Kilométer FAIL!

  2010. december 26. - ommm Címkék: aukció eladás nepper superb fail

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Autót hirdetni trükkös kilométeróra-állással úgy, hogy közben egy bárki által elérhető aukciós oldalon ott van ugyanaz az autó lényegesen több kilométerrel: FAIL!

catch2

Persze, tudjuk, több lehetőség is van:
1. Az aukciós szándékosan állította többre, hogy olcsóbban elpasszolja a nepper spannak, az pedig csak visszaállította az eredeti állást.
2. Elromlott maga a kijelző, az izé, vagy a papucs orrán pamutbojt és a csere óta van benne ennyi.
3. Át kellett állítani, mert 200k+ kilométerrel a kutyának nem kéne. (Sic!)

Mindenesetre az autó javára legyen mondva, hogy nagyon jól tartja magát.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr932538404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyrangr 2010.12.27. 09:15:16

@Luk Szájpóker: nem kell semmiféle ügyet csinálni. csak bevezetni egy olyan szabályt, hogy a 2évente esedékes műszakin a számítógépes rendszerben rögzítve legyen a futásteljesítmény. így már max 2 éves perióduson lehetne variálni, mivel azonban okmány bizonyítja a futásteljesítményt, annak variálásáért okmányhamisítás bűntettéért 'lehet lakolni'.
jelenleg semmiféle szankció nincs az óratekergetőkkel szemben, jogilag kvázi legális az eljárás (könnyen fedhető egy sztorival, hogy 'Ja, most volt óracsere nemrég, és bontott került bele... Számla!? Az elveszett/anyukám kimosta/etc)

Mlmjoc 2010.12.27. 09:42:54

@goes: Te zseniális képességekkel rendelkezel! Szenzációs. számológéppel össze tudtál adni 3 számot!
Zseni!
Megjegyzem én nem mondtam h harmadik vezérmúlánc van benne csak azt h nem eredeti. Lehet egyszer cserélték90enél, most meg volt benne 220 és elszakadt. Mi ebbe a csodálatra méltó!?
Megjegyzem Könyvelőmnek, golf5, 90nél cseréltek, 180nál kellet volna megint cserélni és 160 körül elszakadt.
IQ harcos!

Mlmjoc 2010.12.27. 09:47:12

@DeezL: Én se szoktam tekergetni. Van olyan autóm, amit barátok vettek meg 300e km-el. Pl egy touran. Vagy kereskedő veszi meg, vagy beszámolják másikba.

isti82 2010.12.27. 09:56:29

A lopott autós rovarhoz hasonlóan indulhatna egy visszatekergetős rovat is.

Mlmjoc 2010.12.27. 10:20:04

@CorradoG60:
Mielőtt magán embertől veszel, nézd meg a dokiktól milyen kérdéseket tesznek fel!
Garázsban találtam 8 különböző maradék olajat. keverve beleönthetem?:D
Bontóban vettem alig használt olaj szűrőt.
Tojástartóval szigeteljünk autót!
Ugye milyen jó a tecsós olaj a mergába:D:D
Nyári gumi télen, téli gumi nyáron! az a tuti!:d
Sok hülye!
Képzelheted hány ilyen barom lehet az országba!
Ezektől akarsz autót venni? Rosszabb mint a nepper.

dennisthemenace 2010.12.27. 10:24:29

@karlov: Mire? Arra, hogy ismerem a kettoes voroes vonalat és nem állok mag rjata fotózkodni, vagy arra, hogy nem érzem jól magam egy szemét, lehúzós országban, ahol van pofájuk a határ eloett/után 50 méterrel trafizni??

-Gabi- 2010.12.27. 10:25:17

@McK:
Rád gyújtanám a 9 autódat te nagyképű fasz

dennisthemenace 2010.12.27. 10:26:11

@skyrangr: Ez már rég így van jobb országokban. Ráadásul évente van vizsga, szuekítve a lehetoeségeket.

Mlmjoc 2010.12.27. 10:26:58

Szeretjük az irigy magyar embereket!:D:D

dennisthemenace 2010.12.27. 10:27:09

@skyrangr: Ez már rég így van jobb országokban. Ráadásul évente van vizsga, szuekítve a lehetoeségeket.

Mlmjoc 2010.12.27. 10:41:20

@-Gabi-: Abszolút általánosságba, mert mindég van egy kettő aki a gazdagságon és pénzen van megakadva.
Ha neked címeztem volna, akkor klikkelek a válasz erre gombra, nem vagyok szívbajos!

Garp 2010.12.27. 10:56:52

@Brigi \"B. A.\" főnöke: 11., hogy el ne sumákold: 2003 Skoda Octavia 1.9tdi EcoMax 187883km ;)

Garp 2010.12.27. 10:59:58

@-Gabi-: te meg irigy kisstílű fasz - legalább is ezzel a kommenttel. A lehető legrosszabb embernek címezted a nagyképűséget McK személyében. Egy autós oldalon meg hadd legyen már büszke valaki arra, hogy milye van. Inkább kérdezz rá, hidd el, nem porsche, ferrari és lambo lesz az a 9....szóval inkább ne flamelj.

