A világtörténelem leggyönyörűbb pályagépe

  2011. szeptember 14. - Stump András Címkék: aston martin zagato cygnet one 77 frankfurt 2011

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Remegni kezdett a térdem, elhomályosodott a szemem, amikor megláttam. Már fotókon is erős vágyat tudott kelteni, de mellette állva valósággal megigézett. Gyorsabb versenyautó talán létezik nála, de szebb?


Az Aston Martin standon udvarias, öltönyös úriemberek gyűjtik a csorgó nyálat tócsákba, majd egy diszkrét mozdulattal eltávolítják, hiszen egy elit brit autógyártó standján nem megengedhető az ilyesmi. Amikor éppen felém közelített a gyári személyzet, inkább arra kértem meg, nyissa már ki a V12 Zagato ajtaját, hadd vesszek el teljesen a bűvöletében, majd vérszemet kapva a motortérbe is bevettem volna magam, de arra a kérésemre már egy kimért biccentés keretében elutasítást kaptam. Talán nem is baj, egy igazi dívának mindig vannak titkai.

Az Aston Martin V12 Zagato egy guruló emléktábla a két cég együttműködésének ötvenedik évfordulójára. De amíg az Aston az utóbbi időben azzal volt elfoglalva, hogy a mára szolidan korosodó legórendszerű szerkezetéből hogyan tud összerakni egy pár centivel rövidebb vagy hosszabb modellt, a Zagato valami valószínűtlenül szépet tudott rajzolni ugyanarra a vázra. És ez csak egy versenyautó, egy hirtelen felindulásból elkövetett pályagép, amelynek talán lesz utcai változata is. Azt mondom, örüljünk, hogy valami véletlen folytán létrejött.

Mellette sablonos a One-77. Beleültünk, körbeszaglásztuk, alig bírtunk kikászálódni belőle, de nem volt akkora fless, mint a Zag. Igen, itt volt a kilencedik a hetvenhetes, kézzel gyártott szériából, és ezt nem lehetett megszólni, mint a Fiskert. Itt aztán minden a helyén volt, a rengeteg karbonelemtől a triplán varrott bőrig. De ugyanazok a lassan már unalmas stíluselemek köszönnek vissza rajta, mint minden más Astonról.

Ahogy a Cygnetről is, csak azon nem kicsit hatnak nevetségesen. Értjük, van az az ügyfélkör, ahol méltóságon aluli lenne egy Toyota iQ-val beszaladni a városba a rezidenciáról, de bármennyire is próbáltam védeni a szörnyülködő Dani előtt, végül fel kellett adnom. A Cygnet egy karikatúra, amin pár év múlva teli szájjal fogunk hahotázni.

A legjobb móka az Aston Martin standon mégis a felszeletelt vázszerkezet volt. Eddig is világos volt, hogy a különböző modellek ugyanarra a struktúrára épülnek, de amikor három öltönyös figura elkezdte tologatni az fejet, a tort és a potrohot , majd belezavarodtak, hogy most akkor melyiket kellene hová tenni, egy pillanatra Monty Python-os helyzet alakult ki. Végül megfejtették a képletet és ismét egy Aston-alakú képződmény állt össze, csak más hosszban, de addigra már mindenki rajtuk röhögött. Bosszúból, gondolom, extra hosszúra nyújtották a sajtótájékoztatót, de mi azt már nem vártuk meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr843225795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 18:01:05

Ez bitang!!!! Éljen Zagato!!!

Mongoose 2011.09.14. 19:32:57

Nekem hiányzik róla formailag a fecske farok,mint pl. a Ferrari 250 GTO-n. Sejtem,hogy a diffi termel akkora szívóerőt,hogy nem szükséges. De amúgy gyönyörű. Az ONE hátsó rugók az ablak alatt bőrrel körbe véve? Zokogok,annyira szép. :)

Morgó Muki 2011.09.15. 08:46:06

Vessetek meg érte, de ennek a Zagatonak a hátulja egyszerűen unalmas. Talán még ronda is. Imádom az Astont, tényleg kezd unalmas lenni, de az az igazság, hogy a DB7-essel elkezdett forma tökéletes.

kompeter 2011.09.15. 09:18:46

Szép ez a One-77-es is, kár hogy puzzleként kell a fejemben összerakni az autó formáját és ezt utálom.
Pont az autó arányai nem látszanak!!!

Értem én hogy a részletekben a lényeg de hogy csak ilyen képek készültek az túlzásnak tartom. Legalább egy kép készülhett volna amiben az egész autó benne van....

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.09.15. 09:23:41

Hát még ha éles fotókat is tudnátok csinálni.

Tomchy 2011.09.15. 09:36:09

Na, vajon ki fogja először elsütni, hogy vesz egy One-77-t, a hátsó ülésről bedugja az ujját a kalaptartón található lyukon át a hátsó rugóba, az menet közben eltöri az ominózus ujjat, és így vissza lehet perelni a gyártótól vételár néhányszorosát??? :O)

msolt 2011.09.15. 09:48:55

....hogy egy norámlis kép nincs az autóról..

troll-t küldtek?

kamasuka 2011.09.15. 10:08:38

Tévedés. Ennél nevetségesebb törpeautó is van:

en.wikipedia.org/wiki/Peel_P50

In action:
www.youtube.com/watch?v=dJfSS0ZXYdo

Lakótelepi Ladás hülyegyerek 2011.09.15. 10:52:12

Nem rossz a Zagato, de hátul valahogy nem állt össze a forma, kicsit túl merész lett. Az biztos, hogy nem Aston Martin-os, abszolút hiányzik belőle az elegancia. Egy turbós négyhengerest képzelnék a motortérbe, ha nem lenne rajt a felirat.
Persze élőben lehet hogy más.

BeeForYou 2011.09.15. 11:46:02

A luxus és elit autógyárhoz annyit szeretnék mondani, hogy nekem volt egy vantage 2007 évjáratú autóm, aminek ugye 3 év után lejár a garanciája de az Elit cégnél ezt meg lehet hosszabítani 7 éves koráig az autónak, évenként, én ezt meg is tettem mivel az autónak viszonylag sok elektronikai problémája van.. Természetesen a nagy szervíz után két nappal kigyulladt a légzsák jelző lámpa meg egykét kisebb probléma mint az ajtót nem lehet bezárni. Viszavittem a szervízbe az autót majd közlik a légzsákot nem tudják megcsinálni mert meg kell rendelni az alkatrészt de nyugodtan menjek el vele csak ne karambolózzak mert egyik se fog kinyílni..köszi.. a zárat természetesen nem sikerült megcsinálni.. Jött a tél az gondoltam köv nyáron kiviszem.. A plusz garanciát ugyanúgy megvettem hozzá.. Közben kiderült, hogy a Bécsi Aston Martin szervíz bezárt, úgyhogy az autót Münchenbe kelett elvinni mert csak ott volt alkatrész.. Otthagytam az autót gondolván megcsinálják a problémáit, ez meg is történt jött a telefon, hogy 3 milkát kellene fizetni a javításért.. MIvan??? ja Látjuk az extra garanciáról a számlát meg, hogy ön befizette a Bécsi szervíznek, csakhogy az nem fizette tovább így az elveszett... Köszönöm nagyon kultúrált és elegáns intézkedés tőlük..

megint 2011.09.16. 14:12:53

Élőben lehet, hogy kiadja a hátulja, de így képekről nagyon nem.
süti beállítások módosítása