Hát ez meg ki volt?

  2013. november 06. - papptibi Címkék: belterj jótékonyság baseballsapka

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

Nemrégiben volt a szülinapom (valójában múlt vasárnap) és másnap, amikor bejöttem az irodába, egy dobozt találtam az asztalomon. Mivel épp szabira készültem, nem volt időm foglalkozni vele, csak két dolgot állapítottam meg róla: könnyű és nő/lány csomagolta. A szerkesztőségből rögtön jöttek a tippek, hogy valószínűleg levágott lófej van benne, bár ahhoz elég kicsi ló fejét kellett volna lenyiszálni, hogy ennyire könnyű lehessen.

DSC04066

A csicsás csomagolópapír lefejtése után sem lettem okosabb. A kukoricapattogtató gépes dobozban egy rakat baseball-sapkát találtam, mást nem. Vagyis a nagylelkű adakozó ismer, méghozzá nem is kis ideje. Egy ideig – cirka tíz-tizenkét évig – gyűjtöttem a baseballsapkákat. Na nem azért, mert mindenáron gyűjteni akartam, akkortájt jöttek ezek maguktól, gyakorlatilag nem volt olyan sajtótájékoztató, ahol ne adtak volna egy sapkát az öngyújtó mellé. Az öngyújtókat elhasználtam, mert még cigiztem, de a sapkákat nem. Vagyis maguktól gyűltek. Már csak azért is, mert sosem viseltem baseballsapkát, viszont akadt pár nagyon szépen kivitelezett példány, kidobni bűn lett volna. Úgy tíznél járt a gyűjteményem nagysága, amikor a betörők elvitték az egészet.

sapkák38

Ekkor bepöccentem. Onnantól csak azért is gyűjtöttem, és a kollekció szépen nőni kezdett. Aztán már a kollégák is tudtak róla, sokszor ők is nekem adták, amit kaptak. Mindezt már egyszer leírtam, pont abban a posztban, amelyben megírtam: vége a gyűjtésnek. Kinőttük a lakást, amelynek csak részben volt oka a sapkák megjelenése és szaporodása, egy idő után egy feleséggel és egy leánygyermekkel is gyarapodtunk, és mivel az utóbbiak nem szándékoztak elköltözni, a sapkáknak menniük kellett. Végül egy egyesületen keresztül intézeti gyerekek kapták meg a 222 darab sapkát.

Ekkor ezt írtam:

Köszönöm mindenkinek, aki hozzájárul a gyűjteményemhez. Remélem, ti is örültök, hogy a gyűjtemény jó helyre került, aminek akarva-akaratlanul ti is a részesei vagytok. Mindig örültem, amikor adtatok egyet és azért most kicsit szomorú vagyok, hogy már nincs baseballsapka-gyűjteményem. Viszont ezek a sapkák kivételesek, mert marketingajándéknak még sosem örült ember annyira, mint azok a gyerekek, akiknek nincs családjuk. Kell ennél több?

DSC 0130 (640x425)

Most egy kicsit bajban vagyok. Egyrészt nem tudom, hogy kinek kellene megköszönni ezt a szülinapi csomagot. Mindenesetre köszönöm. Persze vannak sejtéseim, hogy ki küldhette, mert zömében haszongépjárműves és gumiabroncsos tematikájú sapkák vannak benne. Ha összerakom, hogy kolléga+teherautók+gumik, és ráadásul ott van köztük a Scania Young European Truck Driver nevű versenysorozatánaka sapkája is, szóval, nagy vonalakban sejtem, hogy ki lehet az ajándékozó.

Ja, a női írás? Hát, az illetőnek, akire gondolok, van lánya, nem is egy. Hátha valamelyikükkel íratta.

DSC04067

Elnézést a belterjért, de hát ez a belsőség, és akik olvassák, valószínűleg nem ismerik Gézát, akire tippelek. Valaha egy kiadónál dolgoztunk, egy hónap különbséggel kezdtünk, én lehúztam vagy tizenegy évet, ő még egy kicsivel többet.

