Nesze, Mondeó!

  2011. szeptember 02. - papptibi Címkék: lol ford bemutató evos

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

Ez nem egy Aston Martin? Ja, vagy azt már eladták!

Mivel a rengeteg program mellett volt hat-hét órányi üresjárat, elugrottunk a közeli műszaki múzeumba, a helyi sajtós Petra szervezett nekünk egy fullextrás Transitot, amihez hasonlót ritkán látni. Nagy élmény volt.

Mai szenzációnk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1003196364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2011.09.02. 15:59:49

@uki:
Nem tudom, a többi része milyen, de nagyjából ennek a bemutatónak a lényegét kb. egyetlen mondat nagyon találóan összefoglalja, hogy milyen klassz is ez az új fingösszetétel-elemző, sajnos kb. ennyi újdonságról lehet már beszámolni bármelyik gyártó hasonló rendezvényéről...

uki 2011.09.02. 16:06:44

@gyvy: ezt egy szóval sem tagadom, nézd meg a többi cikkben sem tudtak sok okosságot írni, pedig megpróbálták. Ez tipikusan az a rendezvény volt amit mondjuk a frankfurti szalon 0-ik szakmai napján lehet ellőni. Ráadásul ekkor hülyeségeket, hogy összekötjük facebookkal meg twitterrel meg, ááááá!

Ez most kb olyan volt mint amikor Telós Bandi írt valami Merci szimulátorról hasonló stílusban, ott is sokaknak kinyílt a bicska a zsebében.

Le lehetett volna ezt írni kevésbe arrogáns stílusban is, de sajnos mostanában a bulvár meg a hatásvadász posztok kezdenek eluralkodni. Sajnos. Reméljük a tv műsor jó lesz. Kíváncsi vagyok a felépítésére. Gondolom ugyanazt nem akarják csinálni mint a régi volt (Karotta ennél azért sokkal kreatívabb) de a reloded TC stílusú csúnyán megbukott. (mondjuk azt becsületesen be is vallották a srácok hogy szar lett). Mondjuk az is érdekes hogy ennek az egész újnak az indulása is kicsit homályos lett, de bízzunk benne!

Hurri Kán 2011.09.02. 16:13:53

@uki:
Telós Bandi Merci gyáras cikke annyiban más szerintem, hogy ott azért egy gyárról volt szó, amiről szerintem sokkal könnyebb lett volna írni olyan érdekes, technikai jellegű dolgokról, amik érdeklik a kicsit is benzinvérű olvasókat, és lett volna információtartalmuk és újdonságértékük, ehelyett lett az a cikk, ami.

Erről a 3654.-a-sorban egyen marketingagymosásról, amit most a Ford rendezett, elég nehéz bármi újat, érdekeset írni. (Mielőtt egyesek megint nekem esnek, a Ford helyett tarthatta volna bármelyik gyártó.)

Ilyen értelemben ezt a cikket inkább érzem elfogadhatónak, mint Bandi írását a Merci-gyárról.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.09.02. 16:19:06

Na, elolvastam Orosz doki cikkét is ( www.vezess.hu/magazin/vak_kefekoto/32597/ )

Kicsit informatívabb, sokkal kültőibb, de ugyanaz jön le belőle, mint Tibiéből: ez a rendezvény egy marketingbullshit konferencia volt egy nem túl érdekes, de nagyon jól emészthető formatervű, autóként kicsit sem innovatív multimédiacenterről.

megint 2011.09.02. 16:24:19

Nem is gondoltam, hogy ilyen fanatikus ford rajongók vannak. Ha szar egy rendezvény akkor szar, minek írjon róla másképp, ugyanilyen hisztit levágtak sokan a mercis cikknél is, hogy nem olvasom többet, nem szólok hozzá...blablabla, aztán a 90% még mindig itt van. Egyébként meg csúf az autó. A másik IQ bajnok meg leírja, hogy St220 tulajként mennyire bántja a dolog, b+, ki kritizálta ebben a cikkben az autódat? Senki, vagy a kedvenc márkáról nem lehet rosszat írni? Az én kedvenc márkámról kb háromszor annyi negatív véleményt, sztereotípiát olvastam már itt, mégsem húztam fel magam egy fára, és még a szívem is ver. Winkler a mondeorol pozitív véleménnyel van, ezt biztos te is láttad mert kb 200-szor ismétlik ezt az egy adást a tv-ben, ennyit a nagy ford utálatról

uki 2011.09.02. 16:29:20

@Hammer: pont ezt írtam, hogy Orosz doki is lefikkantja az egészet, de mégis jó a cikk.

uki 2011.09.02. 16:31:24

@gyvy: igazad van, ott aztán lehetett volna miről írni, de nem akart a cikkíró. Ráadásul Bandi még sztem nem 12654-ik ilyen rendezvényén volt hogy unja.

Egyébként PT helyében én írtam volna egy hosszú fasza cikket a múzeumról (egyértelműen látszott, hogy PT-t is ezt élvezte jobban) és a végén egy bekezdésben írtam volna a bemutatóról. Aztán mindneki szűrje amit akar. :-)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.09.02. 16:37:17

@uki: Igen, doki stílusosabb. Viszont nem ennyire mellbeverő. Szerintem jobb, hogy nem egyformák. És még jobb, hogy nem a PR-anyagot böfögi vissza egyik sem.

uki 2011.09.02. 16:40:22

@Hammer: ez nem kérdés! (mármint hogy nem azt fordítja le egy az egyben magyarra amit ott nekik előadtak)

Amúgy PT-re amúgy is jellemző, hogy néha nyersebben írja le a gondoltait. Ez sokaknak nem tetszik, másoknak meg igen. WR-nek Bendének kell eldönteni mi fér bele, mit vállalnak be, mert azért tudjuk hogy hajlamosak a forgalmazók is berágni, lásd VW még pár éve.

