Heti merítés

  2013. március 17. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Duci Juci

60584

Nehéz nem elfogultnak lennem, mivel életem első autója volt. Egyszóval nagyon szerettem/szerettük, 2,5 évig volt nálam. Ez alatt kb. 50 000km-t hajtottam bele. A km számlálója 5 számjegyes, tehát talán 2 (vagy 3:)) lett volna az első számjegy... Ennek ellenére nagyon megbízható volt, olajat nem evett, és egyszer sem hagyott cserben.

Nagyautós kényelem,kis fogyasztás,sportos teljesítmény

60614 (1)

A formája kicsit franciásan retrós és modern egyszerre. Azt nem mondom, hogy szép, mert ahhoz elég megosztó, de kétségkívül egyedi és elegáns, így elég sokan megnézik. Nem csoda, hogy az utakon több mint két évvel a forgalmazás megkezdése után is kicsit kuriózumnak, különlegességnek számít.

Fel a csúcsra!

60610

Sikerült boldog tulajdonosa legyek egy új Toyota Hiluxnak. Az autó elég lomha, kerregő diesel hang, nagyon fapad, hátul nem volt kapaszkodó benne, a bal oldali ajtó kárpit ráncos...

Roger kiszolgál engem

60622

Szép forma, teljesen megbízható, pl olvastam olyanokat hogy 2 havonként izzó csere, persze amikor az ember a gagyi izzót teszi bele, idővel rájöttem nem a kocsi gány, hanem csak nem mindegy mit pakol bele az ember.

A P0420 hibakod megoldva, jöhet a többi...

60600

Regota gondolkodtam mar japan auto vasarlasan, leginkabb egy Honda Accordra fajt volna a fogam, de annak a kombija nem tul szep.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr975138963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JaxTeler 2013.03.17. 09:49:58

Tetszett a Fiestas írás, a Toyota meg kéne, főleg ilyen 30-40 centi havakban márciusban

Erik von Orhideenwald 2013.03.17. 09:53:43

Érdemben csak a Peugot 508-ról tudok nyilatkozni. Esedékes volt a céges autóm cseréje és a szerződésben lévő szalon adott egy hétre kipróbálásra egy ilyen kombit. Hát egy dolog maradt meg a kocsiból: valami iszonyatosan szűkre sikerült belülről, a csomagtartó is meglepően kicsi kombihoz képest. Ráadásul a 185 centimmel magam mögé már igen szűkösen préseltem be magam. (Egy Volvo S40-ben már volt szerencsém egyszer az Eger-BP távot hátul leutazni egy 170 cm-es sofőr mögött - soha többet. Itt szintén ez az érzés fogott el.) Inkább vetettem a szalonnal helyette egy újszerű állapotú, használt 607-est 2.7-es motorral.

wody21 2013.03.17. 10:08:12

az a roveres iras egy csoppet ferdenek tunik

Cövek 2013.03.17. 11:31:31

Mazda 6 fényszóróállítás 200€ lol
Az itteni Mazda szervíz ingyen belövi.

Invinoveritas 2013.03.17. 11:45:38

A Hilux szép lett, nem sajnálták rá a melót és a költségeket - gratula a gazdájának!
Más:
A rönó: chipses verdát pirosba forgat, így növelve a motorélettartamot -rossz értelemben gratula.
Rover: ,,mennyit mentem már szíjcsere nélkül" - gratula 2.
Csak így tovább, Mengelék!

el-enor 2013.03.17. 12:08:03

@Schultenbräu:

cégesnek én is azt rendeltem volna be, ha fizetik a javítását. (közeli családban volt egy 2,7 es dízel meg egy nagy benzines is(pontos adatra nem emlékszem), mind2 egy hulladék volt technikai szempontból, mindig beszart valami elektronika, vagy az ablakemelő, vagy valami hasonló marhaság. Viszont mikor ment akkor imádni valóan jó autók voltak, kényelmesek, remekek.

