Kandisznók szerelemből másznak a platóra

  2010. május 20. - ommm Címkék: nissan navara

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

navara 10

Tán innen eredeztethető az a hazaértem-érzés, amit egy pick-up kabinjában érzek. Mondjuk a férfiak jelentős hányadában megvan ez, hiszen – ha figyelmesen szétnézünk – temérdek Navarát, Rangert, Hilux-ot vagy L200-ast látunk a forgalomban. Persze ne feszegessük most a kérdést, hogy tényleges szükségből, vagy csupán nagyzolásból. Vagy mert ragályos

Mai tesztünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr792017317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gnme 2010.05.20. 09:34:06

mire lehet ezt használni? raklapos lángvágott anyagra? á nem. szálanyagra? á nem. családi autónak (öt személy) á nem. lószállító(fasz_állító) autónak, arra jó horoggal meg lóutánfutóval. azt melyik parasztnak van itt még lova? ..már abból is kolbászt csináltak. nagy a szegényeség.

sufnyi 2010.05.20. 09:40:23

Mondjuk tesómnak vadászatra kua jó lenne, de szerintem kuvára sajnálná a fényezést az erdőben. Amúgy tudnák neki munkát találni.

mükkemakk 2010.05.20. 09:49:49

Hőlégballont szállítani tökéletes lenne, jetskit, csónakot húzni is. Terepre sajnálnám kivinni.

Ciri 2010.05.20. 09:50:51

Jön az Amarok.
Kellett egy ilyen emlékeztető a népnek, mint egy falat kenyér.

:))

ezerjo 2010.05.20. 09:51:14

reméljük ezen többet dolgoztak, mint az előző generációs Navarán és nem jönnek elő 100.000 km fölött olyan szériahibák, amikre vagyonokat kell költeni, ha még járni akarsz vele. Több ismerősömnek, és nekem is ilyen van, de azon kívül, hogy szép, kényelmes, és erős, tényleg csak vastag pénztárcájúaknak ajánlom, mert a gatyátok rámegy. A Nissan központ pedig pofátlanul flegma a problémakezelésben.

Krisi 2010.05.20. 10:00:11

na megmondom előre mit fognak mondani a többiek

Dennis: a Minimben ennél több hely van, jut eszembea múltkor el kellett vinni lakatoshoz...

Tie: ilyen szarokat szoktam kihúzni a sárból a Ződ Szörnnyel (úgy, hogy azon kopott slick gumi van és épp a négykerékhajtás se működik), fostaliga mind

Ubul: ez a köcsög tót még mindig itt firkál, bazmeg? ilyen béna írást persze ki más írna...

Pickapu: ismerős nekem ez a kocsi, de nem tudom honnan. azt hiszem a szomszédét már próbáltam tavaly eccer, passz. biztos jó autó így ránézésre, egyszer majd szeretnék egy hasonlót.

Gyuszi Bácsi: nincs benne oldalvese légzsák, én ilyenbe nem ültetném a családomat.. :)

Csumpi Hálidély: pont olyan az indexrelé mint a Nysámban, beszarok! kár, hogy ez 30 év múlva már sehol se lesz...

mlt3: mégegyszer azt mondja valaki hogy ezeket direkt csinálják szarra azt fellógatom egy fára! nincs tervezett avultatás értsétek már meg! ja, és ez németországban pont 34 123 euró, nem annyi mint a cikkben szerepel, ki kéne javítani

Shadowbull: nincs igazad, ez nem igy van, tevedsz, nem artana utana nezned

sb

rocko: a quattronak sokkal jobb a hajtási rendszere, ez egyértelmű.

gnme: inkább meghúzom a demizsont, az legalább meglátszik bazmeg...

remélem nem hagytam ki senkit :)

gnme 2010.05.20. 10:04:46

@Krisi: szerintem dobjál be valamit :-)

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.05.20. 10:06:58

"Nyitok egy tisztességes, cukormentes pálinkafőzdét, hadd legyen már a boltokban rendes, valamirevaló főzet is, ne csak ez a sok húgylé pancsolt trógerság."

Ejj de nagy a szád barátom. Ha tudnád, hogy egy jó minőségü pálinka tisztességesen leadózva, ahogy boltban illik árulni, 5-6 esetleg 8000 forint literje és évi 100 litert tudnál eladni mert már van legalább 7-8 prémiumfőzde(Panyolai elixír, Rézangyal,ecetera) és bebaszni nem abból fognak a népek, egyből pancsolt szart csinálnál, vagy gyümölcsből zugfőznél adómegkerüléssel mert nem maradnál életben, oszt a navarrád rádrohadna, mert a kötelezőjét sem tudnád miből fizetni...több alázatot.

gnme 2010.05.20. 10:12:15

De ugye magyar pálinka lesz (nem brazil paprika)?

Zorgo 2010.05.20. 10:15:50

Thaiföldön mászkáltunk ilyen terepjárókkal.Ott fillérekbe kerül, nincsen rá adó,áfa.Asszem 4 milla környékéért elhozható.Mindenki ilyennel jár.

esef 2010.05.20. 10:16:38

@Krisi:
dr.oid és a hőskölteménye miért maradt ki?

Krisi 2010.05.20. 10:18:52

@esef: bocs, de nem tudtam hirtelen egy költeményt rögtönözni :)

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.05.20. 10:40:42

@gnme: Csakis magyar pálinka az Aldiból és szigoruan őstermelőtől. Valszeg fűszoknyás lányok lesznek a pénztárnál.

gnme 2010.05.20. 10:45:10

@Abszorpciós diverzifikáció: ha fűszoknyásak lennének még el lehetne viselni .. de ebben a kisvárosban ahol lengeti a fa*om a szél, olyan randa fogatlan kövér kielégítetlen életunt macák vannak a pénztárban,, rossz rájuk nézni.
Kivéve ha az asszony vezet, olyankor megszépül a világ :D

Jamesblond 2010.05.20. 10:49:49

Hát ez az, hogy egy ilyen gép az amcsiknál 4 mill körül mozog. Ebből is látszik, a gyár nem kér érte őrült sokat. Ha nálunk is 4 mill lenne az új, meg 2 mill egy 4 éves, hogy a viharba ne ilyennel járnék. Mindenki a platóval jön: A Thaliának is hatalmas csomija van és vannak olyanok, akik évekig csak a TESCO-s szatyrokat teszik bele. És? Akkor vegyen kisebbet? A pick-en ott a plató, ha hátulról elgázolják a családot, tompít. A töréstesztes csillagok meg BRUHAHA! Az ilyen méretű autókat mindig lehúzzák, mert gázoláskor a medencecsontot töri, nem a bokát. Lásd Q7 vs FIAT 500:)
Szóval:
"Mire kell motor? Meghalsz!"
"Mire kell 200 lóerő? 130 a max!"
"Mire kell Pick-up? Paraszt vagy?"
"Nem jó a dízel! Drága, télen nem indul!"
"Nem jó a benzines! Sokat eszik!"
"Kicsit vegyél, tudsz parkolni!"
"Ne vegyél kicsit, meghalsz!"
Szóval bármit veszünk, minimum két oldala van a dolognak. De: Amíg a Pick-ek 100 lóerővel bóklásztak megbízhatóbbak voltak. Ezek a mai erőgépek ki-kihúzzák a pénzt az ember zsebéből. De ez az új Navara (is) tetszik nekem (is).

ommm 2010.05.20. 10:51:58

@Abszorpciós diverzifikáció: Annyi zsetonról beszélünk, amennyinél már csak hobbi a pálinkafőzés. :)
Ez alap.
Van borász a családban, nagyjából tudom, hogy mennek a dolgok :)

gnme 2010.05.20. 10:57:27

@ommm: nyamm, finom a törköly is mi? :-) Naná.

lacza87 (törölt) 2010.05.20. 10:57:52

@Krisi: mlt3 már swt egy jó ideje, le vagy maradva, mint sorhat keresztben ügyben is:)

1kutya 2010.05.20. 11:06:02

@ommm: vote-ból kimaradt, hogy: "már van":D

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.05.20. 11:08:35

Az a baj,hogy ezeknek a Nyavajáknak mindig beszarik az üzemanyagellátó rendszer.

