Magyarország legerősebb autója

  2012. március 31. - ZáchDani Címkék: turbó tuning toyota supra

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Amikor megérkeztünk a Toyota Suprákkal zsúfolt standra, még nem gondoltuk, hogy hamarosan alapjaiban változik meg a véleményünk a Carstyling.hu Tuning Show-ról, és annak résztvevőiről. Mert hiába éreztük már negyedóra után, hogy a vaskeresztes Golfok, az agydaganatot okozó elektronikus zene, és a mindezt keretező felkészületlen biztonsági őrök miatt véget vetnénk az életünknek, egy csapásra megváltozott minden.

A kiállítás legérdekesebb szegletében nem voltak fények, nem volt zene, sőt még szőnyeg sem. Volt viszont öt Toyota Supra, köztük az az 1988-as évjáratú példány, melyet tulajdonosa úgy mutatott be, hogy ez Magyarország legerősebb autója.

Gergő, a tulajdonos azzal kezdte, hogy senki nem hisz neki, de ez már nem zavarja. Néhány éve ugyanis annyira belefeledkezett a sorhatos turbós sportautó tuningolásába, hogy már csak amerikai oldalakat nézeget, és közben folyamatosan a következő fejlesztési lépésen gondolkodik. Eddig egy új Mitsubishi Lancer Evo árát költötte el, ami soknak tűnhet, de mindjárt rájövünk, hogy minden forint jó helyre került.

Félelmetes méretű turbó trónol a motorblokk mellett, a kívülről kopottas, magáról semmit el nem áruló autó motorterében. A tulajdonos rögtön megjegyzi, nagyobbat szerettek volna, hiszen a blokk elég túlméretezett, Dubaiban és Amerikában 2400 lóerős példányok pusztítják a gumit. Neki egyelőre nem ez a legfontosabb, mivel még a mostani összeállításnak sem tudták lemérni a teljesítményt. Ekkora csigákat használnak a versenykamionokon is, hiszen 3-tól 6 ezer köbcentiig megfelelő a Garrett GT 4718 típusa.

Miközben belemérem a mobiltelefonomat, hogy legyen elképzelésük a méretéről, kiderül, hogy a motorblokk sem eredeti. Az újabb MK4-es Supra, háromezer köbcentise, vagy ahogy a típus kedves bolondjai emlegetik, a 2JZ motorkódú változat. A főtengely és a hengerfej is gyári, már mentek vele 10 ezer kilométert, néha még boltba is leugrik vele a gazdája, ha a másik autóját éppen javítják.

 Az 1000 lóerő csak számított érték, az viszont kőkemény tapasztalat, hogy a hátsó drag gumik nem találják a tapadást, amikor az öreg Supra 200-as tempónál fekete csíkokat húz a pályára. Magyarország legerősebb mérőpadja éppen eddig a tempóig mér, ezt viszont harmadik sebességben eléri a dühöngő vadállat. Van tehát hová fejlődni, elsősorban végig jól tapadó pályára volna szükség. Ha ez meglesz, a Supra bizonyítani fog - állítja a tulajdonos.

Más gond is van. Amikor 6 ezres fordulatszámnál felépül a töltőnyomás, hirtelen sokszáz lóerőt ugrik a teljesítmény, aminek hátsó futómű bölcsője sem tud ellenállni, enyhén elcsavarodik. Főként ezért, és a versenygyújtás hiánya miatt nem képes kevesebb mint 10 másodperc alatt futni a negyed mérföldet, vagyis a gyorsulási versenyek hivatalos távját. Ez sem rossz idő, de bőven lehet mér faragni belőle, állítólag. Gergő nem csügged. Már beépítette a megfelelő benzinpumpát. Az óránként 1000 liter üzemanyagot szállít elméletileg, közben készül a versenyelektronika, illetve már spórol az új futóműre. 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr424351661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robian 2012.03.31. 11:05:41

hüje álllaaaat :) :)
minden tiszteletem Gergőé

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2012.03.31. 11:17:22

Miért kell fikázni az elektronikus zenét + a Golfokat?
Ha Zách Dani nem bírja, akkor nem őt kell kiküldeni a carstylingra!

Macskanátha 2012.03.31. 11:20:26

"Magyarországon van két 8sec-es autó..."

Csak tippelek: Bugatti Veyron? Mert úgy tudom, hogy pont két magyar rendszámos Veyron van jelenleg, és ezer lóerőből tuning nélkül is kinézi az ember, hogy agyonver minden mást. Hiába tud ez a Supra állítólag 300 lóerővel többet ha a post szerint sem bírja a futóműve, a gyújtása, stb. A Bugatti-ban pont az a rohadt drága, hogy _minden_ gyári alkatrészét az ezer lóerős teljesítményéhez méretezték, first of all: a fékeket...

