Így halhat meg egy Lexusban

  2012. július 21. - ZáchDani Címkék: versenypálya Lexus Hibrid

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Nagyon bátor az a reklámcég, amely kitalálta, hogy a halálfélelemmel próbál népszerűvé tenni egy alapvetően nyugalmat árasztó autót. Pedig pontosan ez történt a Lexus esetében. Úgy látszik, a japánok is megelégelték, hogy potenciális vásárlóik minden eddigi próbálkozásuk ellenére nem tartják elég karakteresnek a kínálat tagjait, ezért elhatározták, hogy az új GS450h esetében szakítanak az eddigi hagyományokkal. A radikális forma csak az első lépés volt.

Vályi Pista nem említette, hogy merre járt a pulzusa az új GS nemzetközi bemutatóján, igaz, ott nem volt versenypálya és profi pilóta sem. A videóhoz viszont mindent megszerveztek, így a potenciális ügyfelek pulzusa a próbakör alatt villámgyorsan 120 fölé emelkedik. A többség minden pillanatban retteg.

A gyáriak elégedettek, hiszen az eredeti cél pontosan ez volt. Mindenki tapsol és még a majdnem szívrohamot kapó hölgy is képes kiszállni. Kérdés, hogy ettől megjön-e a kedve a 345 lóerő összteljesítményű, a nullaszázat 5,9 másodperc alatt teljesítő hibrid, vagyis villany- és benzinmotorral hajtott szedánhoz, vagy mégis valami visszafogottabbat választ. 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr304669559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.07.27. 12:07:03

@Ratsche: Annyi kulonbseggel, hogy a reszecskeszuro mivel optimalis esetre es nem maximalis terhelesre van tervezve, az aramlasi sebesseg miatt ohatatlan, hogy gyorsitaskor, fokozott terheleskor ne legyen lathato reszecske kibicsajtas.

Globetrotter2014 2012.07.27. 17:41:38

@Ratsche: az M3 V8ról lesz downsizeolva. A 328i hagyományosan sorhat volt (ami valamiért nagy BMW perverzió). Elvileg a 325i is a lebutított sorhat volt.

Az ilyne túlhúzott 4hengeresnek 23inek kelett volna lennie. Csak gonodlom a 323ast a mazda már lenyúlta.

Globetrotter2014 2012.07.27. 17:49:34

@NperA: még kapható T6: vadiój fejlesztés, legutóbb talán az S60ashoz dolgozták át 330 lóerősre Polstar csomagban.

Nem értem miért menne a levesbe. Ha kidobják nagyon fog hiányozni, inkább osszeák le a fejlesztést.

Mintha a V40es kapott volna 5hengeres T5öst.

Igen én is érdeklődéssel követtem a fejleményeket, részben mert az újonnan vett volvóm értéktartása is függ a márka sorsának alakulásától másrészt lassan cserélni is lehetne a bálnát.

Én azt látom hogy a márka stabilan megy a Fpord alatt elkezdett úton, bár az XC60 tervezőjét elkültdék, mind újabb volvo ugyanazt a formát kapta meg. És forddal közös technikát. A választott irányban jól is fut márka szekere.

A gondom az őjonna tette bejelentésekkel van. A scaalble paltform szerintem marhaság, hiába akarja a VW is bevetzetni. A 4henger pedig végképp örültség.

NperA 2012.07.27. 17:54:56

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Milyen adalékot kevernek az üzemanyagba? Gondolol az nem AdBlue. Az AdBlue lényege az, hogy a katalitikus reakcióba fecskendezzék bele, az az SCR-be megy.

NperA 2012.07.27. 18:21:36

@ZF2:

A T6 (más nevén SI6T) egy nagyon régi motor, emelték a teljesítményét és van Polestar változata is. De maga a motor egy igen régi dolog már. Ha minden jól megy, akkor ezt megtartanák a VEA mellett, hogy legyen valami 400 ló körüli motor is. De ez még nem biztos.

Jelenleg a T4 a legerősebb benzines V40, az viszont egy Ford 1.6-os GTDI 180 lóval. A T5 ha jön is bele akkor is a 4-hengeres motor lesz, ami a többi modellben kapható MY12 óta. A régi "klasszikus" T5 nincs többé.

Amióta leváltak a Fordról azóta az arculatot megpróbálják sajátra alakítani. Ez talán még nem látszik annyira, de a MY14-es modellek nagyon izgalmasak lesznek. Nincs sok Ford alkatrész, vagyis fogalmazzunk úgy, hogy egyre kevesebb.

Jön egy saját scalable platform, ami most készül. Teljesen alapokról fejlesztik, saját Volvós platform lesz. Az új modellek mind arra épülnek. A jelenlegi német vezetés célja az, hogy 2020-ra legyen 800k újautó eladás és a Volvo a luxury szegmens részese is legyen. A Concept You ennek volt előhírnöke.

www.teknikensvarld.se/2011/09/12/23760/volvo-concept-you-avslojad--exklusiva-bilder/

Majd 2013-ban gondolom egyre több hivatalos hír is lesz. Ha még itt leszek a fórumon, akkor a Volvós topikokba linkelem.

Ratsche (törölt) 2012.07.27. 18:56:34

@ZF2: Koszonom, de ismerem az osszes modellt es motort. 323i is letezett, tobb generacional is, legutobb az E90ben, N52es motorral. 323i jelzest mas nem hasznalt, a Mazdae is 323F volt, es bo 10 eve nem gyartjak.

Globetrotter2014 2012.07.27. 21:11:34

@Ratsche: ismereteim szerint az F csak az 5ajtüs volt. A töbi 323 (4 és 3 ajtós, köztük egy vicces GTR),A BMW is használt 323as széámot ez igaz (mintha elég rég lett volna), de rendszerint odatette i vagy a d-t. Akőrhogy is, ha a 184 LE motor 20i, akkor a legerősebb kétlyityis turbó sem érdemel ilyen magas (pláne kabala)számot.

Globetrotter2014 2012.07.27. 21:15:28

@NperA: szerintem a T6 úgy rédi mint a D5. A szémozás változatlan de azért dolgoztak rajta rendesen.

V40 van 5hengeressel T5 néven (igaz az még az S40 átdoglozott platformja)

A concept you-t láttam élőben Frankfurban. Van mit szelidíteni rajta, leginkább a PV-s orrot kellene eltüntetni.

Horbury ennél alkotott jobbat is, nem értem minek ez az útkeresés.

2012.07.27. 23:26:04

@NperA: Fogalmam sincs, azt tudom, hogy fustolescsokkento adalek. Majd megkerdezem. Allitolag kotelezo. A buszoknal, teherautoknal.

autokatalog 2012.07.28. 01:06:05

@ZF2: "Csak gonodlom a 323ast a mazda már lenyúlta."

A Mazdatol fuggetlenul minden eddigi harmasban volt mar 23I,eloszor 1977-ben.

NperA 2012.07.28. 08:47:43

@ZF2: "szerintem a T6 úgy rédi mint a D5. A szémozás változatlan de azért dolgoztak rajta rendesen.

