Fapadosok a V6-os Astra ellen

  2012. május 19. - ZáchDani Címkék: opel legendák astra találkozása

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

 

P1080586

Még Horvátországban is voltunk vele, és akkor sem volt semmi probléma - meséli lelkesen Boda Gyuláné, miközben kiszáll az autójából. Ahogy nézem az 1996 decemberében átadott Opel Astra 1,4 GL-t, el is hiszem, hogy az elmúlt tizenhat év, és az ez alatt megtett 147 ezer kilométer teljesen eseménytelen volt a bordó ötajtóssal. Na jó, egyszer füstölni kezdett a gyújtáskapcsoló, és egyszer feltörték.

Nincs ebben semmi különös, gondolhatják most. Pedig van, nagyon is van, állapítom meg amikor körülnézek a Hungaroringen ma zajló opeles rendezvényen, a Legendák találkozásán, ahol az Astra F-fel érkezőknek külön parkolót alakítottak ki. Éppen húsz éve indult a típus gyártása Szentgotthárdon, ezért szépségversenyt rendezett az Opel.

Sokan csak azért neveztek be, hogy feljöhessenek a közeli parkolóba, mondja valaki a hátam mögött. Teljesen igaza van. Akad itt néhány elhanyagolt roncs, öcsituningos, ecsettel átfestett, fillérekért vásárolt, vagyis életszerű példány. Kattintsanak a képekre, már nyílik is a galéria. Ha egy ilyen Opelt az utcán tartottak az elmúlt évtizedekben, mostanra biztosan körberohadt. Ha nem rohad, garázsos, vagy újrafényezték és kilakatolták már. Más verzió egyszerűen nincs.

P1080606

Az előbb említett, Start kivitelű, vagyis teljesen fapados példány is végig garázsban éjszakázott, és ahogy sejtem, nem mehettek vele sokat télen sem, mert mindenhol szép a fényezése. Pedig most is téli gumi van rajta. Ezt nem teljesen értem. Csak magas sarkú cipő okozta karcok láthatók a vezetőoldali küszöbön, ezt viszont elnézzük. A váltószoknya eredeti, a kormányvédő már fosszilis, ezért nem hámoztuk le. Szépek a kárpitok és ez jó jel. Az autó serleget érdemel az Autó-motor, a Népszabadság, és a MOTE, vagyis a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete, illetve a Totalcar szerkesztősége által delegált zsűritől.

P1080696

Megyünk tovább, hiszen a következő sorban, éppen a kerítés mellett egy még inkább zavarba ejtő Astrát látunk. A 1993-as példány még a Startnál is kívánatosabb. Hátat is fordítunk a mellette álló Lotus Omegának. Ez az Astra ugyanis egy igazi 1,6 Si, vagyis a nem tizenhat szelepes, de 101 lóerős, SOHC motorral szerelt változat. A C16SE blokk igazi túlélő. Az egykori Astra kupa autóiban is ilyen motor volt, és legendák szólnak a megbízhatóságáról.

P1080692

Istenem, de jó lenne egy ilyen fapados, de erős, és mindössze 34 ezer kilométert futott Si. Nem kell vele állandóan vagánykodni, ez az autó önmagában is bizonyíték arra, hogy pusztán az idő múlása nem végez ki egy Opelt. A tulajdonos, Farkas Attila természetesen a MOTE aktív tagja. Öt évig könyörgött a körzeti orvosának, hogy adja el a garázsában veszteglő tartalék autót, míg az végre belement az üzletbe. Így most több tízezer ember irigyelheti Attilát, amit meg is értek. Én vagyok az egyik.

P1080637

Kicsit távolabb, ott ahonnan már nem látszanak az égbe emelkedő Lambo-ajtók, nem hallatszik a hátsó ülések helyére telepített nagy zene, és nem vakít a neonlila fényezés, váratlanul egy négytagú családba botlunk. Egy 178 ezret futott Caravannal érkeztek. Valamiért megkedveltem mostanában a kombik formáját. Az 1,4-es még éppen megfelel eredetiségi elvárásainknak, így hamar megtudjuk, hogy nyolc éve, a második gyerek születésekor érkezett a családba ez a szép zöld Opel. 

Azóta teszi a dolgát megbízhatóan, többet nem is várnak tőle, de cserébe mindig rendben tartják kívül-belül, ami, tudjuk, nem kis kihívás két virgonc gyerek mellett. A hátsó traktus ablakfóliái, az elsők tetején húzódó légterelők, mind a gyerekek kényelmét szolgálják. A család ezért is díjat érdemelne.

 

Mielőtt a zsűri döntést hozna, mindenképpen meg kell néznünk még egy autót. Ez egyáltalán nem eredeti, de éppen ez volt az építő-tulajdonos, Tillinger György műszerész célja. Kétajtós Astra szedánt szeretett volna, de olyat nem gyártottak. Így épített magának egyet.

P1080707

Percekig tanakodunk, hogy az állítólag lézerpointerrel méricskélt csíkozású, piknikpokrócot imitáló motortér-fényezéssel mit üzen a művész a bámészkodónak. Talán valami olyasmit, hogy az autó orrába betuszkolt 2,5 V6 blokk úgy dorombol, mint a fedelére festett macska. De ebben sem mi, sem György nem biztos. A Vauxhall emblémát viselő kuriózum elég jól sikerült, állítólag nem is fogyaszt sokat a V6-os Astra, szóval remek utazóautó. Ha erősebbet akart volna, akkor valószínűleg egy klubtársát követi és ő is egy GSI 16V-t turbósítása mellett dönt. Akkor ő is 300 lóerő fölött járna. Így viszont különlegesebb a végeredmény. A kilincs egy régi bogáré, a tükör pedig egy öreg Mercedesről származik. Ez tetszett a tulajdonosnak. Van valami gond? Nincs. Neki különdíjat adtunk.