Intergalaktikus lúzerszopás fénysebességgel.

1kutya 2010.05.20. 11:09:24

@gnme: például kiviszek egyszerre 20-25 zsák vetőmagot a fődvégére bazmeg oszt nem kell a teriossal 3-4-et fordulni.
meg felcseszem rá az 500l-es gázolajtartályt és nem kell a traktorosoknak 2-3x odafordulni a 10km-re lévő benzinkúthoz, elbaxva napont 1-2 órát, hanem addig is tudja a dógát csinálni...

soroljam?

gnme 2010.05.20. 11:09:29

@1kutya: heló! Miújság felétek? Nálunk Lizi reggel megtépte Marcit. Beleharapott a farkába és végighúzta az udvaron. Az meg mint a gyalogkakukk kapart összevissza :) nőuralom van :D

gnme 2010.05.20. 11:10:47

@1kutya: sorolhatnád, mert nem igen (=igen nem) tudom felfogni a kocsi értelmét. Pláne ha rápillantok az árcédulára.

Progi 2010.05.20. 11:14:51

Nekem erős előítéleteim vannak ezen gépek vásárlóiról. Az önértékelési gondokkal küzdő, bajszos 50-esektől kezdve, a 20 éves gagyivagányokig bezárólag. Utálom őket a forgalomban, azért mert fél méterrel magasabban ülsz, attól ez még soha nem lesz presztízsautó. Balesetveszélyesek a személyautókra, főleg a gallytörős fajta (minek a gallytörő ha félted az erdőbe?!) vicc az egész! Én meg úgyis Toyota párti vagyok, a Nissan egy bizsu lett (Renault házasság). Soha nem kéne!

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.05.20. 11:14:52

@Krisi: hát ezen majdnem bef.stam, akkorát nyerítettem :) Főleg a 34123 eurón

1kutya 2010.05.20. 11:19:52

@gnme: nálunk most a Bundás tépte úgy meg a Tappancsot, hogy van egy 5 forintosnyi bőrhiány a fején:)

gnme 2010.05.20. 11:22:08

@1kutya: hehHHH'át király :) bírom mikor majd megölik egymást aztán ha előveszek egy kutyakekszet a zsebből, hirtelen megállnak, mint a filmekben :-)

1kutya 2010.05.20. 11:22:30

@gnme: 2 évesen, 40ezerrel vettük 3+áfáért (amit visszaigénylünk természetesen). nekünk simán megérte az árát (venni kellett még rá egy garnitúra normális terepgumit, oszt sanyi).

1kutya 2010.05.20. 11:24:45

@gnme: ézek meg ott verekszenek mellettem, de ha felemelem a kezem, minkettő kussban elvonul a színbe valami gép alá és csak messziről méregetik egymást (persze ha otthagyom őket megint jön a perpatvar):)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.05.20. 11:24:46

SSangyong Actyon?
egy autós műsorban mindenben kenterbe verte a többi pickup, egyedül egy kategóriában győzött: a legpakolhatóbbnak bizonyult (ráfér egy raklap)

Mal 2010.05.20. 11:27:39

No.
Egy baátomnak van egy ilyen:
www.imcdb.org/images/116/413.jpg

2+2 ülés(a hátsó kettő csak stoki),elöl gallytörő, a tetején kívül be van csövezve,mert vasat szállít vele. No AZ pickup, és kap is rendesen.
Bár mikor vezettem, az első dolog,mivel szembesültem, hogy megforduláshoz úgy egy Tesco-parkoló kell, meg rendszeres fekvenyomás a kormány miatt... :D
De feelingben üt, én MUNKA miatt van. :) Na elé nem kanyarodik ki semmi. :)

gnme 2010.05.20. 11:30:05

@1kutya: mosta izé'.. nemrég írt róla a totalcar, a fosvágen akar egy teherpikapot kihozni amin raklap elfér. Nekem a raklap méret a lényeg. Sok kiba*ott vasat szállítok keresztül kasul mindenen aszt szétba*a a kocsi rakterét, ha nicsenek ezek az alátétfák.
Kíváncsi leszek az árára, mert ha bepozicionálják ők is a nyolcmillióba, ebben az országban divatterepjáró lesz belőle az elkövetkezendő hat évben. Nemtom van-e annyi eszük, hogy kelet európát is piacnak tekintik. Még.

butschq 2010.05.20. 11:40:15

@Krisi: :D azta
szépen összefoglaltad:):)
még annyit hozzátennék, terepre vagy simson vagy niva
amúgy meg szergej
:)

kafferbivalybalamber 2010.05.20. 11:40:25

@1kutya: Szerintem egy másik pötty is kimaradt a szavazógépből:
"Kandisznó vagyok."
:)

alexis-machine 2010.05.20. 11:41:42

www.youtube.com/watch?v=XfyEpmQM7bw&feature=related

Ez sokkal inkább yeeee-haaw verzió, vagy akkár már a Green River.

Hilux94 2010.05.20. 11:45:05

Szórakoztató ez a nyivákolás a merev híd, laprugó, blabla miatt. Egy 2007-es 1.6 Corollából ülök át a merevhidas Hiluxomba, és se a pattogást, se a borzalmas imbolygást, stb nem veszem észre, pedig a többi autós feje kábé a tökömnél van, a felnin meg MT gumik. Teljesen szgk.-szerű a vezetési élmény. Mondjuk azt pontosan érezni, hol lopták ki az anyagot az autópályákból, hol alapoztak részegen a melósok. :)

És mire lehet használni? Bármire, amitől féltitek a csicsás szappanos-dobozaitokat, és bármikor, amikor ti otthon remegtek az eső/szél/hó/jég/só/árvíz/stb miatt! Mindig van hely, nem kell bűvészkedni a pakolással, és terepen elviszek egy tonnát vagy 9-10 embert.

A Navaráról annyi rosszat hallani a hozzáértő szakiktól, hogy köll a fenének... Mondjuk a Dél-Afrikában összeszerelt új Hiluxokért sem állnék sorba. :)

butschq 2010.05.20. 11:46:39

@Abszorpciós diverzifikáció: te én nem akarok beleszólni, de mi lenne ha a 8000 ft-os pálesz helyett lesétálna a sok hülye a kertre, összegyűjtené a gyümölcsöt, és kb 1000-1200 -é lefőzetné bérfőzdében
akkor a sajátját issza a magyar
ja a városiak...
nálunk rengeteg debreceni, és nyíregyi panellakó főzet. van rokonság falun

Z o z ó 2010.05.20. 11:47:34

1)marha jó volt a cikk
2)Törésteszteken lehúzzák mert nem nyelik el az energiát normálisan,
DE a való életben ha az embernek van egy pickupja és ütközik akkor abból azért ő jön ki jobban hacsak nem egy másik mozgókalapácsot talál el.(amire azért kicsi az esély,kivéve a pickuptalálkozón)

Krisi 2010.05.20. 11:52:37

@lacza87: hoppá, tényleg lemaradtam valamiről, nekem fel se tűnt. de majd most figyelni fogok

azt meg remélem mindenki észrevette hogy a pikápnak az a rendszáma hogy LáRVa.

