Heti merítés

  2014. március 09. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Kényelmes hodály

63290

Előző autóm után (Evo 3, 1.6 benzin, 110 Le + 60-as kipufogó, sportlégszűrő, sport gyertya, ültetve) kombit akartam mert "megkomolyodtam"+kutya miatt. A piacon a többi számomra elérhető árú kombi vagy ronda volt, vagy felszereltségben szegény, vagy még rondább. :)

Hunyorítva sportautó

63316

3 évet használtuk, ment 50 ezer km-t és jött a következő vizsga amin már nem ment át: volt rajta pár rozsdafolt, némi olajfolyás a motoron, és az ABS visszajelző is időnként felgyulladt. Bár rendbe lehetett volna tenni rájöttem, hogy valójában egy hátul hajtós sperrdiffis autót szeretnék így nehéz szívvel eladtam.

Fapados élvezet

63310

Aztán hirtelen megtalálta ezt a Series-t és szerelembe esett,egyetlen racionális érv sem szólt mellette a család a haját tépte.
Se szükségünk,se lehetőségünk nem volt hogy arra használjuk amire egy ilyen traktor tervezve volt,tehát megvette :)

Spórolós SportLine

63304

Az autót a BMW fröttmaningi főhadiszállásán találtuk és szerelem volt az első látásra. Sajnos csak a feleségem részéről. Nekem három kikötésem volt a leendő járművel kapcsolatban: automata, touring, szövetkárpit. Ehelyett most egy fehér színű, világos bőrös, szedán áll a garázsunkban.

Fekete gyöngyszem, igazi csajozós kisautó

63286

Mindenki óvott attól anno, hogy olasz vagy francia kisautót vegyek, mert így drága, meg úgy drága az egész, alkatrész horror árakon stb. Megpróbáltam ezeket az ajánlásokat megfogadni, de valahogy nem sikerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr445850786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2014.03.09. 07:58:37

Ez az E46-tulaj ember annyira tipikus...
Többek közt ezért se kéne nekem BMW, akármilyen jók is. Nem kellenek a márkatársak.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.03.09. 09:04:06

Az E46 os az hodály?? Nekem klauszrófóbiám van benne.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.03.09. 09:08:31

Nem tudtam eldönteni hogy a mazdás nak az anyu a feleséget,vagy az anyját jelöli.

Tippszmix 2014.03.09. 09:31:19

@Gyurma73: E 46 minden, csak nem hodály. Egy barátomnak van, de csak azért tetszik, mert kabrió 328, amúgy elég szűkös és puritán.

Leadfoot 2014.03.09. 09:39:42

@Gyurma73: @Tippszmix: Akinek az 1.6-os Lancer EVO, annak az E46 is lehet hodály. ;-)

JaxTeller 2014.03.09. 09:47:11

Fekete autót soha sem vennék klíma nélkül, de szerintem még azzal sem. Akár van napfénytető akár nincs.
Azért kíváncsi lennék a Punton a hátsó szárny milyen mértékű stabilitás növekedést jelent a kanyarokban, mondjuk a rúgó vagdosáson is pislogtam kicsit.
Bár lehet én állok rosszul a dolgokhoz vagy félreértettem vmit.

Mondeoman 2014.03.09. 09:49:28

BMW Sportline: nem értem, miért prüszkölnek sokan a fehér szín miatt... Vannak autók, amiknek kifejezetten jól áll, pl. szerintem ennek a BMW-nek is.

Punto: "így drága, meg úgy drága az egész, alkatrész horror árakon" Tipikusan olyanok terjesztenek ilyet, akiknek soha nem volt olasz autójuk...
"Sajnos szintén negatívum a fogyasztása", az ítélet végére pedig 6,5-es átlagot ír. Öcsém, nehogy azt mondd már, hogy ez sok...

theograf 2014.03.09. 09:50:06

"háttámaszos ülés" :))

molyf · www.kismalac.com/wp-content/uploads/2013/07/Mentos-coke-prank-reaction.gif 2014.03.09. 09:54:27

Bazzeg. Abban a puntóban semmi nincs. Mi a f@sztól full extrás akkor?

JimK1rk 2014.03.09. 09:56:05

A puntos srac vicces!:) Ilyen egy szarnyas puncivadasz?

JimK1rk 2014.03.09. 09:58:21

Az E46-ra nem keveset koltott a megkomolyodott tulaj, remelem ezek utan evekig nem lesz gond vele. Valoszinuleg nem neni hasznalhatta elotte a masinat, ha ennyi gond volt vele, adtak neki rendesen.

Pufibá 2014.03.09. 10:00:20

A Puntos az igazi h.lyegyerek kategória,akinek max biciklit engednék vezetni!
Max 100-110,130-hoz már autópálya kell neki,de az a csöpp optikai hátsó szárny sokat javított a stabilitáson.Normális az ilyen?
Meg az 1.2 motor megy mint a golyó?Soha ne legyen ennél erősebb autója!

Mondeoman 2014.03.09. 10:06:50

@JimK1rk: az utóbbi hetekben mindig akadt ilyen a merítésben, hogy valaki a 15-20 éves kocsijáról megmagyarázta, hogy az micsoda puncimágnes.

JimK1rk 2014.03.09. 10:09:40

@Mondeoman: Igen, ezt en is eszrevettem!:) Vicces bacsik!:)

Tippszmix 2014.03.09. 10:36:03

@theograf: Háttámaszos ülés: Hokedli után azért az kényelmes!

ikubetyár 2014.03.09. 11:21:18

Az E46-nak a kinti ára volt vagy 1500 euró. Gondolom, nem véletlenül. Itt meg simán kivágják rá az 1 milliót.
Jó hülyék ezek a Lajtán túl élők. :-))

Johhny Bravo 2014.03.09. 11:30:35

Puntó: FULL EXTRÁS!!! ÉRTED???? de azért klima nincs... :D
Nekem konkrétan az 1-es Puntó tetszik, ez is jól néz ki, de szárny kuka helyette valami szép alu surranó meg rendes ültetés nem gagyi rugóhasogatós, hanem komoly márkásabb lengéscsillapítóval gyári rövidebb és keményebb rugóval. Más nem kell.
Viszont a Rovert nem értem. Megvette de nem is kellett... Most mi van akkor? :D

Kivancsi 2014.03.09. 11:33:54

puntos-puncizos gyerek :) jo kis vasarnapi trefa-repa :)
FULL-extras de klima az a tetoablakba beipitve :)
meg 60Le? na az man egy raketa :)
biztos elotte "wartburg" motoros suzuki fapadja volt :)
fasza lehetett ez a kiraly kategorisa punto fostaliga
inkabb egy feher 1.3 16V 2001-2002-es
kurblis suzuki de legyen benne klima
de mar elektromos ablakkal, tukrokkel sport ulléssel is fillerekkert megveheto....
azt szarok ra hogy csajozos vagy sem
vagy beazik a teto ablak vagy sem....

