Michelin-Hiéna: mindig legyen benned nyomás - MEGFEJTVE!

  2012. december 23. - Stump András Címkék: michelin hyundai hiena 2012

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Hohó, egy digitális Michelin nyomásmérő plusz egy Hyundai pendrive. Rutinos hiénák már most tudják, hol kell keresni a választ a még fel sem tett kérdésre. De az csak a poszt végén lesz, előtte hadd mondjam el, miért muszáj vágyakozni a fotón látható tárgyak után.

DSC_4579_michelin.jpg

Pontosan emlékszem, zöldfülű sufnitunerként mekkora baromságnak tartottam az akkoriban megjelent digitális tolómérőket. Mire való a nóniusz-skála? - nagyzoltam frissen szerzett tudásommal. És a mérőórás, századra pontos tolómérő, az smafu? Parasztvakítás ez a digitális buzulás, vakegereknek.

Azóta nekem is van digitális tolómérőm. Igaz, ma is szívesen bogarászom a már tíz éve is öreg, nagyapámtól örökölt, kopott lengyel sublerem nóniusz-skáláját, de ha valamit atombiztosan meg akarok mérni, előveszem a digitális eszközt. A kulcsszó a leolvasási hiba, amit lehet, hogy tizenhét éves suhancként soha nem vallana be az ember frissen vásárolt 21 éves BMW-je mellett, főgonoszként mégis mindig ott lappang az éjszakába nyúló szerelési orgiát celebráló méricskélő háta mögött. Lehet, hogy pontos az az analóg subler, de ha egy barázdát félrenézünk a kilenc osztásból, máris megvan a fatális mérési hiba, megszorul a siklócsapágy, nyög a vas.

Leolvasási hiba nem fordulhat elő velünk, ha digitális a nyomásmérőnk. Nem csalhat az ütéstől eldeformálódott Bourdon-cső, a klasszikus pálcás eszközön sem fogjuk összekeverni a psi-skálát a barral. És hogy milyen fontos a helyes guminyomás, arról utoljára akkor lamentáltunk, amikor...

Na, erre kell emlékezni, hogy meg tudjuk válaszolni a kérdést:
Milyen anyagból volt Csikós nyomásmérője, amikor 2010-ben Olaszországba mentek a Mercivel?
A helyes választ leghamarabb bekommentelő olvasó nyeri a nyomásmérő-pendrive kombót. A kérdés nem könnyű és nem véletlen, de volt erről szó. Sok sikert!

carrera_1.jpg


drivex_molino.jpg

bbuilder.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr84976659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ovrdooze 2012.12.23. 08:49:23

belsoseg.blog.hu/2010/08/10/olaszorszag_jaras_csaladdal_oreg_kombival
egy benzinkúti guminyomásmérő ahogy nézem ezért fém, gumi meg műanyag

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2012.12.23. 08:51:41

Agip kúton lévő levegő töltő/ürítő oszlop?

holysmoke0523 2012.12.23. 08:54:36

otthon hagyta és amit talált épp ahol

RigoP 2012.12.23. 08:57:07

először kúton mérte, majd eszébe jutott, hogy van egy nagyon régi, orosz, bakelit guminyomásmérője :-)

Garp 2012.12.23. 09:02:36

@Leadfoot: ön nyert! basszus rémlett h bakelit de nem mertem beírni, inkább kerestem, azt is rosszul :D.
belsoseg.blog.hu/2011/08/18/fujjuk_hogy_meg_ne_szivjuk
video, kb 45mp-től.

ommm 2012.12.23. 09:45:53

@Leadfoot: így van! Gratulálunk!

dieselrocket524 2012.12.23. 09:48:07

baszus tudtam h ezekozot a videok kozot kelet volna keresgelni :S csak azt hitem h jol el van dugva valameik képen a korabi vagy kesobi ERA s szerelos cikekben :S

Leadfoot 2012.12.23. 10:01:32

@ommm: Éjjel frankón azt álmodtam, hogy hiénázok. :-D

Leadfoot 2012.12.23. 10:19:57

@Garp: Ez már hiénafüggőség. :-D

rolls 2012.12.24. 11:06:32

(off - bocs, - de ott nem lehet hozzászólni.)
Köszönöm! Szép volt Koncz Jani!
totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/12/24/csillagpor/
(on)
Boldog Karácsonyt!
:)
süti beállítások módosítása