BMW, Aston és Lada egy rajtrácson?

  2010. május 20. - ommm Címkék: nürburgring 24h

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Füley István olvasónknak az idén összejött az élet, hiszen az autóbuzéria egyik zarándokhelyén, a Nürburgringen járhatott. És ha már ott volt, fotózott is tisztességgel, ügyesen. A 24 órás versenyt is, melyen sajnos Vida Janiék BMW-je beadta a kulcsot, és a 24h Classic-futamot, ahol - ha figyelmesen megnézik - még egy igazi, hazai nagy kedvenc is indult, 211-es rajtszámmal.

Istvánnak köszönjük, önöknek pedig jó böngészést, van itt látnivaló bőven. Az idei Le Mans-i 24 órásról már mi tudósítunk.

IMG 2601

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr972017874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B0ka · http://rcpilot.hu/galls/227 2010.05.20. 14:07:17

Kedves István!
Be lehet kapni!
A mázlista :D

S4mu3l 2010.05.20. 14:10:34

vhoaa ide nekem most azonnal azzal az alpine a110-zel, meg az M1-gyel

arthur877 2010.05.20. 14:12:37

Mivel nem készített arról a két bájos cicababáról több képet, így az enyémet is! :D

B0ka · http://rcpilot.hu/galls/227 2010.05.20. 14:15:40

Elnézést kérnék, a hírtelen felindulásból elkövetett, ellened fellépő becsmérelésért.

Nah elég a nyalizásból:D

Leírnád, hogy hogy is történt a szállás és az oda visszaút?
Szerintem nem csak engem érdekel egyedül, és fogadok az sem egy hétköznapi Budapest - Szeged útvonal volt.

AciDuzzu 2010.05.20. 14:16:12

48. kép... :)
Kolléga sokkot kapott a látványtól, teljesen jogosan.

DonHenley 2010.05.20. 14:17:22

Más tisztességes magyar embernek itthon alig telik kenyérre, ti meg száguldozó milliomosokat néztek külföldön. Hát gratulálok. Aztán majd ha a ti gyereketek hal meg autóbalesetben, akkor pampogtok.

Krisi 2010.05.20. 14:17:47

48-as kép hangulata mindent visz :D

323 2010.05.20. 14:20:27

Nekem elég az a kék-fekete 02. Meg áfának az M1. Meg ajándéknak az M3 GT2.

_FoxiMaxi_ 2010.05.20. 14:21:19

Lehet tudni, hogy ki tolta a Bigulinak?

323 2010.05.20. 14:22:32

@DonHenley: Ha ilyeneket gondolsz, akkor rossz weblapon keresgélsz.

Hurri Kán 2010.05.20. 14:23:54

Kár volt az SLS mercit így elrondítani...

Pasas 2010.05.20. 14:24:55

Úristen, a BMW mekkorát alkotott az M1-el...

dragbiker 2010.05.20. 14:28:37

Off.
Kedves DonHenley.
Vagy tégy ki egy megkülönböztető jelzést (smiley),vagy húzz a rákba.
Kösz.

Amugy meg tudom:
Don't feed the troll...

On.

Ronin_ 2010.05.20. 14:28:46

Nekem a 24-es kép a csúcs!
M1, Powered by Mercedes-Benz!:-DDD

Magyar[HUN] 2010.05.20. 14:34:59

Az M1 a világ legjobb BMW-je toronymagasan.
@DonHenley: ?

evil. 2010.05.20. 14:35:57

Köszönjük a képeket :D nagyon jók!

nahatka 2010.05.20. 14:39:45

49-es képen milyen autó van?

Magyar[HUN] 2010.05.20. 14:40:37

@nahatka: Aston Martin DB9, szerintem.

Hege 2010.05.20. 14:41:17

Csak én nem tudom, hogy mi az a "zaréndohely" ?

Amúgy a képek jók.

Hege

Hurri Kán 2010.05.20. 14:50:33

@nahatka: talán Aston Martin de nem mernék rá megesküdni.

ommm 2010.05.20. 14:55:22

@Hege: Ó, Hege, te átkozott :) Inkább gyere 29-én az erődbe. Ott leszünk, bedobunk egy sörtöt.

