Heti merítés

  2013. július 07. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Isteni Szerkezet

34922

1981 márciusa: nagy az öröm a Németh családban: lehet menni átvenni a Kispolszkit az Autóker csepeli telepére. Nagypapa szabadnapot vett ki a Vállalatnál, és elindult elhozni élete első autóját. A telepen persze nem fogadta a bőség zavara, legalább is a mai rendelkezésre álló szolgáltatásokhoz képest, három színben van: fehér, mustársárga, és napsárga, de szerencsére ez a szállítmány még krómlökhárítós volt.

Amore

34570

A külsejéhez nem is kell kommentet fűzni. Fantasztikus. Egyáltalán nem elavult mai szemmel sem (kivéve apró részleteket, mint pl. oldalindex), és remek az átmenet a sportos és az elegáns között. Mindenki megbámulta mindenhol, mert ritka autó, és mert szép autó.

Gyönyörűség

61262

Mindenképpen E36 Coupe-t szerettem volna így elkezdtem nézegetni az itthoni felhozatalt. Azt kellett,hogy mondjam botrányos, facsavarokkal felfúrt elemek, ha csöndben maradtam hallottam ahogy eszi őket a rozsda. Arra jutottam,hogy az itthoni példányok gyalázatosak és még drágák is.

Ésszerű luxus

61284

Kezdjük a design elemzésével. Érdekes formájú autó. Se lenyelni, se kiköpni nem tudom. Bizonyos szögekből imádom, bizonyos szögekből viszont nem tetszik. Összességében mégis szeretem, talán a méretei miatt, és ugyanazért, amiért a szülőknek is a saját csemetéjük a legszebb a világon.

Az utolsó Audi?

61278

Találtam is tetszetőset, de gyanús fukszos urak, hozták egy benzinkútra és esküdöztek, hogy a nagynénikéjük, idős nagypapájuk akimérnökember..stb járt vele piacra szombatonként...ilyenből volt három is, érdekességként jegyzem meg, kettő csont feketére fóliázva, egyben tuning box...ezek a sportos nagynénik, nagypapik...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr385394268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsi a guminagykeres 2013.07.07. 17:43:32

@cukkkorka: Land Cruiser 4.7 V8-at ajánlom még,alig forog,nem erőlködik,tehát alig eszik többet,mint a 2.4-es L200. :)

Józsi a guminagykeres 2013.07.07. 17:46:36

@Gaben017: "Télen megkapja a 0km-es 2.8-as motort, úgyhogy még jóideig autó marad."
Akkor a fogyasztásod sem fog változni,de lehet kicsit lejjebb megy majd,mert a 2.8 nem erőlködik.

Mercel 2013.07.07. 17:50:58

Hello!

A kispolszki egy életérzés:D

Imádtam benne, hogy a virslikerekek dacára elképesztően nagyokat lehetett vele kanyarogni. Lendületből.
Az is jó volt, hogy sokszor függőlegesen be tudtam vele parkolni, és csak icipicit lógott ki az orra - Értsd alig volt hosszabb mint egy átlagos autó széltében.

De minden mást megutáltam benne.
Leginkább azt, hogy képesek voltak a kispolszki elé bármikor bármivel kijönni. Nem egyszer egyszer , hanem szinte mindennap.
Azt is, hogy az index nem működött benne pár napnál tovább.
De a legjobban azt, hogy amikor egy-egy tizenéves alkatrészt ki kellett cserélni a nevetséges minőségű utángyártott cuccok sokszor csak heteket bírtak ki.
Minőségi alkatrészt csak hatalmas utána járással lehetett hozzá találni.

Ezzel együtt mosolyt tud csalni az arcomra egy szép állapotban lévő, de ez az autó manapság vagy csak hobbiautónak jó, vagy iszonyatos kompromisszumokat kíván a mindennapokban.

"Frigyes"

Hurri Kán 2013.07.07. 18:01:40

@AndrewT:
Erről nem engem kell meggyőzni ;-)

JaxTeler 2013.07.07. 18:33:13

@DeezL: Én egyszer utaztam egy bmw e34 520i, talán 150 LE volt az nem tudom, nem vagyok nagy szakértője, nagyon bejött, jó hangja volt annak a motornak, az én igényeimet kielégítené :)
de, ahogy mondod biztosan a nagyobb motorral az igazi.

Ez a városi fogyasztás tényleg relatív. Nekem 1.6 os 8v F Astrám van, az nyáron országúton kevés várossal (városi közlekedés azt jelenti, hogy reggel bejövök Miskolc belvárosába este meg hazamegyek melobol) eljár 5,5-5,7 ből. Télen meg 6,5 ugyan ez. Szerintem normálisan vezetek :)
Mondjuk ez csak a többi hasonló karakterű motorral összehasonlítási alap, nyilván nem egy 16 szelepessel.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2013.07.07. 19:25:33

Lassan ágyba bújhattok a fogyasztás értékekkel.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2013.07.07. 20:28:58

@Mercel: merőleges lesz az függőleges, jó esetben.

necromage 2013.07.07. 21:31:09

Abszolut realis lehet a Super fogyasztasa ha en a 2-es Fabiaval (1,6 TDI 90 LE) 6,5-7 litres fogyasztast produkalok.
A Lancia az egy elmeny lehet ugyanugy mint a Polski... evek ota keresek egy megvehetot (Polskibol).
A BMW abszolut meglepo... az 16-os max motorbicikliken kene jelen legyen, erre fel vannak elegedett autohasznalok is :|

laverdasfc 2013.07.07. 21:36:27

A Polski tulajának remek ízlése van: Biturbót tart. Na az nem is sleeper, hanem maga a láthatatlan ördög. Csak pénztárcával bírja és találjon egy látnok zsenit aki ért hozzá. A kívánságlistájában szereplő Khamsin (hol van ehhez, vagy egy Gandini-féle Quattroporte-hoz képest a Ghibli III formaterve...) és a többi szépség miatt még az is elnézhető neki, hogy annyit szívott, élményautónak tartja a kispókot.

Madár Fokker 2013.07.07. 21:46:25

Csak engem emlékeztet a Superb hátulja az első szériás, nlgyajtós Megane-re? A kombi viszont határozottan jobban néz ki.

Pennysta 2013.07.07. 21:50:46

@Madár Fokker: Első pillantásra Opel Omega ugrott be nekem róla.