Hurri Kán 2011.09.02. 16:46:25

@uki:
Ennek spec. a TC-hez semmi köze, egy időben a PoHu minden autós, és egyéb újságíróra be volt rágva. :)

uki 2011.09.02. 16:47:49

@gyvy: Azt hittem csak a TC-re. De akkor is megoldották, volt szlovákiából VW. :-)

2011.09.02. 16:59:15

No, ez aztán ritka troll kommentbetyár stílusúra sikeredett.
Talán kevésbé közönségesen kellene írni.

Hurri Kán 2011.09.02. 17:00:56

@uki:
Nem. Nem tudom, mennyire követted akkoriban az autós sajtót, kb. a következő történt: az Auto Magazin akkor még német tulajdonban volt (és akkor még a nyomtatott sajtónak nagyobb volt a jelentősége),időnként, mint minden autóslap, csináltak összehasonlító teszteket, és előfordult, hogy bizony nem VW/ Audi nyerte azokat meg. (Mondjuk úgy, a lapot azért németautó-ellenességgel vádolni nem lehetett. ;) )

Ezen is felháborodott az akkori PoHu vezetés, továbbá azon is, hogy az Auto Magazin évente csinált afféle közönségszavazást, hogy a magyar olvasók kategóriánként melyik autót tartják a legjobbnak, és itt is megesett az a csúfság, hogy pl. Audi /VW előtt más márka végzett.

Ezt is nehezen emésztették meg, egyrészt kvázi kétségbe vonták a magyar olvasók "épelméjűségét", másrészt az autóslapokat tették felelőssé azért, hogy ez az eredmény született...

Röviden ennyi történt. Mondjuk nem sokkal utána leváltották vagy a kommunikációs, vagy a vezérigazgatót, már nem emlékszem pontosan, feltételezem, nem önszántukból álltak fel.

uki 2011.09.02. 17:03:17

@gyvy: most hogy mondod valami rémlik, talán még valami egész oldalas hirdetésnek álcázott üzengetés is volt.

"(Mondjuk úgy, a lapot azért németautó-ellenességgel vádolni nem lehetett. ;) )" -ezen jót mosolyogtam. Nem kicsit német verdák felé húzott a kezük. :-)

Hurri Kán 2011.09.02. 17:07:43

@uki:
Volt, igen.

Ja, és tette mindezt úgy a PoHu, hogy abban az időben az állami (költségvetési) szervek autóbeszerzéseit kb. 100%-ban vitték, egy-két nagyon speciális szegmenst leszámítva...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.09.02. 17:19:48

@gyvy: Majdnem :)
Az Autó Magazin (azóta is minden évben megtartott) olvasói szavazásán szokott lenni a közvéleménykutatás a gyártókról, és ott az olvasók kisebb presztizsűnek szavazták meg az Audit, mint ahogy azt a PoHu-fejesek elképzelték, és ezért nyílt levelezésbe kezdett, amiben eladott darabszámokkal dobálózott, az Audi magasabb presztizsét alátámasztandó. Szóval hülyét csináltak magukból szépen...

Hurri Kán 2011.09.02. 17:26:55

@Hammer:
Ha nem lennék ilyen lusta, most előtúrnám, megvannak az abból az időből való AM-számok. :)

Arra mindenesetre emlékszem, hogy szinte a teljes sajtóval elég szépen összerúgták a port, az új vezetőknek volt magyarázni valójuk bőven.

Ciri 2011.09.02. 18:08:14

@gyvy:
"Ennek spec. a TC-hez semmi köze, egy időben a PoHu minden autós, és egyéb újságíróra be volt rágva. :) "

Nananana, azér' spec volt köze. :))

ErEr 2011.09.02. 18:11:52

Ford Puma utód? Kicsit több éllel?

Grifter 2011.09.02. 18:11:58

Ilyen 16+osat a Tibibácsitól bármiről, sokat ! :D

Hurri Kán 2011.09.02. 18:12:29

@Ciri:
Úgy nem volt, hogy nem CSAK rájuk volt a PoHu berágva. :)

Ciri 2011.09.02. 18:32:38

@gyvy:
Inkább segíts :)

Egy ideje akármikor belépek ide (blog.hu), a gépem kegyetlenül belassul. Hol a hiba?