ChPh 2010.05.20. 14:55:41

Akkor is a BMW GT2 :D

Jó, az M1 is jöhet :D

De még Palikék 120dezsője is, üffe kavic :D

ChPh 2010.05.20. 14:56:48

@Hege: ez olyan, mint tegnapelőtt a Bodensee-s cikkhez Wörthersee-s audis, meg VW-s címkét rakott :D:D

Dennis01 2010.05.20. 15:11:41

Uristen, mit keres ott a Palik?? :S

Shomee 2010.05.20. 15:17:32

DonHenley 2010.05.20. 14:17:22
Más tisztességes magyar embernek itthon alig telik kenyérre, ti meg száguldozó milliomosokat néztek külföldön. Hát gratulálok. Aztán majd ha a ti gyereketek hal meg autóbalesetben, akkor pampogtok.

Szegény,éhen halsz a szélessávú internet előtt?

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.05.20. 15:17:41

>Vida Janiék BMW-je beadta a kulcsot

Elromlott a fénykürt?

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.05.20. 15:20:23

@malenykij polgar: Rájöttem. Palik úgy ordított, hogy nem hallotta a gebaszt a motortérben.

BMW /// 2010.05.20. 15:27:42

M1!!!!!

A 44 -es képet szeretem. Nők aranyosak de többet kellett volna arról is..

BMW /// 2010.05.20. 15:29:52

@DonHenley: Neked mi bajod van? Menj szüntesd be a Forma 1-et is. Hajóról nézik a versenyt..

1kutya 2010.05.20. 15:30:12

lehet én vagyok hülye, de ki a rák van a 211-es jiguliban???

egyébként István tényleg kapjabe:-DDD

Dr. Robin Masters 2010.05.20. 15:33:34

@Pasas: Aston DBS lesz az.

Nénik is vannak, szép az az öreg Opel.

zzoltan73 2010.05.20. 15:35:25

@Dennis01: Valóban el kéne döntenie, hogy mihez ért?! A cégvezetéshez, az autóvezetéshez vagy a műsorvezetéshez? Mert a sok mindenhez értek egy kicsit helyett sokkal jobb lenne, ha egy valamihez értene, de ahhoz nagyon. :)

Rájöttem... az arcoskodás tudományát műveli legjobban. :)

1kutya 2010.05.20. 15:45:17

Mikko-ék mi a fenét keresnek ott a fókával?

Drive_alive 2010.05.20. 15:59:24

@B0ka: a kérdéseidre azt hiszem itt válaszoltam: www.fuley.ro/car/offroad/N_rburgring.html

dr.oid 2010.05.20. 16:11:03

A Gordini, Alpine és az MB szállítóbusz láttán hogyhogy nem kezdett el Csikós fátyolos szemmel nosztalgiázni és részletesen kifejteni a nemrég várkapura szögelt Nagy Csikósféle Veteránhitvallás Tanait?:D Vagy a suergoes kuelfoeldi ut miatt meg nem latta a kepeket?:)))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.20. 16:11:33

Nem rossz az 1200-as ilyen gépek között :D

kultúrpesszimista 2010.05.20. 16:16:23

@Pasas:

A BMW képtelen igazán szép, arányos autót tervezni. Az M1 valóban egy csoda, de az érdem egy bizonyos Giorgio Giugiaroé. Aki, ugye, nem német.

BMW /// 2010.05.20. 16:20:52

@kultúrpesszimista: A-A ez nem így van. :D. AZ összes gyönyörű autó egytől egyig. E36,E34,E92, 7esek..stb ezekre nem lehet azt mondani hogy szép. Gyönyörűek. Na meg az új 5-ös az meg csúcs. Tudom izlések és pofonok de ilyet nem lehet mondani akkor sem hogy képtelenek szép autót csinálni. Legfeljebb neked nem tetszik ennyi.

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.05.20. 16:21:40

hejj, dr.oid, ez megmondtad :D

Nem értek egyet a bastativussal, de a Nagy Veteránhitvallás kapura kiszögezése, mint kép, az ült!
loller

kultúrpesszimista 2010.05.20. 16:24:24

@BMW ///:

Nem vagyok egyedül ezzel az esztétikai értékítélettel.

