Heti merítés

  2013. február 10. - Nyegleo Címkék: népítélet heti merítés

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Első (tartós) szerelem

36349

´95 Májusában ismerkedtünk meg, metál színű voltál,deréktájon széles fekete sávval ami kihangsúlyozta fekete bőrtetődet, krómozott lökhárítódon megcsillant a napsugár...így becéztelek:Indulj már te k..va.

A fekete SAS ami nem hagy cserben!

60384

Nem bírtam Celica -érzés nélkül végül nem volt jó árban 2.0-es hát megnéztem egy 1.8-as fekete Celicát amiről nem írtak túl sok jót a hirdetésben.

Feltűnő színű, és feltűnően jól gyorsul :)

60366

Az első Mercedesem egy követségi merci volt, sport automata váltóval, kétezres injektoros motorral, elöl zászlókkal ahogy illik. Kétszer annyi javítási számlát kaptam vele, mint amennyit kértek érte, tehát megvettem.

Bajmágnes

60334

Sem rajongó ,sem gyalázkodó nem vagyok. Maximálisan nem érdekel egyik márka sem,legfőképpen ebben a furgon szegmensben.Tegye a dolgát,vigye a motyót és ezt tegye heti 5*.

Kisferrari, avagy útakadály

60338

Jogosítványom megszerzése után csaptam le rá nagymamámtól. Papám halála után csak állt a garázsban éveken át 29 000(!) km-el, gyakorlatilag zsír új állapotában. Mintha akkor gördült volna le a gyártósorról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr525072342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pityubácsi 2013.02.10. 12:06:01

a puntós srác írása rendben van :)
a többi 12 egy tucat

Chabs 2013.02.10. 12:15:09

Punto: Par napja vettem egy Renault 5-ost 1.1 es motorral, 33e merfoldel, 21 eves, zsir allapotban. Hatalmas feeling. Csajok odavannak erte, nagyon gyengusz, elozni cask allo autokat lehet vele,de mar kezdem megszokni. Nincs benne szervokormany, belsejet slaggal is lehet mosni :D Valtoja kicsit hosszu utakon jar. Egy nagy fosnak hangzik, de aki egyszer kiprobal egy ilyet az beleszeret :)

Glocker 2013.02.10. 12:34:05

@Pityubácsi: Nana, ez azért nem annyira hétköznapi :-))

"Kapcsolatunk szomorú véget ért:felrobbantott egy karosszéria lakatos amikor beleheggesztett a benzincsövedbe,de legalább magaddal vitted az egész műhelyt."

Autó-motor doktor 2013.02.10. 12:39:14

Manta: Sosem voltak ezek olyan kiváló autók,mint amilyeneknek be vannak állítva újabban(számomra érthetetlen módon).Persze ritka,meg minden,de attól a maga idejében is egy szar volt,mostanra pedig csak hatványozottan fos.

Celica: Komoly ítélet,rövidebben ennyi: kurva jól gyorsul,de 5 literrel eljár. Persze.

Spacecake 2013.02.10. 12:59:55

Punto:aranyos a kicsike:-)

Leadfoot 2013.02.10. 13:10:37

Merci... 150 ló, 1,5 tonna, automata, gyári 0-100: 10,5 másodperc. Elég érdekes fogalmai vannak a tulajnak a _feltűnően_ jó gyorsulásról.

MT21013 2013.02.10. 13:25:49

@Autó-motor doktor: A Manta B 1975-ben jött ki. Feltételezem a "maga idejében is egy szar volt" hangzatos és szakszerű megállapítás személyes tapasztalatokon alapul. Ebben az esetben akkor önnek már jogosítvánnyal kellett rendelkeznie, tehát legalább 1957-es év szerepel a személyi igazolványában. Gondolom kipróbálta az összes korabeli sportos autót, több éves üzemeltetési tapasztalattal rendelkezik a témában.
Szóval meg ne haragudjon érte, de ön szólja le a Celicás kuncsaftot, miközben ugyanolyan pongyola hülyeségeket ír.
Mostanra milyen? Semmi értelme a kérdésnek uram. 1988-ban fejezték be a gyártását. Már az nagy szó, ha bármilyen ilyen idős autó nem rohad, nem füstöl és átmegy a vizsgán. Ha pedig valaki restaurál egy öreg példányt annak csak örülni kell!

