Már nem vagyok Ferrari-szűz

  2010. október 07. - Androczi Balázs Címkék: vélemény ferrari

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Elmebetegségek a múltból
2015-05-06 17:59:08

Az ember húsz év hivatásos autóbuzulás után hajlamos azt képzelni, hogy mindent látott már, aztán előkerül

Ha vizes az út, lassíts!
2014-09-11 17:38:15

Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor

Karácsonyi Hiéna 2013: Japán kombó
2013-12-21 09:00:00

A Kisautó blog egyik cikkében a minap egy japán zsákbamacskáról írtunk – csak a doboz kibontása után

Ésszerű autót a luxus helyett
2013-10-17 07:58:31

Nyolc éve vettem magamnak autót utoljára. Ezzel valószínűleg én vagyok a sereghajtó itt a szerkesztőségben.

Nem is akárhogyan vesztettem el: rögtön egy kupás versenygépet kergethettem körbe a Hungaroringen. Amit korábban csak sejtettem, igaz: ferrarizni jó.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr782352569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hilux94 2010.10.07. 10:54:09

Régi álmom Ferrari tesztvezetést nyerni, majd a helyszínen rámutatni, hangosan felröhögni, gumicsizmáról a ganajt felnibe beletörölni, és távozni. Egyik sem gyulladt ki? :)

Bambano 2010.10.07. 11:00:44

2+2 kör elég kevés...

Globetrotter2014 2010.10.07. 11:09:41

Gratula, Jó kis kaland lehetett.. Elismerésem, a helytállásáért. Én utcán vezettem 430spidert, és az elején olyan béna voltam vele mint amikor friss jogsim birtokában először ültem a családi verda kormánya mögé több évtizede. Még a parkolóból is alig mertem kiállni. Mgabiztossgomat nem fokozta a Casco 5000 ajrós önrésze sem... :) A járgány német konkurensét már kicsit magabiztosabban vezettem, de szerintem mindkét (illetve három) autó le votl szabályozva....

Stock 2010.10.07. 11:32:24

elég jó cikk volt, köszi!
ellenben írtad, hogy érdekelne menyit mennél pár nap gyakorlás után...
engem az is érdekelne, hogy ez most mennyi volt?! :)

mi lesz az utcai?

Harlequin 2010.10.07. 11:49:57

Én is vezettem már Ferrarit, Maranelloban (F430 Scuderia-t), de nekem még mindig "csak egy indokolatlanul sokat ünnepelt, túlárazott játékszernek tűnik".

CsaB 2010.10.07. 11:57:28

mert az is egy túlárazott sokat ünnepelt játékszer !
de jó egy ilyennel játszani az tuti ! bár nekem sajnos még nem adatott meg azért mindig beleborzongok amikor meghallom egy Ferrari hangját !

ColtCzT 2010.10.07. 12:04:52

Túllihegik ezt a cipő dolgot :)
Sennának ment anno lakcipőben is :) (nem is akár hogyan!)
www.youtube.com/watch?v=I_5j-bsvCEA

Hurri Kán 2010.10.07. 12:13:49

irigyked-irigyked.....

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.10.07. 12:24:21

Ezt én is nagyon kipróbálnám. Nyomod a gázt és gyorsul:D

kigyurt álat 2010.10.07. 12:57:49

Azért az a duma, hogy Válint Tibinek "van civil állása" meg "a válságban kevés a szponzor" kissé álszerénynek tűnik, lévén, hogy vmi kaszinótulajdonosról van szó, szóval jópárszáz milliós vagy milliárdos háttér gondolom megvan. Bár valószínű én is örülnék, ha a drága hobbijaimat szponzorok fizetnék.

Zsola777 2010.10.07. 13:04:47

Monzában vittek egy DTM BMW-vel, de pont 2 héttel előtte repültem 2 üléses akrobatagéppel. Valahogy nem vágott földhöz utána a gyorsulás és kanyarsebesség.

GGG77 2010.10.07. 13:07:05

A Ferrari az a luxusmárka, ahol kb minden cent helyét érzem.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.10.07. 14:07:11

Fiat Unoban is ilyen zacsiban van az ablakmosó folyadék.

