Klímával kóma

  2010. augusztus 02. - Winkler Róbert Címkék: skoda fabia combi

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

fabiakomb002

5,025 millió forint ESP-vel, manuális klímával, tempomattal kicsit soknak tűnik, hiszen ennyiből bőven kijön az egy számmal nagyobb Kia Cee'd SW, 1,6-os, 115 lovas dízellel. Gondoltam legalábbis én, aztán meg is magyaráztam magamnak, hogy a Volkswagen-technika meg az elismert Škoda-minőség az ilyen, hogy ennyiért is el lehet adni. Aztán megnéztem a Kia honlapját: a Cee'd kombi hasonló felszereltséggel akciósan is 5,5 millióról indul.

Mai tesztünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr712192496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csirke72 2010.08.03. 15:22:22

@Danessz:

Akkor mondjál ilyet ha már mentél vele.

Èn mentem a Dusterral és bármilyen KIA-t ver.
Németeknél már van és akkora az igény rá, hogy 4x4-est csak pl jövö tavasztól tudnak szállitani.

Igényes a müszerfal,bör, NA MEG A 4 kerékhajtás!

Sokkal komolyabb autó mint 1 KIA, na meg még mindig Renault de nem 1 koreai szutyok....
Ez nem Logan. Èg és Föld! 50%renault - 50% nissan. A meghajtása a Quashkai-ból van.

Mielött piacra dobták 4Mio KM-t teszetlték!
Nagyon kénylemes az ülése, nagy a csomagtere és a fogyasztása 5,6l verhetetlen a suvok között is!

Méretre és kinézetre a Subaru Forsterre hasonlit:)

Csirke72 2010.08.03. 15:27:53

@GregHozta:

Ember formára kurva jól néz ki ezt az megrendelési arány is mutatja.

Na de miért pont KIA Sportage. Akkor inkább egy Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

Itt a lényeg a fogyasztás, erö, 4x4, full felszereltség. Ezt jelenleg 1 konkurencia sem tudja 5,6l átlag mellett 4 kerék meghajtással.

A KIA Sportage pici hátizsák és amolyan SUV 9-10l átlaggal(ismerem) és nagyon ciki...
Eleve ezek a koreai csodák.
Öregemnek volt KIA Karnival...hát köszi nem kellene. 2 hónap után rozsda a tükörház alján, váltó zizergett 130 körül...a hangja meg katasztrófa volt...:(

Csirke72 2010.08.03. 15:30:45

@GregHozta:

Mellesleg a KIA annyira sikeres volt, hogy megvette a SangYong.

Na ennyit a sikerröl:) a csöd elött...

A Duster-t meg nem tudják olyan tempóban gyártani mint amennyi kellene és jelenleg duplájára növelték a napi termelési mennyiségét:)

Csirke72 2010.08.03. 15:32:38

@GregHozta:

Bocs amiket itt elsoroltál, barmelyik alapfelszereltségü renault übereli:)
Ès hol a bör? A Dusterben 5Mio-ban az is van:)))

Ès hol a 4kerék hajtás? A Dusterben 5MIo-ban az is van:)

Csirke72 2010.08.03. 15:37:37

@GregHozta:

Jelenleg a KIA ugyanez a fullos verzióban bör nélkül 8.170.000 Ft a Duster 5.300.000 Ft.
Hát a 3Mio nem éppen picit kiegészitem...
Azontúl a KIA egy 2.0CRD ami alapból 8l átlagot produkál és nem 5,6-ot.

Amugy 8Mio-ért inkább 1 igazi terepjárót veszek pl. 1 uj jeep cherokee-t 2.8CRD mocival, 177LE és akkor valóban autó van a seggem alatt de nem 1 koreai mestermü:)))

8Mio 1 koerai csodáért több mint sok.

Csirke72 2010.08.03. 15:40:35

@Mitya Ivanov:

Hát a magadfajtából áll össze az a buta réteg akiböl a szlovák ipari hulladék hülyére keresi magát...
Csak legalább ne reklámozd, hogy 110-el nyomulsz az M7-en mert arra elég 1 Trabi de luxe is...az sem kér többet 4Liternél ilyen temponál:)))

swt (törölt) 2010.08.03. 16:04:43

@Csirke72: "Mellesleg a KIA annyira sikeres volt, hogy megvette a SangYong."

Hulyeseg. A SsangYong a Daewoo es a Shanghai Automotive tulajdona, a Kia pedig Hyundai csoporthoz tartozik. Pont a SsangYong van szarban egyebkent, tavaly azert allt a gyartas, mert nem birtak kifizetni a beszallitoikat.

John Silver 2010.08.03. 16:17:29

A Dacia Duster ahhoz képest hogy "csak" egy Dacia jól néz ki, bár meg kell valljam soha nem vennék.
De tényleg ezt a típust hasonlítjátok akár a Skodához akár a Cee'd-hez?
Egy szubjektív vélemény csak a Dusterhez, a belseje iszonyat gyenge anyagokból áll, de ez csak az én véleményem.

Danessz 2010.08.03. 17:39:43

@Csirke72: Látom te egy hatalmas koreai autó gyűlölő vagy. És nem értesz a kocsikhoz. A SsangYongnak semmi köze nincs a KIA-hoz. És könyörgöm egy Picantoban vannak olyan műanyagok mint a nagyra értékelt Dusteredben.

Danessz 2010.08.03. 17:52:13

@Csirke72: Ja tényleg, ismerősöm osztrák, jelenleg olyan 250 000 van a Carniváljában, automata váltós, és egy rozsdafolt, vagy bármi meghibásodása nem volt.

Mitya Ivanov 2010.08.03. 20:47:10

@Csirke72: van valami problémád? beszéljük meg, én itt leszek

Csirke72 2010.08.03. 20:47:15

@Danessz:

A SangYong kb 1 hónapja vette meg a KIA-t.

Kicsit olvass utána:)

Nem gyülölöm a koreai autókat de az áruk egyáltalán nem versenyképes.

1 koreai autónak minimum 1/2 ébe kellene kerülnie 1 prémium francia márkának nem pedig a ugyanannyiba kevesebb felszereltséggel és gyengébb müszaki paraméterrel...

Csirke72 2010.08.03. 20:50:24

@Danessz:

Ilyen véletlenek mindig vannak, de alapvetöen nem a minöségröl szólnak a koreai cuccok(kivéve Samsung)...
és mint mondtam azért a pénzért autókat lehet venni...

Vajon miért csak a keleti piacon annyira menök ezek a koreai csodák?

Csirke72 2010.08.03. 20:51:29

@Mitya Ivanov:

Mi van???? Mit akarsz? Beszélgessé ha akarsz...
Ird le a véleményedet, ha meg nem tetszik mások véleménye ne olvassd....

