Trollválasz: hová vigyem a Cougart?

  2012. május 24. - Winkler Róbert Címkék: totalcar mercury cougar flotta tc flotta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint amikor megvettem, és vezetni sem sokkal jobb. A trollok persze mindig megmondták, hova nem kellett volna vinni: természetesen oda, ahová épp vittem. Úgyhogy most változtatok a stratégián: az internetes közösséghez fordulok, hogy döntse el, mit tegyek az autóval. Előbb azonban összefoglalom, hol járt eddig, és nagy vonalakban mi történt vele.

cougar 02

1.: Base Camp
A Cougart megveszem Mustang Sanyitól. Nagyon imbolyog, kóvályog, nem igazán megy, a féke az első érintésre nagyot harap, de aztán semmit. Van néhány apró hibája, például a jobb oldali ajtónyitó gomb magától visszacsúszik a helyére, de ezt afféle limitált központi zárként is fel lehet fogni. Nem működött a duda, vagy ha igen, szarul szólt, az index még esetlegesebben működött, a féklámpa az előző kettő kombinációja. A motor vízjárataiban egy fél búvárruhányi trutymó nehezítette a hűtést, a hátsó híd ferde volt, az előgyújtást a rossz hűtés miatt levették, ezért pörögni egyáltalán nem bírt a motor,a hűtővíz nem folyt, de fogyott, valószínűleg valami füstölésgátlót is töltöttek az olajhoz, ami hamarosan megette a csapágyakat, lehetetlenül régi lengéscsillapítói voltak, az első mért fogyasztás 23 liter,

Eladásra összetákolva

cougar2 09

 

2.: VMax Zsolt
Zsoltinak egy baja van: egy megbízhatósági modult kéne a fejébe ültetni, mert egyénként jól szerel, azon kevés szerelők közé tartozik, akik olvasnak, és az interneten túrják a szakirodalmat. Ráadásul életem legszórakoztatóbb szerelője, akinél bármelyik látogatás ér annyit, mint a legjobb magyar stand up comedy. Csak ha elmegy a kedve a szereléstől, baszhatjuk az egészet. Márpedig el szokott neki menni.

P1050761

Beszerelt egy motoros antennát, ami végül a Cougar kopogó szellemévé vált. Gázadásra kicsit megmozdul, akkor is, ha a rádió ki van kapcsolva. A legváratlanabb pillanatokban képes megindulni fel és le. Zsolti azt mondta, kontakthiba, mindjárt megnézi - lehet, hogy megnézte, de sosem látta meg.

Mint szerelő, lényegesen jobb, mint a teljes Last Barons és Mustang Sanyi csapata együttvéve, de sajnos az önmenedzselési képesség teljesen hiányzik belőle.

...és kinyomta a gyökér szilóval
Amerikai alkatrészek Zsiguli-árban
Első indítás au új hengerfejjel
V8, pizza, perverz csajok

3.: Last Barons
Az egyik gond, hogy maga VMax Zsolt javasolta őket. A másik, hogy soha nem láttam náluk olyan autót, ami kész lett volna. Úgy értem, elfordítja az ember a slusszkulcsot, és megy vele egy kört, nem kell kalkulálni félrehúzó fékkel és bűvészkedni a váltóval. A saját autóik is mind szarok voltak, egy év alatt egyiket se sikerült kipróbálnom, mert az egyiknek eleje nem volt, a másiknak hátulja, a harmadikban nem volt váltó, és így tovább.

A Cougar lakmuszpapírja, a rejtélyesen liftező antenna csak egy kis fölényes mosolyt váltott ki belőlük: ja, az valami kontakt, mindjárt megcsinálják (azóta is ugyanúgy liftezik). Egy kifogástalan szakember volt a Last Baronsnál, Ricsi, a lakatos, aki tényleg gyönyörűen megcsinálta a tetőt. De már legalább fél éve elment valami kamionos céghez, ha jól tudom.

DSC00107

Van viszont egy tehetséges PR-esük, Kölyök úr, aki bármelyik hollywoodi sztárt lenyomja távolba révedésben, ahogy kimondja a detroiti acél kifejezést. Kár, hogy ez nagyjából a Last Barons legjobb szolgáltatása. Többektől hallottam már, hogy azért a Branovics Géza ért ám hozzá. Erről annyit tudok elmondani, hogy ő "nézte meg és állítgatta" többször a kickdown kapcsolót, aztán a Sabcnál derült ki, hogy ahhoz a kapcsolóhoz semmi nem megy, se bowden, de rudazat. Semmi. Ugyanő mókolta be az oda nem illő kormányművet, a felesleges Panhard-rudat, és végül egy péntek délelőtti átadást követően az ő munkájának minőségtanúsítványaként esett ki a jobb első kerekem a Szentendrei úton.

A Last Barons szolgáltatásaként azonban megkaptam a detroiti acél Schmitt Pálját, Kölyök urat, aki egy hét múlva felhívott azzal, hogy az RPM-esek azt mondták, a Mustang kerékcsavarjaival van ilyen probléma, hogy könnyen kilazul. Akkor egy kicsit üvöltöttem Kölyök úrral a telefonba, amiben szerepelt a "kuss, picsába" kifejezés is, mert ugye két órányi gurulgatással négy csavart elveszteni, ilyen Mustang-kórságról Kölyök úron kívül még senki sem hallott.

Összességében tehát az, hogy egyszer átadták rossz fékkel és még rosszabb futóművel, mint kész autót, valamint hogy még egyszer megcsinálták ugyanezt, tetézve a kieső első kerékkel, már a gondatlan veszélyeztetés büntetőjogi kategóriája, vicc nélkül. Azt pedig, hogy a V8-fórumokon továbbra is ütemtévesztés nélkül osztják az észt a futóműépítésről, tán ne minősítsük. A kis Last Barons matricát, amit a hátsó szélvédőre ragasztottak, ott hagytam, de a Karotta javaslatára lehet, hogy fölé írok egy Fucked up by-t.

Tisztul a gépház és fejlődik a futómű
Teszteljük a Cougart
Lehet, hogy egyszer lesz valami a Cougarból
Sportélet a Last Baronsnál

4.: Sabc
Sabc az, akihez a szerkesztőségből többen is hordják az autót. Pista a Volvót, Tibby a BMW-t, Assur Volvót, Nyegleo a Tipót. Sabc közmegelégedésre dolgozik, sőt, az ő szerkesztőségi respektje messze túlmutat a közmegelégedésen. Szakosodni speciel a 80-as-90-es évek BMW-ire szakosodott, azokban a legnagyobb, de a Cougar érdekelte. Nem ígért semmit, csak hogy mindennek utánajár, és helyreállítja a gyári állapotot.

