Ágyúgolyó Futam 2010 - vasárnap

  2010. augusztus 31. - prokee Címkék: agyugolyo online

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Úgy olvass, ahogy vezetsz!
2015-01-24 17:43:36

A hétvégén felszántotta a netet a Totalcar híre, miszerint a VW gyártásba veszi az új Trabantot. Pedig a

Ha nem érted a féltengelycsuklót, vagy a differenciálművet...
2014-11-22 14:15:51

...akkor most fogod. Ez a féltengelycsukló: forrás:  educationalgifs.com A differenciálművet pedig egy

A dolgok körbeérnek - a hazakerült Trabant szép története
2014-10-29 17:49:14

Említettem már, hogy nyáron Németországba, Freitalba költöztünk. Van tennivaló bőven a költözéssel

Rendszámokkal játszanak a gyerekek
2014-10-20 14:51:02

Úgy kezdődött, hogy valami hülye véletlen folytán minden alkalommal, amikor egy lelkét kilehelt autómat

Hétfő van. A lábak még rogyadoznak kicsit, aki az Ágyúgolyó Futam után ma munkával kezdte a napot, az nyilván igyekezett minél kevesebb megerőltetéssel megúszni, és sztorizással elcsapni estig az időt.

Mert a hétvége nehéz és fárasztó volt, a vasárnap pedig a nehéznek és a fárasztónak olyan esszenciája, amely mindent vitt. Szombaton túlestünk a törvényszerűen jelentkező holtponton, amikor Sümegen elhangzott a "Hol van az a k*rva jegyzetfüzeted, akkor menjünk haza a p*csába!". Megvolt a pépessé ázás, túl voltunk a leghidegebb szakaszunkon is, és persze ezeket nem sikerült tökéletesen kipihenni. Ráadásul tudtuk, hogy nem állunk túl fényesen, legalább 15 pontot vesztettünk el a kimerültség és a figyelmetlenség miatt.

Így amikor vasárnap reggel az első feladat teljesítése után kiderült, hogy elválasztanak bennünket, már nem is idegeskedtünk. Leszünk mi még utolsók is, de legalább kemények voltunk, megpróbáltuk.

Persze, haladjunk sorban.

1. Sijjófok

Indulás, jó későn. Ébredés után ugyanis reggeli, majd szombati összefoglaló, nincs nekünk időnk holmi versenyzésre. Mire végre lecuccoltunk mindent az autóba (mert ugye a szállodát elhagyjuk), volt vagy tíz óra. Az első feladat átadásánál pedig figyelmünkbe ajánlották, hogy tizenegyig oda KELL érni.

Jó, de hová?

Az X-faktor egyik zsűritagja egy dalszövegében nyelvtani kérdést tett fel. Menjjjjetek oda, és keressétek a fehér pavilont. Mert Demjén is megénekelte, hogy mi az, ami nem VÁR.

Na, köszi. Az X-faktorból egyedül Feró jutott eszünkbe, ezért gyorsan végiggugliztuk a Beatrice és a Bikini dalszövegeit, de nem jutottunk előbbre. Aztán gondolkodtunk kicsit, mi lehet a célpont, és arra mi utalhat?

Beugrott Siófok, és Geszti. Mert ugye, hány jével írják, hogy Sijófokk? Ott az a sok "j" a menjjjetekben, stimmel. Demjén meg a vasúthoz küld minket.

Odaértünk, csekkoltunk, és a kedves titkosügynök közölte, hogy bizony egyikünk itt marad. Legyen nála pénz, telefon viszont véletlen sem. Aki(k) marad(nak), azok vegyék az irányt a Lidl parkolóba, többi infó ott. Ú. Én vezetek, tehát Tündér marad.