V40 van 5hengeressel T5 néven (igaz az még az S40 átdoglozott platformja)

A concept you-t láttam élőben Frankfurban. Van mit szelidíteni rajta, leginkább a PV-s orrot kellene eltüntetni.

Horbury ennél alkotott jobbat is, nem értem minek ez az útkeresés. "

V50-re gondolsz? Abban volt T5 5-hengerrel, de az most kifutott. Még Classic néven ment korlátozott ideig. Most már csak a V40 van, a C30/S40/V50 kifutott.

Most nem tudom megnézni mikor ment SOP-be a T6, de régen. Azóta nem piszkálták, a Polestar machinációja az külön szálon fut.

A D5 néven futó motor (D5244T11) valóban újabb sokkal. Az szépen felment 163 lóról valami 215-re mostanára. Ami a D4 AWD az volt régen a D5 163 lóval. Ezekkel a teljesítménykódokkal jól megkeverik az embert, csalafinta.

A Concept You üzenete az akart lenni, hogy az ergonómia és a felhasználó kerül a fókuszba. És a skandináv luxust próbálják átültetni autóba. Fut egy Designed Around You vonulat, ennek része a Concept You. A PV-s orr kicsit vad, nekem speciell tetszik, de én nem is vagyok teljesen normális :-)

Globetrotter2014 2012.07.28. 16:32:28

V40 T5 (254LE, 2.5l ):
www.volvocars.com/fr-be/all-cars/volvo-v40/details/pages/technical-spec.aspx
Bár igaz hogy a dízelmotorok is 2010ben bevzetett új D3 és D4esek.

Az árakkal is ravaszak voltak. A D3 tkp a 2.4d-t váltotta, és azzal került egy árba. A 136 LE meg ment a levesbe.

Most újragondolták, szerintem is marha nagy volt az űr a 115 és a 163LE között.

A Wiki szerint a mostani sorhatosok 2007es fejlestések (Ford együttműködéssel, igaz csak a volvo használja) a mostani szívó 3.2 és a 3.0 T6.

NperA 2012.07.28. 16:43:29

@ZF2:

Ez vicces, én a svéd oldalt néztem és nincs benne a felsorolásban. Majd megpróbálom kinyomozni, hogy melyik helyes. Jó lenne egy T5 a kicsi autóban, mert a T4 nem annyira mozgatja.

Most megint van 136 lovas dízel, az a D3. Ez is 5-hengeres, csak le van butítva. A régi D3 lett a D4, az 163 lovas.

Igen, a 3.0-ás turbós (kódneve SI6T) nagyon régi motor és részben Ford. Nem rossz szerintem, remélem még megmarad egy ideig. Fel kell nyomni 400 lóerő közelébe, aztán akkor lesz prémium kocsikba is erőforrás.

Múltkor mentem az irodából a motorgyárba és egy T5-ös C70-est kaptam. Ez még az 5-hengeres régi motor. Néha volt egy kis előzés az autópályának csúfolt E20-on (váltva 2+1 sávos), aztán pedig 1-1 sávos út. Az az 5-hengeres hang még mindig lúdbőröztet :-)

Globetrotter2014 2012.07.28. 16:59:25

@NperA: a V40est a belgáknál gyártják, gondolom ezért írnak be többet :)

Pont ma reggel vezettem egy 136LE D3as XC60ast. Autómatával is elmozgatja, komoly esélyes utódnak :)

Itt a prémiumautók 163LE alatt fogynak. Még a BMW is lehomologizáltatja a 20d-t. Asszem úgy 1500 euro adó múlik rajta...

Ratsche (törölt) 2012.07.28. 17:04:43

@ZF2: "A BMW is használt 323as széámot ez igaz (mintha elég rég lett volna)"

Hogy lett volna regen az E90?

"akkor a legerősebb kétlyityis turbó sem érdemel ilyen magas (pláne kabala)számot."

Az N52 speciel atmoszferikus, es hathengeres.

Miert kell mindent ketszer leirnom?
Miert nem sikerul elsore megerteni?

(Bar mivel eletedben nem vettel uj BMWt, igazabol tokmindegy, hogy mit gondolsz. Mint ahogy az is irrelevans, hogy en mit gondolok a Volvo T5 motorjairol, mert az eletben nem fogok venni.)

Globetrotter2014 2012.07.28. 17:14:15

@Ratsche: most futottuk végig a kolégával egy cserét. 530iből X3 2.0d lett.

Nem vagyok elkötelzett márkahívő mindig mindent megnézek ami szóba jöhet vagy érdekel (pl infinitim aligha lesz mégis teszek náluk egy tiszteletkört :) ).

Talán a héten lesze egy tiszteletkör a bajoroknál is :)

De abban amit keresek a volvo jobb lesz, ahogy az előző 2 alkalommal is az nyert.

NperA 2012.07.29. 09:56:26

@ZF2:

"a V40est a belgáknál gyártják, gondolom ezért írnak be többet :)

Pont ma reggel vezettem egy 136LE D3as XC60ast. Autómatával is elmozgatja, komoly esélyes utódnak :)

Itt a prémiumautók 163LE alatt fogynak. Még a BMW is lehomologizáltatja a 20d-t. Asszem úgy 1500 euro adó múlik rajta... "

Igen, nem Torslandában készül. Majd kiderül mikor jön a T5, érdekes lenne vezetni,

Nekem XC60-ban meghatározó élmény volt a VEA motor motor legerősebb változata. Vittem a Hällered tesztpályára, aztán ott mindenféle víztesztet végeztünk rajta. Az a motor olyan 280 lóerő köré volt lefojtva, de a twincharger miatt a nyomatékgörbéje kábé olyan mint egy sámli. Gyakorlatilag akárhol is adott gázt az ember úgy indult meg mint a mérgezett egér. Nem okozott gondot a megengedett 110 km/h tartása :-)

A D3 motor igen jó, az 5-hengeres jellege miatt a hangja sem szokásos 4-hengeres. Kész csoda, hogy létezik.

Józanul gondolkodva a 163 lóerő mindenre elég.

HSD 2012.07.29. 14:26:43

@Rocko-: Tudod mi az igazán irritáló, az ilyen kis kibic gyíkok szánalmas, erőtlen benyávogása a partvonalról. :)

HSD 2012.07.29. 14:31:18

@Nivta: Kisköcsög, előálltál már a "szemétbe hajított több száz kilónyi akkumulátor"-t tartalmazó hibridek listájával? Nem? Akkor a pofádat alapállásba helyezed, és lekushadva, megszégyenülten visszahúzod a beledet az odúdba! LOL! :)

HSD 2012.07.29. 14:56:12

@NperA: "Megsúgok valamit, te retardált. Ha az egész Spritmonitor összes bejegyzését átlagolom akkor sem lesz teljes az átlag, mivel nincs benne minden jármű."