Svnega 2010.12.27. 11:05:46

1997 Golf III. TDI 191 500km!
Gondolom ha eladásra kerülne elhinné bárki is?

Rocko- 2010.12.27. 11:15:58

@Julio10: nem kötelező ott megvenni. aki ennyire nem bízik a saját maga által eladott termékben, annak ne a kezébe százezres, milliós tételt.

Krisi 2010.12.27. 13:19:04

@dennisthemenace: tudjuk, angliában senki sem tekergeti az órákat, ez is csak kitaláció:

totalbike.hu/hirek/2010/12/09/angliaban_is_visszaporgetik_a_kilometerorat/

Surci 2010.12.27. 13:27:41

Ennyi hülyét egy helyen....:)

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 13:30:33

@skyrangr: Semmi új szabályt nem kell bevezetni, igy is 10x több jogszabály van, mint amennyi kényelmes lenne. Az óratekerésre ma is rá lehet húzni a csalást, az meg épp elég. Meg be is kéne tartatni a szabályt. És nekünk is tenni kéne valamit. Nem egyember irta itt hogy autót adott el kereskedőnek, aki feleannyi kilométerrel kivánta továbbadni. Akkor miért nem szólt az illetékeseknek? Aki ennyire passziv, utána meg sir hogy milyen hely az ország, hihetetlenül szánalmas.

Hurri Kán 2010.12.27. 13:50:12

Csak egy-két gondolat:
Sajnos tény, hogy a vásárlók 99%-a is birka.
Ez persze nem jogosítja fel a kereskedőket a csalásra, de:
azt hiszem, ma már az internet elég elterjedt, ha valaki beüti a keresőbe, hogy használtautó-vásárlási tanácsok, biztos hogy a legelsők között van, hogy ne az óraállásben bízzon a vevő.
Ennek ellenére sokan beveszik, hogy a 8 éves dízelautó 120.000 kilométert futott.

Szóval amíg a vevők nagy része annyira ostoba és sötét hogy a legminimálisabb elővigyázatosságot is mellőzi, addig nem érdemes csodát várni...

Még egyszer leszögezem, hogy a csalás minden formája ettől függetlenül elítélendő.

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 14:11:45

@gyvy: Mindenkinek javaslom, hogy rögzittesse a km óra állását az adásvételiben. Nem kerül semmibe, és később a segitségünkre lehet. A kereskedőmél levő szerződést olvassuk át, aztán vegyük elő a sajátunkat. Aki nem hülye, azt nehéz átverni.

Aki csal, veszitse el a pénzét ugy, ahogy kereste.

Hurri Kán 2010.12.27. 14:17:44

@Bathory:
Aki nem hülye, azt valóban nehéz átverni.

Csak hát nálunk mindenki azt hiszi, hogy most aztán kifogta az aranyhalat azzal az autóval, amibe eszetlenül beleugrott minden elővigyázatosság nélkül, aztán ha nem jön be a dolog, akkor mindig más a hibás.

Jelenleg nincs olyan törvény ami az embereket a saját hülyeségüktől megvédené.

csabby99 2010.12.27. 14:17:44

Na akkor mesélek nektek:

Ez az autó egy miskolci ismerősömé volt, újonnan vásárolta 2007 év végén! Egyeztettem vele a képen látható rendszámot, ezért vagyok biztos magamban.
legutóbb idén augusztusban ültem a kocsiban, akkor volt benne 252.000 km, és azóta gondolom ment bele még egy kicsi!
Az én ismerősömnek nem mentek túl jól a dolgai, az utóbbi 2 évben, ezért kicsit elhanyagolta az autó karbantartását, konkrétan legutóbb 120.000 km nél volt olaj cserélve a kocsiban, vezérműszíj sosem.
Na mondjuk ennek meg lett a böjtje, ugyanis elszakadt a szíj, mielőtt leadta az autót, és szépen megigazította rajta a vezérlést....
és ez 100%

ááá, mégegy gondolat, a csalás jogi megfogalmazása: ha valakit megtévesztünk és ezzel anyagi kárt okozunk neki, vagy anyagi előnyt szerzünk, az csalás, büntetendő!!! nem kéne ezt komolyan venni???
1-2 szélhámos neppert elítélnének, talán nem vennénk tei árban roncsokat!!!

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 14:27:06

@gyvy: Igy igaz, ettől függetlenül tenni kell mindenkinek a csaló nepperek ellen.

1. Nem várhatjuk el, hogy minden autókereskedést rendőr ellenőrizzen mert nincs és nem is lesz annyi rendőr...

2. Ha a rendőrség ellenőrizné is a kereskedőket, az alulfizetett lúzer bagázst megvenné mind röhögve.

3. A nyilvánosság kemény dolog, és ha vkinek megalapozott infója van konkrét ügyben, minimum hozza nyilvánosságra. Aznap éjjel jobban alhatna, hogy valamit tett, amiért Mo. jobb hely lesz holnaptól...