VHB 2013.07.07. 22:04:26

Engem az érdekelne, hogy ki, a sztori melyik pontjánál szállt volna ki az Audiból? És miért pont akkor? Az nem ér, hogy meg sem vetted volna :)

DeezL 2013.07.07. 22:06:57

@Hurri Kán: pontosan ez az ,szerették+EGR szelep(egy benzinesnél azért na...) és ezáltal hogy szerette az olajat soknál vezérműtengelyt cseréltem...8v benzines sokkal jobb volt,azok a világból kimennek ha nem is olyan fürgén de jók

DeezL 2013.07.07. 22:08:50

@JaxTeler: így van jól mondod...fiamnak vettem 2009ben egy Tipot 1.6 8v 78lovast..ez a központis volt,a hengerenkéntis 90lovas volt.. ez jó motor volt mert jól ment mindegyik hengerben 16os kompresszióval:) de városban megette simán a 9-10et,és most Kaposvárról beszélünk,el is adtuk 4 hónap után és egy 1.9 TD Tipora váltottam le neki ami városban eljárt 6al max

DeezL 2013.07.07. 22:12:00

@Smartass: igen mivel csak pár dolog... 11,4 van megadva neki városra... és a 2.0 TS alfának is mindegyikkel max 10ből megvoltam...
Bmwnél hidd el tudom miről beszélek...
Volt E21 323i,e30 23i,e30ből 2db 25i,e36ből is kettő 25i,meg e34 25i-m is... 5.et kell használni és ennyi

DeezL 2013.07.07. 22:19:39

@nagyiWRX: nem rohad az le,jó motor az... az olasz autók jók,az alfáknál is ha valami meghülyült pl 156ban a légtömegmérő vagy ilyen elektromos baromság az mind BOSCH...csináltam bőven olasz autókat is.. más szerelő már mindent kicserélt (computer stb) amire odakerült hozzám,és kiderült csak egy biztosíték ment ki,ami után egyből beindult az autó.. ez a biztosíték a példa esetében a motorvezérlőé volt

DeezL 2013.07.07. 22:21:37

@Hugh Hefner: nekem személy szerint nem kellene,de jó motor az SDI is... amit leírtál ez tényleg így van.. én ezt a fogyasztást,megbízhatóságot a TDI-vel alátudom támasztani:)volt egypár,sok autóm volt,nem sokáig tartok meg egy autót az értékveszteség,szervízdolgok miatt és párhuzamosan több autót tartok,tartottam fogok tartani,ez alólk a TDI-k sem voltak kivételek:)

DeezL 2013.07.07. 22:26:05

@laverdasfc: Biturbom majdnem lett egyszer,csak amire megint mentem olaszba eladták...utána nem is találtam soha normálisat,ugyanez elmondható a COrrado és a Scirocco vásárli szándékomról is.sajnos...

Aki úgy ért az autókhoz mert benne van a szakmában ,az szerintem csak neki tud állni megcsinálni...94ben sógorom BX-én a hidraulika beadta magát.. kifogja megcsinálni? hát neki álltam,jó lett,pedig azelőtt soha nem csináltam ilyent..

kapitális 2013.07.07. 22:45:29

@Gyurma73: Az megvan, hogy érdemben semmit sem sikerült cáfolni, csak kötekedni? :)

Mercel 2013.07.07. 23:06:23

@gergo:

Ja, igen tényleg merőlegesen, nem függőlegesen.:)

"Frigyes"

Rocko- 2013.07.08. 00:21:47

@gergo: kispókkal lehet függőlegesen is. ;)

@VHB: pedig de.

cukkkorka 2013.07.08. 00:49:24

@Józsi a guminagykeres: ne is mond, vettem egy motort a Pajeroba (Mitsubishi Magnáét) nem pont belevaló de meg lehet csinálni kb 1/2 óra plusszmunkával, meggyűrüztem, összeraktam erre olvasom egy fórumban, hogy a Lexus 1UZ motorja kb. 6-8 órányi pluszmunkával simán belemegy. Csak a váltóban kell kicserélni a nyelestengelyt, a fánkot,olajpumpát és a váltóharangot. És egy 1UZ az a pokolban is V8!

csöcsfej 2013.07.08. 01:02:05

@AndrewT:

nanana, azert az s60-nal vigyazzunk. azt irtad, 180 pferdestarke, na az a 2.0T, 2001-2005. NEM fog 8 liter alatt enni, sem orszaguton, de meg a parkoloban sem. Belerugtam egy olyanba kb huszezret, utana T5, fizikai keptelenseg hogy hatfelet lattal. Nem szabtatas, csak kerdezem, akkor egy d5-nek 4 litert kene enni? En pont azon voltam elkepedve, 80% huszmillios varosban, dugo, tobbi palya 140-150, nem ment 10 fole. Ami, ha realisan nezzuk, eleg jo eredmeny egy ekkora benzines turbos dogtol.

pedaz 2013.07.08. 01:35:36

Elhiszem, hogy lehet a kispolszkit imádni, de hogy az ember 50km-nél hosszabb úton megőrül benne, az is biztos.
Amire használja az Illető úr, arra tökéletes. Nagyvárosba kisautó!

trallala NYC 2013.07.08. 02:11:45

A Lancia tulaj kirakott egy képet az Delta Integra HG-ről a műszerfalra és azt nézi közben? Tényleg a 75 LE-s autó lepi meg a mai modern kocsikat az autópályán? Az meg, hogy 3. ban elindul azt jeneti, hogy szar a kuplung. De aki ilyeneket próbálgat, az mit érez közben? Ez valami extra egy kocsiban?

