Heti merítés

  2014. szeptember 07. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Ordenáré, de imádni való szopóroller

64284

Szóval lett egy papíron 67-es Bogárautóm, ami mindössze két darab 67-es alkatrészt tartalmazott: az anyósülés felőli ajtót és a motort.

Megbízható igavonó

64252

A check engine elkezdett pislogni, majd folyamatosan világítani. Injektor hibára gyanakodtam, egy adalék betöltésével meg is szűnt a hiba - a computer nem mutatott semmit.

Picnic-ezni tényleg nagyon jó, akár 6-an is!

64244

A kocsi nem pakolhatóságra van optimalizálva, bár az ülések sokféleképp variálhatók, hajtogathatók, de nem padlóba hajthatóak, hanem kivehetők, ez már a nagyobb egyterű koncepció.

Ez marad...

64260

A korábbi tulajdonosok szerelői borzalmas gányolásokat követtek el, bár ez első ránézésre nem látszott az autón - alapvetően szépen nézett ki. Az első perctől jól használható volt, egyszer sem hagyott az út szélén.

Az autók svájci-bicskája

58428

Nincsen vele az égvilágon semmi baj, sőt! Igazából hangos csak akkor szokott lenni, ha padlóig nyomjuk a gázpedált, és nagyon akarunk sietni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr876676981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2014.09.07. 11:08:55

Vicces, mikor a címben szerepel a "megbízható" szó, aztán a kiemelésnek a 2. és 3. szava a check engine.

Teshow 2014.09.07. 11:14:04

Na, ezek most egészen korrekt ítéletek!
Bár igaz, a Bogarat kb. a felénél feladtam, de azért tetszik, hogy szereti a gépet a srác, és még nagyon lelkes.
Subarut meg erősen elfogadnám, egy időben nézegettem a Forestereket is, de a jelen gazdasági helyzetben ennek esélye nincs. Azért a hazai benzinárak mellett a fogyasztás is fájna, én úgy olvastam, hogy vegyes használatnál inkább az átlag 12-t csipegeti.

Teshow 2014.09.07. 11:19:41

@Leadfoot: Ez inkább a "hatásvadász" kiemelés hibája. A szövegben leírja a srác, hogy valójában az egyetlen hiba a gyújtáskábel volt, azon kívül csak a kopó, más semmi. Az azért nem rossz.

Mondeoman 2014.09.07. 11:21:26

A Bogaras srác igazi megszállott, kissé bogaras, de a szó jó értelmében :)

A Fiatos manusz sztem kissé el van szállva. Rögtön az első mondatában becsmérli a Digó limó c. ítéletet és annak íróját. Egy kicsit fricskázza a Fideszt is, a kocsiját viszont az egekbe magasztalja, pedig pereg róla a fényezés, befigyelnek kisebb elektromos gondok, stb. Félreértés ne essék, nem vagyok az a "szarolaszautó!"-zós fajta, nekem is volt Fiatom és én is nagyon szerettem, de azért tudom a helyén kezelni.

Toyota, Subaru: érdekesek :) Mivel ezek tényleg baromi ritka kocsik, talán eszembe sem jutott volna soha elolvasni ezeknek a típusoknak az ítéleteit. Sőt, sztem Subarusat ma olvastam először :D

nick papagiorgo 2014.09.07. 11:23:36

Bogár: "Nagy valószínűséggel az autó amúgy csaj" - hát igen, a legtöbb autó az. Van olyan is, ami egy darabig hapsi, de aztán csaj lesz

Fiatal Bea: " A vevő szerelőjétől tudtam meg, hogy vízbázisú lakkal kísérleteztek ennél a típusnál. Emiatt tenyérnyi darabokban jött le a lakk." argh

Picnic: nem is tudtam, hogy van ilyen állat. Aért az 7500-as szervizciklus kicsit rövid.

