Heti merítés

  2013. május 19. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Ritkaság

60534

Francia kocsikból átülve nagyon furcsa, főleg, hogy előtte olaszt sohasem vezettem. Minden kicsit máshol van, minden kicsit másképp működik; furcsa, de egyáltalán nem kényelmetlen.

Az én kredencem, avagy: Így öregszik egy autó Kanadában.

60990

Igazából egy s70-es Volvo-ban semmi érdekes nincs önmagában. Lássuk be ez egy rettentő unalmas autó. Az egyetlen érdekessége az, hogy kanadai, és mint ilyen nem hasonlítható egy európai járműhöz sem.

A családi kisáruszállító

60472

Ismerőstől vettem az autót, mely határozottan ritka darab. Szerencsére semmilyen kirívó nincs rajta kívülről, így nem akar mindenki versenyezni az öreg kombi Golf-al (190 LE :) ).

Ha nincs ló...

60914

Folyamatosan nézegettem használtakat, de ennél nem jutottam tovább, mivel NINCS szükségünk autóra.
De milyen jó lenne, azzal mennénk bevásárolni, meg vidékre, meg piknikezni.
De nincs rá szükségünk. Panel elé, meghúzzák, összetörik, beverik, kilopják, leszívják, stb.

A Holdat már majdnem elérném vele

60984

Mikor megvettem, azonnal meg akartam szabadulni tőle. Nem tetszett, hogy kicsit zörög, ráz (18-as kerék meg sportfutómű együtt), meg nincs tekintélye (előtte Alfa GTV-m volt). Azóta (a több, mint 6 év alatt) összecsiszolódtunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr195306697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden Áron 2013.05.19. 14:55:04

A Pepsivel nem helyes, a Pepsi-vel meg az anyukáddal igen...

Pepejoe 2013.05.19. 14:55:54

@zobod:
Na igen, ezt ki is hagytam: milyen tekintélyt akar elérni mindenki az utakon? Ha elsőbbségem van vagy bármi igazam, én a rozzant BX-et is ugyanúgy beteszem mint a 2000-es tucatopelt. Szívesen fogadom a betétlapokat és forgatom ki a biztosítót anyjáig. :D

Fejétől_bűzlő_hal 2013.05.19. 15:05:30

@Today05: Jules Rimet? :)
Egyébként ~Xado.
@Mérges 1234: lmgtfy.com/?q=xado
Én a RiMetre költött 43 ezret még elírásnak sokallom.

Globetrotter2014 2013.05.19. 15:15:39

@zuhanorepülés: pedig akad. Nálunk is van egy ilyen a családban (Alfa 130e km 1995). A szüleimet kiszolgálja amíg édesapám még vezethet. Néha én is beleülök h
valamiért a sajátommal nem tudok/akarok menni.

T54-44 2013.05.19. 15:24:26

Nem a Volvon gyenge a fék, hanem az összes USA-ba készült kocsin, mivel ők a lágy, jobban adagolható féket szeretik, míg a világ nagy részén a harapós fékeket. Na azt már nem tudom, hogy miért..:D

zuhanorepülés 2013.05.19. 15:57:57

@ZF2: Hátt..ha ennyien állítjátok, biztosan. Persze, mint tudjuk, mindenki saját magából indul ki..Itt lehetett a probléma..:):)

Beaver100 2013.05.19. 16:38:59

A Volvoval kapcsolatban: az etvagya az az ert jo mert jo nagy darab vasat kell mozgatnia annak a motornak semmi koze a benzinhez, az Amerikaban es Canadaban hasznalt normal benzin megfelel aZ Europaban hasznalatos "Super" benzinnek. Itt az oktanszamot mas modon szamoljak (nincs normal benzin ezen a cotinensen)nem ugy mint Europaban.
A Volvo fekek ??? menj es probalj ki egy uj Volvot ne egy oreg szar vezetese utan mond velemenyt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.05.19. 16:45:51

@Invinoveritas: "És keresztben van a motor - elsőkerekes,
hogy a lónak a fülébe
vóna' hosszmotoros?"
Azért ezen az érvelésen dolgozzál még egy kicsit.

Schütii 2013.05.19. 17:23:22

@NagyG81: A hengerek keresztben állnak végülis.. Igaz viszont, hogy a főtengely helyzete a mérvadó.

Schütii 2013.05.19. 17:25:15

5000 dodóból azért akad már választék bőséggel, nemtom miért kellett 20 (lol) kereskedésbe elmenni..

Chabs 2013.05.19. 18:05:06

@void: mérföld!!!!!! :D most nem qrvamind1 ? Te sem irod ki hogy kilometer hanem : km ..

Chabs 2013.05.19. 18:10:55

@void: Chabs=visszaketto? ezt hogy erted?

Chabs 2013.05.19. 18:12:07

@void: ezt hogy erted? ,Chabs=visszaketto?'

exlex 2013.05.19. 19:32:37

Megjelentek a helyesírásnácik.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.05.19. 19:36:00

@Rocko-: Én sem értem. Amerikai piacos V6 Dodge Grand Caravanomon 260mm-es féktárcsa van elöl (hátul dob, mondjuk az 280-as). Az európai verzióban még a jóval gyengébb dízelen is minimum 280-as a fék. Gondoltam, hogy belerakom az európaiét, de más kerékagy is van rajta, akkor cserélni kellene a téli-nyári felniket is. Egyedül még oké, de ha beleülünk 7-en + csomagok, akkor azért nem árt figyelni a féktávokra.