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2012.03.31. 11:24:17

Most gyűjtöget a hátsó futóműre. Boldog ember...

Hurri Kán 2012.03.31. 11:24:59

Értelme semmi, de biztos jó móka. És ez a lényeg. :)

m.o.p. 2012.03.31. 11:33:59

Leszakadt az arcom a csiga méretétől :O Beteg a tulaj, nem is kérdés, de nem kérem, hogy menjen orvoshoz, kizárólag abban az esetben, ha abbahagyná a fejlesztést.

Pierr Kardán 2012.03.31. 11:34:29

10 másodperc alá egy kispolszkival is le lehet menni, mit költi feleslegesen a pénzét az Gergő gyerek...

www.youtube.com/watch?v=wZ63qkDDhLk&feature=related

◄ ► 2012.03.31. 11:35:12

@Macskanátha: Akkor legyen 3, mert van itthon egy CCXR is (~1020 ló). :)

qmatch 2012.03.31. 11:37:30

Kisközért odavissza fél perc.

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2012.03.31. 11:40:05

Szép baleset. :-)
A(z) (ló)erővel annyi a gond, hogy azt biza uralni is kell.
Hiába a nagy ménes, ha a szekér nem bírja. :-(

Ronald 2012.03.31. 11:53:16

Jó-jó, de mennyit fogyaszthat 100-on? :-))))

MarcoABF · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 2012.03.31. 11:53:47

Elsőre gratula, mert nem kis munka pénz van az autóban, de azért elég kis háttértudásról tesz bizonyságot,h Magyarország legerősebb autójaként van feltüntetve. Aki egy kicsit otthon van a drag sportban, az ilyet nem mond, már számtalan ilyen és erősebb autó van szerencsére kicsiny hazánkban. Arról ne is beszéljünk,h mennyi autó van ami gyorsabb. Vegyük csak azt, h 4 1.9 tdi (pd) van itthon ami szintét 10-es időt fut negyed mérföldön, amik fele ekkora turbóval (nem szóhasználat, tényleg fele ekkora) rendelkeznek és mégis csak "traktor" dieselek.

Szóval sok sikert a tulajnak (Ha jól tudom Ákosnak) a továbbiakhoz a dragsportban, ami egy életérzés, hiába gondolják,h 400 méter egyenest mindenki tud menni, akkor tessék a nagyok után csinálni, nem csak szájkaratézni, az írónak pedig több jártasságot kívánok a sportban!

MarcoTdi

KevinMulder 2012.03.31. 12:01:51

Calibrával simán lenyomható ... hehehe :)

Komment Elek 2012.03.31. 12:01:52

zoutlodi: :) "Nekem például tíz doktorim van!" Mától kezdve annyi doktorid lehet amennyit bemondasz. Schmitt Pál után szabadon

korponaiz 2012.03.31. 12:06:08

Van ott még sok probléma szerintem, hogy nem ment 10 alá. Egy ismertebb E30-s BMW (Breki) már 9-s időt is futott, és az az autó még kb 600 pacis.

Kleroo 2012.03.31. 12:06:58

1. Magyarország legerősebb autója? Mekkora beképzeltség
2. Új EVO árát rákölti,és még mindig egy használhatatlan erős motorú gépezet?

Nincs nekem semmi bajom azzal,ha valaki tonnaszámra fossa a pénzt ilyen értelmetlen dologra,mert ez szerelem.
De én mint autószerelmes,egy mp-ig sem gondolkoznék,hogy egy vadiúj csodaszép eszement jó EVO-t vegyek a szalonból általam konfigurálva,vagy ezt a 20éves,autózásra alkalmatlan konzervet, még pályán sem használható erővel.
Idioot!

www.tuningnews.net/news/070109/mitsubishi-lancer-evolution-x-prototype-09.jpg

korponaiz 2012.03.31. 12:11:04

Na itt van:
www.youtube.com/watch?v=k8wvXV1RXKc
Persze nem véletlenül példálózok ezzel, hiszen kék-fehér a vérem ;-). Ja és ebben egy kb 35 éves konstrukciójú motor van.

DurvaPisti 2012.03.31. 12:12:30

Sorhatos erőmű, ez nagyon tetszik.
Kéne róla videó!

aFx 2012.03.31. 12:20:21

ok, van 7 autó, ami gyorsabb negyedmérföldön, ebből kettő biztosan 1000 ló alatt (kispolákban hayabusha van, a bmwről is írták, hogy 600ló). úgy, hogy épp futómű/gyújtáscsere van tervben. és?

szerintem gyönyörű, attól függetlenül hányadik. ez nem autóskártya, élvezzétek inkább a képeket:).

troll that shit 2012.03.31. 12:30:58

azt azért leírhatták volna, hogy milyen autó a másik ami van neki.

