Heti merítés

  2014. június 08. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Legyőzhetetlen Röncsim

37939

Lehetetlen felborítani a kanyarokban (iszonyatosan dől)az alacsony súlypontjának és torziós rugóinak köszönhetően. Kiválóan lehet ijesztgetni a hozzá nem értő, tájékozatlan utasokat.

Cucu, a megbocsátó

63768

Finoman szóltak, hogy át kéne rendszámozni, hogy ne legyen baj. Nosza rajta nekiálltam a dolognak. Csak egy osztrák műszaki hiányzott, a kiegészítőkkel és a cseremotorral semmi bajuk nem volt, viszont a négy dobféket kiszúrták. Idézem: „nem elég biztonságos”.

Deep Purple

63766

Természetesen volt olyan is, amikor hárman ültünk a kocsiban. Lámpa, pirosat kaptunk, legelöl, mellettünk E osztályos Merci. A barátom megbíztatott, hogy „büntessük meg!”. A kocsi kettesig bírta tempót, úgy, hogy a Mercis nem tudta, hogy verseny van.

Ez nem az a vagyontárgy, amire fel lehet vágni

61432

Az első nap mindjárt egy bosszantó hibával lepett meg az új szerzemény. Mire hazaértünk vele, nem működött a központi zár és a belső világítás. Na, gondoltam jól kezdődik...

Soha rosszabbat. Szeretem.

63776

Másnap reggel hétkor ott álltam a kapuban, távolról láttam és tudtam,hogy ő lesz az. Mint minden eddigi használt autómnál, nálam jött ki az összes típus szarság.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr816286778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

első 2014.06.08. 09:11:58

A bogaras cikk jó.

Elmés téveszmés 2014.06.08. 09:49:55

A cressida-s mindent elmondott egy szóval,ezért nem írt szinte semmit utána??
Igen sok mindent meg lehetett tudni.Lámpánál állva lenyom vkit,kettesben elmegy 90-et,ha szétpörgeti...nem kellett rá költeni,csak most már restaurálni kell..
Amúgy a szekér tetszetős volna,de semmit nem tudtam meg,csak azt,h van ilyen..

JaxTeller 2014.06.08. 09:56:45

Hát a nagy igyekezet ellenére a Tico-s írás nem lett vmi jó...

venturaea 2014.06.08. 10:08:05

a cressidában az a 2 literes motor 100-120 lóerővel igazi rakéta lehetett. A VR6-os sofőr is tudta, hogy verseny van?

Mumia 2014.06.08. 10:10:01

A Toyota-s nál csak nekem gyanús a szűkszavúság, meg hogy Usa-ban készült a kép, és túl profinak tűnik? Ráadásul netszerte fellelhető a kép. Azért ilyen kamuírásoknak nem kéne bedőlni.

robi019 2014.06.08. 10:24:26

Csak a bogaras írást olvastam , de az elég jó.
A gép is tetszik.

Nyegleo 2014.06.08. 10:35:08

@Mumia: így jár, aki pályanap másnapján Heti merítést ír :P Kösz, lecseréltem, a Cressidát.

válasszmásikat 2014.06.08. 10:55:40

A Toyotás vélemény tipikus példája annak, amikor nem kellett volna a billentyűket koptatni a megírásakor.

A Ticos vélemény tetszik.

Carlo77 2014.06.08. 12:30:54

Egyszer költöztettem egy családot Szolnokról Székesfehérvárra
egy transittal.A család jött mögöttem egy bogárral.
Kb. fél úttól a bogarat is húzni kellet.
Nagy élmény volt.

Hurri Kán 2014.06.08. 13:06:28

Déwúst valaki kérem, kaccsojja ki.

Grifter 2014.06.08. 13:27:59

@Nyegleo: Főoldalon még az a kép van, én meg benyaltam - most kielégítetlen vagyok és szomorú :D

Schütii 2014.06.08. 18:30:55

"gyorsítassz" ez milyen nyelvjárás?

Schütii 2014.06.08. 18:32:55

"Amióta a motor cseréje megtörtént hibátlanul működik."

Na ja.. :D

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2014.06.08. 22:46:07

Rendszám kimaszkolás MSPaint.exe segítségével :) Cucunál már talán bejátszik a PS is.

korponaiz 2014.06.08. 23:05:44

Valamikor napközben volt valami fehér autó, de nem találtam róla semmit. az mi volt, csak nem amit emlegettek Cressida?

Bontószökevény 2014.06.09. 08:52:56

A Tico egy hulladék! Édesanyám évekig használt egy ilyen lila csodát! Aztán amikor már nem nagyon ment egy-két henger lecserélte egy zöldre! Egyik vasárnap aztán már nem jött haza vele! Frontális ütközés egy audival! Szóval aki azt állítja hogy ez a retek egy fasza kocsi, az menjen a p.....ba!