P1080631

Az eredeti állapotú Astra F-ek közül az orvostól kikönyörgött SI-t találtuk a legszebbnek. A második helyen a Boda Józsefné és férje által dédelgetett Astra Start végzett, míg a derék harmadik a családi szolgálatban álló zöld Astra Caravan. Nekik nem csak serleget és ajándékcsomagot adott az Opel, de vezethettek egy kört a Hungaroringen. Remélem, ez megfelelő muníció lesz ahhoz, hogy továbbra se hanyagolják el szeretett tömegautójukat.

P1080700

A Lotus Omega mellett is eltöltöttünk néhány percet. Önök hogyan vigyáznának egy olyan Opelre, amely huszonegy éves, összesen 950 példányt készítettek belőle, teljesítménye 377 lőerő, forgatónyomatéka 577 newtonméter és 280-nál az elektronika fogja meg? Nekem nincs ötletem, viszont remélem, hogy a tulajdonosnak, Angyal Attilának van. Elmentettem a számát. Azt hiszem fel kéne hívnom a jövő héten, hogy mikor ér rá egy tesztre. Nem? 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr684526165

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Opel, ami után tudnék vágyakozni 2012.05.19. 20:58:06

Egy autó, amely a maga idejében - és még sok-sok éven át - a leggyorsabb sorozatgyártású négyajtós és a leggyorsabb sorozatgyártású német autó címet viselte. Egy autó, amelyből kevesebb, mint 1000 darab létezik. Ez biztos, hogy valami prémium-, vagy lu...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2012.05.19. 19:16:21

Street Warrior's... azbazmeg.

T4KK 2012.05.19. 19:22:03

Omegát a népnek!:)

_____________ 2012.05.19. 19:35:58

Ez a Lotus Omega...
Ennél a kocsinál nincs melléduma.
Marhára kéne.
Gondolom a beígért teszthez előbb jutok hozzá...
:)

levcs_v6 2012.05.19. 19:41:19

Na most már érthető lesz sokaknak, hogy az Omegámat miért cseréltem le egy 10évvel régebbire ;c)
Igaz az nem 3.6 hanem 3.0 24V sorhat de nagy élmény ;c)
Az A Omega formája és belső mérete pont ideális 190cm felett.

nagyiWRX 2012.05.19. 19:42:21

Hát ez a lotus omega ott van egy lapon az E34 M5 -el nehéz döntés lenne

kisvagány 2012.05.19. 19:43:25

Az Omega az nagyon durva szerszám...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.05.19. 19:44:21

Azért hihetetlen, hogy azon az esetlen Omega karosszérián mennyit dob egy-két szélesítés, meg spoiler.

Brevis 2012.05.19. 19:51:18

Ez az az Omega, amelyik egy jópár évvel ezelőtt tesztben elkente a kettővel ezelőtti M5 meg valami hasonló csúcs Jaguar száját? Egyetlen Opel ami kéne.

nyikk 2012.05.19. 19:56:32

Az astra kupét nem értem.Innen oldalról olyan, mintha rosszul sikerült fotoshop lenne, két autóból.Szarok a vonalai.
Mégha kupésított kabrióba szuszakolta volna a gazdája a nagy blokkot...vagy egy Astra G kupéba.Kár érte, nem kevés munka lehet benne.

Vortex 2012.05.19. 19:56:34

Lotus Omega tesztet! Lotus Omega tesztet! :)

Hurri Kán 2012.05.19. 19:58:19

Lotus Omega teszt jöhet :)

nagyiWRX 2012.05.19. 20:00:07

azért mindenki megtalálta a lényeget :) és a piros astra?????

kgyuresz 2012.05.19. 20:10:08

voltam kint de nem zengek ódákat hogy ilyen jó meg olyan jó volt......
tavaly a renault egy kicsit nagyobbat villantott

a lotus omega tesztet meg epekedve várom

tomwar 2012.05.19. 20:12:45

A pokrocminta: Burberry – Iconic British Luxury Brand Est. 1856 Igy talan a Vauxhall is erthetobb...

KovyZoly81 2012.05.19. 20:22:41

Hát lehet, hogy az Omega teszt nem fog összejönni... :-(
Az első körön elfüstölt a gépezet, Ssangyongos segítséggel tudott csak visszamenni a boxba :-(

KovyZoly81 2012.05.19. 20:26:30

egyébként a banzáj jó volt, 11 körül értünk oda és negyed 6-kor indultunk haza, és egy percig sem unatkoztunk, a 3,5 éves kisfiam is nagyon élvezte
egyedül tán a sekuriti volt túlságosan goromba, át mertem lépni a piros vonalat, hogy lefényképezem a Corsákat, erre egyből nekiesik a torkomnak...

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2012.05.19. 20:32:56

En nem nagyon tudtam, hogy melyik Opelt volt erdemes fotozni, igy inkabb azokrol lottem, amik nekem tetszettek vagy nem... :)

indafoto.hu/ppgergo/legendak_talalkozasa_2012/page/1

Schütii 2012.05.19. 20:45:53

Én Lotus Omegát csak feketében láttam még, volt (van) más színben is?