Thanathos 2014.03.09. 11:47:23

Vicces az a puntós gyerek.
1,2-es és megy mint a golyó? Gyorsabb mint az 1,3-as Swift?
Ennél jobban nem is tudná kiröhögtetni magát. :)

Donpipi 2014.03.09. 12:00:04

Fiat Punto
Végre egy igazi FULL EXTRA-s csodagép igaz,hogy nincs benne még klíma sem valamint szűkölve elszalad az autópálya látványától. Az optikai tuning is csodás, főleg az alap lemezfelnikkel amiket csodásan takarnak a Tesco-s (műanyag kötegelővel gondosan lopásmentessé tett)dísztárcsák.
Talán attól csajozós,hogy a napon hagyott fekete autóban így légkondi nélkül a lányokat rögtön leveri a víz :-) ?
Ez egy tökéletes válság autó semmi más ...

BMW

Az egyetlen autó ahol a bal könyökömet hozzáverem az ajtóhoz kormányzáskor...
Hodálynak még a kortárs E39-s sem volt mondható...

Ez a merítés egy kicsit sekélyesre sikeredett :-(

Hurri Kán 2014.03.09. 12:06:07

A Punto legfeljebb a vakok intézete előtt csajozós autó. Idióta :D

TH 2014.03.09. 12:16:30

Én is a puntóson jöttem röhögni:
"FULL EXTRAs" - más elképzeléseim vannak a full extráról még egy egyes puntó esetében is.

"sikerült szerezni egy sport hátsó szárnyat is hozzá. Ezzel nemcsak jobban néz ki, de kanyarokban is stabilabbá vált ugyanis a gyári lengéscsillapítók miatt kanyarban "billeg"..."
tehát egy optikai tuning szárny hatással van a futómű feszességére?

És akkor az, hogy az 1.2-es motorral mennyire SPORTOS, arról még nem szóltunk (bár simán elhiszem, hogy normálisan megy vele, de hogy, "mint a golyó"...maximum, mint egy 100 kilós vasgolyó hegynek felfele...
"Városban szinte lehagyhatatlan"...ez csak LOL, de lassan külön tanulmányt érdemelnének azok, akik ezt írják a saját teljesen átlagos (kis)autóikról. :) Vajon komolyan azt hiszik, hogy a többi hasonló kocsi rosszabbul megy? Vagy hogy bármi esélyük lenne bármivel szemben, ami egy picit is erősebb/sportosabb? Vagy mi ilyenkor a gondolat a mondat mögött? Kisebbrendűségi komplexus?

hitman77 2014.03.09. 12:21:15

Még az E39-et sem mondanám hodálynak nem hogy az E46-ot.A puntó meg kicsit erős csajozós autónak :)

Jock Ewing 2014.03.09. 12:23:37

BMW:

IN-es rendszámmal... ( Ingolstadt az Audi városa ) plusz 4 hengeres motorral.
Lényeg, hogy az asszony örül... Inkább küldted volna át a szomszédhoz egy fél órára.

Józsi a guminagykeres 2014.03.09. 12:25:50

@TH: "Városban szinte lehagyhatatlan"...ez csak LOL, de lassan külön tanulmányt érdemelnének azok, akik ezt írják a saját teljesen átlagos (kis)autóikról."

Hehe. Pár napja este 11-felé láttam egy ilyen versenyt. Egy városban verhetetlen clio 1.2 küzdött egy avensis 1.6tal a lámpánál.
Megvártam míg lesz egy kis hely aztán nem bírtam ki,hogy ne menjek el köztük. :D
Utána elment a kedv a raccsingtól.

TH 2014.03.09. 12:28:38

@Józsi a guminagykeres: :D
egyébként a városban versenyzősdit sem értem. Igen, induljon el lendületesen és gyorsan, hogy a mögötte jövők is átjussanak a zöldön, de versenyezni? pláne az általad említett rakétákkal?

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.09. 12:52:42

@Leadfoot: Nem ismerős: FULLos az autó, csak a klímát hagyták ki belőle. A tempomat analógiájára. :D

Szabványok 2014.03.09. 12:57:34

@TH: Érdekes, én ennek az egy fajta versenynek látom érdekességét. Mert mi értelme van tévén nézni, hogy 1000km-re 22 bolond egyetlen labdát és egy mást rugdossa? Mi értelme van az nézni (vagy csinálni), hogy körbe-köbe, mit a megkergült birka megy pár ember méregdrága, másra használhatatlan gépeken?
Viszont az, hogy azzal a géppel, amivel a munkás hétköznapokon összenőtt az ember egy-egy lámpánál az ülésbe préselve kipróbálja, hogy az övé, vagy a szomszédé gyorsul jobban az király! (Egészen addig, még nem csinálnak belőle hivatalos sportot és több ezer lóerős, hűtés nélküli szörnyetegekkel mennek kéthetente negyed mérföldet.)

Pufibá 2014.03.09. 12:58:06

Múltkor is verseny volt lámpától..asszem.Legalább is majdnem kidőlt az ellenfelem motorja az 1.0 gépállatból.Még a gumija is csikorgott.
Mind1,én 1800-ig "huzattam" meg szendvicset ettem. :-))
Igen,ki is kaptam vagy fél kocsihosszal,azóta be sem merek menni a városba.

TH 2014.03.09. 13:08:49

@Szabványok: lehet, hogy félreértettél. A szervezett keretek között, lezárt utcán, utcai autók gyorsulási versenye az jó, egyetértek. Arról beszélek, amikor valaki a forgalomban próbálja legyorsulni a másikat...az nem tűnik túl ésszerűnek, sem különösebben jó módnak arra, hogy adrenalinhoz juttassa magát...