Gyarló Hintaló 2010.05.20. 11:55:36

nálunk egy b2500 szolgál. 7 év 150e km és semmi gond. terepen is használva van, kimenne a világból. tetszik a navara is, szívesen kipróbálnám.

nyomultam l200al is, haveréknak túl a félmillió kilométeren és még megy, mondjuk a turbó kicsit bevan halva és nincs egy ép elem a kocsin, igazi rat-pickup, túlélt már egy találkozást a pirostrolival, meg egyszer elzúztunk egy őzikét 110-el, aki egyenesen a vadrácsra ugrott (tudta hol a helye)

ez a micsu egy igazi jelenség, biztos felismeritek mert talán ez az egyetlen az országban aminek le van szakadva puttonyáról a hátsóablak, meg a fellépő, meg az eleje meg minden.

igazi igáslovak ezek, nem mellesleg a biztonságérzet amit adnak, nekem az jön be, meg sávváltásnál is mindenki előzékeny, főleg ha jó vastag a gallyrácsod.

egy vidéki paraszt.....

1kutya 2010.05.20. 11:56:21

@gnme: ennek is van prosztó verziója sima pickup néven, alig használtan már gombokért lehet kapni (mi is csak azért nem olyat vettünk, mert após olyan mindenes autónak is használja). sztem nézz szét a használtpiacon (bár azokat valszeg többet ütötték vágták, míg egy ilyennél nagy a valószínűsége, hogy életében nem látott földutat, mint ahogy a mienk sem).

Gyarló Hintaló 2010.05.20. 12:01:21

most nézem a képeket:
29es kép

"Kicsit fontosabbak annál, hogy így el legyenek rejtve, az ülésfűtés gombjairól nem tudni, melyik állásban fűtenek jobban"

kábé ránézésre megmondom, hogy felfele fűt jobban mert vastagabb a fehér csík fent mint lent....

Jamesblond 2010.05.20. 12:02:14

@Progi: Mostanában azon gondolkodtam, milyen szóval lehetne egyszerűen, röviden-tömören jellemezni a mai autókat, amik drágák, csillognak, erősek, takarékosak, szépek, puncimágnesek, csak éppen ha futásteljesítményről beszélünk akkor visszamentünk az 50-60-as évekbe. Hát persze! "bizsu":D Ahogy mondod! Meg igen: A világ egyik legjobb autóit gyártó cég (NISSAN) miért szállíttat váltót, meg különféle erőátviteli alkatrészeket a Renault-val?! Aki ezt tudja, sajnálja is. Biztos többet eladnának Navarából is ha pl Patrol erőátvitele volna.

Jamesblond 2010.05.20. 12:05:37

@Progi: Mostanában azon gondolkodtam, milyen szóval lehetne egyszerűen, röviden-tömören jellemezni a mai autókat, amik drágák, csillognak, erősek, takarékosak, szépek, puncimágnesek, csak éppen ha futásteljesítményről beszélünk akkor visszamentünk az 50-60-as évekbe. Hát persze! "bizsu":D Ahogy mondod! Meg igen: A világ egyik legjobb autóit gyártó cég (NISSAN) miért szállíttat váltót, meg különféle erőátviteli alkatrészeket a Renault-val?! Aki ezt tudja, sajnálja is. Biztos többet eladnának Navarából is ha pl Patrol erőátvitele volna.

lacza87 (törölt) 2010.05.20. 12:12:52

@kohlenbrenner: 1000/liter fölött van (volt 2 éve) csak az adó
@gnme: Nem tudom hogyan pozícionálja majd itt a VW, de Argentínában szinte pontosan ugyanannyiba kerül mint egy hasonló kivitelű és felszereltségű Hilux.

lacza87 (törölt) 2010.05.20. 12:19:32

@Jamesblond: Mondjuk azért mert a Renault nélkül talán a Nissan már pár éve a múzeumben lenne?
(ha 2x ment el ->blogmotor)

butschq 2010.05.20. 12:21:46

@lacza87: hülyeség
mi átlagárban 1200ért főzetünk
abból (apa pontosabban tudná) 6-700 az adó
lehet most 800

Rocko- 2010.05.20. 12:25:44

@Ciri: na arra azért kíváncsi vagyok.
elvégre a csili-vili pickup nagyon saját környezetében nem életképes.

ommm 2010.05.20. 12:37:29

@Gyarló Hintaló: Csak ezt a vezetőülésből nem így látod.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.05.20. 12:46:57

@kohlenbrenner: Nem vettem beszólásnak(ebből éltem egyetemi éveim alatt 5liter ablakmosóból 4 liter tisztasze jön le:) ) , csakis a cikkírónak reagáltam arra, ha valóban boltban eladható(tehát nem feketén) MINŐSÉGI pálinkát akar, akkor abból bizony nem fog megélni, mert a népek nem a nézegetni, meg szagolgatni és arról társaságban beszélgetni veszik, hanem picsarészegen egymás torkának esni 30-40 év elkeseredett házasság után(legalábbis 95%ban). De azóta Omm már kitisztázta magát:).

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.05.20. 12:52:02

De hogy magamon kívül is hozzam a szokásost: Ebben az évszázadban még megtekinthetőek lesznek a friss ítéletek ,vagy lehet gondolkodni egy konkurens,jól működő, nem az üzemeltetőkért hanem az olvasókért lévő népítélet beinditásán? OMM????????????????

ommm 2010.05.20. 12:53:38

@Abszorpciós diverzifikáció: Küldj pontos hibaleírást légyszíves a privát emilcímemre, csak úgy tudjuk a fejlesztők elé tenni hibabejelentőt. Köszönöm.

Nyegleo 2010.05.20. 12:58:06

@Abszorpciós diverzifikáció: itt van: nepitelet.hu/autok/friss/ amit a Népítélet oldalán az alsó sorban a Friss ítéleteknél találhatsz meg.

gnme 2010.05.20. 12:58:38

@1kutya: á nem kell nekem ilyen autó.. nekem izé kéne (pé-vel kezdődik:D) .. olyan platós amin hatos szálakat kissé feltámasztva el tudok akárhonnét hozni. Annyit fizetek a szállítmányozásért hogy megérné ilyen autót is tartani.