Mert ha egy EVO vagy egy skyline vagy akár egy Jaguar akkor azt mondom oké, hülyéskedésnek kocsmázás helyett jó ez a kopott feneketlen piros kút............és van mondjuk egy másik nem ilyen erős de jól használható utcai élményautója is a hét további 99%-ban amikor nem zárt pályán gyorsul egyenes irányban.

De ha egy 1.9D hármas Golf mondjuk akkor az elég gáz......hogy inkább választ egy ilyen múmiát bődületes motorral mint mondjuk egy új rendszámos EVO-t amit élvezni is tudna.

.........és az ilyen számolt teljesítmények lemérése után van mindig a meglepetés, hogy bizony az a sportgyertya nem hozott 5% lóerőt és társai :D :D ....csak itt értelemszerűen drágább cuccokról van szó.

tubolytech 2012.03.31. 12:35:44

Magyarország legerősebb autója Darth Vader, a Tuboly Tech Pontiac Trans Am-je. ...és egyben a leggyorsabb is, 1750 kg versenysúllyal.

www.youtube.com/watch?v=eBNeNcUfIZ0&feature=player_embedded

Érezzük a különbséget ? Mellette egy alacsony 9-es autó ment.

galicius 2012.03.31. 12:39:45

Ez sem egy rigófitty.

Kifordított kacagány 2012.03.31. 12:40:47

biztos azért van ennyi fikázás, mert nincs benne nagy hang, meg airbrush festés, meg színre fújt műszerfal.
meg amúgy is milyen szar.

Én a blogger 2012.03.31. 12:46:04

Régi vicc, de hátha valaki még nem hallotta:

Mi a különbség az 1000 és az 1200 lóerős Supra között?
Az egyiket már lemérette a tulajdonosa ;)

zombika 2012.03.31. 12:58:51

Szerintem állat. És ez egy jó hobbi. Aki meg ócsárol, az egy szánalmas irigy láma.

Dr. Tom 2012.03.31. 13:14:21

Atyaég ...
Hol legerősebb ez a pléhdoboz? Karakószörcsögpusztán?
Mert Magyarországon biztosan nem ....

vmaast 2012.03.31. 13:16:03

Láttam élőben Lacházán. Nem rossz, nem rossz, de a hangja nagyobb volt, mint amit villantott. De hát még reszelgetik ugye...

Hó apó 2012.03.31. 13:23:52

Én nagyon nem lennék a tulaj helyében meggyőződve arról, hogy ez az ország legerősebb kocsija....
Go to Sopron.... kettő csak itt van, ami erősebb nála.

Kivancsi 2012.03.31. 13:28:33

@zoutlodi: :):)
nos 10db. doktori kb fel ora a masologepen... magyarorszagon!
de 1db 1000LE supra osszarakas minimum fel ev! es soha nincs vege tortenet! :):)

ugyhogy ne legyen nagy szad a 10 dr mert azt el is hisszuk :):):)

Nivta 2012.03.31. 13:33:44

"a kívülről kopottas, magáról semmit el nem áruló autó "

Plazma TV nagysagú légbeömlő és intercooler a földig húzott lökharitóban,száz méterről is jól látható,parizer vastagságú bukócsövek az utastérben,hiredőoszlopot is kitöltő riszpekt motorsport és mindenféle tunning feliratok a vadonatúj,rikító fényezésen,elől minimum 19-es,hátul a fene tudja mekkora méretű,gigantikus dragster felnik és gumik...
A széria Suprák mind igy gördültek ki a gyárkapun.Te meg szakíro vagy.És így simán hihető,hogy elhiszed az ezer lóerőt.

Liquid_Night 2012.03.31. 13:46:22

Fika nélkül tenném hozzá, hogy a végeredményben pont az amerikai stílus testesül meg - írták a cikkben hogy "amerikai oldalakat nézeget".

1000+ lóerő ekkora turbóval, és a teljesítményt (a mi normáink szerint) alig elbíró minden más az autóban ott alap, a lényeg az, hogy gázadásra (óriási turbo lag-al persze) elszabaduljon a pokol:)

Mindenesetre egy picit tényleg nagy az arc, tekintve hogy ha már US mentalitású a tuning, akkor a tulajnak tudnia kell hogy 1000 lóerőt ott egy Small Block-ból könnyedén (főképp pedig jóval olcsóbban) is kihoznak, és ez még csak a középmezőny. Persze itthon az őslakosokat könnyű lenyűgözni...pedig amúgy tényleg érdekes színfolt az autó.

oioio-1 2012.03.31. 14:02:40

Az autó érdekes és szép, a tulaj egy jó fej, de

Egy autónál ha gyorsan akar menni akkor nem elég a lóerő, futóművet is kell hozzá csinálni. Ma Magyarországon több olyan autó is van ami sokkal több mint 1000 Le és le is tudják rakni az erőt a földre, a nagy turbó hátránya a hirtelen fellépő Le és tényleg mindegy hogy ez az autó 700 vagy 1200 Le amíg nem lesz alatta rendes nagyságú kerék és futómű addig csak egy erős autó marad ami soha nem fogja tudni kihozni a tényleges gyorsulását magából. Amúgy pedig sok sikert és kitartást ehhez a nem egyszerű de annál szebb projekthez.