-Gabi- 2010.12.27. 14:27:21

@Garp:

Te mi f@sz vagy?Fogadatlan prókátor??
Legyen büszke,nem irigylek én tőle ,sőt senkitől ,semmit,hidd el,de,ha valaki nagyképű fasz,azt nem kamázom.
Azt meg én hadd döntsem már el,kinek ,mit és hogyan írok.

skyrangr 2010.12.27. 14:29:19

@csabby99: gondolom ennek ellenére az autónak meg van a vezetett szervízkönyve, a makulátlan előélet, 2. gazda, női tulaj, etc.
ismerősödnek meg gratula, 130e km-t elmenni olajcsere nélkül, duplán túl a vez.szíj csere perióduson... bátor ember, hogyha ezzel az autóval 1,5km-nél messzebb elment! ;)

Mlmjoc 2010.12.27. 14:31:53

Én ezt értem, meg szomorú meg minden. Viszont azt se tudom megérteni, h veszek egy autót. Legelső dolog, szervízfüzet. Ha nincs, vagy hiányos vagy bármi, már köszönök is el. Ez nem mindenki számára egyértelmű? Persze tudom h manipulálhatják azt is, utána jön alváz szám alapján szervizben megmondják h mikor volt utoljára,és mit csináltak eddig rajta.
Aztán festék mérővel körbemérik, ha bármi olyan elem van fényezve amit előtte nem mondott akkor viszont látásra!
Megjegyzem még így is átverhetnek, de ez a minimum amit megteszek.

Hurri Kán 2010.12.27. 14:32:10

@Bathory:
Nyilvánosságról csak annyit, hogy ha egy ilyen kereskedő adatait nyilvánosságra hozod aki csalt, esetleg ő jelent fel téged személyiségi jogai megsértése miatt, és jó eséllyel meg is nyeri a pert...

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 14:34:13

@skyrangr: Ebből azért az is lejön, hogy a 15-20000es szervizperiódus messze túl van biztositva, hiszen az olaj a használattól, nem a km-kopástól fárad el, állandó üzemmeleg motornál a megadott periódus sokszorosát is elviseli.

Ez a túlbiztositás mindenkinek(szerviz, olajcég) érdeke, csak neked, az autót használónak nem.

csabby99 2010.12.27. 14:37:44

@skyrangr:
igen, igazad van, de sajnos olyan rossz anyagi helyzetbe kerüt, hogy egyszerűen nem tudta megoldani, szokásos PAtó Pál úr eset, majd jövő hónapban stb.
egyébként szivesen adom a nevem hozzá, ha kell, tudjátok miért???
elindult a médiában kb 1 éve egy kezdeményezés, hogy ne álljon a lusta paraszt a rokkant parkolóhelyre, és komolyan mondom, megérte. Akárhova megyek vásárolni, mindenhol szabadon vannak hagyva ezek a helyek, (de legalábbis nagy százalékban)
ha elindulna az órapörgetősök ellen is valami ilyesmi, média visszhang, nyilvános szembesítés, perek stb. tuti hogy lenne látszatja, biztos hogy lehet valamit tenni!!!

skyrangr 2010.12.27. 14:43:18

@Bathory: persze, messze túl van biztosítva. ahogy minden a kocsiban (meg a legtöbb nagyértékű tárgyban).
lenne 10000km-es olajcsere mellett 10001km élettartama az olajnak? ha túlléped, szevasz, szétesik a motor...
mindemellett az hogy elment a motor százezer km-et olajcsere nélkül, nem azt bizonyítja, hogy megy a motor olajcsere nélkül is, hanem azt, hogy olajcsere nélkül elmegy 100e-et. lehet hogy ha a szíj nem szakad el, akkor párszáz-párezer km után beáll a főtengely, vagy a vezérmű, az olaj minősége miatt. olajcserékkel meg lehet hogy elment volna a motor még 2-300e km-et.

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 14:44:16

@gyvy: Tipikus magyar kifogás, tévedsz. Ha nyilvánosságra hozod, hogy homokos, vagy zsidó származású, és bizonyitja, hogy miattad ezért kár érte, akkor lehet szó személyiségi jogokról, de ha át akarta baszni a vevőit, annak mi köze a személyiségi jogaihoz? Nyugi, a birók nem hülyék. Alaptalanul meg ne tessék vádaskodni, mert a kereskedő is védheti magát, ez rendben is van.

Hurri Kán 2010.12.27. 14:47:00

@Bathory:
Nem hülyék a bírók, csak sajnos nálunk időnként a józan ész, az erkölcs és a jogalkalmazás egymástól fényévekre vannak...

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 14:49:12

c@skyrangr: Abszolút igazad van, mindenki cserélje az olajat, nem egy drága dolog, ált sokkal drágább nem cserélni. Remélem majd elterjednek a használatfüggő olajcserét támogató rendszerek minden autóban(pl. BMW), ez már csak környezetvédelmi szempontból sem lenne rossz.

csabby99 2010.12.27. 14:51:31

de ne menjünk el a lényeg mellett: ne basszon át senki senkit!!!