Most egy "hozzáspaniferezett lemezoldalfalú" relatíve nagydízelmotorú egységet használok .. azzal nyomom a pályákon. Sajnos minden cég ge*ipesten vagy dunántúlon van aki anyaggal el tud látni, így kénytelen kelletlen szállítmányozni kell a kurens anyagokat a halál fa*áról. (tehát nem nagykátáról,ami innen 25km) :-)

lacza87 (törölt) 2010.05.20. 12:59:43

@kohlenbrenner:
Légy szíves olvasd már el ezt (5. oldal):
www.vam.hu/loadBinaryContent.do?binaryId=27877
(mert ugye átlag emberről beszélünk adóelkerülés esteleges lehetősége nélkül)

butschq 2010.05.20. 13:01:39

@Abszorpciós diverzifikáció: na örülök, mert nem beszólni akartam. a kereskedelmi eladásra szánt pálinka tényleg drága, magasabb az adó, bele kell kalkulálni a gyártó főzde nevét, üvegárat, na meg hányszor nyert páleszfesztivált a lovagoknál:)
de aki olcsón akar pálinkázni, és még mondjuk minőségit is, csináljon cefrét (helyet meg lehet oldani), bérfőzdében kifőzeti jóval kisebb áron, jóval több mennyiség lesz (két hordóként-nekünk 400 literes az üst azért ezt az egység- 15-20liter van már jó, némi ráadással 30-35liter is meglehet)
és akkor olcsón minőségit.

butschq 2010.05.20. 13:05:27

@lacza87: ö még mielőtt nekiugrunk egymásnak tisztázzuk, hogy bérfőzés, vagy kereskedelmi főzés.
mert én az előbbit hoztam érvekkel az utóbbi ellen(mármint hogy hülyeség megvenni, mikor lehet csinálni)
nem állítottam hogy a kereskedelmi főzés 1000 ft, az a bérfőzés

1kutya 2010.05.20. 13:08:18

@gnme: vegyél egy mozdonyt, meg egy kiselejtezett vagont:D

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.05.20. 13:14:39

@Nyegleo: Igen valóban, megtaláltam és amikor belépek véletlenszerüen vannak februártól májusig ítéletek(de ezt sztem ti is tudjátok)..Tudom hogy az utolsó 90 nap ítélete, de nincs sorrendbe rakva én meg nem fogok bogarászni visszamenőleg 20 oldalt hogy melyik jelent meg pl ma május 20-án. Kb 1 hónapja szar, nem megy Fájerfoxon Ekszploreren és Árián sem... De ezt nem csak én jeleztem már.

lacza87 (törölt) 2010.05.20. 13:17:53

@kohlenbrenner: Olvasd már el légyszi azt a szerencsétlen doksit: 541. jogcím "bérfőzés keretében előállított pálinka legfeljebb 50liter/fő/év mennyiségig: 138 050Ft/hl" ez=1380/liter, a többi kombó még drágább.

butschq 2010.05.20. 13:29:22

@lacza87: :)
hát ha a papír azt mondja, akkor azt mondja.nem veszekszem
ha annyi akkor annyi
de ha 1380/liter, arra még fa(gáz kinek mi), munkadíj...
(ezeknek a netes szaroknak nem hiszek, otthon megnézem majd a bérfőzési naplót, mennyi díj van számolva)
...

R242 2010.05.20. 13:39:56

Jók ezek! :) Szeretem! :) B2500-tel gurulok, az is jóságos. Ha nem nyomom akkor 8-9 literrel elmegy. És tényleg nem szabad ezekkel rpeszteni, mert soha nem állsz meg. A hátulja kitör, és gondolkozhatsz, hogy az oszlop, vagy a szembe jövő autó a cél. Egyik se. Csak okosan. Az új tdci stb. motorok alul nagyon gyengék, 2500rpm-től húznak igazán. A régi, mechanikus adagolók sokkal jobbak, viszont "csörögnek".
Ami még probléma, nagyon rövid a váltó, 160-nál már leszabályzás környékén vannak. Ezekkel nem érdemes gyorsan menni. +tessék kultúráltan közlekedni, akkor nem néznek "parasztnak". :D
+mégvalami: demszky remek útjaira csak ezzel!!! Egy jó autót nagyon sajnálnék, a rosszak pedig széthullanak. Így is kerülgetni kell a sok kátyút. Köszi gabi, ügyes vagy, törném le a kezed! :D

1kutya 2010.05.20. 13:42:08

@kohlenbrenner: egyébként jól emléxel, 800 lehetett az, csak tényleg 2-3 évvel ezelőtt. @lacza87: tudja jól, sajna lassan 1500 felé járunk (állítólag idén is emelni akarnak rajta):(

még mielőtt: évente 100-150l szilvát és 30-50l törkölyt főzetünk.

Nyegleo 2010.05.20. 13:47:14

@Abszorpciós diverzifikáció: nekem pont jól jelent meg, és az időpontra kattintva tudsz rendezni. De ettől függetlenül jeleztem a supportunknak, remélhetőleg jó lesz hamarosan.

lacza87 (törölt) 2010.05.20. 13:49:05

@1kutya: Én is onnét tudom, hogy két éve főzettünk és már akkor 1000 fölött volt a jövedéki. Azt hiszem ezt kellőképpen kitárgyaltuk.

Ciri 2010.05.20. 13:49:17

@Rocko-:

Nem csak csili-vili lesz.(ha erre gondoltál)

Kurblis ablakos, hátsó lökhárító nélküli bázis modell is létezik (sőt, fekete lökhárítóval :D)

image.motortrend.com/f/we-hear/spied-volkswagen-amarok-single-cab-hits-the-snow-sans-camo/32322207+w527+st0/2011-volkswagen-amarok-single-cab-front-three-quarters.jpg

butschq 2010.05.20. 13:50:10

@1kutya: ritka pillanatok egyike: na most lehet igazat adok nektek, tavaly még tuti 1200 körül főztünk, akkor én is töltöttem ki bérfőzési lapot, ebben az évben finomítást nem csináltam, így pépört sem töltöttem
szóval elmaradt tudással arcoskodtam
elnézést akkor (a kecskézést is beválalva:) )
évente 200liter:) mit szólnál ha naponta látnál annyit lefolyni:):P

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.05.20. 13:56:45

@Nyegleo: Aham megtaláltam a megoldást. Kicsit macerás de legalább megy. Szóval belépek rákkatintok az időpontra megint véletlen rendezéss... aztán vagy kétszer kattintok még utána bejön.

1kutya 2010.05.20. 13:58:42

@kohlenbrenner: semmit! jól keresnék vele:)

kacérkodom egyébként a gondolattal, most készülök venni még vagy 5ha-t, de gyakorlatilag csak gyümölcsnek, szőlőnek jó terület (úgy is hívják, hogy Barackos). építeni kéne hozzá egy szeszfőzdét (nincs a környéken, igény lenne rá):D

butschq 2010.05.20. 14:07:56

@1kutya: nálunk (szabolcs megye) meg már több is van, mint amennyi kellene:) bár az előző rendszerben apa mondta, minden falunak (tsz-nek) volt egy, mára kevés maradt fenn. nálunk van a faluban a miénk(bököny), a szomszéd város (téglás), érpatakon (kereskedelmi zsindelyes néven), fehértón, szakoly, kálló és ez csak a 25 km-es vonzáskörzet.

Hilux94 2010.05.20. 14:09:27

@lacza87: Argentinában totális Hilux és Ranger hegemónia van, ebben a VW nem sok vizet fog zavarni...

1kutya 2010.05.20. 14:17:00

@kohlenbrenner: tudom, gergelyiugornyai származék vagyok, érpatakon meg pár hónapja voltam a zsindelyeseknél tárgyalni. fater pl panyolán vagy jándon főzet.

