Elmondom többet járok az autóval keresztbe mint egyenesen,a gázra oda kell figyelni nagyon,az esős vizes úton aztán elszabadul a pokol mintha havon menne az autó egy sima 3-as fokozatba kapcsolásnál is keresztbe vágja magát az úton! A tél az felejtős vele!
A 180 lóerős motor, a nagy nyomatékával valamint a 8+1 sebességes jól elosztott fokozatú váltójával és könnyen tekerhető( szűk helyen is jól manőverezhető ) szervó kormányával biztonságos és élvezhető vezetést tett lehetővé.
Először is az NKH.–nál kell bevizsgáltatni ami 26 900 Ft, majd ezt kővetően a VPOP-nál a regisztrációs adót kell kiszámoltatni, ami a mi esetünkben a kocsi fiatal kora miatt (2004) 91 500Ft volt. Az NKH-nál hiába állapították meg, hogy ez a jármű segédmotor, a VPOP-nál csak a köbcentiméter szerint, nagymotornak veszik, így ezért kell ennyit fizetni.
Orbitális szopás Moldvában avagy a marhadoki esete
Az úgy vót, hogy a jogsi megszerzése előtt ráizgultam valamikor egy Toyota Hiluxra. Mert baszom nagy batár, hatalmas rugókkal (legalábbis láttam egyet ami inkább traktorra hasonlított).
Az apósom rábeszélésére úgy döntöttem, belevágok
A mászóképesség növelése érdekében több nyomatékra volt szükség. Egy sportlégszűrő+ sportgyertya beépítése hozott annyi teljesítmény növekedést amire még vágytam.