508-ast 2literes dízelben vezettem, a váltója nem a legjobb volt, de én inkább választottam volna, mivel végre csináltak bele egy rendes multikormányt :) (rühellem a franciák bajuszkapcsolós baromságát) Sajnos nem lett belőle vásárlás... :(

Remélem vigyázol a 607-re, klasszikus autó lesz szerintem, kevés van, jó állapotú főleg, viszont szerintem egyszerűen(!!!) szép autó. Sok boldogságot hozzá :)

b.f. 2013.03.17. 12:37:43

@Cövek: szerintem a mazdás srác fényszórómagasság-állító szerkezetre gondolt, nem magára a fényszóró hibás beállítottságára :) Amúgy engem meglep, hogy annyi probléma van azzal az autóval, lehet nem túl jó az előélete.

Roveres ítélethez meg annyit, hogy az egy vicc :) De hát egészségre, mászkáljon csak annyit a tulaj szíjcserék nélkül, előbb vagy utóbb csak szétcsapja a motort... Aztán akkor meg majd kesereghet, hogy húú, miért sajnáltam a pénzt karbantartásra.

Golota 2013.03.17. 12:47:25

Rover tulaj: "pl a motor elnyűhetetlen,hozzá se értek még,se szíjazás se semmi 202000km,illetve egy darab termosztát csere ha úgy vesszük a motoron van"

Azaz nem lett vezérműszíj cserélve eddig. Gratulálok, viszlát a bontóban!

Lacika_35 2013.03.17. 12:49:03

Nekem az a toyota mindig is a szívem csücske volt, de nekem "csak" az L200 jutott:) Én mondjuk nem nyúltam volna hozzá egy 1 hónapos autóhoz, de az övé tényleg nagyon király lett:)

Aldo Moro 2013.03.17. 13:06:58

A roveres gyerek nem tudja mit hajt. Eleve a facelift előtti jobban néz ki. Másrészt nem cserélek szíjat 200 ezer km. alatt? Gratulálok. Ha meg elszakad és belegörbít egy-két szelepet, akkor majd szidja a kocsit. És a gyári magnó helyére berak egy utólagos Sony valamit. Szájon rá 70 ezret és vehet Tv-s fejegységet, gyárit, amit nem úgy néz ki, mint amit utólag mókoltak bele.

A pezsós a másik. Persze, hogy nem lát belőle az utcán, mert egyrész manapság a kutya nem vesz új autót, másrészt az a kocsi nagyon izzadtság szagú lett.

Evil Dragon 2013.03.17. 14:20:14

Hilux-ban már volt szerencsém utazni terepen...nem verte szét a seggem,mint az Uaz...Többet nem tudok róla nyilatkozni :)

hamisnero 2013.03.17. 14:32:55

a fiestás nagyon jó gyerek. szereti az autóját, értékeli, odafigyel rá, nem fikázza, de nem is akar bömösöket "alázni". megérdemli, hogy egyszer egy igazi nagy gépet sodorjon alá a sors.

Hurri Kán 2013.03.17. 16:39:38

Év végén nem lehetne Darwin-díjat odaítélni mondjuk a 10 legostobább írás beküldőjének?

invisibility 2013.03.17. 16:42:13

Soha nem hallottam vagy olvastam arról, hogy a Rower ennyire igénytelen lenne a szervizre. Általában pont emiatt köpködik őket.

samot 2013.03.17. 18:52:05

A rover még gagyinak is gagyi!

Erik von Orhideenwald 2013.03.17. 19:27:56

@el-enor: Hidd el, ha lehetne választani, akkor biztos mást vettem volna. Egyébként nem panaszkodok: a céges autó szerintem mindig a világ legjobb autója lesz - márkától függtelenül. Peugeotból pedig a 607 az egyetlen, ami kényelmes belülről 4 főnek is. Ez ráadásul valami múzeumé lehetett annyira megkímélt állapotban van. :)
Amúgy nem azon van a hangsúly, hogy szar az 508, de nekem kicsi. A 407-ben nagyobb a hely belülről. Titkon még bízom benne, hogy kijön valami 608-as modell, vagy jobb típus, addig meg tökéletes a 607. Nagy, erős, automata és ingyen van.

Plumper 2013.03.17. 20:35:42

a Pözsóval 15.000 km-t tettek meg eddig.
nincs hátsó ablaktörlő, heeee??!! ennyi pénzért?
a vajszínű belső pillanat alatt koszolódik.
térjünk vissza az autóra 150.000 km múlva.

valszeg a Mazda-tulajokat is pillanatragasztóval rakták a vezetőülésbe, ami a használtautó kínálatot illeti.