Szerintem a kanadai volvonál csak szimplán nem cseréltek fékfolyadékot 10 éve. Rengeteget számít és ettől lehet, hogy hamarabb gyengül a fék a lejtőn, mert a sok megkötött víztől jóval alacsonyabb a forráspontja.

akos696 · www.focusauto.hu 2013.05.19. 19:39:20

@zuhanorepülés: Nálunk szinte az összes autó a családban keveset futott. 1996 Dodge Caravan 121e Mile, BMW 316i 1994 185e km, Corsa C VAN 2001 81ekm, Volvo V50 2007 29e km. Mondjuk eléggé felváltva használjuk őket, ezért egyszerre egybe sok nem megy.

Rocko- 2013.05.19. 19:39:44

@akos696: akartam is felvetni, hogy akinek van tapasztalata az eltérésekkel az megoszthatná. hirtelen Karotta jutott eszembe az amerikai piacos Priusával, node az hibrid... pont nem érzed a fékhatást.

Chabs 2013.05.19. 20:03:06

@akos696: Kis csaladi auto vasarlasara adtam a fejem es kiprobaltam egy uj corsat:) szerintem az e39-nek szuper fekjei vannak de a kispicicuki corsaban majdnem lefejeltem a szelvedot :D azert csaladi autonak jo lesz

akos696 · www.focusauto.hu 2013.05.19. 20:23:46

@Chabs: Igen az E39-nek biztos jó fékjei vannak, de karban is kell tartani. Ha már másod, harmad rangú betétekkel, tárcsákkal van összerakva, és nincs 2-3 évente cserélve a fékfolyadék, sosem lesz olyan, mint gyárilag. Amúgy az új Opeleknek ilyen lefejelős a fékje, legalábbis anyósom B meriva 1.4 turbójában eléggé szokni kell a fékberendezést. Van is rajta 320-as tárcsa:)

PINAA 2013.05.19. 20:33:57

Nem tudom, én még nem vezettem, olyan autót amiben unalmasnak éreztem volna a helyzetet. Szerintem, nincs olyan autó, amiben ne élvezném a vezetést, legyen az bármilyen sz@r, persze jobb jó autóban ülni. Alapvetően nem jó a dugó, de én abban is szeretek menni, elindulok-megállok váó. 2 hete kimentem az 1-es főútra, kicsit meghajtottam a technikát:), jó volt. Pár napra rá, olyan hangulatom támadt, hogy csak a vezetés kapcsolt ki, semmi más, de nem is a száguldozás, csak a gurulás vagy vonulás, ez eltartott pár napig, b@sztam kicsit a melóra, csak a felszínt kapargattam, ha menni kellett valahová csak csorogtam, de az is jól esett, kitisztította az agyamat. Szóval szeretek vezetni, de nem vonzott, hogy autóversenyző legyek, bár számontartok útvonalcsúcsokat is. Az utolsó csúcsdöntés után a hazaérést követően fél óráig rángatott az adrenalin:), úgy érzem, hogy a további javuláshoz gyorsabb autó kéne...! Ezt csak azért írtam le, mert számomra érdekes, hogy valakit a hifi minősége dob fel legjobban egy autóban. Persze nem vagyunk egyformák.Szerencsére:-)

dezintegra 2013.05.19. 21:01:50

Kösz, hogy megosztottad velünk :)
Ami az autózást illeti - pontosan tudom miről beszélsz, nekem is vannak ilyen napjaim.

dennisthemenace 2013.05.20. 00:08:11

@zuhanorepülés: 2005-os az enyém, 97148 merfoddel vettem. Az kb. 155 ezer kilométer.

Invinoveritas 2013.05.20. 00:41:41

@agresszív kismalac: Helyesbítek. alfaamore.hu/tipusok/145/6
Szerintük keresztben van, de a netes képeken csak hosszában látok, valóban. De elsőkerekes, ezért hajtáslánca kb. mint egy VW Bogárnak. A váltó és a diffi legyen csak elszeparálva, úgy az igazi. Itt meg a váltó oldalából kandikálnak ki a féltengelyek...
forum.alfa145.com/uploads/monthly_03_2007/post-2094-1173563409.jpg
Nem egy igényes műszaki megoldás, de igazad van, hosszmotoros:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 01:39:16

@Chabs: szerintem ram gondolt ( de en Californiaban lakom )

en is miles t szoktam irni mert rovidebb mint kiirni hogy merfold meg ugyis mindenki tudja mirol van szo.

a benzinrol utoljara:

nem szarabb a benzin, csak mashogy merik

the Europeans calculate R.O.Z. only while in the US R.O.Z and M.O.Z. is taken into account. R.O.Z. and M.O.Z stand for research octane number and motor octane number. The measurement is slightly different and M.O.Z. is generally 10points less than R.O.Z.
To compare both European and US numbers use following formular:

European requirement = (R.O.Z. + M.O.Z.) / 2 so 98 European compares to 93+ or 94 grade US