Merga:" Szeretném megnézni, ahogy átfordul az az órán az egymillió km." Hát, ha 350-el vetted és 2 év alatt 30-at tettél bele, akkor ez eltart egy darabig :)

Mondeoman 2014.09.07. 11:24:27

@Mondeoman: pardon, nem fényezés, lakk. De azért akkor is...

nick papagiorgo 2014.09.07. 11:50:00

@Mondeoman: na ja, hát egy újonnan vásárolt 9 éves, 132 ezret ment verdánál azért nem egy nagy cucc, hogy igazából csak kopó cuccokat kellett rajta cserélni - igazából ez lenne az elvárás egy autótól. Azt mondjuk nem értem, hogy 4 évente miért kell vízpumpát cserélni, de ha ilyen szinten törődik vele, nem csoda, hogy nem lett baja :)

internal_combustion 2014.09.07. 11:56:40

Bogaras srác:
akartam egy autót, ami:
...
-nem népautó

úgyhogy vettél egy bogarat :D najó, értem én. De akkor is vicces

SimonGábor 2014.09.07. 12:24:45

Vicces hogy valaki hitelre vesz egy ilyen népautót, aztán a kormány hibája az egész :) sikertelen hülye

3gb 2014.09.07. 12:32:08

Ettől a piknik dologtól felállt a f@szom!:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.07. 12:33:58

A Fiatal Bea nagyon ronda autó.
A régi Kiáknál is rondább:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.07. 12:36:41

@SimonGábor:
Abban 7gaza van hogy amikor a Fidesz átvette a korményzást 180 forint volt a CHF,most meg 260.
Ebben elég nagy szerepe volt egy két politikusuk beszólásának,mint pl hogy az ország az összeomlás szélén van,hát utána majdnem ott lett:-)

T54-44 2014.09.07. 12:43:37

hogy lehet valakinek ilyen szófosása, hogy egy népítéletben 10 soron keresztül magyarázza, hogy hazavitte 2 ismerősét egy rendezvényről?
Egyébként is miért kell 4500km megtétele után egy regényt írni? Ez alatt épphogy az első benyomások körvonalazódnak kis túlzással

nick papagiorgo 2014.09.07. 12:44:03

@Gyurma73: na, jó, de ez autós magazin lenne, ugye. Fölösleges olyan irányba elmenni, hogy pl. a futóművet az XYkormány által beígért és meg nem csinált utak tették tönkre. :)
Az autóról mondjon ítéletet, ne a gazdaságpolitikáról :) Senki se kényszerítette, hogy hitelt vegyen fel, továbbá az ő hitelének nincs köze ahhoz, hogy az autó jó-e vagy se.

Szerintem az autók esetében - legalább ebben - pártfüggetlenségre kellene törekedni :)

SimonGábor 2014.09.07. 12:58:22

@Gyurma73: szerintem nem tartottak pisztolyt a homlokához, hogy hitelt vegyen fel egy ilyen új fosra...

nick papagiorgo 2014.09.07. 13:01:46

@Gyurma73: Egyébként lnézést a közbeszólásért, csak jönnek az önkormányzati választások ugye, és kezdek szellemileg lepattanni attól, amikor általam tökismeretlen emberek gerillamódszerekkel üzennek egymásnak, mint pl. "Kovács Lajos tetőfedőmester garanciával vállal munkákat. Itt jegyezném meg, hogy az Ön embere Szép Dezső, nem pedig a renegát Ragyás Benedek, aki csak úgy tesz, mintha közénk tartozna, de lélekben már rég az X párt szekértolója, és nagyon vigyázzon, ha találkozik vele, mert ő nem nekünk gyűjti a szavazatokat" meg hasonlók...

Teshow 2014.09.07. 13:18:07

Persze, nem tartottak pisztolyt a fejéhez, de azért az is gáz, hogy ma egy átlag melósnak esélytelen annyi pénzt spórolni, hogy autót vegyen belőle. És ugye nem arról van szó, hogy erőn és kategórián felül költekezett (a "szomszédnak" vette az autót) hanem egy tök olcsó, kifejezetten a harmadik világ számára gyártott tömegautót. Annak azért illene beleférnie. Vagy ha már mindent hitelre kell venni, akkor az legyen kiszámítható.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.07. 13:23:41

@SimonGábor: a válság elött elég jó alternatíva volt a chf hitel,pl emlékszem hogy 800ezer ft hitelre 60 hónapra 18 ezer ft sem volt a törlesztő,akinek melóra kell a kocsi annak jobb ha nem áll benne egyben a pénze,és a havi 18 könnyen kifizethető volt.