Csirke72 2010.08.03. 20:56:25

@Mitya Ivanov:

Mondjál 1 ütös érvet, hogy neked mi tetszik ebben a szlovák csodában ami más autóban nem lelhetö...
Ez a skoda hiszti kurvára idegesítö...
Felkaptak egy 20 éve leejtett szlovák márkát ami a KGST-ben menö volt na de ma már 1 skodát VW és TSA-i mellett futtatnak pedig azért nem kellene VW,Audi val hasonlitani....
Egy fostalicska mindegyik... Ismerem öket, volt szerencsém kipróbálni 1-2 ismerösi körböl de szerencse, hogy a kényszerutak kivételével nem kellett a dobhártyámat és a gerincemet strapálni....

Csirke72 2010.08.03. 20:58:00

@Mitya Ivanov:

Amugy amit Skoda most turbosít, subaru már 2 évtizede nyomja kicsit precizebb formában 4x4-en:)))

Csirke72 2010.08.03. 21:04:22

@Danessz:

Hát te mondjuk nem éppen azt a modellt linkelted ide amiröl én beszélek:

a képen 1 mezei duster van.
A Duster 5Mio-ért fullos, börrel és kicsit ütösebben néz ki mint a picanto.

A picanto amolyan matchbox kinézetü és rettenetesen olcsó megjelenést kelt a rikitó narancssárga müszerfal, a mübör kinézetü ülésszélek....

De egyszerü a képlet:

Ki az aki 5Mio-ért 2 kerékmeghajtású gépet vesz 4 kerékmeghajtású, full börös autó helyett ami még hozzá prémium francia gyártótól származik.
Mellesleg a Dusterba szerelt 1,5 DCI jelenleg egyedi a piacon 4x4, 110LE, 6 sebesség amiböl az 1.-es olyan rövid áttételü, hogy ne hiányozzon a felezö és ne kelljen hilldescend controll....

Ezt kár kétségbe vonnod mert ha a KIA olyan király lenne, nem a Daciat randelnék orrba szályba...

Danessz 2010.08.03. 21:08:19

@Csirke72: Tudod mit? Csak azért sem fogok vitatkozni egy olyan emberrel akinek semmi értelmi szintje nincs az autók terén. Írhatsz rá bármit, nem érdekel.

Mitya Ivanov 2010.08.03. 21:11:14

@Csirke72:
Ha vennék új autót, akkor:
az egykori kisautók ma már megnövelt verzióit venném, és mivel kell a pakolóhely, ezért abból is a kombit.
a választék:

francia nem, mert csak
német nem, mert drága, és nincs is ilyen modell.
olasz nem, mert nincs Grande Punto kombi
Seat, hagyjuk, nem én vagyok a célközönség
Japán, drága is, nincs is megfelelő modell.
Korea - csak a Kia Rio sedan jöhet szóba a megfelelően nagy csomagtér miatt, de inkább kombi
Szóval így maradt a Ford Fusion 1,4, és a Skoda Fabia Kombi 1.2 Tsi. A Fabiából már próbáltam a régi modellt, az tetszett, az újról akkor tudok véleményt mondani, ha sikerül valahol beleülnöm.

Ezek után is nyugodtan lehülyézhetsz, nem nagyon érdekel...

Mitya Ivanov 2010.08.03. 21:12:45

@Csirke72: ja és majd elfelejtettem,
románt sem, mert csak.

Csirke72 2010.08.03. 21:16:21

@Danessz:

Èn érveket hozok fel és ár, teljesitmény arány.
Mellesleg a KIA CRD mind VM Motori olasz gyártótól van akik anno a jeepeket szerelték ezzel a csodamasinával...mindig hengerfejesek lettek.
A renault motorok meg azért világhirüek:)

Itt egyszerüen a logikus érv diktál...

Miért kell 1 koreai komcsi terméket isteniteni...

Csirke72 2010.08.03. 21:19:34

@Mitya Ivanov:

Senki sem hülyéz le de hogyan jutottál a skodára??? Ez nekem magas.

Amugy a Duster 50% francia, részben japán.

Azt meg hogy a trianont a magyarok baszták el arrol nem a franciák tehetnek.

Ha kis történelmet tanultál volna lehetett volna akkoriban a francia külügyminiszterrel külön békemegállapodás csak a magyarok nem ezt az utat választották....

Csirke72 2010.08.03. 21:21:01

@Mitya Ivanov:

Na de árban ezért a pénzért minöségi 4x4-est vehetsz fullosan.

Amugy a for fusion is német....

Danessz 2010.08.03. 21:21:08

@Csirke72: Nézzük. A SsangYong nem vette meg a KIA-t, bárhogy is erőlteted. És az áruk hogyne lenne versenyképes? Mikor 3,5-ért megkapsz egy élhető autót, régebben 109 de még most is 90 lovas motorral, 7 év garival, a VW Golf meg 3 ajtóval full fapad 80 lovas motorral 4,6.
Prémium francia? Nagyon el vagy tévedve. Ha a franciák meg tanulnának autót gyártani akkor talán jobban is érdekelne, de bizony a franciáknál JOBB autókat gyártanak, olcsóbban. És hány lovas az 1.6? 110? És a KIA? 126? Hoppácska. És ez csak 1 példa volt.

"Ilyen véletlenek mindig vannak, de alapvetöen nem a minöségröl szólnak a koreai cuccok(kivéve Samsung)...
és mint mondtam azért a pénzért autókat lehet venni...

Vajon miért csak a keleti piacon annyira menök ezek a koreai csodák? "
Ha kicsit utánaolvasnál rájönnél, hogy például Németországban, meg külföldön mennyire népszerűek a KIA-k és a Hyundaiok. És tényleg csak kifoghatta, sőt én is csak kifoghattam, hogy a 2. KIA-m és semmi bajuk nem volt eddig. Sőt a Cee'dclub ~800 főjéből nem viccelek 10-nél több embernek nem volt gondja a kocsijával. Mindnek garanciában javították ingyen a kocsiját. És a francia autók mennyiszer is romlanak el?

"A Duster 5Mio-ért fullos, börrel és kicsit ütösebben néz ki mint a picanto."
Ja a Picanto meg egy miniautó, amiért 3 milláért mindent megkapsz amit akarsz, még a hőn áhított bőrülésedet is.

