Orbán can't gymkhana!

  2011. május 18. - streetsta

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Mégfilléresebb Koszradírok
2015-07-28 17:27:27

A Mágikus Koszradír hihetetlenül sok ember fantáziáját megmozgatta, már-már mikroszálas törlőkendői

Kreatív traffipaxolás
2015-07-21 20:26:01

Én értem, hogy szükség van sebesség ellenőrzésre, ha nem lennének traffipaxok, elkanászodnánk mindannyian.

Nesztek, rakenroll!
2015-07-08 18:16:52

A nyárnak még csak az első felénél járunk, de úgy tűnik, ennél jobb buli már nem lesz. Félre ne értse

Megbűnhődtem
2015-06-29 17:25:09

Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy

Sokaknak volt ilyen matricájuk.

Engem érdekel a drift-sport. Csinálnám is, de gyíkarc vagyok. Télen még csak-csak elmegyünk kicsit hókocsizni a cimborákkal, de eddig nem embereltem meg magam eléggé, és nem voltam kint semmilyen hivatalos edzésen. Pedig szombaton már majdnem. A vasárnapi gymkhana verseny edzésnapján lett volna mód egy kicsit szárnypróbálgatni, kérdezni a tapasztaltabbaktól, mit, hogyan kellett volna csinálni. De aztán sajnos keresztülhúzta a terveimet egy családi program, amit nem volt pofám lemondani. Meg a lengéscsillapítók sincsenek a helyzet magaslatán a 200 Eurós Sierrában. Meg a szilenteket is ki kellene cserélni a vadiúj, keményebb poliuretán szettre. Meg nincs elég gumim. Láthatóan csak egy valamivel vagyok kellőképpen felszerelve: kifogásokkal. De kibabrálok magammal, és elkezdem módszeresen megszüntetni a fenti problémákat. Persze, ahogy magam ismerem, találok majd új kifogásokat.

Drift Police. Itt azokat büntetik meg, akik nem mennek keresztbe. "Biztos úr kérem, én tettem volna a farát, de micsinájjak, megtapadt."

Szóval az a lényeg, hogy szombaton nem sikerült kijutnom, de vasárnapra már megígértem a HDSteam RC-driftereinek, hogy kimegyek, és megnézem, milyen is az 1/10-es autókkal rendeznek driftverseny. Az időjárás minden volt, csak ideális nem: lógott az eső lába, a szél folyamatosan, igen erősen fújt. Ezek a dolgok így együtt értelmetlenné tették a futam megrendezését, így sajnos a verseny végül elmaradt. A srácok azért saját maguk és a közönség szórakozására autókáztak jó néhány órát.

Kevés autót tudok elképzelni, amelyiknek nagyobb szüksége van egy ilyen ízléses spojler-szettre.

Így viszont lehetőségem nyílt, hogy alaposabban megnézzem, mi is ez a gymkhana, hogyan játsszák ezt nálunk. Éhségemet csillapítandó gyorsan vettem egy gyrost, és hogy ne teljen értelmetlenül az idő, míg majszolok, elindultam körülnézni a placcon. Volt persze tucctucc zene (a változatosság kedvéért néha lehetett hallani a demóautókból djjjündissünnt is), meg autóápolási szereket árusító stand, sport kiegészítőket forgalmazó cég, meg ki tudja még mi minden. Nagyon készültek, de sajnos nem volt nagy tömeg -az időjárás elriasztott egy csomó embert.  Pedig igazán volt minden. Még Carstyling stand is, carstylingos autókkal. A carstyling nekem olyan az autós webes oldalak között, mint a tévében a valóvilág, meg a Barátok közt, jóban-rosszban. Tudom hogy van, tudom, sokan szeretik, nincs is ezzel baj, csak nekem ne kelljen néznem.

Visszafogott dizájn a Fiaton.

Nos, itt aztán megkaptam a magamét. Az a baj, hogy túl öreg vagyok én ehhez. Vagy sosem voltam elég fiatal. Ezek a "tuning" autók különösen egy ilyen rendezvényen hatnak hihetetlenül hülyén. Mikor tőlük pár méterre olyan gépek vannak, amiket valóban tuningolnak, ahol minden átalakításnak célszerű oka van. Ezek meg száz kilós krómfelniken, több tonnás body-kitekkel játszanak tuningautósat. Értem én, hogy sok pénzt, tudást, szorgalmat raknak bele egyik-másikba, de java részük felállította a hátamon a szőrt. Az Ali G-edition Clio csapott először pofán, aminek a grafikája a vándorcirkuszosok kamionjait is megszégyenítően iszonyatos volt, ráadásul minden eleme úgy hullámzott, mint a Balaton. Aztán volt ott lambóajtós Corsa is, csomagtartóban felépített hangszóró-oltárral, erbrassolt angyalkával, akinek a kezében focidrukker-sálhoz hasonló Pioneer-feliratos textil darab feszült. Hátul csak egyetlen kagylóülés volt középen, láthatóan sokat foglalkoztak az átépítéssel, de azért mindenre nem sikerült odafigyelni. A csomagtérajtó gumikéderét fényezéskor összefújkálták fehér festékkel, pont úgy, mint a lambó-ajtó mechanikája környékén mindent, még a kábeleket is. Az A-oszlopra szerelt ellenőrző-óracsoport minden egyes darabja vagy fél számmal kisebb volt a rendelkezésre álló lyuknál -ezeket a réseket diszkrét habszivacs darabkákkal tömték ki.

Mindent összefújkáltak. Én bizony ezt nem mutogatnám.