T54-44 2014.06.09. 11:40:06

A tico az nagyon kitalált kisautó. Nem audival kell összehasonlítani, de ha valaki ma egy végtelenül olcsó igénytelen benzines 4-5 litert fogyasztó melósautót akar, akkor jó választás lehet. Nagyon bírja a ridegtartást. A kocka forma miatt sokkal nagyobb cuccokat is bele lehet rámolni mint sok nagyobb autóba. Sajnos sok elporladt már. És van feelingje a kis harcias 800-as fél V6nak!

Én is itt vagyok 2014.06.09. 12:27:54

@T54-44: Azért kicsi és kocka, mert így nem kell kivágni az utasokat karambol esetén. Az egész úgy ahogy van, mehet a koporsóba. Mert azért nem elfelejteni, hogy egy koccanásnál is max annyit véd, mint egy atléta trikó az északi sarkon.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.06.09. 14:20:02

"Mivel a nyári gumi mind más volt. Ezért Apám kitalálta, hogy a kispolákon jók a gumik, és rakjuk át. 7 évet álltak egyhelyben a gumik. Szóval ezekkel a „jó” gumikkal mentem szerenádozni. Az első 110es tempó után elég érdekesen álltak. De úgy voltam vele, ha nem nézem, és nem gondolok rá, akkor nem fáj (egy darabig). Hiba volt. Kb. 3 nappal később, amikor Édesanyámat vittem a munkahelyére, majdnem fogtam egy árkot. Isteni szerencsém volt, hogy lassan mentem, mert a kormány olyat rántott, és olyan hirtelen hogy csak beleállni tudtam a fékbe. Persze ez „itthon” a faluban történt. A házunktól olyan 5-800 méterre. "
Érdekes hozzáállás...

AlbertZ 2014.06.09. 14:36:08

jó helyre született a Tico-s... ilyennek Simsont nem adnék, nemhogy autót.

Pepejoe 2014.06.09. 16:27:10

A Ticot úgy kell kezelni (a helyén) mint a mopedautókat, legalábbis közel ott. A védelme is kb. annyi, ellenben a karbantartások anyagi vonzata is annyi mint egy rendszámos 250-es vagy ilyesmi nagyrobogónak. De ebben nem fagysz meg télen és nem leszel izületes és mégiscsak 4 kereke van, nem esel pofára a jégen. Ellenben ha nekib.szódsz egy Audinak vagy ilyesminek, igen, neked lesz bajod pont úgy, mint egy kicsi-nagy vagy bármekkora testű robogóval vagy mopedautóval, vagy bármilyen másik kisautóval, beleértve az oly' elterjedt B Corsákat, hogy más példa is legyen.
Ez egy kasztnis motorkerékpár, egy autó bőrében, többet ne várjon senki, viszont az elvárható és jogos feltételeket maradéktalanul teljesíti azt hiszem, pedig nekem sosem volt ilyenem.
Mindenki döntse el, hogy keveset egyen és legyen olcsó a fenntartása, avagy nem számít az üza. és biztonságo(sabba)t akar TÖBB PÉNZÉRT. Azt hiszem, hogy városban két távoli kerület közt ingázva (mint én) nem a frontális ütközés a legveszélyesebb opció, így egy Tico teljesen vállalható, mint ahogy a srác falujában is az, na, néha átment picsázni a másik a faluba. Megfelelő autót a megfelelő helyre.
Nekem a Ticonál 3x nagyobb autóm van minden tekintetben, de nem is járok vele mindennap (igényem sincs rá és én inkább mocizok) ellenben ezzel a kis lilával akár mindennap járhatnék, mert a CBR-em többet eszik.

enzo89 2014.06.09. 16:44:15

Sziasztok! Nem tudom, hogy kinek kell, de szeretném megköszönni, hogy bekerült ide az autó. Azt meg pláne, hogy a főoldalon is kinn van. :)

@AlbertZ: Igen, igazad van. Nem is tagadom. :) Nem szeretek hazudni, így az igazat írtam le. Persze leírhattam volna, hogy végig tojás volt a pedál alatt, illetve pedáns megkímélt autó, de ez nem lenne igaz. A kettes-hármas-négyes Golfok ilyen idős tulajoktól szerinted mit kapnak? És a többi? Na ugye.:) Mentségemre legyen mondva nem aggattam tele mindenféle racsing dolgokkal, felnivel, nagy zenével, stb.. A motorral nem volt sohasem probléma, nem főztem meg, 90nnél nem raktam vissza kettesbe és sorolhatnám. A többi meg a lehetőségekhez mérten volt szervizelve. Mellesleg nem szereztem még egy pontot se, sőt csekk sem jött. Simsont majdnem kaptam, de Anyum nem engedte. :D

Bontószökevény :
„amikor már nem nagyon ment egy-két henger lecserélte egy zöldre!” „…már nem jött haza vele! Frontális ütközés egy audival!”