Hinnye, azta miket tudsz! Ezt SOHA nem gondoltam volna, eddig azt hittem, hogy a spritmonotoron MINDEN EGYES jármű fent van amit valaha legyártottak, "Te ámokfutó primitív féreg"! LOL! :)
Tényleg ritka csemege összefuti egy ennyire ostoba, tudatlan csákóval "te baromarcú féreg". :)

"Látom a Honda Clarity kiesett az emlékezetedből, esetleg a hidrogéngyűlöleted elhomályosította éleslátásodat."

Kedves ostoba tahókám! A Clarity-ban hány belsőégésű motor van ami hidrogént éget? Mivel erről sincs fingod sem, ezért elárulom - de kizárólag csak azért, hogy még jobban megszégyenülj, ha ez még egyáltalán lehetséges LOL! :) - hogy pontosan nulla db! Az az egy üzemanyagcellás elektromos autó te "primitív barom". Abból ugyanúgy egyetlenegyet sem adtak el - tekintve a millió dolláros nagyságrendű gyártási árát -, csak a hozzád hasonló ostoba hülyéknek lett kitalálva parasztvakításnak mint amilyen Te is vagy! :) Kb. 15 db-ot lehetett belőle belőle bérelni egyedül Kaliforniában és ott is csak kiválasztott celebek számára. De menj nyugodtan el a Hondához és vegyél belőle! LOL! :) Ameddig ez nem sikerül, minden nap visszajöhetsz bocsánatot kérni! :)

HSD 2012.07.29. 15:09:37

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az USA-ban az európai koszos-szaros-rákkeltő dízelek döntő többsége nem képes teljesíteni az ottani előírásokat - ott ugyanis nincs ilyen elképesztő pofátlan módon kettéválasztva és mesterségesen magasabbra húzva az elavult koromdízelek emissziója -. Ehelyett minden személygépjárműnek egységesen ugyanazokat a feltételeket kell teljesíteniük üzemanyagtól függetlenül, ebből pedig egyenesen következik, hogy az elavult koromokádó dízelek orbitálisan nagyot elhasalnak ezen.

HSD 2012.07.29. 15:17:09

@Könnyen elkaptuk, uram!: Pontosan, minden dízelbuzi ezzel csinál magából hülyét. Számukra a CO, CO2, NOx, ...stb gázok sem léteznek hiszen nem látják azokat, ennek ellenére azért alkalomadtán beledöglenek. LOL! :

HSD 2012.07.29. 15:28:03

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az USA-ban csak a 3. generációs Prius-ból kb. másfélszer annyit adnak el, mint az összes gyártó összes dízel személygépjárműjéből együttvéve! :)
Az összes hibrid meg 4:1 arányban veri le a dízeleket eladásban úgy mint süsü a cölöpöt, plusz a hibridek eladásainak növekedése lényegesen meghaladja a koromdízelekét.

HSD 2012.07.29. 15:30:07

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem kell csodálkozni, bömbösgörénynél nagyobb köpönyegforgatót nagyon nehéz találni a galaxis ezen a táján. :)

HSD 2012.07.29. 15:40:06

@NperA: "Szerintem szükségszerű a dízel hibridek elterjedése."

LOL! :) Eddigi "szakértéseidből" akkor viszont egyenesen következik az állítás ellentéte! :)

"Ellenben egy nyergesvontató a hajára kenheti a hibridhajtást, amint kimegy az autópályára onnantól a dízel a főszereplő."

Az olyan ostoba tuskók, akinek halvány lila fingjuk sincs a hibridek működéséről, pontosan ezt hiszik. Aztán amikor meg jönnek az autópályás tesztek és a hibridek kurvára megverik a nem-hibrideket üzemanyagfogyasztásban, akkor meg csak kidülledt szemmel tátognak mint a partra vetett hal. LOL! :)

NperA 2012.07.29. 18:13:41

Úristen, visszajött HSD. Bannolja már valaki, kérem szépen. Túl sokat kell szkrollozni az ámokfutása miatt :-)

NperA 2012.07.29. 18:24:38

@HSD: megkértem a modokat, hogy bannoljanak már. Köszönjük az eddigieket és maradok tisztelettel...

HSD 2012.07.29. 18:31:53

@NperA: Amikor Te katasztrofális vereséget szenvedsz, akkor kétségbeesésedben ezzel akarnád megmenteni magad? Ez kb. olyan szintű értelmetlenség mint az összes eddigi ostobaságod. :)

NperA 2012.07.29. 19:12:21

@HSD: nagyon jó, folytasd kérlek.

Globetrotter2014 2012.07.29. 19:32:15

@NperA: na ezt sosem értettem. Ha ennyire tuti az technológia én kihozattam volna egy 5hengeres 1.6ost 200 LE alatt és egy nagyobb sorhatost a 200-300LEre (plusz hibrid). Ez a 2lityis egyenmotor számomra nem felfogható racionálisan.

Ha tudsz fejlesztőkkel beszélni, NAGYON-NAGYON hiányzik (és ebben nem vagyok egyedül) az automata váltóról a kormányfüles üzemmód. A váltókulisszán nem ugyanaz... Akkor is ha a GT nem a sportos váltásokról szól, ez nem lenne nagy fejlesztés, de zavaróan hiányzik... És ha már hozzányulnak Dben is írja ki a fokozatot. Az XFnél ezt már módosították, pedig ők sokkal lassbban fejlesztenek a válás óta mint a Volvo... Szerintem többet érne mint a dizános váltógomb...

NperA 2012.07.29. 20:25:18

@ZF2:

A VEA-családon kívül lesznek kisebb motorok, de ez még a jövő zenéje. Ott lesznek "gyengébbek" is. És még nem biztos, de remélhetőleg marad a soros 6-os is. A hibrid pedig jön Európában dízellel, a nem dízeles piacokon pedig benzinessel XC60-ba költöztetve. Nem egy HSD, mert az teljesen le van védve szabadalmakkal, de működik.

Ha van alkalmam, akkor beírom. Mindig vannak ötletgyűjtő fórumok, ott ezeket el lehet hinteni. A kormányra a füleket gondolom opcióként "bármelyik" modellre be lehet csempészni, a D-ben számozás pedig pusztán programozás kérdése.

2012.07.29. 20:58:32

@NperA: "Ezzel kapcsolatban tudok mondani jó híreket neked, mivel dolgoztam velük. Ami 8-10 éves az legfeljebb Euro4-es. Volvo fenékvázra épül Wrightbus kaszni. Ezek nem rendelkeznek részecskeszűrővel, cserébe valami elképesztő módon el vannak hanyagolva. "
Mint irtam volt, lofasz, esti fenyben. Nem, a Wright-volvo elenyeszo resze a buszoknak.
De minek AdBlue beontonyilas, ha NINCs reszecskeszuro, mint Te allitod?
Biztos tudod a valaszt, hisz ismered az osszes londoni buszt.
Csak az a gaz, hogy Londonban nem egy ceg buszai fordulnak meg. Marmint busztarsasag buszai.
Igy kotve hiszem, hogy ismerned es dolgoztal volna az osszes cegnel.
Tudod: Arriva, First, UNO, stb.

