Ez már nem eshet meg bárkivel

  2011. március 31. - Winkler Róbert Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

5389532010154e7e28f56bae3f54183e

Hallottam olyat Fidesz-közeli szürke eminenciástól, hogy miért bántják ezt a Stohlt, amikor olyan rendes magyar ember, úgyhogy a felfüggesztetten sem csodálkoztam volna.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr822788245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saratoga V6 2011.03.31. 15:14:47

Azért kicsit rezeg a léc. Ha elengedik a 4 hónapot akkor már kaphat felfüggesztettet is a letöltendő helyett. Kíváncsi leszek, hogy merrefelé fog billeni annak a bizonyos mérlegnek a nyelve.

vikk007 2011.03.31. 15:16:01

Ez még csak első fok!

Isten malmai meg lassan őrölnek, amikorra, meglessz az utolsó jogerős ítélet, már fidessz sem lessz, így nem súlyosbító tényező a Nemzeti Színház-i tagság!

Lessz ebből még felfüggesztett is, ha a válaztópolgátok úgy akarják...

pete_r 2011.03.31. 15:17:25

Szerintem, aki semmibe veszi a szabályokat, de főként a többi közlekedőt, az kapja meg, amit érdemel. Megtette, megkapta. Mindegy, hogy ki fia-borja. Megérdemelte.

pete_r 2011.03.31. 15:19:43

@Saratoga V6: Gyanítom, pont azért a plusz négy hónap, hogy letöltendő legyen.

vikk007 2011.03.31. 15:22:03

Hát, most neki jobban jött volna ha focista lenne! A nezeti tényleg nem jó ómen...

Emlékeztek a biciklisnek, még 400 métert repült afeje, és mégis csak felfüggesztett lett....

Pedig az is eléggé maradandó egészségkárosodás volt!

Nem szbadna belekeverni a napi politikát!

De sajna most ez van....

Saratoga V6 2011.03.31. 15:24:36

@pete_r: Úgy néz ki de azért ez az ítélet még nincs kőbe vésve. várjuk meg a másodfokot. amúgy nem hiszem, hogy enyhíteni fognak mert az valószínűleg kiverné a biztosítékot. mondjuk amikor a baleset utáni első tv-s szereplésére a "rossz vagyok de használható" című számra vonult be hááááát erősen kerülgetett a hányinger.

pete_r 2011.03.31. 15:31:02

@Saratoga V6: Valóban, de remélem, hogy igazad lesz.
A poénkodása a baleset után, meg az egész viselkedése a baleset után gyomorforgató. Én nem enyhíteném a büntetését.

Alf (törölt) 2011.03.31. 15:33:00

én úgy tudtam, inkább mszp közeli az arc

Chazz Reinhold 2011.03.31. 15:33:41

Stohlnak most jön majd a valóvilág, tudósíthat bentről

kafferbivalybalamber 2011.03.31. 15:36:45

Ez a "Fidesz-közeli szürke eminenciás", ez nagyon kellett ide, ja.
Nem tudnátok inkább az autóknál megmaradni? Faszér' kell egy autós lapnak politizálni.

PaOntan 2011.03.31. 15:39:50

@kafferbivalybalamber: ez az egesz cikk szerintem felesleges volt....

Winston Smith 2011.03.31. 15:40:49

Sajnálom ezt a Stohl Buci gyereket, de megérdemli a letöltendőt.

Talán lehet rajta filózni hogy a 2 év 4 hónap sok, de ahhoz kétség nem férhet, hogy illene lemorzsolnia 1-2 évet a sitten.

Törökátok 2011.03.31. 15:43:48

Guggoljon csak. Ha megint semmi nem lesz (egy felfüggből semmit nem érez, csak azt, hogy járkálni kellett bíróságra aztán minden megy tovább a régiben, kint, szabadon), akkor ott fogja folytatni, ahol abbahagyta a Forester roncsából kikászálódva. Enyhítő körülmény, hogy 3 gyereket kell eltartani? Lófaszt, NEKI kellett volna erre gondolni bármikor, amikor szétcsapva beült a volán mögé. Érezze csak, hogy mit csinált, legfeljebb majd mág jobban meggazdagodik abból, hogy ő is könyvet ír arról, hogy tette tönkre a karrierjét a baleset... fődet rá.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2011.03.31. 15:47:10

Egy szdsz közeli eminenciás meg legalizálná a drogokat.

magyar_ellenállás 2011.03.31. 15:50:03

Meglátásom szerint ebbe tényleg nem kell sem politikát, sem zsidajozást belekeverni.

Itt kőkemény bűncselekmény-sorozatról van szó, amit egy normális állam normális igazságszolgáltatásának tudni kell kezelni.

Ha nem ítélik el, én személy szerint illegitimnek fogom tekinteni innentől a magyar bíróságokat.

Amúgy az alkotmányozási procedúra is vicc. Aszongya Orbán, hogy a régi alkotmány nem jó. Akkor ezek szerint az országgyűlési és helyhatósági választások sem voltak legitim keretek közt megtartva, tehát mindent újra kellene zongorázni, valamiféle népgyűlésszerű első lépéssel, ahová listáról még a király fia sem kerülhetne be.

De itt már úgyis csak a porhintés megy mindenfelől, Bucika csak a jéghegy csúcsán egy odafagyott madárszar.

ex-dr. vuk 2011.03.31. 15:50:14

@Winston Smith: Miert sajnalod? O kereste a bajt. Ez nem "elso botlas" volt...
Sokadszorra vezet reszegen es baleset okozasa sem az elso. En nem sajnalom. Sajnalni azt fogom ha megsem kell ulnie.

treekkeer 2011.03.31. 15:53:20

Szerintem megint meg fogja úszni az ülést...

szakmernok 2011.03.31. 15:55:09

Ez csak felfüggesztett lesz.Legyen mindenki nyugodt.

szakmernok 2011.03.31. 15:57:54

Egyébként meg nem értem a TC miért Fidesz ellenes. Mit tett értük az Mszp, hogy ennyire balosak vagy mit tett ellenük a Fidesz? Egyáltalán miért foglalkozik a pártokkal.
Ja, Winkler írta...!
Nem szóltam.

Chingachgook 2011.03.31. 15:59:04

stohl eseteben 5 ev a buntetesi tetel felso hatara, alapesetben ennek a felebol kell kiindulni, az 2 ev 6 honap. a targyalasi tudositas szerint joval tobb a sulyosito, mint az enyhito korulmeny. akkor hogyan lesz ebbol 2 ev 4 honap?

ezzel az elsofokkal a nep megkapta a magaet, masodfokon majd lesz uj eljarasra visszautalas, es szepen csendben felfuggesztett. ne legyen igazam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 15:59:37

Én azt hittem rosszul látok. 2 év 4 hónap? jó magaviselettel 2 év?

Hát a faszom, ekkora pofájú fasszal szemben 5 év a minimum... És a másik autó vmelyik utasa maradandó bénulást szenvedett (vagy mi)?

Herman 2011.03.31. 15:59:39

Börtönbe a tetűhintással!

Mocskos kis senkiházi korcs, azok után amit tett, volt pofája továbbra is szerepelni!

Remélem, a börtönben kislányt nevelnek belőle!!

Specialized78 2011.03.31. 16:00:19

Látom,törölni kellett a kommentemet.Úgy látszik,ha valaki a szerkesztőúrnak ír kritikát,az törlésre kerül...

Herman 2011.03.31. 16:01:04

Azt gondolta, hogy az előző rendszer kegyeltjei majd segítenek neki...most más világ van, vazze!!

Nem lesz könyörület, és kivételezés!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 16:01:08

@szakmernok: Ez most miért Fidesz-ellenesség? Nyilván a Bucika is a kormánypárti haverokat mozgósította, hogy intézzék má' el okosba...

gumifust 2011.03.31. 16:01:39

"Hallottam olyat Fidesz-közeli szürke eminenciástól, hogy miért bántják ezt a Stohlt,"
Kire gondolsz Robi ???

Augy meg buntessek ugy meg mint ahogy "hetkoznapi" emberekkel tennek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 16:02:34

@magyar_ellenállás: Attól még, hogy nem túl jó az alkotmány, hatályos volt. Miért lennének ettől illegitimek a választások?

Ideje van lecserélni azt az alkotmányt, ami most van, csak az új sem valami fényes :S

Herman 2011.03.31. 16:07:28

Amúgy nem érdemes politikát belekeverni a témába, de tény, hogy a retek klub, meg a stohl, és holdudvara baloldali ideológiájú!
+ alföldi roberta is :DD

Az is tény, hogy más szelek fújnak, remélem, hogy soha többé nem kerülnek hatalomra a nemzetet tönkretevők!

Stohl Bucikának annyi lesz, meg egy bambi. Le kell szarni a fejét, a felesége menjen strichelni, ha nem lesz más meg a havi 4 milla, amit bucika összehaknizott!

PaOntan 2011.03.31. 16:08:08

@Specialized78: igen nagy taplosag kommenteket torolni. akkor kar volt egyaltalan engedni a cikkhez hozzaszolni...

Herman 2011.03.31. 16:12:27

Tanuljonak ezek a celebek ebből,nem kisistenek ők, egyszerű földi pondrók, csúszómászók, parazitaként élősködnek, tanulkák meg, hogy tisztességes munkával keressék meg a kenyerüket, ne ingyenéléssel, meg hülyeséggel!

Az meg sajnos a társadalom bűne, hogy kíváncsi rájuk! Elbutult társadalom, lelki szegénység!

Ezalaci 2011.03.31. 16:15:20

'Hallottam olyat Fidesz-közeli szürke eminenciástól, hogy miért bántják ezt a Stohlt, amikor olyan rendes magyar ember, úgyhogy a felfüggesztetten sem csodálkoztam volna.'

Ez kellett ahhoz hogy ne látsszon: a cikknek se füle, se farka.
Szerintem elég lett volna idemásolni az ítéletet és beállítani hogy 'Kommentelni lehet'.

gumifust 2011.03.31. 16:21:43

@Ezalaci: Talan ugy kimaradt volna a politika a cikkbol .

Egyebkent ki a hirszerkeszto a Tc-nel? Megkaphatna a honap dolgozoja cimet . Legalabb ir cikkeket.

magyar_ellenállás 2011.03.31. 16:22:36

@ColT: "Attól még, hogy nem túl jó az alkotmány, hatályos volt. Miért lennének ettől illegitimek a választások?"

Kádárék meg embereket végeztettek ki olyan tettekért, amiért annak idején tényleg halálbüntetés járt, aztán most mégis Horn Gyula ne Wittner Mária... Szóval sosem tudhatja az ember, mikor melyik papírnak higgyen...