nick papagiorgo 2014.09.07. 13:40:07

@Teshow: hát, ha új autóról beszélünk, azt a válság előtt is esélytelen volt összespórolni :)
A hitel csak abban segítette az embereket, hogy hozzájussanak olyan dolgokhoz, amikhez amúgy nem. Az emberek csak azt felejtették el, hogy - ahogy azt Winkler is fejtegette valamelyik égéstérben - már Széchenyi is megmondta, hogy a hitel ugye a fejlesztéshez kell, tehát arra, hogy megszerzel valamit, és pénzt keresel vele, és a pénzből fizeted a törlesztőrészleteket (és ha nem lenne hitel, akkor ugye nem tudnád megszerezni azt a valamit, amivel pénzt keresel). Nem pedig arról szól, hogy újautót, plazmatévét meg egyéb olyan dolgokat vegyenek, amire semmi szükségük nincs ill. nem engedhetik meg maguknak, mert nem hozza a pénzt, hanem viszi.....

faszagyerekkkk (törölt) 2014.09.07. 14:05:06

@Leadfoot: olajfogyásról hallottál már? olvasgass 1 kicsit

Schütii 2014.09.07. 14:09:30

"kerestem egy jó W124-est. Rengeteg ipari hulladékot megnéztem"

Hm.. Az ipari hulladék kifejezés, nem azt jelenti hogy új korában (is) fos?

GodSeth 2014.09.07. 15:27:35

@T54-44: Ha nem tetszik, nem kötelező elolvasni. :) Akit érdekel, az úgyis elolvassa. Hadd kérdezzem meg, szoktál olvasni könyveket esetleg? Na, ez a bogaras népítélet a könyvek terjedelméhez képest egy kis apróság, szerintem. :)

Bilok 2014.09.07. 15:30:06

Én egy olyan válogatást olvasnék egyszer szívesen, amiben nincs:
- németautós műmájer hülyegyerek
- németautós arrogáns pöcs
De legalább megtudtam, hogy az én és az öcsém japán kocsiját is legalább 10 éve bontóba kellett volna tolni. Én meg hülye fejjel eddig azt hittem, hogy összesen 45 év és 650e km után is teljesen jó állapotban vannak, de szerencsére mindig akad egy übermensch, aki ezt sokkal jobban meg tudja ítélni az überkocsijából.

Sepro 2014.09.07. 15:44:49

12l fogyasztás a vw 1.2 "motorjától" kb 60kmh átlagsebességnél. erre lehet mondani mindenkinek jobb lenne ha beolvasztanák inkább. a tulajnak is, a többi közlekedőnek is, és a környezetnek is.

wody21 2014.09.07. 16:27:02

Beás alak vicces: második képen kitakarja a rendszámot... ettől függetlenül elsőn kb. leolvasható :D

Teshow 2014.09.07. 16:41:59

@nick papagiorgo: Az áruvásárlási hitelezés szerte a világon jól működő, kedvelt és elfogadott hitelezési forma, ami nálunk is remekül működött. A baj ott kezdődik, amikor a kiszámíthatatlan gazdasági környezet miatt nem tervezhető az az összeg, amit be kell építened a havi költségedbe, mert előre nem látható kamat- vagy árfolyammozgások eltérítik. A másik gond, ha - szintén a gazdasági környezet miatt - elveszíted a munkahelyedet.
Az igazi baj pedig, hogy az emberek felvették a hitelt, és miután szépen rendesen visszafizették, több tartozásuk maradt, mint volt. Ez nonszensz!
De ne bonyolódjunk bele, mert ezen a fórumon valóban nem szeretnék politizálni.

T54-44 2014.09.07. 17:12:18

@GodSeth: Igen szoktam olvasni, Te? Nem igazán értem, hogy mit akarsz ezzel mondani. Egyébként pl a Cromás ítéletet végigolvastam mert az szórakoztató volt, ez leginkább a semmiről szólt, eröltetett volt, és az autóról sem tudtam meg többet mintha 2 mondatban leírta volna. Ezért írtam le a véleményem. Ja és igen nem olvastam végig ne izgulj.