Szabványok 2014.03.09. 13:09:32

Végre egy lelki társ, aki nem szereti a bőrülést!
Én sem, de mindenki arra gerjed, mert azt hiszi, az a luxus.
Amúgy a BMW is kiszolgálja ezt az igényt, mert nagyon nehéz nem bőrüléssel konfigurálni az autót. Bármit akar az ember beletenni, rögtön azt mondja, ezt csak bőrrel! Az még hagyán, hogy kétféle (mindkettő csúnya színű) szövetkárpit van, szemben a húszféle bőrrel, de mi köze van a futóműnek, motornak, stb. a bőrkárpihoz?

Viszont én a kormányon lévő kapcsolókat nem szeretem,mert forognak a kormánnyal. Autópályán kényelmes, de városban ha fel akarom venni a telefont, vagy bármi mást a kormánykapcsoló-erdővel, akkor egyik kézzel tekerem a kormányt, a másikkal meg üldözöm a kapcsolót. Vagy ha megállok kicsit kitekert kormánnyal, akkor pont megcserélődnek a kapcsolók és jobboldalt lesz a hangerő, ráadásul fejjel lefelé.
A kormánykapcsoló jó autópályán, vagy F-1-ben ahol soha nem fordítanak rajta 90fokál többet. De köznapi autón, amin természetes a 2-3 fordulatnyi tekerés végállástól végállásig szerintem ergonómiai butaság.

Józsi a guminagykeres 2014.03.09. 13:36:55

@TH: Mostanában egyre többet látok. Tegnap pl. egy DTI vectra B küzdött az elfogyó sávban egy transittal. :D

Az e46-os srác még jó,hogy nem érzi magát átb@szva. Így kell hozzáállni a világhoz,kincstári optimizmussal.
Ment vele 15ekm-t és hosszabb az eddig javított és javítandó alkatrészek listája és a közben átélt kalandok,mint maga a leírás,hogy milyen az autó. :D
De nem baj,mert rámegy az 5 guriga és úgy már 1.5et fog érni.LOL.
Sokkal jobban járt volna mondjuk egy 400eft-os 156 2.0TS sportwagonnal. Az is biztosan hasonló törődést igényel,de legalább sokkal olcsóbb. A leírást olvasva olyan érzésem lett mintha egy Alfás szervizkalandjait olvasnám az autójáról,amibe néhányszor beletalicskázzák egy-egy városi kisautó árát,de azért bízik benne,hogy "per aspera ad astra". Ezért ugrott be a 156 sportwagon,ahhoz is ilyen hozzáállás kell.

Mondeoman 2014.03.09. 13:48:24

@Józsi a guminagykeres: Na ja. És mindeközben éppen a BMW-sek szokták fennhangon bizonygatni, hogy a kocsijuk fenntartása semmivel nem drágább, mint egy átlagos Opelé/Fordé/stb.

TH 2014.03.09. 13:52:05

@Józsi a guminagykeres: az a szerencse, hogy csak 192ezret futott :D :D
Ripityára tört az eleje, szét volt hajtva, semmi nem működik benne, egyébként bombavétel volt...

Liquid_Night 2014.03.09. 13:54:44

Rövid 2essel tényleg lehet vicces dolgokat csinálni 30 és 80 között kisautóban is, de a "verhetetlen" a Punto esetében elég szánalmas. Pláne hogy van ami 1esben megy annyit:)
Mindenesetre az 1.3 Swift az agyrém hosszú váltó, és az alul gyenge motor miatt 30ról nyélgázon tényleg kb. egy 1200as lada rugalmasságával vetekszik. Vicces kedvűeknek azért ajánlott az 1.3 16v az 1.0-ás váltójával, esetleg némi szívó- és kipufogóoldali munka kíséretében, az már közelebb van a harapóshoz:)

Józsi a guminagykeres 2014.03.09. 13:58:34

@Szabványok: Mert egyesben aztán kettőben 70ig nem nagy dolog semmivel sem nagyon megindulni a követező 120 méterre található lámpáig. Ellenben hallgatják a műsort a járókelők,az ott élők, a többi autós, csak nem biztos,hogy vágytak rá.
Sehol nem szép dolog a versenyzés,zárt pályán kívül,de ha már elrúgjuk akkor tegyük azt jó széles országúton,pályán,autóúton gyér forgalom mellett.
Meg aztán inkább 80-180 között dől el,hogy a szomszédé jobb vagy a miénk,mint 0-70 között.

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.03.09. 14:01:01

Érdekes ez a magamutogatás meg puncimágneskedés, én amikor autót kerestem, az egyik szempont volt, hogy olvadjon be a tömegbe ne szúrjon szemet se rendőrnek, se tolvajnak se egyebeknek, ezért lett egy szürke sedan. Egyszer várostáblánál még komoly "részingbe" is keveredtem pedig vele. Éppen a hifit babráltam a táblánál mikor ráléptem a gázra és nem vettem észre, hogy közben egy "városbanishetvennelmegyekmertkurvakeménysofőrvagyok" alkatú Fittipaldi elkezdett előzni, valami ízlésesen rohadó, de legalább szpojlerezett csodával. Neki biztos jó volt, én inkább relaxáltam tovább a holdfény szonátára.

TH 2014.03.09. 14:04:55

@Józsi a guminagykeres: lezárt szakaszon, a lakott részektől távolabb szerintem nyugodtan lehet a városban is gyorsulási versenyeket csinálni, nekem semmi bajom nincs vele.
Két feltételt kell egy versenynek teljesítenie, azt hiszem egyetértünk benne:
1) ne legyen másokra veszélyes
2) ne zavarja a környéken lakókat.

nyelv-ész 2014.03.09. 14:09:12

A fehér béemvést nem értem. Ha kombit akart venni, akkor miért az asszony mondja meg, melyiket vegyék? Először azt hittem, hogy a feleségének vettek autót, de a végére kiderült, hogy nem.