A jelenleg hatályos alkotmányt nem egyszer, nem egy helyen gyakorlatilag teljes mértékben semmibe vették mind a Fidesz minde az MSZP-SZDSZ részéről. Úgy vélem, most épp azon maszatolnak, hogy ezek a pontok a következőben már ne is legyenek benne.

PamPalini 2011.03.31. 16:24:14

Ez volt az első kommentem amit töröltek :)
Úgy látom, itt most lehet mocsok stólozni, fideszezni, emeszpézni, talán még gyúrcsányozni is, de bulvárnak nevezni a totálkárt nem.
TAPS-TAPS-TAPS

tlacka 2011.03.31. 16:42:18

Igaz, nem rendőrt ölt, de az elfogásnak mínimum így kellett volna kinéznie:

www.youtube.com/watch?v=SJZTZvdV1ZY

esef 2011.03.31. 16:45:25

miért van olyan érzésem, hogy ha egy mezei polgár csinálta volna ugyenezt (pia, kokó, gyorshajtás, baleset, hazudás) akkor az nem két év 4 hónapot kap?

Tahhooo 2011.03.31. 16:46:09

Vajon ha az ilyen ostoba bulvármajomkodásokat senki nem kommentelné, akkor olvashatnánk több értelmes írást? Vagy lapozzunk pl az autonavigator,hu-ra...
Részemről leültetni, és a jogsiát határozatlan időre bevonni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.31. 16:46:38

Nem eszik ezt olyan forrón. A DJ-k, sportolók és színészek nem kapnak letöltendőt, ha embert ölnek. A Buci meg nem is ölt.

Hurri Kán 2011.03.31. 16:48:23

Ez még csak első fok, biztos majd az lesz, amikor 2,5 év múlva a börtönből kifelé jön, legalábbis remélem.

R. Daneel Olivaw 2011.03.31. 16:54:59

Na, a fidesz-közeli - és, ha már itt tartunk, legalább annyira a maszop -közeli, meg egyáltalán, bármely politikai csoportosulás-közeli - szürke eminenciások menjenek aztán csak igazán a sunyipicsába...

Luighi 2011.03.31. 16:56:21

Mindent figyelembe véve -visszaeső, gyorshajtás, mindez jelentős ittasság mellett, (és a kokó még nem is szerepelt a tények között!) kevés amit elsőre ígértek neki!

Főleg, hogy maradandó egészségkárosodást is okozot!

Én minimum 4 évet adtam volna, legfeljebb majd lehet engedni, ha a magaviselet miatt.

Én "Kovács József"-ként ugyanezekért mennyit kaptam volna?

Minimum 4 év 6 hónapot! A visszaesés megbocsáthatatlan! BŰNHŐDJÖN!

levvente 2011.03.31. 17:03:41

Szerintem enyhe volt az ítélet.
Ugyanis:
1. Visszaeső.
2. Eltűnt, próbálta elkenni, amikor meg már nem lehetett, hát persze hogy bűnbánó.

Az igaz, hogy Stohl nem börtönbe-való forma. nem bűnöző, bárki bármit mond.
De nem bűnözők is bekerülnek néha.

Luighi 2011.03.31. 17:04:03

A fIDESZ kivel tett ennyire jót hogy nyaltok neki? És nem a komcsi/szocikat védem ám! Bár figyelembe véve a fIDESZ átlagéletkorát jó kis "elvtársgyűjtő tábor". Szerintem.

És rühellem aki(k) szerint van(nak) sérthetetlen ideológiák, szervezetek, pártok, személyek.
Lásd még "egyenlőbbek".

Még annyit hogy a Stól jól elkúrta mert nem azt állította hogy az alteregója tette. Na azt a "balfa*sz" volt rendőrtisztet is a bucika mellé zárnám, meg a gyurcsányferi tömegbe lövőit is a fűben ülőkre gázzal fújatókkal együtt.
És azt at ökröt is aki az idei március 15-én (két hete!!) a himnuszt meggyalázva az azt éneklőket a hősök teréről elvezettette.
Ennyit a "jóságos fidesz"-ről.
Itt a link: www.youtube.com/watch?v=KvtF2GlmD5s

B Tomi 2011.03.31. 17:06:46

Részegen, megengedettnél gyorsabban saját hibájából okozott balesetet, megpróbálta másra hárítani a felelősséget, majd szintén részegen egy másik autóval elhajtott, mielőtt a rendőrök megérkeztek volna. Ráadásul nem az első hasonló esete.

Elvileg öt évet is kaphatott volna. Mi hiányzik a fenti listából, hogy meg is kapja?

ÁlKormi 2011.03.31. 17:07:45

Hiba volt kinyitni Pandora szelencéjét. Kiáradt belőle a politika mocska (bár a cikkíró véleményével egyetértek).

Luighi 2011.03.31. 17:12:05

Himnusz-t helyesen :-((((( Hamu a fejemre!!!

indapass90210 2011.03.31. 17:12:25

Ez egy átlagembernek (valahol Stohl is az) überbrutál ítélet. Itt nem abból kell kindulni, amit Matisz papa mondott annó:

"E öröm e bódóttá! At a tét hátom év a mi neti? Háááá! At leüli a vétén!"

Amilyen viszonyok egyes helyeken vannak, szerintem az itt kommentelők többsége (90%) 2-3 hónap miatt is elpityeredne. Stohl a másodfokú ítéletig egykét hónap alatt is éveket fog öregedni.

9mmPara 2011.03.31. 17:13:23

Háát nem tudom. Értem én, hogy vérszag-lábnyom-vérnyom-lábszag, de 2 év 4 hónap ténylegesen letöltendő azért elég sok.
Az az érzésem, hogy itt most az államhatalom megtorló megnyilvánulása kapott hangsúlyt, nem a megelőzés, bűnismétlés elkerülése, bűnös visszavezetése a társadalomba, stb.
Figyelembe véve, hogy Stohl esetében a közlekedési bűncselekmény ismétlését (és ezzel a felfüggesztett bünti letöltendőre váltását) viszonylag könnyű elkerülni oly módon, hogy jó hosszú időre eltiltják a járművezetéstől. Ez az ő -- feltételezett -- jövedelmi viszonyai mellett hivatásos sofőr alkalmazásával megoldható gond. Ebben az esetben a piálás nem probléma többé, a kokszolás is max. fogyasztóként, de a sofőr nyilván nem fogja tűrni, hogy a kocsi coffeeshop legyen. A büntivel a fegyver- és vadászengedély nyilván szintén ugrik.
Viszont, ha tényleg be kell vonulnia, akkor borul az egész családja, ami aligha lehet cél.

Személy szerint 2 év körüli, de viszonylag hosszú időre felfüggesztettet tippelek jogerősen, plusz járművezetéstől eltiltást legalább a felfüggesztés időtartamával megegyező időre.

P12_dCi 2011.03.31. 17:15:24

Ebbe kár volt belekeverni a politikát. Sőt, minden eddigi politikához kapcsolódó cikket kár volt megjelentetni. Ez egy autós portál, politizálás helyett írhatnátok a különböző részegységek működéséről, egy autó összeszereléséről, az útról, amit egy modell a rajzlaptól a gyártósor végéig megtesz, ajánlhatnátok jó autós túraútvonalakat, stb....

Igen, azzal lenne egy kis munka is, de lehet, hogy többen szeretnék, mint a kis politikai célzásokat.

Sword 2011.03.31. 17:17:25

Nem kívánok én neki se jót se rosszat.
Kapja ugyanazt, mint bármelyik átlag magyar ugyanilyen helyzetben.

Tomi1973Wien 2011.03.31. 17:22:56

remelem, modositjak - sulyosbitjak a masodfokun az iteletet. plussz az örökös eltiltas a gepjarmuvezetestol is ertelmes opcio lenne.

magyar_ellenállás 2011.03.31. 17:29:44

@Dövan: "Amilyen viszonyok egyes helyeken vannak, szerintem az itt kommentelők többsége (90%) 2-3 hónap miatt is elpityeredne. Stohl a másodfokú ítéletig egykét hónap alatt is éveket fog öregedni."

Ha cigóbéjemvésnek ment volna neki, már nem is élne.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.31. 17:31:35

Nézegettem a tévében a nyilatkozatait korábban. A végén már-már majdnem megsajnáltam.

De!

Ne felejtsük el, hogy ez az ember színész!
Méghozzá színésznek nem rossz. A megbánás, amit őszintének látsz, nem biztos, hogy az.

Kapjon letöltendőt!
A 2 év 4 hónap nagyon kemény. Ha 1 évet kap, az szerintem mindenkinek jó lesz.

indapass90210 2011.03.31. 17:33:43

@magyar_ellenállás: ugyan már... azért nem a vadnyugaton vagyunk.

bexxter 2011.03.31. 17:35:53

Császár Előd is mehetne utólag csücsülni, mert Ő el is vette egy ember életét (ráadásként rendőrét). 1év letöltendő pont fejbevágná annyira, hogy elgondolkozzon.
Viszont 2év4hónap.. annyira tuti nicns lé, a családja nem kicsit fogja megérezni, hogy nincs..

P12_dCi 2011.03.31. 17:35:55

@Dövan: Milyen viszonyok vannak? Már rég önfenntartó börtönök kellene legyenek, nem kultúrkör, meg tv, könyvtár, stb.....

Dolgozzon meg, tartsa el magát a férges.

magyar_ellenállás 2011.03.31. 17:39:23

@Dövan: Olaszliszka, Csongrád, Ibrány... Soroljam, bazzeg, melyik országból kommentelgestz?????

csi szi 2011.03.31. 17:42:15

@Luighi: Nem erről van szó, hanem arról, hogy felesleges Stohl kapcsán fideszezni. Kommentvadász megjegyzés volt.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.03.31. 17:43:54

2 év 4 hónap soknak tűnik, de a cikkben is le van írva(meg egyébként is tudja mindenki), hogy ez már nem az "előfordul" kategória. Illetve de, csak már sokadszorra fordul elő. Pont annyit kell kapnia, mint bárki másnak, senkit nem érdekel, hogy színész, azzal foglalkozzon a Blikk meg a Velvet, ne a bíróság.

csi szi 2011.03.31. 17:44:46

@magyar_ellenállás: Nem hiszem, hogy Stohlt kemény cigánybűnözőkkel raknák össze... Egy celebbel a dutyiban sem lehet bármit megtenni, mert kitudódhat, mozgósíthatja a kapcsolatait stb.

indapass90210 2011.03.31. 17:45:25

@P12_dCi: na igen, ez lenne a megfelelő, ha foglalkoztatnák a rabokat. Azért ne úgy képzeld el a börtönt, hogy az egy luxusszálló. A valóságban lazán összezárhatnak 6 cigánnyal, előfordul, hogy megvernek, a fogkefét leszámítva mindenedet elvehetik, éjjel horkolnak, finganak, tehát lehet, hogy évekig nem fogsz normálisan aludni.
Fürödni esetleg lehet egy héten egyszer, és ha szerencséd van, akkor lesz 6nm mozgástered a cellában, valami moslék szart adnak enni, hogy elfoglald magad, dolgozni meg esetleg mehetsz seprűt készíteni.