Hurri Kán 2011.09.02. 18:35:49

@Ciri:
Blogponthu is képes csodákra az utóbbi időben, engem néha egyáltalán nem enged be, miközben a többi oldal megnyílik. Olyankor törölni szoktam a sütiket, meg a böngésző átmeneti tárolóját, az valamit használ. Más ötletem nincs. :)

Ciri 2011.09.02. 18:38:35

@gyvy:
Ez már megvolt. Más? :))

Hurri Kán 2011.09.02. 18:40:21

@Ciri:
Passz. Ha a többi oldal rendesen betölt, akkor a géped OK. ez esetben dőlj hátra, igyál, a többi majd kialakul. :D

Bubek 2011.09.02. 18:43:19

Az A oszlop hajlatánál elnézve a gumiszegély minőségét és az embertelen kék színű reflektorokat, amik a műszerfalból vakítják a sofőrt, illetve a fényképek alapján az anyagvastagság alapján - ismerve a mostani Focus és Mondeo tulajdonságait - ez maga a cerkóf prémium fos. Kiváncsi vagyok hányan fogját a legkülönbözőbb átkokba foglalni városi és mélygarázsban, másik vagy tereptárgy mellé szorosan történő parkolás során az ajtónyitás remek konstrukcióját és már előre röhögök az ajtóval áloncsapott bicikliseket és járókelőket megörökítő videómegosztós filmeket, a szélben ajtó által kirántott, szó szerint kiszállni készülő utasokat és a hónaljban szétrepedt ingükre zoomolásról már nem is beszélve....feel the difference

Bubek 2011.09.02. 19:13:21

@Bird_: Úgy látszik a héten trollkártyát húztam magamnak.

Ha Pap úr ingerküszöbe nem átlagos, az szerintem a PR-osok erős közbenjárásának is köszönhető, igaz lehetne tekintettel a befektetett munkára, de szerintem aki PR-os lesz, annak a fizetésen túl nincs benne a szerződésében, hogy garantált a taps minden elvégzett munka után...te azon hiszizel, hogy ő miért hisztizik...
Ha tényleg PR-os vagy, akkor jó lenne átgondolni a dolgot: nem az emberek vannak azért, hogy neked vagy nektek tapsoljanak, hanem neked/nektek kell olyan munkát végeznetek ami után tapsolnak...

ZON 2011.09.02. 21:00:32

@hapsi: életem nagy élménye ez a múzeum. 4 éve jártam ott először, idén részben azért mentünk Berlinbe, hogy saját tempómban, egy kényelmes sportcipőben bejárhassam. Legjobb a repülős rész (kár, hogy a a terasz fölé függesztett DC-3 nem látszik), de nagyon jó a vasúttörténeti rész (kb=Vasúttörténeti Park fedett rész), de a legjobb a különálló ("SPEKTRUM") épületben található autós időszaki kiállítás "Mensch in Fahrt" Ott van pár igazi különlegesség.Berlinnek van egypár múzeuma, néhányban jártam is, de ez a csúcs.

redriot77 2011.09.02. 21:04:04

Tetszett a cikk, végre valaki megírta a frankót ezekről a parasztvakító proto-bemutatókról! :)

Az Evos vagy mi a tök egyébként pofás járgány, de az új Mondeón max. a hűtőrács és a motorháztető domborításai lesznek hasonlóak. Lesz valami konkrét lökhárítója, nagyobb, hagyományosabb lámpái, sima ajtók, két számmal kisebb kerekek. Képzeljük bele a mostani Focus műszerfalát egy számmal nagyobb méretben, több krómkarikával a műszerek körül, + hétköznapi üléseket. A proto hátulja egyáltalán nem mérvadó: a lámpa az kb. mostani Mondeo lámpa csak zsugorítva és ledesítve, ilyen diffúzorhegyek meg biztos nem lesznek egy banki középvezetői ezüstmetál négyajtós tdi-n.

Szóval a proto lényege hogy a köv. Mondeóra ráapplikálnak egy Aston hűtőrácsot és egy Octavia II motorháztetőt + a Titaniumba jár majd az automata fingfelismerő.

Beta68 2011.09.02. 21:35:16

Akárhogy is történt, akármilyen korán is kellett kelni, akármilyen későn is értél haza, túl trágár ez a cikk, a sértődöttség jobban érződik rajta, mint a háttér, amit be szerettek volna mutatni a fordosok. Ha neked ez már sok, küldj magad helyett egy gyakornokot, aki rácsodálkozik a dolgokra.

Phrascarica 2011.09.02. 22:02:57

Az ki? az a barom aki a KIA Rio hirdetést permanensen és bezárhatatlanul a képernyőre rakja?

Rocko- 2011.09.02. 22:20:07

@Jankove: "Tulajdonképpen semmi, csak köze sem volt az objektivitáshoz. "
légy üdvözölve a TotalCaron.

Phrascarica 2011.09.02. 22:24:27

@GGG77: "Hidd el, max fél év után a hátad közepére nem kívánnád az ilyen melókat, ha elmennél újságírónak. "
Az lehet, de nem is én vagyok az autós újságíró. Én is tudnék olyat mondani amit mindenki utálna -a munkámból- mégis megcsinálom és még jópofát is vágok hozzá :)

Bambano 2011.09.02. 22:39:39

@gyvy: az összes ilyen be nem töltődő oldal problémákat mtu hiba okozta nekem az utóbbi időben. ha port.hu, citromail, freemail, iwiw nem jön be, miközben több más site is, az szinte biztossá teszi, hogy mtu bajod van.

Shadowbull 2011.09.02. 23:38:39

ez jo volt :) jot rohogtem :)

Na mingyart elolvasom a kommenteket is.

sb

Shadowbull 2011.09.02. 23:43:14

@Apophis: "a többi hasonló, Totalcar újságíró is hasonlóan Ford gyűlölő. "

Baromsag.

Mindig a jo futomure recskaznak, nem tunt meg fel?

