Készülök a versenyre: siettetem a fényezőt

  2011. augusztus 30. - Motordoktor Címkék: bogár totalcar gyorsulás tököl

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Megint béemvés lettem
2013-11-01 17:53:32

Az ember életét sok dolog befolyásolja. Lát egy égi jelenést, túlél egy katasztrófát, esetleg szerelmes

Megint a mennyországban
2013-10-01 10:51:57

A Volkswagen Bogárral versenyezést, pláne a gyorsulási versenyzést a kényszer szülte. Valamikor a 60-as

Ne vedd meg, ráfázol!
2013-06-23 06:05:02

Mindenki próbálkozott lebeszélni, de a szerelem nem a racionalitásról szól. Mindig vágytam egy W124-es kombira

Ezt sohasem hittem volna!
2013-02-06 17:26:44

Mostanában egyre jobban kezdem megérteni, hogy az élvezetes örömautózáshoz nem kell 200 lóerő. Mindenkinek

DSCF5328

Mint nehéz kő, úgy nehezedik rám a barátok és Bogár-szimpatizánsok elvárása: nyerni kell a szerkesztőségi gyorsuláson. Azonban, ha sorra veszem a tényeket, azért nem annyira vidám a helyzet. A piros kasztniban ez a motor két dupla Weber-karbival tudott fékpadon 148 lóerőt és kézi GPS-es gyorsulásmérővel 14,6 mp-et negyed mérföldön. Közben kapott egy nehezebb kasztnit és egy hosszabb végáttételű váltót, valamint malomkeréknyi, sárnehéz féktárcsákat. Utóbbi kettő elég sokat visszavesz a dolgokból, de az is igaz, hogy a karbikon is igazítottam is kicsit közben, remélem ez pozitív irányba vitte.

DSCF5990

Ez sok esélyes gyorsulás lesz, odateszem majd magam, de azért nem akarom mindenáron szétrúgni az autót, különös tekintettel a gyári, egyelőre meg nem erősített motor és váltótartó bakokra. Amúgy is, az utóbbi időben egy utcán, kanyarokban és féktávon is gyors túraautó építése volt a cél, ami nem azonos a könnyített drag-autóval. Úgyhogy a koncepciót nem ebbe az irányba vittem… De nem akarom előre magyarázni a bizonyítványomat, elég lesz ez akkor, ha majd valamelyik esélytelennek tartott, de szárazjéggel, cser feltöltéssel és torlónyomással turbózott autó lelép a négyszázkét méteren.

Csak kisbetűkkel írom: én egy dobogós hellyel már elégedett lennék, nem ejtenék könnyet, ha egy négykerekes turbó-Mazda és egy öthengeres turbó-Volvo előttem lenne.
Karottát ma próbáltam kifaggatni, hogy mit tud a Hacsi, de csak a tőle már megszokott szerénységgel válaszolt - a gyári motor 133 lóerejét. Én azonban azt érzem, hogy még tud majd meglepetéssel szolgálni az is. A többiektől nem félek.

DSCF5989

Jelenleg a sárvédőket fényezik, holnap talán készen lesznek, és csütörtökön felrakom őket. Tudnék még a karbin is finomítani, de arra már nem marad idő. A motorhoz nem kell nyúlnom, az első olajhűtőt feltettem. Kicserélhetném a váltót rövidebb áttételűre, de nekem nem ér annyit, hogy szereljek két napot, és persze időm sincs rá. Betöltök fél tank V-Power Racinget, benyomok egy jó CD-t és ennyi a felkészülésem.

Nagyon várom a versenyt, poén lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr603190020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2011.08.30. 14:24:29

szurkolunk neked, mutasd meg nekik!
;-)

domeq 2011.08.30. 14:25:29

Győzzön a Bogár!

Jagdpanther 2011.08.30. 14:26:07

Nagyon szép darab (Y) !

1kutya 2011.08.30. 14:26:58

a négykerekes turbos mazda ellen én sem tennék fel egy fityinget sem a helyedben, ugyanis én anno láttam, hogy a nyiregyi reptéren hogyan alázza a strosek porschét egy ilyen kis gyösz.

de a második hely szerintem meg lesz!

Schütii 2011.08.30. 14:33:21

Mi ez gyerekek, Shell reklám???