Alapvetően a mai börtönrendszer a megtorlást szolgálja, és sajnos ez nem a társadalomba való visszavezetést szolgálja.

A megoldás szerintem olyan emberek esetében, mint Stohl az lenne, hogy bentlakásos intézményből kijárva társadalmi munkát végezzen. Mondjuk mosson ki utcán összeszedett részegeket a szarukból bizonyos ideig. Ha erre nem hajlandó, akkor jöhetne a kóter.

De az, hogy bezárjuk, belekerül a két év 4 hónap alatt kb 5 millába az országnak úgy, hogy ebből senkinek semmi haszna nincs, az szerintem nem jó.

Lehetne a büntetéseket úgy is megoldani, hogy bűnhődjön az illető, egyben legyen példa a potenciális elkövetőknek, de ne kárára legyen a társadalomnak a végrehajtás alatt sem, hanem hasznára.

Amíg ez nem valósul meg, addig 10+ évet elítélteket is jobb lenne simán agyonlődözni, mert szinte kizárt, hogy onnan valaki normálisan, a társadalom hasznos tagjaként jöjjön ki a jelenlegi rendszerben.

De nem vagyunk állatok, ezért nem is kellene emberekkel sem úgy bánni, sem nem kellene embereknek úgy végezni.

brain drain 2011.03.31. 17:49:00

FIDESZ?! :D Hűűűhaaa eszerint a TC sem lesz hosszú életű, kár.

magyar_ellenállás 2011.03.31. 17:49:37

@csi szi: Én arra céloztam, hogy ha nem Hugyosjózsi bácsit borította fel Bivalybasznádról, hanem a pusztakotkodácsi hmcs Lakatos Ronáldinnyó Alehandrót, akkor már nem élne, mert agyonverték volna a helyszínen.

gumifust 2011.03.31. 17:52:49

A Totalcar szamomra a tv2-bol valt ismerte . Nagyon megszerettem , nagyon jo musorok voltak ,igenyesek , humorosak , es messze jobbak a konkurencianal . A tv2 levette a musorrol a Totalcart. Sajnos . Utana atszoktam a netes verziora , bar kevesbe volt szorakoztato , de karpotolt , hogy megismertem Csikos Zsolt irasait , es persze a tobbieket is(sok lenne a szekesztoseg javat ideirni ) .
Aztan most a hetekben a nivo nagyon esni kezdett , es nem a tesztek miatt . Egy autos magazinba nem valo a politika !!!!!
Semelyik oldalrol sem , de latom ti maskepp gondoljatok es elvagytok telva a latogatottsagotokkal . Valyi ur is kerdezgeti a politikusokat minek kell az ero az autoba , neki minek kell ???
Nem vagyok part aktivista , csak ugy spontan erdekelne . Nem szeretnek masik oldalt keresni helyettetek , remelem valtoztattok a dolgokon.
PEACE

Luighi 2011.03.31. 17:56:50

Még annyit: elődke előzményeit nem ismerem de bucika 4 hasonló afférban már részt vett OKOZÓKÉNT! És folyton megígérte SOHA TÖBBÉ!

Örülhet minden napnak amivel kevesebb lesz amit kap az adható plafonnál!

És ha a nagyapámmal teszi amit tett már eljátszottam volna sokkal hitelesebben mint ez a "színész" (szín és észmentesség inkább!) a drakulát! (ittam volna a véribül asszem, pedig vega vagyok!)
(Úgy "mutat" megbánást, hogy a szája szegletében mosoly bujkál, BIZTOSSSSS őszinte JÓ MUNKÁSEMBER!)

Hurri Kán 2011.03.31. 17:57:19

@Dövan:
Öregedjen, nagyon helyes. Hányadik balhéja részegen, bedrogozva? Nem az első...
Csak eddig mást nem rántott magával.

@Csumpi Hálidéj:
És ha valaki jó színész, akkor vezethet bedrogozva, bebaszva permanensen?
Szerintem nem...

magyar_ellenállás 2011.03.31. 17:57:55

@Dövan: LMP párttagot vagy papot tisztelhetünk-e személyedben?

Biztos kurva szar a börtön, de, ha tudsz konkrét rossz bánásmódról, jogszabályban (szabványban) meghatározott és nemzetközileg elfogadott tartási körülményekről stb. TÉGY FELJELENTÉST. Majd az igazságos magyar bíróság biztos a te ügyedben is helyes döntést fog hozni. :)

magyar_ellenállás 2011.03.31. 17:59:15

@Dövan: "Ukrajnából. Hoppá!"

Akkor nem is csoda, hogy nem tudzs ilyenekről. Csak az elmúlt 4-5 évben féltucatnyi önbíráskodás fordult elő közlekedési baleset után, és kivétel nélkül mindet cigányok követték el.

Fantozzi.ie 2011.03.31. 17:59:18

Az RTL Klub Fidesz közeli?? Mióta?

magyar_ellenállás 2011.03.31. 18:00:49

@magyar_ellenállás: "jogszabályban (szabványban) meghatározott és nemzetközileg elfogadott tartási körülményekről" HIÁNYÁRÓL

elizon pucsnik 2011.03.31. 18:02:51

ha enyhe az ítélet:fideszista-faszista?
ha erősebb : szegény liberális ?
vagy mi van?
baj van....

indapass90210 2011.03.31. 18:09:07

@magyar_ellenállás: feltehetőleg jobban tudom, mint te, az hogy miért, vagy egyáltalán ki vagy mi vagyok, az itt kurvára nem számít.

Még így is kicsi az esélye, hogy valakit megönbíráskodjanak.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.31. 18:16:59

@gyvy:
"És ha valaki jó színész, akkor vezethet bedrogozva, bebaszva permanensen?
Szerintem nem..."

Nem erre gondoltam.

Arra, hogy ami megbánást látni véltem az arcán, könnyen lehet, hogy csak színészkedés. Ebből él, ehhez ért.

TCrown 2011.03.31. 18:18:12

Muszáj volt egy jóleső fideszezést is berakni a végére, igaz?
Én meg LMP (MSZP) közeli szürke eminenciástól hallottam olyat, hogy az összes totalcar-os egy balfasz, és falhoz kellene őket állítani.
Kb ugyanannyi az értelme mindkettőnek.

Arról nem is beszélve, hogy öngól, mert ezek szerint a bíróság függetlenül dönt a nácifasisztafidesz szürke eminenciásainak a véleményétől.

Tahhooo 2011.03.31. 18:21:27

@P12_dCi: :-D De szép is lenne...

Hurri Kán 2011.03.31. 18:22:55

@Csumpi Hálidéj:
Akkor meg nem kell sajnálni a 2 évért. És ez még csak első fok, sajnos.

steve30 2011.03.31. 18:39:24

Azért egy kicsit is,de változnak az idők.A 90-es években,Ez még jobban megúszható volt.lásd Császár Előd.és ott meg is halt sajnos egy fiatal rendőr,és még sem csukták le,pedig megérdemelte volna.És a Stoll is megérdemli,hogy üljön.De ugye,azt senki nem gondolja,hogy ugyanolyan bánásmódban lesz része,mint egy közönséges elitlétnek?Úgy fognak rá vigyázni,mint a hímes tojásra.Belőle biztos nem lesz bent Zsuzsika.Majd megy a legjobb BV-be,könyvtárosnak,mint a Zalatnay lehúzós Cinike.Aztán majd lesz könyv is a dologból,ami majd behozza a pénzkiesést.

fzoli415 2011.03.31. 18:44:59

Egy kiadós Fidexezés rendel, ne legyen már jó!

megint 2011.03.31. 18:47:10

Hallottam olyat mszp-közeli szürke eminenciástól, hogy indítanának egy pedofil pártot, ha már egyszer a hollandoknak nem jött össze, nekünk lehet, hogy menne

leitomi 2011.03.31. 18:59:53

@Chingachgook: Nem értek a joghoz, de maradandó károsodást okozot, meg ha jól emléxem cserbenhagyásnak is lehetne nevezni azt mi történt.... vagy máshogy látod?

Hurri Kán 2011.03.31. 19:09:28

@leitomi:
segítségnyújtás elmulasztása ÉS cserbenhagyás...

CsGergo 2011.03.31. 19:11:19

Adnék neki vagy 10 évet,rohadék....Bezzeg ha mi csinálnánk a kommentelők közül ilyet,régen ülnénk.:@

foolproof 2011.03.31. 19:22:37

Ez a stól gyerök mér nem tudott legalább egyszer a vajda qrváit szállító kocsiba belehajtani...Nem kéne kínlódni itt mindenféle törvényszéknek, a romani kris helyrerakná.

Az ítélet: kevés. Vagyon zárolás, min. 5 év közügyektől eltiltás, normális kártérítés minden károsultnak.

A copkiller kaiser-t, azaz elődkét is le köllött volna sittelni, bár akkor is csak egy szardarab marad, de legalább nem picsogna, hogy a nagyérdemű nem komálja a gyilkos fejit.

négykarika 2011.03.31. 19:23:24

letöltendőt, jogerősen!

Alhazred 2011.03.31. 19:40:47

@vikk007: annyi a difi, hogy ott a biciklis tekert szénrészegen - az út közepén.

9mmPara 2011.03.31. 19:41:02

A tobzódó vértivornya közepette azt azért még megjegyezném, hogy nem Stohl a hibás azért, mert az eddigi esetei alkalmával a bíróság nem volt elég szigorú vele (pl. járművezetéstől való eltiltás). Szóval azt, hogy az eddigi ügyeit jogi szempontból olcsón megúszta, nem kellene súlyosbító körülményként értékelni.

3 gb 2011.03.31. 19:47:08

A címmel ellentétben, bizony ez hajnali 4-kor mindenkivel megtörténhet. Egy üveg fasza pezsgőben fogadtam, hogy felfüggesztett lesz, nehogy valami túlbuzgó csinovnyik elmeszelje!

izidro Nozal (törölt) 2011.03.31. 19:48:03

Vinkli, elmehetnél kálmánolga dublőrének, amilyen okos vagy ezzel a fideszezéssel. Már nem is furcsa, h senki se érzi -szinte- hol a határ a sok hazugság közt!