Ui: a cikk írója szerintem legközelebb kicsit jobban mélyedjen el abba amiről ír, mert ez a cikk nagyon sok helyen szól a cikk írójának nem megfelelő felkészültségéről.

Rocko- 2012.03.31. 14:06:43

nem tudják itthon lemérni, és dragen se megy 10 másodperc alatt.
elnézést, hadd legyek szkeptikus: annyira hihető ez a legerősebb autó cím, mint Schmitt doktorija.

pizo 2012.03.31. 14:08:01

@zoutlodi: "Nekem például tíz doktorim van!" Mint legfőbb közjogi méltóságunk példájából láttuk, ez csak fénymásoló kérdése...

Üdv. Zoli

Bocs hogy OFF, de nem tudtam kihagyni.

Rocko- 2012.03.31. 14:14:22

@Lük: az a fura helyzet van, hogy ez egy autó.
tehát lábon képes elmenni külföldre. meg traileren is.
de hát csak nem viszik. miért, miért...

@Macskanátha: ja.

@troll that shit: "De ha egy 1.9D hármas Golf mondjuk akkor az elég gáz....."
miért, napi közlekedésben, A-ból B-be, kell egy Swiftnél több?

pizo 2012.03.31. 14:16:08

@korponaiz: A széria (utcai) Jaguar XJS V12 (295 Le) 15,8-at megy negyedmérföldön. Ha ebből kidobálja az ember a kárpitokat, klímát, plusz üléseket (- kb. 200 kg) + cseréli a hengerfejeket és a főtengelyt dugókkal, akkor mindjárt kb. 450 Le. És nincs turbo, komolyabban bele sem volt nyúlva, a fék-futómű-bódé pedig a 300 Le fölé van méretezve. És ez a móka kb. 2 millióból meg is van.

Zoli

СubE 2012.03.31. 14:18:07

Az én E30-asom most 870 lóerőt ad le, ehhez van 1180 kilós súlya. Nyáron átfújom feketére és kap egy új angel eye szettet amivel 930 lóerőre növekszik a teljesítménye. Új alessio felnik, négy darab peres barum köpeny és átlépem az ezer lóerőt. Ja és állítható a hasmagassága, ha beül hátra a két unokatesóm 5 centivel közelebb vagyok a földhöz. Jobban betapad a kanyarban.

Dr_utcai_arcos 2012.03.31. 14:29:15

@СubE: baszki...egy képet vagy videót te is tolhatnál róla, elég durvának hangzik,megnézős!

lomtengerkapitány 2012.03.31. 14:35:57

Egy barátomnak meg 9675000-ftjába van az autója. Ez úgy jön ki, hogy tankolt bele egy csomót, épített neki egy garázst, meg vett flexet és heggesztő gépet a bütyköléshez. Gondolom itt is így jön ki az evó ára. :)

Rocko- 2012.03.31. 14:57:24

@СubE: hogy megy unokatesód M5-éhez kéepst? gyorsabb vagy lassabb?

SubaruStage2 2012.03.31. 15:09:45

Jópofa, és japán. A lóerő soknak tűnik, de mindenkit megillet az ártatlanság vélelme.
Nem kéne, de vihetnének vele

m20b25 2012.03.31. 15:20:56

Jó, hogy erős de ez már az írás szerint is vezethetetlen. Nekem nem kellene, de biztos van olyan akinek bejön.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.03.31. 15:27:57

Azzal semmi baj aki vesz egy 8millios lakast es mioitan evek alatt befizetett 3milliot utanna meg tartozik 9M el de lakas mar sehol. Az OK. Ha valaki elkolt 6-8M et egy kocsira az meg buzi. En nem ertem ezt.

cr500 2012.03.31. 15:45:37

Megen fikáznak a panel hörcsögök,agyatokra ment a kockulás!Ez a hungarikum: a sárga irigység,az okoskodás,meg a fikázás gyökerek....