Pelso.. 2014.09.07. 17:33:33

A Outback fogyasztása húzós. 3 év alatt ment 42e-t, gondolkodtam volna helyében egy dízel kéziváltósban, bár az ő dolga.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.09.07. 17:49:38

@Pelso..: amcsiknál használja,ahol kemény a tél ,ott nem pálya a dízel.

Pelso.. 2014.09.07. 17:57:54

@Gyurma73: Bocs elkerülte a figyelmem. Meg aztán ott kissé jobbak a bér-átlagbér/ üzemanyag ár arányok...:)

Thanathos 2014.09.07. 18:04:29

Szeretem amikor valaki buta minta a tök, de osztja az észt arról amiről fingja sincs (japán autók).
A mercis pancser pont ilyen.

Közlekedőedény 2014.09.07. 18:37:53

Toyotás: "60-100-ra viszont 7 másodperc, ami egy 2 literes turbós autónak is beletelik legalább 10 másodpercébe), így eléggé vissza kell fognom magam néha".

Szerintem meg ne fogd vissza magad, hadd tudja meg mindenki, hogy még egy NSX-et is le tudnál nyomni a guruló sátraddal (érdemes megfigyelni a képeken a tetőboxba integrált víztartályt).

Mercedes: hidd el, sok japán autós szemében viszont a te verdád egy kivénhedt német fos, aminek a tulaja többnek akar látszani, mint aki.

Tippszmix 2014.09.07. 19:24:56

Mindig is kiemelt figyelemmel hallgattam azoknak a véleményét, akiknek tetszett az 1.2 szívóbenzin civilizációt leromboló ereje... Dinamika, temperamentum, pörgős élet hja kérem, egyszer élünk, húzzunk bele!

Józsi a guminagykeres 2014.09.07. 19:38:37

@Tippszmix: Viccelsz?! 100as benzinnel megy mint a távirat! A brembó meg teksztár tömör 240es tárcsától meg ragad mint a bélyeg!

göröG 2014.09.07. 19:48:06

@Közlekedőedény: Mercis majom : Tipikus magyar mentalitás .
Tudja hogy szar az autója szopott vele eleget, jobbra nem telik neki , viszont már erre is ráköltötte az életét . Ilyenkor pedig hogy nyugtassa a lelkivilágát elkezdi ócsárolni a szaránál világokkal jobb kocsikat . Ez pont olyan amikor az 55 lovas szuzival nem tud a gyökér lenyomni egy 300 lovas béemwét , aztán utána elkezdi fikázni annak az árát, a fenntartási költségeit, megbízhatóságát stb. .

ftibi 2014.09.07. 20:10:16

Egy 25 éves MB 250D-t hajtok 350.000. km-rel. Sokszor elképedve olvasom a "hasonló futásteljesítményű" autókról írtakat.
Gondolom ez az autó is közelebb van jóval az egymillióhoz, mint a gazdája gondolja!
Az enyémen a kormány még nincs kifényesedve, a belső kárpitok, fabetét nem viseltesek, ülések nincsenek kiülve, a kipufogó rendszer eredeti, nincs rozsda. Háromszázötvenezernél!!!
Lengéscsillapítók, kuplung munkahenger, féktárcsák,indexkapcsoló, szilentek voltak cserélve a szokásos szervízelés mellett.

nick papagiorgo 2014.09.07. 20:33:42

@Közlekedőedény: nem értem ezt a 60-ról 100-ra gyorsulást, ez valami új sztenderd? Vagy ha az enyém pl. 40 és 80 között megy jól, akkor azt írom bele, a másiké 50 és 90 között, arra büszke stb?

Tippszmix 2014.09.07. 21:05:06

@Józsi a guminagykeres: Csak ki ne lógjon a Rambó tárcsa a felnik mögül, mert esőben csúszik a fém az aszfalton..

Tippszmix 2014.09.07. 21:17:08

"Nyomatékszegény a 16 szelep miatt": most akkor dinamikus az az 1.2-es szörny, vagy nem?
"Autópályán visszakapcsolás nélkül lehet előzni vele": már értem, hogy hogyan lehet 43 perces előzésekbe bonyolódni, miközben mögöttem 1700-an anyáznak.