én most apósékra (bihar, berekböszörmény) gondoltam! ott például a legközelebbi csökmőn van (30km).

egyébként meg, csak neked:

Balkány, Biri, Bököny... (a többit tudod):-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

butschq 2010.05.20. 14:23:00

@1kutya: ej:) látom ismered a mondást
(megjegyzem Birit Balkány előtt mondják, úgy ütemesebb)
-Biri Balkány Bököny, f....m a... :):):):):):)-
ugornya jó hely:) oda szívesen visszajárok. inni:P:)
de az atlantika sem rossz

lacza87 (törölt) 2010.05.20. 14:29:36

@Hilux94: Ha egyelőre csak ott forgalmazzák az Amarok-ot, akkor milyen árakat hasonlítsak össze? Másról meg egy szót nem írtam.

Rocko- 2010.05.20. 14:35:59

@Krisi: igen. :D
vagyis nem.
a quattro jó dolog, de se nem terpejáró, se nem teherató. még a Q5/7 se, azok SUV-ok.
ami alatta van, a TorSen, az jó dolog, kérdezd csak meg Tie-t. csak ugye egy önhordó autó alatt nem sokat ér terepen. nem arra van.

Dennis01 2010.05.20. 14:53:36

@Krisi: Hmm, milyen jol kivesezted a gyakori kommentezok egy reszet... :))
Amugy hibaztal, en mindig ekezet nelkul irogatok... :DD
Ha valasztanom kene munkajarmuvet, biztos nem ilyet vennek. Egy 80-as evekbeli Toyota Hilux, mondjuk abban a konfiguracioban, amilyen Marty McFly-nak volt a Vissza a Jovobe filmekben: www.imcdb.org/images/003/742.jpg

Vagy egy jo kis Landy...

gnme 2010.05.20. 14:58:35

@1kutya: én egyszer nagyon felmérgeltem magam, mert pálinkafőzőt kerestem a környéken (mondom mielőtt kifőzetjük összehasonlítom az árakat) és nincs benne az ájgóban a pálinkafőzők térképe .. egyszerűen az nem fontos hely szerintük. Húú nagyon felba*tam magam rajta, de komolyan. Be is jelentettem hibaként(!) névvel címmel mindenhogy.

BOTRÁNY.

..majd nézzétek meg, a most kijött primóban sincs benne a pálinkafőzők helyzete.
Alapdolgok ..azok NEM mennek a topmapéknál sem.

vagy .. hogy "pt"-t felidézzem, a rétifarkas utcát nem találta (zsákutca)

.. az alapdolgok azok nem mennek.

1kutya 2010.05.20. 15:10:15

@kohlenbrenner: no akkor ha jársz arra, akkor ugornyán menj be a Fekete kocsmába, hivatkozz rám és a fater megkínál egy kupica jóféle beregi háziszőttessel:)

1kutya 2010.05.20. 15:12:12

@gnme: hát ez tényleg dühítő tud lenni! ennél már csak az lenne a nagyobb probléme, hogy a kocsmákat kihagynák:D

egyszer mondta egy ismerős, hogy ő azt se bánja, ha lefagy az összes gyümölcs, csak a kocsmáros meg ne fagyjon!:DDD

Dennis01 2010.05.20. 15:15:05

@1kutya: Ejnye, egy autos blogon ennyi iszakost... :DDD
Csodalkozom, hogy a palesz emlitesere nem jelent meg Stohl Buci... :DD

dr.oid 2010.05.20. 15:28:25

Bolti húgylé na ezt a Mamaféle Pálinkára nem merném állítani. Elneveztem Oma's Supersaftl-nek mert Mama (pontosabban a Zasszonyé) gondosan válogatott saját termésű (bio:)))gyümölcsből cefrézi, bár gyümölcsei nem a legzamatosabbak a gyengébb talaj miatt, de nem hulladékot és rohadt vacakot használ fel. Mama féle előírás alapján főzi a főzőmanus a főzdében majd Mama ballonban tárolja és onnan porcijózza mintha a legdrágább Remy Martin lenne. Elöljáróban a Zwack féle agyondícsért Vilmos gyönge limonádé. Az ember megszimatolja Mamaitókát és érzi a gyümölcsös illatot. Belekostól, forgatja a szájában és tényleg jóféle gyümölcspálesz, ámha lenyeli, garantált a fertőtlenítő hatás bármely egyiptomi nyavalyára. Lángtenger indul el a gyomor irányába a nyelőcsövön keresztül. A pálesz úgy üt mint Mike Tyson fénykorában. Nagybátyám és felesége majdnem belepusztultak egy kupicába. Ezért csínyján bánok vele, inkább gyógyszerként, alkalomadtán gyorsítóként fogyasztom, mert nem szeretnék idejekorán a Nagy Magyar Zsírmájúak díszes társaságába tartozni...

A zerdész, zigaszi vadász autójárul: vannak ugye a díszfaszok százezres Zeiss távcsövekkel, csodapuskával, éjjellátóval, G Mercivel, nagyobb pofával mint lő- és szakismerettel és vannak a hardcore fazonok akik arról ismerszenek meg, hogy néha kilóg a kapanyél a szájukból, redvás a kocsijuk és leginkább Hilux, büdös a ruhájuk (mert a vad megérzi még a mosópor és az öblítő illatát is, nemhogy a kölniét), állandóan azt hallja az ember tőlük, hogy így gurult a disznó, úgy visított a malac, fröcsögött a vér a kukoricásban, ez a lőszer jobban expanzív, SteyrMannlicherMauserTikkaBrowningBerettaPerazzi, röpködnek a levegőben a különféle űrméretek, van legalább 100 késük, bicskájuk, tőrjük, jót kúrtam a lesen, szartam a csalitosaban közben jött a kapitális bika, eltaláltam de nem találtam, én segítettem a balfasznak, elbasztuk a hajtást stb.stb.stb. Namost vannak ezek között is ultrahardcore arcok akik Nívával, UAZ-zal, dobozos UAZ-zal, GAZ-zal nyomják, ha ezek csődöt mondanak lovaskocsival mennek, vagy lánctalpas erdészeti szörnyetegtraktorral rángatják ki a tengelyig sárba ragadt ruszki vasakat. Akad aki kifejeli az oldalablakot annyira megdől a verda. Szovjetúnió hőse kitüntetést adományoznék minden ilyen gépkocsinak kapásból mert elképesztő min mennek keresztül, mit bírnak szerkezetileg. Dobozos UAZ szinte pofával előre zuhanva, 45 fokban megbillenve jött ki a rézsűből gond nélkül. Azon is csodálkozom, hogy nem kapnak nyakcsigolyatörést, porckorongsérvet az utasok, mert a betonkemény a rugózás jellemzésére nem elég erőteljes kifejezés. Láttam lőállást is csináltatott búvónyílással a tetőre, lehet, hogy Czinege elvtársé volt régen a gép, bár ő jobban preferálta a helikopátert:D

1kutya 2010.05.20. 15:35:12

@dr.oid: igazságod vagyon és jólett!

rajGAZ forever:-DDD

1kutya 2010.05.20. 15:38:50

@dr.oid: az erdészeti traktorok meg zömmel nem lánctalpasok, hanem olyan törzskormányzásos csehszlovák közelítőgépek. a nevére nem emléxem, régen volt az erdészeti technikum (20év), de lehet van itt valaki odaátról, aki meg tudja mondani.

dr.oid 2010.05.20. 15:51:19

@1kutya: amit láttam akkora volt és ha jól emlékszem olyan zöld volt mint egy John Deere, gumibetétes lánctalpai voltak mint a modern harckocsiknak, rendes kormánya azzal a különbséggel, hogy nem fordult még egyet sem és teljesen úgy viselkedett mint egy tank botkormánya csak tekerni kellett, klíma, GPS, korszerű fedélzeti elektronika... Hathengeres turbódízel motor hajtotta és elment minden retkes, dagványos, sáros, felázott erdei úton. Szerintem ez nem erdészeti munkagép, Rába Steiger kinézetű és kormányzású rönkvontató és egyéb célgép, hanem inkább egy brutális lánctalpas mezőgazdasági vontató lehetett.

dr.oid 2010.05.20. 15:54:50

folyt.: Amit a vadföldeken, szóróknál, egyéb hasonló helyeken is használtak.

evil. 2010.05.20. 15:56:36

@Gyarló Hintaló: Nekem is elsőre feltűnt, de ennyi legyen a legnagyobb baja a cikknek :D

gnme 2010.05.20. 15:56:37

@1kutya: ezek alapvető dolgok és ezek sincsenek benne a térképben.

