Az ember, aki a V8-nak él és aki a péniszének

TCTV S04 EP06

  2013. május 29. - ommm Címkék: v8 chevrolet bmw m m5 small block x5m tc videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Sokat gondolkodtam, mit is lehetne írni a mai adáshoz de nem jutott eszembe semmi, amit rutinos és tanult tévés majmaink ne mondanának és mutatnának meg ezerszer jobban. Csak remélem, hogy a képernyőn/monitoron keresztül is átüt mindkét anyag hangulata, még ha olyannyira távol is vannak egymástól. Fogadják szeretettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr75331968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2013.05.29. 22:10:13

Ha már a múltkor volt Test Drive, nekem az öreg műhelyéről rögtön ez ugrott be:
www.igcd.net/images/022/701.jpg

Magyar[HUN] 2013.05.29. 22:12:22

Igen jó kis adás volt. A Corvettes pali iszonyat mázlista,évtizedek óta azt csinálja amit szeret.
BMW-s rész is jó volt,csak kár,hogy nem csapatni adták őket Winklinek,de a maximumot így is kihoztátok az anyagból. A felvezető E30 M3 kéne a legjobban,az újak közül meg a kifutó M3 szigorúan kézi váltóval.

Autopeti 2013.05.29. 23:12:02

Sokévnyi öregautós érdeklődés után állítom, hogy a C2-es és a C3-as a két legszebb autó,amit Amerika produkált.
Ja és nem Citroenekről írok:)

zsebkettő 2013.05.29. 23:18:39

a maffiózók meg a C4-esre esküsznek :)

Rocko- 2013.05.29. 23:28:41

hahah, ez jó adás volt, főleg az átvezetők, Chevrolet Gara. :D

TaaT 2013.05.30. 00:10:17

Kicsit magas volt a vastartalma az M5 karbon kompozit tárcsáinak.

Am az amcsi rész nagyon hangulatos volt. :)

Rocko- 2013.05.30. 07:37:22

@Leadfoot: még az is elképzelhető, hogy az öreg műhelye van ott jelképezve. :)

Zsomatograf 2013.05.30. 08:50:36

@Leadfoot: Nekem meg a Street rod jutott eszembe róla. :-)

beneboy 2013.05.30. 10:40:02

A Corvette-es részre nem lehet mást mondani, csak azt, hogy: KIRÁLY!

Tökéletesen átjött az amcsi hangulat. Az a megszállott bácsika azzal a bajusz-szerkezettel...

A múltkor is volt egy BMW, most is BMW...a következő adásban is lesz? Már nagyon unalmas...Tudom, hogy sokan szeretik, de sokan meg szeretnének valami mást nézni BMW helyett...

Papp Sanyi 2013.05.30. 11:45:12

Mit takar a Corvette motoron lévő Turbo Fire felirat?

rocksarkany 2013.05.30. 12:17:14

@beneboy: én meg a panda 100 hp-t unom. Már komolyan kíváncsi lennék, hogy mit tud az az átkozott autó, hogy még M6 helyett is az kellene.

Az M5-ben meg nem kell értelmet keresni, mert más se keres értelmet abban, hogy miért jó elgázosított (haha), benzines, vényócas suvval járni (vagy mi az, Tehén) :).

ommm 2013.05.30. 13:08:34

@rocksarkany: Mert nem költesz annyit üzemanyagra, ilyen egyszerű. A 4Runner amúgy V6 és Winkler robogózik. A többi helyes.

Petro 2013.05.30. 13:10:50

Jó témák voltak , de kicsit gyengusz volt ez a rész.
Winkler mintha pékáruért ment volna akkora lelkesedéssel ült be az m-es bmw-kbe :)

rocksarkany 2013.05.30. 13:32:04

@ommm: bocs a vényolcért, benéztem. A robogózás egy teljesen érthető és ésszerű tevékenység üzemanyag/utazási költség megspórolására. Nagy, benzines jószág elgázosítása viszont nem :)).

beneboy 2013.05.30. 13:37:10

@rocksarkany: De a 100 HP nem szerepel szinte minden adásban, csak valahogy időről időre szóba kerül a neve, mintha valami etalon lenne...amúgy vezetési élményben valószínűleg párját ritkító kisautó lehet.

Én mindenesetre remélem, a következő adást megússzuk Beemer-ek nélkül. Azt olvastam, elkészült a BMW Gran Lusso kupé, már előre rettegek, hogy arról is lesz egy összeállítás hamarosan...

rocksarkany 2013.05.30. 14:41:06

@beneboy: Azért én egy gyári állapotban lévő, egészséges E36 M3 Evo tesztet szívesen megnéznék Karottával :).

rocksarkany 2013.05.30. 15:30:50

Ja, még egy kis trollkodás: kompresszió (= sűrítési végnyomás, pl. [bar]) és kompresszió VISZONY (dimenzió nélküli viszonyszám) között senki nem tud különbséget tenni? Persze tudjuk miről van szó de na...

Mert megérdemled 2013.05.30. 16:25:14

@beneboy: De Robink milyen szépen benyalt a BMW PR-esének; "Danikám, Isten-Császár vagy amiért...." Hahaha!