Krisi 2012.03.31. 15:55:37

@visszakettopadlogaz: "Ha valaki elkolt 6-8M et egy kocsira az meg buzi. En nem ertem ezt."

khm, nem te szoktál mindig felvágni, hogy épp milyen zsírúj Mustanggal/ AMG Mercivel jársz ámerikában? :)

ogbf 2012.03.31. 16:06:51

A sok fikázónak, aki azt mondja, vannak erősebb autók Magyarországon, igaza van! A kedves szerző csak annyit értett félre a tulaj szavaiból, hogy ez Magyarország legerősebb Suprája! Ez azért lényeges! A tulajt ismerem jól, elég régről! Nem szokása nagyot mondani.

X8 2012.03.31. 16:58:46

@Phrascarica: ugy latom nem ismered a padot amit mérni szoktak egy 4kerekes padnap tengelyenként van a limit
vagyis az 1000le 4kerékkel mérve no problem .... mert tengelyenként nincs tulterhelve a pad

de itt van ennek a kocsinak a mérése
www.youtube.com/watch?v=njaAL8xc0No&feature=channel
mint latszik még ment volna ...
de a pad ennyit tud 1 tengelyen

voszi 2012.03.31. 17:02:39

@Macskanátha: 8sec: Pontiac TransAm, Chevrolet Nova
9sec: nagyjából 10 db

Phrascarica 2012.03.31. 17:09:08

@X8: Nem tényleg nem, konkrétan nagyon nem érdekel a téma, csak tök véletlenül hallottam Istiröl, illetve egyszer voltam náluk, -igaz nem tuning ügyben- és akkor láttam hogy milyen cuccokat csinálnak. Megnézem a draget, de nem élek-halok érte, nem a kedvencem, az hogy 400m-en ki a jobb nem igazán érdekel.

voszi 2012.03.31. 17:10:10

@ogbf: nekem rémlik, amikor pár éve nem nagyotmondósan kereste a dragracing fórumon vógelzinger sanyit, hogy megeszi reggelire. a sanyi akkortájt 10-eseket gurított, azóta ment 9,6-ot, "ócska", __FWD__ honda vti-vel...... nem ismerem a srácot, és lehet, hogy csak pillanatnyi elmebaj volt a részéről (habár a kocsiját nézve ez kizárt, itt csakis permanens elmebajról lehet szó), de akkor nem a szerénke figuráját mutatta.

zeddez 2012.03.31. 17:15:15

1000+++ LE??

Mit ér az erő, ha nem uralod...?

zeddez 2012.03.31. 17:17:13

@voszi: annak a CCH féle Hondának azért kb köze sincs egy VTI-hez :P

X8 2012.03.31. 17:20:24

@voszi: OFF
hülye vén trottyos :(

2012.03.31. 17:49:05

Ilyen erővel vegyé 1 kamion utánfutóval, rakj rá 2 db SRB gyorsítórakétát, és mond azt, hogy ez bizony saccra 16 millió lóerő.
Jaaaa, hogy nem indítom be mert 0,1 másodperc alatt felrobban az egész?
Az baj????

Ez akkor is 16 millió lóerő!

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.03.31. 18:01:20

1000 lóerő? Ezzel már mozdonynak is jó, csak egy kis ballaszt kell, hogy legyen tapadás.

voszi 2012.03.31. 18:48:54

@X8: na mi van te vén hülye kótyagos trottyadék géjessista? :D :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.03.31. 18:49:01

@Krisi: Megemlitettem, nem felvagtam ;) autos blog, ha kutyamrol irok ( 8honapos beagle, zabalnivalo!!:)) az nem erdekel senkit :)

Elobbi kommentemmel arra probaltam ravilagitani hogy nem baj az ha a hobbijaba valaki lapatolja ( feltehetoen a mar megkeresett, nem hitel ) penzt. En is epitenek szivessen ilyen autot de nem ertek hozza. Elkezdtem felujitani egy 71-es Chevell t, addig jutottam hogy kifizettem egy fenyezest ra meg ratettem egy 20 as kromkerek szettet, a belseje meg olyan mint amikor megvettem. Ennek 3 eve :/

Irigylem aki kitalal valamit az autojan, megtervezi es megepiti.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.03.31. 19:16:06

@Krisi: Vártam már ezeket, hogy milyen lepukkant, szar, stb :D

Mikor írja be valaki, hogy az ő TDI Passatja odaver :D

Különben jó ez a cucc :)

szenon 2012.03.31. 19:26:50

Van szerencsém ismerni Brekit a BMW-vel. Az autó valóban 600 LE közelében van vagy talán felette is. A 400 m-t valóban tíz alatt futja. Asszem elmegy ezalatt vagy 3.6 l benzin + nitró. Aki ért hozzá, az tudja mennyi munka van benne! És bosszúság is, nem kevés. Az anyagiakról nem is beszélve. Van aki gépbe dobálja, van aki ezt csinálja. Mindenkinek tisztelni kell a hobbiját. Ezt csak fanatikusok tudják csinálni.