SFAkos 2014.03.09. 14:57:06

Gondolom mekkora leszorító erőt generálhat az a hátsó szárny a puntin, de biztosan stabilabb lett :) Full Extra, de klíma nincs, ja meg fényezett lökös se, meg ködlámpa se, de legalább van gyorskötözős dísztárcsa :)

Semper Fidelis 2014.03.09. 15:06:36

@Józsi a guminagykeres: ültem a héten egy pár hónapos Audi RS5-Ben, V8 450le. Na AZT nem egyszerű elhagyni:)))

ElPadre 2014.03.09. 15:11:07

höhö, SX mint fullextrás, höhö. ELX-em van, még régebbi kiadás, na, akkor az talán fullextrás volt 94ben, a mai kocsiknál inkább ez az alapszéria.

sőt, nekem még szervóm sincs, sem ABS, bebebeee. két dolog, ami legalább nem romlik el. és így legalább 1, megtanultam rendesen vészfékezni taknyos utakon is, 2, erős marad a karom a parkolások miatt. :D

a punettik nem csajmágnesek, és pont. hanem egyszerűen jó kis autók, egy rakás megszokható hisztivel. 75 lótól felfelé meg még pörgős kis méregzsákok is tudnak lenni (a 900 kilós kasztnihoz az már egész jó). tágasak, és ha a fene fenét eszik is, még ma is jól néznek ki (hiába, guigario tudott).

Szibke 2014.03.09. 16:59:49

Azt valaki meg tudja mondani, hogy miért jó dolog manapság Magyarországon ez a mind1 milyen csak BMW legyen. Mert tudom hogy a 3-as vezeti a behozott autók listáját. Mert oké hogy BMW-t akar valaki, de azért egy 15-20 éves autó akármilyen állapotban az jó? Ha meg nincs rá pénze, akkor vegyen egy kisebb presztízsűt ( ami amúgy csak a BMW-seknek kisebb presztízsű), de jobb állapotút, aminek akár fullos is lehet a belseje azért az árért, amit elkérnek egy közepes propelleresért. De annyi pénzért ráadásul sokkal fiatalabb kocsit is vehet az ember. Nem tudom ki hogy van vele, de egy 15 éves autó az 15 éves és lehet az BMW vagy akár Rolls-Royce is, mert az annyi idős és nem ér meg plusz x összeget. Kereskedőnél nézze meg az 5-10 évvel fiatalabb kocsikat ugyanolyan árban. De aki ezt akarja, hát lelke rajta, csak ne csodálkozzon az alkatrészárakon, mert hiába 20 éves konstrukció (megjelenéstől számítva kb 2-4 éves tervezési idő visszafele) azokért az alkatrészekért akkor is többet fognak elkérni. Ami pedig engem zavar, hogy a BMW sajnos tucatautó nálunk, mint a Skoda Octavia vagy pedig Opel Astra. Tehát ha valaki nem akar belesimulni a tömegbe, akkor ne gyarapítsa a Bmw-s tábort.

románc cuvée 2014.03.09. 17:38:17

@ikubetyár:
Gondolom a "túl élőket" egyben akartad leírni. :)

Az igazmondó juhászember 2014.03.09. 17:40:38

Én azt látom több statisztika alapján, hogy még mindig a VW vezet, ami az import használt autókat illeti. Ettől sem festenek jobban a statisztikák, amelyekkel a fő gond a hozott autók magas átlagkora. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nem a magánszemélyek hoznak be ennyi autót, ez esetben 3-as BMW-t, hanem a kereskedők, mert tudják, hogy ha elég olcsón adják, akkor lesz rá vevő. Ez egy nagy üzlet. Valamiért felkapott lett a kereskedők körében. De elég megnézni a sajtót is (ugye, totalcar), az utóbbi időkben rengeteget foglalkoztak a BMW-vel, amiből már elegem van. Sok magánember is hoz direkt eladásra; többnyire a 20 év körüli 3-asokat (E36), mert a félmillió forint körüli árkategóriában van a legnagyobb kereslet.
Az már a vevőnek nem jut az eszébe, hogy vajon ez miért olyan olcsó...

A lap tetején olvasható E46 értékelő egy külön típusa a vásárlóknak. Olyan, aki autótípustól függetlenül a kínálat legolcsóbbját hajlandó csak megvenni. Mert úgy okoskodik, hogy minek adna ő többet valamiért, ha a legolcsóbban is megveheti. Amikor az autómat árultam tavaly (nem BMW volt), rendesen megszenvedtem ezzel az embertípussal. 10 telefonálóból 8 ilyen volt. Azzal kezdték, hogy drágán adom. Persze, a legolcsóbb roncshoz képest valóban drágán. Mert jó állapotban volt. Akkor az ilyenek megsértődnek, és azt kezdik el híresztelni, hogy a normális állapotú magyar használt autók nagyon drágák. Kimennek külföldre és vesznek igaz olcsón, de egy romot, csillió-millió kilométerrel, és örülnek neki, hogy milyen jól jártak. Vagy megveszi a már itt árult behozott romot. Aztán költ rá. Aztán akkor se lesz már olyan, mint a drágábban vásárolt, ami alapból jobb lett volna.

redriot77 2014.03.09. 18:55:17

Az E46-os tulaja szerintem nem annyira gáz, én rosszabbra számítottam. (Előítéletek? :) Szegény beleválasztott, előjött jó pár hiba az autón de igyekszik rendbe tenni a gépet nem arról szól az ítélete hogy milyen autókat gyorsult le vele a lámpánál.

Punto: hátsó szárny észrevehetően javította az 1.2-es autó stabilitását. Ezt azért emésztettem pár percig.
A sportautós dinamika is max. addig működhet amíg nem kapcsolja be a puncimágnest mert azért az 1.2-es még észreveszi ha 50-60 kilóval többet kell cipelnie. :)

Hota 2014.03.09. 19:28:14

Az E46 írás szerintem teljesen korrekt. A méretet leszámítva, mert még egy E39 5-ös BMW-ben sincs sok hely, nem hogy egy 3-asban.

A Puntos írás az elég érdekes :D
FULL FULL EXTRA, de nincs: légkondi, színrefújt lökős, ködlámpa, stb stb... Meg gondolom bőr meg automata váltó sem, de sebaj, azért full extra :D

Hátsó szárny és stabilitás növekedés??? Mennyivel megy a kanyarban, 300 ? Akkora tempónál talán generálna már valami értékelhető mennyiségű leszorító erőt, de olyan sebességnél amivel be bírna venni egy kanyart a Punto, aligha.