Vontahenger (törölt) 2011.03.31. 19:52:50

Helyes! Amúgy lecsukni az összes celebet/színészt/standupost, aki arra büszke, hogy ezerrel hasított a haknira, aztán a rendőr mégis elengedte a "művész urat". Vagy legalább Bubik István esetét felemlegetni ilyenkor a műsorvezetőknek a jó röhögés helyett.

csoncsoj 2011.03.31. 19:55:23

az impotencia ellen miért jó a disznólopás? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 19:55:44

Bazmeg!

A színésztársai meg súlyosnak tartják a büntetést? Akurvaélet.
Érted, gyak. cserbenhagyásért? Ki az az idióta, aki szerint nem érdemelne többet...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 19:57:18

@steve30: Hehh, a Császárnak sem kellett volna megúsznia!

papa33 2011.03.31. 20:06:51

(Gondolatébresztő: Előd, a Mór, a Tánczos G ügy az igazságszolgáltatás csődje.)

Ha átlagember a Stoll, másnap nem kell bemennie dolgozni - nagy valószínűséggel a munkahelyek többségét nézve.
Átlagember is van olyan mint Stoll, ott is elmondhatnák a kollégák, milyen jó.
Színész, és akkor mi van? példát kellene mutatnia ismertsége okán...

Teljesen azonos elbírálás alá esik énszerintem, legyen mérnök, bányász, földműves, politikus, mert ez esetben természetesen azonnal lemond mentelmi jogáról. És Ők is dolgozhatnának több helyen (szerep).
Visszaeső, ittas, kábszeres (ja persze megígéri, ez jó még ha lehet a jogszabályok szerint), cserbenhagyó, asszem a büntethető közepét célozták meg. Szigorú? A bíró a jogszabályok szerint járt el.
Régebben úgy tudom, a közepét kell (tehát 2-4 év valami, akkor 3), és az ettől eltérést külön indokolni kell.

Szigorú?
Kérem színész társakat, a maradandó sérülést is mérlegeljék, ő is kolléga lehetett volna, akkor mit mondanának?

Példastatuálás? igen, ezért ez jár, bárkinek.

Csato 2011.03.31. 20:07:32

Nem ez volt az első esete. A két eset között több év eltelt. Ugye nem hiszi azt senki hogy csak a két baleset alkalmával ült részegen, belőve, az autóba. Ő nagy valószínűséggel máskor is részegen vezetett és a mi szerencsék, hogy nem okozott bajt! Az ő mentalitása ilyen, de ezért börtönt kellene kapnia. És rossz belegondolni hogy az ilyen embernek fegyverviselési engedélye van, mert ő így járhat vadászni is!

papa33 2011.03.31. 20:10:16

Azért én nem luxust adnék, az előzetesben meg szo..nak az akár ártatlanok, ezt az ombudsman is megmondta, igaz nekik is kifelé áll a rúdjuk...
Nehogy az állampolgár tartsa el bent őket, miközben kint emberek nyomorognak, fagynak meg, hónapokat várnak orvosra...
Ehetnének bent amit megtermelnek, nem ám celeb börtön élő közvetítés 3naponta.

Lucky Larry Silverstein 2011.03.31. 20:11:48

Ez egy reális ítélet, jó lenne ha ez maradna, úgyis csak a felét ülné le jó magaviselet miatt. És az ő helyzetében ez elég is lenne. A vád nem fellebezte meg, csak a védelem? Egyébként a kereskedelmi Tvk egy emberként mosdatják, rengeteg megjelenési lehetőséget kap, hogy magyarázkodjon. persze ahhoz képest hogy keleti-klein györgyi semmit sem kapott, súlyos az ítélet...

zsoci 2011.03.31. 20:14:57

Azért ez az ítélet erős túlzás. Másnak egy emberölésért sem adnak ennyit, de egy betörést tuti a felével meg lehet úszni, pedig azok valódi bűncselekmények. Azért mert ismert ember még nem kell agyonbüntetni.
Ez alatt semmiképpen sem értem azt, hogy egyetértenék azzal amit tett, vagy nem tartanám bűnösnek, csak attól hogy szinész nem bűnösebb másoknál.

megint 2011.03.31. 20:15:09

CsGergo, te meg a demagógia csúcsa vagy, nem agyatlan, te sem ülnél tíz évet.

9mmPara 2011.03.31. 20:24:03

@Bathory: A bíróság bizonyítottnak látta, hogy az és úgy történt, ahogy a vád előadta + ügyész letöltendőt kért, megkapta a max. adható majdnem felét. Mire fellebbezne?

nikó 78 2011.03.31. 20:24:05

Semmi bajom Stohlal,sőt kifejezetten jó színésznek tartom,de ráférne egy hosszabb gondolkodási idő.Ő közlekedési bűncselekmény kategóriában bőven notóriusnak számít,és ennél az ominózus esetnél, senki nem mondhatja,hogy 1,5 liter bor,meg némi kokó elfogyasztása után,még az autóvezetés beleférne egy aznapi tevékenységi körbe.

Csato 2011.03.31. 20:24:44

@zsoci: Hát azért ez is egy valódi bűncselekmény.

anti76 2011.03.31. 20:25:23

Én mindent ráhúznék, amit csak lehetne. Valami éjjellátó cucc is volt ott, ami haditechnikai eszköznek minősül és tilos. Ezért is lehet pár évet kiszabni ugye? meg kábszer birtoklásáért.

De semmit nem fog kapni az a szarházi.
Szépen elkezdte vezetni a VV-t és... kurvára nem történt semmi. pl nem bojkottálták a VV-t, vagy magát az RTL-t, mert az a tetű ott van. Nem lesz itt semmiféle felháborodás. Max. blogokon. mint pl.itt. Meg lesz pár napig hír a hiradóban, oszt csá. Sajnos.

szalai 2011.03.31. 20:27:01

@anti76: Az éjjelátó nem minősül aditechnikai eszköznek. Valószínüleg vadászaton használta.

Kora Délutáni Kornél 2011.03.31. 20:28:32

Amolyan egyszerű állampolgárként szerintem is legyen letöltendő, mert ez a sokadik hasonló esete. A pénzbüntetés eddig sem használt, nem éreztem volna elegendőnek, ha a nagykaliberű ügyvédei kibuliznak egy felfüggesztettet.

A 2 év 4 hónap tényleg kicsit soknak tűnik. Láttam már börtönt belülről (egyetemi kurzus keretében), abban egy hét alatt is észhez lehet térni.

De jobban örülnék, ha mellé ültetnék Császár Elődöt. Valamint Simicska Lajost, a 192 milliós vagyoni hátrányt okozó ügyért 300 ezer forint pénzbírságra ítélt Várhegyi Attilát, és még sorolhatnám.

KDK

szalai 2011.03.31. 20:30:51

@zsoci: Rosszul látod. Amire felhívtad a figyelmet az a magyar törvényhozás és felelősségre vonás gyengsége.
Itt semmi olyasmiről nincs szó, hogy csak azért kap ennyit mert ismert ember, hanem azért mert visszaeső. Egy ilyen büncselekményért egy normális országban járna több is.
És ha már az ismretségénél tartunk. Azért volt néhány példa ebben az országban, hogy azért kapott valaki kisebb büntetést vagy semmit , mert ismert ember. Az nem zavart?

nikó 78 2011.03.31. 20:33:36

@Kora Délutáni Kornél: Igen, a sort én is Császár Előddel folytatnám az az eset valóban vérlázíttó volt.Mellesleg,én örökre eltiltottam volna a vezetéstől,és nem csak őt mindenkit, aki a közlekedési bűncselekmény határára issza le magát,és vezet.

szalai 2011.03.31. 20:34:34

@ColT: Winkler fideszezédének is van értelme. Nem szdsz, mszp, lmp-zik. Miért? Mert egy liberális köcsög. Pedig örülhetne, mert a fideszes homár kijárta nekik a vonuláshoz való jogot.

szalai 2011.03.31. 20:37:00

@Dövan: Jól látod. A 10+ évre itélteket agyon kellene lődözni.

szalai 2011.03.31. 20:40:54

@Luighi: Senki nem nyal a fidesznek. Akkor is megkérdeznnk ha mszp-zne a TC.

anti76 2011.03.31. 20:50:41

@szalai: lehet... mintha ilyenről szó lett volna akkor.
Mindegy, sajna nem fog kapni semmit. mert ő VALAKI.
@Kora Délutáni Kornél: sok? miért lenne sok? eleve semmilyen enyhítő körülmény nincs, csak súlyosbító. Egy hét alatt észhez tér? remek. akkor a többi 4-5 évben tiszta fejjel gondolkodhat.
A többiben igazad van, de ennyi erővel a fél (vagy az egész) parlamentet felsorolhattad volna.

magyar_ellenállás 2011.03.31. 20:53:53

@szalai: "Az éjjelátó nem minősül aditechnikai eszköznek. Valószínüleg vadászaton használta."

Én úgy tudom, van, amelyik annak minősül, a vadászetika (vagy talán törvény is?) pedig emlékeim szerint amúgy is dádát kínál a használatáért.

Atesz1987 2011.03.31. 20:54:23

Mi a tökömet keres a "fidesz" ebben a cikkben? Ennyire nyíltan ne legyetek már pirossak bazzeg... :-S Röhej.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.31. 21:04:29

@3 gb:

Bárkivel?

Azt mondod, hogy akár anyámmal is megtörténhet, hogy részegen, bekokózva leborít pár autót az útról?
Miután párszor már tetőre rakta részegen a verdát.

Elmész te a picsába!

3 gb 2011.03.31. 21:06:24

A legnagyobb büntetése a következő lenne: Szomszédok sorozat 1-től végtelenségig kokó nélkül, szövegtanulással egybekötve, innia csak vizet lehet. Ezt egy hónapig, utána el kéne játszania, Taki bácsit (ő mindig szabályosan vezetett), ha ez nem menne, újabb egy hónap. Ebben elsősegélynyújtási ismeretek Nagy Fehértől. Ha ez sem menne, vad és erdészeti ismeretek Jánostól. Amennyiben ez sem menne, irány a börtön, utána lehet, hogy menne Oli Úr szerepe he-he.

3 gb 2011.03.31. 21:15:12

@Csumpi Hálidéj: Lehet, hogy a te anyáddal nem, de az enyémmel megtörtenhet. Persze nem, mert jól vezet!

is 2011.03.31. 21:15:41

@Herman: "remélem, hogy soha többé nem kerülnek hatalomra a nemzetet tönkretevők!"