Globetrotter2014 2012.07.29. 21:02:12

@NperA: nekem sem tűnik akkora munkának, pont ezért fura hogy még nem hozták ki.
Személy szerint a kettőnél több zónás klíma hiányát is versenyhátránynak vélem, de gonodlom ez platfrom hiba, szerintm már 2006os S80ban is kevés volt.

A dízelhibridből jó lenne végre látni egy rebndes működő darabot. A Pug modelljeit egyelőre a francia adórendszer tartja életben,,,

2012.07.29. 21:11:04

@Shadowbull: "Ezzel azt feltetelezed, hogy a jarmu mindig konstans 5mg kormot bocsat ki kilometerenkent. Csakhogy ez nem igaz."

igy van , van amikor tobbet, van amikor kevesebbet bocsajt ki.

A reszecskeszuro gondolom, nem maximalis terhelesre, hanem optimalisra van hangolva. Tul nagy folytast adni a motornak gondolom nem szerencses. A gyartok szempontja egyebkent is az, hogy megfeleljenek az eloirasoknak.

Az eloiras pedig meghatarozza, hogy a merest meleg motornal, adott fordulatszam mellett (ezert irtam a legelejen, hogy furcsa mod nem kell 4000 -ig porgetni a dizelt), a benzineshez kepest lenyegesen megengedobb kibocsajtasi ertekekkel is megfelel a dizel.

Namost: hideg motorral, fokozott terhelesnel az optimumra hangolt reszecskeszuron sokkal gyorsabb aramlasi sebesseg mellett, sokkal nagyobb mennyisegu kipufogogaz aramlik at, mint amit kezelni/megkotni kepes.

Tehat a kerdes, hogy a kipufogogaz jathato-e, es milyen korulmenyek kozott, innentol szemorvosi, optometrikusi kerdes, te is elismerted, hogy van reszecskeszennyezes.
En latom.

2012.07.29. 21:15:16

@HSD: Nekem az is gyanus, hogy a nagy nyugati gyartok ismet elkezdtek a benzinesek fejleszteset, jelentos penzeket olve bele. Eddig a dizel volt a sztar.
Miert nem a dizelt fejlesztik tovabb?
Mellesleg azt olvastam, hogy valamelyik francia beprobalkozott a dizel-hibriddel, de nem vevo ra a piac.

2012.07.29. 21:37:46

@NperA: "Ahhoz, hogy a regeneráció beinduljon min. 120Km/h-ás tempót kell tartani 5-10 percen keresztül. Ez lássuk be, csak autópályán lehetséges. És itt a hiba!! Kis hazánkban nem közlekedik mindenki így. Sok a városi autó, kis távolságokkal. Pl. a taxisok ugye.

A DPF telítődik. A gazda nem megy autópályán, mert minek menne, ha nincs arra dolga. A vezérlőegység gyűjti a paramétereket és bár látja, hogy nem teljesül az összes feltétel, nekiáll a regenerációnak. Hogy miért, azt csak a „nagy fehér szoftverfejlesztő” tudná megmondani. "

2012.07.29. 21:48:32

@NperA: @Ratsche: @Rocko-:

"Egy bizonyos mennyiségű korom eltömődés után azonban a részecskeszűrő kényszerített regenerálása már műszerekkel sem végezhető el. Ebben az esetben:

"Kézzel" kell kitísztíttatni az eltömődött szűrőt, majd ezután diagnosztikai műszer segítségével töröljük a fennmaradó hibákat, ha szükséges elvégezzük a kényszerített regenerálást. Ám ez nem végleges, mert a legközelebbi ilyen esetben, mikor a szűrő már teljesen eltömődött, ismét el kell végeznünk a beavatkozást...
A szűrőt cserélni kell, ami nagyon költséges ( 150.000 Ft- 1.250.000 Ft ) és az új szűrő előbb- utóbb ismét el fog tömődni...
A részecskeszűrőt véglegesen el kell távolítani a rendszerből."

Egy magyar szerviz ajanlata.
Ezek szerint lehat a reszecskeszuro a vitankban, hogy van-e lathato kibocsajtas, nem jatszik, mert akar egy par eves auto is lehet, hogy a nelkul fut!
Tehat: lathatok kormot a korszeru dizeleknel is!

Rocko- 2012.07.29. 22:24:34

@Könnyen elkaptuk, uram!: az ugye megvan hogy ez nem válasz a feltett kérdésre?

2012.07.29. 22:32:59

@Rocko-: Hogy fustol-e a dizel? Aaaa az sose! Ha kiveszik a reszecskeszurot, akkor se! Hidegen meg egyaltalan!
Tenyleg, szakember: a reszecskeszuro kiegetesenel milyen kemiai folyamat zajlik le? Mi lesz az igy elegetett szenhidrogenbol, egy korszeru dizelnel?

Rocko- 2012.07.29. 22:40:05

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hozzávalók 12 darabhoz: 1 tojás, 15deka liszt, 3 dl tej, 1 dl szódavíz, késhegynyi só, cukor. A kisütéshez olajat használunk. - A tojásokat a cukorral, a sóval, a tej felével és a liszttel mély tálban jól elkeverjük, hozzáadjuk a többi folyadékot, és habverõvel jól kidolgozzuk úgy, hogy ne legyen csomós. A palacsinta tészta híg, tejszínsûrûségû legyen. Ha nagyon sûrûnek találjuk, tejjel vagy szódavízzel hígítjuk. Jó ha elõbb próbasütést végzünk. Ha gyenge a palacsinta tészta, még egy tojással vagy kevés tésztával elkevert liszttel sûríthetjük. Keverés után legalább egy órahosszat pihentetjük.

ha már szándékosan elbeszélsz mellettünk, akkor legyen értelme is.

A csúsztatott palacsinta

Hozzávalók: 4 tojás, 5dkg vaj, 10dkg liszt, 2 1/2 dl tej. só, 10 dkg vaníliás cukor, olaj a kisütéshez.
A vajat habosra kavarjuk, egyenként hozzáadjuk a tojássárgákat, a lisztet, a sót, és a tejjel lassanként elkeverjük. Végül könnyedén hozzákeverjük a tojások kemény habját. A csúsztatott palacsinta sütése eltér a többi palacsintáétól, mert csak az egyik oldalát sütjük meg lassú tûznél. Amikor az egyik oldala rózsaszínûre sûlt, egy kerek tálra csúsztatjuk kisütött felével lefele, vaníliás cukorral megszórjuk, és a következõ kisült palacsintát rácsúsztatjuk. Így folytatjuk felváltva, amíg a palacsinták mind kisülnek. A legutolsót megfordítva borítjuk a palacsintára. Azonnal fórrón, vaníliás cukorral meghintve tálaljuk. Ezzel el is készült a csúsztatott palacsinta.