Raadasul a cikkben is benne van:

"A Titánium-ikszelgető csávó úgy érzi, jól járt. Egyébként jól is jár, kap egy kényelmes és tágas, jól megcsinált, télen is használható autót."

En ebbol csak a "jol megcsinalt" kitetelt vitatnam :)

sb

Shadowbull 2011.09.02. 23:58:00

@Bird_: "És pont emiatt fájó az ilyen cikk - mert semmibe veszi mindezt, az amúgy nagyon is valós emberi aspektusát a történetnek. "

Szoval te Fordos PRes vagy?

Figyi, nem kene kirangatni senkit Magyarorszagrol Berlinbe egy egyoras parasztvakitasert, plane ugy, hogy aztan mire hazajohetne es megirhatna, addigra minden letezo ujsag megkapja ugyanazt az anyagot amihez o is hozzajutott.

Szopott egy csomot a semmiert.

En is duhos lennek SZVSZ.

sb

Shadowbull 2011.09.03. 00:03:39

@uki: "Ez most kb olyan volt mint amikor Telós Bandi írt valami Merci szimulátorról hasonló stílusban, ott is sokaknak kinyílt a bicska a zsebében. "

Nana.

Azert van nemi kulonbseg akozott, amikor valakit bevisznek a Merci fejlesztokozpontjaba, es olyan dolgokat lathat, amit egy hetkoznapi ember sohasem, meg akozott, amikor valakit egy egyoras 0 informaciotartalmu parasztvakitas miatt atreptetnek fel Europan.

sb

Shadowbull 2011.09.03. 00:07:23

Egyebkent meg milyen nev mar az hogy J Mays? Amikor eloszor olvastam egy neger gangsztarepper kepe ugrott be :)

sb

uki 2011.09.03. 00:24:50

@Shadowbull: persze, de ezt fentebb is beszéltük, hogy abból lehetett volna jó cikket írni, ebből meg csak úgy ha valami másról ír és max széljegyzetben megírja mi is volt ott. Arra gondoltam, hogy arra a cikkre is hasonlóan reagálta elég sokan.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.09.03. 02:53:30

@Shadowbull:

"En ebbol csak a "jol megcsinalt" kitetelt vitatnam :)"

LOL

Nem Mondeo-d van véletlenül? :D

Gomulka Béla 2011.09.03. 05:54:34

Na, végre elolvastam Orosz P. cikkét.

Ami lejott belole:

1. Mások a szempontjai. Papp gépész, Orosz emberész. Az egyik úgy jó, ahogy van. Meg a másik is. Kedves szerkeszto urak, nem futná a flekkpénzbol hogy idonként lekozoljenek ezt-azt Dr. O-tól?

2. A sajtótájékoztató tényleg botrányosan hitvány lehetett.

3. A konzumterror brutálisan bánik a nyelvvel. Most nem az emotional emotion-okra gondolok, hanem a Ford sajtóanyagából arra a kitételre, hogy tudniillik ebben a formában a 'jovo Ford Mondeóját kell tisztelnunk'. Tisztelje a Ford Mondeót a marketinges jó édes mamája, ne én!

4. Kertész Ákosnak, ha jó nagy marhaságokat is írt le a nevijorki Népszavában (duhbol, megjegyzem, mint Papp), azért egy kicsit igaza van. Nem tudunk szembenézni. A németek igen (ld. az egészen furcsa múzeumot, amit Orosz talált). Mi sajnos nem (ld. az értetlenségbe kevert ámulatot, amit a náci Németország tomegpusztító fegyverei kiváltottak a gépészben.) (Nem hibáztatom: gépész. De akkor is.)

Kétgyermekes Családapa 2011.09.03. 06:52:28

Fogadjunk, hogy ez a komoly szakújságírókból álló komoly szerkesztőség nem meri megtenni azt, hogy ezentúl a TC cikkeire kattintás ELŐTT tudható legyen, személyesen ki követte el. Tudom hogy ez nem szokásos, az újságíró csak másodlagos, a szerkesztőség a fő, kiállunk munkatársainkért meg a többi... De érdekes és tanulságos lenne kipróbálni egy hónapon át, hogy HÁNYAN KATTINTANAK EGY-EGY CIKKRE, HA AZT IS LÁTJÁK, HOGY KI ÍRTA?
Lehet hogy néhány emberkének kicsit változna a véleménye önmagáról egy ilyen kísérlet után. Nekem meg annyival kevesebb hulladékot kéne végignéznem, amíg valami érdemleges olvasnivalóhoz is jutok...
Tök jó lenne!
De hát nem... nem merik megtenni...
Mi lenne a kattintások számával, a hirdetőkkel? Az a lényeg, nem az olvasó!

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.09.03. 08:45:30

Tetszett. Sőt, nagyon tetszett.
Szerintem, ha a prospektusokba bele lett volna írva, hogy az autó automatikusan megköszöni vészvillogóval a különböző forgalmi helyzetekben az előzékenységet, a Tibor még fel is gyújtotta volna.

Szakiii 2011.09.03. 09:04:48

Ha az ember figyelmesen olvassa a cikket, akkor nem fogja "szarozni" én teljesen egyetértek papptibivel. Csak annyiban nem, hogy ez a Mondeo tanulmány vagy mi a fene szerintem förtelmesen néz ki, de hát ez fiktív.