"Ki az aki 5Mio-ért 2 kerékmeghajtású gépet vesz 4 kerékmeghajtású, full bőrös autó helyett ami még hozzá prémium francia gyártótól származik"
Egyrészt még a Renault sem prémium, nemhogy a Dacia. És elég értelmetlenek az indokaid. Az átlag vásárlónak nincs szüksége 4x4-re, sőt bőrölésre sem. 4x4 minek? Van jó téligumim, télen most nagy hó volt, egyszer sem akadtam el. Viszont cserébe legalább 1 literrel többet fogyaszt, nehezebb lesz tőle az autó, és több az alkatrésze ami tönkremehet. Ugyebár Murphy törvénye. A bőrülésről meg annyit, hogy télen belefagysz ha nincs ülésfűtésed, nyáron meg beleszülsz ha nincs ülésszellőztetésed.

"
Ezt kár kétségbe vonnod mert ha a KIA olyan király lenne, nem a Daciat randelnék orrba szályba.."
Csak a Cee'd 1. generációjából 3 év alatt fogyott 363 000 darab. Szerintem egész jó egy ismeretlen márkától. És mennyi fogyott anno a Loganból? Egy év alatt nem lépte túl a 2000-ret azt biztosan tudom.

És ezzel tényleg lezártnak tekintem a vitát.

Mitya Ivanov 2010.08.03. 21:27:30

@Csirke72: a francia kocsik nem tetszenek, ennek semmi köze trianonhoz. Az amúgy is más téma, ne menjünk bele itt ezen a blogon.

gondolom a Dacia Dusterre gondolsz, de nem is értem miért írod, hiszen előbb írtad, hogy 5 Millió fullosan, nekem ennyi pénzem nincs kocsira. Más Dacia modell pedig szóba sem jöhet.
Igen a Ford német, természetesen a VW és az Opel kiskategóriás kocsijaira gondoltam.

Csirke72 2010.08.03. 21:29:58

@Danessz:

Jómagam németben élek és valahogy nem igazán látni sok KIA-t, ellentétben a renaultk-kal. Továbbá ez nem kinek kell 4x4 kérdése hanem a hülye ember vesz 2 kerekeset ami többet is fogyaszt kommerz(koreai) ha ugynazért a pénzért egy 4 kerékmeghajtású minöségi suvval jár...

Amugy ha a Duster-t csak a 2 kerekes verzioban veszed 2,8Mio-bol megvan és 1 családi suv-ról beszélünk nem pedig 1 überdrága koreai hátizsákról.

Amugy mint irtam a kiának 1 saját fejlesztése sincsen, hiszen a motorait is az olaszoktól veszi.

Jómagam több francia prémium márkát nyuztam korábban XM,Xantia,Saxo és soha semmi gondom nem volt velül...

Ez csak magyarországon terjesztik a nem francia autósok, mert 30 éve a BX-ekben voltak hibák....

Na de ha van 3Millája 1 éppeszü embernek akkor inkáb 1 suzukit vesz(Ignis) mint 1 koreai csodát.
De nemsokára jönnek a Kinai csodák is, egyenlöre nem felelnek meg az europai törésnormáknak de a lényeg, hogy olcsó...

Csirke72 2010.08.03. 21:31:59

@Mitya Ivanov:

Jó,jó.

Az más ha valaki nem szereti öket.

Na meg hát izlések és pofonok...:)
Nem kötekedni akartam.:) Sorry:)

Amugy én a Mercedes E 270CDI-vel szemezek:)
Nekem valahogy ezek tetszenek, na meg szinte minden Taxisnak ez van itt németbe és akkor rossz autó nem lehet:)

Csirke72 2010.08.03. 21:35:20

@Danessz:

Az átlag vásárlónak nincs szüksége 4x4-re, sőt bőrölésre sem. 4x4 minek? Van jó téligumim, télen most nagy hó volt, egyszer sem akadtam el. Viszont cserébe legalább 1 literrel többet fogyaszt

Ez sem igaz. A Duster-t többek között a Totalcar is tesztelte és a 4x4 automatikusan teszi elöröl hátulra a nyomatékot igényszerüen igy az autó a tesztben 6 -ot fogyasztott és lehet sima 2 kerékbe is kapcsolni akkor pedig ugyancsak 5,6l. Viszont a sulya ami csak 1270kg és emiatt is dinamikus+ nem fogyaszt sokat.

Csirke72 2010.08.03. 21:38:07

@Danessz:

A gond ott van, hogy te elérted életed álmait 1 KIA-ban, én viszont szeretek körül nézni a piacon. Ès bizony nálam számit mit kapok a pénzemért és melyik gyártótól.

Na de nehogy már a kia kereskedö elmagyarázza, hogy a kia jobb mint egy renault és a pairon nem is tud annyit mint a renault....

Ez csak a magyar piacon megy...

Danessz 2010.08.03. 21:38:43

@Csirke72: Amúgy meg, csak, hogy idegesítselek a faszt élsz te Németországban.

Csirke72 2010.08.03. 21:39:11

@Danessz:

Amugy igenis 1 KIA már önmagában ciki mivel mindenki vágja, hogy olcsójánosok autója...rosszabb mint a suzuki...

Csirke72 2010.08.03. 21:40:20

@Danessz:

Ez a zsirkirály hely:)

Ha tudnád milyen kircsi hely ez itt:)

Nem dühitesz, én csak leirom a frankot, hogy mi a dörgés nyugateurópában:)

Csirke72 2010.08.03. 21:41:37

@Danessz:

Ez a zsirkirály hely:)

Engem nem idegsitesz, én csak leirom a frankót, hogy mi a dörgés itt nyugateurópában:)

Csirke72 2010.08.03. 21:43:01

@Danessz:

Felölem vegyél olyan KIA-t amilyet akarsz:)

Ha neked bejön....

Èn egyenlöre nem látok benne semmi fantáziát csak olcsó koppintást innét onnét....

Csirke72 2010.08.03. 21:44:22

@Danessz:

Nem viszket amit te gondolsz:)

Elég ha én tudom:)

Csirke72 2010.08.03. 21:45:49

totalcar.hu/tesztek/2010/07/02/egyetlen_baja_hogy_nem_a_mienk/

Na ezt kapdd ki:

A Duster egyetlen baja hogy nem a miénk (ezt a Totalcarosok irtak)

Danessz 2010.08.03. 21:46:30

@Csirke72: Még mindig nem Németországban élsz, és: cotcot.hu/cikk/2009/11/27/ki-ez-troll-a-neten

Csirke72 2010.08.03. 21:51:05

@Danessz:

Ez is csak a magyar ember fejében születik meg, amolyan definició mert nem birja elviselni, hogy igenis a nyugatabbra fekvö társadalmak kicsit komolyabb tapasztalatokkal rendelkeznek.

Ezálltal a magyar ember egyre beképzeltebb lessz és csodálkozikm hogy vajon miért nézik öt hülyének....

Sajna a magadfajta kisemberek miatt lessz a magyar mindig lekezelve,lenézve.....