Sabc az első, aki adott munkalapot. Így nem fejből, vagy a posztokból kell rekonstruálni, miket javított. Az persze ziher, hogy az elektromos antenna rejtélyes liftezését ő sem tudta megoldani. Viszont gyanakodni kezdett a fejegységre, amit még Mustang Sanyi rakott a Cougarba, mert szerinte beleillik, hiszen ott van rajta egy puma, de az valójában agár, ami ugye mégsem cougar. Igaza lehet, mert a rádió kijelzője is látszólag ok nélkül felvillan néha.

Továbbá a Last Baronssal ellentétben nem azt mondta, hogy ennél normális, ha van alatta egy kis olaj, hanem még úgy is kicserélte a főtengelyszimmeringet, hogy tudta, irtózatos szopás lesz. Sabc ráadásul nem képzelte okosnak magát, és folyamatosan konzultált olyanokkal, akik láttak már ilyet. Ráadásul a Cougar egy tiszta, rendes műhelyben lakhatott, a futóműszerelés csápos emelőn történt, a motoré állványon.

Csapataink harcban állnak
A grafomán szerelő jelentkezik
A grafomán szerelő visszavág
Ezért pokol ez

Konklúzió: bár a Baronsnál történt némi visszalépés a tákolásoktól a rendes összerakás felé vezető úton, a Cougar most már a célegyenesben van. A vmax zsolti útnak köszönhetően a hűtése jó, Ricsi és Kárpitos Rezső nem könnyen és egyszerűen, de végül kívül-belül összerakták a tetőkárpitot. Ráadásul a padlólemezre és a tető alá is került hő- és hangszigetelő Dynamat fólia, úgyhogy hiába kúrtuk ki belőle a klímát a Baronsnál, kánikulában sem hiányzik. Sabc cserélt kerékcsapágyakat, újracsövezte a fékeket, többször is

DS9 3523 adatlappal

Most már egy olyan szerelő kellene, akinek van termékismerete. A kitűnő szakkifejezést Jamiki úr dobta be, aki a Gigamachine-nél choppereket épít, saját magánál pedig hotrodokat, szerepelt is az egyik Totalcar adásban. Jamiki úr tehát szerel amerikai nagyvasakat, régieket, ráadásul mérnök, és egyébként sem hülye. Azt mondta, erősen be van táblázva, de a váltóm érdekelné, ha egyszer lélegzethez jut. Azt mondta, látott már közelről GM-et, MOPAR-t és Fordot is, de ez nem arról szól, hogy ki milyen autót javított, hanem azt a konkrét futóművet és váltót ismeri-e, mert mindennek megvannak a maga apró trükkjei, ami nélkül nem lehet boldogulni. Hát igen, termékismeret, az kéne.

customer survey

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr724502079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cashmoney 2012.05.25. 10:33:20

Szia Robi!

Van egy osztrák társaság a határtól nem messze (Graz-ban), akik szinte kizárólag amerikai autók szervízelésével és tuningjával foglalkoznak. Náluk készült többek között a WMS Zerspannungstechnik 1000lóerős limezöld Corvettje is, ami a Sportauto magazin 3-mal ezelőtti számáben szerepel. A céget úgy hívják, hogy Customcars Filla, a tulajdonos pedig Walter Filla (website: www.customcars-filla.com/) Rettenetesen precíz és hozzáértő a csapat, érdemes őket felkeresni. Évek óta jó kapcsolatban állok velük, úgyhogy szívesen összehozlak benneteket (akár egy műhelylátogatás alkalmára is, ha gondolod)

Üdv: B.A. as Cashmoney

volgapierre 2012.05.25. 10:33:26

A közeli ismeretségi körömben van egy Vurdon-származék Mustang. Igaz, a győriek nem javították, csak eladták az autót, de a brigád hozzáállásáról sokat elárul a történet. Amikor azt mondom, hogy sokat, azt értem alatta, hogy semmi jót. Itt inkább nem kívánom részletezni a történetet, de ha megkeresel privátban, megadom a tulaj elérhetőségét, ő el tudja mondani, mit tapasztalt.

medbali 2012.05.25. 10:36:28

@Rocko-:
Figyi én csak leírtam mi a helyzet.Robi szerintem már szembesült ezzel.
Csak jó tanács volt mint írtam, részemről ennyi nem szándékozom ebbe jobban belefolyni.

Rocko- 2012.05.25. 10:37:49

@medbali: akkor viszont rossz a szerelők hozzáállása.

tonertöltés 2012.05.25. 10:40:01

@jozsika1971:
"tonertöltés: velem többször előfordult már hogy bementem valahova, körülnéztem, és sarkon fordulva távoztam. Már az is gondolkodóba ejt ha túl csicsás a cégér... Volt ahol kellemesen csalódtam, de valamiért jobban szeretek öreg szakikhoz járni tanácsért mint bemenni egy tipi-topi helyre."

Ööö. . . izé. . . ezt most nem értem, miért nekem címezted?

Dr. Porno Ottó 2012.05.25. 10:46:11

Én a kerekek helyére tennék 4 hordót, a kardántengelyre akasztanék egy kis propellert és vígan elkalandoznék vele a Dunán.

Legalábbis, ha ennek az országnak a szerelőállományából indulok ki.

karlmann 2012.05.25. 10:46:34

@jozsika1971:

Nem lepődnék meg, mert ez a normális. Most lovagolhatunk még a szavakon ha kell, de a régi kocsik alkatrészei sem elpusztíthatatlan csodakulimászból vannak. Az, hogy a gyár határozott-e meg rájuk élettartamot, vagy a tapasztalat mutatta meg, hogy egy adott alkatrész mennyit bír, lényegtelen. Ehhez tedd még hozzá, hogy a fentieket normál, átlagos használatra értjük, nincs benne semmi extrém használat, hozzá nem értésből, elmaradt javításból, vagy kókányolásból eredő kínzás.

Na most adott egy, mint megtudtam 44 éves kocsi, ami jelenleg bizonyíthatóan rossz, sőt amikor Winkler megvette akkor is az volt. Semmit nem tudsz az előéletéről, de annyit még a szerelők is elmondtak, hogy rengeteg nem oda illő megoldás, gányolás volt rajta (szerintem még most is akad pár). Ezek után, nem gondolom, hogy abban kellene bízni, hogy a régi alkatrészek még jók, nem mentek tönkre és a hibák más ok miatt állnak fent.