2/A. István, a király

A Lidl parkolóban már várt a Gázmegfék Hondája, a Blikkes lányok (csak utólag jöttem rá, hogy ők azok, látszik, rossz vagyok celebológiából), Experték már jól ismert Mazdája és a Night Drive Seatja. Megtudtuk, hogy együtt kell továbbhaladnunk, ötös csoportokban - illetve nekünk még meg kell várnunk egy hatodikat, a Lincoln Mark IV-et. Ez hozott némi izgalmat és feszültséget, a hatból két autó ugyanis nem volt alkalmas komolyabb tempóra. Remélem, Szabó Zsófi nem rám gondolt, amikor szóvá tette, hogy ez a megoldás lassította a versenyt - én ugyanis előrementem tankolni, majd kényelmesen utolértem őket :)

A feladat pedig így hangzott:

Keressétek meg rockoperánk főhősét, várak és paloták között, s bár nagyságához nem fogtok felérni, lábai alatt további információkat találtok.
Utatok Lepsényen át vezessen, és készítsetek fotót a település elején és végén a táblánál, úgy, hogy ti is szerepeljetek a tábla előtt a képen!

Emellett kaptunk egy A4 méretű lapot, amelyen ez állott:

1016+508+3019+1014+
503+302+1020+6017+2
028+5023+1030+605+2
014-301

Mentünk hát Lepsénybe, és fotóztunk.

Aztán gondolkodtunk. Ahogy később kiderült, a feladvány mindenkinek gondot okozott, mi sem tudtuk eldönteni, merre induljunk. SzékesfehérVÁR? VÁRPALOTA? Esetleg SzékesfehérVÁR és VárPALOTA között Csórra, ahol állítólag szintén van Szent István-szobor?

Nem mesélem el annak az unalmas, de roppant gyorsan elmúló nagyjából két órának a történetét, amíg megtaláltuk Várpalotán a Szent István út egyik házának falán látható képet.

Na itt van egy kis fehér folt a feladatok sorában. A kép alján (tehát Szent István lábai alatt) olvasható szöveg és a kapott számsor kombinációjából egyszer csak kijött egy anagramma, amelyből összeraktuk az Egri Csillagokat, mínusz "i". Tehát, Gárdonyi, mínusz "i".

2/B. Siófok, Hock János köz (John Zálog meanwhile)

A hülye szóviccért ezúton is bocs. Itt volt a fehér pavilon, a vasútállomásnál. Szóval, eközben (in this public, nem lehet abbahagyni) Tündéréket elrabolták a szervezők, és vonatra ültették. Azt gyorsan kiderítettük, hogy a tizenegyes vonat Székesfehérvárra megy, ám megáll Gárdonyban is. Ezzel az infóval azonban akkor még nem tudtunk mit kezdeni. Ahogyan azt sem tudtuk, mivel töltik az idejüket, amíg mi a vérünket hullajtjuk rég halott királyunk lábnyomáért, majd keresgéljük őket Gárdonyban.

Tündér:
Prokee elvette a telefonomat, megkérdezte, van-e nálam pénz, majd puszit dobott és csikorgó kerekekkel kihajtott a parkolóból.

Animátorunk elkísért a vasúti váróhoz és otthagyott a többiekkel. Nem telefonálhattunk, nem hagyhattuk el a vasútállomást. Mit mondjak, eléggé megszeppentem. Aztán megtaláltuk a közös feladatot és pillanatok alatt egy csapattá kovácsolódtunk össze.
"Szálljatok fel a 8725-ös szerelvényre és menjetek 65 km-t. Mindvégig dolgozzatok együtt, keressétek meg Jónás doktort."

A hangulat is oldottá vált. Megvan a jelenet, ahogy vagy harminc harsány fiatal végigkérdezgeti a vonat utasait, hogy ő Jónás doktor? Az utazás lényegesen kényelmesebb volt, mint zötykölődni a Trampban, de a bizonytalanság ott lógott a levegőben: megtaláljuk újra egymást az autósokkal?

Nem voltam felhőtlenül boldog.

A csapat viszont összerázódott, közösen próbáltunk nyomást gyakorolni a fotósokra és az időközben megtalált Jónás doktorra, áruljanak már el valamit a jövőre nézve. Hevesen ellenálltak, pedig válogatott kínzások is kilátásba kerültek...

Aztán befutott a vonatunk Gárdonyba és tovább izgulhattam, vajon rámtalál-e a párom - aki ekkor még bőszen várost nézett Várpalotán, mint utóbb kiderült. Jónás doktor kiosztotta a 2005-ös nyakkártyákat (ez később nem kellett semmire), és közölte, ha leszálltunk a vonatról, keressünk olcsó vásárlási lehetőséget. A helyi Penny mögött meg is találtuk az checkpointot.