Schütii 2012.05.19. 20:49:19

Egyébként nem a BMW M5 ellenfele akart lenni a csúcs-Omega, hanem az Alpina B10 Biturboé, ami az E34-es 5ös Bimmerből épült.

2108face 2012.05.19. 20:53:14

@nyikk: szerintem is béna. a hátsó oldalablak meg az a 2 centi vastag c oszlophoz hozzárakott sedan puttony...
Gondolom a vento farú golfok adták az ihletet, de ez így nem lett szép. (azokkal ellentétben)

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.05.19. 20:59:33

@Schütii: Kit érdekel, hogy milyen színű (amíg nem rózsaszín)*?
Egyébként meg Omega tesztet a népnek.
*egyébként igen, ez az egy szín van, és mint megtudtam, nem fekete, hanem nagyon sötét british racing green

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2012.05.19. 21:01:18

@Schütii: Ha feketében láttad, az már nem gyári szín. Kizárólag sötétzöldben készült. Mind a 630 példány. + 320 Vauxhall Lotus Carlton. (Így jön ki a 950.)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 21:11:18

@Schütii: Úgy tudom csak Lotus zöldben volt,ami egy nagyon sötét zöld.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 21:13:25

@Schütii: Úgy tudom csak Lotus zöldben volt,ami egy nagyon sötét zöld.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 21:16:50

@levcs_v6: Én is egy olyat keresek ami kombi és nem szétrohadt.
Neked autómata vagy kézi?
Néztem a német fogyasztási oldalt,hihetetlen kevéssel is eljár egy két ember.

pukancs 2012.05.19. 21:21:46

@Psa75: sorszám?

vak vagy? hasonlítsd már össze...tök más .de-n 613D A magyar meg 676D
csak a típus 104

ha már itt tartunk a vauxhal mennyire használ opel alkatrészeket?

Úgy értem mennyire típus azonos vele? 1-1 ben használhatóak az alkatrészek vagy egy csomó alkatrész használhatatlan?

Yaesu 2012.05.19. 21:22:46

Kíváncsi vagyok, hogyan bólintott rá a KFF a kétajtós limuzinra... Mert ugye kis hazánk nem épp átépítésbarát.

Hurri Kán 2012.05.19. 21:27:44

@levcs_v6:
Ideális az alatta is ;-)

MetalWarrior 2012.05.19. 21:31:37

Lotus Omega tesztet! De ne Dani vezesse, neki adjatok valami nőiesebbet. ommm-t a volán mögé!

Doubledeceker 2012.05.19. 21:31:54

@Psa75:

Na dehol ugyanaz a sorszám????

Elnéztél valamit!

Doubledeceker 2012.05.19. 21:34:43

@pukancs:

Te a dettó ugyanaz vauxhal és az opel. De wiki jobban tudja.

A'szongya:

"A Vauxhall Motors Limited egy GM tulajdonában lévő brit autógyártócég.Jelenlegi modelljeik az ugyancsak GM tulajdonban lévő német Opel jobb-kormányos változatai,de az utóbbi időkben már bal-kormányos Vauxhall-ok is jönnek ki. Emellett egyre több olyan modelljük jön ki amelyek jobban felszereltek mint eredeti német testvére. Főként a brit piacra termel, de jelentős mennyiséget importál Ausztráliába."

levcs_v6 2012.05.19. 21:35:02

@Gyurma73: Kombi és épített. Valamint tényleg a tudásához és erejéhez mérten valóban vicc a fogyasztása és az alkatrészek a másik mókás. Én csak ajánlom minden autószerető és értékelő embernek.

levcs_v6 2012.05.19. 21:37:03

@gyvy: Arról nem tudok nyilatkozni :c)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 21:41:31

@levcs_v6: ritka a kéziváltós.sajna.
Mit jelent hogy épített?Mit raktatok bele?

Hurri Kán 2012.05.19. 21:42:14

@levcs_v6:
Én igen. Bár megálltam 187 centinél, de valahogy én is elnyomorogtam benne. :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 21:53:04

@gyvy: én is 187 vagyok ,de az A Omega az egyik autó amiben nem tolom leghátra az ülést:-)

Hurri Kán 2012.05.19. 21:56:17

@Gyurma73:
Bizony. Egészen hátratolva nem éred el a pedálokat.

Puch Cavette 2012.05.19. 22:02:11

"Ha egy ilyen Opelt az utcán tartottak az elmúlt évtizedekben, mostanra biztosan körberohadt. Ha nem rohad, garázsos, vagy újrafényezték és kilakatolták már. Más verzió egyszerűen nincs."
Van. A miénk is '96-os. Garázst belülről eddig csak olajcserekor, meg műszaki előtti szerelgetéskor látott, lakótelepi darab. Lakatolva, fényezve csupán a jobb eleje volt, egy koccanás miatt. Egy cseresznye nagyságú elszíneződés van a bal küszöbön, és néhány barna miteszer a jobb hátsó sárvédőíven és tanksapkánál. Ha abban az ütemben terjeszkednek, ahogy az elmúlt években, akkor a következő utáni vizsgán, négy év múlva már lesznek rajta lakatolás nyomok. Akkor lesz épp húsz esztendős.

montecavallo (törölt) 2012.05.19. 22:08:04

@Brevis: @KovyZoly81: ...akkor az E34 M5 szajanak elkenesere majd terjunk vissza, ha majd legalabb par kort meg bir tenni sajat erobol :]

A piros Fapad tulajanak meg respekt, gyonyoru allapotban van az autoja.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.19. 22:18:47

Annyival jobb az E34 M5 a Lotus Omegával szemben, hogy ahhoz legalább kapni alkatrészt :) Egyébként meg az auto motor lotusomega tesztjét idézem: van abban valami imponáló amikor 2 kilónál padlógázra még felkapja az elejét..