Schütii 2011.08.30. 14:34:50

Segítene valaki hogy lecsekkoljam azt a 4WD turbó Madzagot? Mosmá' kíváncsi vagyok...

nickmárlétezik 2011.08.30. 14:40:57

Remélem mindenkit lenyom a Bogár!

Gomulka Béla 2011.08.30. 14:42:17

Mindez nagyon szép és jó és nem bántásból mondom, DE MI A CSIKÓST VÁRJUK!
(Lehet hogy a gyerekek Simson-motoros kisautóját hozza? Az konnyu és hátul hajt. Azt hiszem.)

CorollaVVTI 2011.08.30. 14:45:47

@Schütii: olyan 5kg/le korul lehet, 4 kereken tapadva... Tobb, mint eleg. :D

zöldi 2011.08.30. 14:47:22

Én azon lepődtem meg, hogy Árpád nem a mozdonyt hozza. Annak az alapját adó Inazuma 2.89-et tudott 0-100ra.

herrfricc 2011.08.30. 14:48:40

@Schütii: Nemtudom mennyire van piszkálva ez a példány de jó kis szerkezet :) www.youtube.com/watch?v=g0kFZ-ET-vk&feature=related

bajan 2011.08.30. 14:52:07

Szívem szerint neked drukkolnék mert ebben a két kezed munkája van teljesen, viszont még nem láttam minden indulót így még kivárok. :-)

Merida001 2011.08.30. 14:56:26

www.youtube.com/watch?v=SBClAvPWoWk Ha ennyi erő van a Te 1303-asodban, akkor nem lesz gond a dobogós hellyel. :)

megint 2011.08.30. 14:58:35

Volvo sztem verhető ezzel, a mazda már nem valószínű

Merida001 2011.08.30. 14:58:39

Egy kis poén! :) Nem tartozik ide, csak ha már a levegősöknél tartunk...:)

www.youtube.com/watch?v=KGB0G-quZFs&feature=related

ommm 2011.08.30. 15:02:54

@megint: Ezen a távon jah, de nem dőlt még el minden :)

bajan 2011.08.30. 15:06:15

@ommm:

gondolom mindenki okoskodik valamit titokban, hogy a többi meglepje. :-)

Nem gondoltam hogy izgalmas lesz, de most hogy mindenki szervezkedik kezd azzá válni.

1kutya 2011.08.30. 15:25:07

@ommm: te lendületből nyomod?:-DDD

Dennis01 2011.08.30. 15:39:08

Bocsi Doki, de ebben az esetben a Hacsirokunek szurkolok! :)

Csikos marhara csendben van, szerintem Viszen izzik a kalapacs, a cigifusttol nem latszik a muhely.. :)

Rocko- 2011.08.30. 15:49:20

"elég lesz ez akkor, ha majd valamelyik esélytelennek tartott, de szárazjéggel, cser feltöltéssel és torlónyomással turbózott autó lelép a négyszázkét méteren."
höhöhöhö.

prokee · http://blog.prokee.hu 2011.08.30. 15:54:55

Küldeném Zsoltinak, Pistinek, Zolinak, és mindenkinek, aki szereti:
www.youtube.com/watch?v=wqCpjFMvz-k

Bambano 2011.08.30. 15:56:17

javaslom, ragassz rá még egy gyorstankoló matricát, kis ráfordítás - tutti siker :P

sunblind 2011.08.30. 16:02:16

a hacsi teljesen kárpit és egyéb sallangmentes kopasz versenyautó nem? szerintem inkább azzal lesz a meglepi.

gobolyosg 2011.08.30. 16:07:06

Akkor biza szólni kéne a fényezőnek, hogy hagyja abba azonnal.
Azt a sok felesleges súlyt mind cipelni akarod? :)

mtk001 2011.08.30. 16:17:49

Nyomd le őket Doki !!!

Karvaly 2011.08.30. 16:18:26

Motordoki, most nincs motorod, hogy azzal gyorsulj? Se KTM, se FJ?

Szkotti 2011.08.30. 16:24:25

Doki, csak annyi nyálat öntsél bele, hogy odaérj, meg a gyorsulásnál ne szívjon levegőt!
Egyből van 20-25kg könnyítésed. A hazaútra meg vigyél kannában, amit a futam alatt kiteszel a "bokszba".