Igazságtalan lennék, ha nem emlékeznék meg arról az egyszerű, letisztult formájú Corsáról, amelyiket minden ellenkezés nélkül elfogadtam volna. Talán a külső visszapillantókat cserélném le, de ez már színtiszta szőrszál hasogatás. Aztán ott volt a matt fekete, kocka 80-as Audi. Hibátlan. A Swarowsky-kristályokkal ékesített első Audi feliratért külön piros pont járt, annyira nem stimmelt a kocsi többi részéhez. Mindenesetre az világossá vált, nagyon nem az én világom ez a Carstyling, de persze ez nem jelent semmit, addig jó, míg nem egyforma az ízlésünk.

Tudom, egyszerű gyerek vagyok, de nekem ez a kocsi nagyon bejött.

A mattfekete Audinál találkoztam először az "Orbán can't gymkhana" matricával. Ez a szervezők, szerintem kissé erőltetett poénja, amivel az "Obama can't gymkhana" matricákra akartak utalni. Nem túl szerencsés vicc, az Orbán kevésbé rímel a gymkhanára, mint Obama, meg aztán kinek hiányzik, hogy Szalai Annamária betiltsa a gymkhanát.

Markóné egy Sierra XR4i-ként született, csak már kissé átalakult.

A tuning-autóknál pontosan úgy ingattam a fejemet, mint megbotránkozott nyugdíjas a mai fiatalok viselkedését látva, de aztán átcsoszogtam a depóba. Itt is ingattam kicsit a fejem, de igazából itt azért, mert nagyon is tetszett, amit láttam. Személyes elfogultságom okán örültem a Ford Sierrából faragott hivatalos gymkhana safety carnak, meg a piros-fehér, nemmondomki (a fogyasztóvédelem beperel) milyen dizájnú Sierrának, a kutyacsont-Escortnak, de nagyon tetszett a hátsó kerekes Focus is. A sok BMW közül engem leginkább Szántó Niki (drifter-csaj!) Z4-e érdekelt leginkább, mert hiányzott az első és a hátsó lökhárítója is. Így olyasmiket is lehetett látni, amit egyébként nem. Például az ideális súlyelosztás elérésében segítséget nyújtó installációt, amire plusz ötven kilónyi vasat rakhattak az első tengely elé. Niki elmondása szerint sokat segít, jó irányba változtatja a kocsi viselkedését, de a korábban felpakolt nyolcvan kilónyi ballaszt már túlzás volt.

Ballaszt a kocsi elejében.

Éppen a pályán voltak az amatőrök, mikor a depóban furcsa fogatra figyeltem fel. Bálna Merci mögé kötött két tengelyes tréler, a Merga utasterébe betuszkolt poros sátorlap és egyéb kiegészítők. Hogy múlik el a világ dicsősége... A horpadt ajtajú S-klasse mellett egy erősen viharvert G Merci terepjáró, hozzá tartozó trélerrel. A G oldalának akkora kerekek voltak támasztva, mint amekkora a saját négy terepes gumijának a szélessége együtt. Aztán megjött a nagy kerekek gazdája: egy V12-es bálna. Mercedes W140-es S-klasse driftautó. Ezt azért ízlelgessük egy kicsit. Az a hang, ami a két kipufogócsőből előtört egy nagyobb gázadásra, nagyon nem volt evilági. A 17 éves sofőr elmondása szerint a keményített lengécsillapítókon és a kipakolt utastéren kívül minden gyári. Meggyőzően mozgott a pályán, ráadásul a sofőr tudásának, a V12 erejének köszönhetően az amatőröknél nyertek is a kocsival.

Füstölnek a slickek.

A vonóhorgos bálna mögötti utánfutón egy 190-es Mercedest hoztak, amit egy 14 éves kissrác vezetett. Istenem, mit nem adtam volna, ha én tizennégy évesen egy szakadt 190-essel űzhettem volna autósportot.

 

Tizennégy évesen az ember autói általában még nem kérnek benzint.

Volt mit nézni a szerviz-sátrak körül, ráadásul minden pilótával lehetett pár szót váltani. Itt nincsen hűvös profizmus, távolságtartás, futamok után a lakókocsiba menekülés. Itt az emberek még beszélgethetnek a bálványaikkal, lehet fotózkodni, technikai kérdéseket feltenni. Mindenki végtelenül kedves, ezeken a rendezvényeken még ki lehet használni a lehetőséget, és tapintható távolságból nézni egy kialakulóban lévő autós szakág legelső művelőit. Könnyen lehet, hogy pár év múlva erre már nem lesz ilyen lehetőség. Mert ha ügyesen csinálják, ezt a sportot szerintem elég jól fel lehet futtatni, ráadásul igazán tévébarát. Ha én valamelyik kertévénél műsorigazgató lennék, azon lennék, hogy hozzám kerüljenek a közvetítési jogok. Egy-egy futam nagyjából egy percig tart, majd rögtön pályát cserélnek a versenyzők, így minden kanyar iránya megfordul. Bólyadöntés, egyéb hibák plusz másodperceket érnek, a két futam összesített ideje alapján dől el, ki a páros kieső tagja. Egyenesági kiesős rendszerben lehetett eljutni a döntőig. Pörgős, gyors, látványos sport, kevesebb szubjektív elemmel, mint a driftnél -szerintem van jövője.

És én ott voltam az elsőnél!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr652912636

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gymkhanát láttunk 2011.05.19. 23:52:54

Vasárnap a zord időjárás sem tudott eltántorítani bennünket, hogy kilátogassunk a Tököli reptérre, ahol a gyorsulás-drift-szlalom elemekből építkező Gymkhana első hazai versenyét nézhettük meg. A szinkronpályán először a selejtezőkön döntötték el a p...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

numl0ck 2011.05.18. 21:00:01

@Schütii: csaj helyett meg guminő? inkább a videó kéne zene nélkül

Anettka Lovagja 2011.05.18. 21:06:09

@josip: Mindenki szerint egy barom, gondolom én...