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 01:45:48

@Schütii: boxer meg v8 az erdekes lenne keresztben! :D

eddig en is ugy tudtam hogy a fotengely helyzete mervado, de ez orok halas vitatema, mint pl hogy a boxerseg egy motornal nem attol jon hogy 180 fokra vannak a hengerek hanem egyutt jarnak ( ilyen ervek alapjan a kispolszki 600as motorja is 0 fokos boxer )

vagy a csillagmotoroknal a lokethossz... a tenyleges ahol jar a dugo vagy a hengerhossz. Van sok halas vitatema, valahol ezek mar olyan melysegu vitak hogy a szoke csajok jobbak e vagy a feketek, vagy emlithetnem a voros froccs kontra feher froccs evszazadok ota tarto haborujat :)))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 01:49:26

@void: na nehogyma! ha' minek nezel te engem, VOLVO?? :D:D:D csakis v8-as autoim ( truck ) vannak, meg a ceges is az. 5000ccm alatt nincs elet!!! :D:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 05:31:24

nem tudom mi ez a mizeria a fekekkel, nekem olyan mint a satu minden auton. Volt szo errol a temarol egyszer az Egesterben is, nem akartam kommentelni hogy szerintem hulyeseg. Itt sokkal nagyobb dombok vannak ( grade 18% !) mint europaban, az autokban altalaban nagyobb motor ( vw jetta min 2.0L, nissan Alrtima min 2.5L, golf min 2.0L, etc etc ) nem tartom valoszinunek hogy van olyan autogyar ahol valaki az asztalra csap egy borus kedd delelott es felkialt: "Bassz@ meg! Az USA export kocsikba tegyunk mar gyengebb feket Dezso kartacs!!!"

erre vonatkozoan valaki tenyekkel szolgalhatna, kulonben az urban legend kategoriaba kerul a dolog.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 05:42:42

@PINAA: nincs osszefugges az auto minosege es az altala nyujtott "elvezet" kozott. Neha indokolatlanul bevagodok egy otven eves technikaba a bajor premiumbol es a Highway 1on ( vilag legszebb utjai kozott az elso 5ben ) cruzolok max 1800-as fordulaton es sz@rok mindenre. Idore odaerni valahova? Azt se tudom hova megyek :D Plus loerok? :D hol erdekel... Aktiv felfuggesztes? ..tukor sima uton 50-el megyek, hol erdekel!:D aztan lemegy a nap, szol a stereo, mindenki raer, a v8 duruzsol, a kola hideg. Hazaerek, kislanyom mar alszik, "apa kicsit tulorazott az irodaban" ;) Nekem ez az AUTOZAS. ( nagybetuvel )

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 05:45:52

@Rocko-:

2013.05.20. 05:31:24

ez neked ment csak lemaradt a nicked

NagyG81 2013.05.20. 07:08:25

@Invinoveritas: "1. Az Alfa valóban ritka. Az 1.7 boxer még az Alfa 33-ból való. És keresztben van a motor - elsőkerekes, hogy a lónak a fülébe vóna' hosszmotoros?"
Ülj le 1-es!
img526.imageshack.us/img526/622/dsc01472q.jpg

NagyG81 2013.05.20. 07:22:01

@Invinoveritas: 1 régi audi váltó is nagyjából ugyanígy néz ki...

akos696 · www.focusauto.hu 2013.05.20. 07:41:00

@visszakettopadlogaz: Ha visszaolvasol, fentebb leírtam, hogy az amerikai piacos Dode Caravanom fékje kissebb, mint az aurópaié, itt olyannal nem is árulták. Ez nem azt jelenti, hogy kint mindegyiké kisebb, volt ott is a nagyobb fékkel, de fura, hogy ekkora autót kiadtak 260mm-es tárcsával, európában meg 280 volt a minimum.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 08:14:54

@akos696: erdekes. ( ja aztan olvastam kozben. ) lehet kisebb a kerek rajta ( 15"? 14"? ) az ala meg nem fer be nagyobb. Vagy ki tudja, nem vagyok szakerto.

...vagy egy nagy ossze eskuves aldozatai vagyunk, a siriusrol jott zold emberkek lepaktaltak Obamaval, erre az FBI - hogy ne kelljen beismerni ki olte meg Kennedyt es hogy tudjak hamisitani az ErosPistat - kotelezte az autogyarakat hogy kisebb fektarcsakat szereljenek a kocsikba, igy mindenki jol jart es GaborZsazsa szuletesi anyakonyvi kivonatat sem kell bemutatni - de a kulcs szo: PROBATBICOL!!

Rocko- 2013.05.20. 08:37:54

@visszakettopadlogaz: "boxer meg v8 az erdekes lenne keresztben! :D"
Lancia Thema 8.32 (volt TC cikk is), Volvo S80, Lincoln Continental. már ha klasszikusan a frontmotor, fronthajtást nézzük, és a középmotort pedig kihagyjuk. ilyen szempontból a V8 érdekessége eltörpül a Volvo keresztben berakott sorhatosa mellett.

"erre vonatkozoan valaki tenyekkel szolgalhatna, kulonben az urban legend kategoriaba kerul a dolog."
ahh, köszi. akkor gondolom marad a gyenge karbantartás (á, majd veszünk egy másikat).

