néhány vasúti kocsit egy ember is eltol, ha azt megmozdítják neki, mert odáig nehéz csak, aztán már csak a gördülő ellenállás és légellenállás miatt kopó kinetikus energiát kell pótolni.
Megmozdítani k.vanehéz, utána fél kézzel is eltolható. Aki látott már dízelmozdonyt kocsikat rendezni, az azt is látta, hogy a több tíz (akár száz) kocsis szerelvény húzásakor/tolásakor sem pörög benne nyélen a dízel (az elektronyos kívülről nem látszik), de amint ugyanennek a szerelvénynek állóhelyzetből való elindításáról van szó, ott földrengés van, meg vastag felkete dízelfüst és motorvonyítás.
süti beállítások módosítása