EG0 2013.07.08. 03:50:21

...kispolszkit akkor átkoztam el, amikor gyakorlatilag majdnem ledarált a jobb szélsőbe középről kisoroló kamion (gumija hozzá is ért kasznihoz), mert egyszerűen nem vett észre!
Mondjuk megvan a maga bája, amikor három, 185 cm feletti pasi együtt reménykedik, hogy felér a bukkanó tetejére a kocsival, mielőtt padlógázzal is 0-ra lassulna.

hardcorecarmadmanUK · http://www.evergreen.eu 2013.07.08. 05:07:24

Audi micsoda ? 180 Loero ? Akkor vegyel egy biciklit, az is tobbet tud ( de ne kinait) nekem egy C70 T5-om van,ismered ? tolatva lehagyom barmelyik autodat amit felsoroltal, ha egyaltalan tudod hogy mi az a Tim Wilkinshow Racing aki a motort csinalta bele, elso kerekes,240LE,nagy nyomasu turboval es 5 hengeres atomereju motorral, osszkerekhajtas es egy tularazott fostalicska, na gratulalok ! vegyel egyszer egy autot, utana ulj bele a Volvomba, es el fogod atkozni a napot hogy ilyen csotrogannyal akartal villogni.....Az ilyen geeknek mint a tied cask a hatso feliratot mutatom nagyon messzirol, mert meg a lampanal allsz amikor en mar kiszalltam a benzinkuton tankolni, varosban 24 liter, ha nem nyomom neki autopalyan 9-10 liter (de akkor cask 180 km/h-val megyek, mert ráérek lassan menni.....

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.08. 06:25:09

bazz csak nekem van elegem a "130-nal 5litert fogyasztok" ostobasagaibol?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.08. 06:26:53

mindenkinek akinek 6, 5, es 4 litert eszik a 3000-es kocsija 200felett ( cuccokkal ) kuldom ezt a dalt, soha ne is hallgassanak ennel jobb zenet! :D

www.youtube.com/watch?v=1SBCya0AvFc

( tudom durva de valamit tenni kellett a sok kamuzas ellen!:)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.08. 06:30:31

@hardcorecarmadmanUK: UK ban 70 merfold a limit meg mindig ugye? Megneznem hol mesz te 180nal ( ha raersz ) ott. Ird meg melyik utszakaszon.

DrSzoke 2013.07.08. 06:51:48

@Rocko-: Ha engem kerdezel,B4-C4 az utolso audi.Mar ha a megbizhatosagot nezzuk.A tobbi mas kerdes.Mivel a sajat automat utalom legjobban csinalni,en mar a C5-ot sem veszem meg.

DrSzoke 2013.07.08. 06:56:14

@MadamSzopole: nem csak motormeret kerdese a fogyasztas. Hany kilos bodet cipel.Az 1.6 valami japan plehdobozt kevesebb benyaval visz,mert 2-300 kiloval konnyebb.Kinek a pap....

Rocko- 2013.07.08. 06:59:26

@DrSzoke: na ez az szerinted B4-C4, más szerint C3, mert mondjuk abban nincs annyi elektronika.

DrSzoke 2013.07.08. 07:03:31

@cukkkorka: Melyik 3,5 V6? Vegul is mindegy, felejtsd el.Nekem megvolt a 4 tengelyes 24 szelepes,a szimpla tengelyes 24 szelepes meg a gdi is. Utobbi volt a legtakarekosabb a maga 14 koruli atlagaval,a 4 tengelyes az maga a horror.18 liter alaphangon.Ha a fele sulyu 2.4-es L300 eszik 14-et,a majd dupla sulyu padzsero miert enne kevesebbet?

subtotal 2013.07.08. 08:07:52

@visszakettopadlogaz: nem kamuznak, csak rosszul tanulták meg az alapműveleteket anno... ;)

@Gaben017: az, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő hol van éppen, az nem mérvadó.

DrSzoke 2013.07.08. 08:56:30

@Rocko-: Szeretem a szivart,volt egy rakas.A C4-ben sztem nincs dramaian sok elektronika,ami van az tartos.Akkor szokott baj lenni vele csak ha barmoljak.A C5-ben mar magatol is elfossa magat par dolog.

kakukk11 2013.07.08. 09:01:50

@EG0: jajj, cinizmus. 26LE MINDEN KÖZÚTRA ELÉG!!! minden emelkedőn felmegy, stabil 80-al elvisz bárhova.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.08. 09:50:29

@DrSzoke: ablakemelo kapcsolo. Azert nem szoktam ra az audira, maradt a merci:)

deepdiver 2013.07.08. 10:00:37

E36 318i-m volt az USA-ban, és igaz tök egyenes sík autópályán és 70-75miles/óra mellett nekem a 60L-es tankkal majdnem elment 1000km-t.

GNandor 2013.07.08. 10:15:22

Olvasva a kommenteket néhol elég hihetetlen fogyasztásadatokat látok. Az utóbbi időben rendszeresen jegyezem a fogyasztási adatokat minden tankolásnál és ezek az értékek jöttek ki:
Alfa Romeo 147 1.6TS 120LE
11,1
8,6
10,2
9,4
8,4
Általában városban közlekedem néha vannak országutak autópályák, ahol 120-ra lövöm be a tempomatot. Az átlag 9 körül szokott alakulni, de mint látható nagyon nem mindegy hogy hol megy az ember és mikor. pl. a 11.1-et akkor sikerült produkálni, amikor a márciusi havazásban 1 óra alatt jutottam át a Margit híd egyik oldaláról a másikra.

Van még egy céges H Astra amit néha hajtok, 1.4-es motorral, autópályán 130-140 között hajtva olyan 12-13-ra jön ki a fogyasztás. Fentebb olvastam hogy itt valaki 1.4-es astrával 6 litert autózott....aha persze...úgy érzem itt sokan szeretik az autójukat egy kicsit szebbnek/gyorsabbnak/kevesebbet fogyasztónak látni mint az a valóságban van.

TheRminator 2013.07.08. 10:36:02

Juj, végre fogyasztási verseny van :-)

Golf 3 TDI 1Z: 30% város, 70% országút tele falvakkal, naponta 2x, napi 80 km. 2 fő + áruval tele a hátulja, azaz 3 fő
Télen 4,8 liter
Nyáron légkondival 4,7 liter

Pennysta 2013.07.08. 10:42:08

Ez a fogyasztás háború valóban elég gyerekes,de beszállok én is. :)

XJR 1300 felfelé kerekítve utassal együtt 400 kilót cipel 10 liter körüli fogyival.Egy 1.3-as Swift jóval nehezebb kasztnival 5-9 liter környéke.

Kérdés: akkor (a logika szerint) a XJR miért nem eszik 0,75 litert,hiszen jóval könynebb,kisebb a légellenállása...stb?