Megittam a hatszáznegyvennyolcadik Red Bullomat (én, aki délután már nem merek kávét inni, mert akkor nem alszom egész éjjel), integettem a sikeres továbbsuhanóknak és lógó orral leültem az út szélére. Vége a világnak, tuti kiesünk.

Szerencsés egybeesés, hogy a versenyzőtársam a szerelmem is, más esetben erősen házassági válság-gyanús lenne, amilyen elánnal repültem a Tramp felé, mikor bekanyarodott az ellenőrző pontra. 

3. Vértestérerőmentes

Smár, ölelés, hiányoztál drágám, ugrás az autóba.

Rex Fontana futóverseny, itt átvehetitek a futócipóket.

Gugli, tényleg volt ilyen, Vérteskozmán, de áprilisban. Aznap is volt futóverseny, de a Zagyva mentén, az meg messze van. Épp folyamatban volt a Velencei-tó Szupermaraton is, az meg túl közel, ráadásul behatárolhatatlan a célterület.

Az elmúlt napokban megtanultuk, hogy a távolság igen fontos, és komoly támpontot ad. Vérteskozma pedig iránytól függően kb. 40 km Gárdonytól. Elfogadtuk hát célpontnak, és nekiindultunk.

Vérteskozma két dolgot tud nyújtani a világnak. Gyönyörű környezetet és abszolút térerőmentességet. A gyönyörű környezetben arrébb kellett húzni egy japán platós összkerekest (nem emlékszem, talán Mitsu), a térerőmentes környezetben pedig válaszolnunk kellett három kérdésre. Az első kettő nem volt nehéz, a harmadiknál azonban elakadtunk.

Mi van a http://www.agyugolyofutam.hu/feladatok.html című oldalon?

Említettem már, hogy nem volt térerő?

A választ tehát nem tudtuk, de megjegyeztük az URL-t. Autóba ültünk, elindultunk, bár nem tudtuk, hová. 5-6 kilométerre végre éledt a mobilnet, és láttuk azt, amit ti is a fenti linkre kattintva. Az gyorsan kiderült, hogy a cél Tata, de a pontos helyszínnel megküzdöttünk. Már a város határában jártunk, amikor végre a fejlécben feltűnt a tatagrill.com cím. A címre volt még szükségünk, és célba vettük a parkban sétáló sejket.

4. Tata, ne szórakozzon!

A sejk egy rohadék. Eddig is tudtuk, hogy kényes az ízlése az ásványvizek terén, illetve hogy furcsa dominószag lengi körül. Most azonban teljesen megkevert minket. Egyrészt elmondta, hogy ez az egész, amit keresünk, egy fehér démon alakjában alakot öltött. Ahogy a verseny végére kiderült, ez teljes dezinformáció, a mezőnyt just-for-fun követő fehér, matricázatlan BMW X6 számunkra sejtelmes felbukkanását építették be a történetbe a szervezők. Ezután elmondta, gondolkodjunk azon, kinek állhat ez az egész az érdekében.

A feladatot nem tudom pontosan idézni, sajnos elvesztettük. Mindenesetre Bajna érintésével és a szokásos táblafotózás után Matuska Szilveszter kedvenc játszóterére kellett hajtanunk. Ott a piros vonal segítségével megtalálni a helyet, ahol apáink vére folyt, a további teendőket pedig megtaláljuk két nap múlva Budapesten a 200-400nm-es tartományban. Mellesleg hozzuk el a kútfúró telefonszámát!

Na igen, mi is annyiszor olvastuk el, mint ti most, és nagyjából ennyit is értettünk. Igazából eddigre teljesen szétcsúsztunk a három nap kabriózástól szélben-esőben. Meg persze a folyamatos koncentrációtól, hogy feladatmegoldás közben ne ejtsünk ki semmit az autóból.

5. Élménytúra

Mindenesetre igen élvezeteset autóztunk Bajna és Biatorbágy felé, a rajtszámos-matricás autót látva a többi közlekedő is előzékeny volt, gyönyörűen engedtek el mindenhol. A három nap legszebb, leghangulatosabb etapját jártuk meg a checkpointig.