Gácsfalvi Róbert 2014.09.07. 21:24:08

Nem tudom de szerintem itt az a w124 az autó. Egy legenda, egy örök autó, egy ikon stb és nem vagyok elfogult. Ez tény.

Prérifarkasz 2014.09.07. 22:36:07

@nick papagiorgo: Ez egy elég régi sztenderd, nézz utána! Ezekkel az autók dinamizmusát mérik, nem csak a 60-100, hanem a 0-60, 100-200 stb. sebességintervallumokban is...
Amúgy igen, Te is mondhatod azt, hogy 50 és 90 között mindenkit lenyomsz, max nem találsz hasonló adatot a többi autóra... :)

Prérifarkasz 2014.09.07. 22:47:29

@ftibi: Szép, de sajnos az általános kép az lehangolóbb helyzetet mutat... :(
Most, hogy írod soraid, én is elgondolkodtam, hogy a leömlő rész teljesen érintetlen az enyémen is, a flexibilis rész lett cserélve, de nem a rozsda, hanem mert szét lett ütve, és a középső rész is csak azért volt már párszor foldozva, mert mindig fennakad valami csodás útakadályon...
Lassan én is elkezdem becsülni olasz verdámat... ;)

Prérifarkasz 2014.09.07. 23:09:24

"... 60-100-ra viszont 7 másodperc, ami egy 2 literes turbós autónak is beletelik legalább 10 másodpercébe), így eléggé vissza kell fognom magam néha." - Hosszú ideje gondolkodom azon, hogy eddig milyen 2 literes turbós autókat vezethetett az ürge?... Nekem is 2 literes turbósom van, nem emlékszem mennyi idő alatt teljesíti a 60-100-at, de a 0-100 az 8,2 mp alatt megy... Igaz lehet, hogy a 60-100 7 mp felett van... :D

nick papagiorgo 2014.09.08. 09:15:35

@Prérifarkasz: az a jó, akkor azt mondok, amit akarok, senki se tudja ellenőrizni :)
Kedvenc kliséim az "alul szépen teljesít", "városban fürge" meg effélék, ami azt jelenti magyarul ugye, hogy kb 3000 felett elfogy az erő, de ezzel sejtetem, hogy alul azért van.....

Aldo Moro 2014.09.08. 09:16:47

Beácskának kicsit sok az arca, majd átharapom a torkát. Nálunk is volt a családban, de arra nem kellett 1 liter olajat rátölteni, sőt a lakk se pergett róla.

És ha már hitelre veszek kocsit, akkor nem a kommerszből válogatok, illetve nem magasztalom a formáját, amivel kb. egy Thalia van pariban.

És addig kötözködsz Jézussal, amíg oda nem szól Péter bátyádnak, aki nem enged be a Mennyországba.

230e 2014.09.08. 09:26:36

@ftibi: Ha visszaosztod a 25 év alatti 350.000 kilométert, akkor még az évi átlag 14.000 sem olyan sok, egy normál használatú 25 éves dízelben már inkább 5-700.000 km körül van.
ha pedig taxi volt - és a kintről hozott dízelek nagy része esetén ez azért alaposan feltételezhető - akkor megvan az a milliós szám.

andand 2014.09.08. 09:32:54

@Prérifarkasz: 2.0 turbossal 50-100 5.5s 2-ben, 6.6s 3-ban. 1.8 szivoval pedig 7.2s es 9.1s. Nem tudomanyos modszerrel meghatarozva. 60-100-at nem tudom. :)

Prérifarkasz 2014.09.08. 10:02:10

@Schütii: A francba, jó hogy mondod, túl begyepesedett a gondolkodásom! :) Az is lehet, hogy egyesben mérte... így viszont tényleg esélytelen vagyok... :)

Prérifarkasz 2014.09.08. 11:17:02

@Aldo Moro: Pedig a legtöbben a kommerszből válogattak... ;)

Én azért nem tenném a Táliával párba... És azért nem illik mások perverzitását az autók terén kritizálni, mert sokan vagyunk így ezzel, kinek a pap kinek a papné... ;)

Písz

Hurri Kán 2014.09.09. 15:51:24

Egy Outbacket elfogadnék. Az előző szériából, ez a mostani olyan ronda, hogy sötétben is csak sírva hánynám le...
süti beállítások módosítása