:)

Szociknak vége 2013.07.08. 11:01:59

Kisplszki: nemtom
Delta: nagyon szép autó (volt)
BMW 316: fogyasztás nem igaz, de legalább van sportfahrwerk a 100 lóhoz...:DD
Superb: jó ótó, kéne, kombiban
A6: anno teccett de már nem

Szociknak vége 2013.07.08. 11:05:22

@deepdiver: Importáltad? Mert az USAban soha nem forgalmaztak BMW 318i-t....szvsz 325i/328i volt a minimum.

Peetee 2013.07.08. 11:09:02

Ahogy olvasom, az emberek 90%-a itt úgy vesz autót, hogy:

"ha 4utassal, csomagokkal, hegymenetben klímával 38fokban előzni akarok egy nagyot (mert az nekem jár), akkor tudjak mán' egy jót előzni eeeee".

És nekik az 1,6os szar, az 1,8as kevés, a kétezres sokat eszik, és V6-os nem megy, a turbós bisztos' elromlik és a kompresszoros lassú.
Mégis mi a lóf@ssszal jártok Ti nap, mint nap?
Ikerturbós BMW van mindenkinek otthon, és abból károg, hogy az 1,6os szar, vagy vicsorogtok a sok-sok 1,4esben és savanyú a szőlő?

deepdiver 2013.07.08. 11:18:58

@MetroGoldwinMayer: nepitelet.hu/autok/bmw/3_1990/floridai_bajor/

Szerintem a 318i volt a legkisebb amit az USA-ba vittek, én is használtan vettem egy amerikai sráctól 316i na az tuti nem volt.

Katana750 2013.07.08. 11:47:48

Becsülettel végigolvastam mindet. A kispók írója szerintem ott rontja el,hogy felesleges(engem idegesít)mennyiségben használ idegen szavakat. Nem poén. Egyébként jó írás. BMW: A fiam biztos imádná(8 nap és nagykorú) de nekem nem a stílusom. A '90-esévek elején volt cápa 323as, meg cápa 535ös a tulajdonomban, ezért az 1.6 motor fogyasztására nem tudok mit mondani. Skoda: A tulaj imádja ez a lényeg. Lancia: Pillanatnyilag (5 éve) márkatársak vagyunk. Thesis 2.0 turbó. Igaz nem vagyok elfogult (szemellenzős) rajongója semminek, de kicsit túlzásokba esik a srác(szerintem). Audi: A legnehezebb nekem. A leghosszabb ideig ennek a márkának a típusait használtam. Kocka 80 1.6. gömbölyű 80 1,6 lpg, gömbölyű avant 2.6, és a szóban forgó 3.0q limuzin formátumban. Mind szikragyújtású és szerettem őket. Na jó, a kocka egy rozsdaboglya volt és a motorja is kuka lett, de a többi kiválóan helytállt. Csak a márkát eluraló tulajdonosi kör felhígulás miatt váltottam Lanciára. Igaz nem bántam meg.

DrSzoke 2013.07.08. 11:57:27

@visszakettopadlogaz: en nem tudtam donteni,ezert van egy C4-em es egy makulatlan amg w124-em is.:-)
Azzal egyutt a mercin nem szeretem a kozepre beszerelt ablakemelo kapcsolokat,nekem jobban tetszik es jobban kezre esik az ajtoba integralt.

DrSzoke 2013.07.08. 11:59:43

@visszakettopadlogaz: ja,amugy szetszedheto es sok alkalommal tisztitassal ujra hasznalhato.csak beeg az erintkezo,de az is akkor ha erolkodik az ablakemelo motor.En rendszeresen kenem szilikonzsirral az ablakok sineit.

Ordl84 2013.07.08. 12:11:35

Általánosságban: Ez a fogyasztás dolog teljsesn egyén függő. Ugyanabból az autóból egyik emberke 6 litert hoz ki a másik meg 9et. Pedig ugyanott használja, és időben sem ér oda sehová hamarabb a többet fogyasztó, csak ő érzi úgy hogy mennyire halad. A forgalom szablya meg hogy mennyire kell nyomni egy autónak.(csak ezt sokan nem akarják elfogadni) Ha megy egy útszakaszon 15 autó elszórva 1-2 km-es szakaszon 90 el, akkor az emberek nagy része 100al akar közlekedni és előzget össze vissza. Pedig a végeredmény annyi lesz, hogy ő odaér egy adott pontba 1 perccel hamarabb, viszont 1-2 literrel több üzemenyaggal és még örül is neki, hogy milyen gyorsan odaért. :)

hardcorecarmadmanUK · http://www.evergreen.eu 2013.07.08. 15:06:31

@visszakettopadlogaz: ma delutan 1 orakor mivel siettem Northbound a Junction 6-hoz, 220-al nyomtam es meg gyorsult volna de az egyik hatso gumim acelszalszakadasos, igy nem kockaztattam. Amugy az M10-es autopalyan egy kamera sincs es 1 merfoldre van tolem, ott szoktam kiprobalni a kocsijaim vegsebesseget, a T-5 260 km/h-nal leszabalyz, a 180km/h az utazosebessegem atlagban, es van speedkamera elorejelzom....ennyi

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.08. 15:35:44

@hardcorecarmadmanUK: hat akkor Anglia is jol megvaltozott... mondjuk ha az lenne mint regen hogy 3 motoring offence utan elvehetik a munkavallalasit...

@DrSzoke: hejjjj egy w124 AMG az alom volt nekem, en a w209 amg 55 -nal kapcsolodtam mar be az AMG tulajok koze :) azon mar a karpitokban voltak a kapcsolok. Amugy totalis anyagi csod volt az auto mert megtartottam 80K miles utan is, akkor ra kellett koltsem az auto arat. Ha eladom idoben ugy jo lett volna. Akkor megtanultam: egy auto ha amcsi akkor 3 ev, ha nemet 5 ev es ELADNI. ( kiveve a truckok meg amit nem hasznalsz, ami azert van hogy legyen ) W124 Coupe nel nem sok szebb autot gyartottak anno. Sot...

zerge44 2013.07.08. 16:07:49

@Hurri Kán: 1.2-es euro4-es ecotec 75 lovas astra g 90-es tempónál 6 litert fogyaszt. Több mint 300e kilométer alatt volt időm kitapasztalni.