Csirke72 2010.08.03. 21:52:31

@Danessz:

Irjál 1 érvet amiért valaki KIA-t vegyen és ne Dacia Duster-t.

Csak 1-et!

Danessz 2010.08.03. 21:55:03

@Csirke72: Igen? Akkor csak, hogy tényleg ideges légy, és éld ki magad:
"Régen láttunk utoljára ilyet: egy 1,4-es, benzines családi autót vezetni is jó."
"Összességében tekintve sikeres projektet hajtottak végre a zsolnai koreaiak, sikerült olyan autót összerakniuk, amiben a jó tulajdonságok összegződnek. Presztízs terén még vannak kihívások a KIA-nál, de ez az árban tükröződik. Így mindenki jól jár. A gyártó sikeres modellt tudhat magáénak, a vevők pedig megfelelő minőséget kapna"
"Hogy örültünk, amikor a Citroën megcsinálta az átlátszó műszerfalú C4-et! Amikor a Honda kihozta az új űr-Civicet! Amikor az Opel tejüveget rakott az Astrára! A Renault kacsasegget a Mégane-ra! Erre a Kia gondol egyet, és minden extravaganciát nélkülözve, egyszerűen jó alapokra jó anyagokból jó autót építve megcsinálja a Tökéletes Kompaktot!"
"A fogyasztás 6,2 liter körül alakult a teszt alatt, pedig párszor azért jól megnéztem, mit csinál a jobb pedál. Meg volt bőven dugó is. Hidegben gyorsan befűtött, már-már fullasztó volt az a sok levegő, ami az utasterébe ömlött a nyolc (!) szellőzőrostélyán át. Tényleg, még a zene is egész jól szólt benne. Kötözzenek meg, hajtsanak rám egy frissen kiöntött, vörösen izzó úthengerrel, de akkor sem tudok jobb alternatívát a Kia Cee'd Sporty Wagonnál. Talán majd a Hyundai i30 kombiját."
Winkler: „A Kia tényleg jó. Nem Lamborghini Gallardót kell elképzelni, ez a tényleg jó csak kicsivel különbözik az egész jótól. És nem áll messze a nem vésztől. Viszont mivel a koreai autók eddig nem vészek és egész jók voltak, a tényleg jó igazából tök jó lesz. A Toyota Auris, amit utáltunk, az se szar, csak egész jó. Mivel azonban a Toyotától a tényleg jóhoz voltunk szokva, az Auris drámaian fos minősítést kapott. Ha emblémát cserélnénk, és a KIA kapna Toyota emblémát még mindig jó volna. Ami a Kiatól már egyenesen kurvajó"
"ekem tehát nagyon tetszett a koreai-szlovák-magyar. Még mielőtt azonban mindenki rohanna cee'det venni, szögezzük le: a nálam járt autó a majdnem legmagasabb felszereltségű 1,6-os dízel, a 4,64 millió forintos EX volt. Nem állítom, hogy az egy ezressel hárommillió forint alatt maradó 1,4-es benzines alapmodell is annyira lenyűgözött volna, mint ez. Azt viszont igen, hogy nem tudok mondani más márkától olyan, hasonló motorú, hasonlóan felszerelt alternatívát, ami ennyire tetszett volna valaha is. Ráadásul a cee'd még olcsóbb is gyakorlatilag minden hozzá hasonlónál. Lehet, hogy mégis rohanniuk kéne?"
"Nem ismerek jobb autót a kompakt kategóriában. A Civic és a C4 izgalmasabb, de ez jobb. Sőt, jó. Ezzel a motorral öt csillagot ér."
És annak a cikknek a címe, hogy "Elég a szenvedésből, vegyenek inkább ilyet" mond valamit?
"A Cee'det nagyon kitalálták a Kiánál. Nem állította el a lélegzetet, de kellemesen semleges, európai formavilágához nehezen kikezdhető minőség járult – én általában a Cee'det ajánlottam, ha valaki alsó-középkategória ügyben kért vásárlási tanácsot"

Danessz 2010.08.03. 21:58:23

@Csirke72: 1-et? Igényesebb belsőtér. 7 év garancia. Nem francia, márpedig rengeteg francia autóval van baj. Kényelmesebb, csendesebb, kevesebbet fogyaszt, gyorsabb, nagyobb belül. Folytassam? Több az extrája. És a Dacia miben jobb? Van 4x4 hajtása, meg bőrülés ami szart sem ér.
És még mindig nem Németországban élsz, és:
cotcot.hu/cikk/2009/11/27/ki-ez-troll-a-neten

Csirke72 2010.08.03. 22:01:06

@Danessz:

Ez mind szép meg yo de a Duster minden paraméterben veri és fogyasztása is egyedi 5,6l!

Na most ok izlések és pofonok de ha nekem felteszik a kérdést, hogy melyik kell 5 Mio-ért:

Egy fullos Duster kapcsolható 4x4-el

vagy

1 Kia kisautó ugyanennyiért én valszeg a Duster-t valasztom mert kimagaslóan többet ad ugyanzért az árért.

A Duster amugy a többi SUV-nak gyártónak is komoly problémát jelent, mert ezzel ök valójában árban és telejesítményben is minden jelenlegi gyártó alá tesznek...

Nem is létezik SUV 1,5 dizellel ami 4x4 és 5,6-ot fogyaszt:)))

Danessz 2010.08.03. 22:02:56

@Csirke72: cotcot.hu/cikk/2009/11/27/ki-ez-troll-a-neten
Mellesleg tud az valamit az állítólag 5.6-os fogyasztáson az 5 millás áron és a bőrön kívül?

Csirke72 2010.08.03. 22:04:31

@Danessz:

A Duster nem csdak papiron de a valóságban is veri mindegyik Cee´det és a fogysztásban is pedig a Cee´de csak 2 kerekes:)

Amugy ha 4 kerékmeghajtásut kapok bármilyen 2 kerekes és méghozzá koreai helyett azonnal a 4x4-et veszem.

De jelenleg a rendelések is ezt mutatják a Dacia Dusternél....

A KIA ilyen jelleg autóval nem is tud szolgálni....
Nincsen nekik:)

Csirke72 2010.08.03. 22:06:43

@Danessz:

Ja. Kellemes 190 a vége és nagyon kénylemes a rugozása is. Valamint megjárta Marokkot, Romániát, Oroszországot hibamentesen de ezt magad is elolvashatod a TOTALCAR tesztjein....

A 4x4 amugy önmagában is verhetetlen a kategóriájában a maga 5,6-os fogyasztásával:)

Csirke72 2010.08.03. 22:08:23

@Danessz:

Egyik sem 1,5 DCI(adó, biztosítás...) és egyik sem 5MIO fullosan és egyik sem 5,6 átlaggal rendelkezik és egyiksem 1270kg ami a dinamikát alapozza....