A BMW-knek sok erénye van: erősek, gyorsak, tartósak, megbízhatóak, élvezetesek vezetni stb-stb. De javarészt aligha szépek. Nem előítéletes vagyok, csak van arányérzékem. Szépek az olasz, némely francia gép, az angolok. A tipikus BMW a jellegtelen-steril vonalvezetéstől a Bangle-féle kifejezetten ocsmány, idomtalan, hivalkodó stílusáig terjed. Ami szép, azt is olasz kéz tervezte.

kultúrpesszimista 2010.05.20. 16:33:24

@kultúrpesszimista:

Nem szeretnék kirobbantani egy újabb parttalan esztétikai polémiát, csak elmondtam a véleményem és egy tényt, miszerint az M1-es attól egyedi, hogy olasz fantázia eredménye.

jujdejo 2010.05.20. 16:34:14

a lehetö legcsurukabb az a lada ezek között a csodak közt, szervezök helyeben nem engedtem volna oda, hogy jön a regi gépcsodák közé egy ilyen szar...?

nem kéne... 2010.05.20. 16:37:02

@Ronin_:
na igen.
oszt mér füstöl?
hámer kilökte magából a béemvébódé az idegen szervet.
:))))

butschq 2010.05.20. 16:40:20

@kultúrpesszimista: van egy barna hajú, kicsit alacsony, lányka. te mondod, csak átlagos, nincs kifejezetten mindentvivő arca, bomba teste.
én mondom ő álmaim nője
te mondod bmw nem szép, csak átlagos, én mondom a bmw formájánál nincs ütősebb
és nem kerekedett vita:)

Pasas 2010.05.20. 16:49:33

Nem akarok én sem értelmetlen vitát kezdeményezni, azért van ennyi féle gyártó, mert mindenkinek más az ízlése. Ez így van rendjén. Nekem tetszenek a BMW-k, noha nem vagyok BMW fan. De szinte mindegyik gyárnak van olyan terméke amelyik NEKEM tetszik. Pont. Azt pedig ha megnéznénk hogy az olaszok mely gyáraknak terveznek, igen hosszú lenne a lista.

somlói galuska 2010.05.20. 16:54:55

@B0ka: miért mázlista?
Zártkörű volt a buli szerinted, vagy titkos?:)

kultúrpesszimista 2010.05.20. 16:55:12

@kohlenbrenner:

Rossz a példa. Ugyanis valószínűleg nálam is 10 pontos lenne az a lány... Megveszek a szolidan szép nőkért. De női szépség/báj misztériumát és megfoghatatlanságát ne keverjük össze a jóval megragadhatóbb autók/tárgyak esztétikumával, ahol bizony olyan faktorokra lehet visszavezetni a szépséget, mint pl. arányosság, vonalvezetés, részletek kidolgozottsága/cizelláltsága (nézz csak meg egy Jaguart vagy Lanciat e tekintetben kívül-belül), formai harmónia. A BMW-k (ahogy pl.az Audik is) többsége, úgy gondolom, se nem arányos, se nem harmonikus, se nem túl megkapó a részleteket illetően. Nem vitatom persze, hogy ettől még a világ egy legjobb autója, de aki nem elsősorban technokrata (mint én és még sokan), annak soha nem lesz emiatt BMW-je. Ha megtehetné se. A Mercedes már kicsit más tészta. Mindig is volt egy-egy nagyon szép autója. A CLS pl. egy telitalálat, hibátlan mű kívül-belül. Német termék, mégis odaállhat bármikor egy olasz vagy angol autó mellé.

nem kéne... 2010.05.20. 16:56:46

@kultúrpesszimista:

az albrecht graf von schlitz gen. von görtz und von wrisberg és a henrik fisker is jellegzetesen olasz név, ezen felül paul bracq sem tagadhatná talján felmenőit.
vagy ha nem így van, akkor te magyarzázol hülyeséget.

kultúrpesszimista 2010.05.20. 16:59:31

@BMW ///:

Egyáltalán nem hányinger, de némileg ormótlan (amennyiben drabális), igen. Nekem. Ehhez képest mindenképp:

www.abddesigns.net/_images/maserati/224v_1a.jpg

kultúrpesszimista 2010.05.20. 17:01:50

@BMW ///:

Hagyjuk, nem akarlak meggyőzni; nem menne és értelme sincs. Azt hiszem azért abban kiegyezhetünk, hogy a bajorokat nem a szépségük miatt keresetik.

butschq 2010.05.20. 17:06:26

de a szépség mint olyan relatív
és én gyönyőrűnek tartok egy e46-ost, vagy akármelyiket
viszont kevésbé szépnek egy olaszt
na jó van kivétel (75 alfa pl)
vagy pl a fiat stilo nekem iszonyatosan tetszik, pedig tudtommal lehúzták hogy milyen németesre sikerült
pedig sztem ütősebb mint a bravo