Szociknak vége 2013.07.08. 16:15:07

@zerge44: Pechedre, a 90 lovas 1.4 xep G Astra is, csak nem 90nél hanem nagyátlagban. Persze 90% országút 90-100, a többi kisvárosimenet.
De a legjobb hogy ez autópályatempónál sem 10et eszik mint az 1,2es.

zerge44 2013.07.08. 17:27:18

@MetroGoldwinMayer: Ez az állítás nem felel meg a valóságnak(és nagyon finoman fejeztem ki magam). Ha 140-es valós(azaz 150-et mutat az óra) pályázásnál eléri a 9 litert klímával a fogyasztása, akkor ott valami nagyon nincs rendben azzal az ezerkettessel. (Miheztartásképp jegyzem meg, hogy 170 a végsebessége). A 90 lovas is egy alulmotorizált tohonya, üvöltve kínlódó a pályán. Aki szinte csak pályázik, az -ha van esze- saját pénzből pályára nem vesz ilyet.

zerge44 2013.07.08. 17:35:15

@MetroGoldwinMayer: Pechedre, az a 15 lóerő egy kalap szamócát sem ér, sem fogyasztásban, sem teljesítményben :-)

Pepejoe 2013.07.08. 17:46:03

Egy C20xe moci fogyasztása stabil 90-nél 5.6l, ennyit ír neki a könyv. Erre be is tudod állítani és annyit is mutat a BC, de az nem jelenti azt, hogy akkor annyit is fogsz fizetni a kúton. Ez nyilvánvalóan akkor sem jött létre, amikor iszonyat álmosító tempóval mentünk le Siófokra a régi 7-esen. Azt hittem sosem telik le az a 80-90 km, így mutatott átlagban 6.8-at, meg sem mozdult a benyamutató amíg leértünk. Mondanom sem kell, hogy visszafelé már élményautózás volt és nem érdekelt a fogyi.
Ha megállsz 1 percre a lámpánál vagy nyomsz egy áthaladós-zöldhullámosat a Vácin, azonnal rontod az átlagot, így lesz a 25 perces utazás idejének 70%-ában 5.6-os fogyijából 8.6-os átlag. Ha ügyesen ismerve a lámpákat, NEM LASSAN HALADVA (ez azért fontos, mert bizonyos tempó alatt pont hogy többet eszik, felette szintén) megyek Andor utca-K.megyer útvonalon kizárólag főműsoridőn kívül, semmi dugó és csak folyamatos haladás, akkor fogyaszt nekem 8.6-ot, ennyit mutat a BC átlagban és ki is jön matekkal. Kihangsúlyozom, hogy ezt kipróbáltam egyszer-egyszer mert izgalmas dolog (nem csak a száguldozás, hanem a szabályos és folyamatos haladás az éjszakai városban megállás nélkül, érdemes kipróbálni) de nem annyira érdekel, én 10-12 liter városi fogyasztásig vettem a kocsit, arra vagyok felkészülve pénzzel. Ha megcsúszok fizu elött előre nem látható ok miatt, nem szégyellek egy 1 hetes bérletet.
Kicsit nevetek az autópályás adatok némelyikén, az én gépem jó állapotban van, kissé megy is ha nyomom, de akkor is közel 3500-at forog 120-nál, ami 8 liter környékét jelenti pillanatnyi fogyasztásban. A lényeg: ha túl kis motorú az autó, visszájára fordul a dolog, a 800-as Matiz 7.5 alatt nem ment el egy cimbora barátnőjének, pedig jól vezet, nem erőltette kis fordulaton (az is zabálás) de nem is pörgette halálba. Egyszerűen ez a város, ilyen kis izékkel határozottabban kell nyomni a gázt, hogy felvegyed a forgalom ritmusát, a fizika kegyetlen. Naponta milliószor kellett padlót tolnia, hogy ne utasítsák ki a bicajsávba, ez pedig fogyasztással jár, hiába 3 hengeres kicsi blokk. Van egy 1.4-es franciám is, ami 300 kg.-val könnyebb az C20xe Opelnél mégis megeszi ugyanazt, talán picit többet is. Hogy miért? Gyakrabban kell küldeni neki, kisebb motor, nagyobb fordulatszám. A rakparton 100-nál már üvölt. Egy 1800-2000-es moci teljesen rendben van városba is, különösen akkor, ha néha ki is kell menni vele onnan. Vagy tart az ember két kocsit, de az meg csak ezért nem annyira járható út.

Szociknak vége 2013.07.08. 18:26:46

@zerge44: Az igaz hogy mind2 alulmotorizált, de azért az 1.4 xep 13,6 alatt, az 1,2xe 16 alatt gyorsul 100ra. A végsebesség ugyan tökmind1, de a pontosság kedvéért 165 és 182, a katalógusfogyasztás azonos.

JaxTeler 2013.07.08. 20:09:15

@DeezL:
Ez a motor is központi befecskendezéses, és e mellett még nem is túl pörgős, vagyis inkább úgy mondanám lustácska. De nekem ez napi ingázásra, normál közlekedésre tökéletes.

Ahogyan az egyik kolléga írta, igen az sem mind1 hogy vezet az ember, nyilván én is tudnék többet etetni ezzel a kocsival, csak tényleg nincs értelme vkit megelőzni aki két falu között 90-el megy előttem azért hogy 100-al haladjak. Én ritkán sietek, mindig elindulok időben. :)

kzolee 2013.07.08. 21:28:34

Fogyasztáskarate. :D

"AndrewT 2013.07.07. 14:10:27
Csak pár kocsi fogyasztási adatok, amit használtam, használok:

Ford Mondeo 2.0 145PS benzin
Nissan Primera 2.0 140Ps benzin
Volvo S60 2.0 180 Ps benzin
Ford Focus 1,6 101Ps benzin

Normális vezetéssel a nagy hengerűrtartalmú kocsi nem eszik többet,mint egy kisebb, főleg terhelésnél jön ki a különbség."

Nagy hengerűrtalmú.... Ójajj, hol vannak ezek a nagy hengerűrtartalomtól?

Én jelenleg egy 3 literes szívó benzinest és egy 2,5-ös turbódízelt használok, de még ezekre sem mondanám, hogy nagy hengerűrtalmúak. Nem beszélve az említett fűnyírómotorokról...

T54-44 2013.07.08. 21:34:21

@Hurri Kán: Nekem is e36 316 sedan van, gondolom nemhiszed, de a vegyes fogyasztás, budapesten munkába járással 7 liter ...sztem a 10-12 literhez nagyon kellett nyomni neki.