Mercifan 2012.05.19. 22:26:55

@Psa75: Szerintem valamit elnéztél. a mobile.de-n 613, ez meg 676. És használtautó.hu-n van fent a 189

Mercifan 2012.05.19. 22:28:45

@Schütii: Fekete és british racing green színben készültek.

Mercifan 2012.05.19. 22:31:13

@Hammer: Jogos! Szóval tényleg: csak és kizárólag british racing green színben gyártották.

Mercifan 2012.05.19. 22:37:03

Omega 3,0 24V Caravan volt a tulajdonomban. Tényleg nem kell teljesen hátratolnom az ülést 190 centis magassággal. És az előtte volt 124-es Mergám volt még ugyanolyan kényelmes a magasságomhoz társuló 135 kilómhoz. Talán mert ugyanakkora? :DDD

FritzenFest 2012.05.19. 23:02:53

Szívesen látnánk ezeket az autókat - és minden más német típust is - a FritzenFest-en. :-)

www.fritzenfest.hu

www.facebook.com/FritzenFest

www.facebook.com/events/408516325826282/

merida001 2012.05.19. 23:07:09

Ha már a Lotus Omega téma lett, íme egy kis ízelítő a fénykorából:

www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNyaw8

Őszintén meghajtja az emberünk! :) 5.2 alatt 100-on, ezt azért sok mai széria verda sem futja meg, csak a drágább kategóriából...

levcs_v6 2012.05.19. 23:13:08

@Gyurma73: Szét lett szedve... motor, futómű felújítva, váltó újjáépítve (a legtöbb 3000 24V az automata) kapott új színt és ezt azt. Ennek 5 éve. Sajnos a lakatos munka... hmmm... most kezd látszódni, hogy nem épp a legsterilebb :c(
De autópályán tud meglepetéssel szolgálni az "öreg" kombi.
140 Km/h-nál forog a motor a 3000-et.

levcs_v6 2012.05.19. 23:15:32

@Mercifan: Nekem ez a sokadik Omegám. Kiváló családi autó, minden elfér benne, még én is :c) És a kombi mérete legendás.
Míg a 124-es hullaszállítóra külön hátsó ajtó kellett az Omega kombi a gyári ajtóval "futott" :c)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 23:19:06

@levcs_v6: katalógus szerint,1000es fordulatra 40.km/h t ír.
6000 et forog 240 nél ami az óra szerint 255 körül van.
265 körül láttam már km órát:-)

zeddez 2012.05.19. 23:41:48

@Schütii: gyárilag Lotus Omega egy sem volt fekete, mind az ú.n. british racing green szinű volt, szóval ami nem ilyen színű, azt már átfújták azóta.

nyikk 2012.05.19. 23:53:02

@gergo: Tudom, hogy 2 autóból rakták össze, olvastam minap a cikket.Pont ez az,amit nem értek, mire volt jó?Mert nem lett szép.Pedig így képen igényesnek tűnik a munka rajta...

zombika 2012.05.19. 23:58:16

Istenem. Add hogy egyszer vehessek egy Lotus Omegát. Köszönöm.

Moleman 2012.05.20. 00:05:06

Egyszer láttam egy Lotus Omegát keresztben közlekedni a városban. Azóta nagyon kell.

P12_dCi 2012.05.20. 00:33:22

A Lotus Omega teszt tényleg adná.

Viszont sajnos sokat elmond a magyar autótulajdonosokról, ha lelkesedni kell azért, mert egy autó rendesen karban van tartva.

Nem az az alap, hogy elhordom szervizbe amikor valami baja van, illetve időszakos karbantartásokra? Nem az a normális, hogy kiporszívózom, meg átkenem a műanyagokat ápolóval?

Vadista Szandál 2012.05.20. 00:45:32

szar lehet mikor a semmiről kell kidugott nyelvvel erőlködve írni.
az eredmény meglehetősen tisztességes, férfimunka. gratulálok!

Gyumma 2012.05.20. 01:19:12

@2108face:

az a baj,hogy szakmai rálátásnélkül irkáljátok a nagyobbnál nagyobb butaságokat. Nem magyarázkodok,sedánnra lett 3ajtós oldala varrva,nem pedig 3ajtósra puttony( a ventok is igy készülnek,de ennyit értetek hozzá)továbbá minden gyári helyen,gyári rögzitöelemmel van a helyén,egy F astra ilyen. Nem üvegszál,és szélvédöragasztó tuning,ez ennyit tud;) :D

(---Flúgos Buszos---) 2012.05.20. 01:41:09

Nekem tünt csak fel,hogy a 7-es képen a Lambós ajtajú verda alól folyik a víz???

Ettől olyan érzésem van,mintha reggel ballagnék a buszgarázsban,és minden busz orrán-száján engedi a fagyállót,mert kihűltek,és a bilincseknél elfolyik a víz.