S4mu3l 2010.05.20. 17:12:27

Tyűha, meddő vita folyik itt a javából..ráadásul ízlésről. :D

kultúrpesszimista 2010.05.20. 17:13:32

@kohlenbrenner:

A Stilo - csakis 3ajtósban! - nekem is jobban tetszik, noha valóban az egyik "legnémetesebb" Fiat. Egy baja van annak is: magas. Főleg egy Hondához képest, ami gyárilag is kellőképp alacsony és sportos. (Amúgy szerintem már a Bravoval elkezdődött egyfajta "germáncentrikus, euro-ízlés" kiszolgálása... Lelalábbis ha a korábbi Fiatokhoz hasonlítom.)

nem kéne... 2010.05.20. 17:14:15

@kultúrpesszimista:

tegyél mellé egy e30at.
nem sokkal rosszabb, bár nem igazán látom, hogy egy huszonharmic éves maseratiban mi a lélegzetelállítóan szép.

kultúrpesszimista 2010.05.20. 17:16:05

@kohlenbrenner:

(A szépségnek sok fajtája létezik. Egy ember szépsége valóban lehet relatív, pláne ha a művészetről, műalkotásokról beszélünk. De azért van olyan területe az életnek, ahol a szépség, az esztétikum jobban megragadható, pl. épületeknél vagy autóknál.)

kultúrpesszimista 2010.05.20. 17:19:59

@nem kéne...:

Ami egy Lancia Deltában, Alfa 164-ben vagy egy Toyota MR2 I-esben (vagy, ha már német autó, egy Audi Quattro coupéban.) Egyszerű. Arányos. Tökéletes a vonalvezetése. Lehet egy autó a minimalitásában is gyönyörű. Vagy épp a rafinált vonalaiban, mint pl. egy Maserati Quattroporte, Citroen CX, a Jaguarok stb...

BMW /// 2010.05.20. 17:20:28

Egy E46 sokkal szebb mint a 156. SZERINTEM:D. Megbízhatóságban meg belső térben meg..

butschq 2010.05.20. 17:20:50

@kultúrpesszimista: fiat stiloban legalább megegyezhetünk:)
@nem kéne...: @kultúrpesszimista: valószinüleg ezért nem leszek (nem is akarok) formatervező lenni, de igaz, mi ebben a maseratiban a különb mint egy akkori bmwben? mert nem bírok rájönni
www.dancrouchblog.com/wp-content/uploads/2008/03/61b8_3.jpg

nem kéne... 2010.05.20. 17:28:06

@kohlenbrenner:

ugyehogyugye.
tök ugyanaz az iskola.

kultúrpesszimista 2010.05.20. 17:28:16

@kohlenbrenner:

Mondjuk ez a BMW épp nekem is nagyon tetszik. Arányos és tagadhatatlanul szép. És elismerem azt is, hogy csak azért tetszik kevésbé, mert jóval több volt/van belőle, mint egy korabeli, hasonló kategóriájú Maseratiból. A Maseratiban - engem - a szögletessége fog meg jobban. Alapvetően szögletes-párti vagyok, persze vannak kivételek gazdagon. Mindenesetre az elmúlt bő 15 év BMW-i vagy hidegen hagynak, vagy egyenesen irritálnak. Persze hagyjuk a körítést (arrogáns, bicskanyitogató vezetők, imidzs stb.); ez nem az autó hibája.

butschq 2010.05.20. 17:30:08

@kultúrpesszimista:
"A szépségnek sok fajtája létezik. Egy ember szépsége valóban lehet relatív, pláne ha a művészetről, műalkotásokról beszélünk. De azért van olyan területe az életnek, ahol a szépség, az esztétikum jobban megragadható, pl. épületeknél vagy autóknál."
jó az épületeket hagyjuk, bár ott is inkább az alapformákig, mert pl vakolásnál már elmehet ilyen olyan ízlésbe, díszítés stb.
de az autót nem biztos, hogy célszerű elkülöníteni.
mondod a művészetet, jó legyen szobor.
legyen az autó egy szobor. valakinek tetszik vmilyen alkotás, mert új modern ilyesmi, más meg azt mondja rá, nincsenek arányban a formák, a művész nem logaritmikus léptekben tervezte lehet ilyeneket is.
kocsi detto. azt mondott az olasz francia formák arányosak a te szemeidnek. de énszerintem meg pl egy e46 vonalai is arányosak, hosszú orr ahogy illik, hátulról meg
www.tradenote.net/images/users/000/117/625/products_images/BMW_M3_E46_Trunk_Lip_Spoiler___New.jpg
a különböző emberi szemeknek különböző az arányosság, a szépség
mint a rossz példámban a nő, nem biztos hogy ami nekem tetszik az neked is