Schütii 2011.05.18. 21:09:10

o... can't gymkhana.

tehát a gymkhana szó ige.

Dzso_bácsi 2011.05.18. 21:16:30

csatlakozsom. Nem érdekel a zene:) Üvölcsön a vé akármennyi, meg a sorhat, meg a boxer, aztat szeressük!

P12_dCi 2011.05.18. 21:19:13

HAHAHAHAHAHHAHHHHAHAHA. Mekkora a poén a cím! Ismételten marha "vicces" a politikai felhang. Szánalmas kezd lenni.

makmarci 2011.05.18. 21:19:50

ez az vazze ! Mi a tökömnek zene egy ilyen videó alá ?
Nesze neked V 12...

josip 2011.05.18. 21:29:37

@Anettka Lovagja: Igen. Pont ezért nem kéne egy poszban emlegetni jó és kellemes dolgokkal.

Akinek V12 kell:
www.youtube.com/watch?v=qVJXj4QksNI

srank 2011.05.18. 21:30:31

nna megint sikerült elb*szni egy videót a b*zi zenei aláfestéssel, gratulálunk ...

Rocko- 2011.05.18. 21:31:39

ez a gymkhana azért van, hogy Ken Block még több cipőt tudjon eladni?

Al Bundy legalább vicces volt.

srank 2011.05.18. 21:33:05

josip, nem mernék rá mérget venni, hogy az a MAZ kevesebbet evett mint ha lábon ment volna a tank a helyszínre :DDD

josip 2011.05.18. 21:38:46

@srank: De legalább nem szaggatta fel az aszfaltot (csak kicsit felgyűrte :), meg kicsit kisebb a szervizigénye, két szerviz között több ledarálható km...

butschq 2011.05.18. 21:41:04

facebookon láttam a felhívást, de fogalmam nem volt mi a bánat lehet:)
én még leragadtam a faluban, lendületből és bátorságból keresztbetett széria, heggesztett diffis Lada korszakban:) majd ha lesz pénzem:)

w a s d 2011.05.18. 21:52:26

@P12_dCi:
"A mattfekete Audinál találkoztam először az "Orbán can't gymkhana" matricával. Ez a szervezők, szerintem kissé erőltetett poénja, amivel az "Obama can't gymkhana" matricákra akartak utalni."

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.18. 21:57:24

@biker_kolee: Volt JDCS jelölt, szép számmal.
Az a baj, hogy értem én, hogy tuning, meg minden, de egyik-másik autónál legalább gondolkodni nekiállhattak volna. Ízlésről lehet vitatkozni, de az igénytelenség egy viszonylag jól körülírható dolog.

Szpinya 2011.05.18. 22:00:21

Nesztek V12!
Elsején a kakucsringen , esőben!
www.youtube.com/watch?v=whfTuzuw-Rs

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.18. 22:03:20

@numl0ck: @GGerg: @lone: , meg mindenki, aki szereti: elkezdtem feltöltögetni az eredeti videókat, zene nélkül.
Azt viszont mindenképpen elmondanám, hogy ez a klip is, meg a kisautós is (különösen az) iszonyatosan jó lett, és ez nem rajtam múlt. A vágó, akinek aranyba kell foglalni a gombokat nyomogató kis kezét, kapott egy rakás szar, amatőr mozgóképsort, amiből egy abszolút élvezhető anyagot csinált.
Az eredeti hang többek között azért sem valami nagy élvezet, mert minden videót egy fényképezőgéppel csináltam, a szélzaj annyira erős benne, hogy csak foltokban hallható a helyszíni zaj. Ezért (is) kellet a zene.
De rajtam ne múljon, lesznek minnyá zene nélküli videók is.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.18. 22:05:19

@Schütii: Nem tudom, hogy hegesztve volt-e, vagy csak nagyon szoros volt a sperr, de az a kocsi bizony nem nagyon differált, a depóban gyönyörűen lehetett hallani, ahogy kanyarodáskor feszül a minden.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.05.18. 22:11:25

@Szpinya: Aztakurva, hogy rángatja ezt a bálnát:)

szalai 2011.05.18. 22:11:54

Hát igen! Azért itt sem maradhatott ki egy kis odaszúrás a kormánynak.
Miért alacsonyodnak le ilyen szintre az ide író (tisztelet a kívételnek) újságírók. Nem olvastam hasonlókat Gyurcsány vagy Bajnai kormányzása alatt,pedig azok valami 135 milliárd dollárnyi hitelt vettek fel. Csak arra tudok gondolni, hogy a jelenlegi kormány valamiért bassza itt egy két író vagy a szerkesztőség száját. Meg kellene nézni, hgy miért?

butschq 2011.05.18. 22:13:57

@szalai: te sem olvastad el teljesen a cikket:)

biker_kolee 2011.05.18. 22:14:16

@streetsta: "Ízlésről lehet vitatkozni, de az igénytelenség egy viszonylag jól körülírható dolog."

És mikor a kettő párosul, hajjajjajjjajjjjj... :)))))

Az a baj ezekkel a tunerekkel, hogy nagyon de nagyon az egyediségre hajtanak. De ráadásul, kispénzből, nagyot. A végeredmény pedig ott van, láthattad. Inkább hagyná úgy, ahogy van, ha kevés a pénze, mint hogy hozzányúljon, és nevetség tárgyává tegye ezzel saját magát is, és az autóját is..