Vu, de ja vu 2013.05.20. 08:53:44

A Volvónál - és más autónál is - fontos a karbantartás. Nem akkor kell megnézetni, amikor már alig lehet vele megállni, hanem időközönként el kell tolni fékes emberhez (mármint aki ért hozzá).

Én téli-nyárigumik cseréjekor szoktam körbenézni a betét és tárcsavastagságot, hogy pl. a hátsó féknél fog-e mindkét oldali dugó, vagy be vannak rohadva (hajlamos rá).

Mondjuk Kanadában szerintem az alkatrészek árai között kevésbé fájó az árkülönbség, mint a szervízköltség jó és kevésbé jó szervíz esetében, de nálunk is van noname féktárcsa+betét negyedáron, ami valóban mímeli a fékezést, tempós etap után pedig mehet a kukába, mert a ventillált tárcsa eldeformálódott és RÁZ:-o

Gyári vagy közel gyári minőségű alkatrészek, időnként a fékek átvizsgálása a megoldás.

Jurid tárcsák és betétekkel van szerelve a fékem, nemegyszer fékeztem akkorát, hogy az utasaimat csak az öv tartotta a helyén... és nem harapós, jól adagolható, de ha kell, kicsivel nagyobb fékerő és hirtelen megáll.

A többiekhez nem tudok szólni, pdtdi-t sosem vennék, dízelt is csak régit, hagyományosat. Olasz autókat hallomásból ismerem, szép dizájn, firnyákos tech, sok méreg... A franciákkal pedig az előítéletek ellenére elfogult vagyok (kényelem=etalon). A Seat meg nekem 'olasz':-o

wolruf 2013.05.20. 08:58:35

Sziasztok! Enyém a Golf, köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat. Nem számítottam rá, hogy ide is felkerül, ezért kb. csak magamnak írtam a szöveget, a Golffal részt pedig ezerszer akartam javítani, kimaradt :) (a smiley írása a stílusom, ez marad így :) ).
Akik nem értik a RiMet kezelés drágaságát és miértjét, azoknak adalék infóként mondom, hogy az egész vizsgálat (veszteségmérés), a kezelés (lötty be), majd utána a szakibácsi által elvégzett ,,hajtás'' és újra a mérés volt ennyiben (nem csak a lötty). Nem, ez nem sok, maximum azoknak, akik fillérbaszó módon a szakiktól is sajnálják az órabérüket, vagy mindent meg tudnak maguk csinálni (még veszteségmérést is házilag :D ). Aki azt írta, hogy 2 kilóból megáll a gépmunka és a javítás ezen az autón, keressen meg és mondja a címet, ahol ennyiből JÓL meg tudják csinálni, mert sajnos már csak az alkatrészek (ha nem kb. műanyagból csináltatom) drágábbak. Ez 6 hengeres, nem 4, elszámoltál valamit. Az említett 220000-es javítás pedig magában foglal egy kulpung és fék javítást is (ahol csak az alkatrészek majd' százezerbe kerültek, egy Syncro kuplung bontása pedig nem öt perc, ismét rezsióradíj). Hogy ez folyékony gépmunka? Lehet. Én nem kínzom az autót, valószínűleg a vezetési stílusommal még sok-sok km-t kibír. Így lesz ez (és van) egy megkímélt VR6. Ha majd a végét járja valóban, akkor majd megy a műhelybe és ráköltöm azt a kb. félmilliót (igen, normális munkával havermeccsinyájja nélkül ennyi, ha nem csak taknyolják), amiből újra autó lesz. Vagy veszek egy másik motort. 130-nál nem 2500-at forog, szerintem te egy böszme V6-al kevered a VR6-ot. Ez kb. 3200-3300-at pörög ennél a tempónál. Igen, a VR6 forgatós motor. A legjobb fogyasztásom vele 8,9-es átlag 500 km-en 130-as tempomattal. Ennél kevesebbet szerintem ez nem tud, de majd valaki más megcáfol, akinek van még ilyen súlyú (Variant Syncro) és összkerekes 2.9-es VR6 Golfja :) Addig számomra ez egy elfogadható érték. Tény és való, hogy a ,,javítások'' óta nem mentem vele pályán, nem tudom, mennyire csökkent a fogyasztás, de szerintem jobb lett (már a városi értékek alapján is). Mint valaki írta is, igen, ez egy ,,szerelem''. Sokat költök rá, de könyörgöm, ez egy 17 éves német autó, alapvetően suta konstrukciójú, de szerethető motorral. Hiába megkímélt állapotú, a használattal kopik. Ilyen. Vagy elfogadja ezt valaki, vagy nem. Talán ezért van nekem ez az autóm és nem annak, aki itt kritizál miatta :) Utolsó gondolatként arra, hogy ,,zsidóskodom'' az autóval kapcsolatban. Ugyanmár... Getalife. Inkább a családra költöm a nagyobb pénzt, ne turkálj a zsebemben :)
Ismét köszi azoknak, akik építő jelleggel szóltak az írásomról, javítom a hibákat (és az autót :D )

760kodnék 2013.05.20. 08:59:28

@Today05:

AJJ, DE GYÖNYÖRŰ!!!

Alkalmazni fogom ismerőseimnél, köszi!