2012.07.29. 22:45:27

@Rocko-: Ugye az megvan, hogy kerdes nem volt?
En allitottam valamit: a dizel kormoz.
A meghatarozas szukiteseert nem en vagyok a felelos.
Ugyanis a kriterium szukult: a modern nem!
a hatarerteken belul csak, az meg nem latszik!
A terheles az nem jatszik, ne vizsgaljuk!
A reszecskeszuro az megallitja!
A kiegeteses uzemnel se fustol, mert miert is?
Na, ezeket a kifogasokat nem en soroltam.
Mi jon meg? hogy nem lathato a koromkibocsajtas ejszaka alagutban?

2012.07.29. 22:51:25

@Rocko-: Sajnallak, hogy nem erted, amit irok.
Vagy el se olvasod.
A reszecske szuro nem szabalyozott.
A reszecskeszuro eltomodik, tisztitani kell
a reszecskeszuro optimalizalt, tehat az eloirt hatarertekek teljesitesere kepes. A tulmeretes szuro tobbletfojtast adna a motornak.
a reszecskeszuro a fokozott terhelesnel epp ezen okok miatt kenytelen a kipufogogaz egy reszet szuretlenul atengedni.
Ez a korom.
teszt: fogj egy papirzsebkendot.
Tedd a hidegen beinditott dizel kipufogojahoz.
Kerj valakit, hogy hirtelen gazadassal porgesse fel a motort.
Mit tapasztalsz/
De ha mast nem teszel, csak a kipufogo belsejet megerinted, a kezed kormos lesz.
Ja, a tieden nem latszik?

Rocko- 2012.07.29. 22:53:26

@Könnyen elkaptuk, uram!: további jó szórakozást, nekem fáj már a butaságod.
az a baj hogy neked nem. én kiléptem.

2012.07.29. 22:56:28

@Rocko-: Az feltunt, hogy csak ti szidjatok a masikat?
Inteligencs autoszerelok/

Nivta 2012.07.29. 23:37:29

@HSD:

"Kisköcsög, előálltál már a "szemétbe hajított több száz kilónyi akkumulátor"-t tartalmazó hibridek listájával? Nem?"

Persze,hogy nem.
Egyrészt mert kisköcsög a telebaszott kurva anyád meg te,te kis hybridbuzi.
Másrészt meg már leírtam többször és világosan valamint egy percig sem tagadtam,te dislexiás balfasz,hogy az én ismereteim felületesek.(Vagy mégsem? Hisz'szemmel láthatóan még mindig képtelen vagy cáfolni."Szakértelmed" ide vagy oda,te szánalmas és beteg hazudozó.XD) Na meg messze nem tulajdonítok egy ilyen bagatell dolognak akkora jelentőséget mint egy hozzád hasonló elmbeteg, akinek ez úgy tűnik,hogy az életet jelenti.

"Akkor a pofádat alapállásba helyezed, és lekushadva, megszégyenülten visszahúzod a beledet az odúdba! LOL! :)"

Mondjuk ahogy te tetted amikor kiderült,hogy semmire sem tudsz még egy betűnyit sem válaszolni a permanens mellébeszélésen kívül,gyáva szar?

HSD 2012.07.30. 00:46:07

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Miert nem a dizelt fejlesztik tovabb?"

Azért, mert az úgy halott ahogy van. Környezetvédelmi szempontból egy katasztrófa, se a nanoméretű koromszennyezésére se a magas nitrogén oxid emissziójára nincs vagy egyáltalán megoldás vagy gazdaságos. A szigorodó emissziós határértékek végleg kinyírják ezt a rákkeltő dinoszauruszt, amit eddig is csak Európában lehetett eladni, sehol máshol a világon. Hatásfokban, és környezetterhelésben eddig is szarrá verték a hibridek, ki az az idióta aki szégyenszemre legutolsónak Európában is megszigorodó emissziós határértékek bevezetése után venne egy többet fogyasztó, többe kerülő, drágább szervízigényű, megbízhatatlanabb, kultúrálatlanul járó, kerregő, koromokádó elavult dízelt egy benzines hibrid helyett? (hát persze hogy npera és fajtája LOL!)

"Mellesleg azt olvastam, hogy valamelyik francia beprobalkozott a dizel-hibriddel, de nem vevo ra a piac."

Igen, a PSA csoport. Elképesztő hosszú ideig kotlottak rajta, mígnem megszületett végre a szörnyszülött. Eredmény: többet fogyaszt, többet szennyez és jóval többe kerül mint a mai legjobb benzines hibridek. Cserébe nem is veszi a kutya sem. :)

Shadowbull 2012.07.30. 06:49:52

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Az eloiras pedig meghatarozza, hogy a merest meleg motornal, adott fordulatszam mellett "

Melyik merest? Lattal te mar NEFZ-profilt?

"Miert nem a dizelt fejlesztik tovabb?"

Honnan veszed hogy a dizelt nem fejlesztik tovabb?

Shadowbull 2012.07.30. 06:51:49

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Tehat: lathatok kormot a korszeru dizeleknel is!"

Gondolom a kiheretl szurot nem tekinthetjuk gyari allapotnak. Ugyanugy a csiptuningot sem, jellemzoen azok kormolnak mint az allat.

NperA 2012.07.30. 07:11:16

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Mint irtam volt, lofasz, esti fenyben. Nem, a Wright-volvo elenyeszo resze a buszoknak.
De minek AdBlue beontonyilas, ha NINCs reszecskeszuro, mint Te allitod?
Biztos tudod a valaszt, hisz ismered az osszes londoni buszt.
Csak az a gaz, hogy Londonban nem egy ceg buszai fordulnak meg. Marmint busztarsasag buszai.
Igy kotve hiszem, hogy ismerned es dolgoztal volna az osszes cegnel.
Tudod: Arriva, First, UNO, stb. "

Szerintem kevered a busz szolgáltatókat a gyártókkal. Én a Volvo Bus termékeit ismerem, legalábbis amikkel dolgoztam. Ezek futhatnak több szolgáltató színei alatt is. Nem állítottam, hogy mindent ismerném, ne ferdíts kérlek.

Azt sem állítottam, hogy minden busz Eu5-ös vagy újabb, mivel ez sem igaz. Hogy is lennének?

Térjünk a tényekhez vissza, ha lehet.

NperA 2012.07.30. 07:15:13

@Könnyen elkaptuk, uram!:

""Ahhoz, hogy a regeneráció beinduljon min. 120Km/h-ás tempót kell tartani 5-10 percen keresztül. Ez lássuk be, csak autópályán lehetséges. És itt a hiba!! Kis hazánkban nem közlekedik mindenki így. Sok a városi autó, kis távolságokkal. Pl. a taxisok ugye.

A DPF telítődik. A gazda nem megy autópályán, mert minek menne, ha nincs arra dolga. A vezérlőegység gyűjti a paramétereket és bár látja, hogy nem teljesül az összes feltétel, nekiáll a regenerációnak. Hogy miért, azt csak a „nagy fehér szoftverfejlesztő” tudná megmondani. " "

Furcsa lenne, ha 120 km/h sebesség kellene minimálisan a regenerációhoz. A svédek és norvégok soha nem tudnának legálisan regenerálni, mivel 110 km/h a maximális sebesség a legtöbb autópályán.