Motordoktor 2011.08.30. 16:42:50

@Merida001: Ebben egy 2.4-es typ4-es motor van két weber 48 IDA-val és nagyon okos hengerfejekkel. Ez az autó valahol 200 ló környékén van. Ez SIMÁN ütné az egész totalcar flottát, mert 13 körül tud negyed mérföldön. Az ilyen kaliberű bogarak a széria STi-ket meg szokták szorítani, nagyon gyakran verni is.

Motordoktor 2011.08.30. 16:44:41

@Karvaly: Én bogárral akarok gyorsulni.

világváros 2011.08.30. 16:48:25

Nagyon elrontják az összképet ezek a Porsche felnik. Ez nem ide való. Nagyon szépek az eredeti bogár kerekek. Tessék visszatenni.

Motordoktor 2011.08.30. 16:51:55

www.youtube.com/watch?v=2AGP34_1f3A&feature=related

Turbo Golf I vs. 1303 GSR Bitburg, Das Drag Day.

Ezek kifújják az orrát a kicsit okosított STi-knek is, volt ott kettő, MOTEC-es, nagy coolerrel és bár az átlépőjük magasabb volt, kaptak fél másodpercet. Hihetetlen, de a bogár jobban rajtol, mint a négykerekes Subaru. Nyilván a tömeg miatt.

Ez a gelbswartzrenner relika is 11 valamennyit ment, az nagyon durva.

Motordoktor 2011.08.30. 16:53:21

@világváros: Más az osztóköre és nem fér el a féktől. Ráadásul az első rajtnál leégne. ;-)

Motordoktor 2011.08.30. 16:54:51

@Motordoktor: 11.6 @ 178 km/h

Gelb-Schwarz Renner replika

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.08.30. 17:00:22

Én már csak azt nem értem, h egyszer azt hallom, h a V power nem ér semmit, mert az csak max. pszichésen ad teljesítményt, máskor meg azt hallom (most is), hogy jó, kell az bele.

Most mi az igazság?

Kivancsi 2011.08.30. 17:25:37

en is indulok en is, en is...
6,6kg/LE-m van...

Bambano 2011.08.30. 17:26:09

@klarky: az, hogy amelyik autónak a befecskendezője képes utánamenni, annak ér valamit, amelyik nem annyira, annak nem ér semmit, amelyiknek meg kicsit se, annak meg káros.

NanD 2011.08.30. 17:41:30

Hali. Tudom egy kicsit off de nem tudom hol kérdezhetek: hallom újra lesz TotalCar a TV2-ön szeptembertől. Valami infó róla ,ki fogja vezetni , mikor lesz pontosan meg ilyenek?

todie2d 2011.08.30. 17:49:54

és azt lehet tudni, hogy mit csinált a bogár tegnap pécsen?

СubE 2011.08.30. 17:51:59

Lehet én is kilátogatok, most felhúztuk a BMW motorját egy kicsit. Tegnap gyorsultam le egy Gripent a kecskeméti reptér kifutóján. 300-nál bekapcsolta az utánégetőket, én viszont visszaváltottam és elléptem előle.

gyalog_galopp 2011.08.30. 18:30:49

Motordoktortól a V-Power reklám olyan, mintha onkológus egy homeopátiás cseppet ajánlgatna. Tudom hogy muszáj neki, de a főszerkesztő kiállhatott volna a szakmaiság mellett.

3 gb 2011.08.30. 19:01:49

Én arra várok, bogy bemutassák végre, melyik hölgy fogja indítani a versenyzőket!

Tomchy 2011.08.30. 19:13:23

@Kivancsi: Van egy 6 kilós lovad??? ;O)

Schütii 2011.08.30. 19:35:49

@klarky: Az az igazság hogy ugyanazt az anyagot tankold mint eddig ami bevált. Wépóvert még véletlenül se. A TC-s fijúknak most azt KELL reklámozniuk.

Schütii 2011.08.30. 19:37:35

@gyalog_galopp: "Csak a Puffin lekvár adhat erőt..." :D

Schütii 2011.08.30. 19:41:11

@CubE akit kitiltottak innen, mert irigyek rá: Az a helyzet, hogy a Gripen eleve utánégetővel indul...

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.08.30. 19:56:44

Meggyőződésem, hogy vagy a Motordoki győz, vagy az, aki a legrövidebb idő alatt teszi meg a negyedmérföldes távot.