Krisi 2010.05.20. 17:33:19

azért aki ezek közül bármelyikre azt mondja, hogy nem arányos illetve nem annyira szép azzal én inkább nem kezdenék ízlésről vitázni :)

www.ferio.ru/images/auto/big/id99.jpg

www.arabaresimlerin.com/data/media/10/BMW_E9.jpg

www.konzext.com/BMW635CSIWeb/image/bmw_635_csi_3.jpg

kultúrpesszimista 2010.05.20. 17:34:30

@kohlenbrenner:

Ámen. (A konkrét E46-osban nem tetszik, hogy kissé duci, nem elég alacsony, valahogy nem elég markáns jelenség. Egyszerűen nem érint meg, nem vált ki különösebb érzelmeket belőlem. Egy tökéletesre csiszolt GÉP. Én úgy vagyok, hogy legyen inkább nyűgös az autó, kelljen vele foglalkozni, de nyűgözzön le éveken át kívül is, belül is. Mint pl ez:

www.speedace.info/automotive_directory/jaguar/jaguar_images/jaguar_xjs_side.jpg

Vagy a shooting break:

http://m.blog.hu/ga/gazmegfek/image/!Otomoto!/kobigaleria/19xx_Jaguar_XJS_Eventer.jpg )

kultúrpesszimista 2010.05.20. 17:36:17

http://m.blog.hu/ga/gazmegfek/image/!Otomoto!/kobigaleria/19xx_Jaguar_XJS_Eventer.jpg

files.lynxeventer.com/200000011-2080922745/Lynx_eventer%203.jpg

butschq 2010.05.20. 17:41:46

@kultúrpesszimista: ezért mondom, hogy ízlésről vitázni nem jó dolog
senkinek sincs igaza és mégis:)

nem kéne... 2010.05.20. 17:48:42

@kultúrpesszimista: mondjuk EZ nem arányos, nézzük csak az üvegek elosztását.

1kutya 2010.05.20. 17:49:41

@kohlenbrenner: akkor szabad azt mondani, hogy a bmw szép? volt...

a régi 6-os az uccsó szép...

Lakótelepi Ladás hülyegyerek 2010.05.20. 17:50:43

Arról a Zsigáról lehet tudni valamit?

1kutya 2010.05.20. 17:53:03

@Krisi: most látom megelőztél:)

igen az a 635csi!

az e9-ről meg már csak szuperlatívuszokban lehet beszélni és akkor még az 1802, 2002-ről szó sem esett...

bence.93 2010.05.20. 17:55:59

@nahatka:
49. kép: Aston V8 Vantage

Drive_alive 2010.05.20. 18:08:19

1kutya: a Ford WRC apropója az volt, hogy indult a versenyen Latvala 3 újságíróval egy Focus RS-el, 250-es rajtszám. Motort cseréltek az autóban, és végül célba értek.

boldogito 2010.05.20. 18:08:47

ma kiderült, h inkább vok heteroszexuális mint autóbuzi.
Az első kép amire visszalapoztam, az a 33-as volt... :D

1kutya 2010.05.20. 18:32:52

@Drive_alive: aha, így érthető! kösz...

M division 2010.05.20. 19:41:09

M1-et ide nekem de nagyon gyorsan!

Drive_alive 2010.05.20. 19:45:43

Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy két M1-es volt...

kultúrpesszimista 2010.05.20. 20:11:51

@nem kéne...:

"nem igazán látom, hogy egy huszonharmic éves maseratiban mi a lélegzetelállítóan szép"

Egyébként a mondatod első feléből is látszik a dilettantizmusod és az előítélted. Elárulom, halkan, csak neked, hogy egy harmincnegyvenötvenéves autó még annál is szebb lehet! A szépség ugyanis nem korfüggő, ha nem jött még volna le.