Viszont amíg ezek az emberek léteznek (és még hogy léteznek! Most jön majd csak a java! Kezdenek jogosítványt szerezni a NFS-sorozatokon felnőtt gyermekek!), addig nekünk lesz min szörnyülködni, nekem meg legalább lesz "munkám". :D

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.18. 22:14:31

@P12_dCi: Ne haragudj, de te tényleg ennyire hülye vagy? Illetve, elolvastad a posztot is, vagy csak fröcsögni akartál?
@F/: Köszönöm, megnyugtattál, hogy mégis csak meg lehetett érteni, amit írtam.

butschq 2011.05.18. 22:23:10

@biker_kolee: én ebédkor szoktam olvasni a jajdecsúnyát:) meghozza az étvágyam, no nem "autótuningolásra":) szal az egészséges étkezésem miatt, remélem sokáig lesznek ilyen "művészek":):)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.18. 22:26:32

@szalai: Oké, te tényleg teljesen reménytelen vagy. Felteszem a kérdést, elolvastad a posztot? Megértetted, miről is szól a cím?
Neked is ajánlom figyelmedbe @F/: kommentjét. Neki valahogy sikerült nem elsiklania a vonatkozó mondatok felett.

Justice Alpha 2011.05.18. 22:27:24

Amióta kivettem az 5 éves fiamat, máshogy néz rám. :))

Szóval tetszett neki. :))

biker_kolee 2011.05.18. 22:30:19

@butschq: Én meg örülök az ilyen visszajelzéseknek is. :) A látogatószámból látom ám, hogy van "kereslet" a blogra, szóval amíg erőm és kapacitásom (valamint az anyagmennyiség) engedi, addig lesz. :)

butschq 2011.05.18. 22:40:26

@biker_kolee: szerintem minden olvasója nevében írhatom, hogy reméljük még nagyon sokáig lesz ezekből utánpótlás:)
itt miskócián is látni érdekességet, a múltkor pl. egy BMW vesés Cordobát láttam:) következőre, ha tudom megörökítem:)

biker_kolee 2011.05.18. 22:48:19

@butschq: Az megvolt még kezdetek kezdetén, mikor a rendszámok sem voltak kitakarva. Jött is az ex-tulaj (mert időközben eladta), hogy szedd le, mert ez lesz meg az lesz meg amaz lesz.. Akkor nem tudtam neki mit csinálni, így leszedtem. Viszont ő is elismerte, hogy nem lett szép, de hogy sok munkája van benne.. Akkor még azt mondtam, hogy jó, rendben, legyen egyszer gyereknap, de mostmár nem érdekel az ilyen. Eltelt másfél év a blog indulása óta, és bizony voltak már ennél durvább jelenetek is. De még mindig élek, mily' meglepő. :)))

Wari 2011.05.18. 22:54:19

A 454-es Firebirdnek sem kell kézifék,belerúgsz a lábfékbe,megrántod a kormányt,ráállsz a gázpedálra,és elszabadul a 420 lóerő.Ha a műszerfal alatt matatnék a kézifékkar után,biztos lekongatnám az autót -)Az fekete Audi nekem is tetszik!De a tuning autók?...hagyjuk -). A most 41.éves VW variantommal mi is rendeztünk öcsémmel 12-13 évesen körversenyt az udvarban.Mondjuk az 54-le gumifüstölésre kevés volt,de nagyon élveztük.Aztán este apám szétrúgta a valagunkat,mert akkor még ő volt a tulaj -D

butschq 2011.05.18. 23:03:08

@biker_kolee: én egy olyan éve kezdtem el olvasni, akkor ezért maradhatott ki:) hát érdekes egy teremtés meg kell hagyni:)
gondolom kapod rendesen a "fenyegetéseket":)
ami tetszett, az egy Stilo volt, aminek a készítője reklamált a kommenteknél:) gondolom a háttérben is folyhatot aranyos kis levelezgetés:)

kicsidio 2011.05.18. 23:03:19

Az a Frontera botrányos!
Terepjáróra ekkora idomokat???Nem illik rá szerintem.Talán valami suv-ra...
Mondjuk itt Budaörsön is rohangál egy Corvette vonóhoroggal:)
A W140-en jót mosolyogtam:)ilyet még nem láttam.

P12_dCi 2011.05.18. 23:10:30

@streetsta: Fura, hogy gyurcsótányék idején egyetlen politikai felhangú cikk sem jelent meg, mostanában meg szinte hetente alkotjátok a remek ballibsi agymenéseiteket.

butschq 2011.05.18. 23:12:49

@kicsidio: én egy vonóhorgos Calibra után mondtam, hogy niocs lejjebb:) és még utánfutót is húzott, mikor láttam:)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.18. 23:15:02

@P12_dCi: Idéznéd pontosan, hogy mire is gondolsz konkrétan ennél a posztnál? Mi a "remek ballibsi agymenés"?
Könyörögve kérlek, ne legyél hüje. Egy deka politika nincs ebben a nyomorult gymkhanás posztban. Tedd meg a kedvemért, hogy el is olvasod azt, amiről véleményt nyilvánítasz.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.18. 23:16:42

@Wari: Meg tudom érteni a papát:)) De legalább szép nyugdíjas évei vannak az öreg Variantnak?

megint 2011.05.18. 23:18:11

carstylingos autók szörnyűen néznek ki, talán még a halálos iramban 12. részébe is erősek lennének, pedig ott alacsony a kerítés, merci , audi rendben van.

butschq 2011.05.18. 23:18:25

@P12_dCi: én rühellem a politikát mert egyik 19, a másik egy híjján húsz, de még nekem is lejött, hogy nem streetsta agymenése volt, hanem ámerikái példából az obamás feliratot magyarosították a résztvevő srácok. Vagy vmi ilyesmi:) ami kicsit erőltetett lett

Krisi 2011.05.18. 23:18:29

@streetsta: ebben a V12-es hangban minden benne van ami kell. öblögetés, morgás, ordítás, beszarás. hatalmas!