Más. Írjatok már légyszíves több ilyen "Mazdás Rolandos"-hoz hasonló cikket!!! Engem (meg gondolom még pár tízezer embert) nagyon érdekelnek az ilyenek. Ja, és nem volt hozzá blogposzt...

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.08.30. 20:01:51

Lehet, hogy átsiklottam valami fölött, de hol, és mikor lesz ez a rendezvény?

Motordoktor 2011.08.30. 20:16:43

@gyalog_galopp: Hihetetlen nagyot tévedtek. A TC-nek semmiféle szerződése nincs a Shell-lel, én azért írtam, mert az a tapasztalatom, hogy amikor igazán meleg a hengerfeje a bogárnak, akkor 2000 fordulat körül be szokott csörögni, ráadásul most egy kicsit nagyobb előgyújtással fogok menni és iylenkor a magasabb oktánszámú benzinnel jobb, kevésbé, vagy egyáltalán nem csörög. Konkrétan nem is biztos, hogy V Power lesz, mert a közelemben nincs is Shell kút, hanem valami ÖMV vagy Mol-os okosabb benzin.

Ami pedig engem illet, nekem az lenne az utolsó napoma Totalcar-nál, amikor valaki megmondaná, hogy mit írjak, mit dicsérjek vagy mit szidjak. Az nem én vagyok. De ezzel itt mindenki így van.

Ezek az összeesküvés elméletek nagyon tévesek.

Motordoktor 2011.08.30. 20:24:14

@3 gb: Ha nem az Angi lesz, én nem indulok!

1kutya 2011.08.30. 20:40:37

@Motordoktor: Doki! de csakis és kizárólag bikinifelsőben és forrónadrágban! ha nem, akkor meg sem nézzük a dzsemboriról becsatolt vidijót!

kérem fenti kívánságot továbbítsd a szerkesztőségnek:-DDD

sporting1.6 2011.08.30. 20:43:12

Most komolyan... ez az ember még azt is kiszámolja előre pontosan, hogy ma éjjel mit fog álmodni az a motor. De meg akarjátok neki mondani, hogy milyen benyát használjon... khm...
(pontosabban: milyet ne)

Motordoktor 2011.08.30. 20:58:49

@sporting1.6: Nincs ezzel baj, nem értek jobban a tüzelőanyagokhoz, mint az átlag autós, inkább a kenőanyagok a szakterületem. Azért tankolok valami mást mert az a tapasztalatom, hogy azokkal később csörög. Vagy jobb a kompressziótűrése, vagy az illékonysága, vagy a mittudoménmije, de már sokszor megtapasztaltam a bogárhátúnál. Ennyi, se több, se kevesebb.

Lowtyo 2011.08.30. 20:59:44

@Motordoktor: ha angi indítana szarnék a negyed mérföldre és inkább ottmaradnék a rajtnál nézi.

Bambano 2011.08.30. 21:00:15

@Nincs még nicked: az enyém nem szerette a 100-as benzint, csak találgatni tudok, hogy azért, mert az gyorsabban ég vagy fogalmam sincs. a vpowert szereti, de azt nem kap, mert a pénztárcám meg nem szereti.

elégedjen meg a labancoktól a maxx95-tel.

1kutya 2011.08.30. 21:07:03

@Lowtyo: ne adj Pistának tippeket, mert még kitalálja, hogy mikor indulnak, ő becsukja a szemét, Angéla meg ledobja a mellféket Doki előtt:-DDD

Bambano 2011.08.30. 21:07:51

@Lowtyo: nem tudjuk, mik lesznek a díjak :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.30. 21:12:49

@CubE akit kitiltottak innen, mert irigyek rá: Höhö, lebuktál! A Gripenen csak egy utánégető van.
Lévén egyhajtóműves.:-p

V12 Power 2011.08.30. 21:18:16

@Schütii: Én is furcsának tartom, hogy már a második poszt amiben V-power-t emlegetnek, miután korábban volt róla cikk, hogy hülyeség (asszem Winkler tollából).

V12 Power 2011.08.30. 21:32:51

@V12 Power: Persze az is igaz, hogy ott modern motorokról volt szó. A nagyobb oktánszám kétségtelenül jó dolog, lehet, inkább valami jó kis 116-os versenybenzin kéne. Mondjuk nem tudom, mit szól hozzá a motor.