Megfogtam a lényeget, mi? :)

Sztávrosz_ (törölt) 2010.10.07. 14:25:46

Az a baj hogy a design nem teccetős.
Na meg azok a színek wááááá :(

egyébként meg :)

blogair · http://Nyerj.ax4.info/fm1487/Kattints-es-Nyerj/bab 2010.10.07. 14:50:00

Szuperek a gépek! :-)

Milyen lehet a kenésük, most találtam ezt.

Lehet nyerni ingyen olajat, és ráadásul versenyolajból.

Akit érdekel:
versenyolaj.ax4.info/fm1487/nyerj-ingyen-verseny-olajat/blb

ocsisajt78 2010.10.07. 15:29:50

rwd+szivo... koszi, de nem... le sem bagoznam :P (lof@szt nem :D)
nalam a turbo+4wd a nyero :]

nickmárlétezik 2010.10.07. 16:26:11

Olyan, mintha tömör gumija lenne a verdának.

Balu az Alfás 2010.10.07. 17:17:22

@Harlequin:
"...indokolatlanul sokat ünnepelt..."

Indokolatlaul...
Nyolcszázhét F1-es futam vettek részt, tizenhat F1 konstruktőri, tizenöt egyéni F1 VB címet szereztek.
Tizenháromszor nyerték meg a World Sportscar Championship VB-t, nyolc Mille Miglia, hét Targa Florio, kilenc Le Mans győzelem, hogy csak a fontosabbakat említsem.
Plusz még a számtalan sok kis kupa, mint ez a Válint-é is...
Talán csak a Porschét tudnám hozzájuk hasonlítani. A többi márka elbújhat...

Hurri Kán 2010.10.07. 17:39:44

@Balu az Alfás: Így van!
Nem vagyok szemellenzős olasz-fan, de az autógyártás és különösen az autósport elképzelhetetlen lenne a Ferrari nélkül!

KadettGSiforever!!! 2010.10.07. 17:58:37

Én is vezettem F430-at, pokoli jó autó, aki teheti, ne hagyja ki - tojtam a sebességhatárokra, ennek az autónak MENNIE KELL!M0-áson meg is tette. :)
Nem túlárazott játékszer - ez AZ AUTÓ.
Ez az, aminek Enzo Ferrari megálmodta az autóit - valódi versenygép, utcára szelíditve, pici komprumisszummal.
Porsche - az a sznoboknak való luxus sportautó.
Ferrari - az a véred pezsgése, a szíved dobbanás, a tested része, attól a perctől, hogy beleülsz!
Úh, nagyon Ferrari buzi vagyok.... :)

Globetrotter2014 2010.10.07. 18:40:29

@KadettGSiforever!!!: koooorekt! Nekem nem ment a teliszáj vigyor, nagyobb volt a para :)

Sztávrosz_ (törölt) 2010.10.07. 19:21:55

@Balu az Alfás: A többi márka csak ne bújjon el, nem véletlenül mondtam hogy nem tetszik a design, de mondhatnám hogy tökfárasztó ki-be szállni egy ilyen lapos vasba. A motorsportban elért eredmények még nem minden lásd Lancia HF integrale.

Olyan ez mint eldönteni melyik a jobb kocsi a ferrari vagy a rolls.

Nekem "kéne" egy hétvégére, de állandóra azért mégse. :)

Balu az Alfás 2010.10.07. 19:24:05

@KadettGSiforever!!!:

Nono, azért a Porsche is végignyert mindent a Dakartól kezdve az F1-en át egészen a Le Mans-ig.

Nem tudom hogy utcára Ferrari Italiát vennék-e,vagy GT2-es 911-et.

Szerencsére még van időm eldönteni az elkövetkezendő 136 évben, amire összejön az áruk...

KadettGSiforever!!! 2010.10.07. 19:36:02

@ZF2: Vagány volt. :) És én még vagányabb! :D

KadettGSiforever!!! 2010.10.07. 19:38:54

@gyvy: Baszki, hát elmentem - és egy Ferrarival. :D

@ZF2: És gyakorolni kell - utána menni fog. ;)

@Balu az Alfás: Lehet - de nekem örök emlékezetem óta a Ferrari a nyerő - soha nem lesz más - és soha nem is volt más.
VÖRÖS A VÉREMBEN - FERRARI A SZÍVEMBEN!