P12_dCi 2011.05.18. 23:42:25

@streetsta: Ebben a posztban csak a cím, ami a főoldalon virít. Megértem, hogy a zsindex olvasók egy ilyenre boldogan kattintanak, sőt az is eljut az agyamig, hogy nem a te agyszüleményed a cím, azonban a cikkhez gyakorlatilag semmi köze, ennél még a gymkhanáztunk hétvégén is jobb lenne....

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.18. 23:53:01

@P12_dCi: Oké, menthetetlen vagy.
A cím az én agyszüleményem, mert szerintem érdekes. Ha Gyurcsány can't gymkhana, vagy Bajnai can't gymkhana, esetleg Medgyessy can't gymkhana lett volna a matricán, pontosan ugyanúgy írtam volna meg, és az szerepelt volna a címben is.
A cikkhez meg elég erősen van köze a címnek, ha egy kicsit vennéd a fáradságot, megnéznéd, hogy miért lett az Obama can't gymkhana, és aztán... ehh, minek tépem a számat. Neked van igazad. Ja, és nincs rajtam sapka, füstszűrős.

Almax 2011.05.19. 00:12:43

@P12_dCi: Semmi felhang. Nézz Ken Block videót, megérted a POÉNT!

Rocko- 2011.05.19. 00:12:57

@streetsta: aztán meg sírnak, hogy de szar a hang, zúg a szél.
hagyd. :)

Neurotic 2011.05.19. 00:48:30

tipikusan a hülyegyerekek, műmájerek időtöltése ez a driftes akármi, apuci pénzén vagizó tizenévesek, stb
mi ebben a sport?

MR KESZI 2011.05.19. 02:27:00

@streetsta:

"Idéznéd pontosan, hogy mire is gondolsz konkrétan ennél a posztnál? Mi a "remek ballibsi agymenés"?"

Szivesen:

"meg aztán kinek hiányzik, hogy Szalai Annamária betiltsa a gymkhanát."

Pont olyan "remek ballibsi agymenes" ez mint pl. hogy Magyarorszagon nincs sajtoszabadsag.
A Klubradio kedvere onthatja a mar-mar beteges jobboldal-,kormany- es Orbanellenes, orokosen fasisztazo gyuloletaradatat.
A 168 ORA, a Nepszabadsag, a Nepszava,a Magyar Narancs, a Stop.hu stb. szintugy azt firkal amit csak akar az Index-szel egyetemben.
(Igy van rendjen.)

"Könyörögve kérlek, ne legyél hüje. Egy deka politika nincs ebben a nyomorult gymkhanás posztban."

Hat persze...
Most sem, meg ugye akkor sem amikor a multkor a szemkilovo fakabatokat babusgattad.

Te se jatszd a "hujet" legyszives,ha egy mod van ra. Boven eleg, hogy NMHH-ugyben valoban total hulye vagy.

1., Szalai Annamaria egyszemelyben az egvilagon semmit nem tiltott vagy tilthat be.

2, Meglehetosen nagy gondban lennel ha akar egyetlenegy esetet is kene mondanod amikor az altala vezetett testulet politikai szinezetu buntetest vagy szankciot eszkozolt volna barmikor ,barkivel szemben.

"Tedd meg a kedvemért, hogy el is olvasod azt, amiről véleményt nyilvánítasz."

Te is tedd meg kerlek, hogy vagy annyira gerinces es felvallalod az altlad leirtak nyilnavalo politikai szinezetetet. Ha meg megsem lenne hozza batorsagod, javaslom legkozelebb probald mindezt kevesbe sutan es szanalmasan beburkolni.

"A cím az én agyszüleményem, mert szerintem érdekes. Ha Gyurcsány can't gymkhana, vagy Bajnai can't gymkhana, esetleg Medgyessy can't gymkhana lett volna a matricán, pontosan ugyanúgy írtam volna meg, és az szerepelt volna a címben is."

Ebben egeszen biztos vagyok.
Mint ahogy abban is, hogy nem mas mint pusztan a vak veletlen muve lehet,hogy az irasban, a szamtalan erdekes dolog es esmeny mellett pont,a csak egy-ket sor erejeig emlitett matrica szoveget kellett a cikked cimeul valasztanod.

jürgen baromartz 2011.05.19. 03:25:35

@MR KESZI: te tényleg képes és hajlandó voltál ennyi kibaszott karaktert begépelni EMIATT? hát bazmeg, ilyen komolyan nincsen, az agyamat eldobom mindjárt..

kötöztesd össze magadat a "P12_dCi" kódnevű barátoddal és ugorjatok a kútba. ugyanolyan ostoba amőbák vagytok mindketten.

biker_kolee 2011.05.19. 06:44:23

@butschq: Elképzelhető, hogy volt pár levélváltás is. Sajnos nem emlékszem már mindenre egy év távlatából, de nem minden esetben lesz a kommentfight-ból ímélharc. Nagyon kis arányban jut eszükbe, inkább regelnek egy indapasszt, aztán egy "K@rva änyätokat ti fa#>}{pó köcsögök" hangvételű kommenttel nyugtázza, hogy kiröhögtük. :))))

Schütii 2011.05.19. 08:14:03

@streetsta: Néha pedig úgy látszik hogy csak az ívbelső kereket pörgeti bénán, tehát tuti nem hegesztett a cucc. Valami másik autó sperrje lehetett felkendácsolva, mert az az autó úgy gyári ahogy én vagyok az..

Schütii 2011.05.19. 08:28:48

Hát igen, a matricára még nem ártott volna még odabiggyeszteni hogy ... neither can Mesterhazy , csak hogy ne legyen nagy ugatás. Bár ki tudja mi volt az ötletgazda célja.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.05.19. 08:34:10

@MR KESZI: Ember, neked kéne valami másik hobbi, mert a sok szar, ami a nagy kupolás épületből jön már nem menő.