Bambano 2011.08.30. 21:34:53

@estrella negra: a gripen hosszában ment, ő meg keresztben. mikor látta, hogy a gripen nem totojázik, ellépett előle, nehogy freskó legyen a flaszteren:)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.08.30. 21:40:12

mondjuk itt a Savoya környékén annyiért adják a 98 ast mint máshol a 95 öst.

V12 Power 2011.08.30. 21:40:29

@Kivancsi: Keréken vagy főtengelyen?

We make the world a better place 2011.08.30. 21:53:48

@CubE akit kitiltottak innen, mert irigyek rá:
"300-nál bekapcsolta az utánégetőket, én viszont visszaváltottam és elléptem előle."
Melyik japán autó szélárnyékában BMW-zve sikerült lehagynod a Gripent? :-)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.08.30. 22:58:54

@1kutya: @Schütii: @CorollaVVTI: @herrfricc: Ne legyen túl nagyok az elvárások, ez közel széria autó. Nyitottabb kipufogó, K&N légszűrő az eredeti házában, de se turbónyomás, se hengerfej, sesemmi nincs piszkálva. Alapból, katalógus adatok szerint 1200 kg, 166 LE, 219 Nm, 7,8 mp
Szerintem szoros lesz, bármi történhet.

Bambano 2011.08.30. 23:08:53

@streetsta: 1200 kilóra 166 le az elég combos...

herrfricc 2011.08.30. 23:19:14

@streetsta: Nem is vártam, hogy egy tuning gép lesz, csak nem igazán találtam értelmes videot a kocsiról. Szívesen elfogadnék egy ilyen kis golyót :)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.08.30. 23:26:13

doki, szabadulj meg par kilotol, meg kicsit csokkentsd a legellenallast. egy ilyen kasztnival beallitasz, a kredenc maga ala csorgatja ijedteben az olajat, a kis gyosz mazda meg elo sem mer jonni :D
www.youtube.com/watch?v=3oYodmboFaQ

gumifust 2011.08.30. 23:27:26

Lesz újra tv2-ön totalcar !!!!:)))

sporting1.6 2011.08.30. 23:43:02

@Motordoktor: OK, hogy nem vagy benya-guru, de az eddigi cikkeidből nekem az jött le, ha azt írod, hogy V-Powert (v. bármi prémium benyát) tankolsz, annak valszeg oka van. Egyébként persze, nem volt vele baj, de nem örültem volna, ha még jön 10 Szabó Pistike és nekilátnak vitatkozni az üzemanyagokon:-) Azért nem is Schütii-nek címeztem, hanem csak úgy...

CorollaVVTI 2011.08.31. 00:00:06

@streetsta: Az az autó akkor 1200kg, amikor a Carinám tucatautó.

Merida001 2011.08.31. 00:01:30

@Motordoktor:

Lényegében a futóműved, fékrendszered jelen pillanatban tudná fogadni ezt a motort nem? Mennyibe állna meg egy ilyen erőmű építése?

whale 2011.08.31. 06:27:37

Én is drukkolok a Dokinak. Meg a Csikósnak is (bár esélye, mint lufiárusnak a nyílzáporban, de itt a részvétel a fontos:)). Meg a Karottának. Na meg a Winklernek (esélye neki sincs sok szerintem, de vényóc röfögés mindörökké! Ámen.:))
A turbo szekció nem hoz lázba, nekem is olyanom van, de egy jó kis szívó motor, nyami...:)))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.08.31. 08:01:12

@CorollaVVTI: Pedig az annyi. Forgalmi, brossúrák, minden ezt igazolja.

Schütii 2011.08.31. 08:08:50

@streetsta: Ja.. aszittem valami szénné tyúnolt szörnyeteg. De nem baj, egyáltalán, hogy nem az. Nem egy olyannal dicsőség indulni (nem nyerni, indulni)

Schütii 2011.08.31. 08:11:20

@Motordoktor: Etanol esetleg? Vagy csak szigorúan benzinüzem jöhet szóba? Mondjuk ahhoz megint hangolgatni kéne, arra meg nincs már idő...

Schütii 2011.08.31. 08:17:37

Tehetséges, fiatal "szovjet" mérnönköknél kevés jobb "szakember" van a világon.. :D
www.youtube.com/watch?v=F0QN9lv7YtY

Bónusz börnauttal a végén..

msi3 2011.08.31. 11:15:12

@BOSCHtechnikus:
A cimkék között ott van, hogy Tököl.