Amúgy meg nemértem miért lenne szánalmas az, ha valaki vesz magának egy oylan autót amit szeret, egyszerűen öröm neki beleülni, öröm neki ránézni, de közben a fenntartása se kerül vagyonokba, és nincs pénze 6 hengerre. Inkább vegyen akkor egy oylan autót amihez semmi érzelem nem köti, mer akkor 'trú' arc lenne? :)
Lehet hogy vannak oylan emberek akik az autójukat maguknak veszik és nem a szomszédnak mutogatni, meg feszíteni benne, hanem csak élvezni...

Katana750 2013.07.08. 21:50:58

@kzolee: Jó poén volt így estére. "nagy hengerűrtartalmú" Köszi!

T54-44 2013.07.08. 22:19:48

@Ordl84: teljesen egyetértek.

Vortex 2013.07.08. 22:24:33

Beszállok én is a fogyasztási adatközlésbe, hadd aludjon el, aki álmos :)
Peugeot 206SW (kombi), 1.4 benzin, 75LE, 80% Budapest (Hungária körúttal, rövid M3 bevezetővel, némi belvárossal), autópálya havonta 200 km: nyáron 6.2 - 6.7 l, télen 6.7 - 7 l. Igaz, korom ellenére vezetési stílusom a gyorsulást tekintve papás, azért igyekszem intelligensen, előrelátóan vezetni. Ha van rá lehetőség, próbálok a fogyasztás szempontjából optimális 70-90 km/h-s tartományban haladni.

Sirius01 2013.07.08. 22:24:44

szimpatikus ez az Audis srác,csak rossz címet választott. Az utolsó Audi,ha jól asszociálok ez jelentené! - A utolsó igazi Jó Audi ? Mert akkor ez a helyes erre a kocsira: _ Az első szar Audi. Bár őröm az ürömben ,hogy az utánajövők még szarabbak. És neki még pénze is volt rendesen szervizelni. Bele sem merek gondolni,hogy az a lúzer,aki 800 kilóval a zsebében ilyen autóban gondolkodik,mekkorát fog szívni.Legyen ez a jó példa. Ilyet kis pénzből nem veszünk. Már az ujjakat is csak cégek vásárolják. Belenyomnak gyorsan 150-ezret ,és már cserélik is.Eddig jó,és utána már csak pénztemető. Ha mindenképp kell ilyen, ott az első generáció A6 sor5 dízel.
Az még nagy körültekintéssel meg szabad venni. Sokkal,de sokkal tartósabb mechanika. De ezek ?

Smartass 2013.07.08. 22:25:37

A fogyasztás sokmindentől függ, de a leglényegesebbek:

Tömeg
erő
légellenállás
váltóáttételezés.

Nos, ezért van az, hogy egy régi swift (810-870 KG tömeg (68;86 lóerő), 90-nél 2300-at, 130-nál 3300-at forog 5.ben) autópályán sem eszik többet 6-6,5 liternél, tisztán lakott területen kívül pedig 4,5-5 körül.

Viszont városban simán beverheti a 6,5-7,5 literekek is, ha nem figyel oda az ember.

Ott rontják el az autógyártók, hogy fájdalmasan rövid váltókat társítanak a kis motorok mellé, hogy azért menjen valahogy, lásd opel Astra + 1.2-es motor (1200 Kg, 75 lóerő, rövid váltó fokozatok). Teljesen jó - ha nem forszírozod akkor nem is fogyaszt sokat - mert egy korszerű, jó motor, de ha felmész autópályára, 4100-akat, vagy akár többet is forog a motor 130-nál. Az pedig kurva sok...

^Santa Claus^ 2013.07.08. 22:45:03

Fogyasztáskarate :)

Grande Puntoval járok, benzines, 95Le-s, és meg vagyok hűlve a fogyasztási adataitokon :)

Budapest széléről Budaörsi útról megyek napi szinten a 8. kerület kellős közepére dolgozni, aki ismeri a budaörsi úti reggeleket, az tudja, mi az, hogy dugó.

Így városban nyáron (nem board computer, hanem tanktól tankig) 6.5 a fogyasztásom, és "fickósan" vezetek. Nem tolom ki a szemét, de szereti. Télen városban max(!) 8 liter.

Országút pedig a 6 fokozatú váltó miatt baromi jó, 5.2-5.3.
Autópálya már problémásabb, mert 130 fölött 10km/h-ként 1 literrel nő a fogyasztás, de 120-130 körül 7 alatt (kicsivel ugyan) de elvan.

Ja, és a tömeg 1100kg az üvegtető miatt :)

Sirius01 2013.07.08. 22:46:13

@Smartass: És még tönkre is megy ... Volt,hogy a nejem 6-éves Nissan Micrájával voltam kénytelen pályázni.
A kis gép 5-év várost hibamentesen végigcsinált,de nem egész 8 hónap autópályázás után kinyiffant. Szegényke 130-nál már nagyon pörgött,de nem volt mese,mennem kellett.

DrSzoke 2013.07.08. 23:35:46

@visszakettopadlogaz: Az en amg-m csak volt benzines,kapott egy 300td motort. Az uj mercikrol csak annyit,en tanulok az ugyfeleim hibaibol,dehogy kell.Majd ha orokbe fogad a dubai sejk.Meg egyaltalan semmi ami 2000-nel ujabb a premiumbol.Amig az "ocska,regi,nem biztonsagos,elavult,stb" autoimat fenn tudom tartani ugy,hogy megusse a sajat sztenderdemet,dehogy kell semmi parasztvakito ujabb lom.

Schütii 2013.07.09. 07:57:26

@^Santa Claus^: És a fedcomp milyen átlagot mutat, akkor amikor tankolva 6.5? Nekem az 1.4 8V is ennyit produkál, de a kijelzett érték mindig kevesebb 2-3 tizeddel.

Schütii 2013.07.09. 08:00:23

@Sirius01: Azért a 130-tól ne nyiffanjon már ki egy Nissan Micra. Ha nincs benne olaj és/vagy víz, akkor városban is kinyiffan.

Schütii 2013.07.09. 08:02:46

@DrSzoke: Na ez az amit a Mercedes már kultúráltan megoldott, gyári AMG csomagos dízelekkel.