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 14:52:00

@gyvy: Az időnkénttel egyetértek, de azzal nem, hogymeg se próbáljunk kiállni az érdekeinkért, csak mert a jogi vonalon is vannak bünözök... Ezek szvsz minden szakmában kisebbségben vannak, kivéve a nepperek közt. Vagy elfogult vagyok?

skyrangr 2010.12.27. 14:52:02

@Bathory: ja, ez nagyon nem hülyeség. csak itt jön a képbe az olajcégek haszna... ők meg ettől nemigen szeretnének elesni.
amúgy szerintem még mindig nagyobb azok az esetek száma, amikor túlmegy a felhasználó a csereperióduson, mintsem amikor idejekorán lecseréli...

skyrangr 2010.12.27. 14:54:43

@Bathory: ugyan! amikor a rabló feljelent azért, mert megharapta a kutyád (ami feltételezése szerint veszett volt), miközben a udvarodban pakolászott "saját célból", és ezért agyonlövik a kutyákat (és később kiderül, hogy az oltások rendben voltak, és a kutyák sem voltak veszettek...)?

Hurri Kán 2010.12.27. 14:59:41

@Bathory:
Nem vagy elfogult, de sajnos itt nagyon sok minden a józan ésszel homlokegyenest ellenkező módon működik.

Krisi 2010.12.27. 15:16:42

@gyvy: ha veszek egy lakást, ahol a fűtési szezon elején megfulladok a családommal együtt CO mérgezésben, mert a becsületes ingatlanos nem említette meg hogy soha a büdös életbe nem járt ott senki aki átnézte volna a rendszert - persze a hirdetésben azért ott volt hogy teljesen felújított -, akkor is én leszek a hülye hogy amikor megnéztem nem vittem magammal kéményseprőt?

persze megértem a másik oldalt is, hogy naiv ember aki utánajárás nélkül ad ki többhavi/évi keresetet és az is más világban él aki azt hiszi hogy egy tízéves dízel autó 80ezret futott, de ezeket az embereket nem hülyézném le, inkább azt mondanám hogy tájékozatlan, vagy tudatlan. vagy mondjuk naiv.

viszont aki visszapörgeti az órát hogy drágábban árulja a szarját az egyértelműen egy undorító csaló, aki szándékosan félrevezeti a vevőt.
az meg nem mentség, hoyg a többiek is pörgetnek. ők is rohadjanak meg a nevük napján egytől egyig. az nem mentség, hogy mások is csinálják. nagyon nem.

és ezzel az egésszel nem csak azzal szúrnak ki aki tájékozatlan és megveszi a romot, hanem azokkal is, akik tényleg vigyáztak a kocsijukra, hordják szervizbe és nem hajtották szét, mert uzgyanannyit ér a piacon az autójuk, mint egy félmilliót futott lógó belű széthajtott fos. aki meg valós km adatot ad meg az soha nem fog túladni rajta reális Áron.

Krisi 2010.12.27. 15:18:52

@csabby99: kezdem magam hülyének érezni, hogy tízezrenként cserélek olajat... :)

csabby99 2010.12.27. 15:27:59

@Krisi:
áááá, ne érezd:))))
szegény srác örült, hogy még gázolajra maradt pénze

de komolyan, jó ötlet lenne egy totalcar adatbázis, ahova a korrekt eladók feltöltenék az autójukat megtett km szerint:) és a leendő vevők tájékozódhatnának!
egyébként én már nem veszek úgy autót, hogy el ne olvasnám a Népítélet rovat aktuális oldalát, itt ki is fejezném hálámat a TC nek érte:)))

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 15:43:24

@Krisi: azt nem emlitetted, hogy mindenkit meglopnak a csalók, akik történetesen jól karbantartják az autójukat és magánemberként eszükbe sem jut, hogy pörgessék az óráikat. Sok ilyen ember van, és ha eladnák az autójukat, örülhetnek, ha akad vevő, aki annyit megad érte, mint a kinyomozhatatlan előéletü, de 'keveset futott' kocsikért a kereskedésekben.

DeezL 2010.12.27. 15:55:58

@McK: semmi gáz,nem sértődés miatt írtam ezt amúgy:D@Mlmjoc: helyes is:D@butschq: hát én nem sok jót hallottam PD-kről.. igaz nekem is volt 3....de nem hiába állt rá a konszern a CR-re...:D de Régi TDI ,motorok 1.9 TDI 90 meg 110lovas kimegy neked a világból is és nem kell fosni attól h elfossa magát a PD elem vagy vmi más:Dde mindenkinek am sok szerencsét hozzá ez a lényeg:D

Hurri Kán 2010.12.27. 15:57:26

@Krisi:
Egy kicsit értsél is, ne csak olvass :)

Persze hogy nem csak te vagy a hibás, én pusztán arra utaltam, hogy nagyon sokan a saját jól fel-nem-fogott érdekeiknek megfelelő minimális elővigyázatosságot sem tartják be nagyon sok esetben.