A viaduktot megmásztam távcsővel, a környékbeli összes kútfúró-reklámon szereplő számot felírtam (és volt belőle bőven!), de nem jutottunk semmire. Utólag kiderült, a piros csík a viadukt mellett elhaladó piros turistajelzés, amely egy frissen állított kopjafához vezet, itt található a megfelelő kútfúró telefonszáma. A többi négytől, akit felhívtunk, ezúton is elnézést kérünk. Még attól is, aki az utánunk jelentkezőket "Tibi a gonosz, biatorbágyi horgásztó" szöveggel próbálta félrevezetni...

Maradt tehát egyetlen nyomunk a 200-400nm-es tartományban. Ez bizony az UV-fény. Ilyen fényforrás momentán nem volt nálunk, azonban egy közeli benzinkúton igen. Sok időt töltöttünk azzal, hogy kiderüljön, mit kell UV-fényben megnéznünk, ám a sokszor használt képregény segített. Valahol a közepén van egy "2 NAPPAL KÉSŐBB BUDAPESTEN" kocka. Ezt az oldalt megvilágítva egy telefonszám bukkan elő. Felhívva egy dal szólalt meg: New York, Rio, Tokyo. Hoppá, Rio! Megyünk haza, de legalábbis a végállomásra, a Rioba!

6. Rio, a végállomás

Éreztük, hogy valami kimaradt (a kopjafa ugye), de már semmi sem számított. A harmadik napon voltunk túl, a célba érkezve az ezer kilométeres túra végére 1450 kilométert mutatott az óránk - és mi még nem is tévedtünk igazán nagyokat. Fáradtak, piszkosak és elcsigázottak voltunk, és halvány fogalmunk sincs, hol álltunk a verseny végén.

A Rioban remek vacsora várt, majd alapos ejtőzés után megtudtuk, az egész egy átverés. A sejk igazából maga az eltűnt Mike, és csak tesztelni akarták az indulókat. Aztán jött az eredményhirdetés.

Így alakult a sorrend:

1. 12. rajtszám, Carstyling (Honda S2000) 83 pont
2. 33. rajtszám, California (Ferrari California) 82 pont
2. 19. rajtszám, Lapos Team (Corvette Z06 majd BMW) 82 pont
3. 2. rajtszám, Royal Fröccs (Focus ST) 80 pont
3. 70. rajtszám, Gyorsulási Futam (Mitsubishi Pajero 2.8 TDI) 80 pont

4. 27. rajtszám, Expert (Mazda CX7) 78 pont
5. 52. rajtszám, (Chevrolet Camaro) 77 pont
5. 53. rajtszám, Szamóca ( Dodge Charger) 77 pont
6. 71. rajtszám, Schillerchip (Mitsubishi Pajero) 74 pont
7. 69. rajtszám, Autolabor (Porsche Turbo) 72 pont
8. 54. rajtszám, Profi4 Bt. (Ford F100) 70 pont
8. 65. rajtszám, Felker Trans (Fiat Punto) 70 pont
9. 75. rajtszám, ??? (Skoda Superb 3.0 Tdi) 69,5 pont
10. 55. rajtszám, DISCO EXPRESS TEAM (Lexus LS 430) 69 pont
10. 48. rajtszám, ??? (Lexus RX400h) 69 pont
11. 88. rajtszám, J.H.M Team (Honda Legend) 68 pont
12. 50. rajtszám, Blikk Lányok (Seat Leon) 67 pont
13. 62. rajtszám, Kastély Team Zalacsány (BMW E-61) 66 pont
14. 60. rajtszám, (BMW 320d) 65 pont
14. 77. rajtszám, Szikra Team (Fiat Grande Punto Tdi) 65 pont