SingleSide 2012.05.20. 03:24:27

L | O | T
O | M | E
T | E | S
U | G | Z
S | A | T

Brevis 2012.05.20. 07:14:30

Az utólagos Vauxhall embléma felrakásnak valaki elmondaná a jelentőségét? Mert egyre több ilyet látok bal kormányos autótokon. Vauxhall is Opel, akkor meg mi értelme? És van olyan is aki Vauxhallt szedi le, hogy Opel legyen?:)

protézisesh 2012.05.20. 08:09:45

@zeddez: Zold volt mind de NEM brg, hanem imperial green, amil olyan sotet hogy csak direkt napsutesben latod zoldnek, amugy feletenek latszik.

E34m5 vagy Lotus Omega? Ez kerdes lehet?! A bmw pont egy tucatjarmu az opelhez kepest (12000 vs 1000 gyartott darab), illetve az ez az opel megeszi nem csak az m5ost, de minden akkori autot. A testarossat is, a porschekat, lambokat is.

Ha lesz rola teszt, konyorgom, NE A DANI IRJA!!! irja Pista, Csikos, vagy leginkabb KAROTTA!!!

windex 2012.05.20. 08:39:25

@pukancs: a hűtőrács+embléma használhatatlan :-) a többi ok

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 08:45:08

@Brevis: A Vauxhall embléma szebb egyesek.szerint,ennyi.
Amúgy fene tudja.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2012.05.20. 09:11:24

@nyikk: akkor bocs, en csak eloben hallottam, a cikket nem olvastam :)

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.05.20. 09:23:02

Várjuk a lotus omega tesztet! Álomautó...

Begami 2012.05.20. 09:34:48

A bordó lambo ajtós Astra-t szoktam látni itt Ajkán.Szerintem szép a tömegből legalább is kitűnik.
A 2 ajtós sedan-t meg az köpködje aki legalább hasonlót le tett az asztalra.Bitang munka lehetett így összehozni ha mást nem legalább ezt kell tisztelni.

Doubledeceker 2012.05.20. 09:53:39

@Begami:

Te ha cóvalaki körömlakkal festi ki a szobát az is kurva sok munka, deszép nem lesz.

Maradjunk annyiban, hogy ez igényes munka, de az autó vonalai nem szépek....

Frw 2012.05.20. 10:15:31

Álomautó nem az, ami 1 métert sem megy, meg amennyinek, ha nem napi használod megéri kifizetni a teljesítményadóját. Feltéve ha nem utánfutón szállítgatott fajta :)

Rocko- 2012.05.20. 10:54:14

@(---Flúgos Buszos---): lehet az más is.
pl. valaki kiöntött egy üdítőt, a kocsi meg fölé állt.

Rocko- 2012.05.20. 10:55:54

@Begami: "A 2 ajtós sedan-t meg az köpködje aki legalább hasonlót le tett az asztalra."
miért is? véleménye bárkinek lehet.

T-Boy01 2012.05.20. 12:58:31

@Rocko-: Az nem üdítő volt, utánam érkezett meg. Elfojt a hűtővize, de nem csak neki hanem a mellette álló másik piros astra-nak is :OOO

Rocko- 2012.05.20. 13:00:43

@T-Boy01: ó, akkor tévedtem.
próbáltam pozitívan nézni.
(ezek után talán jogosak a kommentek, hogy egy rakat szar ez a kocsi?)

montecavallo (törölt) 2012.05.20. 13:27:47

@Brevis: Ez ugyanolyan dolog, mint amikor az amerikai BMWkrol leszedik a sidemarkert, hogy europainak tunjon, az europaiakra meg felteszik, hogy amerikainak tunjon.
Olcso jatek hulyegyerekeknek :)

Gyumma 2012.05.20. 13:36:21

@Mazlee:
:D a te fostalicskád biztos sokkal szebb :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.05.20. 14:37:43

@Brevis: Elmondom, az én látószögemből.
Van egy fehér astrám. Kb minden második kocsi ugyanilyen, ha beálltam a tecsó parkolóba, alig találtam meg :D
Szóval egyedivé akartam tenni, a homasitás szarságok meg nem játszanak nálam. Szereztem ócsón vauxhall rácsot, hátra jelet, feliratokat.
Kormányt is megcsináltam.
Ennyi, nekem úgy tetszik oszt kész :D

Z o z ó 2012.05.20. 15:26:30

"Azt hiszem fel kéne hívnom a jövő héten, hogy mikor ér rá egy tesztre. Nem? "

DE!!!

Kiskaresz 2012.05.20. 16:16:30

A Lotus Omega tesztet meg remélem a Karotta, Omm vagy Csikós csinálja meg és lesz mellé jó hosszú videó is!!!

montecavallo (törölt) 2012.05.20. 16:23:32

@enpera: "Van egy fehér astrám. Kb minden második kocsi ugyanilyen, ha beálltam a tecsó parkolóba, alig találtam meg :D"

Miért, nincs rajta rendszám? :)

(---Flúgos Buszos---) 2012.05.20. 16:56:51

@Rocko-: Nyugi APA,te is minden nap ilyet látnál,akkor nem lenne kérdés.

Furcsa,hogy valaki ennyit költ autóra,néha tekeri,mint az állat,és arra nincs pénze,hogy hozzá való vízcsövet vegyen???

Volánnál elnézem,hogy a szerelők nem fognak azért a fizetésért foglalkozni ilyennel,de egy bemutatón azért kicsit gáz.

Olyan,mintha te lyukas nadrágban mennél állásinterjúra.

Rocko- 2012.05.20. 18:30:20

@(---Flúgos Buszos---): lásd fent: próbáltam pozitívan venni, de nem, tényleg hűtővíz.