Azt senki se mondja nekem, hogy ma már egy átlag emberhez is ne jutnának el pl. autóvásárlás előtt is ezek az infók.

Ettől függetlenül természetesen tény hogy gusztustalan a nepperek részéről a sok visszaélés, de ha valaki a legminimálisabb óvintézkedéseket sem tartja be tudatlanságból/ fillérbaszásból stb. kifolyólag, azokat olyan nagyon a továbbiakban sem tudom sajnálni.

Lucky Larry Silverstein 2010.12.27. 16:01:21

@gyvy: Jaja, hülyék a vevők, de hülyének lenni nem törvényellenes, csak veszélyes. Aki 'csak' hülye, legfeljebb magával szúr ki.

Hurri Kán 2010.12.27. 16:03:05

@DeezL: Állítólag a PD Tdi technikát azért is dobták, mert nem tudták rendesen összehangolni a részecskeszűrővel és emiatt nem felelt volna az Euro faszomtudjahányas normának.

skyrangr 2010.12.27. 16:07:11

@gyvy: meg mivel egyedül a Vw konszern kínlódott vele. többiek mentek a CR után. valszeg nem érte volna meg fejleszteni/gyártani a relatív kisebb darabszámú technológiát. (meg mivel rohadt hangos :) )

Hurri Kán 2010.12.27. 16:58:42

@skyrangr:
Egyébként meg addig a 100.000-120.000 kilométerig a PD Tdi-k is teljesen hibátlanok amennyit az itthon használtként árultak mentek :DD

konkrétan 2010.12.27. 17:16:22

A magyar mentalitás szerint, az a fontos, hogy "mit mutat az óra?". Az állapot mellékes, jól nézzen ki, ne folyjon az olaj, ne kopogjon a futómű. Majd ha ez megváltozik akkor, akkor nyugodtan lehet árulni az 1 éves 530d-t 200ekm-rel...

skyrangr 2010.12.27. 17:38:54

@gyvy: jaja x3, x4? :D
amúgy nekem szimpatikus a technika, meg egy nagyobb autóban (mondjuk terepjáró, vagy valami áruszállító) kifejezetten morcos a PDTDI kerregése :)
ettől függetlenül nem kell a dízel, a hajnalonként (kb októbertől márciusig) előforduló -30fokot a benzines is nehezen viseli :)

XGyurmaX 2010.12.27. 18:22:27

emberek!!! A REGADÓ A PROBLÉMA!!
ha a kinti jó minőségű autót megérné behozni akkor azt hoznánk be,csak hát az állam nagyon éhes és ezért csak a szart éri meg behozni a regadóbefizetése után ,mert a jó autónak magas lenne az eurotax ára.

McK (törölt) 2010.12.27. 19:41:03

@-Gabi-:
:D
Rám mi?
Adjak kölcsön gyufára?

Balek..

Mlmjoc 2010.12.27. 20:36:18

@XGyurmaX: Ez igaz de lehet hozni külföldi rendszámmal. Még úgyis jobban megéri, és ráadásul a rendőrség és a parkoló őrök is becumizhatják nagy ívbe!

DeezL 2010.12.27. 20:55:07

@Mlmjoc:
jaja de én úgy halloottam h erre utaznak a rendőrök

Garp 2010.12.27. 21:59:32

@-Gabi-: igen, az.
Csak gondoltam felhívom rá a figyelmed, hogy elég nagy türhőség fosni egy blogba, ahogy te tetted. Aszittem, leesett, de lehet túl finom voltam. Remélem, most világos. A többségnem ilyen 'faszozás't olvasni jár ide.
Igen, fogadatlan illem- és tánctanár is vagyok.

Krisi 2010.12.27. 22:05:31

@gyvy: Bathory barátunk összefoglalta helyettem a lényeget: egy dolog a tudatlanság és más dolog a szándékos átbaszás.
ezen volt a hangsúly

ha az orvosok is ilyen mentalitással végeznék a munkájukat akkor jó nagy szarban lennénk :)

Krisi 2010.12.27. 22:10:47

@Garp: mint a klasszikusban?

-elnézést, ön a tánctanár?
-lófaszt, az illemtanár vagyok bazmeg!

hehehe

McK (törölt) 2010.12.27. 22:23:51

@-Gabi-: Ó,hát csak most olvastam újabb gyöngyszemed.
Már vágom,hogy a 9 autómból sikerült eljutni oda,hogy nagyképű vagyok,ami egyébként igaz..:D
Jelzem a 9 együtt nem ér annyit,mint sokak egyetlen autója.
Nem ez volt a lényeg,hanem a 19 autó 17 év alatt szám nagyságrendileg besorolása.
Nagyapámnak az rengeteg lett volna,tekintve ,hogy egész életében egy,azaz egy autója volt..