De tok jobbat is,,, benzinkutak. Ugye .. van az embernek arany molkártyája, lehúzzák azt kész, fizetni később kell majd.

Fogytán az üzemanyag, nosza nézzünk kutat a közelben. (lakóhelytől 250km-re vagyunk ismeretlen területen) Mol kút, rendben, menj oda. Odamegy. Azt a kút nem mol kút. Tökmás embléma van rajta.

Azt vidéken vagy, megkérdezed .. hátt öcsémuram a legközelebbi kút a hatodik faluban van, itt ez van szt' kész. Kó kő benzin genya, mit ge*izel?

Alapvető dolgok nincsenek rendben a naviprogramokban. Ezek mind alapvető dolgok.

A kórházban sem mondják a székrekedtnek: öreg, *jál ahogy akarsz, nem foglalkozunk veled. Papír van, ne felejcsd el maj' kitörölni, drága a mosópor. (a *ás is alapdolog, és néha nem megy)

1kutya 2010.05.20. 18:29:25

@dr.oid: az szerintem vagy egy gumilánctalpas john deere, vagy claas lehetett, mert jelenleg ez a két cég gyárt gumilánctalpas mezőgazdasági vontatókat.

én azt hittem, hogy a tipikusan erdészeti célgépre az LKT-re gondolsz (beugrott na! hiába 20 év az 20 év:)

erre: www.agroinform.com/aprohirdetes/Lkt-120-as-erdeszeti-dupla-csorlos-pajzsleeresztos-kikozelito-gep/20100107-211768/

pickapu 2010.05.20. 18:43:53

@Krisi: Há-há. :D
@ommm: Ez jó volt így munka után. Ma Egerszalók és Eger között dolgoztam egy kis kápolnán, ha a régi furgonommal lettem volna nem jövök ki onnan (felázott, süppedős gyepes talaj). A pálinkafőzdébe szívesen besegítek, jól tudok kóstolni, mondjuk ezzel vagyunk így egy páran a kommentelők között :)))
Remek poszt volt.

dr.oid 2010.05.20. 18:53:00

@1kutya: Claas lészen az behemót batárja mondá a fedélzeti computerem:D

foolproof 2010.05.20. 20:15:21

Ommm bácsi, ez volt egy pick-up teszt? Alánéztél egyáltalán, van-e gyári haspáncélja, megfürdetted-e sárban,vagy legalább egy nyomorult "advencsörpark"-ban, hogy megnézd, mit tud terepen, megpakoltad-é, hogy kiderüljön, miként viselkedik rakottan, és ezek után eltűnődtél-e mint "újságíró", hogy mit javasolsz esetleg a modellváltásra a gyártónak??? Vagy ez már túl nagy elvárás lenne 2010-ben a Totalcartól? Arc az van, meg sztereotípiák, plusz seggtörlésről elmélkedés. Bár akinek az ülésfűtés gomb feladja a leckét...

ommm 2010.05.20. 20:25:23

@foolproof: Ejnye-ejnye. Haspáncél? Csüdig sárban mászkálás? Pick-upról vagy offroadról beszélünk-e barátom? Elárulom, ugyanott, ugyanúgy ment volna át minden akadályon, mint az ÖSSZES többi pick-up, amit eddig terepen próbáltam. A markáns különbségek pedig nem egy hét alatt ütköznek ki közöttük.

Ha pedig úgy érzed, hogy személy szerint a 12 kilométert futott, utcai gumival szerelt, tízmilliós pickupot az elmúlt napok sártengerébe és földcsuszamlásaiba majd beviszem, tévedsz.

Arra ott a tizenéves, használt darab, nem ez. Erről szól a cikk.

1kutya 2010.05.20. 20:44:22

@foolproof: ha válaszolhatok ommm helyett:

1. igen, ahol kell megvan a szükséges védelmi rendszere.
2. igen, szeret fürdeni a sárban (gumi kérdése)
3. hááát nemtom, 5-600 kiló kukorica vetőmaggal elég jól elboldogul, még a frissen kombinátorozott földön is

ja, a mienk még a "régi" 177lovas, ülésfűtés nincs benne, bár a user manual hiánya feladta a leckét, mikor a bluetooth-t be akartam állítani, de végül sikerült:)

boldog vagy?

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.05.20. 20:50:08

menetlevel vezetese gondolom kotelezo az ilyen gepekkel kozlekedoknek, ha mar AFA visszaigenyles miatt tehergepkocsikent vannak nyilvatartva

emiatt gondolom a max sebesseg se a szemelyautokra vonatkozo kellene, hogy legyen

mennyire szoktak ezeket ellenorizni a rendorok? mert en palyan ezeket 90 korul haladni meg sosem lattam

lacza87 (törölt) 2010.05.20. 21:00:12

@gergo: 3,5 tonna megengedett max. össztömeg alatt 130 a limit, kresz módosítás óta egyéb kikötés nélkül.

pickapu 2010.05.20. 21:00:18

@gergo: A saját tulajdonban levő pickuphoz már nem kell menetlevél, idén jan.1.-től ugyanazok a sebességkorlátozások érvényesek rájuk, mint a személyautókra.

swt (törölt) 2010.05.20. 21:22:54

@1kutya: Pedig csipos reggeleken a heregrill nem egy rossz dolog :)

foolproof 2010.05.20. 21:24:45

@ommm: Nem igazán értem, hogy miért nem lehet egy pick-upot rendeltetésszerűen használni azaz tesztelni,( megharagszik a NIssan Hungary, vagy mi a péló) de szerény véleményem szerint ezek a járművek, mivel teherautók, munkaeszközök. Lehet hogy nehéz elhinni, de vannak, akik ténylegesen erre használják őket(MELÓ). Ráadásul terepjárásra is felkészítette őket a gyártójuk,(vagy nem, de ez valamiért nem derül ki az irományból) és pontosan ezért kellett volna élesben tesztelni ilyen körülmények között is, 12 km ide, uccai gumi oda. 10 milla, na és,(1ébként messze nem annyi, de mindegy) egy G meg húsz, oszt' nem csak a Rodeo Drive-on bír elmászni. Ez nem egy qrva nyomi Yeti, hanem 1 TGK.! Cruise-olásra S-mergát vegyél, ne laprugós szutykot! Ezen vasak között igenis markáns különbségek vannak, de ez csak élesben(terepen) feltűnő, városban persze hogy mind ugyanolyan bumfordi. És 1 hét nem olyan rövid ám! Plusz itt a ragyogó alkalom, tessék alapváltozatot kérni, és attól kikérdezni a leckét(4.6 M HUF+adó)! 5.5 M nettóból már egész csinos kijön, és azért csak másfél autónyi vasat kapsz ennyi zséért.