Mazlee 2012.05.20. 19:03:31

@Gyumma: jaj, olyan kis ovis vagy :) és az apukád is erősebb? :) hamár ország világ elé tetted a szarodat akkor viseld a kritikákat.

amugy igen, szebb :P

"streetfighter" 2012.05.20. 20:07:52

Lotus Omega. Nagyon erős és gyors autó az biztos (kanyarban is?), csak a megbízhatóságával vannak gondok. Egyenként is hirhedtek, nem, hogy egyben. :)
Ha az ember kihasználja a tudását, vagy legalább is próbálja, (hiszen értelmetlenül, kihasználhatatlanul erős és a vezetési tudás is ritka hozzá), akkor többet szereli(teti), mint vezeti, de egyébként biztos szuper. Esetleg kirakatautónak ideális. :D

atis001 2012.05.20. 20:09:35

Sziasztok!Volt szerencsém kipróbálni egy Lotus Omegát valóban maradandó élmény,sajnos nincs viszonyítási alapom 200 LE fölött így nem tudom mihez hasonlítani.A találkozón sokkal szebb állapotú volt mint amit kipróbálhattam ... sajnos csak 1 képem van az autóról amibe belerondítok,de legközelebb készítek több fotót is hátha érdekel valakit. Üdv Atis
kepfeltoltes.hu/view/120520/Lotus_Omega2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

B.GY. 2012.05.20. 21:42:16

Volt régeben a használtautón egy Lotus Omega eladó.A nejem szülinapomra ki akarta bérelni a tulajtól egy pár körre,de addigra eladták.Így kaptam egy Ferrari F430 tesztvezetést.Szerintem így sem jártam rosszul:)

Gyumma 2012.05.20. 22:55:55

@Mazlee:
:D Ha te látatlanba szarozhatsz akkor én is...
amilyen az adjonisten,olyan a fogadjisten jóbarát... ;)

Krisi 2012.05.20. 22:57:50

na igen, itt is kiderült, hogy a Lotus Omega az az Opel, amit márkafüggetlenül mindenki imád. várom már én is a teszt!

Tandiii 2012.05.20. 23:33:33

@Mazlee:

Irigykedsz,mert Te nem tudnál soha ilyet alkotni!Nem egy eseményen HOZZÁÉRTŐK díjazták...ebből látszik,hogy Te nem vagy hozzáértő,csak egy kis fikázó,otthon matyizós,kocka gyp-s ;) ja,és persze fél órát gondolkozol azon,hogy júj,írjuk vissza,hogy ovis :D inkább ne szólj bele a nagyok dolgába,menj és játssz szépen a kis műanyag maketteddel ;) a véleményed meg húzd le a wc-n ;)

Mazlee 2012.05.20. 23:38:34

@Gyumma: látatlanba? hát itt virítanak a képek a totalcaron :) jaj ne erőltesd. fogadd el ha másnak nem tetszik

Mazlee 2012.05.20. 23:44:10

@Tandiii: irígy egy tucatvacakra? :D mert hát milyen jó lehet csak azért autót tákolni hogy kitűnjön az 100000+1 ugyanolyan közül. :)

persze kellően mellétrafáltál, de hát ez nem meglepő. tucatember vagy ezek szerint te is :)

a nagyok dolgába nem is szeretnék. de ez még csak a garázstuNNer szint.

Tandiii 2012.05.20. 23:51:39

@Mazlee:

Na,megszólalt a teszkótuner,diszkófelnis...nem trafáltam én mellé,ha olyan okos vagy,keress még 100000 ilyet,aztán majd beszélgethetünk arról,hogy ki tűnik e vagy sem.Túl nagy a mellényed,akkor terítsd ki a lapjaid.Vagy talán félsz,hogy körbefikáznak? :D Azt hiszed ismered az autót,mert láttál pár darab képet róla,és már nagy a mellényed,hogy ez így meg úgy van és ez randa? :D vicces vagy nagyon :D

Mazlee 2012.05.21. 00:00:08

@Tandiii:

na másodszor is marhára mellétrafáltál... inkább ne erőltesd, csak még jobban leégeted magad. simán találok 10000 másik astrát... hiszen erről volt szó. ha még ezt sem értetted meg akkor fogalmatlan is vagy. Nekem nincs feltűnési viszketegségem, hogy lapokat terítsek. bár ha valaki akar az megtalál. Azt meg lehet fikázni, de értelmetlen :)

ugye tudod hogy nem kell séfnek lenni, hogy megitéljük egy ételről hogy finom vagy sem. hát ilyen egyszerű itt is.

úgyhogy sakk matt. szevasz!

Tandiii 2012.05.21. 00:07:52

@Mazlee:

Itt nem egy átlagos astráról volt szó,ha nem figyeltél volna.Nem véletlen írtak róla itt is,és máshol is.De te is megmondod a véleményed annak,aki azt mondja,hogy kicsi a pöcsöd :D elfogadod a véleményét és kész.Elmondtam én is,hogy nagyon rosszul látsz mindent,és nem tévedek ebben most sem.Nem ismered se az autót,se a tulaját,senkit se a környezetében,se az,hogy miért jött létre az autó.Véleményezhetsz akármit,de akkor se leszel több.De verd a mellényed nyugodtan,hogy igen,én megmondtam és hú de király vagyok,ha ettől jobban érzed magad ;)

Mazlee 2012.05.21. 00:20:26

@Tandiii:

csak azért válaszolok mert épp ráérek, de már kezdesz unalmas lenni az értetlenkedéseddel.
lassan írom hogy te is megértsd.

