A napszemüveg büntet

  2012. november 15. - Stump András Címkék: ferrari kémfotó napszemüveg f70

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

ferrari-f70-factory-6

Ez egy hivatalos Ferrari fotó. A várva várt F70-es fejlesztéséről. Mosolyra nyílt a szám, amikor belenéztem a hírbe. 1978? A piros szigszalaggal odatákolt kábeldzsungel, a poroltó a sarokban, az olaszos káosz. Mind semmi ahhoz az archoz képest, azzal a napszemüveggel meg a piképólóval.

Szerintem Jack Nicholson, bár Pista Mr. Smith-t mond. Kell a napszemüveg a szupersportautó-fejlesztéshez, egy percig sem vitatom. Pokolba az örvénymintás fóliával, ilyen gyári kémfotókat kérünk még!

Akinek meg unalmas a Ferrari, tessék, egy videó az archívból.

Ja, ez nem is Ferrari.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr674908932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w a s d 2012.11.15. 20:36:49

Nekem az "öreg digó" kifejezés jutott eszembe a képet látva.:D

GamesBond 2012.11.15. 21:15:51

Na erre mennyi paraszt fog ráugrani :-)

Gyorshajtás! Jelenccsük fel! :-D

Egyszer a Szentedrei úton próbálhattam ki egy Viper-t... életem legrosszabb emléke... azzal a géppel tötymörögni a sorban ÁÁÁÁááááá.... csak arra figyelni, hogy nehogy ugorjon a ménes. Nagyon fájó emlék.

voroseltolodas 2012.11.15. 21:42:56

Kevin Costner a Több mint testőrből.

biker_kolee 2012.11.16. 00:10:27

Bárki is ez, lennék a helyében, na. Így, őszesen, napszemüvegben, piképólóban.

castroll 2012.11.16. 08:34:04

Esküszöm, nem vagyok "más", de én is a pasit szúrtam ki egyből. Hihetetlenül macsó! Elképzelhető, hogy beállított fotó, de nem hiszem. Hol vannak ehhez képest a Jürgenek (R8, SLS, M3)! Hamisítatlanul olasz.

Inner Circle 2012.11.16. 12:04:18

Ebből a pasasból ezzel az arccal simán lehetne internetes mém, vezethetné JFK autóját, a pápamobilt, a Milleneum Falcont stb. :D

Prérifarkasz 2012.11.16. 21:01:47

Ja, nekem is a napszemüveges csávó szúrt először szemet - napszemüvegben autót szerelni, a Ferrarinál ez a kötelező védőöltözet része... Aztán a kábelrengeteg... Harmadsorban meg azon kezdtem el gondolkodni, hogy mi lehet ennek a képnek az üzenete? Szerintem az, hogy a zseni átlátja a káoszt... ;)
És persze, hogy nekem is olasz autóm van... ;)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.17. 00:52:10

mondjuk kezdem erteni miert gyulladnak ki a Ferrarik! :D

amugy a kepben benne van minden ami olasz!!! Lezsereseg, eletorom, piros ( szigszalagos ) ferrari, dolce vita!

amugy meg a nota is mondja: " egy gazdag oszes halantek egy fiatal nonek ajandek! " :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.17. 00:56:21

ugyanez SLS tervezes/teszteles kozben: Jurgen Hasselgrun vekony "Brinkmann" keretes szemuvegeben ( 62eves, elvalt, 17eves kora ota van a Mercedesnel, heti 167 orat dolgozni mert egy ora pihenes jar ) egy patika tisztasagu SLS ben gondterhelten mered egy computerre de mar tudja a valaszt a problemara..... az olasz munkatarsarol meg nem tudom elkepzelni hogy ne lenne 3hetet nyaranta valamelyik olasz nyaralohelyen - 2 hetet a feleseggel egy hetet a baratnovel.... :D

voroseltolodas 2012.11.17. 21:06:27

Hétszentség,hogy gyúr is mert teljesen kinyújtott karral nem lehet gombokat nyomogatni, ez csupán a tricepsz befeszítését szolgálja a fotó erejéig.

Vizilabda 2012.11.28. 08:47:00

A videón milyen automobil látható?
süti beállítások módosítása