Rocko- 2013.02.10. 13:36:45

milyen rendes a Puntos jányka, hogy autón kívül is be van kötve.

Pepejoe 2013.02.10. 13:48:32

@Autó-motor doktor:

Mitől olyan rosszak ezek? Némi vásárlási tanács jól jönne...

Autó-motor doktor 2013.02.10. 14:06:53

@MT21013: Kissé elragadtattam magam tényleg,eltúloztam a dolgot.Nem vagyok mostanság olyan virágos jókedvemben,de ez már off lenne.

MT21013 2013.02.10. 14:17:33

@Autó-motor doktor: Semmi gond, csak szegény Manta nem ezt érdemli, ezért is tettem szóvá. Persze nem egy Porsche, de nem is volt olyan gyalázatos. Spongya rá és jobb hangulatot kívánok, aztán egyszer ezt a témát még kivesézzük :-)

Pepejoe 2013.02.10. 16:38:37

Áhh, pedig már ráizgultam, hogy megtudom végre: vajh' mitől volt olyan rossz ez a két Manta...:)
Ugyanis mindkettő az én családomban volt, nevezetesen tesómé volt a szürke Berlinetta és a GT/E is.

MT21013 2013.02.10. 17:05:25

@Pepejoe: A GT/E nagyon szép volt. Az épülő házamhoz már nem kellenek nagy cuccok, az asszony kapott egy kisautót, lehet még bekattanok és veszek valami szép Mantát, ha az Astra kombimat lecserélem...

Evil Dragon 2013.02.10. 17:21:21

Kölyök koromban képes voltam éjszaka virrasztani,amikor a Manta Manta cimű film ment a PRO7-en....az sem érdekelt,hogy németül dumálnak :D

Pepejoe 2013.02.10. 17:34:46

@Evil Dragon:
Ha érdekel, megvan (természetesen) magyarul avi-ban. ;)
Németül és VHS-en pedig a másik, Manta - a Film c. klasszikus is.

Frw 2013.02.10. 18:38:36

10 évig mantáztam és nagyon szerettem. Semmi baj nincs velük. Egyszerű mint a faék. Kiválóan meg lehet rajta tanulni autót szerelni.

Manta der film
www.youtube.com/watch?v=SMt0wvOqaV4

New Kidz Turbo ez vidámabb és manta is van benne :)
www.youtube.com/watch?v=A52D7xSFYM0

Faby 2013.02.10. 19:08:42

Azért a Peugeot tulaja se semmi. Hivatalosan 240 ezernél kellene vezérmű szettet cserélni, de 58 ezernél megcsináltatja, ne menjen tönkre 2 hónap múlva? Noooooormáááááális, Margit?
Hacsak nem havonta autózik 50-70 ezret, (márpedig nemhiszem, ha jól adtam össze, kb évi 50 ezer lehet) akkor ez biza jó nagy hülyeség volt, simán benne lett volna még 2-3 év.

krokodilo 1 2013.02.10. 19:43:34

Ha már a vízpumpa rossz lett,ami a vezérlés része..nem akartam/nem biztam a vezérlés többi részében. Igy csere az egész. Igen kb évi 40-50 ezret megyek.De most megint 2000km hiba nélkül :)

waffen55 2013.02.10. 20:05:05

Úgy látom uraim kezdünk javulni és kulturálódni aminek módfelett örülök! :) Régen szerettem hozzászólni 1-1 témához, de annyira sok lett az anyázás és egymás fikázása, hogy elment a kedvem tőle. Pedig ez a párbeszéd nem arra van hanem, hogy ismerkedjünk közel kerüljünk egymáshoz tudjunk a másiknak segíteni akár csak egy jó tanáccsal is...