úgy érted, hogy most már örökké maradjank ott, miután tavaly odakerültek?

@poszt: letöltendő rendben. 2 év 4 hónap, ha harmadolják is másfél év felett van. ne tessék véres szájúnak lenni, másfél év börtön az elég kemény, ha valaki tényleg megbánja.

tibita 2011.03.31. 21:15:50

Felmentés, enyhítés???

Mire fel?

5 év a maximum, enyhítő körülmény semmi, súlyosbító 3-4 is.
Boruljon térdre, hogy nem a maximumot kapta, amit egy "mezei" polgár kapott volna.

Szar hely a böri??? Igen, ha nem az lenne, szanatóriumnak hívnák és mindenki imádna odajárni.

A sok "mosdatótól" meg megkérdezném, hogy akkor is ilyen elnéző lenne-e, ha az ő rokonát is egy életre hazavágná egy többszörösen visszaeső, drogosan, piásan, gyorshajtó celebke, aki megpróbálná a felelősséget lepattintani, majd amikor ez nem sikerül, elegánsan lefalcol a helyszínről????

Örüljön Stohl, ha nem súlyosbítás lesz a másodfokon.

A VV4 után BV1 jön Bucinak és ha jól viselkedik, talán korábban lesz a "kiszavazás" mint 2 év.

Szomorú történet ez, de semmiképp sem Stohl az áldozat.

Viszont az már most gusztustalan ami ekörül elindult.

A politika belekeverése, főleg ilyen pancser módon, meg piti is.

Balásfalvi-Kiss 2011.03.31. 21:19:09

Tisztelt Hozzászólók!
Nem kell értetlenkedni: ma Magyarország sajnos erről szól! Nincsenek büntetések (a bevásárló-központok roki-parkolóiból második figyelmeztetésre zúzdába kellene vinni a böhöm fuxosok autóit, jogosítványt meg örökre bevonni. Itt is valami hasonló bünti lenne a helyénvaló: 2 év 4 hónap, meg a jogsija - visszaesőként - örökre ugrott (mellékbünti). Nagy arccal azt mondta az elején, vállalja a büntetést, mert hibázott: most meg fellebbez. Gerince van neki? Inkább ne mondott volna semmit! (Azt már csak zárójelben és halkan kérdezem meg, hogy a B-M besorolása változott-e? Mert egy kis koccanás sok embernek sokkal nagyobb büntetéssel jár, mint más emberek veszélyeztetése!)

mi nem foglalt még 2011.03.31. 21:33:30

@Dövan: Szerintem über brutál amit folyamatosan csinált.
Már rég ki kellett volna vonni a forgalomból.
Nem kell megvárni, hogy embert öljön.
Eddigi ejnye bejnyék nem tudták jobb belátásra bírni.
Most talán majd ez.

Atesz1987 2011.03.31. 21:37:14

@Balásfalvi-Kiss:

Nagyon bízom benne, hogy ez már egy új kor kezdete a bűnüldözésben... Azért a 2 év 4 hónap az nem kevés, még akkor sem, ha sokan a vérét akarják egyből. Szívem szerint Én is 10 év kényszermunkára szavaznék. De a jog nem a példa statuálásról szól. Sajnos.

mi nem foglalt még 2011.03.31. 21:37:32

@9mmPara: Majd ha a te hozzátartozódat öli meg akkor is így beszélsz?

barankai 2011.03.31. 21:43:15

Bucira az USA-ban egyszerűen azt mondják, gyilkos és lesittelik. A 2 év 4 hónappal úgy érezheti, megúszta, ha az ügyész nem lebbez fel! Tehát pont fordítva mint itt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 21:46:35

@szalai: Mivel a maszop, lmp, jobbik szava nem sokat számít mostanában, ha az ítélet látványosan enyhébb, csak Fityisz lobbi lehet benne.

Csato 2011.03.31. 21:47:40

Öt ember ugrál ki a második emeletről az úszómedencébe. Az első beleesik és vígan fürdik. A második is beleesik és ő is vígan lubickol. A harmadik mellémegy és kipukkan a betonon. A negyedik cidrizve de leugrik. Ő is elvéti és a harmadik sorsára jut. Az ötödik már nem mer ugrani. Na erről is szólhat ez a büntetés. Megérdemli!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 21:48:08

@9mmPara: "a sofőr nyilván nem fogja tűrni, hogy a kocsi coffeeshop legyen"
Ha a saját alkalmazottja vezeti a kocsit, ott az van, amit a Buzi akar.

Amúgy egy sima állampolgárt bekokózva baleset okozásáért simán lecsuknak. Hát még ha cserben is hagy.

3 gb 2011.03.31. 21:48:24

A Buci, olyan, mint a Kimi, mindig szarrá töri magát!

Never ending dead 2011.03.31. 21:48:48

Kurvára kellett bele a párt-vonal mi? Pont annyi rothadt narancs van statisztikailag is, mint amennyi paradicsom. És igazából is, szóval ez a vélemény Robi bátyám el lett kúrva, de alaposan. Pedig a Stohl-t illetően igazad van, csak megint nem értem, mi köze ennek ahhoz hogy ki mit beszélt róla? Szerencsére a bírót se érdekelte, bár én speciel ennél is szigorúbb büntetést vártam, remélem visszaüt a fellebbezés és még szigorítás lesz belőle. Kellenek a tehetségek a börtönszínházba is. Majd előadhatják odabent a Meseautót.

Etniez 2011.03.31. 21:49:53

Minden visszaeső ittas sofőrt automatikusan letöltendőre kellene ítélni. Nem csak ezt a majmot, mindet.

Akik sokallják az ítéletet: remélem egyszer veled fog szembe menni részégen. Akkor majd nem fogod sokallni.

Patroll 2011.03.31. 22:38:47

Róbertet biztos az aggasztja, hogy őt se védi már a celeb státusz!
Hát ez van, hozzá kell szokni...

Virago_1000 2011.03.31. 22:40:38

@Winkler Robert:
"Nem drukkolunk mi se pro, se kontra, talán annak örülhetünk együtt, hogy a mai ítélethirdetés volt akkora sokk, amitől Buci végre észhez tér."
- ez (is) nagy szegyen ratok nezve.

Amidazophen 2011.03.31. 22:44:13

Ne bántsátok SB-t!
SB jó gyerek: a szart nem eszi meg, a nagyanyját nem dugja meg.
Tehát: jó gyerek!

Harley 2011.03.31. 22:52:33

Politika az autós rovatban , ember hol éltek ti ?
Ki van adva parancsba hogy mától a sajtó minden rovata részeges baromról szóljon ?
Örüljön neki , hogy nem az én családom sérült meg a balesetben ,mert akkor csak úgy hagyta volna el a helyszint , hátában a kerékkulccsal .Milyen férfi az aki rá akarja venni a gyermeke anyját , hogy vállalja magára a balesetet ?
A rendőrségre meg bevitte a gyerekét , ganaj ! Még tartás sincs benne ! Azok akik kiállnak mellette , remélem ilyen harcosan felszólalnak akkor is amikor öregemberekre rátörik a rablók az ajtót , és halálra kinozzák őket pár forintért . Itt egy részeges ( nem részeg ) kábitószert fogyasztott duvad szabadult , a közutra , nem tőle függött hogy nem ölt embereket .
Sunyi cikk író , sunyi célozgatása bizonyos szürke eminenciásra . Ezután jön a bevált trükk ,az áldozatok bemocskolása ?

velo · http://www.astra-coupe.hu 2011.03.31. 22:55:00

ültessék csak le, minél többre. Aki ezellen érvel, az gondoljon bele, hogy mit szólna akkor, ha a másik autóban az ő családja ül, és mondjuk nem enyhéb sérülésekkel szállnak ki, hanem például élettel összeegyeztethetetlen sérülésekkel mondjuk sehogy...
Nem az első eset volt a részéről, és remélem, nem csak neki lesz ez drága tanulópénz, hanem ennek hatására sokan észbekapnak. Ha Stohlnak elengedik a büntetést, emberek ezrei fogják úgy gondolni, ha bucinak lehet, akkor nekik is... Ültessenek csak le mindenkit aki ittasan vezet, minél több időre.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.31. 22:58:12

@Tomi1973Wien: Kevesebbért is tiltottak itt el 20 évre (!!!) vezetéstől két srácot. Jogosan.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.03.31. 23:01:01

@levvente:

itt azert alljunk meg.

nem bunozo forma????

akkor leirom roviden mit csinalt - es nem elso alkalommal:

ittassan bedrogozva karambolozik, ott nem nyujt segitseget es lelep....

STOLH BUNOZO, mondjuk ki!

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.03.31. 23:02:41

@Csumpi Hálidéj:

nem hinnem hogy barkivel megtortenhet hogy bedrogozva ittassan karambolozik es lelep segitsegnyujtas nelkul.......

ha bortonbe kerul akkor bunozo, ez meg egyszeru.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.03.31. 23:04:56

@szalai:

minden haditechnikai eszkoznek minosul ami annak van nyilvantartva. ( akar gumino, aker c-vitamin, akar kinai kisollo vagy ejjel-lato berendezes )

zsoci 2011.03.31. 23:08:06

@Csato: Csak éppen az erőszakossága, társadalomra való hatása jóval enyhébb mintha valki rabol, gyilkol, erőszakol.
@szalai:De az is zavar ha valaki kevesebbet kap. Pont akkor arányos a büntetés, ha azonos. Ha én okozok holnap egy ilyen balaesetet, akkor ha nagyon rosszul csinálom kapok 6 hónapot felfüggesztve. ( ez nem fordulhat elő, mert ha iszom semmilyen körülmények között nem vezetek, de tegyük fel ). Ez a gondom. Ráadásul szerintem jogilag nem visszeső, mert elítélve nem volt ilyenért még ( ha jól tudom, korábbnan nem volt bírósági elmarasztalás ). Egyébként máshol sem osztogatják ám a letöltendőt egy nem halálos baleset okozásért ám.

Akármit mondtok ez túlzás. Tessék adni neki felfüggesztetet, meg akkor pénzbírságot, ÉS kártérítést hogy megjegyezze, de nem kell örökre tönkretenni egy ember életét. A büntetés nem megtorlás, hanem arányosan kiszabott nevelő célzatú dolog. Ez nem vérbosszú, hanem jogállam.