Egyébként Kétgyermekes Családapa javaslatát én is támogatnám. Miért nem lehet kiírni a főoldalon, hogy ki írta az adott cikket? Én például nagyrészt Csikós cikkeit ( a legjobbak számomra) és papptibiét szoktam olvasni meg ommm cikkeit amikor saját gépeiről ír. És például megspórolnék pár másodpercet azzal, hogy nem nyitom meg a Winkler cikkeit. (Félreértés ne essék régen nagyon bírtam, de mostanában a legtöbb cikkben nem tudok vele egy véleményen lenni.)

Egyébként lehet valamit tudni a gyorsulásról? Lehet én vagyok a vak.

Rocko- 2011.09.03. 09:13:38

@Gomulka Béla: "nem futná a flekkpénzbol hogy idonként lekozoljenek ezt-azt Dr. O-tól?"
már amennyiben ismernéd a TC és Orosz Péter páylafutását (volt közös), úgy rögtön tudnád, hogy ez nem lehetséges.
(nem kioktatásként írom, csak tényközlésként.)

Rocko- 2011.09.03. 09:17:14

@KuKori: véletlenül. :D

@BOSCHtechnikus: :))))
még szerencs, hogy nem Ferrari. akkor csak belehányt volna. :D
(minden sértés nélkül!)

na4 2011.09.03. 09:24:55

Ritka idétlen és infantilis stílusban íródott cikk. Miért jó egy újságírónak, ha lemegy ovodás szintre? Azt hiszi, hogy ettől nagyon menő lesz? Vastagon téved.

Überspannung 2011.09.03. 09:33:04

jó a cikk, csak mindjárt felvágom az ereimet, ha ez a jövő :)
"De amikor az ájpeden megjön a szosölnetvörkös üzenet, hogy csúszik a míting, elmész még élményautózni munkába menet, egy útvonalon, amit a haverjaid osztottak meg veled."

Shadowbull 2011.09.03. 09:50:41

@KuKori: "Nem Mondeo-d van véletlenül? :D "

De:)

sb

Enrico Palazzo 2011.09.03. 10:16:15

Rohadt jó írás volt, nagyon élveztem :D

powerage 2011.09.03. 11:03:01

Nem értek hozzá, de egy ilyen bemutatóra nem mégis inkább egy újságírót kellett volna küldeni?

2011.09.03. 11:09:53

@Shadowbull: "Figyi, nem kene kirangatni senkit Magyarorszagrol Berlinbe egy egyoras parasztvakitasert"

Szerintem senki nem tekerte hátra a kezét, hogy utazzon ki fordokat nézegetni. Az autós újságírás ilyen, ha nem tetszik, még nem késő váltani, lehet pl; árufeltöltő bármelyik teszkóban. Ez az emberke csak a világfájdalmát osztotta meg, még a repi-csoki sem ízlett neki.

2011.09.03. 11:13:32

@na4: "Miért jó egy újságírónak, ha lemegy ovodás szintre?"

Mert ez a trendi. Autós újságírás = "kössünk bele a szelepsapkába is".

Minek egy kocsit tesztelni, ha lehet fikázni is.

Hurri Kán 2011.09.03. 12:15:10

@Bambano:
Én ezt elhiszem neked minden további nélkül, feltéve, elárulod, mi az az "mtu hiba". :)
Bocs, én csak egy egysejtű user vagyok, engem csak az érdekel, hogy működjön a net, az, hogy mitől működik, már kevésbé izgat. :)

Krisi 2011.09.03. 12:45:55

@phrascarica: "tessék jutalomútként kisorsolni egy ilyen utat aztán menjen ki valaki az olvasótáborból, annak legalább lenne értelme"

hehehe, na persze. most komolyan, képzeld el, hogy egy átlag kisember, aki életében nem járt még hasonló utazáson nyer egy sajóts pass-t mondjuk a Tata Telcoline bemutatójára, ahol sajtósként ingyen utazik, ingyen szállást kap, ingyen pia, ingyen lazacosszendvics, ingyen bármi.

ezek után 10-ből 11 ember azt írná meg, hogy "hűűű, haaaaa, ez a világ legjobb autója"

kurvára objektív lenne, naná :D

Rocko- 2011.09.03. 13:28:21

@powerage: valóban nem értesz hozzá. újságírót küldtek.

@Jankove: igen, az újságírás erről szól, hogy kiutazik, aztán megírja.
a probléma az, hogy ha egy piszlicsáré dolog miatt vesznek el a munkaidőből. ez haszntaln dolog.

Phrascarica 2011.09.03. 13:30:40

@Krisi: "ezek után 10-ből 11 ember azt írná meg, hogy "hűűű, haaaaa, ez a világ legjobb autója"
Írtam olyat hogy cikket is kéne írni belőle? Nem! Na ugye!
Ez jutalomút lenne épp úgy mint egy ajándék kulcstartó :)
A TC meg lehozna egy 12 soros cikket róla amit akar a Ford érte téjékoztatás képpen :)

powerage 2011.09.03. 18:08:03

@Rocko-:
"valóban nem értesz hozzá. újságírót küldtek."

És az ő írása miért nincs kirakva, miért csak a parasztgyerek vinnyogása került csak ki eddig?

Rocko- 2011.09.03. 18:09:40

@powerage: az akit te parasztgyereknek hívsz, ő egy elismert újságíró Magyarországon.
amit te vinnyogásnak hívsz az az ő kifakadása, hogy egy 5 soros hírért a Ford elbaszta a napját.