- az astra tucatautó.. ahhoz hogy kitűnjön a tömegből ilyen szarságokat kell rajta csinálni.
- itt is sokan leírták milyen buta hibák vannak rajta, stb stb...
- azzal hogy sértegetni próbálsz csak a te szánalmas létedet igazolod
- nem kell ismernem az autót. itt a sok kép, és már ennyiből is lejött hogy ronda. nem kell ehhez közelebb se menni. a tulaj meg nem is érdekel.
- nem is akartam ettől több lenni. újabb buta kijelentés

na akkor ha ezeket sikerült értelmezned akkor már megérte.
viszont épp eleget flameeltünk úgyhogy részemről lezártam az értelmetlen beszélgetést.

Tandiii 2012.05.21. 00:29:43

@Mazlee:

Akkor csak annyit kérdeznék,hogy MI TÖKÉLETES???SEMMISE ÉS SENKISE...attól mert valakinek pl van egy Plymouth Laser-je,valaki azt mondja rá,hogy fos,vagy azt,hogy szép.Szarságnak az számít,ha tele aggatod mindenfélével...ezen látsz valamit,ha olyan jól megnézted?Nézegesd meg jobban.Azért mert megnéztél párképet,még nem vagy mérnök,hogy tudd,hogy mi buta rajta,és mi nem.Magyarázkodni meg nem kell.Bocs,hogy raboltam a "drága" idődet...de egy biztos...bárki mondhatja,hogy milyen bazári,vagy ronda,vagy buta...de csak egyetlen egy van belőle az egész világon.Ennél egyedibbet akkor se tud senki se alkotni.Részemről én is lezártam ezt a beszélgetést.További jó kockulást!

protézisesh 2012.05.21. 08:02:47

@Tandiii: @Mazlee: mint két pisis a homokozóban...

Az autón látszik, hogy baromi sokat dolgoztak rajta, nagy gonddal, nagy odafigyeléssel. De a C-oszlop akkor se lett szép (és mint tudjuk: a szépség szubjektív, tehát neked tetszhet akkor is, ha nekem nem).

Az igazán nagy baj az, hogy ezt egyszer lekoccolják, nekitolják a teszkóban a bevásárlókocsit, aztán sírva fakadsz. Ha meg elgörbíti egy suzukis, akkor halál. Van ismerősöm, aki a minden pénzén gyári állapotúra restaurált egy Alfa GTV6-ot (ezt a fajtát: encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSxkhR4DjP6oUjpmYhiwODA-I9zLiVru2I41k0V_NiRgBIP8Ir-), aztán pár hónap boldog használat után valaki kijött elé egy macisajt alól, totálkár. A biztosító szerint meg csak egy huszonéves Alfa Romeo volt, alig kapott rá párszázezer forintot.

Ezért akarsz a tömegből kitűnő autót? Napi használatra? Fekvőrendőrt/kátyút/murvahordó teherautót kerülgetni? Vagy garázsdísznek?

@montecavallo: rosszabb. A Vauxhall emblémát pont ugyanonnét látod, mint a rendszámot, vagyis a parkolóban ez alapján keresni kihívás :) Akkor már egy hupilila szalag az antennára, az látszik fél kilométerről. Vagy mégjobb, ha megjegyzed, hol hagytad a kocsit. Tudom, challenge... :)

Mazlee 2012.05.21. 08:21:48

@protézisesh: igen, sajna elkövettem azt a hibát hogy lesűlyedtem egy ilyen vitára.. sorry.

A szépség szubjektív, ez természetes. Nem is más véleményét írom le amikor valamiről véleményt alkotok. A gond az hogy a gazdija nem képes ezt elfogadni.

1000x inkább ez az alfa. ez egy gyári autó, és még ritka is. Ebbe pl ily módon belekötni, hogy szép-e tök felesleges. Viszont azért nem birtokolni egy nem tucat autót mert majd összetörik azért kár.

Tandiii 2012.05.21. 08:55:06

@protézisesh:

A C oszlop azért lett ilyen,mert így adta ki.Kép alapján,igen vékonynak tűnik...DE:
1.nem olyan vékony,mint a képeken
2.biztonságilag semmi probléma sincs vele,és merevebb a kasztnia,mint pl. egy suzukinak.
Ezzel mindenki tisztában van,hogy történhet akármi.De itt arról van szó,hogy egy ember olyat alkotott,ami még a tervezőknek sem jutott eszébe.Ezt értékelték is.Megoszlik a vélemény,mint mindenen(elég rossz lenne,ha mindenki és minden egyforma lenne),de itt az a lényeg,hogy meg lett mutatva az,hogy igen is meg lehet csinálni.Csak itt nagyon sokan okosnak hiszik magukat,hogy pár kép alapján tudják,hogy mi nem jó rajta,de az meg nekik nem fontos,hogy miért is lett az olyan.Lehet érdeklődni a tulajdonosnál,szerintem szívesen válaszol.
A tömegből kítűnő autóról meg annyit,hogy ez egy életstílus...valakinek vagy tetszik és együtt tud vele élni,vagy nem tetszik és nem él vele együtt.

Opel,Vauxhall,Holden...egy kutya.Mindegyik ugyanaz,de ezt sokan nem tudják,és hűűű,kössünk bele.Ha Kamei maszk lenne,akkor is bele kötnének,ha OPC akkor is,ha sima akkor is.Ember függő,mint minden.