Folytassam?

Danessz 2010.08.03. 22:10:07

@Csirke72: 190 a vége? Hova szarjak? 1.4 szívó, 200 fölött van a vége. És amit végigment a zene amit hallgatok megyek is, mert:
cotcot.hu/cikk/2009/11/27/ki-ez-troll-a-neten

Csirke72 2010.08.03. 22:13:59

@Danessz:

Dizel SUV-okrol beszélünk melyek 4x4-el vannak szerelve és 190-nél is 6,5-ben magáll.

Te 1.4 benzines nem SUV-rol beszélsz...

Itt ez 1 nem a csúcsról szól hanem 1,5dci 4x4 hez 190 az korrekt és max egy 2.0 dizel SUV ami gyorsabb de pl. az álltalad favorizált Sportage átlag 8,6l el gurul ami 190-nél 10 L

Ne a körtét hasonlisd az almához

A piacon nincsen SUV 1,5 DCI ilyen teljesitménnyel és 4x4-el

Ennyi

Danessz 2010.08.03. 22:15:28

@Csirke72: Vége a zenének, és, hogy rágódj valamit azért szólok, hogy nem véletlenül kerülnek többe. Tudod anyagot raktak beléjük, azért nem 1270 kilósak.

Csirke72 2010.08.03. 22:16:11

@Danessz:

Amugy ha ezt feszegeted a VW 1.2 Golfja TSI 105 le 205-öt gurul....

Erröl beszélek, a KIA nem tud különlegeset mutatni. Gyenge koppintások....

Csirke72 2010.08.03. 22:19:50

@Danessz:

Nem a kilo a lényeg, hanem a biztonság:)

A koreaiak pedig igencsak nem jeleskednek a törésteszteken, ellenben a renault a legbiztonságosabb auto hivatalosan is

Na meg minek 2.0CRD? Az meberek 90% pont hogy 1 alacsony üzemeltetésü 4x4-et szeretett volna mindig is és ezt a renault most megoldotta....

A KIA pedig nem tud semmi ellenszert amivel ezt a Dustert überelhetné

Ha az ember teheti inkább a kisebb üzemeltetési költségüt veszi és ez a Duster mivel a Sportage 2.0CRD és 8Mio Ft bör nélkül...

8Mio ért amugy Honda CRV ictdi-t is vehet az ember, az meg pláne nem lehet 1 évben nevezni egy koreai csodával:)

Csirke72 2010.08.03. 22:36:52

Na itt van +1 KIA Sportage csoda:)))))

Jaaaajjj.... és ezek beszélnek 4x4 röl....

www.youtube.com/watch?v=DooY_KjF5FE&feature=related

GregHozta · http://ceedclub.hu 2010.08.04. 02:49:12

@Csirke72:

Te tényleg troll vagy. :D Rég röhögtem ennyit.

1. A SangYong-nak semmi köze a KIA-hoz. A KIA, a Hyundai csoport része, és a világ 4. legnagyobb autógyártó óriása.
2. A KIA saját maga fejleszti a motorjait Rüsselheimben. (segítek... "német", ahol te is laksz)
3. Szarok a motorjai? Igaz a 75 lovas Dacia motor (volt) a nyerő (1985-ben).
4. Mi a fenének 4x4 egy olyan autóba, ami nem tud felmenni egy 20°-os emelkedőn sem?
5. Hogy lehet egy SUV 4x4-ét, egy családi kompakt 2 kerék meghajtásával összehasonlítani? A Lóganyét lehet kapni 4x4-el?
6. Igazad van a töréstesztekkel. A cee'd csak 5*, Soul csak 5*, Venga csak 4*, új Magentis csak 5*, új Sportage csak 5*, új Sorento csak 5*, Cadenza csak 5* ...Dacia Lóganyé már 3*, Sandero már 3*
7. És egyébként meg valóban senki nem vesz KIA-t. Amerikában pl. azt sem tudják mi az a Rio, Forte, Sportage, Sorento, Mohave. A Cadenza világpremierje csak véletlenül volt az Arab emirátusokban. Ausztráliában meg csak tévedésből lett többször az év autója.
8. Miért Mercivel szemezel, ha az 5,6!!!!!!!!!!!!!!!!! liter fogyasztású full bőrös!!!!!!!!!!! Duster csak 5 millió?

...ugye az utóbbi hozzászólásaidat csak a mi szórakoztatásunkra írtad? Mondd, hogy igen, és nem fekszel vérben forgó szemekkel egy Duster katalógus felett. :D

Danessz 2010.08.04. 08:21:07

@GregHozta: Ugye? Olyan érvek, minthogy 4x4 bőr meg 5,6-os fogyasztás a világ legfontosabb dolgai. Kit érdekel, hogy egy húsz éves technika, hogy Dacia a neve, és, hogy a beltere olyan minőség, hogy sírva dobnám ki ha az én autóm lenne belül olyan.

Most mondjam amúgy meg, hogy 205-öt lehet menni a Cee'd-el is? Vagy akár többet. És ne VW-vel gyere. Pláne nem turbóssal. Az 1.4 szívóhoz kéne talán hasonlítani az 1.4 szívót, és az 80 lovas.
És te szerintem megtaláltad az egyetlen videót ahol elakadtak vele.
www.youtube.com/watch?v=4Z8YKMye0Ks&feature=related
www.youtube.com/watch?v=cWhnqEH85iU&feature=related

bordolx 2010.08.04. 08:59:26

Kedves mindenki!

Ez az egész blogolgatás olyan tipikus magyaros formában zajlik: "rohadjon meg mindenki, szar minden, csak az a jó, ami szerintem fasza". Senki sem tartja tiszteletben a másik véleményét, mindenki csak fikázni tud (tisztelet a kivételnek). Erről ennyit, most pedig a saját véleményem:

Mi a családban kezdtünk egy full fapad feliciával, 6 évig használtuk, 150e km-t kapott és semmi baja nem volt soha. Aztán lett egy fabia 1.4 100 le. 2004-ben vettük újonnan, 160ezret tettünk bele, semmi baja, 6,5 litert eszik átlagban. Én 2 éve vettem egy feliciát 1999-est. Két éve használom, semmi baja, ha most mondaná valaki, hogy menjek el vele pl. Münchenbe, akkor beleülnék, és mennék.
Ha ezt egyszer eladom, akkor is skodát fogok venni, mert jó minőségű, megbízható. Lehet, hogy kevesebb benne ez extra, de cseszhetem az agyonextrázott francia autómat, ha 4 évesen motorcserés (nekem meg franciaautós ismerőseim vannak. Kiával semmi bajom, japánnal semmi bajom. Franciát nem vennék, mert hiába nyalja ki a seggem, attól még megbízhatatlan. Dacia Dustert meg vegyen az magának, aki Tuareges, x5-ös faszagyereket akar játszani kevés pénzből. Itthon ezek szerint az a státusz, hogy ki ül 20 cm-rel magasabban az út felett 17 colos felnin, peres gumin, 4x4-en. Azta! Ennek így sok az értelme. Ha meg elolvasod a Duster tesztet, az is benne van, hogy kicsit tré a belseje.
Itt a végére már nekem is sikerült belelendülni a fikázásba, de vannak emberek, akik másból nem értenek. Ez az ország csak papíron uniós még jó pár évtizedig, ha addig ki nem rúgnak minket innen.