Szerintem hőmérséklet kérdése, ami pedig annak függvénye mennyi ideje megy a kocsi és milyen terhelésen. Az ötös bimmer lazán regenerált országúton is, 70 és 90 között váltakozó tempónál. Tipikusan a felfűtés olyan negyed óra (függ tőle hogy mentél előtte), aztán olyan negyed óra alatt ki is ég kábé. Telítettség függvénye.

Abból a honlapból meríted az okosságokat amelyik a komplett DPF kiiktatására bíztat? Ott sok ferdítés és hiba van.

NperA 2012.07.30. 08:19:44

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Egy magyar szerviz ajanlata.
Ezek szerint lehat a reszecskeszuro a vitankban, hogy van-e lathato kibocsajtas, nem jatszik, mert akar egy par eves auto is lehet, hogy a nelkul fut!
Tehat: lathatok kormot a korszeru dizeleknel is! "

Ezeket kellene jól lecsukni egy gigantikus pénzbüntetés után. Igazi kókler banda, majd ők kiiktatják a szűrőt, igazi balkáni tempó.

Érveid előtt meghajlok, be kell lássam, hogy az illegálisan eltávolított szűrős csaló autója is releváns példa. Nem tudom mit mondhatnék még.

Globetrotter2014 2012.07.30. 11:39:15

@ZF2:
@NperA: ha te hatékonyabban írsz a mukulásnak :) , szerintem sokan vennének Sportkormányt, ha nem accessoryban árulnák egy vagyonért, hanem gyári opcióként mint a C30hoz. 150eurót megért a rendesebb markolat, 500at már nem. Pláne az a darab.

Modjuk aki a "sportos" dolgokat fejlesztik a svédeknél azokat én alapból lecserélném...

Globetrotter2014 2012.07.30. 11:40:28

@ZF2: Egyébbként ha egyszer egy ráérős pillanatomban eléggé felhúnak a szervízben összesedem ezeket és megírom nekik, bár nem tudom mekkora a feedback a márkareskedők/salesesektől...

NperA 2012.07.30. 14:12:34

@ZF2:

Szerintem nyugodtan írj nekik, a tulajok észrevételei is feldolgozásra kerülnek, ha a hivatalos csatornán megkapja a cég.

NperA 2012.07.31. 11:33:29

Egy HSD hókotró üzemmódban a német autópályán:

youtu.be/ixsXEJXVvb8

A komment priceless :-)

"Haha, Blinker links - und keinen interessiert es..."

NperA 2012.07.31. 11:37:32

Prius dragracing, ez is egy jó vicc :-)

youtu.be/bztXg9UEHbc

Globetrotter2014 2012.07.31. 11:38:23

@NperA: a hülye franciák mindig így mennek a belső sávban.

NperA 2012.07.31. 12:05:33

@ZF2: Németországban vigyázni kell az ilyesmivel, ha elkezd tolni egy civil rendőrautót az ember, akkor repkednek a büntetések és jogsimegvonások.

Globetrotter2014 2012.07.31. 13:09:24

@NperA: nem-nem, a franciák simán így indexelve mennek a belső sávban, akkor is ha 120szal mennek.

Mintha így akarnák jelezni hogy ők csak ideiglenesen vannak a balsávban, akkor is ha már fél órája kint vannak.

Ennek semmi köze a nötigunghoz.

Egyébbként szerintem ha rámászás nélkül indexelsz balra és nem sokáig csinálod akkor azért nem lehet szava a yardnak...

Egyébbként nagyon szimpatikus hogy a gyorsahtásos pénzbehajtás helyett a nötigungot meg a jobbra tarts hiányát figyelik.

Munkaigéynesebb de sokkal hasznosabb intáézkedés...

2012.07.31. 23:34:22

@NperA:" Szerintem kevered a busz szolgáltatókat a gyártókkal. Én a Volvo Bus termékeit ismerem, legalábbis amikkel dolgoztam. Ezek futhatnak több szolgáltató színei alatt is. Nem állítottam, hogy mindent ismerném, ne ferdíts kérlek."

Bocs, te jottel a londoni buszokkal, nem en!
En csak arra mutattam ra, hogy pusztan egyetlen gyarto termekebol altalanositast vontal le.
AdBlue: sehol se irtam, hogy reszecske szuro nelkuliek a buszok. Miert irtam volna, mikor epp azt allitom, hogy kormolnak a korszeru dizelek is?

2012.07.31. 23:51:25

@Shadowbull: de.wikipedia.org/wiki/Abgasnorm#PKW_mit_Benzinmotor
Te linkelted. ha tudsz nemetul, el tudod olvasni. Uzemmeleg motornal.

2012.07.31. 23:59:22

@NperA:
Leforditanad?

" Kritik [Bearbeiten]

Der im Testverfahren gemessene Schadstoffausstoß entspricht nicht dem Schadstoffausstoß im realen Verkehr. Grund dafür ist ein nicht praxisgerechter Fahrzyklus; so wird bei der Abgasmessung nicht schneller als 120 km/h gefahren und der Motor läuft zu keinem Zeitpunkt unter Volllast.
In der aktuell gültigen Abgasnorm Euro 5 für Benzinmotoren ist weiterhin kein Grenzwert für die Partikelanzahl festgelegt. In einer Untersuchung im Auftrag der Deutsche Umwelthilfe und des Verkehrsclub Deutschland stellte der ADAC hohe Werte bei Benzinmotoren mit Direkteinspritzung fest. Die Partikelanzahl lag zum Teil bei dem 10-fachen des für Dieselmotoren erlaubten Wertes.[12][13]
Ein weiterer Kritikpunkt ist die unterschiedliche Behandlung von diesel- und benzinbetriebenen PKW. Insbesondere dürfen Diesel-PKW, die nach Euro 5 homologiert sind, dreimal so viele Stickoxide emittieren wie ein Benzin-PKW.

2012.08.01. 00:05:18

@Shadowbull: totalcar.hu/magazin/technika/reszecskeszu/

Most magadnak mondasz ellen? Ez a cikk is azt allitja, hogy 95 %-ot is meghaladhatja a szures hatekonysaga. Tehat jut at csaknem 5% korom.

Shadowbull 2012.08.01. 06:31:38

@Könnyen elkaptuk, uram!: figyi, meg egyszer es utoljara.

En azt allitom es allitottam mindig, hogy jol megtervezett es applikalt reszecskeszuros dizelnel nincs LATHATO fust es koromkibocsatas, azaz hetkoznapi nyelven nem fustol.
De mindezek mellett van reszecskekibocsatas, mert a szuro nem 100%-os. De ezt nem latod.

Ennyit allitottam, te forgatod ki a szavaimat, ill magyarazol bele olyasmit ami nincs benne.

NperA 2012.08.01. 14:36:35

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Leforditanad?