És ismét bebizonyosodott, hogy 1.2-es motorral biz döngetni lehet rendesen. Kb azért érezni fürgének, mert olyan rövidek a fokozatok, hogy 100-ig majdnem el kell kattogatni az 5 sebességet. Hatodik fokozat meg azért nincs, mert kb. lefulladna ha betenné :D

Józsi a guminagykeres 2014.03.09. 19:30:16

Faternak volt céges Pick-up defendere T5d 140lovas,asszem 99'-es évjárat.
Abban már a fűtés is jó,meg a lábát is jól szedte. Úgy látszik a Defenderek is egyre jobbak, mint a 911-esek. :)

min 2014.03.09. 19:49:19

Többen írtátok a Puntosnál a ködlámpa hiányát. Egy képet nézünk? A lökháríton lent mi világít? Vagy csak én látom rosszul, hogy ott egy lámpa van?

T54-44 2014.03.09. 19:56:16

@Szibke: akkor azt mond meg nekem, hogy miért hiszed azt, hogy azért vett bmw-t, hogy tudjon villogni vele, meg, hogy 'presztizs autó'? Egy ilyen mondat nem hangzott el az ítéletben. És az sem, hogy nincs rá pénze. Én szívesebben nézegetem a 15 éves bmw-ket (amiket nem tuningolnak szarrá) mint az octáviákat. Sztem tök korrekt ítélet volt, nem kell rögtön utálni azért nem teljesen racionális értékek alapján vett autót. Elvégre itt autóbolondok vannak nem?

DeezL 2014.03.09. 20:09:11

@Hota: 1.1es Punto volt 6 sebességes változatban

Kivancsi 2014.03.09. 20:17:50

@DeezL: az volt a full-full extra +1gang :)

Oldm4n 2014.03.09. 20:47:02

B*sszátok meg, alszik a gyerek! Sikítva röhögtem a "városban lehagyhatatlan" frázison. Szegény, egy Buzukiból ült át, no. Elismerem, jobb a Punto, de azért még egy jobbfajta gépesített riksával (Vágod, az a kéttehenes verzió! Full extra, bőrhuzat, négycsöcsű tőgy, szaru szarvak, meg minden..) is mellé mernék állni! :D

Ha már Buzuki - Megfigyelted? Mostanában a kocsisor elején MINDIG Buzuki van? Me' az 70-nél fogyaszt jól, így MINDIG 70-nel mennek. Mindegy, hogy 30, vagy 110 az engedélyezett, a buzukis mostanában 70-nel megy. Aztán csodákoznak, hogy a szippantós előzgeti őket, meg miért k*rvaanyázik mindenki a rohadt fajtájukra.

A bömösöst ismerem, földim, szoktam látni ezt a kotványt mifelénk. Nem értitek, szerintem - NEKI óriási a beltér. Én kvázi nem férek bele, folyadékként kéne viselkednem. (Kitölteni a rendelkezésre álló teret!) Hiába, egy és negyed mázsa az egy és negyed mázsa. Bömösből csak hetes, a többi csak MINI...

Most már félek bevallani, ma kivittem a Mondeot megjáratni. Eger, 25-ös. A harmadik lámpánál vettem észre, hogy valójában éppen versenyzek egy fehér Buzuki Homasita edísünnel. (Érted, remélem?!) Amikor észrevettem, akkor odaléptem én is. Viadukt, 110 fölött. Sikított mint Mancika az első alkalomnál, de bevette! :D (Aki nem tudja mi az, nézze meg térképen, normálisan 70-nél már komolyan összeülnek a rugók.) Pedig nem is vagyok racsingos hülyegyerek... csak nem szeretem ha kóstolgatnak. Vennem kéne egy krómnak látszó műanyag atomic jelet, meg ilyen hülye hibiszkuszlevelet... meg kék ledes ablakspricnit! Dőlnének a mentális lóerők!

TH 2014.03.09. 21:00:15

@min: "Pótféklámpát és elől ködlámpát nem szereltek bele, noha ez a legmagasabb felszereltségű Punto I- volt akkoriban. Ez csalódás volt részemről."
Innentől passz, a képek alapján tényleg ott figyel. :)
Lehet, hogy utólag beépítette, csak szerényen nem említette?

Péter 2 2014.03.09. 21:00:28

@min: Aszonta a szegény szerencsétlen, hogy a bontóból sok minden pótolható (ami egyébként természetesen igaz). Nyilván onnan tette rá, mert ő maga írta, hogy nem volt ködlámpa SEM a fullextárs Puntójában, nem az olvtársak találták ki.

OneSzB 2014.03.09. 21:14:25

Hogy kinek, mi a tágas, az csak attól függ, hogy mekkora a tulaj, és mihez szokott hozzá. Én ismerek egy "kisnővésű" házaspárt, akik galériáztatták a panel lakásukat!

OneSzB 2014.03.09. 21:17:10

A Puntóban a ködlàmpa a lámpa egységen belül van. A képen lévő biztos, hogy valami barkács

NagySzellem 2014.03.09. 21:20:46

Jajj Te 320ED!
"Legnehezebb volt megszokni a hatalmas külső tükröket..."
Tényleg szörnyű lehetett, sajnállak érte.
"Ablaktörlők felhajtása (cseréhez, tisztításhoz) túlságosan komplikált..."
Index kezelése megy probléma nélkül?
"Start/Stop kapcsolója jobb helyen lenne a kormányon..."
Ne babráld, nem kell nyomogatni!
"Fölösleges extrák: Sávelhagyás figyelmeztető - megvétel óta nem kapcsoltam be."
Ha bekapcsolod, lehet, hogy hasznodra lesz. Próbáld ki.
"Az automata váltó ... hidegen is pörgeti a motort"
Csak nem enged alapjárat közelében, alacsony olajnyomáson tartósan menni, amit a 300++ Nm nyomaték megengedne, csak a kenés lenne elégtelen. Ha tényleg "pörgeti" akkor szerviz.
Vagy csak öregszem és túl szigorú vagyok veled? :)

szegnyereg 2014.03.09. 21:38:12

Jellemző a magyarokra: Az autót nem magunknak vesszük, hanem hogy másoknak tetsszen, magamutogatásra, vagánykodásra. Magunkon kívül utálunk mindenkit, legyorsuljuk, levillogjuk mert megfelelési kényszerrel küszködünk.