Hét holló · http://localhero.blog.hu/ 2012.05.25. 10:54:32

Mondhatnám - a trollság jegyében-, hogy csináltass belőle inkább két zsák százasszeget, az sose romlik el, meg a vaskupac mostani formájával ellentétben jó is valamire...

Viszont azt fel nem foghatom, hogy ez a poszt mire jó. Eddig azon zavarogtál, hogy mindenki fikázza hová vitted. Most majd megint választasz troll tanácsra egy helyet és akármi lesz belőle - vagy szar, vagy kalaposinas - UGYANÚGY fikázni fog mindenki, aki NEM azt a helyet javasolta. Ugyememmontam, ugye...?

Azért sok sikert, várom a fejleményeket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.25. 10:57:15

@jozsika1971: Nem csinált belőle elefánt, csak megírta a dolog menetét, és a szívást vele.
Nem volt köztelező elolvasni.

Illetve, ha olyan k* egyszerű lett volna, akkor nem szopik vele annyit.

Semper Fidelis 2012.05.25. 11:11:55

@Rocko-: Tudom, de nem bírtam kihagyni. Nagyon sajnáltam az öreget, a műsorának minden részét megnéztem, volt amit többször is...

Chingachgook 2012.05.25. 11:15:59

1. Mack Masterhez vidd, Kraut Village, Graceland County, Usa

2. Szijjarto Petihez is viheted, jobb talan nem lesz, de szepen elmagyarazza majd neked, hoyg ez igy jo

3. a szerelok olyanok, mint az egesz orszag: kovetkezmeny nelkuliek. juteszembe, szerzodes, szamla keszult? es ezt most nem szabalynacizmusbol, hanem a szabalyok eppen kivetelesen vedhetnek is teged, mint ugyfelet...

4. Van ennek az oregauto-buzeria-promotalasnak is elonye: soha a budos eletbe' nem vennek ilyen autot. ha oreg, akkor legyen legalabb pici, egyszeru...

Rák Attantam 2012.05.25. 11:17:41

Na jó, azt hiszem, hogy ez innentől kezdve csak a szar habosítása.
Robi, kaptál jónéhány tippet, ezek közül legalább 12.7% hasznosnak tűnik. Reagálj valamit, aztán fordulj irányba és go!
Az idei szezonról lélekben mondj le, ez ne is stresszeljen. A típusismeret jó dolog, de kétlem, hogy Magyarországon hármasával tudnál Mercury gyári munkásokat összefogdosni, tehát a magyar "típusismeret" az ugyanolyan könyvmolykodásból áll, amit bármelyik jókezű szerelő elő tudna adni. Szóval számomra ez sem lenne fő szempont.

Én a helyedben először jozsika1971 -nek írnék, mert valamiért nagyon biztos a dolgában a kitartását és szakértelmét illetően. Próba-szerencse. Legfeljebb lesz belőle mégegy poszt.

Aztán (ha valamely megmagyarázhatatlan okból még mindig nem lenne kész az autó), dönts valamit. Most már úgyis mindegy.

Alf (törölt) 2012.05.25. 11:20:25

Vannak amúgy profi műhelyek magyarországon, nem kendács kategória, gondolom, az áruk is megvan:

pasztorclassic.hu/hu/galeria/fotok/19/

testok 2012.05.25. 11:21:06

Hebonline (www.hebonline.hu) nem játszik? Ők féket, motort, mindent mókolnak.

volgapierre 2012.05.25. 11:37:28

Pontosítanék: szerelték is Mustangot. Nem tett jót neki...

Invinoveritas 2012.05.25. 11:38:38

Mintha csak magamat látnám:) Én egy terepjáróval jártam a Canossát. Három tutinak mondott szervíz és tetemes összeg után kerestem egy megbízható és kedvező árú alkatrészforrást, előtúrtam egy szerelési útmutatót és vettem egy collos kulcskészletet. Miért? Tdi motor füstölt, nehezem indult, zabálta a gázolajat - szerelők: nincs ennek semmi baja. Erre kicseréltem a szelepfedéltömítést(az olajat eléggé szórta már...) és voilá, 3000Ft-ból megszűnt a probléma. Ergo: Winkler Úr, álljon neki SK, úgy olcsón lesz jó.

Kercerece 2012.05.25. 11:40:19

Ez van, ennyi idős ritka autó szívás. Ha magad csinálod, akkor elgyökölhetsz rajta és talán egyre jobb lesz, de ha szerelőkhöz viszed, akkor benne a pakliban, hogy csak lehúznak. Szerintem különben ne vidd sehová, inkább bérelj egy garázst és szereld magadnak, rosszabb nem lesz.

Ha magad nem akarsz vele foglalkozni, akkor egy halvány tipp: a XI Karithy F u -ban van egy parkoló udvar és van ott egy autómosó. A mosó tulaja rakott már össze rozsdás romokból Mustangot és Opel GT-t. Már csak azokért érdemes elmennetek oda. Beszélj vele, csendes őrült jó értelemben, de nem biztos hogy más vackát elvállalja. Annyit róla, hogy az Opel GT elrohadt lemezeinek egy részét fotó és gyári táblázatok alapján kalapálta ki táblalemezből és a végeredmény megdöbbentően jó.

Cooper911 2012.05.25. 11:50:58

Na én megmondom hová vigyed.

Elöször is rakjál a csomagtartóba egy aktatáska húszezrest. Ennyit úgyis ráköltenél, így kevesebb gondod lesz.
Aztán guritsd be valamelyik árokba.
Ezek után ird meg az árok kordinátáit nekem.

:)
Persze ez csak poén volt a trollhatás kedvéért. Ne add fel, egyre jobb lesz a gép!

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2012.05.25. 11:59:17

Ugyanmár,kinek volna itt tipusimerete 60-as USA izomautókból 50 év kommunizmus után?
Ugyanezt be lehet helyettesíteni belpiacos japó verdákra is.

Inkább egy alapos és megszállott szerelőt keress.

Vagy te magad állsz neki.

VacakBlogHu 2012.05.25. 12:05:16

@testok: Szerintem is jó választás a HEB. Legalább is EPP által emlegetett LEGO karburátorát is faszányosan beállították.