De van,aki vagy munka,vagy
személyes elhivatottság okán más szemszögből,hovatovább más dimenzióból látja a dolgokat.

Azt meg majd ált 6. után kinövöd,hogy aszerint helyezd el az embereket,hogy miből ,mennyijük van.
Ha mégsem,megvan a szakmád.
Irány a bankszektor,vagy a tőzsde.

Akkor sem tartottam magam sem többnek,sem kevesebbnek,amikor egyetlen trabantom volt.
Mert azt is magamnak vettem a saját pénzemen.
Az volt az első autóm..ezért vettem egyet most is.
Hogy megmaradjon egyszer az unokámnak.
Mint ahogy ezért vettem Wartburgot,és MÉG FOGOK MÁST IS!
Leszoktam a cigiről..
Ennek az árát ölöm bele.
Tán kevésbé káros.

B.GY. 2010.12.27. 22:52:11

@McK:

Én nem dohányoztam soha,mégis 1 kocsim van csak:)Lehet rá kellene szoknom,aztán meg le?:)Trabanttal kezdtem én is.Részegen eladtam a kocsmában:)

McK (törölt) 2010.12.27. 22:57:31

Lehet..:D
Nekem bejött..

dansun 2010.12.27. 23:03:26

...van egy f astra a családban, lassan eléri a 300ezer km-t, ezért le akartuk cserélni egy fiatalabb 2002-esre, de ezeket is pörgetik, nagyon:
www.hasznaltauto.hu/4388072

B.GY. 2010.12.27. 23:09:56

@McK:
Akkor itt van a kutya elásva:)9 autó árát biztos elittam már 40 évem alatt:)

B.GY. 2010.12.27. 23:12:10

@dansun: Szerintem ezt előre pörgették inkább.1.190.000 km-t nem nagyon bír ki egy F astra szerintem:)

dansun 2010.12.27. 23:16:17

@B.GY.:
...nem? a flancba, pedig már kezdtem reménykedni. :)
amúgy igen, a 300ezerhez közeledve egyre gyorsabban kopel az opel.

B.GY. 2010.12.27. 23:17:04

@dansun:

Szerintem ezt előre pörgették inkább:)1.190.000 km.t nem nagyon megy el egy 1.4-es F astra.

B.GY. 2010.12.27. 23:18:24

@B.GY.: Na azt hittem elveszett a komment,erre előjött mire leírtam újból:)

B.GY. 2010.12.27. 23:20:47

@dansun:

Az enyémbe 282 ezer van,még nem nagyon kopik.150 ezerig volt vezetve a szervízkönyve,én 154 ezernél vettem meg még 2003-ban.

Krisi 2010.12.27. 23:39:49

kilométerórának amúgy annyi értelme van, hogy tudom mihez mérni a tízezrenkénti olajcserét. más nem nagyon :)

ha majd el akarom adni az autómat akkor meg elviszem egy óratekerő kisiparoshoz, visszapörgettetem 0 km-re és meghirdetem nullkilométeres szalonautónak. a foltozott elemekre és rozsdafoltokra meg ráírom hogy feláras dizájnelem, beltérre meg hogy koptatott farmer mintájára koptatott ülés, kisimított kormány és bejáratott váltógomb, pedálok, hogy a vásárlónak már ne kelljen. az újautó szag hiánya is csak a speckó "öregautó légfrissítő"-nek köszönhető.
a többi pedig nem idejétmúlt szar, hanem retró, mint pl. a kazettás magnó.

úgy érzem pályát tévesztettem és inkább használtautó kereskedőnek kellett volna mennem :)

dansun 2010.12.27. 23:43:10

@B.GY.:
...motorikusan az enyém se, rozsda sincs rajta pedig 15 éves, de a beltér az amortizálódik rendesen. Legutóbb az ablaktekerő maradt a kezemben, a kormány és a váltószoknya meg már 200ezer előtt kirojtosodott. de szerencsére még megy, és megy, és megy, talán egészen 1 millióig! :)

Mlmjoc 2010.12.27. 23:43:31

@DeezL:
Hát egyrészt lehet sima német rendszámmal, persze hivatalosan. De pl mikor 2M a reg adó az autóra akkor lehet érdemes csinálni németbe egy bejelentett vállalkozást.
Másik megoldás az ideiglenes rendszám. Van több ismerős barát, aki úgy csinálja h vesz 500-1000 euró között egy mondeot, egy tényleg elég szép példányt. Két évre kikéri a rendszámot, benne van a biztosítás is, addig kihajtja a belit is. majd vagy leadja bontóba, vagy visszajön vele és vesz egy másikat.

Mlmjoc 2010.12.27. 23:48:08

Mindég vannak kiskapuk, de azt is ésszel kell, és hivatalosan használni.
Arra gondolok, ha német vendégmunkás haver címére veszel német rendszámú autót, és Mo-n megállít a rend biztos őre, akkor igen, megsexeli a hátsódat.
De ha 80e egy cég alapítás és annak a nevére már vehetsz autót, akkor viszont bekaphatja.