@Harley: Tudod pont ez a gondom, hogy az aki egy idős embert megtámad az bizony nem kap ennyit.Pedig az sokkal többet is megérdemel.

zzoltan73 2011.03.31. 23:10:13

Én teljesen egyetértek az ítélettel. Többszörös visszaeső, bár eddig a balesetig szerencsére csak magában tett kárt. A felfüggesztett azokért az esetekért járt volna, most teljesen jogosnak érzem a letöltendőt.

Mik az enyhítő körülmények?
Az hogy elterelésen vett részt?
Az, hogy elismert közszereplő?

Kérdem én, hogy bármelyik átlag ember esetében az elterelés vállalása esetén és a saját szakmájában elismertként bárki bármit megtehet és senkit ne büntessünk?
Mindenkire ugyanazok a jogok és kötelezettségek vonatkoznak, ez alól nincs kibúvó.
Sőt én inkább súlyosbító körülményként értékelem, hogy közszereplőként példamutatás helyett Istennek képzelte magát és azt hitte bármikor bármit megtehet.

Megmondom őszintén én a letöltendő mellett nem 5 évre vonnám be a jogosítványát, hanem örökre. Ennek az embernek nemhogy autóba nem szabad többé ülnie, de még csak azt sem engedném, hogy ránézzen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.31. 23:10:24

Ha híres ember és/vagy cigány származású honpolgár vagy, mindent megúszhatsz nevetséges büntetési tételekkel.

Isten hozott Magyarországon.

És kérdezik többen, miért lett tele a faszom az országgal. Na, vajon miért, mikért...

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.03.31. 23:11:32

Winkler Ur becsuletere legyen mondva nem vedi Bucit es nem keni a sz@rt ( barkivel elofordulna, lehettel volna Te is kedves olvaso stb... porhintes ) kiall amellett hogy buci-nembuci aki bunos az bunhodjon.

Tudom nincs raszorulva a pirospontjaimra de most ezert kap egyet beloluk.

zzoltan73 2011.03.31. 23:12:45

@zsoci: És Ő a felelőtlenségével tönkreteheti más ember és családok életét és még csak meg se büntessék érte?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.31. 23:13:10

@zsoci:
"de nem kell örökre tönkretenni egy ember életét"

Pl. nem kell nyomorékká tenni senkit.

velo · http://www.astra-coupe.hu 2011.03.31. 23:25:23

pénzbírság? A bíróságon 1,5 millás fizut nyögött be... és ez szerintem csak a töredéke a valóságnak. K*rvára meghatná egy 300 ezres bírság...

dhrbikes 2011.03.31. 23:34:02

Én egyetértek a felfüggesztettel, ha jó erős kötélre történik.

megint 2011.03.31. 23:49:13

barankai, az usa-ban ugyanúgy megússzák a "sztárok" rengeteg példa van rá, ha nem vagy az akkor viszont keményen elítélnek ez igaz, szóval minden tiszteletem a bíróé, hogy ilyen döntést hozott, de várjuk meg a másodfokot, nem tartom egyáltalán enyhének az ítéletet, itt egy ittas sofőr egy gyereket ütött el, meghalt a gyerek, három év múlva már kint is volt a vezető.

bence.93 2011.04.01. 00:00:14

Winkler, attól még, hogy te masszív kommunista vagy, az állandó fideszezésről leszokhatnál, nehogy olvasókat veszítsen a míves oldalatok!

Virago_1000 2011.04.01. 00:24:48

@Dövan:" Amilyen viszonyok egyes helyeken vannak, szerintem az itt kommentelők többsége (90%) 2-3 hónap miatt is elpityeredne. Stohl a másodfokú ítéletig egykét hónap alatt is éveket fog öregedni. "
- ki nem szarja le? Visszaesokent 10 evet kapna, ha nem egy babkormany lenne. Monnd, neked nincs jobb idotoltesed, mint hogy ilyen gazembereket sajnalj?
Elkepeszto, az agyam eldobom!

Virago_1000 2011.04.01. 00:25:58

@Virago_1000: A "viszonyokrol" pedig annyit, hogy a bortonok ma a wellness szallok szintjen vannak, lehet, hogy a bucika eletszinvonalanal alacsonyabb, de igy is boven sok!!!

Virago_1000 2011.04.01. 00:36:14

@bexxter:" Viszont 2év4hónap.. annyira tuti nicns lé, a családja nem kicsit fogja megérezni, hogy nincs.. "
- latom neked is az a legnagyobb problemad az eletben, hogy sajnalgass egy ferges bunozot.

Virago_1000 2011.04.01. 00:38:25

@Dövan: "Alapvetően a mai börtönrendszer a megtorlást szolgálja,"
- megis mit szolgaljon, te szerencsetlen hulye? Fel tudsz bosszantani, de nagyon, a butasagoddal!

Rocko- 2011.04.01. 00:47:09

szerintem ez kevés.

Lucky Larry Silverstein 2011.04.01. 00:53:06

Szerintem pont jó az ítélet, és ismerve az esetet nem is nagyon tudom Stohlt sajnálni. Ha csak 2 évre enyhítenek, akkor is csak egyet fog leülni, aztán feltételesen szabadlábra kerül. Nem fog tönkremenni az élete, de a felfügesztett kapcsiból az kb. a 0val lenne egyenlő. Én indokoltnak tartanék még egy 3-5 millás kártérítést a sértetteknek.

Virago_1000 2011.04.01. 00:53:54

@visszakettopadlogaz: "STOLH BUNOZO, mondjuk ki! " -sajnos nehanyan nem mondjak ki.
@KuKori: udv Ciganyisztanban! (Vagy Jewistan?)

Lucky Larry Silverstein 2011.04.01. 00:56:43

Ebből nehéz lenne kijönni, nem kell azt hinni, hogy annyira egyszerü a bíróság ítéletét befolyásolni. Másodfokon már 3 tagú bírói tanács van, nagyon nehéz korrumpálni egy olyat. Az ügyvédek, ha ügyeskednek, azt még a nyomozati szakban, amíg a rendőrségnél van az ügy, akkor szoktak. De most ez annyira egyértelmü volt és annyi tanú volt, hogy semmiféle bizonyítási nehézség nem volt, így alig tehetett vmit az ügyvédje.

Virago_1000 2011.04.01. 00:59:22

Vegul pedig: A kommunista tomeggyilkos horn gyula luxuskorulmenyek kozt doglodik, a ti penzetekbol, a masik voros meszaros, biszku bela luxusnyugdijat kap az adofizetok penzebol -a penzetekbol!!!
nekik lenne a villanyoszlopon a helyuk, nem mintha bucit mentegetnem!

indapass90210 2011.04.01. 01:50:12

@Virago_1000: ahhoz képest, hogy butázol, nagyon nehéz lenne olyan paramétert mondani, amiben felettem állsz.

Kismacska nyárson 2011.04.01. 04:39:06

Ez a stól egy ritka ellenszenves, beképzelt "kihaénnem" szabadkőműves tudjukki.

Már azért is letöltendőt KELL kapjon a bírói gyakorlat szerint amiért visszaeső.
A maradandó károsodás okozásáért szintén.
A cserbenhagyásért nagy valószínűséggel szintén.
Szóval ha a cimbijei ki merik menteni, az a pofátlanság netovábbja lesz, de nekem már rég nincsenek illúzióim, lehet megteszik.
Ha nem ennyire ismert ember lenne, vagy nem lett volna annyira hülye hogy otthagyja a helyszínt (cserbenhagyás) illetve hogy rá akarta kenni a barátnőjére (hatóság félrevezetése) simán kimentették volna.
Még így is lehet megteszik, én olyan 25%-ot adok neki hogy megússza a börtönt.

Az állandó császárelődözés viszont már uncsi.
Tény hogy mikor belement a rendőrautóba és az egyik rendőr meghalt, egy beképzelt nyálgép kis hülyegyerek volt.
De tudomásul kéne venni hogy a bírói gyakorlat szerint, ha nem volt ittas, drogos, visszaeső, vagyis GONDATLANSÁGból "öl" meg vki az úton EGY embert azért még NEM szoktak végrehajtandó (ostobáknak: letöltendő) szabadságvesztést kiszabni.
Akkoriban tuti nem (anyám közlekedési ügyeket tárgyalt és volt egy tök ugyanilyen ügye is) de talán még most sem.
Egy normális embernek elég büntetés olyankor a saját lelkiismerete.

Gondoljon mindenki bele: Kovács István mondjuk fáradt és elalszik. Siet haza mert beteg vkije, vagy csak nem mer az út mellett aludni, mittomén.
Áttér a szembe sávba, kiüt egy autót, annak a vezetője meghal.
Na most ezért feltétlen azt érdemli a szerencsétlen hogy egy büdös, koszos cellában egy 100 kilós kihízott kan**** egy évig seggbek*rja?

A magyar börtönrendszer olyan mint a katonaság volt. Valódi lényegét rég elvesztette.
(a katonaság ugye rabszolgasággá süllyedt, ahol az öreg bakák megalázták, kínozták a "kopaszokat". Így aztán hiába SZÜKSÉGES az hogy egy ország meg tudja védeni magát, ha DIREKT lezüllesztik a kiképzés rendszerét, persze hogy a polgárok ellene fognak szavazni a rendszernek - és így az adott ország elveszti függetlenségét, mert hát hogyan is lehetne független ha nem képes megvédeni magát)

Amúgy meg a jelek szerint Elődke tanult az esetből, legalábbis azóta semmi balhéjáról nem hallottam. Sajnálatos hogy ehhez egy másik embernek meg kellett halnia, de tudomásul kell venni: GONDATLAN cselekmény esetén az hogy az áldozat rendőr, NEM releváns.
(műveletleneknek: = lényeges)

Más kérdés hogy SZÁNDÉKOS cselekmény esetén se súlyosbító körülmény az áldozat illetve a tettes társadalmi helyzete.
Én 10x-es szorzót alkalmaznék arra az esetre ha egy bűnöző (tartós minkanálküli, tudjukkik) egy, a társadalom hasznos tagja ellen követ el szándékos (bűn)cselekményt.
Persze ezt nem tehetik meg az "uraink" mert akkor élhetőbbé válna az ország. Már pedig ez NEM céljuk.

9mmPara 2011.04.01. 09:05:34

@ColT: "Ha a saját alkalmazottja vezeti a kocsit, ott az van, amit a Buzi akar."
Nem alaptalan feltevés, de ... én is szoktam időnként beugró-helyettesítőként buszon, teherautón sofőrködni és nekem nem tudnának annyit fizetni, hogy drogos ügy miatt hagyjam magam bevarratni. Mivelhogy nekem is van családom, nemcsak a T. Utasnak. Másrészt amíg én vezetek, én vagyok a felelős, tehát én vagyok a főnök. És ez teljesen független attól, hogy kié a verda és ki adja a fizetést.

