Sokat gondolkodtam, mit is lehetne írni a mai adáshoz de nem jutott eszembe semmi, amit rutinos és tanult tévés majmaink ne mondanának és mutatnának meg ezerszer jobban. Csak remélem, hogy a képernyőn/monitoron keresztül is átüt mindkét anyag hangulata, még ha olyannyira távol is vannak egymástól. Fogadják szeretettel.
Az ember, aki a V8-nak él és aki a péniszének
TCTV S04 EP06
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Leadfoot 2013.05.29. 22:10:13
www.igcd.net/images/022/701.jpg
Magyar[HUN] 2013.05.29. 22:12:22
BMW-s rész is jó volt,csak kár,hogy nem csapatni adták őket Winklinek,de a maximumot így is kihoztátok az anyagból. A felvezető E30 M3 kéne a legjobban,az újak közül meg a kifutó M3 szigorúan kézi váltóval.
Autopeti 2013.05.29. 23:12:02
Ja és nem Citroenekről írok:)
zsebkettő 2013.05.29. 23:18:39
TaaT 2013.05.30. 00:10:17
Am az amcsi rész nagyon hangulatos volt. :)
Rocko- 2013.05.30. 07:37:22
Zsomatograf 2013.05.30. 08:50:36
beneboy 2013.05.30. 10:40:02
Tökéletesen átjött az amcsi hangulat. Az a megszállott bácsika azzal a bajusz-szerkezettel...
A múltkor is volt egy BMW, most is BMW...a következő adásban is lesz? Már nagyon unalmas...Tudom, hogy sokan szeretik, de sokan meg szeretnének valami mást nézni BMW helyett...
rocksarkany 2013.05.30. 12:17:14
Az M5-ben meg nem kell értelmet keresni, mert más se keres értelmet abban, hogy miért jó elgázosított (haha), benzines, vényócas suvval járni (vagy mi az, Tehén) :).
ommm 2013.05.30. 13:08:34
Petro 2013.05.30. 13:10:50
Winkler mintha pékáruért ment volna akkora lelkesedéssel ült be az m-es bmw-kbe :)
rocksarkany 2013.05.30. 13:32:04
beneboy 2013.05.30. 13:37:10
Én mindenesetre remélem, a következő adást megússzuk Beemer-ek nélkül. Azt olvastam, elkészült a BMW Gran Lusso kupé, már előre rettegek, hogy arról is lesz egy összeállítás hamarosan...
rocksarkany 2013.05.30. 14:41:06
rocksarkany 2013.05.30. 15:30:50
Mert megérdemled 2013.05.30. 16:25:14
KissG · http://cbf600.blog.hu/ 2013.05.30. 16:31:00
beneboy 2013.05.30. 17:27:20
Ha már megvolt az NSX, miért ne lehetne a kortárs japó sportkocsikat is elővenni egy tesztre? Pl. Mazda RX-7, Subaru SVX, Toyota Supra, Nissan 300ZX, Mitsubishi 3000GT...nyami...de szerintem nem csak nekem...
Vagy más téma: nem olyan régóta kapható nálunk a Mahindra XUV500, valószínűleg a valaha gyártott legjobb indiai autó. Volt róla írásos teszt, de a műsorban is helyet kaphatott volna, mert szerintem sokakat érdekelhet, hol tart ma India autóipara. Lehet, hogy már a spájzban vannak?:)
Kínai kocsit is lehetne tesztelni, pl. Shuanghuan CEO(a BMW X5 klónja). Már jó ideje kapható itthon.
A lényeg: VÁLTOZATOSSÁG(nem mindenki a BMW-AUDI-MERCI trióra kíváncsi)
ommm 2013.05.30. 18:13:01
3000GT volt. És ha mutatsz olyan állapotú FD RX-7-est, 300ZX TT-t vagy SVX-et (szintén volt már), akkor persze, szívesen. Kellően görcsmentes tulajjal :)
beneboy 2013.05.30. 21:59:40
Persze, biztos nehéz lenne egy potenciális tesztautót találni. De akkor az NSX-szel mázlitok volt? Az előtt a teszt előtt le a kalappal.
Lehet, hogy sajnos egyedül vagyok a Mahindra meg a kínai autó-teszt dologgal, de hátha meghallgatásra talált a kérésem...vajon a spájzban vannak már vagy még a muhaha-kategóriát erősítik?:)
beneboy 2013.05.30. 22:05:09
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.31. 17:08:47
A bmw m teszt az kozuton volt es zart palyan es a kozuti resz elott szolt a rendezo ( gondolom csak a Lajtatol keletre levo ujsagiroknak ) hogy esszel, de a zart palyan mehetett a duhaj nem?
madbalee 2013.06.03. 16:42:37
Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.06.09. 13:45:07
Az ott fent az emelőn, nem egy "dobozossá alakított Nomad", hanem egy Sedan Delivery. Nem látszik szemből, hogy biztosat mondjak, de 1956-osnak nézem abból, ami látszik belőle.
A kettő közt nagyon sok az eltérés, a B-oszloptól kiindulva óriási a különbség, a Nomad - ami tulajdonképpen egy háromajtós, rendes ötszemélyes (vagy hat?) személyautó - kívülről a B-oszloptól már teljesen más. Magának az oszlopnak is teljesen más a dőlésszöge és végig üvegezve van a harmadik ajtóig. A harmadik ajtaja is teljesen más szögben dől. Belülről meg a Bel Air felszereltségét hozza, ami akkoriban a csúcs volt.
A Sedan Delivery, meg az, aminek hívják. Puttonyos-szaladgálós, jómunkásember autója, belülről maximum a Chevy 210 luxusával. (Ezeken kívül volt rendes, 5-ajtós kombi is, de az már egy teljesen másik mese.) Hogy a bácsi elképesztő nagy motort rakott belé, az már az ő "bűne". 8-)
Nomad:
image.superchevy.com/f/features/trifive/sucs_1041_mike_dodsons_1956_chevy_nomad_wagon/30601634/sucs_1041_12_o%2Bmike_dodsons_1956_chevy_nomad_wagon%2Bside_view.jpg
Sedan Delivery:
www.madle.org/gm05delivr56.jpg