DrSzoke 2013.03.17. 21:31:05

@b.f.: Mar a mazda sem a regi.A 3-6 szeriarol ugyan nincs tapasztalatom,de az MPV szeria 2000 utan tragikus,tele nem nagy ,de bosszanto es koltseges hibakkal.A 4 hengeres muanyag szivocsonkjaban a pillangoszelepek szethullanak aceltengelyestol,bele a motorba 140e km-nel.Mar kettot csinaltam.A V6 kipucsonkjai repednek toben,hasznaltat ami jo kapni nem lehet mert mind repedt,az uj horror,javitas meg...tart ameddig tart.A csereje meg amugy is nagyszeru mulatsag.Ja es eszik az olajat,mindegyik amirol szo volt 10 evesnel fiatalabb es 200 alatt futott.

DeezL 2013.03.17. 21:40:46

alapból nem valami jó a Rover,és akkor még szórakozik is... de amúgy rengeteg autótulaj szarik az autójára,vagy nincs pénze megcsinálni,és akkor húzza amíg szét nem esik

askthemeatguy 2013.03.17. 21:52:52

pug508

jeeeeez... a TMC vevo szoftvere kva fontos lehet mikor belenyomott 1-2 ev alatt 15,000km-t LOL gyakorlatilag ennyi ido alatt csak bevasarolni meg misére ment vele :)

aki megy 1-2 honap alatt ennyit, annak kell...

utcan en is megneznem, h mi a szar lehet ez :D

Pierr Kardán 2013.03.17. 22:14:52

@Plumper: Nekem is világos bézs kárpitos autóm van, nem koszolódik az olyan könnyen. Feltétele: no kaja, no cigi, no gyerek, no kutya és no szex :-))

Amúgy 2-3 évenként el kell vinni egy alapos kárpittisztításra és máris ragyog a kárpit.

DeezL 2013.03.17. 22:20:43

@el-enor: franciáknak nagyon sok baromsága volt,van és lesz is megoldások terén!:)nekem 2db Peugeot 407eshez van szerencsém a családban:)javítás ügyileg

DeezL 2013.03.17. 22:24:56

@invisibility: @samot:
így van hulladék a Rover meg az angol autók nagyrésze is... szidjuk a francia autókat de az angol autók még rosszabbak higyjétek el:) persze amúgy francia autók közt is van jó autó!

DeezL 2013.03.17. 22:28:29

@DrSzoke: igzaából a Mazda már FOrd... ez a 6os Mazda olyan hibával is rendelkezik hogy 6 éves korára kirügyezik a hátsó sárvédő.... Jaguar,Volvo,Mazda FOrd egy banda...és ráadásul a diesel motorok közül is jópárat közösen fejleszett ki a PSA-val a FORD... minden játszik mindennel:)

Prérifarkasz 2013.03.17. 23:49:12

Hát a Roveresnek gratulálok, elsősorban a hozzáállásához.... nehogy már bedőljön holmi rosszakaró zsebturkászoknak, akik azt mondják, hogy a vezérlést 3-6 évente vagy 50-100 ezer kilométerenként cserélni kellene! Ez csak aljas lehúzás! Nem kell, különösen a Rovereknél nem!
"Egyépként" elismerésem, hajrá, csak így tovább!... Javaslom a műveltségi vetélkedőkön való indulást is!

magyar_ellenállás 2013.03.18. 10:15:50

@Schultenbräu: "Ráadásul a 185 centimmel magam mögé már igen szűkösen préseltem be magam."

Ha vezeted az autót, nem fogsz magad mögött ülni. Akkor meeeg?!

"(Egy Volvo S40-ben már volt szerencsém egyszer az Eger-BP távot hátul leutazni egy 170 cm-es sofőr mögött - soha többet."

A nyelv és a segítségével létrejövő kommunikáció arra is alkalmas, hogy hasonló esetben az anyósülésbe is átkéredzkedhetünk a segítségével. Feltéve, ha ott nem egy szintén 185 cm magas illető utazik. Esetleg lehet cserélgetni a helyet menet közben.