2011.09.03. 20:58:01

@Rocko-: "a probléma az, hogy ha egy piszlicsáré dolog miatt vesznek el a munkaidőből. ez haszntaln dolog"

Szerintem nézőpont kérdése. Egy komoly autós szakember, bizonyára el tudja fogadni, hogy a munkaidejének javarésze nem Lamborghini diablók, és extrém rallyautók pályateszteléséről, és róluk szóló cikkek írásáról szól.
Ez a cikkírónak csak szimpla munka, nem hobbi. S mint ilyennek, vannak nyers és száraz területei. Nem kirándulni küldték ki németbe, hanem meghallgatni egy prezentációt, és leírni az ott látottakat. A véleményére, főleg ha ilyen szubjektív, és modortalan, nem vagyok vevő. Pedig azzal résszel, szegről-végről még egyet is értek, hogy nem az elektronikáról, és telekommunikáció előnyeiről kéne szólnia egy autós sajtótájékoztatónak. Node ez van. Az autógyártásban már nincs új a nap alatt, a célközönség is inkább egy guruló számítógépet szeretne. Kereslet kínálat. A ford csak beállt az amúgy igen hosszú sorba, nem kell ezért haragudni rá.

Rocko- 2011.09.03. 21:03:43

@Jankove: ezzel egyetértek, a munka nem csak szórakozást jelent.
viszont szerinted egy ilyen 5 soros hírért komolyan oda kell rángatni az embert? világvége ha csak egy emailt küldenek?
őszintén, szerinted egy ilyen parányi dolog megért egy ekkora felhajtást? szerintem nem.
erre jogosan akadt ki papptibi.

2011.09.03. 21:14:27

@Rocko-: Szerintem emberünk alkalmazott, és nem tiszte megítélni, mi hasznos és mi nem. Volt már sokszor olyan a történelemben (fordnál is 1982-ben) hogy egy tanulmányautóról lehúzták a keresztvizet is, aztán egy évvel később kishíján év autója lett, és nem mellesleg aratott a túra, és rally versenyeken. (Sierra) Ma pedig bizonyos helyeken (pl; anglia) legendás autós ikon. Persze a Totalcar-nak Winkler úrnak erről is merőben más volt anno a véleménye.

Rocko- 2011.09.03. 21:15:48

@Jankove: akinek nincs véleménye az által végzett munka produktivitásáról az rossz alkalmazott.

2011.09.03. 21:19:00

@Rocko-: Mindenkinek van véleménye, és legtöbbször rossz. Ha én hétfőn úgy döntenék hogy nem megyek be dolgozni, mert a cég csak rabolja az időmet, úgy b*sznának ki, mint macsk*t szarni. A munka sajnos ilyen bicikli. De az a jó benne, hogy nem kötelező csinálni.

Rocko- 2011.09.03. 21:22:02

@Jankove: nézd, a munkát elvégezte.
és a véleményét is megírta. csak éppen az fajsúlyosabb lett, mint amiről kéne a cikknek szólnia. igaz, nem nehéz, ha 3 mondat a PR esemény lényege.
ehelyett tesztelhetett volna éppen egy másik autót, ami jobban érdekli a TC olvasóközönségét, mint ez a hablaty.

2011.09.03. 21:31:27

@Rocko-: Fentebb írtam, sosem lehet tudni, mire vevők az emberek. Azt majd a jövő eldönti. Biztos lehetsz benne, hogy az autó sok embert fog érdekelni, és ha az ember elvonatkoztat a cikkíró véleményétől, szerintem elég jól sikerült darab. Az lcd tévét ki kéne belőle hajintani, és máris első osztályú gépjármű lenne.

Más -tehetségesebb- magazinok, egy elmosódott tanulmányautó-kémfotóról is tudnak oldalakat írni.

Shadowbull 2011.09.03. 22:10:58

@Jankove: "szerintem elég jól sikerült darab."

Faszt. Nincs rajta egy eredeti vonal sem.

"Más -tehetségesebb- magazinok, egy elmosódott tanulmányautó-kémfotóról is tudnak oldalakat írni."

Akkor olvasd azokat.

sb

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.04. 00:17:38

a ford sosem volt egy nagy dizajner marka, most lehet ezen valtoztatni akarnak

Gomulka Béla 2011.09.04. 00:46:28

@Rocko-: Azt tudom, hogy írt. Azt nem tudom, hogy miért nem ír már.

Kétgyermekes Családapa 2011.09.04. 01:13:17

"Más -tehetségesebb- magazinok, egy elmosódott tanulmányautó-kémfotóról is tudnak oldalakat írni."
Mire:
"Akkor olvasd azokat."

Ennek kapcsán rájöttem, három halmaza van a hazai autóslapoknak:
1.kat.: KP fizetni is hajlandó vagyok érte, pl. a Surányi-féle AzAutó
2.kat.: fizetni azért nem, csak az időmet, rákattintok, hátha... ilyen (most még) a TC, de vannak más komoly versenyzők is mellettük (pl. Autónavigátoron is meglepően jó dolgok vannak: titkos tipp-sorozat...)
3.kat.: hát-ez-uncsi, erre az időmet is kár pazarolni... ugye nem csúszik le erre a szintre a Winkler-csapat? (Amíg ide ír Csikós Zs., addig nem. Részemről.)

vmaast 2011.09.04. 11:37:21

Hmm...
Bár ez a cikk nekem (mint időnként más TC írások is) olyan nagyon erőlködősen laza, kissé izzadtságszagú hawai-ing, azért vannak benne kurvára igaz meglátások

"Azt tisztelem a Fordban, hogy tudják, kik a vevőik és miért. Ezt úgy fogalmazták meg, hogy a vevők buknak a „visually premium”-ra, és külön kiemelték, hogy nem valódi prémium. Ez virágnyelven azt jelenti, hogy drágaautó-kinézetűnek lennie. A Titánium-ikszelgető csávó úgy érzi, jól járt."