Úgy meg pláne nem, hogy a poszthoz egyáltalán nem köthető dolgon megsértődsz, aztán hülyét csinálsz magadból, miközben próbálod a saját igazad védeni, holott nem ugrott neked senki, csak szóltak, hogy hülye vagy, ha ebben is politikát keresel. És tényleg.

chapy 2011.05.19. 08:47:47

Itt biztos nem szolnak be a rádión, hogy a következő néhány körön spórolj a gumikkal:D

dekás dezső 2011.05.19. 08:55:14

agyhalott-paranoid politikai droidok:P
a matrica zsír, az Audi meg pláne.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.19. 09:04:50

@MR KESZI: Figyelj. Megnéztem a profilodban az eddigi kommentjeidet. Nyugtass meg, nem csak ezen az egy nicken írsz a különböző helyekre. Mert ha igen, az nagy baj. Komolyan el kellene gondolkodni, hogy helyén van-e az, ha az esetek nagy részében (abból a nem túl sok kommentből) politikai jellegű hozzászólásaid vannak. Vagy ha nem politikára izgulsz, akkor kvázi kötözködés amit írsz. Néha olyankor is nyugodtan lépjél be, és kommentelj, amikor valami mögött nem sejtesz összeesküvést, vagy csak szimplán tetszik.
Ne haragudj, de nem állok le veled vitatkozni. Ha mindabból, amit eddig elmondtam, nem érted, mit gondolok, attól tartok, ha megfeszülök sem fogod belátni: tévedésben vagy.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.05.19. 09:08:17

Én mindig mondom, hogy a technikai sportokban elért sikerekre a legjobban egy zsírgazdag apuka van hatással.

debrejo 2011.05.19. 09:08:39

a kezdeményezés jó, carstyling broáf, a bálnamerci aztaku, a 80-as négykarikás finom, egyedül talán az a sárga lámpa, valahogy sosem rajongtam érte... Termeljünk ki mi is egy Ken-t, na nem a helyi "barbiknak". Aki meg politikai vonzatot lát a cikkben: egyrészt el kéne olvasni a cikket is, nem csak a címig eljutni és utána fröcsögni. Másrészt mi a jó büdös f@sz közöd van hozzá ha esetleg az író belevisz egy nüansznyi politikát, ami ráadásul vicces is? Indíts ellenblogot bazge ha "nemteccik", teccikérteni?! Csak az bassza fel ezen magát aki nem normális. Jöttök itt ballibsizni megazorbánozni. Politikai blog nincs?! Buzi-e vagy?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.19. 09:11:03

@Schütii: Az szerintem inkább csak a videó kock/másodperc és a kerék fordulat/másodperc hasonlóságából adódik. Mint amikor a repülő légcsavarja úgy néz ki, mint ha állna, pedig forog. Kvázi stroboszkóp effekt.
Az a diffi olyan szoros volt, hogy lassú, szűk kanyarban (mint mondtam, depó) lehetett látni, hogy a kevésbé tapadó kerék szépen el-el ugrik az aszfalton. Biztos, hogy nem nyitott utcai diffi. Megnéztem a sofőr srác videóit, ott írja egyébként, hogy valami BMW kézi váltó van a gép alatt, tehát természetesen nem tök gyári a kocsi - lehet, hogy én értettem félre, és csak a futóműre-fékre értette a srác. De ha meg még azokra sem igaz, akkor sincs nagy baj, érthető, ha esetleg valaki nem kotyogja ki a sok pénzért-munkáért cserébe összeállt autójának minden titkát:))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.19. 09:21:01

@chapy: Hehhe, hüje:))
@newtehen: Persze, sokat számít, de azért kell hozzá sok ügyesség is. Egyébként el tudom képzelni, hogy a 190-es nem került nagyon sokba, vannak kölkök, akiknek a márkás cuccaira többet elköltenek egy félévben. A V12 már más tészta, arra csak gumit venni sem két forint. De ha minden igaz, apu Mercedes bontót visz, szóval neki nem kerül minden annyiba, mint mondjuk nekünk kerülne hasonló esetben.
Ami pedig az autósport költségességét illeti, nem rég olvastam a rallydreams blogon egy érdekeset: rallyedream.blog.hu/2011/02/10/a_rali_nem_draga

richko 2011.05.19. 10:02:41

Hat ez annyira de annyira színvonaltalan és gyenge, hogy nem tudom h lehet ezt gymkhananak nevezni, drifthez sincs sok köze na mind1 ezt már megszokhattuk.

V12 Power 2011.05.19. 10:03:36

Azt azért nem nagyon hiszem, hogy a bálna a kipakolást és a telókat leszámítva gyári. Például többször kézifékkel fordul rá a mutatványokra (látszik, hogy blokkol a hátsó kerék), ami, ha jól gondolom a Merci gyári lábpedálos "kézifékével" nem tűnik nagyon kivitelezhetőnek.
Aki meg nekiáll itt politizálni az húzzon innen. Ez nem arról szól. Már Ken Blocknál sem értettem, hogy mi ebben a poén, ide végképp kár és felesleges volt behozni, de aki ezen elkezd ballibsizni, meg Gyurcsányszámonkérni az finoman szólva tájékozatlan, és megjegyzései ezen a helyen nem indokoltak.

Jirzsij 2011.05.19. 11:48:53

Épp akkor paintballoztam Tökölön, mikor a Gymkhana ment. Szét is lőttek párszor, mert a V12-es hangját figyeltem ahelyett, hogy a rongyos életemre vigyáztam volna. :)))

Mondta a szervező srác, hogy minden hétvégén itt csikorog ez a sok hangos autó, rohadt idegesítő. Hát kit érdekel ez?!? Én meg jelentkeztem egyből!!! :))))

jujdejo 2011.05.19. 11:49:33

faszom, de szar ez a "zene"...