@EPP: Szét hullott az majdnem az M0-áson is :D Ott voltam, fostam veled együtt :D

B3NZiN 2012.05.25. 12:13:25

Vidd ki az osztrákokhoz. Nemigen van más lehetőség a fentieket látva. Vagy keresel egy ráérő, korrekt és lelkiismeretes, relatíve hozzáértő magyar szerelőt. Sok sikert.

Luighi 2012.05.25. 12:25:18

Most jutott eszembe! Meg kell keresned a Szalacsi bácsit(youtube), mert ebben az országban egyedül Ő emlegetett jómunkásembert! A többi mind kutyaütő! :-D

netudGI 2012.05.25. 12:32:20

Ez az autó gyönyörű és tökéletes. Apró hiányosságaival élj együtt, ne ezzel akarj világ körüli túrára indulni. Ha unatkozol, itt-ott csinosítgasd, fesd le, polírozd fel, húzasd át. És szeresd, nézegesd, mert erre való. Ha meg közlekedni akarsz, vegyél egy Swift-et fél milláért, mert olcsó a fenntartása, gombokért van alkatrész hozzá. Ez a csodálatos Ford másról szól.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2012.05.25. 12:41:36

@Svábhegy: Én is ezt mondtam neki. Csak tartok töle, hogy miután beleborított egy valag pénzt, amiböl semmi sem lett, most fog rájönni, hogy sajnálja a pénzt osztrák mühelyre.

hörgőszelep (törölt) 2012.05.25. 12:41:42

A címben feltett kérdésre a Nők Lapja válasza: A legközelebbi roncstelepre.

Luighi 2012.05.25. 12:42:23

@Rák Attantam: "Én a helyedben először jozsika1971 -nek írnék, mert valamiért nagyon biztos a dolgában a kitartását és szakértelmét illetően. Próba-szerencse. Legfeljebb lesz belőle mégegy poszt."

Azt én is elolvasnám, mert a kabát az legalább 56-os azon a "jómunkásember"-en. Legfeljebb megdicsőül, vagy képbe kerül Ő is végre magával... Mi meg vele:-) (én a "nemkő pappír" alakokkal vagyok úgy, hogy lehet azért mert inkább zavarná?!)

Ha még keményebb vagyok: a hülyék holtbiztosan tudnak, csak az intelligens ember kétkedik...

Nem bántás, én azt is szíves örömöst látnám, hogy józsika1971 piedesztálra emeltetik, a Winkler meg a hetedik menyországba jut...

maistro1 2012.05.25. 12:46:34

Az írás hűen követi hősünk küzdelmét a FELADA-t végrehajtása közben.
Adott a tárgy, adott hősünk aki tele van elhatározással és
a szükséges pénzmennyiséggel.
Aztán itt vége is a történetnek.
M.O nincs felkészülve egy ilyen projekt végrahajtására ahol
a legrosszabb szint a 100%-on való teljesítés.
Betolni egy igazi műhelybe, ahol a Te kívánságodnak és anyagi
áldozat vállalásod függvényében ajánlatot tesznek árban és időben.
Így aztán a "kugar" mindenki lánya lesz, kicsit bele kotor mindenki, de az autón senki sem fogja a gyengeségeket elvállalni, megy majd, az egymásra mutogatás.
Magam is belefogtam valami hasonlóba, de az első 200 db ezres
elköltése után irányt váltottam, így val.szeg sosem lesz OT
minősítésű autóm, de azért még boldog vagyok.

chr 2012.05.25. 12:58:24

Besenyő Pista bácsi is megmondta, hogy nem lehet valami olyanból finomat csinálni (olaj) ami nem finom (olajfinomító), miért nem kezdik el valami olyanból ami eleve majdnem finom, mondjuk krumpliból...

Azért van ebben tanulság. Egy ennyire torkavéres vasnál, még ha álmaid autója is, számítani kell arra, hogy alapjaiból kell újraépíteni, "csavarra bontani" egyesével mindent felújítani és felépíteni újra.

Ez akkor a legjobb érzés, ha Te csinálod meg, nagy megelégedettséget ad a végén, (bár annak nincs vége soha). :)

Hogyha meg csak meg akarod csináltatni, akkor a gatyádat is rá fogod költeni, mert mások nem látják benne amit te látsz, nekik csak egy rozsdás vas, sohasem lesz olyan, amilyenre te szeretnéd, és nem is fogod megbecsülni úgy, amikor elkészül.

Szóval azt a hárommillát inkább szerszámra emelőre és garázsra kellett volna költeni szerintem.

Teshow 2012.05.25. 13:03:10

Adok ajándékba két liter benzint! A gyufát neked kell hoznod .....
Hü*e viccet félretéve: öreg zsigulis szakibácsi, aki látott és szerelt még igazi vasat - oxt jónapot!

MateKrisz · https://www.facebook.com/mate.krisztian 2012.05.25. 13:04:35

Hello,

Sajnos fórumokra nem nagyon szoktam írogatni, időhiány miatt, de ez a Cougar sztori mégis rávett arra, hogy segítsek a Tisztelt Márkatársnak :) Nekem '67 Mustang van, szóval tudom kik a legjobbak ebben itt Magyarországon. Keress meg és adom az infót :)

Phrascarica 2012.05.25. 13:05:02

Ha troll hát legyen kövér:
Ne legyél spur, rakasd bele egy konténerbe és add fel USA-ba egyenesen ahonnan jött, Detroitba, aztán ha megérkezett utazz utána, és keresd meg a gyár főkonstruktőrét, tőle biztosan kapsz egy nevet hogy ki értett hozzá, utána már csak a lovét kell beletolni, és visszafelé ugyanígy hazajöttök ;)

vikk007 2012.05.25. 13:08:29

Elvittem a Cordobát, kedvenc szerelőmhöz kuplungot cseréltetni...

Jó volt, csak szaggatta a bowdent....

Bónuszként "csinált(atott)" egy váltó felújítást, mert szerinte folyt belőle az olaj, mondjuk addig nem de azóta már igen...

kb 2 hétre egy éjszaka a ház előtt hagyta az autót, és hívott hajnalba, hogy nézzek ki az ablakon, nagyon jó lett, amikorra felöltöztem berobogott fókuszával, egy marék szerszámmal a kezében , vakon elvett az előgyujtásból, beült az autóba, és még kiszólt, nézzek egy "alapjáratimotrt" a neten, mert ökörködik....

( nics benne olyqan 100 ezer forintos fojtószelepház van ...)

Még hajnali hideg volt, beindítom, majd irány munka, picit magas az alapjárat de még hideg, majd jó lessz.