2011.09.04. 21:43:29

@visszakettopadlogaz: "a ford sosem volt egy nagy dizajner marka"

Tévedés. Elég sok meghatározó designelem, és technológiai újítása volt a fordnak, főképp 80-as évek körül, amiket aztán átvettek más autógyárak is.
A ford elég széles palettán nyomul, tucatautótól a legextrémebb sportautó ritkaságokon, versenyautókon át a teherautókig van náluk minden, éppen ezért nehéz ráhúzni egy sablont.
Én két végletnek tartom, általában konzervatív, néha viszont kifejezetten innovatív a design. A cikkben tárgyalt autónak egyszerű és letisztult divatos formája van, a nagy ellenzőknek egyetlen tudatalatti bajuk van a kocsival: kékovál van az elejére ragasztva, nem BMW embléma.

2011.09.04. 21:47:35

@Shadowbull: "Faszt. Nincs rajta egy eredeti vonal sem."

A T-Modell fakerekével eredetibb lenne?

vmaast 2011.09.04. 23:24:38

@Jankove: "Elég sok meghatározó designelem, és technológiai újítása volt a fordnak, főképp 80-as évek körül, amiket aztán átvettek más autógyárak is."

Kíváncsi lennék párra.

Shadowbull 2011.09.04. 23:43:09

@Jankove: Nem kerlek. Csak nem kellett volna osszelopkodni az Astontol a Jaguarig mindent, amit csak meglattak.

sb

Shadowbull 2011.09.04. 23:44:36

@Jankove: "tucatautótól a legextrémebb sportautó ritkaságokon, versenyautókon át a teherautókig van náluk minden"

Höhöhö :)

sportauto ritkasag :)

sb

Hurri Kán 2011.09.04. 23:46:35

@Shadowbull:
Miért nem? Elvégre az Aston Ford tulajdon... volt egy pár évig. :D

Egyébként egy DB4-esen nem mutat rosszul ez a hűtőmaszk. :D

2011.09.05. 01:01:24

@Shadowbull: Höhöhö. Ford GT-40? Ford RS200? Höhöhö. Shelby Mustangok ? Höhöhö. A teljesség igénye nélkül, és de hány extrém ford modell van még atyavilág.

Művelődj:
hu.wikipedia.org/wiki/Ford_GT40

"nem kellett volna osszelopkodni az Astontol a Jaguarig mindent, amit csak meglattak"

Nem kellett semmit sem ellopni. Mindkét márka tulajdonosa a Ford. Pontosabban a Jaguár már nem, 20 év után eladták 2009-ben. Höhöhö.

vmaast 2011.09.05. 02:14:31

@Jankove: Továbbra is várjuk azokat a design-elemeket, és technológiai újításokat, amiket átvettek más autógyárak.

Shadowbull 2011.09.05. 08:03:21

@Jankove: GT-40, RS200, Mustang?

Ja, aszittem sportkocsikrol beszelunk, bocs :)

sb

emberekembere 2011.09.05. 11:15:46

@Rocko-: látom te vagy itt az ördög ügyvédje (bocs,ha tévedek) ezért neked címzem:
1. azt, hogy az adott újságíró mikor hova utazik, azt a főnöke (rovatvezető, főszerkesztő) hagyja jóvá. Ha a meghívó fél (Ford) nem hajlandó előre elárulni az út célját, akkor a. vagy nem kell elutazni b.vagy azt kell mondani, hogy ilyen feltételek mellett nem fogunk tudni embert küldeni. Mivel a Fordnak (és PR ügynökségének) fontos, hogy ezen a nagyszerű portálon legyen egy megjelenése, ezért a helyi PR-es (diszkréciót kérve)meg fogja súgni, hogy mi is a téma. Ez ilyen egyszerű.
2. többen is írták már, ezért csak röviden emlékeztetnék rá, hogy minden munkának van napos és árnyas oldala. Ezt a sztorit én úgy közelíteném meg a szegény, korán kelni kényszerülő kolléga helyében, hogy munkaidőben a Ford költségén megnézte azt a remek berlini múzeumot.
3. trágárság aka. szabadszájúság: ez az indexen szerkesztőségi alapelv, akinek nem tetszik ne jöjjön ide.
4. a szerkesztőség tudja, hogy a Ford (gondolom) egy hírdető. Tehát a hosszútávú, kölcsönös érdekeken alapuló kapcsolatot tartanák szem előtt, akkor csupán jófejségből is moderálhatnák néha a munkatásaik anyagait.
5. a profizmus: A Ford profi. Aki ebben kételkedik azt nem veszem komolyan. Ha az újságíró is profinak tartja magát, akkor ne a kibaszott nyafogásáról szóljon az anyag, hanem a témáról. Ne a téma szeemélyes aspektusairól (ajándék,etc) írjon, hanem járja körül a témát. Mert egy uncsi témát is fel lehet dolgozni jól/alaposan ha nagyon akarjuk. Valószínűleg több olvasót érdekelt volna ez a téma jól feldolgozva, mint egy huszadrangú valaki nyavalygásai.