Schütii 2011.05.19. 12:11:00

@streetsta: Végül is te voltál ott, én meg csak a kerekek alól kijövő füst mennyiségéből tudtam következtetni az adott kerék kipörgésének mértékére. Ha le van hegesztve, akkor igazi Ladás a csóka. :)

Schütii 2011.05.19. 12:12:01

@jujdejo: görgess feljebb, streetsta belinkelte a nyers videókat.

MB amon 2011.05.19. 12:18:42

Sziasztok! Enyém a V12es bálna.
Gondoltam írok, hogy választ adjak a kérdésekre difi, váltó, kézifék, stb téren..:)
A félreértés ott kezdődött,hogy én a futóművet jellemeztem a "gyári" kifejezéssel, ami igaz is.
Természetesen ezen kívül van változtatás bőven.
A legnagyobb gondot a váltó kérdése jelentette, mely végülis egy 2007es BMW 530d 6gangosa lett, szinter kuplungal.
Mint minden drift és gymkhana autóban, ebben is hidraulikus kézifék van.
A gyári 2,62es áttételű difi helyett most egyel rövidebb van bent (2,82) leheggesztve. (De ez is túl hosszúnak bizonyult)
A motor teljesen gyári, kormánymű (még) gyári, fék rendszer gyári.
Az autó jelenleg 1800kg szárazon.
Ha felmerülne még kérdés, szívesen válaszolok!:)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.19. 12:28:06

@MB amon: Üdv! Fentebb írtam is, hogy valószínűleg a futóműről beszéltél, mikor azt mondtad gyári -őszintén megmondom, nem ismerem a 600-as bálnát, ezért csak picit furcsállottam a kézi váltót, de nem tűnt lehetetlennek, hogy volt benne olyan is. De valójában mindegy, a lényeg, hogy a kedves közönség most minden kérdésre választ kaphat.
Például: hogy bírja a hegesztett diffi a slickeket?

MB amon 2011.05.19. 12:39:10

@streetsta: parkolásra nem kedvező a hegesztett diffi-slick gumi összeállítás, szinte ugrál a segge..:) pályán viszont annál jobb, utcai gumival gyorsulni se lehet vele egy rendeset, mert csak pörög a kerék, és csak mennek a másodpercrek:)
A difi jól szuperál, szereti a kiképzést:)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.05.19. 12:45:20

@streetsta: Figyi, hagyd a fenébe ezt az elbaltázott trollt. A büdös életben nem fogja elolvasni, vagy legalábbis megérteni ezt a dolgot, pedig ott van világosan a postban, hogy mi ez. Ott leold agyilag, hogy Orbán. Köztünk legyen szólva, szerintem azért gyenge poén, mert egyszerűen nem jön át, túl kényszeredett. Ugyanakkor én már semmin nem csodálkozom, mióta az 1:43-as Burago rendőrautóba is elkezdett belemagyarázni mindenféle elmeroggyantságot a sok háborodott. 8-/

Na, ontopic: Hogy a fenyőbe kell ejteni ezt a gymkhana dolgot? Nagyjából három vagy négy hajmeresztő változatot hallottam eddig, de kíváncsi lennék arra, hogy akik űzik, hogy mondják. Mondjuk a Wikipédiás szócikkben van rá egy szerintem nagyon kifejező másik név: autó rodeó.

LAPoska 2011.05.19. 12:52:15

szornyen ciki az a tizen-huszon mazsas meci... a sok henger egy dolog a fizika meg a masik... szerintem a gymkhana 1000-1200 kilo felett mar kinos es nevetseges...

V12 Power 2011.05.19. 12:55:00

@MB amon: Szólhatnál, ha mész ki gyakorolni valahova, csatlakoznék szívesen!

V12 Power 2011.05.19. 12:56:40

@LAPoska: Szerintem pont abban van az igazi kihívás, hogy egy eleve alkalmatlan autóval végzed el a gyakorlatot. Sokkal nagyobb kunszt, mint ha egy alkalmassal sikerül.

MB amon 2011.05.19. 13:03:14

@V12 Power: most péntek-szombat: Máriapócs, Hell E. Drift OB PRO liga, Tökölön pedig Június 11.én éjszakai futam! ;)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.05.19. 14:07:15

@MB amon: és külön riszpekt a bemutatóért az idei Mercedes Majálison is.

V12 Power 2011.05.19. 14:17:46

@MB amon: Úgy gondoltam, hogy versenyen kívül. Tehát amikor csak úgy.

LAPoska 2011.05.19. 14:29:53

@V12 Power: haaat az igaz, hogy ha valaki vegigcsinal valamit egy olyan targgyal, ami nem oda illo, az elismeresre melto, de en speciel a cgs pregioval szoktam driftelni, talan meg a gymkhanat is birna heggesztet difivel, de ez a sportag nem errol szol... inkabb neznk valami 500-600kilos honda motoros mini cooper-eket, meg peugeot 205-oket, mint ilyen tohonya dogoket, amelyek 5x-6x lassabbak a palyan... unalmas no...

LAPoska 2011.05.19. 14:43:46

cgs = ceges akart lenni, csak a franya e-betu a franya klaviaturan betegeskedik... :-/

Droidvezérlö · http://autonepper.blog.hu 2011.05.19. 14:59:39

Csak aztán nehogy visszanyaljon a fagyi,megjelenik OrbánFührer a Merci Vito-jával és szépen felrajzolja hibátlanul az íveket a pályára,menten át kell javítani az összes matricát Orbán can Gymkhana-ra! :)

Scripted Reality 2011.05.19. 15:00:23

gymkhana = Jim Conner nevének angol kiejtése fonetikusan leírva. Ő találta ki a dolgot.