Mi az, hogy terepezésre ott a 10éves, használt darab? 10 év discóba meg műkörmöshöz való rohangászás után hirtelen elkezdesz vele majd sarazni, mert már szabad? Addig nyista?! Nem éri meg?! Ennyi erővel mindenkinek irány vissza a rajGAZ-ra, mert már abból sincs vacsiúj+nem kell félteni! Ezeket a vasakat 5 év alatt nullára leírják, ki nem sz*rja le, hogy mit kap addig! Kicsit jobban benne kéne lenni a "munka"célú terepjárásban is, mert pl. Rule#1: Minél ócskább gépet hajtasz terepen, annál nagyobb esélyed van rá, hogy lefial, te meg kivirágzol az árokparton. Persze lehet hobbizni, de az már nem céges zsebre megy általában.

Csak némi objektivitást vártam, vagy egy kis szembenállást a mainstream-mel, ami pedig a TC-n néha sikerült eddig. Ehelyett kaptam egy közhelyes tesztet(?) az obligát anális vicceskedéssel. Hát ez elég karcsú, sajnálom, hogy itt tart ez a site.

Podijani 2010.05.20. 21:28:14

@ommm: Üdv! Egy kis segítség: jobban nem fűt egyik állásban sem az ülésfűtés (hőmérsékletileg), a vékony vonal->ülőlap, vastagvonal-> ülőlap+hátlap! A kerregés meg sajna a módosított nyomatékleadási görbe folyománya kis fordulaton. Ja, a legfontosabb: az, hogy a Renaulttal házasodott a Nissan, egy dolog! A Navara JAPÁN motorral van szerelve! A "dCi" csak az üzemanyag-ellátásra utal, ami ténylegesen rönó motor, az k9k, f9q, g9u, m9r motorkódú dízelek. Sajna, a v6-os 3.0 dízel Navara motor igen erős francia beütéssel fog bírni, már csak a motorkódjából ítélve: V9X. Valaki említette, hogy nem tetszik neki, hogy nyűgös az üzemanyagrendszer. Annak üzenem, hogy ne szar kúton tankoljon és néha cseréljen üza. szűrőt! További szép napot! Vagy estét!

foolproof 2010.05.20. 21:30:23

@1kutya: nem 177, hanem csak 171 LE, és nincs semmilyen GYÁRI haspáncél alatta, én a helyedben sürgősen alákucorodnék ezt csekkolni. A PLATINUM szintű alatt sincs, ez alatti szinteken meg pláne. Egyébként 3-as acéllemezzel befedtük, ahol kell azóta kérdésedre a válasz = igen, boldog vagyok.

ommm 2010.05.20. 21:33:47

@foolproof: Hja, kérem, ha ez kérésre menne :) Viccet félretéve: abba ülünk, ami az importőr tesztflottájában van, Történetesen ebbe. Ezekkel a gumikkal vicc lett volna komolyabb terepre, de akár felázott dombra is menni, mert egyrészt csak azt írhattam volna, hogy nem megy fel, másrészt magammal toltam volna ki, ha elásom a francba.

Harmatos Libaf.s 2010.05.20. 21:38:29

Willie Nelson + Ford F250 6.0 V8 diesel King Ranch fx4 off road nah az már PICK UP !:) amúgy faja a firkálmány no és persze a Navarra is :)

1kutya 2010.05.20. 21:55:30

@foolproof: akkor 171!

a betonba nem kötnél bele?

haspáncél? mi a ráknak wazze? nem egy katonai hummer ez!

én egyébként a fosch teriossal is elboldogultam eddig (pedig közel 1000ha-t művelünk), de úgy látom te a félig lecsapolt hansági lápban élsz.

a Hanyi, mint username még nem jutott eszedbe?

pfff...

foolproof 2010.05.20. 22:20:44

@1kutya: Nagyon örülök, hogy felétek nem félméteres betondarabokkal meg egyéb bontási sittel "javítják" a dűlőutakat a balfék parasztok, plusz soha nincs sár, méteres nyomvályúk, bakhátak és egyéb nyalánkságok. De sajnos szűkebb pátriámban ez a helyzet. És ez bizony csak sima alföldi puszta, semmi extra. De garantálom, hogy egy lazább körtúra után motorolaj nélkül megy haza a Navarád a határból, ugyanis a karter nincs a legjobb helyen ilyen esetekben. A Terios-sal kapcsolatban fogadd őszinte részvétem, véleményünk róla 100% egyezést mutat.

1kutya 2010.05.20. 22:33:47

@foolproof: nem tudom, hogy hol élsz, de ez a navara a bihari "vendégmarasztaló" sárban simán elboldogul, nomeg itt is van egykét user, akinek a legnagyobb esőben akaródzik kimenni megnézni, hogy áll e víz a 2 hektárján, avagy sem, tehát itt is van méteres nyomvályú és bakhát.

a dűlőutakat javító balfék paraszt meg én vagyok ill. apósom, tehát a betontörmelék eddig kimaradt:)

van egyébként odaát romániába is vagy 800ha, ráadásul a körösvidéken (képzeld már a madret is megjártam), de az olyaj még mindíg benne van a motorban és a karter sem sérült!

gondolkodtál te már azon, hogy nem az autóval lehet a baj???:-DDD

1kutya 2010.05.20. 22:35:20

madret=medret

olyaj=olaj

késő van már no!:)

konti10 (törölt) 2010.05.20. 22:50:35

A enyém automata váltós, rég használom. A cikk jó, de ha nincs fénykép, fel nem ismerném, hogy a kocsimról van benne szó.

-az üa. rendszer nem szarik be, csak az olcsó tuning box-al vágják tönkre.
-nem drága. Az enyém 6.3 mill. volt egy éve, nettó. Öszkerék, bőr, automata, 170 paci, tetőablak, tempomat, 6 lufi, kihangosító, meg még tudja a fene mi minden...Ennyiért még golfot sem kapni.
-tgk: nincs cégautó adó. Gázolaj,olajak, szűrők, ablakmosó, szervízdíj, stb. áfája vissza jár.
-200-at megy. Magyarországon is, nem csak németbe.
-Menetlevelet nem nézik.
-Fék szar.
-Motorvédő nincs, így terepen az olajteknő szeret odaverődni. Nagyon lent van.Aki terepezik is vele, annak ez fontos.
-Terepen vitán felül jó. Ez igazi terepjáró a kinézete ellenére.
-Az új Navara nem csak felhúzva lett, de ránézésre a kuplung is nagyobb, illetve a turbo. Alá kell feküdni, látszik.
-Volt amerikaim is. Aki a japánnal hasonlítgatja, annak kívánom, hogy a saját pénzén tanulja meg az iskolát.
-A pálinkát ku.vára szeretem. Nem is tudják a magyarok, milyen fasza töményünk van, más országokhoz képest. A világ nagy részén gabonából csinálják a töményt, nem gyümölcsből. Tudom, mi ezt megszoktuk, de ez ritka dolog.

Rocko- 2010.05.20. 23:16:01

@Ciri: alapvetően maga a pickup néz ki nekem csili-vilinek. (pl. első fényszóró terepen törik, akkor mennyit kóstál?)

de várjuk meg a valós bemutatkozást, ez csak erős feltételezés ugye.