Rák Attantam 2011.09.05. 13:39:44

@vmaast: "Elég sok meghatározó designelem, és technológiai újítása volt a fordnak, főképp 80-as évek körül, amiket aztán átvettek más autógyárak is."

"Kíváncsi lennék párra."

Ne műveletlenkedjél már! :) Ford Sierra például. Az első tehénlepény alakú autó a sok guruló doboz között.

Vakul a drakula (törölt) 2011.09.05. 14:11:16

Papp Tibi, rendkívül paraszt vagy. Nem is értem, hogy hogyan engedhetnek média közelébe?!

hellsing 2011.09.05. 15:25:46

Érdekes ez a design. Amikor csak a fotókat láttam, biztos voltam benne, hogy Mitsu. Azt hittem, újra lesz egy jó Galant (halleluja!). De nem :(

hallari 2011.09.05. 19:11:23

Szerintem meg hagyjátok Papp Tibit. Ez valóban kb. az 1001. bemutatója lehet, ahol néhány apróságot megpróbáltak spanyolviaszként tálalni. Ehhez képest egész korrektül beszámolt a bemutatóról, nem rejtve véka alá az ellenérzéseit. Legalább az őszinteségét értékelhetnétek. Na persze ha meg úgy adná elő a dolgokat, mint a PR-es kislányok, akkor meg kapásból meggyanúsítanátok, hogy biztos lefizették. Azon meg nem ártana elgondolkodni, hogy az ilyen tanulmányok kb. úgy viszonyulnak a későbbiekben megvalósított sorozatgyártású járművekhez, mint Ferrari a pimpelt Ladához.

Rocko- 2011.09.05. 19:13:50

@emberekembere: nem vagyok ügyvédde senkinek. pusztán átérzem, hogy ha dolgozni kell, akkor nincs értelme egymás fölösleges szivatásának.
1) túl sokat nem tudok erre mondani. talán pozitívnak nézett ki az esemény, aztán nem az lett belőle.
2) a múzeumnézés jogos. csak nem erről szól a munka.
valóban, van árnyoldala is a munkáknak, de ki modnta, hogy kötelező azzá tenni? ha lehet örömmel dolgozni, akkor miért kell elrontani ezt az örömet?
4) a TC mindig is a szókimondásáról volt híres.

vmaast 2011.09.05. 20:40:44

@hallari: Senkit sem érdekel a Papp Tibi ;-)
Jankove szaktársnak kellene már kifejtenie a lázálmait. Komolyan érdekel.

hallari 2011.09.05. 21:04:44

@vmaast: már ne haragudj, de úgy látom, azért még vannak, akiket igen, pl. kettővel előttem, ezért is írtam a kommentet. Ami Jankovét illeti, szerintem nagyrészt igaza van. Az elmúlt kb. 20 évben annyira uniformizálódtak a gyártók, hogy néhány kisebb részletmegoldáson kívül alig fedezni fel érdemi különbséget az autók közt. A legfontosabbá az elektronikai fejlesztés vált, ez viszont nem az autó lényegi része, ezért fintorog Papp Tibi szerintem jogosan, s ezt róják föl neki a kommentelők, köztük Jankov. Szerintem meg fölösleges ebből nagy ügyet csinálni, ha valaki rendszeresen olvassa az Appleblogot, a Twicát és néhány mértákadó Androidos és geekblogot, nagyjából képben lesz a közeljövő fontosabb fejlesztéseivel kapcsolatban és a Ford nem fogja tudni neki eladni a villanyos fingreszelést spanyolviaszként. Mert nagyon nem az.

vmaast 2011.09.05. 21:10:56

@hallari: Te érted amit írtál???

Milyen geekblog? Milyen Twica? Mi van???
Arra térjünk vissza, hogy micsoda csodákat fejlesztett a Ford 80-as években, amit a többiek átvettek, mert kíváncsi vagyok konkrétumokra.
A rizsát meg hagyjuk ;-)

hallari 2011.09.05. 22:06:28

@vmaast: a '80-as évek Sierrájának úgynevezett "aero" dizájnjáról ezt találtam a Wikin: " The first Ford vehicle to have the bold new "aero " look styling
was the 1981 Ford Probe III concept car . The good reception
this received encouraged Ford 's management to go ahead with
a production car with styling almost as challenging. This "aero "
look influenced Fords worldwide : the 1983 Ford Thunderbird in
North America introduced similar rounded , flowing lines , and
some other new Fords of the time adopted the look."

vmaast 2011.09.06. 01:38:33

Ennyi???

Szerintem inkább hagyjuk, mielőtt ti égetitek be végképp a Fordot ;-)

hallari 2011.09.06. 07:15:30

@vmaast: a többit kérdezd Jankovétől , hátha meg tudja még fejelni valamivel. Bár szerintem kicsit túlspilázta a dolgot. A Fordot meg nem kell égetni, ez a bemtató inkább öngól volt a részükről, mint szakmai siker. Amikor egy eredeti detroiti gyártó egy japántól nyúl nevet, az màr siker nem leĥet.
süti beállítások módosítása