John Silver 2010.08.04. 09:11:16

@Csirke72:
"A koreaiak pedig igencsak nem jeleskednek a törésteszteken, ellenben a renault a legbiztonságosabb auto hivatalosan is"

Kia Cee'd : *****
Kia Carens : ****
Kia Carneval/Sedona : ****
Kia Cerato(2006) : ***
Kia Magentis(2006) : ****
Kia Picanto(2004) : ***
Kia Rio(2005) : ****
Kia Sorento(2003) : ****
Kia Soul : *****
Kia Venga : ****

Csak a teljesség igénye nélkül:

Dacia Logan : ***
Dacia Sandero(2008) : ***

Sajnos jelenleg a Dusterről nincs információ...

A SangYongos irány sztem is badarság, legalábbis nincs ilyen jellegű info a neten, Csirke72 lehet egy bennfentes egy németországi Kia fejlesztőközpontból.... :-))
Kár bele menni a biztonság kérdésébe mert a KIA ilyen téren(is) nagyon jó autó.
Mindenkinek szíve joga milyen autót választ, sztem komolyabb autó a KIA mint bármelyik Dacia.
Annak ellenére, hogy a képeket nézve még talán a Duster a legkomolyabb Dacia amit valaha láttam(mondjuk a belseje nagyon puritán,és egyszerű sztem, de hát ennyi pénzért az ember ne várjon csodát...)

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2010.08.04. 10:08:12

@Csirke72: Te félművelt... A ŚKODA nem szlovák, hanem CSEH. A ŠKODA sosem volt szlovák, csak esetleg Csehszlovák, de amúgy az egy cseh márka. Olvass és művelődj. Utána szólj hozzá.

w a s d 2010.08.04. 10:36:22

@Danessz:

A Golf 1,2 TSI- vel, alapban is jól felszerelten 4 millió.

1,6- os Renault meg van 133 LE- vel is, de szerintem nem ez határozza meg, hogy milyen modern egy adott gyártó terméke.

Persze ez nem változtat azon, hogy a KIA- nak semmi köze kb. a Ssangyonghoz, a 2 literes CRDi talán olasz, de a többi ha minden igaz nem, és a kommunisták a másik Koreában vannak. Ja, meg a Daciaban könnyen lehet, hogy van egy kis koreai is a japán meg a francia mellett, mert ugye ott van még a Nissan meg a Renault mellett a Samsung is, egy csoportban.:D

Danessz 2010.08.04. 10:39:24

@F/: Mondjuk a VW szerint alap Golf:
Golf Trendline 1.2 TSi Benzin 1.2l / 63kW / 85LE Kézi 5 fokozatú 2 4 671 000 Ft

Danessz 2010.08.04. 10:46:30

@F/: Nem kukacoskodásból mondom, de ez csak bevezető akció.

w a s d 2010.08.04. 10:55:27

@Danessz: Ami kb. azóta tart, hogy van Golf VI 1,2 TSi...

Valamint ezt honnan sikerült leszűrni, hogy ez csak bevezető akció?

Danessz 2010.08.04. 10:59:48

"Golf
Nagy erő, kis fogyasztás: TSI Golf 3 990 000 Ft-tól

A TSI motorcsalád Golfban bemutatkozó új, 85 LE-s tagja a korábbiaknál is alacsonyabb fogyasztással (5,5 l/100 km) és károsanyag-kibocsátással
(129 g/km) bír. Az új motor bevezetéséhez kapcsolódik egyedi ajánlatunk, mely a konfigurátorban szereplő árakhoz képest 555 000 - 681 000 Ft kedvezményt jelent a Trendline felszereltségű, 3 illetve 5 ajtós modell esetén."

w a s d 2010.08.04. 11:02:53

@Danessz: Nem látom sehol, hogy bevezető akció lenne, na meg ha az is, általában amikor már nem új egy modell, a bevezető akciót követi minden gyártónál egy kb. teljesen megegyező tavaszi/nyári/őszi/téli, foci VB- s, születésnapi, stb. akció...

w a s d 2010.08.04. 11:08:50

@F/: Már azt hittem, eltűnt ez a komment, pedig korábban nálam ilyen nem volt...

@Danessz: Kiegészítés mondanivalómhoz az előző kommentemben, amit az elveszettnek hitt helyett írtam.:D

Danessz 2010.08.04. 11:09:11

Egyedi ajánlat. Magyarul bevezető akció. Amúgy meg ez nem indok, a többi gyár is folyton ad valamilyen kedvezményt. Ezért szokás a listaárakat nézni.

w a s d 2010.08.04. 11:43:21

@Danessz: OK, lehet nézni a listaárat, de úgy az alap Golffal összemérhető legolcsóbb Cee'd is 4 millió fölött van.

De nem is ez a lényeg, hanem annyit akartam tulajdonképpen mondani, hogy az a full fapad Golf az KIA- ban minimum a középső felszereltség, az árkülönbség kb. 5-6ezer, amit használtan vissza is kap az ember úgy az autó 10-15 éves koráig, és az a csak nyolcvanvalahány lóerős motor az egyik legjobb alapmotor a kategóriában, amihez képest eléggé lesajnáló véleményt olvashattunk róla itt: 2010.08.03. 21:21:08.

Danessz 2010.08.04. 13:54:14

@F/: Miről beszélsz? 3,5 millióért az alap LX többet ad, mint a Golf alapfelszereltsége.

John Silver 2010.08.04. 14:59:02

@F/:

Ezt az adatot honnan nézted?

Csak a tisztánlátás végett:
az alap Golf(KETTŐ DARAB AJTÓVAL) 1.2 TSI 3990000 FT.

Az alap Cee'd 1.4 CVVT 2877777 Ft.

Mindkettő adat a hivatalos honlapokról van.
Hát azért ez több mint egy milla....
Arról már nem is beszélve ha a Állítsa össze egyedi Golf modelljét!" pontra kattintassz akkor a legolcsóbb modell amit kiválaszthatsz az 4 671 000 Ft...hmmm.