9mmPara 2011.04.01. 09:09:27

@mi nem foglalt még: NEM ölt meg senkit. Kétségtelen, hogy nem rajta múlott, hanem a vakszerencsén, de akkor se ölt meg senkit. Az ügyész szépen követte a sérült állapotát és amikor kiderült, hogy súlyos testi sértés helyett maradandó fogyatékosság okozása valósult meg, akkor egyből módosította a vádat.

Rekspa 2011.04.01. 09:30:40

Csak 169 komment. Szerintem többre számítottatok. Nem jött be a flame?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.01. 09:37:19

@9mmPara: Milyen drogos ügy? Ha egy bekokózot akárkit viszel, és pl. te nem tudsz róla, hogy ő most épp szívott, akkor neked semmi bajod nem lehet.

Ha tudsz róla, hogy most anyagot visz eladni, az más, akkor ugye már bűnrészes vagy.

Amúgy cserbenhagyás, az megvan? Amúgy még jó, hogy nem ölt meg senkit.... De itt csak a bíró lehet a hunyó, szerinted mennyit kapott? (Vagy mivel fenyegették meg?)

@Rekspa: Miután elég nagy egyetértésben mindenki szerint enyhe a bünti :)

Chingachgook 2011.04.01. 09:42:05

@leitomi: most epp nem jogaszkodom, csak a tudositasban szereplo infokat vettem alapul. a cikkben es az itelet erveleseben erzek ellentmondast: ha tobb a sulyosito korulmeny, akkor miert nem kapott a buntetesi tetel maximumahoz kozelebb eso szabdsagvesztest?

maczko 2011.04.01. 10:11:38

Csak azt nem értem, miért kell tajsikeren autóba ülni.

1, sofőrszolgálat
2, Taxi

mindkettő olcsóbb, mint

a, 2év 4hó letöltendő
b, tetemes anyagi kár
c, baj és szégyen az egész családjára
d, súlyos sérültek

Nem jól látom?

pologuy 2011.04.01. 10:38:48

@maczko: de jól látod, csak kérlek, próbálj meg az olyan mindenek felett álló, kihaénnem létformák fejével gondolkodni, mint az övé. Rögvest világos lesz minden.

mi nem foglalt még 2011.04.01. 10:50:35

@9mmPara: Még nem ölt meg senkit így igaz.
De meg kell várni amíg meghal valaki?
Ez az ember nem értett semmiből.
Ha le kell töltenie 2,5 évet abból majd talán ért.

mallac 2011.04.01. 11:05:27

Winkler, nem kellene belemásznod a politikába,téged kedvelnek az olvasók.

Chingachgook 2011.04.01. 11:06:42

@Chingachgook:

A bíró ehhez rendkívül közel határozta meg a letöltendő börtönbüntetést, de figyelemmel arra, hogy rengeteg igen otromba súlyosbító és kevés, gyenge enyhítő körülmény volt, még így is lefelé torzult a középmérték. Ha a bíró alkalmazta volna a jogszabályhelyet, nyilván nem így alakul az ítélet.

www.vezess.hu/magazin/enyhenek_tekintheto_stohl_andras_itelete/29897/

9mmPara 2011.04.01. 11:44:14

@mi nem foglalt még: "De meg kell várni amíg meghal valaki?"
Ha halált okozó ügyben akarod a vétkest elmarasztalni, akkor igen. Márpedig jelen ügyben a közvélemény nagy része -- és úgy érzékelem, köztük te is -- gyilkosnak kijáró büntetést várna el a bíróságtól.
Én mindenesetre a jogerős ítéletig nem szeretnék többet rágódni ezen a témán, köszönöm a társalgást!

Csato 2011.04.01. 12:04:13

@zsoci: Akár, hogy is nézzük ez nem egy gondatlanságból elkövetett baleset volt hanem egy bűncselekmény következtében elkövetett baleset. Az elsőnél még "megérteném" a felfüggesztettet de a másodiknál börtön jár. És nem ez a sok hanem amit a gyilkosok, rablók, erőszakoskodók kapnak az a kevés ! És igen is a kemény ítéleteknek lehet visszatartó ereje, lásd pld. Szingapúrt. Próbáljon meg ott valaki kábítószerezni, vele kereskedni, szemetelni, részegen vezetni, stb. Rend is van keményen. Ha az embereket csak azzal lehet visszatartani a bűn elkövetésétől, hogy nagyon kemény ítéleteket hoznak, akkor azt kell tenni.
Normális embernek ez nem lehet probléma mert nem érinti ez a fenyegetettség.

magyar_ellenállás 2011.04.01. 12:14:49

Uraim, a börtönviszonyokat nem az állam, nem a fogvatartók teremtik, hanem azok a genetikai hulladékok, a társadalom szemete, akiket oda bezárnak. A fele kapásból golyóérett, a másik felének apját-anyját vonnám kínpadra, mert a bűn útjára lépés, sajnos, nem az első cselekménnyel kezdődik.

Biztosan emlékeztek a Bebukottak című filmre, nekem a címe hallatán is összeszorul az ánuszom egészen a torkomig.

A közmunka valóban jó ötlet, de én első körben valami dinamót tekertetnék velük szobakerékpáron, meghatározott napi teljesítményszinttel.

steve30 2011.04.01. 12:15:08

@Kismacska nyárson: Baromira tévessz,a Császár ügyben.Én ismertem személyesen,és pont előtte találkoztam vele,amikor megvette,a Reitter Ferenc utcai autókereskedésben azt a sárga 340LE M3-mat.Egy szürke 318-as BMW-ből szállt át ebbe.Még mondtuk is neki,hogy vigyázz,mert nincs akkora vezetői rutinod,és könnyen bajt okozhatsz.De ő szart bele,úgy ment vele a városba,mint egy állat.Csak egyszer mertem beülni mellé,de kész horror volt.Teljesen törvényszerű volt,hogy balesetet fog okozni,aminek egy fiatal élet lett a ára.Tehát,nekem ne védd,ezt a köcsögöt,mert én pontosan tudom,hogy mit művelt,ez a beképzelt fasz.És hiába mondtuk neki,szart mindenre.Simán le kellett volna csukni.És még a baleset után is nagy volt a szája,mondta is,hogy 8-milla,és elsikálja az ügyvéd a dolgot
És Így is lett

Halvaszületett 2011.04.01. 12:15:15

Hánynom kell a sok fidesznyik habzásától! Védik itt a védhetetlen bohócokat.
Lehet azért nem látnak,mert már az ő szemüket is kilopta a PÁRT ?

Halvaszületett 2011.04.01. 12:18:19

@szalai: Te voltál ma már a kötelező hittanon? És el énekelted e a himnuszt ébredés után? Na ha nem akkor ma + 2 nagyon nagy Magyarországos matricát kell az autódra ragasztanod. És csak azért úszod meg ilyen olcsón, mert még nem iktatták be az alaptörvényt a vármegyékkel meg a karóba húzással.

Hurri Kán 2011.04.01. 12:18:57

@steve30:
Annyival kiegészíteném az általad leírtakat, hogy azt a pénzt az apja adta, ő nyúlt a zsebébe, mert Elődkének nem volt annyi... Ha jól emlékszem, ott volt még valami utólagos, Casco-val való okoskodás is, azt is megúszta...

3 gb 2011.04.01. 12:21:53

Olyan ez, mint a középkorban, amikor valakit kerékbe törtek stb., a buta primitív csőcselék meg ordibált és vért kíván. Megy a mozi gyerekek mi? Amikor gyerekeket bántalmaznak, nincs ám hörgés. Tök felesleges börtönbe zárni, olyan önismereti meg mindenféle pszichés dolgokkal foglalkozó csoportfoglalkozásokon kéne részt vennie, ahol megismerhetné határait.

Halvaszületett 2011.04.01. 12:23:03

@szimencsing:): Jajj te fijjú. Ha nem vazzallus fidesznyik a szerző akkor már csak egy liberális barom lehet. Gratula neked kis párt-maki!
Már megy az utolsó felvonás! Nem hiszem,hogy happy end lesz viktoroncok!

Halvaszületett 2011.04.01. 12:25:26

@Atesz1987: Viktoroncová! Szerinted minden piros ami nem narancs? Hogy a Semjén üljön a szádra.

steve30 2011.04.01. 12:29:55

@gyvy: Nem az apja adta neki.A Csaba utcában volt egy lakása,azt el kellett el adnia.Az autót előtte vette 2 nappal,4.6 millióért,és mivel nem volt cascója,egy biztosítóst megkenve próbált visszadátumozott szerződést kötni.Egyébként abszolút nem hatotta meg a dolog,szerintem fel sem fogta,és csak magával volt elfoglalva.

Hurri Kán 2011.04.01. 12:32:13

@steve30:
Én -elég közeli forrásból-hallottam azt, hogy igen.
Igazából mindegy is, hogy ki adta, engem az zavar hogy nem simogatta meg a maga tégláját a börtön falában...

Halvaszületett 2011.04.01. 12:36:26

@KuKori: Te abba a "lájt fasóka" kategóriába tartozol igaz? Csuklóból cigányozol, és a sztori el is van intézve.
És még rafináltosan beépítessz egy svédcsavart, a cigányt a celebekkel egy volanalon említve, így mosdatva saját rasszizmusod.

És a csicskahad se várat magára sokáig:
Virago_1000 : reakciójában a celebek, már zsidók.Szerinte ez az rszág cigányisztán van jewisisztán.

Hurri Kán 2011.04.01. 12:39:15

@Halvaszületett:
Téged ugye nem az eszedért szeretnek?

Halvaszületett 2011.04.01. 12:40:49

@3 gb: Még egy hét és eljő a sötét középkor! Lesz vármegye nektek az arcotokba, kötelező hittannal, karóba húzással, és az ördöggel cimboráló Mária országával.Zuglói rovásírással, és Elvis prézlivel.Pálinkás nyenyit mindenkinek.

steve30 2011.04.01. 12:42:44

@gyvy: Igen,igazad van,végül is mintegy.Nekünk azt mondta,hogy úgy fogja megúszni,hogy külön választják a vádpontokat,hogy ne halmazati büntetés legyen belőle.Így külön lett tárgyalva,a :
-gyorshajtás
-kábítószerrel való visszaélés
-biztosítási csalás
-közúti veszélyeztetés
-halált okozó,gondatlan közúti veszélyeztetés,(vagy mi)

Halvaszületett 2011.04.01. 12:43:10

@gyvy: Miért téged azért szeretnek? Vagy a cikicuki formádért és az édibézi kis történeteidért?

tibita 2011.04.01. 14:08:21

Ez az egész műhiszti az "eltúlzott" ítéletről, az Index, a Retekklub és még egy pár orgánum részéről, csak egy utolsó kisérlet, hogy mit lehet tenni még a "cimbiért".