Lassan tíz éves jogsim van, két-három éve vezetek rendszeresen de egyre jobban rühellek útnak indulni, egyre jobban kezdem megutálni az autókat, az autóvezetést. Olyanok miatt akik presztízskérdést csinálnak abból, hogy ki legyen az első a lámpánál, hiába megyek annyival amennyi a megengedett a seggembe bújik mert azt hiszi alatta van a világ legszebb, leggyorsabb, legfullosabb, legtutibb autó és istencsászárnak gondolják magukat engem is veszélybe sodorva

Orosz autós videókból már tanulgatok pár fogást efféle parasztok "rendbetételére" :)))

min 2014.03.09. 21:48:10

@TH: Ja így már értem csak a komment idézetek után már el sem olvastam a leírást :-D

ikubetyár 2014.03.09. 22:31:55

@Gabesz88:
Még megtoldom két nagyon menő viselkedési ill. öltözködési formával. 1. Felhajtott kapucnis pulóverben krúzolás 40-nel a belső sávban. 2. Szintén belső sáv, 40-nel, a takony sofőr úgy ül az ülésben, hogy a feje a visszapillantó tükör alatt van. Ha mögötte mész, úgy látszik, mintha a két ülés között ülne.
Hogy ez miért menő, el nem tudom képzelni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.09. 22:32:38

"(utángyártott első fékek miatt nem fér rá a 13")"
He?

bazsC20NE 2014.03.09. 22:39:15

@OneSzB: tévedsz, az egyes puntoban alul, a lökhárítóban van a gyári ködlámpa, szépen ráformázva a lökös ívére.

TH 2014.03.09. 22:43:18

@bazsC20NE: akkor a fotón itt gyári ködlámpát látunk, azt mondod? vagy legalábbis jó helyre építették be utólag? :)

bazsC20NE 2014.03.09. 22:49:23

@TH: így van, jól látod a helyzetet. Gondolom, vett egyet a bontóban. A gyári hely ki van alakítva, csak ügyesen ki kell vágni a lökhárítót: www.profet.pl/ikona/large/260.jpg

B.GY. 2014.03.09. 22:55:51

@OneSzB: Az 1-es Puntoban volt H4-es fényszóró,meg a H1/H1-es fényszóró,általában a GT-be szerelták gyárilag.A ködlámpa a lökhárítóban volt.

TH 2014.03.09. 22:57:49

@bazsC20NE: értem, köszi.
Hogy lehet, hogy ez a fontos tuninglépés kimaradt a leírásból? :)

dogoljmeg 2014.03.09. 23:11:40

@Oldm4n: Ebböl nem sokagt ertette, a lenyeg hogy a te Mondeodon kivul minden auto egy fos?

TH 2014.03.09. 23:14:14

@dogoljmeg: Én is így értem. És úgy tűnik, hogy a Mondeo, na az, az egy rakétaállat, és mindent porba tud alázni.

2014.03.10. 00:40:35

@Oldm4n: Tehát a vijjjadukton 70-nél már összeülnek a rúgók, de Te, 110-zel vetted be! állatkirály! (remélem, érted!)
És a rizsrakéta tartotta veled a lépést, csak visított, mint Mancika?
Mert akkor lehet, hogy csak a te autód rúgója ül össze 70-nél. (ugye, érted?) 125 az 125. (ugye, átment?)

20agh 2014.03.10. 00:45:04

@Szabványok: "Viszont én a kormányon lévő kapcsolókat nem szeretem,mert forognak a kormánnyal. Autópályán kényelmes, de városban ha fel akarom venni a telefont, vagy bármi mást a kormánykapcsoló-erdővel, akkor egyik kézzel tekerem a kormányt, a másikkal meg üldözöm a kapcsolót. Vagy ha megállok kicsit kitekert kormánnyal, akkor pont megcserélődnek a kapcsolók és jobboldalt lesz a hangerő, ráadásul fejjel lefelé." Nekem citroen grand picasso van, azt meg mindenki azért fikázza, mert fix a kormány.Pedig mint írod is, nincs is annál jobb.Viszont nézz meg egy tesztet, mit fikáznak rajta először. Ez nem értem...

Oldm4n 2014.03.10. 06:54:45

@dogoljmeg: Sikerült értelmezni. Gratulálok.

hamisnero 2014.03.10. 08:08:22

az a szárny, ami a kanyarodásban segít, nem szárny, hanem függőleges vezérsík. inkább előre kellene tenni azt a szárnyat, mert akkor rükvercben megjön a leszorítóerő, és könnyebb parkolni. meg talán a puncik is könnyebben mágneseződnek (pláne a vasporosok).

JimK1rk 2014.03.10. 08:08:59

@Oldm4n: Megmutattad a Suzukisnak, gratulalok!:)

mehemed 2014.03.10. 08:32:40

"Evo 3, 1.6 benzin, 110 Le + 60-as kipufogó, sportlégszűrő, sport gyertya, ültetve)"

a streerancing matricát lehagytad, pedig ezektől az nagyobb tuning potencial...

ElPadre 2014.03.10. 08:40:08

@DeezL: ja, ráadásul az a városi használat takarékossága miatt volt 6 sebességre tervezve, autópályán a fullextra legény csak nézett volna nagyokat. :D

JaxTeller 2014.03.10. 08:40:11

Ma reggel: kisteherautó-->xsara picasso-->én--->céges mondeo,
teherautó lassan megy, gondolom előzni kéne, látom teszi az indexet a citroen is, akkor megyek én is utána, mögöttem a mondeo is jön korrekten. Citroenes barátunk sztem 60-nál 5.ben indult neki előzni, mert én a lomha F-Astrámmal simán letolom ha akarom, elmegyünk a kisteher mellett, mondom inkább bemegyek mögé annyira úgysem sietek. A mondeos, még elment mellettem meg a citroen mellett is, igaz mellette csak alig mert racing apukának addigra felvette a fordulatot a kocsi és nyomta neki mint állat. Nem zavarta, hogy szemből már jönnek. Utána végig a mondeo seggében közlekedett. Látszólag zokon esett neki, hogy alul maradt a racingben :D :D,
hát ez van, én a háttérben jókat derültem a dolgon.

ElPadre 2014.03.10. 08:44:28

@B.GY.: SX/ELX szinten általában a két H1-es lámpákat szerelték, nekem is olyan van. sógornő alap puntójában meg H4-es lámpás verzió van.

a ködlámpa egyébként jópofa, az olyan modellekbe, amikben gyárilag nincs, abba is bele lehetett kendácsolni, csak a lökösben kellett kivágni a helyet -- ami nem volt nehéz, mert jelölve volt --, meg a műszerfalba berakni a hiányzó kapcsolót, a drótozás ott volt a kocsikban.