Mlmjoc 2010.12.27. 23:56:15

Egy haverom szórakozik azzal, 15 éve olaszba dolgozik. Elég gyakran jár Mo-on, és ha megállítja a rendőr, olaszul elkezdi fosni a szót:D. Szerinted? Melyik rendőr tud hozzászólni?:D
Eddig max illemből végig olvasták a papírjait, de egy szót nem szólnak, olyan szinten h Magyarul köszönnek el is a rendőrök:D
Általában azzal a mozdulattal ahogy oda adja a papírokat, adják is vissza.

B.GY. 2010.12.28. 00:10:16

@dansun:

Az enyém 20 éves,de rozsdásodik is egy kicsit.A váltószoknyát meg a kézifékszoknyát kicseréltem újra.3000 ft-ért csinálnak rá.A tekerők nem maradnak a kezemben.A kormány meg a kárpitok is rendbe vannak.Igaz vigyázok is rá rendesen.Múltkor a mosóban meg akarták venni 250 ezerért.Kiröhögtem a palit.Pedig a piaci értéke ennyi sincs.Ennek már eszmei értéke van:)

dennisthemenace 2010.12.28. 04:57:39

@Mlmjoc: Angolul sem tudnak visszaszólni..Legalábbis a Gyoer megyeiek. De hát mit várjon az ember olyanoktól, akik harminc kilométeres(!) uldozés után annyit tudnak mondani az uldozott autóról, hogy "világos színue volt és gyorsan ment"...Egy ilyen eset után normális orszagban kirúgták volna a kapitanyt.

martinov 2010.12.28. 07:53:17

Sok autóban vissza sem kell tekerni, a spórolós szarevő autógyárak csak 5számjeggyel jelölik a futást... soha nem fogod megtudni, hogy hanyadik 1000000-et futja épp.

DeezL 2010.12.28. 09:50:52

@Mlmjoc:
az teljesen jó!Mondjuk én mindig leregadóztam őket vagy levámoltattam..rengeteg autómat külföldről hoztam,olaszból meg németből

Laci_76 2010.12.28. 11:55:08

Szerintem inkább az emberekkel van a gond nem a kilométeróra tekerőkkel. Mindenki olcsón akar venni kevés kilométereset és sérülésmenteset. A jót meg kell fizetni. Ezt meg kell érteni. Ha meg jót veszel olcsón ott valami bibi van. Ez az esetek 90%-ra igaz. Tényleg elhiszitek hogy egy 5 éves dizel autóba 100E van ? Meg a 8 éves passatokban meg a4-be 130E? Röhejes. Na ezért kell tekergetni az órát.

Mlmjoc 2010.12.28. 12:18:02

@DeezL: Igen, csak nekem az volt a bajom, hogy agyon adóztatott fizetésből megveszem az autót, ami Európában legmagasabb regadó terhel. Fizetem a legmagasabb költségeket, fizetem az autópálya díjakat h Európa legdrágább autópályáján járhassak, tankolom Európa legdrágább üzemanyagával.
Fizessem be rá a luxusadót, és ezek után ha van pofám bemenni dolgozni a saját autómmal és üzemanyagot el akarok számolni, pluszba fizessek be havi x ezer forintot. Na hát elmehetnek a büdös pi***ba.

Mlmjoc 2010.12.28. 12:25:15

@Mlmjoc: Ja és azt meg se említem h milyen az utak állapota. Milyenek a rend őrei.
Télen milyen szépen takarítva vannak az utak.
Tél közepén esik a hó, közútkezelő bejelenti váratlanul érte őket a havazás.
AZ már megint érdekesség, h ha 70 éves nénike a járdáját lesózza h el ne essenek rajta , mert ugye megbüntetik, akkor megbüntetik a nénit, mert sózott.
De az AKSD-t, a közútkezelőt és a városokat nem büntetik, mert ők sózhatnak.
Tényleg korrekt!

Skóciába 1 napig gond volt a havazás miatt a közlekedésben, lemondott a közlekedési miniszter!

Advocatus Diaboli 2010.12.28. 12:53:34

Semmi másért, de az óravisszatekerésért visszaállítanám a halálbüntetést, méghozzá helyszíni tarkónlövés formájában!

B.GY. 2010.12.28. 12:54:14

Az én kocsimban van ugye 282 ezer és 20 éves,az kb.14 ezer 1 évben.Ez annyira nem sok.10 kilométerre dolgozom itthonról.Az napi 20 km.+ 2 hetente anyósjárat az kb 160 km oda-vissza,ha dízel autóm volna akkor sem mennék vele többet.Szerintem azért nem mérvadó,hogy a dízelekben irreálisan sok kilométer legyen.Apám vett egy 3-as tdi Golfot,és szinte nem is jár vele.150 ezer km van benne és 15 éves a kocsi.Nem mindenki azért vesz dízelt,hogy éjjel-nappal járjon vele.Egyszer beszart az órám elvittem a Haudekhez kérdezte mennyire tekerje vissza:)Mondtam neki ha megpróbálod lecsonkolom a kezedet.Ha esetleg egyszer eladnám,úgysem fog senkit érdekelni a km óra állás.

