Heti merítés

  2014. július 06. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

l´art pour l´art

52139

Borzalmasan öncélú egy vas: nagyon látványos és stílusos, ezért cserében jó ha az ember hozzászokik, hogy szűk, olaszmajom pozícióban ül, 120 fölött a menetszél lobogtatja a fület, nincs csomagtér, nincs rugózási komfort.

Nem akartam Barchettát

58882

Mindenkinek van bakancslistája, az enyémen többek között autók szerepelnek. Nos, életem egy szerencsés szakaszában úgy döntöttem, ha már volt kabrióm, lesz megint!

A maccsó, megbízható benzintemető

58062

Tinédzserként valahogy hozzám került egy eredeti BMW katalógus az E36-os szériával, amelyben egy sötétkék színű verzió van lefotózva kívül-belül, bézs bőrüléssel. Beleszerettem.

A napfény íze

56365

A klíma gyakran használva van, mivel nyáron 28 fok felett nem annyira élmény a nyitott tető városban és néha országúton sem.

TRAMP!!!!!!

27703

Hm... ahogy megláttam kiskoromban egyet abban a pillanatban beleszerettem! Elhatároztam hogy kell egy! Sikerült is szerezni, de elég lepukkant volt, egy csűrben volt tyúkól!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr376474097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ED_a_ló 2014.07.06. 10:12:33

A főoldalra az Alfa Romeo Spidert tettem volna ki a szerkesztő helyében, mert az klasszisokkal szebb, mint az E36. Több embert vonzana be a blogra. Én sem az E36 miatt léptem be, hanem kíváncsi voltam a többire.
Az Astra G Bertone Coupe-kat megnézem, ha látok egyet valamelyik kereskedésben, és a hirdetésekben is. Nem értem az ítéletírót, mert az összeset, amit láttam, német eladóktól hozták. Azok a karambolból helyreállítottak bizony többnyire onnan jöttek. Azt írja, hogy az övé makulátlan és még olcsóbb is volt félmillió forinttal, mint ezek. Azért csak átnézném tüzetesen, ha egyszer én lennék a következő vevő rá.

Ada 2014.07.06. 10:25:17

En sem a kek propeller miatt kattintottam ide. Viszont, ha meglatok egy Alfa Romeo Spidert, azon nyomban Samantha Fox jut az eszembe. (Nothing's gonna stop me now). :-)

Michel Djerzinski 2014.07.06. 10:53:32

@Ada: Az olasz autók életérzését, a részletekben jelen lévő irracionalitással vegyes esztétikai gyönyört soha a büdüs életben nem tudja visszaadni egy propelleres autó, de egyetlen germán vas sem. Előbbi az Embereknek való autók, utóbbiak a vonalas technokratáknak.

Michel Djerzinski 2014.07.06. 10:55:54

A nyitott autózásban különben az olaszok mellett - talán egyedül - az angolok említhetők, említendők. Egy korabeli MG, Austin-Healey, Triumph vagy más brit autó szenzációs élményt tud még adni, és többnyire csodásak mind!

Megapiranha 2014.07.06. 11:36:30

Volt szerencsém Barchettát vezetni néhány alkalommal. Semmi sallang, csak vegytiszta élmény.
Azóta is vágyom egy sajátra...

kuki123 2014.07.06. 11:40:11

"A klíma gyakran használva van, mivel nyáron 28 fok felett nem annyira élmény a nyitott tető városban és néha országúton sem."

Ez így mindent el is mond a kabriózásról.

Ez ott jó ahol alig süt nap vagy még éppen kellemes az idő..
tehát mint fentebb si mondták: Anglia(meg északi országok) ahol szinte minden kocsi üvegtetős vagy legalább is tetőablakos.
Mert legalább ha süt nap akkor süsön, de arra gyenge hogy égesse az ember nyakát ősztől tavaszig.

A másik véglet a déli országok, ahol összel tavasszal pont jó kellemes az idő 15-20 fok, nyáron persze már ott se poén a 40 fokban ülni miközben 1 kilowattnyi napfény érkezik rád...szél ide vagy oda.