14. 44. rajtszám, Totalcar.hu (Trabant Tramp) 65 pont
15. 40. rajtszám, Rippel Feri (Audi A4) 64 pont
16. 38. rajtszám, Gáz meg Fék (Honda Civic) 63 pont
16. 64. rajtszám, F1 csatorna (Opel Speedster) 63 pont
17. 83. rajtszám, Pajzs (Toyota Camry) 61 pont
17. 76. rajtszám, Paj Team (Subaru) 61 pont
17. 99. rajtszám, Zugló Megye Lordjai (Peugeot 406) 61 pont
18. 20. rajtszám, Gokart Team (BMW M3 cabrio) 59 pont
18. 37. rajtszám, Pitbull Team (Audi A4) 59 pont
18. 25. rajtszám, Perspex (Toyota Highlander) 59 pont
19. 39. rajtszám, Night Drive (Seat Leon) 57 pont
20. 41. rajtszám, ??? (VW Golf) 54 pont
21. 18. rajtszám, Gigamad (Saab 9/3) 52 pont
22. 67. rajtszám, ??? (Lincoln Mark IV) 50 pont
23. 93. rajtszám, Druzsba (Kia Cee'd) 49 pont

Természetesen gratulálunk mindenkinek az elért eredményhez, a dobogósoknak pedig szeretnénk kifejezni mély tiszteletünket. Saját eredményünkkel tökéletesen elégedettek vagyunk, ilyen időjárás mellett azt sem értjük, miért nem adtuk fel az egészet szombat reggel az esőben.

- Fairplay-díjat kapott emelett a Corvette-es csapat, mivel az őt inzultáló Pajerot alkatrésszel segítette a továbbjutásban.
- A kitartásáért kapott különdíjat a Pajeros csapat, mert a törött kormánygömbfejet lecserélve sok órás késéssel is folytatta a versenyt.
- Különdíjat érdemelt emelett a macskamentésért a Gyorsulási Futam csapata, akik menet közben örökbe fogadták az egyik benzinkút körül kóricáló kölyköt.

Akadt még néhány díjazott, de bevallom, nem mindenkire emlékszem.

Persze cseppet sem bánjuk, hogy a kisebb-nagyobb nehézségekkel megküzdve, néha borzalmasan letörve és reményvesztetten, de végigmentünk. Remek embereket ismertünk meg, összességében iszonyú jól szórakoztunk. Bebizonyítottuk (és a Gázmegfék is), hogy low-cost, nem túl sebes autóval sem kell felsorakozni az utolsó helyeken. Megmutattuk, hogy ez a verseny nem az esztelen száguldásról szól.

Egyetlen komolyabb baleset történt, a 41. rajtszámú Golf ütközése egy motorossal. A galériában látható az autó és sérülése is - a motoros hátulról érkezett, nagyon gyorsan.

Az 52, 53 és 54 csapatok annyira komolyan vették a "száguldást", hogy szombaton a versenytáv közben járták meg az útba eső Lidl-t, hogy beszerezzék az esti pókerhez szükséges kártyát és a zsetonként szolgáló több csomag színes cukrot...

Megtapasztaltuk, hogy bár véresen komoly verseny zajlott, nem ellenségek, csak ellenfelek voltunk. A résztvevők között folyamatos telefonkapcsolat volt, és aki egy adott feladattal előrébb jutott, szívesen segítette a mögötte érkezőket - még azon az áron is, hogy a saját győzelmi esélyeit rombolja így.

A végére pedig egy gyors ad-hoc video, a minőséget nézzétek el nekem, erre alkalmatlan eszközzel készült, a maga hirtelenségében. A pénteki retro-buliban az is bebizonyosodott, hogy a legkülönbözőbb emberek az ország ellentétes sarkaiból érkezve, ismeretlenként is remekül szórakozhatnak egymás társaságában.

Ágyúgolyó Futam 2011, vigyázz, mi jövünk.

A vasárnapi útvonal, nagyjából 320 km.


Nagyobb térképre váltás

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr942259964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Exemplary 2010.08.31. 11:29:35

Vezetés közben dohányozni.. jól meg kéne büntetni és bevonni a jogsid is mint atom :-)

szunyii 2010.08.31. 11:54:09

Grat :)
BMW M3 megverve :D

Önjáró Talajgyalu 2010.08.31. 12:54:51

@Exemplary: Tévedsz nem vezetés közben dohányzik. Dohányzás közben vezet!

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2010.08.31. 13:53:21

Prokee!

Keresd meg a Telós Bandit légyszives, van nála valami, amit Sukorón akartam odaadni, csak nem jártatok arra.