:-DDD

ata2k6 2013.05.20. 09:26:27

USA fék vs Eu fék:
Van egy VW Golf 2-őm, amerikai modell, 1,8 injektoros, az európai 8V Gti megfelelője, kissé lefojtva, 107 ló helyett 105, viszont nyomatékosabbnak tűnik, na annak is hátul dobfék van, később megtudtam hogy USÁ-ban a Gti-knél is csak a 16 szelepesnak van hátul tárcsafék, a többinek dobfék van, mig Eu-ban az 8 szelepes is tárcsafékes. (mintha a széria vége fele adtak volna ki vmi spórlósabb Gti 8v-t, amin hátul dobfék volt, de nem vagyok biztos benne)
Amúgy fékezésben tényleg nagyon külömbözik - sokkal puhább a fék, majdnem padlóig lehet nyomni, ott blokkol a kerék, pedig volt folyadék cserélve, új betétek elől-hátul, új tárcsa elől (nem felszabályzott!!) a többi klubtárd Eu Gti-jének sokkal, de sokkal keményebb a fékje, félúton blokkol a kerekük, még van egy haver, neki US Jettája van, annak is ilyen "puding" fékje van.
Időközben európaiasítottam, hátra is tárcsa került + más munkahenger és elosztó, most úgy lassít mint az F18 az anyahajón....

Invinoveritas 2013.05.20. 09:55:05

@NagyG81: Előtted hét kommenttel már helyesbítettem, hahó, a stílust meg kikérem magamnak! Ismersz? Nem? Ezektől komolyabb műszaki dolgokat is szedtem szét, legóztam már össze...
A régi Audi váltókra meg nem izgulok :(
És fenntartom, hogy sorrendileg a hosszmotor, váltó (karral direktben a fogaskerekek közt kotorászós fajta), kardán, hátsó híd sorrend az igazi. Olyan nevenincs gyártók használják mai napig, mint BMW, Mercedes, Lexus, Nissan, Toyota, meg az összes amerikia. De még a Zsiguli is ilyen.

T54-44 2013.05.20. 10:26:01

@visszakettopadlogaz: Tavaly tartott itt egy előadást Winterkorn prof a BME-n és ő mondta, hogy lágyabb fékeket tesznek az USA-ba készült autókba. Nem csak oda, egy ábrát is mutatott erről, hogy melyik ország hogyan szereti.

Plumper 2013.05.20. 11:09:18

A Seat már csak ilyen, újkorában sem ér semmit, nemhogy használtan.

NagyG81 2013.05.20. 12:29:50

@Invinoveritas: kikérheted magadnak, de attól még te állítottál hülyeséget kb hasonló stílusban...
Amúgy én is az elöl a motor hátul kapar híve vagyok. Viszont a listádról a nissant meg a toyotát lehúzhatod mert náluk már igen régóta elölkaparás van (kivéve a kis tgk.-k meg a gt 86)

Pepejoe 2013.05.20. 13:53:06

Azt hiszem, innen mindenki tudja, hogy VR6 6 henger...:D
A 10 lityót te írtad, úgyhogy...;) Ja, és :D
Ne haragudj a továbbiakért: a zsebed le van szarva és ezt minden rosszindulat és kötözködés mellett a legnagyobb Tisztelettel írom. :) :) :)
"Szakibácsi"...:) :) :) XD LOL mi van még amit szoktak...;) Meg is magyaráztad a kezelés nagyszerűségét és a szakértelemmel beleborított trágyát, de természetesen a tiéd és 43000 nem sok pénz ezért csak úgy. Ez meg az én stílusom, ne turkálj a fogalmazásomban.
Szerintem senki sem írta, hogy megáll 2 kilóból és én sem írtam. Rémlik, mintha feltételezésként vetettem volna fel a dolgot, ismét a legnagyobb alázattal és építő jellegű hozzászólásként, tisztelettel. Senki nem számolt el semmit. ;) :) :D :P meg a többi.
Javítgasd és farigcsáld az öreget, majd jó lesz az.
Üdv és minden jót!

Schütii 2013.05.20. 16:05:27

@visszakettopadlogaz: Pedig van V8 is keresztben. Pl: Volvo XC 90, meg asszem az S80 és egy kicsit korábbról az Oldsmobile Aurora, csak így hirtelen.

Boxernél alapvető az hogy a hengerek 180 fokban állnak 2 oldalra, főtengelytől nézve, szal a kispók nem mondható boxernek semmiképp.

A lökethosszon se sokat lehet vitázni. A dugattyú ugyanazon pontja mekkora utat jár be a felső és az alsó holtpont között.

TaaT 2013.05.20. 16:09:25

@Hurri Kán: "Valaki tudja, mi értelme van..."

Az első és legfontosabb hogy jól néz ki.

"az autó 10 éves kora környékén majdnem annyiba kerül rá egy garnitúra gumi, mint amennyit az autó ér..."

Erre csak annyi hogy LOL :P

Pzero Nero 36e volt a 4db... kepfeltoltes.hu/121109/P1050597_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Schütii 2013.05.20. 16:12:47

@NagyG81: Gondolom a Nissant az Infiniti miatt, a Toyotát pedig a Lexus miatt említette a kartárs.