Magyarországi sáv viszont más:
Tél geci hideg...nyár geci forró, van 1 hónap mikor nem esik tavasszal meg ősszel és ennyi.
Itt kurva fölösleges még az üvegtető is....(minek hogy elverje a jég?)

T54-44 2014.07.06. 12:49:57

"Mivel lancmeghajtasos, igy ekszijcsere nem volt szukseges." :D
Egyébként az E36 fogyasztása nem normális, általában a légtömegmérő, lambdaszonda, szívósor gumicsövek szoktak rosszak lenni és van, hogy tünet nélkül többet fogyaszt a kocsi. Nekem E36 sedan van 1.6-os motorral és 7 liter körül van vegyesben. Szerintem igenis szép autó, én a formájába szerettem bele, csak sokakból rögtön ellenszenvet vált ki, mint ahogy itt is az első hozzászólókból. (levetett német roncs, benzintemető, asziszed ezzel menő leszel? stb...)

DeezL 2014.07.06. 13:09:26

@T54-44: nekem meg volt 2db 25I és elmegy 8-8,5 ha tud valaki vezetni, az más kérdés ha lépve van többet eszik

Sixday 2014.07.06. 13:29:49

A BMW-s sracnak uzenem hogy az az auto nem 13L-t eszik, vigye el szervizbe eloadatos diagnosztikara.
Altalaban lambdaszonda vagy legtomegmero baja szokott lenni elso korben, de elofordulhat a kabelkorbacsban testzarlat ami miatt valamelyik erzekelo pl. beszivott levego homerseklet erzekelo ad fals jelet (nekem ez volt), vagy a szivoagon valahol falsot sziv, ez pl konnyen elofordul a gumikonyoknel (a harmonikas resznel sokan nem veszik eszre mert ranezesre nem latszik) vagy alul a szivosor alatt ahol az alapjarati levego csovek vannak.
318is kezivaltos, normalis hasznalattal csak Budapesten belul 9 liter, 325i szinten kezi, esznelkul rugva allandoan, szinten csak varosaban 15-16 liter.
Ehhez kepest eco modban egy 18i 13 liter biztos hogy nem normalis, annak 10-bol meg kellene allnia.

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2014.07.06. 13:43:54

Van olyan dolog amit rátekerünk a keréktárcsára és nem lehet lelopni a felnit?És egy olyan dolgot kell magunknál hordani,ami segít ha defektünk van tudjunk kereket cserélni???!! Ez fantasztikus! Hívjuk mondjuk kerékőrnek?
Ezentúl láncos vezérlésű autót veszek mert nem kell ékszíjat cserélni! És végre tudom hogyha "letudom nyomni az autó oldalait akkor soha nem cseréltek lengéscsillapítót!" Sebaj,az ékszíjon úgyis spórolok annyit hogy ne fájjon a csere....

3gb 2014.07.06. 13:52:37

@kuki123:
magyar időjárás-magyar optimizmus :-)

Rocko- 2014.07.06. 14:04:03

láncmeghajtásos BMW. au.

butschq 2014.07.06. 14:42:01

Valamiért nem vonzanak a kabriók, inkább coupe vagy kombi. Mondjuk egy e36 328ci ;)

Prérifarkasz 2014.07.06. 15:58:48

"nincs rugózási komfort" - nem is kell, pont ez a lényeg, ez egy élményautó, aki kellemes ringatózásra vágyik, az vegyen egy tevét! Az meg hogy a magyar utak szarok, az nem szegény autó hibája... A belső kárpitok, műanyagok nyüszögése is az utak hozománya...
"60-as évek technikája" - hát igen, de az olaszok (Alfa -Lancia) elég elől jártak a technikai megoldások terén...

roadkiller123 2014.07.06. 17:34:15

"az automata valto miatt lampanal ki lehet loni a tobbi auto elott a nelkul hogy lefulladnal."