AndrewT 2013.07.09. 09:19:46

@kzolee:
Igazad van, hibáztam, nem nagy csak nagyobb. De ez relatív, amerikába Te lennél a fűnyírós fiú... :)
De a legjobb kolléganő szerint az 1,6 dízel Bravoja nagyhengerűrtaltalmú és 230-t simán megy pályán.

Prien-u47 2013.07.09. 10:55:11

Csak városban 15,2 liter, nyertem? :D

hdnctrl 2013.07.09. 12:43:33

@Pennysta: azért azt is tudd, hogy a te szövegedet is nagyon nehéz olvasni, mivel az írásjelek (pont, vessző, stb.) után nem teszel szóközt, ahogy kellene.

Pennysta 2013.07.09. 17:02:39

@scuynat: Jogos az egy pont! :)

Fogyasztási háború:

A katonaságnál Ural sofőr voltamn anno, úgyhogy az az igazi " 100-on 100-at " gép volt. Azt sem tudtam nagyon, hogy mi micsoda és mire való ( gondolok itt terepváltókra,meg ilyen egyebekre ) csak nyomtam a gázt és mindenütt, szinte bármilyen terepen elment. Na az a gép lehet, hogy pályán és városaban még a 100 literes fogyit is meghaladta volna.

^Santa Claus^ 2013.07.09. 18:43:06

@Schütii: A fedélzeti nekem is 2-3 (4?) tizeddel kevesebbet mutat. De jobb volt a fogyasztásom, eddig 16-os felni volt rajta, idéntől - kb fél éve - a 17-es gyári van rajta, ami darabja +4kg. Ez ugye azért hozzátesz nem keveset a fogyasztáshoz. Amúgy az is érdekes, hogy szinte kereken 6 év alatt ment bele 120000km, és a AvgB - tehát az eddig összesen megtett km átlaga - kerek 6.5

Abfangjaeger 2013.07.09. 22:30:28

Szíjas 1,6-os Astra G kombi, vegyes használatban (lakott terület, nem BP.) és nagy intervallumra számolva 7-7,5 liter között. Nyolc felett egyszer sem evett, még hajtva sem.

Daewoo Racer 1,5, 6,5-7 liter között.

Trabant 601 6,5-7,1 liter között.

Opel Kadett D 1.6 SR nyáron 8, télen 9 liter.

Fiat 126p 5,3 a legalacsonyabb nyári, 6,5 a legmagasabb téli fogyasztás.

Ford Explorer 4,0 V6 nyáron 15, télen 18 liter.

Aki nem hiszi így járt. A saját szememnek, zsebemnek és számolásomnak jobban hiszek, mint bárki másnak, aki a monitor mögött ülve, álnéven fröcsög, hogy ez ilyen szar, az olyan szar és ennyit-annyit eszik és biztosan kamuzok.

A kispolszki egy tökéletesen használható autó:
-rövid távon,
-kevés emelkedőn,
-nem széttaposva( 85-90 km/h között),
-rendszeresen karbantartva (5 ezrenként olajcsere, 10 ezrenként gyertya, levszűrő csere, gyújtásbeállítás, rendszeres csapszegzsírzás).

zerge44 2013.07.10. 09:28:32

@MetroGoldwinMayer: Én ebből annyit érzékelek, hogy mindkettő döglassú sárgolyó és kezdetben ha sietni akartam,kínomban a kormányba haraptam volna legszívesebben, vagy beleböklöztem volna a középkonzolba. Így nem idegeskedem, előzékeny vagyok, nem nyomom neki(minek?), és élvezem a haladást, mindig időben indulok, szóval pont nekem való az alulmotorizált autó. Megnyugtat. A mostani céges kocsi benzines 1.6-os astra H 120 lóval, az is egy tohonya dög. Najó, az már nem f@s, csak sz@r.:-) Az 1.7-es céges turbódízel astraH van már használható volt 'hajtásra', bár a koromfelhőtől alig láttam hátra, és 6 fokozatos. Akármennyire erős autóban ülök, úgy vezetem mint a kis 1.2-est. Mindenkinek jobb így:-)

Sirius01 2013.07.10. 23:43:06

@Schütii: Neked van ilyen autód? És hajtottad hónapokig pályán ? Vagy csak így gondolod?
Küldjem a javítási számlát ?

Péter 2 2013.07.11. 15:10:07

@Katana750: Egyetértünk, azzal a kiegészítéssel, hogy igazándiból nem ezt nevezzük idegen szavaknak. Ezek nem idegen szavak, hanem német szavak, amelyek egy lengyel kocsiról szóló magyar leírásban teljességgel feleslegesek, semmi szerepük, se tartalmilag, se stilárisan. Mondhatni, eléggé nevetséges majomkodás.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.07.11. 23:08:47

@Thanathos: Mindenki lenézi ezt az 1.6 m43 mocit, pedig egy iszonyú jó motor és nagyon bírja a tuningot is (pl turbósítás 2x teljesítménnyel is tönkretehetetlen). Sok mai Euro 4-5 emissziós normájú papíron erősebb gép elcsodálkozna a valós menetteljesítményeken, főleg 100 felett 4. és 5. fokozatban. A mostani 1.6 Ford kókusz motor egy rakás fos ehhez képest, mindenféle szempontból.

Nem egy versenyautó a 316i de a nevetséges motor nem itt kezdődik, sőt.

FM2k 2013.07.12. 00:57:33

Skoda Fabia kombi 1.4 100Le+chip (2001)
GPS 90-nél forog 3000-t, talán nincs is még egy ilyen rövid áttételezésű autó, de ennek ellenére azonos etapokon:
országút nyár: 4.9-5.3; tél: 5.4-5.7 (gyári 5.6) széljárásfüggő.
város nyár: 5.0-6.2 (klíma nélkül); tél 6.2-7.3 (gyári 9.7 erre az évjáratra) távolság és hőfokfüggő.
A fedcomp pontatlansága -0.05 liter, beleértve a +1.5km csalást 100km-en.
Életkorát, felszereltségét, menetteljesítményeit, fogyasztását figyelembe véve nincs alternatívája.