Typeir 2012.03.31. 19:27:12

Ejj bazd..g,mirol álmodozok én mikor ezt a szaros Type-R-t pátyolgatom,gondozgatom,néha még az olajat is megnézem benne,van-e elég...Csorgatom a nyálam rendesen a Supra-ra,erre is,rendesen!Más világ ez,lássuk be,konnyu azt mondani hogy majd én is csinálok ilyet,de nincs rá pénzem.Mindenkinek marad a nyálcsorgatás(nekem is)aztán csak egy orok életre való álom (nem)valósult meg.Ezeket az autókat,építojuket(nem érjuk fel ésszel,mert nincs rá pénzunk)tisztelem!Marhák,nem normálisak,de még mindíg jobb mintha elfufeznék,vagy elinnák!Szóval minden tiszteletem nekik akárhány mérheto lóero is van az autóban!

CharlieBrown 2012.03.31. 19:28:17

@aFx: milyen kispolákra gondolsz? egy darab benzines kispók szaladgál dragversenyen, abban egy bimmer motor dohog. ;)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.03.31. 19:29:29

@Nivta: Hát az a fényezés sok minden, csak nem újszerű.

CharlieBrown 2012.03.31. 19:41:28

@Macskanátha: dicsak: www.youtube.com/watch?v=x-G6VZ-qTNc
és ezt 3 éve videóztuk ;) Aztóta bőven 1000 LE felett van, és utcán közlekedős, lábon versenyrejövős. Nem Veyron, beláthatod. ;)

@tubolytech: Tomi, olyat basszál be nekik, amikor két keréken közlekedik vele Csabi vagy 20 méteren keresztül ;)

@oioio-1: tissssszteletem Zoli! Ma mindenkit idefújt a szél? Fasza :D

Cikkíró: ha már a turbók méretén vagyunk elájulva: raceworld.hu/galeria/vn20090620/medium/0071.jpg
:)

tükörfúró 2012.03.31. 21:05:32

de nagy kár, hogy ekkora bulvárlap lett a totálkár is

namindegy, legalább idén már -valamit- ÍRNAK az autókról, nem csak a fikatenger, meg a hosztessz képek

ennyire megtöltött hegyezett motoroknál a "soksokszáz-ezerlovazás" nagy divat, de aki vezetett már 300lovas autót, tudja mennyire nem mindegy, 150-200 vagy 300, már egy kéttonnás lomha automata rombolóban sem, és akkor még hol a 400 meg az ötszáz..meg....stb

szumma szummárum, már olyan 600lónál nem közuti autóról, hanem spéci már jol felgumizott pályán egyenesben(!) is alig uralható spéci célszerszámról, csak profinak élvezhető (használható) gépszörnyről beszélünk...HA..és itt jön a lényeg...HA rá van tekerve az ixázlovat is tudó full töltés

és akkor eljutottunk a nagyotmondó LE-butaság végső nyugvópontjára, ugyanis itt nem az a kérdés, tudunk-e 60lovat vagy 800at, hanem hogy MEDDIG, mikor fog a blokk felrobbanni, szétrepülni, kimúlni..mert FOG.
(és ha fog, akkor hol, mi, mit károsít még, mennyire lesz drága, egyáltlán érdemes-e javítani, vagy kuka és másikat épít..)

Itt a motor nem 10évre meg x szézezerre készül, olyan nincs. namost ami 600lovon még órák és egy verseny, az lehet, hogy 800ra tekerve (direkt irom ilyen óvodásan) már csak 5-10 perc és valami szétszakad

ráadásul ennyi nyomatéknál már nem a főtengely végén ébredő erő a kérdés, hanem minden más ami ebből következik

váltó, kardán, féltengelyek, difik, a futómű, hétköznapi anyagokbol, bárki által elérhető széria személyautó alkatrészek körében SEMMI nem bír ennyit

s ha bírja, ha megépítettük, egyedi spéci anyagokkal, megoldásokkal, stb?
akkor meg tul nehéz, tul lomha, tul soka rugózatlan tömeg, "nem megy le az utra", az autó már "nevetséges" 400lónál is életveszélyesen és kiszámíthatatlanul "pattog" egy tükör versenypályán is

na, innentől ez valódi boszorkánykonyha, X millió FT az "ezer ló motor" másik kétszerannyi a körítés..hacsak kéteszer annyi..!!
és akkor, aki esetleg az agyrohamomat eddig elolvasta, itt gondolja újra, egyáltalán mi értelme(?) ennek a bulvárb@szó ezerlovazásnak

Nivta 2012.03.31. 21:09:32

@ColT: "Hát az a fényezés sok minden, csak nem újszerű."