John Silver 2010.08.04. 15:02:21

@F/:

Több mint egy millió van a két autó alap felszereltsége között....
a hivatalos oldalak szerint...

Golf: 3 990 000 Ft.
Kia Cee'd :2 877 777 Ft.

Hát azért az pííínz...

w a s d 2010.08.04. 15:08:31

@Danessz:
www.kiamotors.hu/kia/admin/pdf/ceed_felszereltseg.pdf

volkswagen.hu/modellek/golf_1/uj_golf/tenyek_es_szamok/felszereltseg_oesszehasonlitas/

Az LX 3,75 millió, és még nincs benne klíma... Az még + 300.000 Ft. Az alap meg az L, amiben van ugyan klíma, de pl. csak 2 légzsák.
Max. annyit csúsztatok, hogy a Golf 2 ajtós 4,67- ért.

Ami nincs a Trendline Golfban, de az LX KIA- ban van alapáron:

- Szükségpótkerék
- Fémhatású középkonzol a műszerfalon

És fordítva:

- ESP
- Klímaberendezés "Climatic"
automatikus hőfokszabályzással,
hűthető kesztyűtartó (egyszerűsítsük automata klímára)
- Külső tükrök, elektromosan állítható,
fűthető, (bal aszférikus / jobb konvex)
- Térdlégzsák elöl a vezetőoldalon.

w a s d 2010.08.04. 15:18:43

@Brunnenthaler:
Persze, pénz, csak a Golf az nem fapados, viszont a KIA hozzá képest igen. Olyan szempontból persze jobb a KIA árképzése, hogyha van 3 millióm, vehetek alsóközepes autót, amivel el lehet közlekedni, de csak 2 légzsák jár, központizár meg nincs. Ha ezek kellenek, magasabb felszereltségűt kell venni, ami 3,3 akciósan + 0,3 a manuális klíma meg pár tényleg hasznos dolog csomagban, de akkor már csak 400.000 az előnye a Golffal szemben, amibe ha megrendeli az ember, ami így már hiányzik a Cee'dhez képest, akkor is 530.000 Ft a különbség, nem 1 millió, ami máris csak a fele, és kb. az egészet visszakapja az ember újraeladáskor, ha nem 20 éves "roncsként" akarja csak eladni.

John Silver 2010.08.04. 15:31:30

@F/:

Abban teljesen igazad van hogy valamivel több extra van a Golfban viszont ez jelentkezik az árban is.
Ha berendelsz egy Cee'd-et LX felszereltséggel 3 299 000 Ft-ért még nagyon extrákat sem kell rendelned hozzá és még mindig 700000 Ft plusszban vagy.
Azért az "Elakadásjelző háromszög" említése mint szériafelszerelés elég vicces....
De egyébként rendben van mindkét autó sztem.
Csak ily módon nem biztos hogy jó ötlet az összehasonlítás, a Golf azért drágább mert Volkswagen, nem azért mert jobb felszereltebb...De ez csak az én véleményem

w a s d 2010.08.04. 15:31:53

Azt meg még nem is írtam, hogy tudom, hogy jók a koreai autók, az utolsó szoci autója óta pl. apám csak koreait vett (városi mini, kisautó, és ha annak lehet venni, akkor alsóközépkategóriás volt köztük), mert mindent összevetve (ár és finanszírozás, kinézet, műszaki tartalom), igaz, hogy a vetélytársak általában a Swiftben, vagy az F Astra Classicban kimerültek, egyedül a kisautók közt jött szinte minden hétköznapi kategóriatárs szóba.

w a s d 2010.08.04. 15:35:29

@F/: A legnagyobb bajom, hogy pl. Hyundai Ponyhoz, egyéb öreg koreai típusokhoz alkatrészt beszerezni drága és nehézkes egy Opelhez, VW- hez, Ladához képest. :D

Danessz 2010.08.04. 15:37:31

@F/: Te ezt nagyon elnézted. Az, hogy az LX-hez azt írják, hogy külön extra csak elírás. És könyörgöm 1 millióért ESP, meg térdlégzsák?

Danessz 2010.08.04. 15:42:29

@F/: De hova tovább, 4.3 millió az EX, vagyis még mindig olcsóbb ~300 000 forinttal, és mégis több extra van benne. Vagy 4,6-ért már EX felszereltségű 1.6-ost kaphatsz.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2010.08.04. 15:58:03

Most egy kicsit magam ellen fogok beszélni, de tény, hogy a KIA eléggé felárazta a ráncfelvarrott cee'd-et. Ha úgy nézzük, még tényleg van olcsó alap, de, ha már elkezded belepakolni az extrákat, gyorsan kúszik felfele az ára.

Én, lassan 3éve, újonan vettem egy 1.4 EX felszereltséget 3.7 misiért, amibe akkor bennevolt:

- 1.4-es 109 lóerős szívó benzinmotor
- digit klíma
- Hűtött kesztyűtartó
- első-, oldalsó- és függönylégzsákok
- ABS, ESP, ASR
- ködlámpa
- magasságban- mélységben állítható elektromos szervokormány
- 4 elektromos ablak (fel-le automata)
- elektromos tükrök
- elektrokróm belső tükör
- esőérzékelős ablak
- bőr kormány, és váltógomb
- könyöklő elől-hátul
- kormányról vezérelhető, 6 hangszórós, MP3-as, USB-s audio
- Napszemüvegtartó a tetőkárpiton
- Automatán záródó ajtók
- 16"-os kerekek 205/55-ös Michelin gumikkal
- Átlag 7,2-7,3 literes fogyasztással (legkevesebb 6... legtöbb 8,8 liter)
- 7év, tényleg mindenre kiterjedő garancia

...azóta semmi baja nem volt a kocsinak, soha sehol nem hagyott ott, és az éves kötelezője mindig megállt 30ezer forintból.

Persze lehet, hogy szerencsés vagyok, de az előtte lévő Xsara-val sem volt soha baj, és a családban lévő 1.2-es Fabia is jól muzsikál. (csak kicsit vastagabban fog a szervizek ceruzája)

w a s d 2010.08.04. 16:02:32

@Danessz:
Akkor nézzük, mi kell a Golfba, hogy az EX- szel kb. azonosan fölszerelt legyen:

"Multi" csomag:
- klímaberendezés "Climatronic"
automata klímaberendezés kétoldali
hőfokszabályzással
- rádió "RCD 510" CD-váltóval
MP3-lejátszás, 8 hangszóró,
6 lemezes CD-váltó, 4 x 20W
- sebességszabályzó (Tempomat)
(Tempomat)
- multifunkciós kijelző "Plus"
77 500 Ft

Ködfényszóró elöl, kanyarodási fénnyel
51 250 Ft

Könyöktámasz elöl, rakodórekesszel
51 250 Ft

Sport csomag, sportülések elöl
bőr kormány/váltógomb/kézifékkar borítás
könyöktámasz hátul, mechanikus állítható
első ülések és gerinctámaszok elöl
77 500 Ft

Az összesen 257.500, vagyis összesen 4.928.000 Ft, szemben a Cee'd 4.399.000 Ft- jával. Vagyis ~530.000 Ft a különbség. Csak nem annyi kb., mintha az LX- et meg a Trendlinet hoznánk közel egymáshoz?