Zero ENcore 2011.08.31. 21:36:50

Azért még egy puposdugó/ethanol kombót elviselne a késöbbiekben a bogár nem?

Zero ENcore 2011.08.31. 22:13:05

@Motordoktor:
Asszem nem csak én küldtem le egy hideg sört a nehéz nap végén :D:D

Wari 2011.08.31. 22:14:14

Nálam a Bogár a nyerő,még ha le is gyorsulják -).Mondjuk a 303-as a legnehezebb bódé.Én többször is kipróbáltam a V-powert. A 74-es 1,3-as Bogár,1,6 os zsír új,de könnyített lendkerekes,plusz 099-es elosztóval szerelt motor teljesen megkergült tőle!1,5 mp el elöbb gyorsult 100-ra, 9.8-al elöbb érte el az óra szerinti 160 -as végsebességet,majd kiküldte a mutatót senki földjére -D -D. Kézi stopperral 22,8 mp alatt tett meg 1 km -et az autópályán,ami kb: 158 km/h. Én Agip Hd olajat használtam,ennek ellenére sosem volt olajsár a motorban.Mehettem 35 fokban padlón kilómérereket,mégis volt alapjáraton olajnyomás mikor beértem Pestre. Majd 65 e nél Shell Qadro olajat öntöttem bele,mert az olyan jó volt a Honda XL-be. Csapágyas is lett egy sietősre vett Bp-Hatvan-Bp úton. Sokszor nem a drága olaj a nyerő -).

Zero ENcore 2011.08.31. 22:17:42

@Wari:
Én csak a kopogásszenzorral szerelt, vagy utána előgyújtásállított motoroknál tapasztaltam a 100-as benzin előnyeit

Motordoktor 2011.08.31. 22:45:28

@Wari: Ha 22.8 mp alatt gyorsult a tiéd 158-ra, akkor csak hajszállal lassabb az enyémnél, ami 22 mp alatt van 160-on.
Furcsa ez nekem kicsit, mert az enyém 2100-as és elég jók a hengerfejek...nagyok a karbik...

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.08.31. 23:08:37

Doktor, a sziveddel hallgattal, nem a fuleddel. A Hacsi motorja gyari, de japan belpiacos. 1,6, szivo, 20 szelep. De nem 133 lo, hanem 153 volt fekpadon 5 eve. Meg azt is meseltem, hogy 8200-ig forog, abbol azert sejtheted, hogy nem 130 loeros lesz. De ne aggodj, igy sem lesz gondod: legalabb 2 mazsaval nehezebb a Bogarnal, es tokures a hatulja, nem tud ugy rajtolni. Itt mindent megtudhatsz, ha van kedved visszalapozni az elejere. karotta.blog.hu/tags/ae86

Wari 2011.08.31. 23:13:38

Ja,ma támadt egy perverz ötletem,miközben dudát kerestem az autómra.A frissen vonalba fúrt AF-es motor adta az ötletet.Van 4db 92-es spéci kovácsolt dugóm T 1-es motorba.Sajna egy hengert eltörtem a négyböl -(. De ha a 411 hengerét felfúrom,arra rámegy a 2.0 Transporter hengerfej,ami alacsonyabb,így keskenyebb a motor.Vizesboxer hajtókar szűkebb csapszeg persellyel,vbx főtengely,könnített 215-ös lendkerék,valami értelmes veztengely.
Persze előbb tőcsavar fúr-farag és heggeszt -). Mehetne rá egy 411 D-jetronic,mert azon még állítható a bef nanosec.T4 olajhűtő,T4 generátorrol átugrik a ventillátor a T1 generátor ékszíj tárcsára.Ez majd hűti a üres hőcserélőt,és így a hengerfej sem lazul le a többlet hőtől.Gyári turbinaház,ami csak a motort hűti.Valami jó kémény kalapál,vág,heggeszt -).Mondjuk ez csak terv,de lehet hogy télen nekiállok és megcsinálom.Jóformán minden ott van a garázsban.Kivéve a legfontosabbat...nincs egy nyamvadt Bogaram sem -D -D.

Wari 2011.08.31. 23:17:38

Doki. 22.8 alatt ért egyik km jelző táblátol a másikig az autópályán. Csodát én sem tudok még tenni az 1,6-os motorral,pedig gyúrok már rá pár éve -D -D.
süti beállítások módosítása