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.08.31. 13:58:21

@Asszeretnémondani:
Nagyon köszönöm, bármi is legyen az (és van sejtésem...), de nem könnyítetted meg nagyon a dolgomat :)
Majd Tibbyt berszervezem valahogy a riadóláncba.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.08.31. 14:06:42

nézem a lepsényi csoportképet, és feltűnt valami. Tök szomorú mindenki. Senki sem mosolyog, senki sem vidám

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2010.08.31. 14:16:49

@www.Bisex.hu: Ez azért van, mert maga a verseny iszonyat fárasztó, és tényleg próbára teszi az embert. Az igazi mosoly a nap végére ült mindenki arcára. Amit nem adnak vissza a képek, az a hatás, ami még most is tart :)

petyóka 2010.08.31. 14:17:03

Nem értem. Ezekre nem vonatkozik a kressz?
Vagy esetleg törvényen kívüliek? Vagy apuci elintézi?
Ui. volt szerencsém vasárnap Zamárdiban találkozni egy Pajero, E60, Leon kombóval. Kb.100-120-as tempóban vágtattak át a településen, maj záróvonalat nem ismervén (az az egybefüggő fehér csík-nem kox-) előztek.
Szánalmas.........

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.08.31. 14:24:24

@Floyd:
Na meg azért, mert akkor épp borzalmasan tanácstalanok voltunk. Gyakorlatilag komoly tippünk sem volt még, merre tovább...

@petyóka:
De, vonatkozik. Ha a fentieket is elolvastad, tudhatod, hogy aki sietett, nem azért tette, mert rá volt kényszerítve.

tzzttzzt 2010.08.31. 15:02:58

Csak 23-an fejezték be? Azt írtad, hogy kb. 35-en indultak, ennyien feladták?

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.08.31. 15:16:17

@tzzttzzt:
Ó, ezt én sem nagyon értem. Itt valami titok lappang, nyilván a sejk keze lehet benne. :)))

(A megfejtés: számold meg a sorokat!)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.31. 15:23:38

Grat! Főleg, hogy akármennyire is Fiat motoros, de Trabival nyomtátok végig :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.08.31. 15:32:37

@ColT:
Kösz neked is.
Nem is annyira a "trabantsága" volt a kellemetlen, hanem a nyitottsága. Persze épp ez volt benne a buli.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.31. 15:41:02

@prokee: Csak arra gondoltam, hogy a Trabi valami lenézett autónak számít általában, és azért a 14. hely tuti!

Mondjuk én is jobban szerettem a Kispókot - vezettem Trabit is - de azért a a maga nemében a Trabant feeling utánozhatatlan :D

yeti 2010.08.31. 16:28:32

Ügyesek voltatok.Gratulálok!

Bende Tibor 2010.08.31. 17:02:40

@prokee: jövök, segítek, hozok, viszek!

antimason (törölt) 2010.08.31. 21:14:26

Kicsi, savanyú, de legalább magyar...

kamikáze 2010.09.01. 08:41:30

Gratulálok a szervezőknek. Sikerült ismét egy lóvés gyerekek szórakozását csinálni. Haverommal néztük, hogy el kellene indulni rajta. Van egy 28 éves Kadett D autónk, ami 90%- ban gyári és utazóra még így is megy 150km/h- t. Gondoltuk jó buli lesz. A járulékos költségek nem is olyan vészesek. DE az hogyha vinni akarjuk a barátnőket is, hogy ne csak az NDK -s csodát lássák és ez 190.000 Ft. Na az a durva. Pedig tudomásom szerint ez is úgy indult mint a Budapest- Bamako, saját költségen brahiból. Most azon is csak szinte gyári és celeb csapatok indulnak. Légyszi adjatok már a "csórónak" is valamit.

kamikáze 2010.09.01. 08:42:56

@petyóka: Legyen elég lóvéd aszt azt csinálhatsz ebben a new ukrajnában amit csak akarsz.