Szabványok 2014.03.10. 09:00:26

@20agh: Ezért én nem fikáznám, hanem örülnék neki.
Úgy látszik az ergonómiai ízlésem a citroenes tervezőkével egyezik. (Mint a régi szép időkben az extravagáns egyküllős kormánykerék, hidropnumatikus rugózás, fékerőelosztás, stb. a DS-ben...)

2014.03.10. 09:27:28

@Pufibá: Ez olyan, mint a matricás sofőrök tömege. Minden matrica az autón (előny, ha a Halálos Iram filmhez kötődik) +1 lóerőt jelent. Emellé kötelező elem a hótoló, a kilyukasztott dob, a rikítóra lemázolt vasfelni és a házilag megvágott rugók.
Természetesen dukál hozzá a felbuborékosodott, perjésedő ablakfólia és a racing üzemanyagsapka fedő.

2014.03.10. 09:34:55

@Józsi a guminagykeres: Erről nekem a nagysikerű Ali G filmbeli autóversenye jut az eszembe: www.youtube.com/watch?v=oT3d9yZJfGk :)

Swind 2014.03.10. 09:38:40

Haverom csak kimutatott az A oszlop alá az sl 55-ből a Suzukis, nagy neonos, racsingos srácnak a lámpánál: Nem látod, hogy vényóc komprsszor??? :)

Csak Norris 2014.03.10. 10:07:14

@20agh: " Nekem citroen grand picasso van, azt meg mindenki azért fikázza, mert fix a kormány."

Ezt nem teljesen értem...

Egyébként akármid van, egy bizonyos csoport úgyis fikázni fogja. Ha BMW-d akkor egyik balfék csoport, ha franciát veszel akkor meg a másik balfék csoport fog fikázni.

20agh 2014.03.10. 10:10:15

@Desmond77: A C4-nek fix a kormánya belül amin a multi gombok vannak stb. Magyarul a közepe a kormánynak nem mozog, csak maga a kormány kerék: en.divecenter.hu/gallery/foto/7572

Csak Norris 2014.03.10. 10:20:10

@Az igazmondó juhászember: "Kimennek külföldre és vesznek igaz olcsón, de egy romot, csillió-millió kilométerrel,"

Lehet hogy jobb mint az otthoni 80-ezres. Otthon ugye az általad említett típus miatt minden 10-15 éves autóban 80-ezer van. Hihető. Ha meg őszintén megmondod hogy 160 ezer van benne akkor sok. Ha 200 ezer akkor jajajajjj.

Persze külföldön is vannak visszatekertek. Én vettem egyet inkább 200ezerrel, sztem kb olyan állapotban mint az itthoni 80 ezresek "nemdohányzó idő hölgy" tulajtól, 50 ezret elmentem, csak azt cseréltem amit kell egy újnál is. 4 év 2 műszaki kb 210 ezer péz. Ha 2 év múlva a bontóba menne akkor már megérte. De remélhetőleg nem fog.

Csak Norris 2014.03.10. 10:22:47

@20agh: Nah ez nekemúj, de nem tűnik hülyeségnek. Én bmw-s vagyok, szeretem is a gépet, de számomra kimondottan idegesítő hogy mennek a gombok forgatáskor.

20agh 2014.03.10. 10:34:56

Nah erre mondom, hogy elsőnek ez szokott lenni a fika tárgya mert "más" :)

20agh 2014.03.10. 10:36:16

De mondjuk marhára nem érdekel, én már kinőttem abból a korból hogy másnak vegyek kocsit...ezt az egészséges ember kinövi, valakinek meg nem sikerül, felnőtt fejjel is a szomszédoknak vesz autót...

Globetrotter2014 2014.03.10. 11:09:58

"Ehelyett most egy fehér színű, világos bőrös, szedán áll a garázsunkban." Hmm tipikus first worl porblems :)

A 323F nek helye lenne az autóstörténeti emlékházban. Gyönyörű, a maga idejében kiemelkedő, mégsem lett egy sikeres darab sajna.

Valahogy meg tudom érteni a csajozós aspektust a Puntónál. Tipikus női autó, egy 15 éves verdánál meg ne arra számítson az ember hogy az autó pénzbeli vagy autótörténeti értéke miatt aléljanak el a nők.

Gjon 2014.03.10. 11:45:38

@venomspawn: a Monster energiaitalos matrica elég menő manapság. 1db vajon mennyi +lóerő? Kettő meg ultrabrutál!!! Az ilyen ótók nagyon gyorsak! Bezony ám.

Józsi a guminagykeres 2014.03.10. 11:46:21

@JaxTeller: Ez minden egyes úton előfordul,amikor megyek a kisautómmal,úgy,hogy én vagyok a mondeós.
Nekiáll tolni,nehogymár bemenjek elé,vagy csak próbálja mit bír az autója ezzel az ég világon semmi bajom nincs,sőt mondhatni élvezem. Ha túl sok lesz nekem,akkor besorolok mögé és tartom a követési távolságot,jobbat megy,tudomásul veszem(de általában jól belövöm,hogy az e46 150lovas 320d menni fog,de az újabb,erősebb már nem stb...).
Ha bemegyek elé,akkor el szoktam rúgni 160-170ig,hogy ne előtte tötymörögjek,aztán motorfékkel vissza a közigbírság alá óra szerint 108 és ilyenkor gyakran előfordul,hogy utánamjön és demonstratíve 2cm-re rám áll,nem megelőz,csak simán bunkózik mert nem bírja elviselni,hogy elmentek mellette hiába erőlködött. Ilyenkor vagy ismétlődik az egész még egyszer és utána én rakom ki neki az indexet jobbra,hogy menjél szépen Lajoska vagy jön a következő település,ahol én szépen óra szerint 60nal megyek (gps 55) ő meg végre diadalt arathat és megelőz. De erről a "letolom,mert megelőzött" habitusról nem bánnám ha leszoknának.

XXL 2014.03.10. 12:25:22

@nyelv-ész: De miért, számodra annyira hihetetlen, hogy egy családban a feleségnek is van szava? Képzeld el, nálunk a feleségemmel szoktam autót választani vásárláskor, úgy, hogy nincs is jogsija. És most van egy BMW525i és egy Passat B63C 1.8Tsi verdánk ami neki is tetszik.