Schütii 2013.05.20. 16:18:39

@T54-44: A lágyságot (túl)szervózással stb. is el lehetne érni, de a fizikailag gyengébb fékre (kisebb tárcsa, esetleg tárcsa helyett dob) kevés észérvet lehet felhozni. Legalábbis így gondolom. Mindenesetre a gyengébb fék kevesebb nyersanyagot igényel. Szal a gyártók jobban járnak Amerikában...

wolruf 2013.05.20. 16:44:11

@Pepejoe: basszus, elgurult a gyógyszered? Ja, nem... csak trollkodsz, bocs.

Invinoveritas 2013.05.20. 16:46:23

@NagyG81: Csalánra pisáltam, na!

Nissanra: 370Z.
GT-R, Patrol, Pathfinder, Navara, Xterra, Titan, Armada, X-Trail - összkerekesek, de nem húzom le. Jó, a Micra meg a Tiida elsőkerekes, valóban.

Toyota: Hilux? Tundra? Land Cruiserek. Többek közt.
Honda S2000? Mazda MX-5?
A Mercin és a Bömösön kívül messze a japán márkák közt van mai napig a legtöbb hosszmotoros, alapból hátsókerekes. Zárom soraim, szép napot!

Hurri Kán 2013.05.20. 17:14:33

@TaaT:
36e, persze. Vagy lopottan, vagy kb. kukaérett állapotban.

TaaT 2013.05.20. 17:31:07

@Hurri Kán: A származásukról nem tudok semmit, 4-5mm között vannak, 4évig még jók lesznek.

Pepejoe 2013.05.20. 18:26:02

Igazán semmi gond, nem haragszom! :) Nem vagyok egy sértődős.
További szép hétvégét!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 18:42:58

@Rocko-: mindig tanul az ember, koszi az infot

@T54-44: na ez erdekes. En nem vettem eszre, a kocsijaimon jok a fekek, mondjuk nem is vezettem regota europanak gyartott gyartott autot szoval viszonyitani nem tudok.

@Schütii: osszeeskuves lesz itt, figyeld meg!!! Nem gyanus hogy a nemetek allitjak gyengebbre a feket az amerikaiaknak? Elso, Masodik vilaghaboru, naaaa, folytassam?? Derulnek itt ki meg dolgok, lehet a pohartartok tarto konzolja is gyengitett, had omoljon a forro kave a D day resztvevok unokaira... meg kell turkalni a dolgot, kiderulhet egy s mas!! :DD

Rocko- 2013.05.20. 18:50:14

@visszakettopadlogaz: fogadjunk, még a gumiban is alacsonyabb a nyomás.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.20. 19:23:27

@Rocko-:

viszont hogy az olajcsere miert 6000merfoldenkent van kotelezo az rejtely. Szintetikus olajat tesznek bele pedig, es minidg megkerdezik hogy azt a nyomorult olajszurot ( $8 ) kicsereljek e. Europaban 9000km es olajszervizzel egy auto szerintem eladhatatlan.

rengeteg olyan ceg van aki fek/kipufogo/olajcsere vel foglalkozik, minden benzinkut mellett majdnem van ilyen, vannak orszagos lancok is ( LiffyLub, Speedy, naluk ha kimesz a 15percbol az olajcserevel csak a felet kell fizesd ) ok TUTI tejeltek valakinek mert felkopna az alluk egy 30.000km es szervizintervallumtol.

Rocko- 2013.05.20. 19:30:07

@visszakettopadlogaz: ehh, pedig elvileg ugyanazt az olajat öntik bele.
ez már Motordoki asztala.
fordítva amúgy talán tudnék azzal érvelni, hogy a rövidebb utatk, gyakoribb indítás miatt (Európa) kell a gyakoribb csere, jobban használódik.

Smartass 2013.05.20. 19:30:32

@TaaT:

36 ezer :) oké, akár még el is hiszem, de esetleg aki nem mások levetett 50 %-os, ki tudja hány éves gumijaival akar mászkálni, annak kicsit többe, - ahogy nézem 150 ezer forintba - kerülne felgumizni ezt az autót (új 0 kilométeres gumikkal).

TaaT 2013.05.20. 20:46:31

@Smartass: Aki más levetett autóját használja annak jó lehet a használt gumi is. De nem bánom ha más új gumit vesz, könnyebben szerzek majd használtat ;)

Smartass 2013.05.20. 21:18:02

heh. Így is lehet nézni... De autót nem olyan gyakran cserél az ember, mint gumit :)

Abfangjaeger 2013.05.20. 21:27:21

Az a szomorú, hogy a fék kapcsán nagyon kevés embernek jut eszébe fékfolyadékot cserél(tet)ni. Pedig simán lehet az oka a gyenge féknek.