Na a BMW-s tényleg azért vett automatát, mert nem tud váltani :D

-roy- 2014.07.06. 20:20:07

Nemtom ki hitette el szerencsétlen BMW-sel hogy egy P.206 is 13 litert eszik. Lehet, hogy egy plázacica barinő?:)))))

nincs_nick 2014.07.06. 20:22:39

@kuki123: Lehet itt többet is kabriózni, csak ekkor tavasszal/ősszel 10-re jársz melózni és 3-kor mész haza, nyáron meg reggel 7-re jársz és este 8-kor indulsz. Télen és egyéb időpontokban meg felcsukod a tetőt.:D

Egyébként jól mondod, nem véletlenül van annyi kabrió az erre kellemes német/angol klímában. Itthon meg kell a naptej, baseball sapka, klíma szentháromság. Bár nyáron így is garantált párszor a felégés.:D

nyuszy 2014.07.06. 20:39:48

@kuki123:
Van, aki tudja élvezni a kabriózást, minden esetleges nyűgével együtt is, mindenki más meg vegyen konvencionális zárt autót.

Az üvegtetőt mondjuk én sem értem, hogy mire való, ha nem nyitható.

Editor Bob 2014.07.06. 21:11:43

@-roy-: Mondjuk haveromnak pont volt egy 2 literes 206 CC-je, es varosban tenyleg 13-at evett, igaz, nem eco modban ment vele.

Phteven 2014.07.06. 22:09:44

Angliában kabriózni? :-DDDDD

Ha nem órákat megy valaki az autóval, akkor nálunk tavasztól őszig lehet kabriózni. Belvárosban dugózni természetesen baromság.

Spiderem volt valaha. 5 év munkájának gyümölcsét költöttem rá. Új tető, új bőr mindenhol, teljes motorgenerál, futóműfelújítás, mert rettenetesen úszott a segge. Aztán egy szép napon eltűnt. Pont 2 hetet használhattam. Nem mondom, hogy v.melyik mester emberei másolták le a kulcsát. :-sssss

Prérifarkasz 2014.07.07. 01:11:02

Hát az opeles nem tudom mekkora táskákat használ, de eltudok képzelni olyan méretet, amiből elfér 9 db... ;) Csak miért kell erőltetni azt, hogy a cabriója az áruszállításra is alkalmas, mikor mindenki tudja, hogy egy nyitott-tetős nem arra való, még ha a csomagtere nagyobb is némileg az átlagnál... ez a fránya önigazolás....
Az ülés tetszik... ja, hogy az Recaro... ;)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.07.07. 03:38:49

kontinentalis eghajlatra kabriot venni.... van jo 2 honap amikor nyitva lehet hasznalni. Persze ha valaki 2.autonak vagy mert CSAK az teljessen rendben van. Amugy kozbiztonsag ugyileg sem egy szerencses dontes a Lajtan tul egy kabrio.

NA de,
van jo kabrio es rossz.

a jo ba nem vag bele a szel, ket harom oras autopalyazas utan - akar felhuzott ablakokkal is - nem zug az ember feje a huzattol.

a fogyasztas egyebkent lenyitott tetovel nagyobb, foleg azoknal a kocsiknal ahol kis motor hajt. ( megno a legellenallas ) Nalam ez felcsukott teto/nyitott teto 21MPG/18MPG az adat. ( 2010 Mustang V8 ) egy ketoras utszakaszon lemertem oda-vissza, ebbol kb egy ora autopalya a tobbi videki ut.

Jo a nyitott auto, aki rakap annak utanna minden csukott autobol hianyozni fog valami, amit talan ugy hivnak hogy SZABADSAG :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.07.07. 03:42:55

"az automata valto miatt lampanal ki lehet loni a tobbi auto elott a nelkul hogy lefulladnal."

kene meg par kort gyakorolni a tanpalyan mielott kimegy ez a srac forgalomba....

Hauzer 2014.07.07. 06:02:51

Én mondjuk egy 1.8 automatától városban simán kinézem a 13 litert.Eleve egy gyengusz motor egy nehéz kasztniban és erre rá még az automata..Ja és ezzel tuti nem lövöget ki sehol :D

Slavedriver 2014.07.07. 11:02:10

Nekem E36 323i Cabrio van, vegyesben 9-10 l, pályán Anglia-Magyarország 8-8,5. 1495kg, szóval nem egy pehelysúlyú, el tudom képzelni, hogy az 1.8-as eszik 13-at, főleg automatával. Nem vagyok technokrata, de nekem kifejezetten tetszik a formája.