Szabványok 2014.03.10. 12:47:37

@Desmond77: "Én bmw-s vagyok, szeretem is a gépet, de számomra kimondottan idegesítő hogy mennek a gombok forgatáskor."
Hajszálpontosan így vagyok én is.

De úgy látszik a többség nem ilyen.
Vagy amire még tippelek, nehéz jól megoldani a nem elforduló középső részt, ezért megmagyarázzák az embereknek, hogy nem is jó. Tényleg, hogy is van ez a nem elforduló középrész kialakítva? A kormánytengely egy cső és a közepéhez van rögzítve? (Nekem a kormány kijelzője rádión kommunikál!)

Szabványok 2014.03.10. 12:55:52

@nyelv-ész: Egy autó - általában - a családé. Még akkor is, ha az idő egy részében csak az egyik családtag használja. Ha együtt mennek valahová, pl. nyaralni, akkor mindenki használja. (Különösen igaz ez a külsejére. Én mindig bent ülök, nem látom kívülről, a feleségem viszont többször lát kívülről.) A család vagyonközösség, tehát az ár mindenkit érint a családban.
Épp ezért az autóvásárlás közös családi döntés kell hogy legyen.
Amibe még a jogosítvánnyal nem rendelkező gyereknek is van hozzászólási joga. (Beleférjen a kutyája, kényelmes legyen az ülése, vállalható legyen az osztálytársak előtt(!), stb.)

Szabványok 2014.03.10. 12:59:55

@venomspawn: "Ez olyan, mint a matricás sofőrök tömege. Minden matrica az autón +1 lóerőt jelent..."
Egyszer, (35-40 éve!) láttam egy Zsigulit "Don Pedro tuning" matricával. Azóta vágyom ilyenre. Milyen jó érzés lehet, ha ott virít hátul "Don Pedro tuning". Nem, ez nem +1LE-t ér, ez sok-sok LE-t ér!

eszkütyü 2014.03.10. 13:22:09

@Leadfoot: A számból vetted ki a szót :-)

Globetrotter2014 2014.03.10. 13:29:06

@XXL: +1
És mivel az én régi verdámat az asszony használja, ráadásul mostanában gyakran cserélünk, mindketten érdekeltek voltunk abban hogy normális autó legyen.

Mondjuk nem mindenkit érdekel a téma annyira.

Kicsit más: már megint szabin az olvasószerkesztő, és a híreket a gyakornokok szerkesztik: totalcar.hu/magazin/hirek/2014/03/09/a_bmw_cserel_az_audi_reszel/

Nyilván egy rutinosabb autós újságírónak feltűnt volna, hogy ezeknek nem sok köze van a gyári modellekhez (alapkonstrukcióban sem). Nyilván a "tunerek" nem csak sportosabb autót nem tudnának készíteni, de ritka hogy élsókerekűből hátsókerekű modellt "tuningolnak", mint az A5 DTM esetében.

Mivel a DTMben ugyebár semmi köze az autónak a névadóhoz, lásd NASCAR, vagy V8 star vagy V8 Supercar.

bonafide 2014.03.10. 15:14:33

@Donpipi: És ráadásul: "Hibalista

- Konkrétan egy budapesti autókereskedésben vettem meg, és 2013.decemberi megvételkor a létező összes tömítést cseréltettem, mert mindenhol folyt az olaj belőle. - Benzinpumpa - punto betegségeit hozta magával, még az idén csere is lesz szerintem, mert sokszor benzin szag van az utastérben is - Vezérműszíj és vízpumpa csere - Első fékvezeték csere - Generátor - nem a hozzátartozó generátorral volt szerelve 8autó kereskedés ügyeskedett szerintem), ezért 1 ezer km után a generátorszíj elszakadt az autópályán, csere, illetve ki kellett hézagolni a generátort, hogy immáron sikban legyen."

Még jó, hogy nem Suzukit vett, tényleg!

Péter 2 2014.03.10. 15:25:43

@Szabványok: Meglehetősen egyszerű, a kormánytengelyt nem érinti a dolog, csak a végén kell másképp kialakítani. Mögötte van el nem forduló rész amúgy is (a műszerfal és a kormány mögött borítás, a bajuszokkal). A kormány közepén kell csak úgy áthozni egy el nem forduló, mondjuk, csőszerű részen.

reqcka 2014.03.10. 16:26:53

Hmm. Ez tuti nekünk, csajoknak készült redir.ec/kenoanyag

Pepejoe 2014.03.10. 16:35:05

@Szabványok:
Persze, meg még mit nem, méghogy a nők beleszólhassanak az autó hogyanlétének mivoltjába...
Autót nem akarnak vezetni? Óvatosan, mert a következő az lesz, hogy választójogot is akarnak.

grease monkey (törölt) 2014.03.10. 20:17:24

@Desmond77: Miért, amikor tekered a kormányt, hol van a kezed? Vagy az orroddal szeretnéd nyomogatni a gombokat, ezért fontos, hogy egy helyben maradjanak? :)
Ráadásul a C5-nél egyenes kormányállásnál is rettenet szar helyen vannak a gombok, a külsőkhöz is nyújtózkodni kell, a belsőket meg el sem éred:
i.imgur.com/AWyTYXr.png
Egy 18 gombos ergonómiai atomcsapás, úgy ahogy van.

JaxTeller 2014.03.10. 21:34:48

@Józsi a guminagykeres: ismerős a helyzet, amikor még nem volt saját kocsim sokat mentem édesanyám Seicentojával. Na ha azzal megelőzöl valakit, aki addig mondjuk állandó 80-al ment, utána mindenkiből előjön a bizonyítási vágy :D

Schütii 2014.03.11. 09:14:09

Megkésve bár...
Na, ha már szét lett ekézve puntós kollégánk, akkor én sem hagyom ki a ziccert, egy költői kérdésbe oltott savadaggal.
Ha full extrásan sincs az autóhoz ködlámpa meg egyebek, akkor a bontóba honnan kerülnek ilyen cuccok?

Prien-u47 2014.03.13. 11:23:03

A Punto az tényleg olyan mint egy rakéta.... pfff.
süti beállítások módosítása