Harkov 2010.12.28. 13:16:43

@B.GY.: Nálad a pont ezt akartam írni én is

Harkov 2010.12.28. 13:19:22

@B.GY.: Nálad a pont ezt akartam írni én is

DeezL 2010.12.28. 14:53:16

@Mlmjoc:
ez tényleg jogos amit mondassz... elmkehetnek a faszomba.... magas az átírás is minden.... meg az üzemanyagárak 4 éve még 230köürl volt a gázolaj... a fizetésem nekem akkor is ugyannayi volt,ill ahavi pén ami bejön nekem mert van vállalkozásom is meg dolgozom is egy cégnek:D szal ez bosszantó

DeezL 2010.12.28. 14:55:06

gázos autókról ki mit tud?... mennyivel fogyaszttöbbet gázból mitn benzinbőL, 1x egy ladám volt ilyen de inkább benzinnel mentem és nem is mérten a fogyasztását

zootyo 2010.12.28. 15:46:28

Van egy 10 éves diesel autóm 277000 km-el, garantálétan nem pörgetett, szervízkönyv 190000-ig vezetve. Utána minden tétel, javítás, alkatrész, km és pontos dátum szerint vezetve. Kb 2 év mulva tervezem eladni. Addigra kb 350000 lesz benne.
Lefényképezem, szervízkönyvel, számlákkal kis füzettel, korrekt kilométerrel. Ha 2 hónapig nem lesz érdeklődés akkor visszatekerem mindent kidobok, és árulni fogom ugyanannyiért fele km-el. Ha az idióta Magyarnak ez kell, akkor megkapja.

Krisi 2010.12.28. 18:18:58

@dennisthemenace: feléd csak azért beszélnek a yardok angolul mert az az anyanyelvük...

Lucky Larry Silverstein 2010.12.28. 19:33:44

@B.GY.: Az egyik itthoni kocsi, amivel apám járt - és nem sikerült még eladni - benzines Mazda 305 ezer van benne, 97es. Nem extrém használat, hogy napi 2x20 kmt+a kirándulásokat rendeztük a kocsival. Megbizható most is, egyelőre nem kell senkinek, pedig szarér-hugyér árulom. Mellette a használtautókeresőn adott évjáratban minden más autóban max. 170e van, de van, hogy 80e(sic!). No comment.

Lucky Larry Silverstein 2010.12.28. 19:48:31

@B.GY.: Ha nem te vagy az első tulaj, és szerintem mégcsak nem is a második vagy, honnan a vérből tudod, hogy hány km van a kocsidban? Ne témázzunk 15-20 éves autókról, mivel semmi értékük nincs, tényleg hótmindegy, dizel v benzin, 15-20 éves autó vételénél a legkevésbé sem számit a km óra állása sem. A lényeg, hogy az új alsó-közép/középkategóriás dizel magyar géppark 2/3a céges, amit nem évi 20.000re vesznek. Van kivétel, csak ritka. A fennmaradó 1/3 jó része is jobban szituált szabadúszó, aki nem fog megélni, ha évi 10.000 kmt autózik. Szerintem aki viszonylag új(2-5éves) olyan dizelt akar, aminél nem hótziher, hogy több százezret ment már, menjen külföldre érte, és ott se a legalját(ex-jugó, magyar, török kereskedések) vegye, és véletlenül se hozassa az autót közvetitővel. Szerintem.

McK (törölt) 2010.12.28. 20:59:34

@Bathory: Melyik ez a szarér-hugyért árult mazda?
Mert a hasznaltautón nincs egy sem ennyi km-rel..

B.GY. 2010.12.28. 22:00:56

@Bathory:

Onnan tudom,hogy Svájcból hozta a haverom,és adtak hozzá szervízkönyvet,ami nem egy tollal volt kitöltve ugyanazzal az írással.Gondolom ott nem divat az óratekergetés.150 ezerig volt vezetve,én meg 154 ezerrel vettem meg.Most nem tudom mennyivel jobb egy 10 éves autó 400 ezer kilométerrel,mint egy 20 éves 200 ezerrel.Inkább kellene egy 0 kilométeres 1-es Golf,mint egy félmillió kilométeres 6-os.A kollegám vett egy dizel avensist és ő is kb. napi 30 kilométert megy vele a melóba.Ha el akarja adni,akkor ki fogja elhinni,hogy keveset futott?Pörgetheti előre az órát:)

kilometerora 2010.12.28. 22:02:28

Itt az alkalmazás, lehet használni :)

kilometerora.appspot.com/

Garp 2010.12.29. 09:19:06

@kilometerora: "- csak értelmes kérdésekre válaszolunk. Hitvitára, anyázásra nincs időnk. " :D
süti beállítások módosítása