Nem mellesleg az Eger-Bp. távolság iszonyatos másfél óra alatt leküzhető autópályán. Csoda, hogy nem haltál bele.

tyuntyika 2013.03.18. 12:00:44

@Prérifarkasz:

A Roverben emlékeim szerint BMW a dízelmotor, az meg láncos, nincs vezérműszíj...

Prérifarkasz 2013.03.18. 14:14:16

@tyuntyika: Mondasz valamit... De azért vezető- és feszítőgörgők vannak, azok is okozhatnak gubancot...Egyes típusoknál a lánc is hajlamos szakadásra, de a bömös motor nyilván nem ilyen...

tyuntyika 2013.03.18. 14:43:05

@Prérifarkasz:

Ez a 4 hengeres dízel elég stabil darab, nem is szokott benne szakadozni a lánc.
Ha ezzel a résszel gond van, az általában hallható.

Inkább az újabb 6 hengereseknél voltak ilyen gondok.
Ha ezzel a résszel gond van, az általában hallható.

Persze, vízpumpa és környéke az ékszíjas.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.20. 00:40:22

Ez a "be tudok e ulni magam moge" teszt nagyon terjed, bar en nem latom ertelmet. Ha a gyerek akkora lesz mint en mar reg sajat kocsija lesz, jomagam pedig ritkan ulok sajat magam mogott ha vezetek.

Rocko- 2013.03.20. 10:18:16

@visszakettopadlogaz: fejben gyere egy kicsit vissza Európába. :)
itt létezik a kompakt kategória, igaz te magad mögött nem férsz el, de ez a legegyszerűbb teszt arra, hogy ha nem két ember használ egy autót, hanem négyen-öten, akkor elfértek-e. (ismétjelezném, ne a full-size pickupodból indulj ki, hanem egy Yarisból, amit te csak lazán feldobsz a platóra. :D ) szóval itt nagyon nem mindegy, hogy akár 5-10 kilométeren, 200-on meg pláne nem mindegy, hogy a mögötted ülő térdével a vesédet masszírozza, vagy fél óránként kiszállna, mert elgémberedik, vagy 200 kilométer után fitten ugrik ki.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.20. 16:40:11

@Rocko-: ertem en, a baj szerintem a marketinggel van. 5 ules. Oke. Mekkora az az ot ules? Ez olyan mint a kutyakaja. 5 adag, de nincs rairva hogy egy dan dognak vagy egy pincsi nek.

De ha nagy a baj, kozel a megoldas! :) mi lenne ha - a csomagtartot is megadjak literre - lenne egy " hatsoules meroszam " ? Az elso tamla es a hatso tamla kozotti min es max tavolsag.

Pl

Toyota Akarmi, 4 henger, hibrid, 500 liter csomagtarto, 65cm/95cm hatso uleshely. Hm? Akkor nem kene beucsorogni, es a TC szerverpark is fellelegezhetne mert nem lenne annyi kep a hatso ulesen vigyorgo / pozolo ujsagiro tele.

Na? ( copyright ot lepatentolom meg ma! :D )

Rocko- 2013.03.20. 16:54:52

@visszakettopadlogaz: szerintem ilyen létezik, csak jól rejtegetik a gyártók. :)
na meg van amit nem lehet centiben mérni. hiába megvan a fix (ex has) 100 centi, ha közben úgy ülsz, mint ha karót nyeltél volna.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.03.20. 17:03:31

@Rocko-: arra ott lesz az uj rendszerben a " karo nyelo " meroszam!! :D

Prérifarkasz 2013.03.20. 19:05:06

@visszakettopadlogaz: Hát az enyémnek lehet, hogy saját kocsija lesz akkorra, de jogsija nehezen... Pár év, és akkora mint én (172 cm). Most volt 7 éves és már 140 cm... :) Szóval egy jellemző népautóban, néhány év, és nem férne el hátul, bár lehet, hogy így is egy-két év és helyet cserél a zasszonnyal... :)

DeezL 2013.03.21. 15:52:54

@tyuntyika: ezeknek az szokott lenni a baja ha elkerüli a 300ezret akkor főtengely törés... persze az már nem kevés futásteljesítmény