230e 2014.07.07. 11:08:11

Ilyeneket olvasva gondolok arra kb. 5 másodpercig, hogy mégse kellett volna eladni a Talbot Samba Cabrio-m.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.07.07. 12:57:42

Nekem az egyik rokon mondta, amikor meglátta az új autónkat:
- Azért csodállak! Rengeteg ismerősömnek volt kabriója, de te vagy az első, aki úgy vett magának, hogy előtte is volt neki.
Azért fél éven belül ő is vett magának egy szolíd Volvo kabriót. Szerintem a felnigarnitúrája kerülhetett ennyiba, mint nekem az egész autóm. :-)

Krisi 2014.07.07. 20:04:12

Kabrió annak kell, aki nem tud/ nem akar motorozni. Kabriós idő = motoros idő

Michel Djerzinski 2014.07.07. 20:28:01

@akira1: ez gyönyörű! Ennek centiről centire így kellene kinéznie. Viszont a 164 Concept hervasztó:

www.youtube.com/watch?v=-YZh167WC6M

Ha ezzel jönne ki az Alfa Romeo, azzal borítékolható a bukás. Ez egy eurokonform, kellemesen kommersz autó lenne. VWMazdaOpelJaguarBármi...

Michel Djerzinski 2014.07.07. 20:36:24

@230e: Hát azt bánhatod is. Egy karakteres, old school autó, igazi felüdülés a mai, újkori szappantartó szarok között.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.07.07. 22:44:30

@Krisi: Kabriósként mondhatom, hogy ez tökéletes mondás volt! Aki puhapöcsű, lusta, félős csaja van, vagy családos, az kabriózik. :-)

internal_combustion 2014.07.07. 23:38:57

@Phteven: Anglia a legnagyobb kabrió és roadster felvevő piac Európában. Többet adnak el ott ilyenből, mint bárhol máshol. Pont megfelelő az éghajlatuk. Ha nézel pl top geart, akkor ott is kitűnik, hogy milyen sokat foglalkoznak a kabriókkal. Nem véletlenül.

internal_combustion 2014.07.07. 23:54:10

amúgy, amiről az opeles beszél, hogy "váltó út rövidítő" (gondolom a short shifterre gondol). Arról van valakinek tapasztalata? Érdemes ilyensmivel vesződni, vagy szar az egész? :)

rahsol (törölt) 2014.07.08. 00:56:34

@Krisi: Meg annak, aki nem akarja bőrcuccban forralni a tökeit 36 fokban, hanem inkább pólót és rovidgatyát hordana, miközben fújja a menetszél.
A motorkerékpár a szegényember kabriója.

jewdi76 2014.07.08. 12:19:02

Alfa és a fiat kérdés nélkül jöhetne a gyűjteménybe.

230e 2014.07.08. 15:19:58

@Michel Djerzinski: Ugyanezt gondoltam amikor megvettem :-).

230e 2014.07.08. 15:38:06

@Michel Djerzinski: Mondtál valamit, bár az idő múlásával már csak a szépre emlékszik az ember. Meg is frissítettem a 2005-ben írt népítéletet. :-)

Krisi 2014.07.08. 21:30:57

@rahsol: 36 fokban nem autózni vagy motorozni kell, hanem a strandon sörözni :)

Krisi 2014.07.08. 21:36:08

amugy pont most gondoltam bele, hogy autózni akkor szeretek a legjobban, amikor esik vagy havazik, mert akkor úgy tudom keresztbevágni, hogy nem kopik vészesen a gumi meg a hajtás. Meg annak is van egy sajátos hangulata, amikor autózok és közben békésen kopog az eső..

///M_Straight_six 2014.07.11. 10:01:11

Nemértem miért sírtok a kabriózás miatt :D Ki mondta, hogy csak a déli égető napsütésben lehet kabriózni, mellesleg ha strandon, vagy az udvaron ténykedve bírod azt a napsütést, akkor egy kabrióban, ahol kellemesen fújdogál a szél miért nem? De ahogy mondtam lehet késő délután/kora este is kabriózni, sőt, nagyobb feeling...

Hurri Kán 2014.07.11. 20:47:57

Ezek közül csak az Alfa.
süti beállítások módosítása