Ahhoz képest elég szépen csillognak rajta a spotlámpák fényei,mint ahogy a lökháritó is visszatükrözi a padlót.

Shadowbull 2012.03.31. 21:17:45

@tükörfúró: "és akkor eljutottunk a nagyotmondó LE-butaság végső nyugvópontjára, ugyanis itt nem az a kérdés, tudunk-e 60lovat vagy 800at, hanem hogy MEDDIG"

Ez kerlek alasan pontosan igy van.

www.youtube.com/watch?v=zcEhDA8jMAM

Shadowbull 2012.03.31. 21:18:52

"Más gond is van. Amikor 6 ezres fordulatszámnál felépül a töltőnyomás, hirtelen sokszáz lóerőt ugrik a teljesítmény"

Kellemesen vezetheto gepjarmunek tunik :)

aFx 2012.03.31. 21:26:49

@CharlieBrown: igaz, kevertem egy trabival (de arról meg nem tudom mennyit ment, bár nem is lényeg).

zeddez 2012.03.31. 21:28:39

Na az ilyen karakterisztika utcára egy halál, csak arcolgatni jó, hogy fúúúú ezer lóóó, amúgy meg egy 300LE-s autó egy értelmes nyomatékgörbével huggyá veri a mindennapokban.
6000-tól megy, alatta meg egy hulla, zseniális :/

Nivta 2012.03.31. 21:39:53

@Shadowbull: "Kellemesen vezetheto gepjarmunek tunik :)"

:)))

Shadowbull 2012.03.31. 22:23:22

"Az újabb MK4-es Supra, háromezer köbcentise, vagy ahogy a típus kedves bolondjai emlegetik, a 2JZ motorkódú változat."

Most ugrott be, hogy a Supraban volt egy szivo meg egy biturbo valtozat.

Kis guglizas utan azt talaltam, hogy a szivo volt a 2JZ-GE, a biturbo meg a 2JZ-GTE.

Ez melyik?

tükörfúró 2012.03.31. 22:28:08

@zeddez: minden versenysport és autós műfaj közül kb _egyedül_ a legfelsőbb kategóriás gyorsulásra kell ennyi kraft, ott meg ugyis töltéshatárra pörgetve állnak be a "karácsonyfához"

már az igazi, szélesitett, agyonépített, spéci slickgumis, kisebb lámpaoszlopnyi kardános, végig 8-10cm átmérőjű kb kéményre hasonlító kipufogós, 600--1000+ pacis gépekkel, mert ez egy vicc

ami persze nem baj, a show legtöbb autója tényleg látványra megy a motortérben is, esetleg hangra, egyediségre, errearra

csak a benzinvérű szakujságiroktol állitolag hemzsegő totálkár ne enné kétpofára a tulajdonos bors és kiskegyed szinvonalu ámerikai jellegű hantáit

igazi hős 2012.03.31. 23:07:09

@Pierr Kardán: Nézem a piros Kispókot: 141 a vége. Affene, erre kell annyit készülni? Aztán leesett a végén, hogy MPH!

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.03.31. 23:48:15

@Nivta: Ha lemosom a 22 éves kocsimat, az is tud így tükröződni...

waze 2012.03.31. 23:51:05

az LPG-sek megjöttek már?
:-)

kombusz 2012.04.01. 05:50:39

ez.legalább.tényleg.10alatt.futja
pedig.nem.1000loerös

www.youtube.com/watch?v=ldWdQ1XjKL8

petru 2012.04.01. 05:57:50

@csigafasz: ha a zene olyan hogy az agyadra megy, mit kellene csinalnod? Dicserd meg?

kuroi inu 2012.04.01. 09:35:38

Zseniális! Jó látni, hogy nálunk is vannak ilyen lelkes őrültek. Ha Gergő később kifejezetten drag irányba épít, lehet, hogy kénytelen lesz a kifinomult japán motor erejét GM powerglide váltón és 8 vagy 9 zollos Ford hídon a gumikra zúdítani, amihez nyilván gorombán át kell szabni a padlólemezt. Még a Maximum Tunerben láttam 6-7 éve egy ausztrál Skyline-t C4-es Ford váltóval. Állítólag minden mást szétcincált a motor.

kuroi inu 2012.04.01. 09:40:22

ui.

Abban a pavilonban tényleg ordasgáz volt a zene és szügyig érő golftenger, de szerintem csak én öregedtem ki a műfajból.
A szomszédban hotrodokat, custombikokat és a tetkóshopokat egészen más zenével és hangulattal körítették, király volt.