John Silver 2010.08.04. 16:03:28

Talán azért mert komolyabb autó mint ahogy soakn gondolják, nem?
Sokan azt az autót látják benne ami 10 éve volt.
Pedig, hát azért fejlődött a márka az elmúlt években nem is keveset.

Danessz 2010.08.04. 16:11:19

Azért ~500 000-rel többet nem hinném, hogy megérne a Golf, pedig nem jobb az annyival, sőt.
Amúgy én 2008-ban 4 millióért vettem az enyém, Ex lim. + ECS + metálfény. Van benne minden ami szükséges, csak példák:
Automata klíma
Ülésfűtés
6 lufi
4 irányban állítható kormány
Aktív fejtámla
534/1664 liter csomagtér
109 le
Nálam 7,1 fogyasztás
Hidrofób ablakok
Fűthető szélvédő
Elektromosan behajtható, fűtött tükrök
4 automata ablak fel-le
Hűtött kesztyűtartó
ködlámpa
magasságban- mélységben állítható elektromos szervokormány
kormányról vezérelhető, 6 hangszórós, MP3-as, USB-s audio
Napszemüvegtartó a tetőkárpiton
Automatán záródó ajtók
7év gari
És akkori listaára volt 4.3 millió. És akkor volt egy 1.4 3 ajtós fapad Golf 4 millió ha jól emlékszem. Ettől legfeljebb több lehetett, kevesebb nem. És elmentem, megnéztem a Golf Variantot, 4.5-ért gyengébb volt, feleannyi extrát nem tettek belé, és kisebb volt a beltere is. Plusz poén, 30 000 forintot elkértek a KAZETTÁS rádióért.

John Silver 2010.08.04. 16:30:20

Jó autó a mag a nemében a Golf is de nem ér többet egy Cee'd-nél sztem.
Vagyis nem a Cee'd az olcsó hanem a Golf drágább ennyivel.
És még azt is meg merem kockáztatni hogy eladáskor sem tudod realizálni a fennmaradó fél millát mert ezeknek a Kiáknak már nem akkora za értékvesztése mint a régieknek.
És akkor még a 7 év gariról nem is beszéltünk amivel azért eladáskor számolhat mindenki.

w a s d 2010.08.04. 17:10:44

Nehéz kérdés mindent végiggondolva, könnyen lehet, hogy nekem sem érne meg + félmilliót, de azt még mindig nem tartom igaznak, hogy fapados, és gyenge lenne az alap Golf.
Megnézve az eladási számokat, azért elég sok ember mondja azt, hogy megér annyi pluszt.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2010.08.04. 17:16:48

@F/: De neeeeeeeee... Vegyél inkább Dacia Duster-t! Hiszen 5 millióért full bőrös 4x4, és csak 5,6 litert fogyaszt! :DDDDDDDDDDDDDDD

Pfujjj Golf, pfujjj német autó. Éljen a modern ARO. :D

GregHozta · http://ceedclub.hu 2010.08.04. 18:43:54

Na... vettem a fáradtságot és megnéztem ezt a sörnyitós csodát :)

- Az a bőr igazából csak műbőr (kivéve kormány és váltógomb)
- Manuális klíma (még automata sem rendelhető)
- Első és oldallégzsákok (nem is rendelhető függöny)
- Az az 5,6 literes fogyasztás az átlag, ami a 2 literes Sportage-nál 7,1.(sorry, de nem lehet olyan motorral kapni, ami ennyire erőtlen...de nem 8 liter, ahogy Csirke írta)
- Dacia 1300kg ...Sportage 1700
- 4 hengeres 8 szelepes motor
- hátul dobfék (nincs is tárcsás)
- Rendelhető 4 hangszórós rádió
- Rendelhető hátsó elektromos ablak
- Rendelhető ESP

...hááát, őőőőő... szerintem közel nem egy kategória... de még a cee'd-el sem lehet összemérni.

swt (törölt) 2010.08.04. 21:26:58

@F/: "Megnézve az eladási számokat, azért elég sok ember mondja azt, hogy megér annyi pluszt."

Ok azok, akik mar ultek VW-ben. A tobbi kibic meg a lelatorol okoskodik, hogy mi mennyit er.

John Silver 2010.08.05. 08:31:14

@swt:

Nem hiszem, hogy az emberek csak ezt néznék...
A Volkswagen nagyobb márka még szép hogy többen választják, annak ellenére, hogy a közelébe sem ér egy VI-os Golf egy II-esnek...
Nem gyenge és nem fapados de azért van egy két olyan "széria" ami ebben a kategóriában még a Cee'd-nél is vicces lenne nemhogy egy Golfnál(pl elakadásjelző háromszög) ami egyértelműen nem a márka hibája sokkal inkább a hazai importőré.
A Golf nagyobb márka a KIA-nál ez nem kérdés a kérdés csak az hogy akik "ültek már VW-ben" azok látják e azt is ,hogy vannak márkák amiket egy 10 évvel ezelőtt senki sem vett komolyan most viszont érdemes mert egyre nagyobb szeletet harapnak ki a "tortából"....

John Silver 2010.08.05. 10:14:17

@GregHozta:

Igen ettől féltem, hogy bár kétségtelenül a Daciák közt a legpofásabb, de igazából egy komolytalan autó ami igazából semmire sem jó.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.08.08. 10:42:57

A Kia Ceed vagy az hyundai i30 sztem egy nagyon jó autó lett, ne hasonlítsuk össze ezzel a skodával. A klíma émelygő hatása nekünk klímatisztítás után nem, de furcsamód pollenszűrő csere után helyreállt. A klímatisztítónak egy hétig volt jó hatása.

John Silver 2010.08.10. 13:06:43

@Kerti Gábor:

Az biztos, hogy sokkal komolyabb autók mint azt egyesek gondolják.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2010.08.19. 08:05:59

És igen. Éljen a Dacia Duster, ami csak 5,6 litert eszik, és mindenben veri a KIA cee'd-et. :DDDDDDDDDDDDDDD

totalcar.hu/tesztek/2010/08/19/aki_teheti_ne_ezt_vegye/
süti beállítások módosítása