Megszondáztatják a népeket, hátha sikerül még egy kicsit megsajnáltatni a Bucikát, és ha igen, akkor majd lehet a "népharagra" hivatkozva ,nyomást gyakorolni ide-oda.

Gondolom elég nagy trauma lehet, hogy a társadalom 90%-a, nemhogy sokallná, de kevesli a 2 év 4 hónapot.

"Wazze, ezek nem értik meg, hogy mennyire felettük állunk, és nekünk jár a felmentés!!!!"

Tudom, ez most borzasztó a "brancsnak", hisz csorbulnak a kis előjogocskák, kivételezések és iszonyatos lehet rádöbbenni, hogy a társadalom azt mondja: Na ezt már neeem!

De mivel a társadalmat nem lehet lecserélni, csak a "klasszikust" tudom idézni: "ha nem tetszik, ellehet menni!!!

Vár rátok Európa, különösen a drogos, piás, gerinctelen, notórius bűnözökre.

Kismacska nyárson 2011.04.01. 14:14:09

@steve30: Nem akarom védeni, szó szerint ezt írtam: "egy beképzelt nyálgép kis hülyegyerek volt".
De a cselekmény amit elkövetett, a gondatlanság tipikus esete. Nem a megfelelő gondossággal járt el, amikor a vezetői tudását meghaladó teljesítményű autót vezetett.
Az akkori bírói gyakorlat szerint ha ez "csak" egy halálos áldozattal járt, általában még felfüggesztették a börtönbüntetést.

Tudod hány ilyen eset történt az elmúlt 20 évben?
És előtte, mikor az "elvtársak" csemetéi (akikből mára gyurcsányok meg kókányok lettek)
részegen autókat loptak aztán összetörték őket?
Csak ezekről kussolt a média. (ami mint tudjuk jól, MINDIG az uralmon levők szajhája)

Azt tudtad miért nem lehet normálisan büntetni Magyarországon az autólopást?
Mert a fent említett kádárcsemeték miatt a BTK-ba bekerült a "jármű önkényes elvétele".
Ennek minősül minden autólopás, kivéve ha a tolvaj bevallja (vagy rábizonyítják) hogy továbbértékesítési szándékkal lopta el az autót.
Büntetései tétele kb. egy ejnyebejnye.

Kismacska nyárson 2011.04.01. 14:16:30

@Halvaszületett: Az utolsó mondatod cáfolatát kíváncsian várom :P

bence.93 2011.04.01. 14:26:50

@Halvaszületett: Te kretén, hol éltél az ezredforduló óta? Mert hogy nem itthon az biztos...

keletisarok.hu 2011.04.01. 15:46:09

@Kismacska nyárson:

Császár Előd "Nem a megfelelő gondossággal járt el, amikor a vezetői tudását meghaladó teljesítményű autót vezetett."

Szerintem elég lett volna, ha betartja a KRESZ-t.

Lucky Larry Silverstein 2011.04.01. 16:25:57

@Kismacska nyárson:

Mert a fent említett kádárcsemeték miatt a BTK-ba bekerült a "jármű önkényes elvétele".
Ennek minősül minden autólopás, kivéve ha a tolvaj bevallja (vagy rábizonyítják) hogy továbbértékesítési szándékkal lopta el az autót.

Ez így hülyeség ahogy van, olvasd el és értelmezd a Btk két tényállását. A nyugati Btkkban is külön tényállás, mert két különböző cselekményt minősít. 'Autólopás' ilyen nincs, lopás alatt keresd, ennek nem része a továbbértékesítés, az max. súlyosítja az ítéletet.
Nem azzal van gond, hogy nem büntetik szigorúan, hanem hogy nem derítik fel hatékonyan!

Kismacska nyárson 2011.04.01. 19:00:29

@Bathory: Az autólopást nem mint tényállást írtam hanem arra utaltam vele mikor ellopják az autódat.
Jelen esetben ez jármű önkényes elvétele tényállás, kivéve ha bevallja a tettes hogy NEM csak azért vitte el hogy menjen vele egy kört. Vagy rábizonyítják ami szinte lehetetlen mert:

Felderíteni meg max úgy lehet ha tetten érik mikor eladja. Vagy a már eladott autót lefoglalják, de ilyenkor ha megvan is aki eladta simán mondhatja hogy ő is úgy vette, akkor meg nem tolvaj hanem orgazda.
Szóval hogy is érted ezt a "nem derítik fel hatékonyan"-t?
A bíróság a rendőrségre mutogat, a rendőrség a kormányra (statisztikák kozmetikázása ill. nem megfelelő anyagi-, jogi-, és egyéb eszközök megléte) a tolvajok meg röhögnek.

Ez a jármű önkényes elvétele akkor is az elvtársak fiacskái miatt került be a BTKba vmikor a 80-as években.

Mi az hogy nyugati BTKk? Talán vadnyugati? A keleti meg a japán? :P
Az iráni (vagy ha abban nem akkor az afgán) BTKban meg benne van a tolvajlás kézlevágással történő büntetése, akkor azt is emeljük át a miénkbe? :D

Emberölésre is lehetne külön tényállás, ha szabadkőművesek (vagy politikusok, hazánkban a kettő kb. rovar - bogár viszonyban áll egymással) követi el akkor max tízezer forint lehetne a büntetése, ha "hátrányos helyzetű" akkor max fél év börtön, ha magyar akkor meg 10-életfogytig :P

A jog mindig is az uralmon levők eszköze volt az uralmon maradásra, a nem elhanyagolható különbség csak az hogy régen meg kellett felelnie bizonyos etikai alapelveknek (keresztény etika, erkölcs, közbiztonság fenntartása stb). Manapság meg már semminek.

magyar_ellenállás 2011.04.01. 20:36:37

@Kismacska nyárson: "A jog mindig is az uralmon levők eszköze volt az uralmon maradásra, a nem elhanyagolható különbség csak az hogy régen meg kellett felelnie bizonyos etikai alapelveknek (keresztény etika, erkölcs, közbiztonság fenntartása stb). Manapság meg már semminek."

Ezért fognak ugyanúgy megdöglendeni, mint ahogy menetrendszerűen tették a történelem egy-egy fordulópontján.

Virago_1000 2011.04.01. 21:05:33

@Csato: Az, hogy a halalbuntetesnek (meg az egyeb sulyos buntetesnek) nincs visszatarto ereje, csak egy liberalis kocsog szolam.

@magyar_ellenállás: Dinamot szobakerekparon? Es az aram folyjon rajtad keresztul, ugye?
(Magyar ellenallas)
:))))))))))

Virago_1000 2011.04.01. 21:11:44

@Halvaszületett: "reakciójában a celebek, már zsidók.Szerinte ez az rszág cigányisztán van jewisisztán. "

Te meg uvegbura alatt elsz, vagy a rozsadombon.
A magyar valosagrol fogalmad se nincs (a nickneved is marha talalo). Ennyi.

Virago_1000 2011.04.01. 21:15:01

@Kismacska nyárson: tenyeknek megfeleloen latod a dolgokat.

9mmPara 2011.04.01. 22:18:07

@magyar_ellenállás: szívesen mondanám neked, hogy ejnye-ejnye, hogy lehet ilyet, de saját ismerősi körömből is számosan reménykednek abban, hogy az illető(k)nek nem túl sokára lehugyozhatják a sírját. Ez azért elég szomorú, nem?

magyar_ellenállás 2011.04.02. 10:26:26

@Virago_1000: "Dinamot szobakerekparon? Es az aram folyjon rajtad keresztul, ugye?
(Magyar ellenallas)"

Ne pazaroljuk az energiát! :)

@9mmPara: "szívesen mondanám neked, hogy ejnye-ejnye, hogy lehet ilyet, de saját ismerősi körömből is számosan reménykednek abban, hogy az illető(k)nek nem túl sokára lehugyozhatják a sírját. Ez azért elég szomorú, nem?"

Egy rég látott unokanővérem mondta nemrég súgva, mikor összefutottunk, hogy ha így folytatják, előbb utóbb biztosan rájuk néz valaki távcsövön keresztül. Csak lesz alatta egy betárazott dióverő is. Szóval nem nácistafasisztaanarhista emberek kívánják ezeknek a tolvajoknak a végső eltakarítását, hanem az egyszerű nép. Ugyanis vége, nincs tovább, nem lehet tőlünk többet ellopni. Most még a nemzeti identitást meg a becsületet próbálják minden padlásról kiseperni, de azt remélem, nem fogjuk hagyni.

Amúgy nem kell sokat pattogni egy soron kívüli agyhalálhoz itt a térségben sem. Haider, Dindic, a lengyel garnitúra...

Valahogy a mi politikusaink mindig azt hiszik, hogy velük ilyen nem történhet meg. Talán a mi birkaságunk is közrejátszik ebben, nem tudom.

Mindenesetre OV már milliárdokat kidobott a személyes védelmére, szerintem be van tojva a csúti géniusz rendesen. De ez csak az én magánvéredényem.

MR KESZI 2011.04.03. 00:16:40

@Kora Délutáni Kornél:

"Valamint Simicska Lajost, a 192 milliós vagyoni hátrányt okozó ügyért 300 ezer forint pénzbírságra ítélt Várhegyi Attilát, és még sorolhatnám."

Akkor sorold:

www.korrupedia.hu/index.php/Kezd%C5%91lap

Szerzet 2011.04.04. 03:35:08

Számomra egy módon válhatott volna Stohl szimpatikussá. Ha feláll és azt mondja: -Nem fellebbezek.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.04.04. 08:30:00

Szerintem épp itt volt az ideje, hogy Stohl egy kicsit leüljön... Elhiszem, hogy megbánta, illetve, hogy a lelkivilágot már a bírósági tárgyalás elhúzódása és minden egyéb várakozási idő nagyon kikészíti. Még azt sem tartom ezáltal kizártnak, hogy leteszi az alkoholt és a kápszert. DEEEE! Egy dolgot nem felejtett el a bíró sem, az pedig, hogy nem elsőnek találkoztak ilyen ügyből kifolyólag!

misi46 2011.04.04. 10:03:48

@magyar_ellenállás: Azon a 2000 ohm-on
nem sok áram fog folyni.

PolarBear68 2011.05.01. 16:09:49

2 év 4 hónap helyett én 10 évet adnák a nagy pofája és az életmódja miatt.
süti beállítások módosítása