SirLancelot 2012.04.01. 09:42:56

@ csigafasz: mert mind a kettő szar, azért kell fikázni. teljes mértékben egyetértek Zách Danival.

Rocko- 2012.04.01. 10:33:51

@kombusz: ehh elég beteg ötlet, de működik.
grat a kivitelezéshez.

kombusz 2012.04.01. 11:47:41

@Rocko-:
már.eladja.az.autot.mert.másik.örültségbe.vág...:DD
a.video.végén.ott.az.uj.projectje

vimeo.com/34434803

na.ilyenek.a.csendes.örültek...:))

ratsche (törölt) 2012.04.01. 12:46:31

@zeddez: Olyan ez, mint amikor a Kengyelfutó Gyalogkakukkban a Prérifarkas rakétákat szerel a gördeszkájára. Irányíthatatlan tákolmány, viszont vicces.

Andrew460T 2012.04.01. 16:44:21

Én azért tiszteletben tartom a kocsi építőjének munkáját, ellenben azzal a pár egyénnel itt az oldalon, akik csak a tákolmány, f*s meg egyéb hasonló szavakat tudják beböfögni ide...
Lehet hogy nagyzolt a készítő azzal a mondatával hogy Mo. legerősebb kocsija meg hogy 1000le, de attól még rengeteg munka van benne ez nemvitás.
Mellesleg még fejlesztés alatt van a kocsi ahogy az írásból is kiderült, szóval még gondolom a stabilitása, megbízhatósága is nőni fog az idő folyamán és remélhetőleg minél előbb látunk majd egy ügyes kis videót, ahol bőven 10 alatt fog majd futni a verda!:)
Mindenesetre sok sikert kívánok a kocsi építőjének és csapatának!

Shadowbull 2012.04.01. 17:01:21

@ratsche: en most a vilag legerosebb autojan dolgozom.

Egy lada dinamit lesz a Mondeo orraban. 1 tizedmasodpercig 150.000 loeros lesz.
A megbizhatosagon meg az iranyithatosagon meg faragnom kell.

ratsche (törölt) 2012.04.01. 17:59:45

@Shadowbull: Sansztalan a chiptuningos nyolcturbós dízel Golfom ellen, ezt mindenki tudja a carstyling.hu-n.

Adamantit 2012.04.01. 22:17:19

@Shadowbull: Ez egy annyira fasza ötlet, hogy már az angoloknak is eszébe jutott! :)

www.youtube.com/watch?v=UIv0bOd9XtA

Persze a kopó-fogyó alkatrészeket időnként cserélni kell.

''autónepper.'' 2012.04.02. 08:31:22

oszt vajon f astrát beszámit a tulaj az ótóba?

tuningaruhaz.hu 2012.04.23. 08:59:09

Kedves Mindenki! Én vagyok a Gergő, aki postára jár ezzel a Suprával. Eddig nem szerettem volna szájkaratézni senkivel, mivel nem volt érdemi mért eredményünk az autóról. A sok rosszindulatú fika mellett azért köszi a pár biztató kommentet! Szerintem ahelyett, hogy sokan lehúzzátok, az autómat, inkább örülni kellene, hogy van végre egy Magyar építésű 1000+ lóerős Toyota Supra itthon. Amiért írok, az egy eredmény, amit a hétvégi kiskunlacházi gyorsuláson értünk el. Az autó 9.6másodperc alatt futotta meg a 400métert 241km/h cél sebességgel. Aki ezek után kételkedik az autó teljesítményében, az szedjen nyugtatót.

Autó-motor doktor 2013.09.26. 20:28:26

@tuningaruhaz.hu: @''autónepper.'': @Adamantit: @Shadowbull: @Andrew460T: @SirLancelot: @Rocko-: @kuroi inu: @kombusz: @visszakettopadlogaz: @Liquid_Night: @Lük: @Kleroo: @troll that shit: @Make Valamit: @ogbf: @oioio-1: @w a s d: @СubE:

Tényleg nem fogtátok fel a lényeget? Egyszerűen nem bírja levinni az erőt az aszfaltra. Hiába az erős moor a csigával, a nagy teljesítményt uralni is kell(ene), nem csak dobálózni a nagy számokkal.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.26. 20:39:02

@Autó-motor doktor: a Michelin szakembere mondta kb 15 eve hogy egy darab 205-os atlag aron kaphato gumi szaraz viszonyok kozott atlag francia autopalya feluletre 90-130 LE kozott tud levinn i erot UGY hogy a kopas nem extrem. Kerekenkent. Ezt egy gumi fejlesztesi szakerto mondta egy gyenge pillanataban, amikor az agya nem a "mi gumink a legjobb, ez jo 500+ loeroig es vegyel ilyet mert.... " stb sablon duma.