Balu az Alfás 2010.10.07. 19:43:13

@Sztávrosz_:

Sajnos "szemellenzős" ember vagyok. Olyan, akire jobban lehet hatni egy adott márka történelmével, elért (sport) eredményeivel, mint az öt év garanciával, hibridhajtással, meg a "jópofa" tv reklámokkal.
Inkább szívok az Alfámmal, de nem állok be semmilyen (nagyrészt ezüstszínű) sorba. Ebben van egy kis olasz feeling.

Sajnos mára sok márka elpuhult. Olyanok gyártanak terepjárót és limuzint, akiknek a boxer hatos ikerturbós motorjuktől harminc éve
rettegett a konkurrencia. Olyanok gyártanak hibridet, akiknek nem is olyan rég százhúsz ló jött ki motorjuk egyetlen literéből(és kettő volt....).

Ebből a mezőnyből szinte a Ferrari őrizte meg leginkább az eredetiségét.

Balu az Alfás 2010.10.07. 20:05:42

...és a szellemiségét.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.10.07. 20:42:23

@Balu az Alfás: Nem mindenki az olasz feelinget szereti.
Számomra lenyűgözőbb egy 5700 V8 nyers bluggy-bluggyolása. Igaz mindekettő elérhetetlen. Ez utóbbi is csak egy 7VG-re kellene :)
Egyébként én se vagyok teljesen normális a 6hengeres benzinessel úgyhogy megértelek.

Sztávrosz_ (törölt) 2010.10.07. 20:46:50

@Sztávrosz_: És nemszeretem a repedtfazék fűnyíróhangjukat se. (Igaz csak külső sávból tudok nyilatkozni :)

foolproof 2010.10.07. 20:58:22

Kéne egy ilyen néccáharmincas, de csak amúgy ralisra megcsinálva: kb. 18 cm hasmagasság, 16" felni húsos gumival, de persze 315 széles, kartervédő, bozótrács, némi rugózás. Na azzal lehetne csapatni a valóságban is, nem csak így zárt osztályon. Ez a gördeszkamélység nekem már kissé sok. Vagy mégis inkább mégis felhúzott Forester kéne????

ocsisajt78 2010.10.07. 23:07:47

@Balu az Alfás: mindenkinel mas a libabor kategoria... Nekem a 6 hengeres boxer twinturbotol van kellemes borzongasom, nah :DDD

Harlequin 2010.10.08. 08:18:34

@Balu az Alfás: Ülj bele és ha érzed az autón ezeket a dicsőségeket, akkor jó. Én nem fostam lilát tőle, pedig azt vártam.
Kitörölhetik a seggüket a sok címmel.
Mondjuk nyilván sokat rontott a dolgon, hogy a Lamborghini gyárból mentünk Maranelloba és hát a kettőt össze se lehet hasonlítani, az egy kicsit magasabb színvonal és ez az árakban is megmutatkozik.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.10.08. 11:07:28

Kipróbálnám én is, az tuti! De inkább valami régebbit. Nekem szerencsére egy Subit sikerült annak idején, az sem utolsó élmény - és a meglepkéken is jóval olcsóbb:
szirszarjaim.blog.hu/2009/11/20/subaru_impreza_wrx_sti_test_drive

megint 2010.10.08. 14:39:33

Harlequin, miért ne lehetne összehasonlítani, melyik része magasabb színvonalú?

Balu az Alfás 2010.10.08. 18:15:18

@Harlequin:

A Lamborghini megbukott. El kellett adniuk a lelküket az ördögnek (VW-Audi), hogy talpon maradhassanak.
Szememben azóta nem olasz autó a Lambo.

Globetrotter2014 2010.10.11. 10:15:36

@Balu az Alfás: el kell dönteni, hogy ki mit szeretne. Akinek minden mindegy csak "olasz" legyen azt én mélyen tudom sajnálni. Nézd meg mire ment az új "olasz" vezetéssel kedvenc márkánk. Én sepciel alig várom hogy valaki átvegye ette a digótól, mert Marchione csak a tönkretételhez ért. 2 hete voltam egy Alfa szalonban éás ennyire lehangoltan még sosem jöttem ki. Módszeresen teszik tönkre a márkát. INkább legyen VW tulajdonban egy rendes főmnükség mellett. A GM a fiathoz a legjobb embrereket tette be, Kalpbfell a karrierjét tette fel a márkára. A VW nél van De Silva, Guiggiaro, és azért a Lambot sem mondanám vergődő márkának...
süti beállítások módosítása