Volvo 850 2.0 T5
országút: 6.1-8.5, hosszútávon jellemzően 7 fölé nem megy
város: 8.5-22 :-)

DeezL 2013.07.13. 00:26:45

@trallala NYC: nem akarok kukacoskodni de az integrale HF turbo:_)@hardcorecarmadmanUK: ez mind szép és jó.de ne hasonlítsunk egy dieselt egy benzineshez... és akkoriban egy adagolós dieseltől hatalmas kunszt volt a 180 lóerő ezt hidd el!!!de teszem hozzá a 2.5 V6 tdi nem a legjobb konstrukció

DeezL 2013.07.13. 00:29:33

@Abfangjaeger: akkor nagyon jó kis polskid volt,mert a legtöbb simán megette a 7-8at is városban... ha a fúvókákkal volt egy kis mutatvány akkor városban max 5,5(működött),de nekünk BIS volt 1 évig.. BIS=704ccm,3 ajtó,dönthető hátsó ülés,2 csomagtartó,vízhűtés,generátor és kulcsos indítás

Katana750 2013.07.13. 09:03:05

@Péter 2: Egyetértenék veled,ha igazad lenne. A "homework" és a "noise" szerintem angol, és mivel nem akartam részletezni a használt nyelveket ezért írtam,hogy idegen. Nekem legalábbis mindkettő az. Továbbra is tartom,hogy nem poén. Szerintem.

anagylevin75 2013.07.13. 13:10:07

@hardcorecarmadmanUK: igen 180 lóerő? na és ha nekem ez jó? te miért vagy ettől dühös? tudod a népítélet azért van, hogy mindenki tanuljon a másik történetéből. nem én kértem, hogy berakják a heti merítésbe. egyáltalán ki kérdezett téged? és ha lehagyod tolatva, mi van? több lettél? okosabb? korrelálni kezd az I.Q.-d a lóerőid számához? a grippen vadászgép vagy a TGV meg téged nyom le!ha nem tetszik ne nézd, ne olvasd....és egyébként nem villogni vettem, közlekedni...4 és fél év alatt beletettünk kb.140000 km-t...milyen használtan vett autó megy el ennyit hiba nélkül?

Abfangjaeger 2013.07.13. 13:38:59

@DeezL: Vegyesben ennyivel simán.
Kollégáé evett 5-öt, de az nagypapa stílus, negyedikben és max. 70 km/h.
Persze üres utakon ment, ahol senkit nem zavart.

Katana750 2013.07.13. 14:34:22

@anagylevin75: Mindenütt vannak kötekedők. Kompenzálnak valami fogyatékosságot az autójuk vélelmezett teljesítményével. Ne húzd fel magad miatta!

anagylevin75 2013.07.13. 14:38:21

@Katana750: köszi..igazad van,nem is húztam fel magam...csak nem értem a dühöt...

Péter 2 2013.07.13. 14:47:45

@Katana750: Szerintem egyetértünk és szerintem alapvetően igazam is van, csak éppen válasz előtt nem olvastam végig alaposan újra az egészet, és kapásból csak a németekre emlékeztem. Igen, valóban, angol is és német is. De hogy nevetséges majomkodás, abból nem engedek. :-)

Katana750 2013.07.13. 14:52:39

@anagylevin75: Van egy olyan érzésem,hogy egy vágyott, de el nem ért kocsi az A6 emberünknek. Lehet,hogy a szőke cickósokat is lefitymálja,mert nem állnak vele szóba. Na de több szót nem vesztegetek rá.

Katana750 2013.07.13. 14:53:56

@Péter 2: Most már nem tudok nem egyetérteni veled.

Péter 2 2013.07.13. 15:30:30

@anagylevin75: A Népítéletnek, ugyebár, eredeti és alapvető szempontja az lenne (vagy lett volna), hogy aránylag sok vélemény összejöjjön az egyes típusokról, ezáltal megkönnyítse az éppen olyan autó megvásárlását fontolgatóknak a döntést azzal, hogy mire érdemes odafigyelni, mert mire érdemes számítani. Ahogy néha szóba is kerül egy-egy cikkben, a Totalcar igyekszik is erre használni saját maga.

Ehhez képest az ilyen célokra tényleg használható leírások vannak kisebbségben. Sok közülük használhatatlan, nincs benne semmi információ egyáltalán. Nagyon kevesen vannak, akik objektíven tudják szemlélni a kocsijukat, és úgy számolni be az eltöltött kilométerekről és évekről, hogy abból más hasznos tudnivalókat szűrhessen le.

Nyilvánvaló pénzügyi okokból az emberek jelentős része nem olyan kocsit vesz, amilyet valójában szeretne. Ezek a leírások tehát aztán nem kis részben arról szólnak: milyen módon próbálják maguknak megideologizálni, hogy mégis jól döntöttek. Ebből lesznek a nevetséges dumák arról, hogy az 1.0-ás Suzukijával hogyan szokta lealázni a lámpánál a Ferrarikat, de azok is, amelyek szerint a háromliteres motorja három liter benzinnel is megelégszik százon.

Az első csak nyilvánvalóan nevetséges (arról nem is beszélve, hogy azért tizenéves elmúlván a legtöbb ember, bár kétségtelenül nem mindegyik, rájön, hogy mennyi minden fontosabb dolog van, mint a piroslámpás versengés), a második meg nyilvánvalóan félrevezető, ha bárki a Népítélelet arra akarná használni, hogy vásárlás előtt például ilyen adatokról is valós, nem katalógusízű adatokat szerezzen be.

anagylevin75 2013.07.13. 17:08:54

@Pennysta: kedves Barátom!

ne is legyél nyelvtannáci. nem menne Neked! csak az érdekesség kedvéért a bemásoltam és leellenőriztem worddel az audis írásomat..tényleg a szimering szót két m-el írtam (érdekesség miatt, most itt nekem egy m-el is aláhúzza) és nem ismeri a quattro-t sem, de ezenkívül nem volt benne hiba...az hogy kisbetűvel kezdem a mondatot, az pedig férjen bele az én szabadságomba..mint láthatod, jól nevelt vagyok,a barátom és a neked nagy betűvel íródott!

zerge44 2013.07.18. 10:09:07

@FM2k: De van. Az 1.2-es astra 3050~el forog 90nél. Másokkal ellentétben nekem még 330e km alatt egyszer sem jött ki úgy a lépés, hogy pl egy tank benzint 'öregurasan' használjak fel, vagy ne kelljen telepakolva pályáznom vele, vagy csak minden körülmény ideális legyen. Mindig oda kellene tennem hogy de.. Így nem tudom azok táborát szaporítani, akik tizedpontosan megmondják az autó legalacsonyabb fogyasztását.