Nem rossz, három hengerből kettő nem ment. Legyünk már egy kicsit reálisak. A Daewoo sohasem gyártott olyan autókat, mint az Audi. Se minőségben, se teljesítményben, se biztonságban. Miért olyan meglepő, hogy egy Audi összecsukja?

Én is itt vagyok:
Így igaz. Az autó tömege 665 kg, gondolom ez azért már sejtet ezt-azt. Egy Cinquecento 710 kg, pedig az csak 3 ajtós. Vagy egy 2-es Polo szolid 100 kilóval nehezebb. Egy ezres Swift is –szintén 3 ajtós- 745kg. E mellé -szerintem- kijelenthető, hogy a Tico-k nagy többsége alatt se padlólemez nincs már, se küszöb. Aki ilyen autót vezet, az tisztában -kellene- van vele, hogy már egy 50-70km/h-s balesetben is ottmaradhat.

Don Tejbegríz a féllábú matrac
A szerenád egy pénteki napon volt, ez pedig hétfőn délelőtt történt. Ennyi idős gumiknál, és ilyen hosszú állás után, még az akkor 18 éves hülye fejem is sejtette, hogy ennek nem lesz jó vége. A gumik –mivel 12-es- rendelni kellett. Míg nem volt új -és arra pénz- addig ezekkel kellett beérnem.

Persze értem, hogy a Tico-t sokan rühellik. Érthető okokból: kicsi, minek van az úton!?, nagypapák-nagymamák vezetik, lassú, hogy néz ki?, szar, stb.. De ha lehetne kérni, akkor kezeljük már a helyén! Az autó újkorában is olcsóbb volt mint egy Fiat vagy egy Suzuki. Nem véletlenül, ez egy olcsó igénytelen autó. Nem kell tőle csodákat várni.

Engem jogosan érhet kritika, amiért így hajtottam. Viszont ha 110-el mentem, akkor is le akartak tolni az útról, soha ki nem engedtek, és a többi, és a többi. Kisebbségi komplexus helyett, inkább udvarias voltam, és mindenkit kiengedtem, beengedtem, nem tartottam fel senkit. 7 év alatt talán ha kétszer megköszönték, egy ukrán halálsprinterre határozottan emlékszem. No igen, senki nem tehet arról, hogy "mordorban" lakom. :) A javítások.Őszintén, egy ilyen autóra ki költene kb. kétszer annyit, mint amennyi a kocsi piaci ára?

T54-44 2014.06.09. 18:01:49

@Én is itt vagyok: Szted melyik kis városi autónál volt a 90-es években szempont az hogy 90-nél túléld a balesetet? Ennél az autónál nem ezt kell nézni, motornál se nézed, hogy mennyire biztonságos

Pepejoe 2014.06.09. 23:15:33

@T54-44:

Így van. Mindennél van keményebb, aki igazán biztonságosan akar utazni, az menjen metróval, az kocsinként 32t., gondolom mindent visz és még szintbeli kereszteződése sincs. Vagy ott a BTR, szintén elég biztonságosnak számít, csak macerás, viszont tuti kiengedik még a pirosból is.
Egy Audi meg egyéb kotvány tuti lepattan róla. Vagy alá. Ja, hogy azt meg tankolni kell, hát igen.
Egy Tico mindenképp biztonságosabb egy motornál és (nálam) egy kategóriában is van vele sok szempontból. Pont annyit is kell elvárni tőle, ahogy már mondtam is.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.06.10. 02:35:23

A deawoo ticok mikor bejottek akkor a sok szoci vas kozott csak a maruti volt az "ellenfeluk" egy kispolszki vagy trabant utan Nirvana.

Kezeljuk helyen a dolgokat.

Ha meg egy autot "agyoncsap" az elso tulaj akkor az lehet w140 vagy tico az mar sose lesz megbizhato jo kocsi.

@Schütii: a motorcsere sok hengerkopasra es fotengelykopogasra valasz volt mar :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.06.10. 02:36:29

Az Renaultnal nel nem hianyzik a "bukocso" az elso lampak mellol? Vagy az csak a yugoban gyartottakon volt?

Schütii 2014.06.10. 09:57:06

@visszakettopadlogaz: Hát jah. "Egyszer kellett csak benne motort cserélni, amúgy teljesen hibátlan a gép."

Jó, ez itt éppen csak egy ventilátormotor volt. :D

Aldo Moro 2014.06.10. 12:55:32

A ticos itéletnek van egy hangulata. Jó fej lehet a gyerek.

MarciBp2 (törölt) 2014.06.13. 11:27:40

Tico-nak tényleg nem áll jól, de szerintem nagyon szép szín a bíborlila.

robicheck 2014.06.16. 22:31:50

Ticos írás nekem nagyon tetszett, kifejezettem szórakoztató volt! :D
süti beállítások módosítása