C@raVWelle 2013.05.20. 23:09:09

De kéne az a Golf!!!!

trallala NYC 2013.05.21. 02:56:14

A Volvós ember normális? Szar a fék az amerikai kocsikon? Persze, az volt 15 évvel ezelőtt. De az európai modellek ugyanolyan technikával jönnek, mint odaát. Próblána ki egy új Cadillac-et vagy akár egy Chevy-t. Nyoma sincs a nyúlós féknek.
Meg, hogy 15O-nél eszik jól. Pont Kanadában van minden sarkon trafipax és ott még alaconyabb a sebességkorlátozás, mint az USA-ban. Aki állampolgár, az sem mer gyorsan hajtani. Majd pont egy illegális vagy éppen bevándorlás alatt lévő fog játszani a börtönnel. Persze.
Szinte csak európai autóval jártam/ok és a Mercedes, Audi pont ugyanaz, mint otthon. Talán ki kéne cserélni a fékfolyadékot, meg esetleg rendes gyári betétet és tárcsát venni a kocsiba. Az itteniek nagyon kis százaléka tartja rendesen karban a kocsit, mivel a többség lízingel, tehát nem érdekli. 3 év után ledobja és kész. De addig meg a lízingcég fizeti a kötelező szervízeket is. Akinek meg öreg autója van, max olajat cserél benne, és úgy árulja, hogy minden karbantartás elvéhezve. Nem akkor kell az autóhoz nyúlni, amikor már valami meghalt benne.

Michel Djerzinski 2013.05.21. 08:36:34

"Igazából egy s70-es Volvo -ban semmi érdekes nincs önmagában. Lássuk be ez egy rettentő unalmas autó. "

Aki ilyet ír, az egy kapitális nagy fasz, és megérdemelné, hogy élete végéig Velorexszel járjon. Az aztán nem lenne unalmas ennek az idiótának.

deepdiver 2013.05.21. 09:00:01

VW Golf 2.9L-190LE
Honda Civic 2.0L-200LE
No commnet!

wolruf 2013.05.21. 10:39:06

@deepdiver: igen, a Hondák jó autók,bár nekem nem kéne. Volt 96-ban 2.0 motoros Civic? Az újabbakban a nyomaték,ahogy wikipedia írja, 188NM max. A VR6 240 NM (aztán jön egy dízel és ír egy meg durvább nyomatékértéket).

Kuruttya 2013.05.21. 10:43:10

Az Alfa 145, mint ritkaság? Jó vicc. :)

dennisthemenace 2013.05.21. 10:48:17

@Chabs: Ne kiabalj, mert igaza van. Én is utalom, mikor valaki így beszel, hogy; "Ez most bargéjn, csak nájntinajn pí!"

deepdiver 2013.05.21. 10:54:36

@wolruf:
en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_Type_R
Igazad van csak 1997-ben jött a Honda szerény 1.6VTi 185LE motorral. :-)
Egyébként miért nem kéne Honda, ha jó autónak tartod?

wolruf 2013.05.21. 11:33:16

@deepdiver: blogmotor fellázadt.
Szóval nekem a VW nyerssége jobban bejön,mint a Hondák által nyújtott vezetesi élmény. Kollégáim Hondásak, én nem vennék azt. A VR6 hangja, járása, teljesen más,mint egy hasonló teljesítményű japané. Másfelől szerintem sokkal szebb is és a belseje is kellemesebb :) Hát ezért.

Michel Djerzinski 2013.05.21. 11:48:04

@wolruf: csak kár, hogy 1) a VW annyit tesz, népautó, ami eléggé gáz, 2) a német autók bár jók és tankszerűen vannak összerakva (így a VW is), de annyi fantázia és esztétikum nincs bennük se kívül, se belül, mint egy kavicsban. Technokrata kockafejeknek való gépek... A Honda azért más világ, főleg a '80-as, '90-es évek Hondái.

Globetrotter2014 2013.05.21. 11:54:52

@wolruf: azért ez geberációról generációra erősen változott. Nem sok VR6 mászkál az utcán, a többivel (pl 1.4 60LE) viszot nem nagyon dicsekednék. Valahol a 2000es évek végén kezdtek el rendes motorokat kihozni.

Uyganakkor a Honda is leeresztett, a régi VTi korszak a múltté, motor miatt már biztos nem vennék hondát.

wolruf 2013.05.21. 11:58:12

@Michel Djerzinski: ez miért kár? Ízlések és pofonok. Jó,hogy van miből válogatni. Miért is gáz,hogy az a neve,hogy népautó?Téged zavar,engem nem.Viszont ha odalépek neki,csak leesett állakat látok (meg egyre kisebb fényszórókat a tükrömben). Akkor meg? :)

wolruf 2013.05.21. 12:01:06

@ZF2: nem is bántok egy Hondást sem. Mások. Nekik az tetszik,nekem ez. Azért Hondából sem a 150+LE-sek a mindennaposak,hanem a neonos 1.4-ek.

Globetrotter2014 2013.05.21. 12:40:59

@wolruf: volt egy időszak, amikor az alap 1.4esek is fényévekre előzték a VW 1.4esét (90 Vs 60LE) , az 1.6 VTEC pedig iparági álomadatokkal bírt (125-160 vs 75-106) de tény higy ez már rég a múlté.

Azóta sok minden történt mindkét oldalon. És mindjét gyártónak voltak jó és rossz pillanatai, legfeljebb a piac másként bocsátotta meg.

TaaT 2013.05.21. 13:05:09

@Michel Djerzinski: "1) a VW annyit tesz, népautó, ami eléggé gáz"

epic facepalm...

Michel Djerzinski 2013.05.21. 13:27:36

@TaaT: magyarul?? hagyd ezt az Z generációs süketelést...