A másik dolog, ami miatt bajban vagyok, az az, hogy nem tudom, mit kezdjek a sapkákkal. Gyűjteni már biztos nem fogom őket, hisz mégsem csinálhatok a számból segget. Azt sem tudom, hogy hol fogunk lakni két hónap múlva, lesz-e hely nekik, satöbbi.

Ezért három verzió van. Az első: ezeket is eladományozom, de ahhoz kevésnek tűnnek, hogy ezt gyerekek között szétszórjuk – aki látta az emlegetett posztban, hogy hány gyerek volt ott a karácsonyi ünnepségen a Csiliben, az megérti. A döntő többségnek ugyanis nem jutna. A B verzió az lehetne, hogy a sapkákat elhordom szép lassan. Mivel a baseballsapka-viselési szokásaim nem változtak lényegesen, ez egy elég hosszú projekt lenne. A harmadik lehetőség, hogy a nagy karácsonyi hiéna-áradatban lehessen megküzdeni értük, mindenféle szemét feladatot megoldva. Mivel ezt nem én akarom eldönteni, íme, a közösség kezébe adom a most kapott ajándék sapkáim sorsát.

 

Mi legyen a sapkák további sorsa?
  
pollcode.com free polls 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr115616420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden Áron 2013.11.06. 14:37:11

4. verzió küldjünk hozzá annyit, hogy elég legyen a gyerekeknek

Provokat Úr 2013.11.06. 14:54:13

Add oda Csikósnak, neki úgyis kell valami elfedni a kopasz fejét...

papptibi 2013.11.06. 15:10:40

@Provokat Úr: Neki van is! Ne feledjük, ő is újságíró.

Acrocercops 2013.11.06. 15:34:05

@papptibi: De akkor mindenkinek van onnan ahonnan te jössz! Gyűjtsétek összefele!

Schütii 2013.11.06. 16:03:54

Árverezzétek el egyben, a pénz meg menjen jótékony célra.

1kutya 2013.11.06. 17:13:27

@Schütii: +1

csatlakozom Süti kollegához!

Írjátok alá mindannyian, licitáljunk rá (én biztos fogok!!!) és a pénz menjen a gyerekotthonba!

Minden Áron 2013.11.06. 19:36:20

Van egy pólom 2000. évi San Remo rally-ról, Marcus Grönholm, Bruno Thiry és Thosio Arai aláírással (elnézést ha rosszul írtam őket), elég poros (15km-t gyalogoltam benne, pfúj) de legalább így az igazi, ha gondoljátok felajánlom árverezésre.

butschq 2013.11.06. 21:01:29

Én is a gyerekeket támogatom. Aranyosak azok a pulyák (én meg öregszem)
:)

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2013.11.06. 21:42:43

Amennyiben gyermekotthon kapja, küldök a szerkesztőségbe én is párat.

(minőségi repi cuccok, nem piacos gagyik;-) )

Minden Áron 2013.11.06. 21:47:38

A kormos csöcsök nyertek...

butschq 2013.11.06. 21:59:58

Egyébként (most értelmeztem :D ) Boldog születésnapot Tibi! Nekem most vasárnap lesz, jeee de berúgok én szombaton :D

Bushley 2013.11.07. 03:11:15

Jótékonyság szerintem is.
Pár baseballsapka nekem is akad itthon, ha ebből project lesz nagyon szívesen küldenék én is a nemes cél érdekében.
Bőséges 1 hónapunk lenne összeszedni egy ajándék-kosarat összerakni, ami rajtatok keresztül érne célba.

princza · http://princza.com 2013.11.07. 05:13:39

Én is beszállok pár sapkával.
Esetleg meg lehetne keresni pár importőrt, biztos van elfekvő, kifutott reklámos sapkájuk a raktár mélyén.

ccvv 2013.11.07. 07:15:24

@Minden Áron: +2. Vagy három. Vagy akárhàny. Nekem is ez volt az első gondolatom.

Amúgy pedig boldog születésnapot!

papptibi 2013.11.07. 18:19:39

@kipe: Úgy tűnik, az állami gondozottak nyernek. Ez esetben vállalom, hogy a szerkesztőségbe eljuttatott sapkákat továbbítom az én szülinapi csomagommal. Köszönöm a véleményeket.
süti beállítások módosítása