KissG · http://cbf600.blog.hu/ 2013.05.30. 16:31:00

Azért abból a 110$-ból ami átszámítva 30eFt én is kérek! ;)

beneboy 2013.05.30. 17:27:20

@rocksarkany: Emlékszel a piros NSX tesztjére, aminek a végén Karotta meghatódik? Frankó volt.

Ha már megvolt az NSX, miért ne lehetne a kortárs japó sportkocsikat is elővenni egy tesztre? Pl. Mazda RX-7, Subaru SVX, Toyota Supra, Nissan 300ZX, Mitsubishi 3000GT...nyami...de szerintem nem csak nekem...

Vagy más téma: nem olyan régóta kapható nálunk a Mahindra XUV500, valószínűleg a valaha gyártott legjobb indiai autó. Volt róla írásos teszt, de a műsorban is helyet kaphatott volna, mert szerintem sokakat érdekelhet, hol tart ma India autóipara. Lehet, hogy már a spájzban vannak?:)

Kínai kocsit is lehetne tesztelni, pl. Shuanghuan CEO(a BMW X5 klónja). Már jó ideje kapható itthon.

A lényeg: VÁLTOZATOSSÁG(nem mindenki a BMW-AUDI-MERCI trióra kíváncsi)

ommm 2013.05.30. 18:13:01

@beneboy: "Mazda RX-7, Subaru SVX, Toyota Supra, Nissan 300ZX, Mitsubishi 3000GT"

3000GT volt. És ha mutatsz olyan állapotú FD RX-7-est, 300ZX TT-t vagy SVX-et (szintén volt már), akkor persze, szívesen. Kellően görcsmentes tulajjal :)

Hurri Kán 2013.05.30. 18:20:41

@beneboy:
Nem tetszik, nem olvasod. Ilyen baromi egyszerű.

beneboy 2013.05.30. 21:59:40

@ommm: 3000GT és SVX volt már? Pedig rendszeres nézőtök/olvasótok vagyok és voltam. Én kérek elnézést. Egy-két adás akkor csak kimaradhatott az évek során.

Persze, biztos nehéz lenne egy potenciális tesztautót találni. De akkor az NSX-szel mázlitok volt? Az előtt a teszt előtt le a kalappal.

Lehet, hogy sajnos egyedül vagyok a Mahindra meg a kínai autó-teszt dologgal, de hátha meghallgatásra talált a kérésem...vajon a spájzban vannak már vagy még a muhaha-kategóriát erősítik?:)

beneboy 2013.05.30. 22:05:09

@Hurri Kán: De tetszik, nagyon is, csak a változatosság...egy M-es Bömös után jöhetne pl. egy Kia, majd egy Alfa...hogy mindenki megtalálja a szívéhez közel állót. De ettől függetlenül minden adást megnézek, kötelezően.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.31. 17:08:47

A corvette csavarok azert vannak lefestve hogy lassak volt e matatva. A mai napig igy van a kicsit erosebb motoroknal.

A bmw m teszt az kozuton volt es zart palyan es a kozuti resz elott szolt a rendezo ( gondolom csak a Lajtatol keletre levo ujsagiroknak ) hogy esszel, de a zart palyan mehetett a duhaj nem?

madbalee 2013.06.03. 16:42:37

@ommm: Az a 3000GT-s müsor jo volt:) Azt hiszem abban volt, hogy valamelyikötök az ujjat berakta a hatso spoilerhez, demonstralva, hogy mozgathato:)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.06.09. 13:45:07

Egy apró korrekció:

Az ott fent az emelőn, nem egy "dobozossá alakított Nomad", hanem egy Sedan Delivery. Nem látszik szemből, hogy biztosat mondjak, de 1956-osnak nézem abból, ami látszik belőle.

A kettő közt nagyon sok az eltérés, a B-oszloptól kiindulva óriási a különbség, a Nomad - ami tulajdonképpen egy háromajtós, rendes ötszemélyes (vagy hat?) személyautó - kívülről a B-oszloptól már teljesen más. Magának az oszlopnak is teljesen más a dőlésszöge és végig üvegezve van a harmadik ajtóig. A harmadik ajtaja is teljesen más szögben dől. Belülről meg a Bel Air felszereltségét hozza, ami akkoriban a csúcs volt.

A Sedan Delivery, meg az, aminek hívják. Puttonyos-szaladgálós, jómunkásember autója, belülről maximum a Chevy 210 luxusával. (Ezeken kívül volt rendes, 5-ajtós kombi is, de az már egy teljesen másik mese.) Hogy a bácsi elképesztő nagy motort rakott belé, az már az ő "bűne". 8-)

Nomad:
image.superchevy.com/f/features/trifive/sucs_1041_mike_dodsons_1956_chevy_nomad_wagon/30601634/sucs_1041_12_o%2Bmike_dodsons_1956_chevy_nomad_wagon%2Bside_view.jpg

Sedan Delivery:
www.madle.org/gm05delivr56.jpg
süti beállítások módosítása