Délutánra bemelegedett, 1500- 3000 között ugrál állandóan, ameddig gurult az autó, ha meg állt fix ezeröt lett...

Mint kiderült bónuszként szétmosta az egész motor menedzsmentet 200 báros gőzborotvával, és haza kellett huzatni az autót a mosóból...

Kezdett jönni a tavasz , az első hosszabb úton, az előgyujtás teljes hiánya miatt túlmelegedett, és szétdurrant a termosztát, kitörte a fedél közepét is...

Azóta autósboltos "barátommal" az összes forgalmazótól hozattunk egy-egy fedelet, mert mind mellett folyik a "viz", ugyan is a gyárit már kivonták forgalomból. Marad még egy próba, és megy mellé szilopaszt ha ez is folyni fog...

Az elektromos problémát egy igazi szerelővel sikerült megoldanunk, egy fojtószelepház vezérlő memória resete után megtanulta a helyes értékeket...

Azóta többször kerestem az urat, telefonon személyesen, blogolok neki a facebookjára de nem reagál, lassan nyilvánosságra hozom nevét, a címét, csinálok majd neki egy kis reklámot....

A kutya sem gondolta, hogy egy kuplungszerkezet cserétől tönkre megy a "motor" is , tudni azért csak kell...

vikk007 2012.05.25. 13:12:20

Jah', majd elfelejtettem, ha szeretnél egy bónusz váltógenerált, ami után már tényleg folyni fog az olaj, és megszertnéd a motort is öletni, privátban megadom az elérhetőségeit...

( nyilvánosságra hozatal előtt még kap egy esélyt a "drága" )

gunzen · http://holegyunkgyrost.blog.hu/ 2012.05.25. 13:19:36

Pató Pál urat tudnám ajánlani :D

közösperonos átszállás 2012.05.25. 13:49:10

@netudGI: "Apró hiányosságaival élj együtt, ne ezzel akarj világ körüli túrára indulni."

Ha jól emlékszem, jelenleg egy Pest körüli túra is komoly kihívás.

hópapa · http://siorultek.blog.hu 2012.05.25. 14:03:11

Egy kicsit fura nekem ez az önszivatós mechanizmus.
Ha az ember a saját, felújítandó autójának minden egyes csavarját átsimogatva kreál újjá egy szép verdát, és vért izzad a szerelőgödörben mint Csikós Zsolti, akkor azt mondom: legyen.
De abban mi a jó, hogy veszel egy romot, reszketsz évekig, hogy mikor, melyik unatkozó, nyegle, felkészületlen, lelketlen, kamuzós szerelő vagy annak főnöke mikor, hogy bax át, kidobsz egy valag lóvét az ablakon, vársz éveket az autódra, és a végén megkapod kb. olyan állapotban, mintha vettél volna egy szépen felújítottat kulcsrakész állapotban?
Ugyanis "restaurátorokból" kaphatunk lelkes, ügyes, hozzáértő, olvasott, megbízható, precíz, avagy béna, lelketlen, ügyetlen, és ehhez hasonló negatív jelzőkkel minősíthető szerelőket is.
Ha ez utóbbiakkal nem hálsz együtt, akkor gyakorlatilag esélyed sincs arra, hogy minél hamarabb, minél szebb és jobb autód legyen.
Akkor már inkább tényleg ne mentsünk meg mindent, és inkább vegyünk egy szépen rendbe rakott példányt, és rövidke életünk értékes perceit töltsük gondtalan autóvezetéssel.
Mondjuk egy ilyet:
www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/1968_MERCURY_COUGAR_140489934_15
Persze ez most eléggé troll duma, de bevallom, hogy én nagyon utálom, amikor magát szakembernek valló "Mester? Ember?" folyamatosan átqrja a burámat.
Ez vonatkozik festőre, kőművesre, autószerelőre egyaránt.
És persze elnézést a tisztességes kivételektől, de sajnos már olyan kevesen vannak, mint jól működő Cougar az országban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.25. 14:03:35

@Phrascarica: Francot, a főkonstruktőrön kell vele ÁTHAJTANI. :D

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2012.05.25. 14:19:47

Ha én a TV2 helyében lennék,akkor felkarolnám ezeket az autóépítős/restaurálós projecteket (Winkler,Karotta,Csikós,Stump,Koncz) és csinálnék az Amerikai Hotrod mintájára egy ilyen epizódos műsorokat úgy,hogy a stábbal kitelepülnénk/meglátogatnánk a műhelyeket ahol ezek készülnek,esetleg besegíteni nekik ebben-abban (szakemberkeresés,stb)

Ha Valóvilágra meg Éden Hotelre van pénz,akkor erre is lenne és tuti siker volna.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.25. 14:26:15

@AUTÓNEPPER: Áh, ebben nem dugnak, és nem lehetne mindenki magánéletében turkálni... Meg nem értenék a mammerek. (Mondjuk a Tahóvilágot se értik.)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.05.25. 14:30:11

@netudGI: Na ja, csak jelen állapottyában a következő vizsgán elveszik tőle az OT-t.

Hurri Kán 2012.05.25. 14:34:26

@Tie:
Az OT vizsgáztatás jelenlegi "rendje" miatt erre azért ne vegyél mérget. :)

Chornya Cholmi 2012.05.25. 15:24:05

Vidd le Monorra a fickóhoz aki a Balatonos Hummert csinálta.Igaz nem volt itt róla cikk(mily meglepő...) d jó szakember.

Menyus84 · http://www.pumaszallas.hu 2012.05.25. 15:27:53

Valamelyik égéstérben említetted hogy ez a Cougar tulképpen egy Mustang.
Ennek fényében én náluk kérdezősködnék ha lenne egy ilyen gépem:
www.mustang-shelby-eleanor.com/mustang_hu.php#

Adam88 2012.05.25. 15:42:23

Nekem is Amerikai autóm van, igaz nem ilyen régi, mert csak 15 éves. De egy valamit nem értek, én vettem gyári szervízkönyvet, igaz csak a kisebbik példány van még csak meg, minden van fenn ebay en.......és viccen kívül még csavart is találtam, vagy műanyag bolhákat az ajtókárpithoz, az ár az itthoni töredéke. Ismerős szerelővel, könyv alapján, úgy hogy ott vagyok én is és segítek, simán meg lehet csinálni. Ráadásul rengeteg dolgot lehet tanulni, mi miért hogyan. Én nem vinném sehova, nem merném otthagyni valakinek hogy csinálja meg. Ráadásul egy ilyen öreg autót nem. Amúgy nagyon tetszik......jó vas :)

Rák Attantam 2012.05.25. 16:09:53

Könyörgöm, ne ajánlgassatok már neki Swifteket normális közlekedésre, "merazkimegyavilágbólisfélliterbenzinnel". Közlekedni tud, van még legalább egy autója és két motorja. Nem az a gond, hogy koromszagú lesz a ruhácskája a buszon, ha nem lesz Cougar.

