Hosszú combok, és egy rendszámos versenyautó

  2011. szeptember 14. - ZáchDani Címkék: frankfurt csajok abarth 2011

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Nem nyitották fel a géptetőt (több fotó a galériában, katt a képre)
 

Az Abarth standján nagy volt a nyüzsgés, mert ide szerződtették a legdögösebb csajokat. Egyikük a korlátozott számban gyártott 695 Competizione mellett szolgált. Néha beült, néha megkerülte, de mindvégig ügyesen kombinálta azt a háromféle mosolyt, amit ismer. Sajnos nem engedték meg neki, hogy sokáig őrizetlenül hagyja a matt szürke sportautót, vagy urambocsá a kedvemért kinyissa a motorháztetőt.

Pedig a Fiat 500 száznyolcvan lóerős rokona, hosszú combok nélkül is nagyon csábító darab. Karbonvázas üléseit finom Alcantara borítja, az utasteret becsületesen becsövezték, a tetejére kapott egy hetyke kis szárnyat, sőt elektromechanikus váltót szereltek bele. A szerkezet Street üzemmódban automataként működik, míg Track-állásban, a kormány mögött lévő fülekkel kapcsolható.

A futómű nagyon feszes, és mélyre eresztett, a fékeket a Brembo szállítja, így nem kétséges, hogy az elől 305 mm-es tárcsákra szerelt négydugattyús nyergek bárhol megállítják majd a kis vakarcsot. A 695 két üzemmódban működő kipufogóját a háromezres fordulatszám fölötti tartományra optimalizálták, akkor egészen állatiasan üvölt vele az egynégyes T-Jet blokk. Végsebessége 225 km/h, gyorsulás pedig egy tizeddel a bűvös hét másodperc alatt van, ami egy ekkora kocsiban visszahozza a vidámparki emlékeket. Jó lehet egy 695 Competizionével pályanapra járni.

Az embernek egyből lesz egy csomó barátja akik kicsit lenézik, de nyíltan nem alázzák meg, mert cuki a kocsija. Más kérdés, hogy néhány kör után majdnem mindenki utálja már, hiszen addigra kiderül, egy Fiat 500-asból is lehet ütőképes hobbi-versenyautót faragni.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr873225761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grg76 2011.09.14. 10:37:00

Kéne! Mármint az autó, (asszony már van) de normális váltóval :)

aha, persze 2011.09.14. 10:53:28

8-as számú kép címe: A háromlábú nő :D
Gratulálok a takarítónőnek / csatornatisztítónak, aki ezeket a fotókat készítette.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.09.14. 11:54:35

@aha, persze: LOL, télleg... :D

Amúgy mi benne a 695?Ennyire van felfúrva? :-)

Czet-hal 2011.09.14. 12:24:29

Ide nekem egyet azonnal! Volt egy Punto GT-m, így a feelinget el tudom képzelni benne. Mindenképpen kell, veszek egyet az asszonynak, de én fogom használni. Élményre olyan, mint egy M3. Persze lassabb, de azt belül nem érezni ám!

kőmíves 2011.09.14. 12:39:42

Áááá, fehéregyensúlyt miért nem állítjátok be a képeken?

Hurri Kán 2011.09.14. 14:45:42

@aha, persze:
Teljesen jó. Lehet zongoraszéknek is használni. :)))

Borszéki Farkas 2011.09.14. 15:55:52

@aha, persze: Összesen 4 láb van és 2 (azaz kettö) különböző csajhoz tartoznak.

aha, persze 2011.09.14. 15:59:25

@Borszéki Farkas: Nem mondod! Te valami matekzseni lehetsz. Nem vagy te véletlenül pénzügyminiszter? Nem? Kár.

aha, persze 2011.09.14. 16:05:32

@Borszéki Farkas: Ezt a kérdést még te sem érted.

Borszéki Farkas 2011.09.14. 16:11:07

@aha, persze: Bocsánat rossz helyre tévedtem vagy a kommentelők cserélödtek ki.
Igaz hogy egyszerübb pocskondiázni mint a tévedést beismerni dehát embere válogatja.
Madarat tollárol kommentelőt hozzászólásairól..

p0l1c3c4r 2011.09.14. 16:52:21

@Borszéki Farkas:
te most troll vagy, vagy csak tényleg ennyire ostoba? :D

aha, persze 2011.09.14. 17:07:21

@Borszéki Farkas: Igen, igen, én is a kommenteidből szűrtem le, hogy nincs humorérzéked. De egyre inkább úgy tűnik, te sötét vagy, mint a liptaikalória segglyuka.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 17:42:13

Ha lenne még 5 gurigám lehet cserélném,ez a Ferrari edition egyik kiemelkedő darabja!! Nekem már a 2. abarth-om van,imádom de azért a mindennapokra kurva szükös:-(((

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 18:31:07

@Stella Gemella:

Habár ahogy utána olvastam ide még 5 guriga kurva kevés lenne:-)))

Borszéki Farkas 2011.09.15. 06:59:28

@p0l1c3c4r: @aha, persze: Lásd elöző kommentet megfejelve jó modorral és választékos kifejezésekkel
süti beállítások módosítása