" Kritik [Bearbeiten]

Der im Testverfahren gemessene Schadstoffausstoß entspricht nicht dem Schadstoffausstoß im realen Verkehr. Grund dafür ist ein nicht praxisgerechter Fahrzyklus; so wird bei der Abgasmessung nicht schneller als 120 km/h gefahren und der Motor läuft zu keinem Zeitpunkt unter Volllast."

Hozzátenném, hogy soha nem tanultam németül, csak pici ragadt rám a TV-ből, így nem biztos jól értem.

Nekem a szöveg azt mondja, hogy 120 km/h alatt mérnek és nincs soha WOT a mérés alatt.

De nem teljesen értem a szöveget sajnos.

NperA 2012.08.01. 14:39:57

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Bocs, te jottel a londoni buszokkal, nem en!
En csak arra mutattam ra, hogy pusztan egyetlen gyarto termekebol altalanositast vontal le.
AdBlue: sehol se irtam, hogy reszecske szuro nelkuliek a buszok. Miert irtam volna, mikor epp azt allitom, hogy kormolnak a korszeru dizelek is? "

Szépen beleferdítettél valamit, amiből megpróbáltál érveket kicsikarni. Nem ment, van ilyen.

Ha 8-10 évesek a buszok, akkor nem feltétlenül részecskeszűrősek. Simán lehetnek még olyanok, amik nem rendelkeznek vele. Ennek ellenére felhasználod őket tényként, hogy a modern dízel füstöl.

De neked a teljesen kiherélt DPF-től megfosztott autó is statisztika, holott a gyári állapot és a karbantartás nem igazán ezt jelenti.

Mi lenne, ha nem kevernél és ferdítenél össze-vissza? Akkor lehetne vitatkozni is. Tudod: tézis, anti-tézis, szintézis. Vagy valami ilyesmi.

NperA 2012.08.01. 14:41:59

@ZF2:

Egyszer vezettem vagy 500 km-t Franciaországban, de ez nem tűnt fel. Mondjuk nagyon pici forgalom volt akkor. Legközelebb megfigyelem őket jobban.

Az tetszett a francia autópályás stílusban, hogy bár nagyon rövid a gyorsító sáv, de nem baj, mivel mindenki behúzódik, hogy besorolhass.

NperA 2012.08.01. 15:46:34

@ZF2:

Én is jól lecserélném azt aki nem engedte gyártásba a C30 Polestart végül. Pedig már ött hörögtek az oválon, iszonyatos hangja van élőben. Nem csak a karomon lúdbőröztem, az egész testemen :-)

2012.08.02. 00:10:02

@NperA: Akkor lehetne ilyeneket mondanod, hogy tezis, anyitezis, ha tenyeket is sorolnal. Egyenlore ott tartunk, hogy en adtam meg adatokat, majd ennek cafolatakent ugyanazt belinkelve kaptam vissza, nemet nyelven.
Tehat semmi tenyt nem mondtal, csak azt szajkozod, hogy nem fustol!
Szar ugy, mert fustol.

2012.08.02. 00:13:53

@NperA: Olyat ir, hogy a tesztfuttatason nem a valos korulmenyeknek megfelelo allapotokat modellezik, mert sose erik el a 120 km/oras sebesseget(alatta marad), es pont ez a kritikaja a direkt befecskendezesnek(a benzinesnel es dizelnel egyarant).
Olyan anyagok keletkeznek, melyek az egeszsegre artalmasak (NOx), es a szmog alkoto szilard reszecskek kibocsajtasa is no.
ADAC

de nyilvan a szmog nem latszik.

2012.08.02. 00:19:26

@Shadowbull: Nem. En allitottam, te cafoltal. Konkretan azt mondod, hogy nincs lathato kibocsajtas, ha kis terheles mellett, tokeletes allapotu motorral vegezzuk a megfigyelest.

En azt mondtam, hogy hideg, terhelt motor mellett van.
Ezt kene cafolni.
Sajna az ADAC -igaz, nemetul- azt irja, hogy a szmog kibocsajtasert a dizelek a felelosek, eppen a kozvetlen befecskendezes miatt, es erre a benzineseknel is engednek hatarerteket a kozvetlen befecskendezeses motorokra.(eddig ugyanis azert nem volt megadva hatarertek a benzinesekre, mert nem volt szukseges. A 0, vagy 0 kozeli kibocsajtas ugyanis nem indokolja)
De nyilvan az ADAC is hulye, vagy lefizettem oket.

2012.08.02. 00:20:57

@Shadowbull: "De mindezek mellett van reszecskekibocsatas, mert a szuro nem 100%-os. De ezt nem latod."

De. Latom. Te nem latod.

Globetrotter2014 2012.08.02. 09:14:13

@NperA: kivűáncsi leszek az S60 Polestarra. Egy potenciális vevőt isemrek, bár őt épp most kargeti el a Volvo Hungaria. Na mindegy.

Más: mennyire lehet élvezetessé tenni az új AWD-t? Az egy dolog hogy csillió lóerő, de ha nem riszáklja a farát, akkor már a 200 is felesleges.

Dolgoztak ezen is a polestarosok?

NperA 2012.08.02. 14:23:45

@ZF2:

Dolgoznak rajta, elektronikusan vezérelt rajta minden, így lehet a nyomatékot előre-hátra küldeni. Ha akarják, akkor meg tudják csinálni úgy, hogy a hátsó tengely virgoncabb legyen. A Polestar prototípust nem vezettem, de egy ilyen újabb AWD-s S60-as igen. Tesztpályán elég neutrális volt, az inkább csak tapadt valami elképesztően, aztán párhuzamosan sodródva hagyta el az ívet. De nem volt sem túl orrtolós, sem túl kitörős.

Sajnos a Polestar dolgait nem látom, így csak a tesztvezetéseknél tudjuk kipróbálni.

Nagyon rajta vagyok, hogy a következő tesztvezetésen ki tudjam pipálni a Polestart is, remélem sikerül :-)

NperA 2012.08.02. 14:41:47

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Akkor lehetne ilyeneket mondanod, hogy tezis, anyitezis, ha tenyeket is sorolnal. Egyenlore ott tartunk, hogy en adtam meg adatokat, majd ennek cafolatakent ugyanazt belinkelve kaptam vissza, nemet nyelven.
Tehat semmi tenyt nem mondtal, csak azt szajkozod, hogy nem fustol!
Szar ugy, mert fustol. "

Keversz Shadowbullal. Ő linkelt német anyagot.

Egy normálisan karbantartott és nem kiherélt részecskeszűrős gép nem füstöl. Én a fenti paramétereknek megfelelő járművekről beszélek. Te pedig belekeversz mindenféle mást is. Kiherélt részecskeszűrőtől kezdve régebbi járműveket, mindenfélét.

Ma reggel egy sárga kombi A4-es Audi B5 a dupla záróvonalon keresztül előzött szembe valami szerencsétlen polgárt. Füstölt mint az állat. Tehát akkor kijelenthető, hogy minden dízel füstöl. Most ez releváns példa volt?