Az meg nem egy értelmes felvetés, hogy "miért nem vett rendbetett, restaurált autót?".
Mert elméletileg AZT vett. Csak aztán kiderült, hogy szegény macska "restaurációja" kimerült egy okosban elintézet OT-rendszám felbiggyesztésében. Na jó, talán lehet, hogy le is mosták előtte a MOL-kútnál...
Szóval gyakorlatilag most kéne egy latin szerelő, aki eltakarítja a mocskot a kontárok után.

Szóval trollkodjatok, de legalább okosan. :)

Rocko- 2012.05.25. 16:15:35

@AUTÓNEPPER: azért eltelt a kugár óta jó sok évtized, képezhette magát sok ember.
nincs már vasfüggöny.

Rocko- 2012.05.25. 16:18:11

@ColT: "Áh, ebben nem dugnak"
... de szopás van dögivel. :))))

Tarkin kormányzó 2012.05.25. 18:39:46

Skacok... 15 évvel ezelőtt simán cseréltünk e30 első futőműben rugót az udvaron, szerszámok nélkül, hatalmas lelkesedéssel. Jó, takony 18 éves kölykök voltunk, ráértünk. Ma már ott tartok, hogy a 2 kis kupac madárszart autómosóssal csapatom le a kocsiról. Jöttek mentek nálam az autók egy márkából válogatva. Költöttem rájuk a milliókat, képes voltam egy nyüszögést hónapokig keresni az utastérben. Aztán jött egy TDS... Aki ismeri ezeket a Dunára néző szarokat, tudja, hogy itt szokták a márka szerelmesei meggyőlölni a négykerekű közlekedést. De én nem tettem. Átléptem 4 év és több milla után a dolgon, vettem egy patika hármas kombit. Azóta is megvan. Valahol a garázsban, hibamentesen. Annyit akarok csak ezzel mondani, hogy egy autó egyszerűen nem éri meg, hogy stresszeljen vele az ember. Ezt a kocsit pont leszarom. Persze ha nyűg van, megoldom, de nem használom. Nem élményforrás. Rühellek emberek közé menni, pláne ha még vezetnek is. Van egy 22 éves robogóm, hibátlam. Van egy új Toyotánk, hibátlan. 5 lityit fogyaszt! Na ez a valami! Én azt javaslom Winklernek, hogy ha mindenáron ragaszkodik ehhez az ártányhoz, oda vigye, ahol bizonyítottan van szakértelem a'la termékismeret. Idő és pénz meg nem számít. A helyében én 3 lépésre eltávolodnék az ügytől. Élném az életemet és 2 hetente felhívnám a komát, hogy mire jutott. Átadás előtt persze teljes leltár, fotózás és aláírásos átvétel! Kocsi miatt ekkora cécót :) Na jó, mindenkinek van valami dilije :)

665 2012.05.25. 19:44:20

Én a Renault márkaszervizbe hordom a kocsimat békéscsabára. Nem azért mert rossz volt valami csak a szervizekre. Nagyon jók meg korrektak.

Chornya Cholmi 2012.05.25. 19:45:06

Lesz ez még a hahun sérülés mentes,keveset futott,megkímélt,klímás garázsban tartott, nem dohányzó első -nyugdíjas vidéki orvos,aki csak havonta egyszer beindította a garázsban és évente cserélte az olajat- tulajdonostól...

Csak a trollkodás jegyében! :) Nem láttam még eddig.

Ja,és a motoros volt a hibás! :)

665 2012.05.25. 20:17:35

Melesleg ennek a kocsinak husz éve a roncstelepen lenne a helye. Van ennek müszakija?

Garga Pitic 2012.05.25. 21:55:31

Winkler Cougarja a legjobb példa arra hogy csak az ér valamit amit magadnak csinálsz meg
hiába van pénzed bármennyi,ha nincsen kedved-kitartásod-időd-tehetséged hozzá ne járj 40 éves vassal

a Csíkós féle út járható,a Winkler féle nem

ha kell neked a Cougar akkor feküdj alá,tanulj szívjál vagy add el!

Abfangjaeger 2012.05.25. 22:21:28

Egy kérdés: tudja valaki, hogy még mi baja van a Cougarnak? Most olvastam végig az összes cikket róla, az utolsót Sabc írta, hogy szinte kész...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.25. 22:59:53

@Logan Rulez: Aztán miért lenne 20 éve? 24 év egy autó élettartama?
Akkor nekem 2 év múlva le kell adni a verdát? :~(
De mi van a szintén 30-40 év körüli vasúti kocsi, és buszparkkal? Megszűnik a tömegközlekedés?

whale 2012.05.26. 04:19:56

@Abfangjaeger: HA jól rémlik, xaraxik a fék, a futómű meg a váltó. A motor -talán- jó.:)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.26. 07:16:39

@tourline: Nem minden szar ami amerikai. Nekem a pelda a ford f150-m, 1999-es, 150e miles korul, soha, semmi baja nem volt. Soha, semmi. A mai napig megvan, eladni ertelmetlen mert egy zacsko szotyit er, de ha huzni vonni kell valamit akkor ott van.

Szerintem nincs "eredendoen" rossz auto. Mindig olajcsere meg ami kell es kesz. Semmi kokanyolas, semmi olcso alkatresz akkor jo lesz mindig. Van par kocsim, mindig elviszem oket szervizbe ha kell es kesz, mind jo. Nincs eleve "szar" auto, csak szervizigenyes.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.26. 07:21:47

@Rocko-: A Cougar muszaki megoldasai gyakorlatilag visszakoszonnek a 2010 Mustangomon. Hatso merevhid? 20 literes fogyasztas? Nem valtozik semmi csak a fold forog!:DD

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.26. 07:23:32

@AUTÓNEPPER: Bukas lenne, Winkler/Cougar epizodot 3eve forgatnak es meg mindig nem lenne vege! Karotta/Hangyasz meg menne mar kb tiz eve...... Hat ki birja ezt turelemmel!!?? :D

Rocko- 2012.05.26. 07:25:20

@visszakettopadlogaz: akkor pláne könnyebben megtanulható.
(azért gondolom csak változott pár dolog, ha nagy vnalakban nem is. :) )

virgo 2012.05.26. 07:28:59

Ilyenek ezek a cougarok, ezekkel még Barney Stinson se bírt

Rocko- 2012.05.26. 08:26:24

@virgo: :D

@visszakettopadlogaz: "eladni ertelmetlen mert egy zacsko szotyit er"
miért?

balalajka 2012.05.26. 08:45:50

Kedves Robi!