A Jóskagyerek 2013.02.10. 20:27:27

@waffen55: Menjél már, mit offolsz itt, barát? Emocionális napod van?

;)

Invinoveritas 2013.02.10. 20:51:44

Jók ezek a merítések! Ismét megtudhadtuk, hogy a magyar szakembergárda milyen fasza! A Pözsót telente belezik, mint a vágódisznót, a Mantát meg jó alaposan meghegesztették, műhelyestől. A kedves kuncsaftoknak meg marad az apjuk ...., felnyergelhetik és azon mehetnek haza.
Derék!

Evil Dragon 2013.02.10. 21:38:34

@Pepejoe: Köszi,de már kinőttem ezekből... :) Persze a Manták továbbra is tetszenek ;)

Hurri Kán 2013.02.10. 22:31:41

Egy fos A-Mantát bármikor bevállalnék :)

Pasas 2013.02.11. 02:30:04

@Pepejoe: engem rettenetesen érdekelne a Manta Manta magyarul, hogy tehetném magamévá?

zootyo 2013.02.11. 06:47:34

A mercis milyen TDI motort emleget többször is?! :D
Mi köze van a mercinek a TDI-hez?

Közlekedőedény (törölt) 2013.02.11. 08:06:04

Punto: "Sajnos presztízse sincs az utakon, bár még mindig több, mint egy régi Swiftnek."

Szerinted. A leírásod alapján sincs az 1-es Punto sehol egy 1-es Swifthez képest. A Swift legalább megbízható, és még a 16 szelepes, 1.3-as sem fogyaszt annyit, mint az 55 LE-s Punto nyúlketrec, ráadásul háromszor körbeautózza.

Lesterx 2013.02.11. 08:16:16

A reggeli kávém mellé olvasgatom a merítést.Biztos a hétfői morcosságom teszi,de a Celica-érzés nálam kimerült a mondatok értelmezésében.Végül jól elszórakoztam azon,hova tennék vesszőt a mondatokban.Ez legalább soha nem "hadja" cserben az embert.
A Merci kellene.

ledo76 2013.02.11. 10:08:07

@Közlekedőedény: Ülj már a két kocsiba be egymás után. Mondom ezt úgy, hogy nem nézem le az 1-es Swiftet. Elárulom a Punto is megbízható. Persze az 1.3 16v Swift annyit (sőt kevesebbet) fogyaszt mint az 1.1-es Punto. Muhaha... Hol tanultatok meg így hazudni?

Vitalij 2013.02.11. 14:08:20

@Közlekedőedény:
az 1es swift egy olyan autó, amit azért vennék, mert van 4 kereke, de elárulom neked, hogy inkább felvennék egy rózsaszín inget és beleülnék egy fortwo-ba...

A másik a punto jól néz ki.
A Punto műszakilag kb egyszinten van a Swifttel, vagyis a semmi nehezen romlik el. Így mindkét autó olcsó.
A Puntoba lehajtott üléseknél állítva befér egy ötvenes robogó.
Az első ülés magas mivolta miatt tényleg kényelmes.
Marutiban egyszer ültem féltem! Swiftbe ültem egyszer hátul, féltem, és nem fértem el, majd 10 percig elől, de bár ne tettem volna.

Szóval PUNTO 8/10
Swift 5/10

Közlekedőedény (törölt) 2013.02.11. 15:01:02

Se Puntom, se Swiftem.

@ledo76: 1.3-as Swift nem eszik 7 litert (kivételek mindig vannak), mint ahogy a tesztben leírt 1.1-es Puntoról állította a tulaja. Ez nem hazugság, hanem tény, ha téged csak egy Puntoval vert meg a sors, akkor is kénytelen leszel ezzel szembenézni.

@Vitalij: milyen Maruti? Milyen rózsaszín ing? Robogószállítás? Lovat nem akarsz beletenni? :) ha beülsz egy fogalmatlan anyuka mellé egy S-Maxba és félsz, akkor az S-Max a szar?