Egy kábé 1 éves hibrid Volvo busz a megállóból kigyorsításnál nem füstöl. Pedig beindul az 5-literes dízel és intenzíven gyorsít. Akkor most ez jó példa?

youtu.be/8UtpGwvUsww

Füstöl?

Globetrotter2014 2012.08.02. 14:50:06

@NperA: jó lehet ott fenn északon.

Nekem most ez volt a garázsomban (ill előtte), egy pórbakör erejéig.
img580.imageshack.us/img580/1039/dsc04943r.jpg

Jó dolog az RWD :)

Globetrotter2014 2012.08.02. 15:06:05

@Shadowbull: erre nem lehet elég széles szmájlit tenni :)

Globetrotter2014 2012.08.02. 15:08:08

@Shadowbull: az új rendszámtörváényt olvastad ugye?

Shadowbull 2012.08.02. 15:10:52

@ZF2: csak erintolegesen. majd a rendorsegi jogertelmezes lesz a donto megint, olyat viszont meg nem lattam.

De en mar kijelentkeztem, ugyhogy ha en vezetek, az mar nem gond.

NperA 2012.08.02. 18:54:33

@ZF2: Szép! Ezt tesztelték a napfelkelte ellenében a Top Gearben. Ebben van a konzolból kiemelkedő tekerő, ami a sebesség előválasztó kezelőszerve? Ezt már a Tata pénzelte, elég modern gép.

NperA 2012.08.02. 18:56:57

@Shadowbull:

Nekem augusztus 21-én megy az igénylés a svéd állampolgárságra, utána majd meglesem én is miket hümmögnek a rendszámról a rend éber őrei. Aztán meglátjuk mennyire jelentkezem ki. Nagyon-nagyon vagy csak picit. Ideiglenesen ki vagyok jelentve, de az jelenleg kérdéses mennyit ér, ha nagy a közegellenállás igazoltatásnál.

Globetrotter2014 2012.08.02. 19:10:24

tekerő érdekes (meg persze a motorosan kiforduló 4 darab szellőzőnyílás), de a lényeg a kormányfüles váltó. Nagyon-nagyon hiányzik a svédekről.

Egyébbként nem lenne rossz ha az S60asra vissaztennék az S60 concept orrát. A többi mradhat de az orrot én gyorsan átdolgoznám....

Globetrotter2014 2012.08.02. 19:12:26

@NperA: a állampolgárság elvileg nem releváns. A lakcím számít.

Az új szabályokat nehéz úgy elqúrni rendőrségi áértelmezéssel mint a korábbit. Asszem hétfőtől érvényesek...

NperA 2012.08.02. 20:52:02

@ZF2: Erre gondolsz?

www.autoblog.com/photos/volvo-s60-concept-4/#photo-1226598/

Jó, a széria ehhez képest kicsit olyan tatus jellegű lett. Én sem barátkoztam meg vele még.

Globetrotter2014 2012.08.02. 22:22:30

@NperA: aha annak idején Frankfurtban megnéztem, sajna beülni nem lehetett, pedig az ajtaja vicces volt:)

NperA 2012.08.03. 20:45:50

Találtam HSD-nek egy hibridet, sajnos azt nem lehet kommentelni. Ez már úgy szét van offolva, hogy elfér ide is :-)

totalcar.hu/magazin/hirek/2012/08/03/haztaji_fogyasztasfelezo_gombokert/

Japán is, benzines is, hibrid is. A kocsira felragasztott magyarázó táblák a priceless kategóriát képviselik.

NperA 2012.08.07. 13:23:15

@HSD:

youtu.be/oOvp69lnZbA

Örvendezzél, van benne HSD :-)

HSD 2012.08.07. 19:58:02

@NperA: A hozzád hasonló hülyék mindig ugyanazt az idióta mintát követik. Miután mindennel orbitálisan nagyot pofára estek és elérték a mélypontot, azután kétségbeesetten próbálnak még nagyobb hülyét csinálni magukból, de még ez sem sikerül nekik, hiszen már nincs lejjebb. :)
Szenvedj hát akkor tovább mint disznó a jégen, had röhögjünk rajtad még tovább. :)

NperA 2012.08.07. 22:44:31

@HSD: Több puskaport vártam volna, ez ide kevés lesz. Elégtelen, leülhetsz...

HSD 2012.08.08. 00:03:09

@NperA: Én már semmit sem vártam tőled, aki nemhogy nullára de egyenesen negatívra küzdötte magát, és többször is közölte, hogy most már figyelmen kívül fog hagyni. Igen, még ez sem sikerült neked. LOL! :)

NperA 2012.08.08. 09:19:06

@HSD: Szórakoztató is lehetnél, próbálkozz egy picit :-)

NperA 2012.08.09. 15:03:34

Nagyon jó, a Toyota is előjön a saját hidrogénes megoldásával. Hogy HSD most mekkora pofáraesést könyvelhet el az gyakorlatilag történelmi. Mit fröcsögött a hidrogén ellen, erre tessék:

totalcar.hu/magazin/hirek/2012/08/09/megint_feltalalt_valamit_a_toyota/

Ez az első Toyota, ami ténylegesen érdekel is. Ha megycsinálják és jó lesz, akkor megkövetem a márkát.

HSD 2012.08.10. 01:12:41

@NperA: Mondtam én, hogy kell még neked egy kicsit szenvedni mint disznó a jégen, hiszen így legalább van kin tovább röhögni. :)
Az idézett járművet pontosan a hozzád hasonló síkhülyéknek találták ki, akik minden ilyen hír hallatán fröcsögő nyállal visítva tapsikolnak hogy íme, hát itt a jövő, de már több mint 40-éve teszik ezt! LOL! :) A nyomorékoknak soha nem tűnik fel, hogy minden autókiállításon mindig benyomnak egy ilyen gumicsontot az idiótáknak, amiből aztán természetesen soha az életbe nem lesz megvásárolható jármű, csak és kizárólag a parasztok vakítására és a konkurencia megtévesztésére szolgálnak.
Minden nagyobb autógyártónak legalább 10 éve van ilyen cuclija, amit te hihetetlen újdonságnak gondolva rendszeresen be is szopsz. LOL! :)
Semmi baj, ez pont a te szintednek szól, drukkolj neki nyugodtan, és majd 2015-ben vegyél is belőle! Szépen majd betuszkolod a 30 négyzetméteres panelod főzőfülkéjébe és ott nézegetheted, mást ugyanis nem fogsz tudni vele csinálni mert hidrogén az nem lesz hozzá. LOL! :)

Ígérem, hogy 2015-ben visszatérek, és az újabb megapofáraesésedet látva még egyszer jó nagyot fogok röhögni az ostoba tudatlan fejeden! LOL! =)
Amúgy az elmúlt 15 évben nagyon sok elődöddel megtettem már hasonlót, és nagyon sok kellemes percet okoztatok ezzel nekem. :)