Tapasztalataim szerint egy veterán jármű javítása/felújítása teljesen más gondolkodást kíván a tulajdonostól, mint egy bármilyen mai autóé. ennek az az oka, hogy a szerelők is máshogy állnak hozzá: öreg, sok a szívás, sok munkaóra megy rá, stb. relatíve keveset lehet keresni rajta.
Egyben odaadni valakinek, hogy csinálja meg reménytelen, mert túl nagy és szerteágazó projekt, sosem készül el a Karotta által vázolt okok miatt.
Én javaslom, hogy bontsd szét közepes méretű munkákra a projektet, és egy rendszert egyben csináltass meg. pl. fékrendszer. Vagy teljes elektromos átvizsgálás, tisztítás, stb, és ezeket csináltasd meg olyannal, aki arra az adott területre alkalmas, mert mindenhez senki sem ért, pláne nem autószerelők, akik legtöbbször a feketemágiát látják a villamosságban.
Legyél Te a saját projektgazdád, és ezt a felelősséget ne akard lepasszolni. Vagy ha mégis, akkor egy tiszta fejű, rendszerben gondolkodó, de kellően megszállott fazonnak, aki végigviszi, és nem adja fel, gondolkodik a szerelőkkel, és helyettük is ha kell, túrja a netet, stb.
Én legalábbis így újítok fel, és működik.
Üdv.: Balázs

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.26. 08:52:50

@visszakettopadlogaz: Dacia Lastun, vagy a Citroen Visa román klónja (nem jut eszembe a neve), azok akkor szintén azért rosszak, mert a gyárban rossz alkatrészekkel rakták össze? :D

Mocsári Troll 2012.05.26. 10:15:33

a válaszom: vidd a picsába!

=tatrafan 2012.05.26. 11:43:24

Tisztára mint a Pannon Puma.

Kit Cloudkicker 2012.05.26. 12:44:53

Szia Robi!

Oszvald Gábor és csapata értenek az amerikai autókhoz. Róluk eddig csak jót hallottam.

Van egy nagyon-nagyon-nagyon keményen maximalista barátom, aki egy Tűzmadarat hajt. Ő hozzájuk hordja és elégedett. Nekem ennél több nem is kellene, de amerikai autós találkozón bár hallottam Buick Rivierás és Mustangos embert is dicsérni őket.
Egy próbát megér.

Illetve, nem tudom, hogy mennyire ereszkedtél le a "plebsz"-hesz, de lehet, hogy jót tenne, ha gyakrabban járnál amcsi autós találkozókra és összebarátkoznál az igényes megszállottakkal, mert tőlük nagyobb eséllyel kapsz jó tanácsot mint a "Trollok"-tól.

Üdv.:

Kit

Pepejoe 2012.05.26. 13:17:21

Winkler úr, én lemegyek veled Miskolcra, ezt ajánlom, erre kattintottam. Visszahozlak motorral, kocsival, kisrepülővel vagy motoros sárkánnyal.

montecavallo (törölt) 2012.05.26. 13:19:33

@ColT: Hogy lehet elfelejteni az autogyartas koronaekszeret, az Oltcit-ot?

Hurri Kán 2012.05.26. 13:22:27

@montecavallo:
Mi bajod az Oltcittal? Egyesítette a legendás francia precizitást a messze földön híres román technológiai fegyelemmel. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.26. 16:30:04

@ColT: Oltcit!! Aki ult mar benne sosem felejti!! :D ( Olt mint a folyo es Citroen levagva - innen a nev ) egy elonye volt annak a kocsinak : a romaniaban zajlo autoehseget csillapitotta, ( Magyarorszagon akkor egy laza tizeves varakozassal lehetett zsigulit kapni ) 1982-ben jott be a Dacia 1310-es ( negy korlampas ) azt tudtad magadeva tenni 132.000ezerert vagy az akkor is mar vallalhatatlan zsaporozecet 68.000ezerert. Meg egy skodara is varni kellett, bar azt adta a merkur Deutche Mark ert azonnal. ( kb 1984 ben jott be az opel Ekadett es a vw golf 340.000 ert, de ahhoz kellett ismerni valakit a partbizottsagon )

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.26. 16:34:39

@Rocko-: Nincs benne klima - ritka de nincs benne, meg ez a 8feet hosszu platos 2+2 ajtoval ( supercab ) ami azt jelenti hogy van ket kisebb ajto ami elore nyilik, tehat rendes ulessor sincs benne hatul es pakolni sem lehet igazabol. A negyajtost ( king cab ) szeretik a 6,5feetes platoval, az er valami penzt. El akartam adni mikor megvettem a f250 est, $2000 re meghirdettem de a legkomolyabb vevo is egy motorra akarta elcserelni. A mekkak inkabb a japan half size truckokat kereseik, reg volt az amikor 1$ volt a benzin.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.26. 16:41:00

@montecavallo: 600ccm levegohutes, egyszer egy Szekelykeresztur -Gyulavari ut soran ( 8 ora ) ketszer zsibbadt ugy el a labam hogy nem tudtam kiszallni cigarettazni :D a tipikus allatorvosi lo: egy nem eppen tervezesi muremeket osszeraktak silany alkatreszekbol trehany munkasok! :))) bar amilyen utak voltak szerte romaniaban/szekelyfoldon anno ... Mintha most Pesten mindenki Cizeta Moroderrel jarna! :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.26. 16:47:05

@Mocsári Troll: ennyi? Eh, regebben a trollok is jobbak voltak....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.26. 16:54:19

@visszakettopadlogaz: Tudtam a márkáról, sőt, a vonatkozó TC adást is láttam, csak nem jutott eszembe a neve na.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.26. 17:00:51

@ColT: Az ember mar ilyen, azt jegyzi meg ami jo:)

Macséta 2012.05.26. 17:54:42

No én Kareszra szavaztam, amellett hogy a felsoroltak közül nagyjából csak benne bíznék jobban, mint egy tetszőleges magyar kormányban, még azért is, mert: azt a kétoldalú kulturális sokkterápiát, amit a viszi mester, meg a fővárosi ripacs egymással szemben leművelne - illetve az erről szóló beszámolókat - megérdemli a TC minden hűséges olvasója. Hiánypótló anyag kerekedne belőle.
Hogy szegény Karesz ehhez mit szól, az más kérdés... :D