rx7 2010.09.01. 12:59:15

Imádom a totalcar oldalát és egyik kedvenc rovatom a belsőség. Szeretem a régi kocsikat, nekem is van egy gyönyörű 81es rx7esem ..mindezt azért irom, hogy azért irok az ágyugolyó futamot kritizáljam, vagy ellen lennék...
Golf kontra Suzuki gsxr 750....
ugyanis ismerem a motorost, tudom ,hogy közlekedik és elmondta az esetet...
ment a 8 as elkerülőn a párjával aki egy honda cbr 600f et hajtott.
Motorozgattak kettecskén beérték a golfot, az asszony megelőzte, erre a golfos odalépett és utánaeredt. A suzukis is elindult a golf tempójába és még meg is jegyezte , hogy mi a bűbánat van, alig tud lépést tartani a golffal. Persze ezt ugy értette, hogy egy átlagos golfhoz képest. A párhuzamos közlekedésre alkalmas úton a suzukis a golf "mellé" ért nagyjából aki persze nem látta, a tükre holtteréből , majd pont megelőzte volna a kocsit mikor a golfos sávot váltott....ennyi a történet...
ebből persze kijöhet az is hogy a golfost utolérte...
Ez a másik szemszög, szerettem volna leirni a "tisztánlátás" végett, mert úgyérzem ez kijár a motorosnak aki nem mondhatta el az esetet...

rx7 2010.09.01. 13:47:47

Rendszeresen látogatom a totalcar oldalát amiben az egyik kedvenc rovatom a belsőség. Van is egy gyönyörű 81 es majdnem teljesen felújitott rx7 esem. És az ágyugolyó futammal sincs bajom...ezt csak azért irtam le, hogy tudjátok nem vagyok az a bunkó, elfogult szörszálhasogató...de a golf kontra motoros balesethez hozzáfűzném a motoros szemszögét is csak ,hogy meglegyen mindkét fél "állitása"...
A motorost ismerem, ő mesélte el az esetet. Tudom milyen ember és , látom is sokszor közlekedni a párjával.
A párjával motorozott akinek egy honda cbr600f je van valmint ő a legújabbfajta suzuki gsxr750 el közlekedtek egy elkerülőn ami párhuzomos közlekedésre alkalmas.
Az asszonykája ment elöl aki megelőzte a szóban forgó golfot. Ekkor a golf odalépett neki,és az asszonya után eredt. Ezt látván az suzukis is utánaeredt a golfnak, és még meg is jegyezte, hogy alig tudott lépésttartani a golffal. Persze egy átlagos golfhoz képest. Egy hosszabb nyujtott kanyarnál majdnem mellé is ért és pont elakart haladni a mellette lévő bal sávban mikor a golfos sávot váltott és igy elsodorta a motorja első kerekét...
valóban a golfos nem láthatta a tükörböl mert holttérbe volt és jogosan gondolhatta azt, hogy a motoros biztos übergyorsan érte utol, visznt a kettöjük közti sebbességkülömbség elenyésző volt ,mivel a golfos is ment jócskán...
A pasinak barominagy szerencséje volt hogy nem halt meg!

rx7 2010.09.01. 13:50:03

@rx7: kétszer kellett leirnom mert elöször úgynézett ki ,hogy nem küldte el a hozzászólásom ...sorry

Domeq (törölt) 2010.09.01. 17:15:51

Legalább nem kellett lehúzni az ablakot, hogy kidobd a csikket.

rlazol 2010.09.02. 01:05:18

Vérteskozmán VAN térerő. tudom, mert ott szoktunk szilveszterezni.

Fel kell menni a templom mellett lévő nagyobb kulcsosházba, a balról számított második ablak felső harmadában feszülő kötél környékén igenis VAN térerő. A háztól távolabb sétálva, a lankás kert tetején meg egyenesen dobzódni lehet a csíkokban, van, h egyszerre 3 is akad! :DDDDD

suzigyuri 2010.09.02. 13:13:04

@rx7: Kedves rx7! Ki vagy? Légyszi küldj infót magadról.MERT ÉN VAGYOK,szuzigyuri@freemail.hu

"Oti" - Gábor · http://www.melygararazs-street.hu 2010.09.05. 11:59:42

Megfexem, de komolyan. Olvastam a GázMegFék beszámolóját is, meg a cartsylingos írást is. Szerintem -ez magánvélemény- jobban "bulizott" az a team amely nem valami stílusgéppel (pl.Lexus) indult. De mivel nem voltam ott (én balga) így csak a beszámolókra tudok hagyatkozni.
Az eredményhez pedig gratulálok ezúton is.
süti beállítások módosítása