Scripted Reality 2011.05.19. 15:02:00

"Ez a szervezők, szerintem kissé erőltetett poénja, amivel az "Obama can't gymkhana" matricákra akartak utalni." - A címválasztás meg a te erőltetett poénod, streetsta.

V12 Power 2011.05.19. 15:19:46

@LAPoska: Nem kötekedés, nem vagyok egy gymkhana-szaki, de ebbe a sportba beletartozik a drift is. Az 5-600kg-s Mini, meg a 205 szlalomra zsír, de drifthez rossz helyen hajt.

V12 Power 2011.05.19. 15:21:39

@LAPoska: Meg ha más nem, abban mindenképpen igaza van az építőnek, hogy ezzel a teljesen oda nem illő autóval az összes címlapra felkerül, és mi is már órák óta ezen vitatkozunk! :-)
Egy jól megépített Minivel gyorsabb lenne, de népszerűbb semmiképp. Ami a szponzorszerzésnél nem utolsó szempont.

Reap that ass (törölt) 2011.05.19. 15:24:45

Váááá, állatgyilkos...
Ki az a tirpák, aki ilyen videó alá zenét kever, h törne le az összes körme és csapnák rá a zongoratetőt...

Pont a lovak prüszkölése nem hallatszott...így a videó, bocsi, de egy kalap SZAR!

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.05.19. 15:32:02

@biker_kolee: a magyar ilyen fikázós nép.

fikablogra mindig lesz igény, függetlenül attól, hogy van-e mögötte teljesítmény

Logan08 2011.05.19. 17:34:01

@LAPoska: a bálna így is első lett, és még egy csomó fejlesztés csak később kerül a kocsiba. Alapjában drift autó, de bőven jó a gymkhana-rá is ;)

cartshee 2011.05.19. 17:54:38

Ezzel a barom zenével elrontottátok,, a kocsik hangja érdekesebb lett volna... kár érte..

MB amon 2011.05.19. 18:11:45

"V12 Power" tökéletesen látja a helyzetet!
De egyébként edzésre nyugodtan el lehet jönni céges autóval is, mert 5000Ft ellenében BÁRKI kipróbálhatja a pályát!:)
Amúgy a Gymkhanan nem biztos hogy nagy látványt nyújtana egy fronthajtàsos peugeot.. de ez csak az én véleményem..

kicsidio 2011.05.19. 19:25:52

@butschq: Ma láttam megint a sárga Corvette-et.Nagyon kíváncsi lennék, hogy mi a bánatot húz vele a tulaja.Sosem láttam utánfutóval még.
Sódert csak nem, egy jachthoz az erő megvan de kicsi a kocsi nem tudom mi lehet.
Hát a Calibra után sem egy utánfutót képzel el az ember:)
Tényleg milyen lenne már Corvette munkás autó:)létra a tetején utánfutón betonkeverő:)

biker_kolee 2011.05.19. 22:55:06

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: Ilyen Suzuki tulajokra is lesz igény, mert a magyar ilyen nép, hogy egy papírautóban szeret utazni, mert az olcsón megkapja. Függetlenül attól, hogy van-e mögötte anyagmennyiség.

Rocko- 2011.05.19. 23:24:25

@biker_kolee: ejj, pedig egy expert mondja, hogy szükség van fikára. ;)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.05.20. 02:47:45

a kepek alapjan ez egy parodiaja volt egy autostylist kiallitasnak nem?

LAPoska 2011.05.20. 06:22:53

@V12 Power:
en sem vitatkozom, hiszen lsmeresem a tulajnak/sofornek, hogy megtudja mozgatni a sulyt, es iranyitani, csak nekem nem ul ebbe a sportagba...

@Logan08:
www.mojevideo.sk/video/cac0/poblazneny_peugeot_205.html
szerinem ez is elg cimlapos ringispir, es mg erdekes is lehet akarcsak az a kis zold mini amit gondolom nm kell linkelnem... :-)

upsidedown 2011.05.20. 13:12:47

@kicsidio: nekem annó 406 Coupe-n volt levehető vonóhorog (egyáltalán nem látszott ha levettem) és én rakattam rá mert a 600RR-emet húzgáltam vele pályázni. De jetskit is lehet...

upsidedown 2011.05.20. 13:18:16

@streetsta: nem kötekedésképpen írom de autós újságíróként azt illene tudni, hogy a Merci nem gyárt V8-V12-t kézi váltóval...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.20. 19:36:24

@upsidedown: Nem kötekedésképpen, de igazad van. Annyit hoznék fel mentségemre, hogy nem vagyok igazi autós újságíró. Ha valamilyen, akkor max. kisautós, ugye:))
Egyébként azok a V8 Mergák, amikről kevés infóval rendelkezem, még léteztek kézivel is (3.5), ha jól tudom. Igaz, a 4.5 és a 6.3 már csak automatával volt.

kicsidio 2011.05.20. 21:48:13

@upsidedown: Köszi erre nem is gondoltam.
Lehet, tényleg azt húz vele.
Csak nem hétköznapi jelenség:)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.05.20. 22:56:06

@upsidedown: Én úgy tudom, hogy egyedi megrendelésre készültek ilyenek, bár az tényleg nem nevezhető gyártásnak..:)

vancello · http://vancello.hu 2011.05.22. 07:05:57

Ez a gymizé nem autósport. Politikát belekeverni meg különösen gusztustalan.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.22. 10:37:30

@vancello: Pedig közelről pont úgy nézett ki, mint egy autósport.
Viszont, amit te politikának hiszel, na az nem politika.
süti beállítások módosítása