Tandiii 2012.05.21. 08:59:42

@Mazlee:

Nem a kritikával van a probléma,hanem azzal,hogy azért sem vagy Te sem különb,mert kép alapján és cikk alapján ítélsz.Abba nem gondolsz bele,hogy képen semmi sem ugyanaz?A cikk írója nem tévedhet?Ezen kéne elgondolkoznod,és nem azon,hogy lesüllyedtél-e vagy sem.

cr500 2012.05.21. 11:47:12

Légyszi csináljátok meg a lotus omega tesztet videóval hanggal tokkal vonóval,ebben az évezredben ugyse lesz mégegy lehetőség rá............

protézisesh 2012.05.21. 12:18:59

@Tandiii: Látom nem érted.

1.) elismerem, hogy kva sok munka van benne, hogy az utolsó centiig át van gondolva, hogy odafigyeléssel készült, hogy értő kezek csinálták.

2.) baromira nem beszéltem a kaszni merevségéről, vagy hasonlókról. Az autót bemutató poszthoz is olyant írtam, hogy övvonalig teljesen oké.

3.) egy valami nem tetszik rajta: a c oszlop. Tudom, hogy üveghez kellett a tetőt igazítani, de az én szememben azon a ponton (tető hátsó éle-oldalablak vége-C-oszlop) össszekuszálódnak a vonalak. Nem tudom, lett-e volna alkalmasabb üveg, de egy 2ajtós 3as BMW-t (akármelyik széria) SZERINTEM harmonikusabban futtatnak le, mint ez sikerült. Ennyi, nem több, nem kevesebb.

A márka-kérdés meg onnét jött, hogy valaki itt fentebb beírta: a sima fehér Astráját átemblémázta Vauxhall-ra, mert úgy könnyebben megtalálja a parkolóban. Ami megmosolyogtató, de éppen nem arról szólt, hogy a 2ajtós kupén is V-embléma van. Ami nem a te inged, azt nem kell felvenned... :)

Tandiii 2012.05.21. 16:15:04

@protézisesh:

Nem is bántásnak írtam,nem csak neked,hanem úgy unblock szólt minden kritikusnak(devégre valaki normálisan leírta a véleményét).Persze,hogy más,mert gyári.Ha,már csináltatott üveg lett volna benne,akkor már nem full gyári opel alkatrészekből készült volna.Ezért lett ilyen.De,mint írtam a képek sajnos nem adják vissza.Ez van :)

A maszkos témához még annyit szólnék hozzá,hogy tapasztalatból írtam,hogy teljesen mindegy.Egyértelmű,hogy jó,ha van megkülönböztetés a saját járműveden,hogy mindig megtaláld.Csak a tapasztalatom írtam le.Ennyi.

Gyumma 2012.05.21. 20:58:10

@tomwar:
Nagyonkorrekt válasz,köszönöm szépen. :)

Gyumma 2012.05.21. 21:08:22

@Mazlee:
:D :D :D De legalább reagálsz mindenre,és mindenbe van belekötni valód.

Ez meg amit Te nem értesz:
A vélemény egy szubjektív dolog,ezt nem kell ragozni.
A szépség is az,azt sem kell ragozni.
Véleményt lehet alkotni bármiről bárkinek,bármilyen formában,viszont akkor ne várjuk hogy a másik kulturáltabb lesz nálunk.

aztán ezt megint lehet húzni mint a mézes madzagot,csakhogy tied legyen az utolsó szó.... :D

Részeről örültem neked,remélem a jövöben,ilyenfajta párbeszédre kettönk közt nemm kell sort keríteni.

tomwar 2012.05.22. 07:32:45

@Gyumma: Szivesen. Igyekeztem valamit hozzatenni a cikkhez, a kocsikhoz kevesbe ertek:-))

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.05.22. 11:12:41

@montecavallo: de van, csak ha végignézel egy sor kocsin oldalról, nem látod :D

szabopsz 2012.05.24. 16:39:43

1 éve írtam már, hogy lotus omegát elvihetnék a srácok egy körre!!

De hiába, cserébe egy igényes építés:

lotusomega.se/public_html/projekt/ferdigstellande.htm

665 2012.05.25. 20:05:25

Nem tudom mit kell menözni ezekel a gagyi ezeréves opelekkel. Eljárt felettük az évek régimodi tecnika.

Kit Cloudkicker 2012.05.26. 16:04:24

Burberry mint pokróc minta. Juj.

xone 2012.06.11. 22:14:30

A lotus Omaegat ismerem, a volt fonokom hozott be egyet meg a 90-es evek kozepen torottrn majd megcsinalta es O is meg valaki mas is iszonyatosan osszetorte. Valami 5 huto van az elejebe es persze egyik sem utangyartott. Egyszer aszisztaltam egy bordasszijcserehez ami nem volt egy leanyalom. Olyan hosszu szijja volt amit addig meg nem lattam. Vezetni sajnos nem engedtek, akkor volt 1 honapos jogsim, ez meg is ertem. Viszont vittek egy kort vele es bar en nem vagyok felos, nagyon visitottam. Amugy hatul legrugos, illetve valami segedrugo van benne, mar nem nagyon emlekszem es azzal mindig szivas volt, sosem lett jo, ugyhogy vegul kikotottek. Regen nagy almom volt az auto de aztan rajottem hogy nem az en vilagom, tul nagy es kenyelmes. Viszont akkoriban ez istencsaszar auto volt, es szerintem ez azota sem sokat valtozott.
süti beállítások módosítása