Abfangjaeger 2012.05.26. 20:47:41

@whale: márciusi Sabc poszt szerint a fék teljesen jó. Egy régebbi, szintén Sabc poszt szerint jó a futómű. És egy még régebbi -még Baronsos Winkler cikk szerint- vett bele egy OD-s váltót kintről. Ezért nem értem/tudom, hogy mi van még a vassal...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.26. 22:32:43

@Abfangjaeger: Azóta kiderült, hogy mégsem olyan jó.

whale 2012.05.26. 22:40:09

@Abfangjaeger: Olvasd el a szavazás SABC fejezetét.:)
A váltót nem sikerült behangolni, magas fordulaton hajlandó csak váltani és ha jól rémlik, a futómű sem lett százas...
A tanulság az lehet mindannyiunk számára, hogy aki oldtájmerrel akar járni, az hozzáértőkkel restauráltasson és ne versenyautó építőkkel, mekkmesterekkel, sufniszerelőkkel, PR bajnokokkal. Ja, hogy az 10 guriga? Annyi. Miért, a kérdező mennyiért vállalná el?:)
Bár úgy tűnik az is egy életképes üzleti modell, hogy a korrekt ár harmadáért NEM csinálom meg a munkát, aztán pingvinezek.:))

Rocko- 2012.05.26. 22:41:23

@visszakettopadlogaz: ahha, tehát akkor nem maga a kategória értéktelen, hanem az adott összállítás.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.05.27. 06:06:26

Hát Robi, nem gondoltam, hogy ennyire maszat ez az autó.
Nem lesz egyszerű - és olcsó móka - megbízható, eredeti állapotút faragni belőle, azt hiszem.

Poita not Peter! 2012.05.27. 11:51:53

lehet, hogy ez már a gyári állapot...

Abfangjaeger 2012.05.27. 20:45:23

@ColT: Hát erről nem volt cikk.

@whale: A keretest olvastam, de semmi konkrétat nem írt a Winkler március óta, mikor még jó volt. A váltó még Baronéknál szórakozott, ezek szerint azóta nem jó. Hát ez eléggé gáz.

Mindenesetre én az "Az van elvégezve, amit Te magad csinálsz" elvet követem. Eddig bejött, a végeredményre nem nagyon panaszkodom, csak a mesterember ritkán ér rá. :D

tattoo1 2012.05.27. 23:50:27

EN NEMETORSZAGOT JAVASLOM....OTTHON SENKI NEM TUD AUTOT JAVITANI....EGY HARMAS GOLFFAL ELJUTTOTAM ODA,HOGY A TIZEDIK SZERELO AZ ELSO SZERELOT AJANLOTTA..UTANA ELADTAM....ITT BADEN BADEN-BEN A 96-os SL 500-ASOMAT KET HET UTAN UGY KAPTAM VISSZA,HOGY MINDEN MEG LETT JAVITVA!!!!!...PLUSZ A TUV IS MEGLETT:D....A MASIK LEHETOSEG A FORD MARKASZERVIZ...MEG IS CSAK FORDOD VAN:D:D:D:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.28. 04:19:48

@Rocko-: Amugy sem kapkodnak a tizeneves full-size truckokert, meg ugye valsag ide vagy oda leteszel $4000 et es vihetsz haza egy uj toyota tundrat- kevesebbet eszik es oszinten mondom jobb auto, sokkal. A japanokkal az a baj nincs 1tonnas truckjuk csak fel tonnas, ezert vettem f250-t.

Rocko- 2012.05.28. 10:16:57

@visszakettopadlogaz: kicsit belenéztem a kinti piacba és akkor láttam hogy valami eszméletlenül béka segge alatti áruk van ezeknek a 10+ éves pickupoknak, én pedig nem értettem hogy miért, hiszen igásló, és elvileg nem rossz.

svéd. 2012.05.29. 08:26:52

Én is azt vallom.. Vidd ki valahova, a végén az lesz a legolcsóbb megoldás...Egy szuzuki Wagon a hétköznapi autóm , hónapok óta a szerelőket járom vele...mindenütt bólogatnak okosan ,és azt mantrázzák "ezeknek sosincs bajuk" De ennek most van!!!!! Fogalmuk nincs róla...... Mi lehet egy bonyolultabb autóval....:-DDD

Rák Attantam 2012.06.01. 13:38:21

Végül is akkor mi lett ezzel a témával? Hogy döntöttél, Robi?
Vagy készül a hétvégi cikk? Mert akkor nem szóltam... :)

bödönödön 2012.06.01. 21:15:25

@Rák Attantam:
Hallgasd meg az égéstér legújabb adását, már kész van a cougar. Olyan nagy baj nem lehetett vele, ha sitty-sutty meg is javult mindene. Azért remélem lesz róéa cikk, hogy mégis mi volt a gond.

Rocko- 2012.06.02. 00:11:22

@bödönödön: igen, akartam is írni, csak nem volt rá idő.

szóval vagy aranykezű ez za új mester hogy pillanatok alatt megoldotta a dolgokat, vagy pedig jó alapokat kapott, amin már csak szinte finomhangolni kellett.
persze az alapok alatt nem V-Max Zsoltit értem.

desmoquattro 2012.07.28. 22:57:14

Egyet tisztazzunk: a Vurdon NEM = Tuboly Tech. A Vurdon=egy srac aki hozza be a kocsikat az USA-bol es ujabban a Tuboly Tech telephelyen tarolja oket. A Tuboly Tech pedig egy muhely ca. 10 emberrel egy az USA-bol hazatert fiverparral aki elvegzi a melot...Messzemenoen igazsagtalan lenne a szep autok erdemet a Vurdonnak osztani. Mindazonaltal a Vordonos srac egy szimpatikus gyerek. Szerintem nem fogjak elvallalni: baszottul tele vannak sokkal nagyobb melokkal. Robi betegagyaval maximum szopni tudnanak, ha megoldanak csak vallveregetest es apropenzt kapnanak a hirnev mar reg kipipa, azt pont leszarjak. A HEB es Oszvald Gabi ugyanez. Szerintem nehez lesz a mindenki altal takolt vasat elszerezni. Vmi lelkes kezdo akinek kell a hirnev...
süti beállítások módosítása