Rocko- 2010.05.20. 23:19:24

@Dennis01: van ilyen a cégnél. egyetlen baja van: tankolni kell néha.

CSÖRR-CSI££ 2010.05.21. 01:10:33

@ommm:

"...magammal toltam volna ki, ha elásom a francba."

...hát, ez az! Pont, mint Sztyopa a tóparton a Patrollal, meg aztán még a Kirovecz is, hehe!
De akkor is, az a falusi hangulat a gépekkel a nagyszülők fatornyosában, ejj...!
A nagyszülők sincsenek már rég, a fatornyosban (Paks mellett Németkér) már szinte nincs egy igazi rokon se...
Ha egyszer lesz elég pénzem ahhoz, hogy falun éljek, veszek egy parasztházat kemencével, borospincével, kamrával (amiben kolbászok meg sonkák lógnak) és egy jó pickupot!
Vagy Hiluxot, vagy egy ilyent. Eldönteni van időm, míg meggazdaxom :)
(régen a Mitsu L200 volt a befutó, de ez a leújabb "fej-tor-potroh" -dizájn már nem jön be)

CSÖRR-CSI££ 2010.05.21. 02:06:05

...ha pedig Neked jön össze előbb, remélem elmehetek kipróbálni a Zetort (az MTZ-t már gyerekkoromben se szerettem) meg persze a rendesen megcsinált páleszt :)

Ciri 2010.05.21. 05:50:25

@Rocko-:

"alapvetően maga a pickup néz ki nekem csili-vilinek. (pl. első fényszóró terepen törik, akkor mennyit kóstál?)"

??
Na ezt most nem értettem.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.05.21. 07:54:28

@lacza87: a szabalymodositasokrol tudtam, azthittem rajuk nem vonatkozik. bar ha kicsit is jobban belegondoltam volna, miert is lettek volna kivetelek, nem munkagepek

@pickapu: OK,kosz neked is.

nem kotekedni akartam amugy, utalni sem utalom oket, de egyszerubb volt itt megkerdezni, mint raguglizni :)

peter3374 2010.05.21. 08:25:47

Egy dolgot nem lett volna szabad elfelejteni se a cikk írásakor se pár itteni irigykedő, idióta posztnál...
Azt, hogy azért van ezekből az autókból ennyi, mert a pickup az egyetlen típus ami 4-5 személlyel teherautónak vizsgáztatva személyautós kényelmet tud adni.
Ha nem lennének ezek az idióta adószabályok, akkor fele ennyi sem lenne belőlük.

Nekem nem az első, és még lesz is.
Az egyetlen bajom vele, hogy 1600 alatt szinte nulla a nyomaték, így lassan terepezni, utánfutóval tolatni elég nagy szopás.
Nekem a fogyasztás országúton 8-9L városban 11-11,5, összerakásra, minőségre nagyjából sehol nincs a régi 100 lovas sima elektronika nélküliekhez képest, ez már nem fog 4-500.000km-ert gond nélkül elmenni...

gnme 2010.05.21. 15:20:36

@1kutya: cső, nem dobunk be valamit?

@Podijani: alapvetően ott vannak elbaszva a fűtések (szar alapanyagon kívül), hogy a' cc' izéa' ..a ntc nem a segged alatt van, hanem bent a hajlatban (már nem a segged partján, hanem a támla ülés hajlatában)

Amit a segged érez, az nem nagyon (=nagyon nem) van illetve igen.. összefüggésben avval amit az ntc "érez" ,,, így aztán alapvetően elhibázott is lehet az ntc választás.

Egy ilyen izé, büdös nagy labori kísérletezgetés erdményeképp találják ki "hova kéne az ntc-t rakni, hogy jól szabályozzon"

Ha nemsikerül, kigyúlik a segged alatt a fűtés szt' kész b+ .. vehecc új kocsit (vagy sírhelyet válcsanak a családtagok időben)

nem nagyon (=nagyon nem) tesz jót az árokátmenet sem (aminek ugye szakértője vagyok), kérdezd meg a tervezőket miért, elmondják.

Podijani 2010.05.21. 20:01:11

@gnme: Nekem ne mond, látom eleget, amúgy még nem gyulladt ki egy autó se miatta, mert amint egy kis lyukat égetett a gazdi seggére a fűtőszál, azonnal kikapcsolják. Amúgy nem hőmérséklet alapján szabályoz, hanem áramfelvétel-változást figyel. Bár eddig inkább a fűtőszál törése miatt hiccent el az összes, amit cseréltem.

swt (törölt) 2010.05.21. 21:13:54

@Ciri: Lehet, hogy reflektorral akarja eltolni maga elol a faronkot :)
(Amugy az Amaroknak is muanyag buraja van, ami tobbet bir, mint az uveg.)

Rocko- 2010.05.21. 21:49:41

@Ciri: mindegy, várjuk meg a bemutatót, tesztet.

Gabesz97 2010.05.25. 20:01:34

3.0 literessel lessz az igazi, a rRenault motort kidobják és a helyébe egy 3.0 literes Nissan (japán) blokkot tesznek bele, várom a bemutátót!!!

Nszabi (törölt) 2010.05.27. 20:24:43

Oruljon mindenki az ilyen pick-up-nak,en azt mondom!Oruljon hogy van penze ujra,elkoltotte egy kis lakas arat,es soha nem hasznalja ki!Ja,mert elviszi a plato,meg szemelyautos kenyelem?Ultem mar egy-kettoben:dobalos,razkodos csavarodos szarok kozuton!Nagyot nem tudsz felrakni a platora,mert azert az nem olyan hosszu!Pakolhatsz ra,ugy mint bele a kombiba,csak kicsit magasabbra,aztan?Hova mesz vele?Terepre?A tukor,aszfaltra valo gumikkal?Nagy eges lesz!5 millio,vagy 6,akarhogyis szamolom,egy epkezlab auto mellett meg fenntartok egy 6-700 ezres nivat!HA KELL!De nem kell,tehat ilyen autot nem veszek,akkora kiraly meg nem vagyok!

Nszabi (törölt) 2010.05.27. 20:29:43

@CSÖRR-CSI££: Traktort vegyel te marha!Ne pickupot!Azutan is lehet potkocsit kotni,tobbet elvisz,meg a fat is hazahozza az erdorol,amivel a kemenceben tuzelsz!!Ha kell a jo magyar fold,es mar van is,akkor muveld,idod lesz,mivel nyugdijas leszel addigra!:-)

pickapu 2010.05.27. 20:41:23

@Nszabi: Azért a kombi ugyanannyi súlytól már az aszfalton húzza a seggét, amikor egy pickup még csak félig van terhelve és röhögve megy fel a dombra.

navysmisi 2010.08.24. 17:08:41

Egyszer tényleg ki kellene próbálnod egy Navarát, de munkavégzés közben. Akkor talán nem írnál le ennyi sületlenséget. Kipróbálhatod milyen a terep, amikor a sár már eléri a plató, vagy az első lámpák eltűnnek az iszapban, vagy ha egy tonna vetőmaggal mész a frissen megművelt földön. De közúton sem próbál meg leszorítani semmilyen "hülyegyerek" a szép, új úrikocsijával. Ezt az autót tisztelik, ha úgy használod, ahogy kell. MARADJ A REALITÁSOKNÁL!
süti beállítások módosítása