Vitalij 2013.02.11. 15:36:03

@Közlekedőedény:
a fogyasztásról csak annyit, hogy egy 1000 köbcentis szívó motoros autó 6litert eszik minimum átlagban, persze ki lehet hozni belőle 5litert is, de sosem fogsz úgy közlekedni vele, sőt szoktam röhögni a 4literes átlagokon is, mert olyat max álmaidban csinálsz. És persze ahogy nő a köbcenti úgy nőnek a fogyasztási adatok...

A punto55 elővárosban-belváros közötti ingázáskor csinál 7 literes fogyasztást.

Az S-Max ronda és szar, függetlenül, hogy anyuka mikor fogant meg.

Ui.: lemértem a gyerek hintalovát, és jelentem befér :)

ledo76 2013.02.11. 16:38:04

@Közlekedőedény: Nem a Punto a feleségemé volt, az is régebben. Nem eszik az sem 7 litert, csak nyélgázon/rövid városi utakon. Az asszonynál 6 litert evett. Ez a teljesítményéhez képest nem kevés (az asszony ráadásul finoman kezelte), de átlagban az 1.3-as 16v Swift alatt eszik, a legjobb barátomnak olyan volt (ő sem egy Fittipaldi). Viszont az 1.1-es Punto menetteljesítményét az ezres Swiftel illene összehasonlítani, mert mindkettő alapmodell. Az általad említett Swiftet az 1.2-es 75 lovas Puntohoz hasonlítsad. Az már legfeljebb egyenesben nyomja le a Swift és fogyasztásban is azon a szinten mozog (nem sokkal több a korszerűtlenebb 1.1-esnél). De nem ez a lényeg hanem, hogy a Punto mint autó sokkal jobb (fék, úttartás, kényelem, praktikusság, esztétikum), persze az is egy ékegyszerű gyösz és ilyennek a Swift is tökéletes.

ledo76 2013.02.11. 16:45:57

@Közlekedőedény: Egyébként az 1.3-as 8 szelepes Swift (ami bő 10 pacival erősebb mint az 1.1-es Punto) tényleg nem fogyaszt többet. De a 16 v hatalmas kamu. Ráadásul ha "körbeautózod" a Puntot pont akkor nő a különbség.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2013.02.11. 21:06:29

"Kapcsolatunk szomorú véget ért:felrobbantott egy karosszéria lakatos amikor beleheggesztett a benzincsövedbe,de legalább magaddal vitted az egész műhelyt."

Ez nagy volt :D

Pasas 2013.02.11. 21:19:43

@Rocko-: köszönöm szépen, a Videán pont nem kerestem.

C@raVWelle 2013.02.11. 22:36:16

Azért király kis kocsi lehet az a Puntó:)

JaxTeler 2013.02.12. 10:57:51

Nekünk volt ilyen Puntonk. Szerethető kis autó volt, el lehetett vele közlekedni. Nem is értem miért akar bárki egy 1.1es autóval bárkit is lenyomni. Most van egy Seicentonk ugyan azzal az 1.1-es motorral itt már nem központi befecskendezéssel. Jó mondjuk van vagy 250 300 kg különbség a két kocsi között, viszont egész jó ki városi motor az az 1.1es, fogyasztás ebben 5 liter körül. Puntoban kb tényleg a 6 reális

Pepejoe 2013.02.12. 12:31:30

@Pasas:

Keresek rá megoldást és eljuttatom hozzád, magadévá fogod tenni eme gyöngyszemet, lovagi becsületszavamra.

(---Flúgos Buszos---) 2013.02.15. 01:32:33

Tanulókocsik csak szervó nélkül lehessenek az utakon, hogy megtanuljanak az emberek parkolni.

Puntos gyereknek is van még mit tanulni, ő is az a kategória, aki képes álló helyben 2-szer 360-at tekerni a kormányon.
süti beállítások módosítása