Michel Djerzinski 2013.05.21. 14:20:34

@TaaT: aha. Hát ez így nagyon komoly ellenérv volt... Meggyőztél. Éjjen a fóccvágen!

G3ri89 2013.05.21. 18:30:11

@NagyG81: javítottam, kicsit fáradtan írtam :)

G3ri89 2013.05.21. 18:31:28

@Kuruttya: 145, 1.7-es boxerrel ritkaság...

G3ri89 2013.05.21. 18:42:51

Üdv mindenkinek! Az Alfás tesztet én írtam, elnézést a hibákért, (1.7 16V kersztben?! - ezt én sem tudom, hogyan...) javítottam. Az autó tényleg sokat állt és ezalatt nem foglalkoztak vele. A szilentek szinte kivétel nélkül elöregedtek az állásban. (Csak, hogy kerek legyen a sztori; nagypapa autója volt, aki meghalt, unoka örökölte, viszont neki nem kellett, ezért eladta).

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.22. 01:38:58

@trallala NYC: van akinek minden sz@r ami itt van, "meramerikabanmindensz@r" - talan meg verik a negereket is minden sarkon. Hagyjad, sok ember nem tudja elkepzelni hogy itt aki notorius gyorshajto az elobb utobb sittre kerul, es nem egy ejszakara, es tok mindegy hogy mekkora parttitkar a faterja vagy mennyi penze van.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.22. 06:15:32

@Schütii:

www.youtube.com/watch?v=TW90FnRR9l0

csakhogy nehogy azt mond hogy az utcan lefenykepeztem egy SLSt

szoval en nem vettem eszre ezt a fekmizeriat, ha ralepek fog. ( de nagyon )

Rocko- 2013.05.22. 07:03:21

@visszakettopadlogaz: csak nyolc óra alatt találtál az utcán lefotózott SLS-hez egy amerikai videot? szörnyű.
:DDD

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.22. 07:16:30

@Rocko-: uh, lejartam a labam mire tudtam egyet talalni!! :D:D:D

( ma csinaltam a videot meg e kepet is, azert tettem melle a telefonom a TC nyitolappal, profi vagyok mi ? :D )

amugy a keramia fekkel az a baj hogy hidegen azt hiszed nincs is feked, amikor kicsit is meleg akkor meg beleallsz a betonba... erre itt mondjak hogy direct szarabb a fek mer a zusa stb... na ezert tamaskodtam picit

Rocko- 2013.05.22. 07:20:39

@visszakettopadlogaz: csak cars and coffee-ra keleltt volna kimenned.
és igen, profi photoshop trükk! :DDDD

valóban láttuk hogy Tamáskodtál. :))))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.22. 07:31:57

@Rocko-: cars&coffe az 6kor kezdodik.... reggel. Itt SF kornyeken 11, del korul :) van egy Alice nevu etterem, ott allnak hegyekben a DeTomasok es GT40-ek. Az igazat vallva vezetni inkabb krosszmotort szeretek mint autot. A krosszpalyan nincs szabaly, ott az uveghang az alapjarat :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.22. 07:33:05

@Rocko-: 444444444444444444 :D teszek majd fel GoPro s krossz videot, na az majd.... ;)

Rocko- 2013.05.22. 07:36:43

@visszakettopadlogaz: tegyél! :)
úgyis kérdezni akartam már, hogy milyen motorod van, ha ennyire oda vagy érte.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.22. 07:48:02

@Rocko-: krosszban yamaha, utcan honda, de ne kanyarodjunk el a TC tol :) szetoffojuk a blogot. Vidoet meg majd ha idom engedi teszek fel ;)

Chabs 2013.05.22. 18:06:04

@dennisthemenace: azert merfold helyett azt irni hogy miles nem olyan gaz nem? En nem igy beszelek te fogyatekos. Mirol beszelsz? Egyszeruen ahogy visszaketto is megmondta, egyszerubb ki irni hogy miles.

trallala NYC 2013.05.22. 19:11:23

Csak még a Volvo-hoz, hogy nem tekergetik az órát. Persze. Nem tudsz róla. Kérdezz meg egyszer egy idősebb autó értékesítőt, hogy hogyan árulták a kocsikat 20 éve még. :-) Hányszor volt tekerve az óra, mert a vevő itt is hülye ám és mérföldet akar venni.
Most meg azért tekergetik, mert a lízingben általánban évi 10,000 mérföldet adnak és minden további mérföld pénzbe kerül. Tehát sokkal egyszerűbb elvinni a megfelelő feka/spanyol szakihoz, aki $3-$400 körül visszatekeri a legújabb modelleket is. Igaz, hogy bűncselekmény és börtön jár érte, de ahoz rajta kell kapni éppen amikor csinálják. Ráadásul itt műszeregység javításnak hívják miközben tekerik. :-)

dennisthemenace 2013.05.23. 09:18:25

@Chabs: Fogyatékosnak nevezni valakit, akit nem is ismersz, az az igazi szellemi fogyatékosság.

DeezL 2013.05.30. 18:53:09

@Invinoveritas: hiszen volt olyan audi a4es ami nem quattro de hosszmotoros...
33as 1,7 16v Boxer volt unokatesómnak is katalizátor nélküli 137lovas .. jól ment az az autó
süti beállítások módosítása