Ronin_ 2010.05.20. 20:22:10

@nem kéne...:

A cigány is a maga lovát dícséri!:-)

Mé szeretik a cigányok Mc. Hammer-t?

Háá'mmer jóóó!:-D

B0ka · http://rcpilot.hu/galls/227 2010.05.20. 20:33:23

@somlói galuska:
Mert leszervezte, ráadásul Székelyudvarhelyről kijutott,és még látott is valamit.
Persze a sátorban való szarráázásról mit sem írt,lehet autóban háltak. :D

somlói galuska 2010.05.20. 20:46:51

@B0ka: akkor inkább elszántnak kellene nevezni:)

swt (törölt) 2010.05.20. 20:59:18

@BMW ///: Nekem is hanyingerem van minden reggel, amikor ra kell neznem, de aztan erot veszek magamon :)

1kutya 2010.05.20. 21:07:38

@swt: ez hasonlít egy ferrarira, tehát igen:-DDD

1kutya 2010.05.20. 21:21:00

@Pasas: ezt melyik nagy olasz mester tervezte? mert a Bruniról még nem hallottam? vagy esetleg a mamája sem tudja?:-DDD

1kutya 2010.05.20. 21:27:00

@1kutya: Pininfarinára, Bertonére, esetleg Giugaro merterre tudnék gondolni, bár még amikor ezt tervezték az öreg Zagato is élt:-DDD

Drive_alive 2010.05.20. 21:29:34

@B0ka: Sátorban háltunk, voltak jó hálózsákjaink, az egész napos rohangálás után igen jókat aludtunk. Pedig minden szomszédunk hozott 100W+ zenecuccot :)

105tc 2010.05.20. 21:41:15

@kultúrpesszimista

Olasz formatervnek nincs párja
ezt mindenki tudja, csak valaki hiúsága nem tudja ezt felemészteni

kultúrpesszimista 2010.05.20. 21:42:23

@105tc:

Hát... Én azért a hiúságot nem gondolnám az ostobaság szinonimájának.

Dennis01 2010.05.20. 21:44:30

Ha most ujabb autokrol beszelunk, pl Peugeot-nal a 406-nal szebb autot nem nagyon tudtak kinyogni:
www.hyts.hu/autok/peugeot/406/peugeot_406_r7.jpg
A Coupe meg jobb: img.netcarshow.com/Peugeot-406_Coupe_2001_1600x1200_wallpaper_03.jpg
Bar szerintem a Sedan agressziv orraval meg jobb lenne...
Az uj BMW-k nekem szemely szerint tetszenek, bar a regebbi peldanyok, E30 M3, 635CSi jobban rabul ejtik szivemet...
De izlesen kar vitatkozni, amugy is tudjuk, hogy minden tipusnak voltak lelegzetelallitoan szep autoi..

Jamesblond 2010.05.20. 21:45:58

@Pasas: Oké, nyertél. Itt ország világ előtt bebizonyítottad, neked van a legjobb ízlésed!:) Istenien jól néz ki a hátulja:) Nincs olyan autó ami jobban néz ki ettől! 10 év hitelt a legszarabb konstrukcióval bevállalnék érte:)

105tc 2010.05.20. 21:48:15

@Dennis01
Az Alfa 156-ra és az Argenta-ra gondolsz?:D

swt (törölt) 2010.05.20. 21:51:55

@105tc: Ostoba sznobizmus nemzethez kotni a formatervezest, semmi tobb. Vannak jo es vannak rossz formatervek, kesz (sot, a neves studiokban elegge nemzetkozi, vegyes csapatok dolgoznak).

Szerintem Bertone is letagadna 1-2 dolgot, ha tehetne:
www.carspotting.com/userfiles/53/Opel-astra-g-cabrio-von-bertone_242.JPG
Vagy Giugiaro:
content.wallpapers-room.com/presentationBig/2006-Ford-Mustang-Giugiaro-Concept-Side-Angle-Closeup.jpg

Pasas 2010.05.20. 21:57:31

@105tc: funkcionális, brutális

Dennis01 2010.05.20. 21:59:01

@105tc: Jaj, ne is mondd.. Mindketto mestermunka, a kovetkezo autom tuti egy 156 lesz... De azert egy Ritmo I-et is elfogadnek, vagy egy Fiat 127-et, 128-at, Alfa Giulia-t, Alfettat... Na jo, abbahagyom, mert agyverzest kapok a vegen...

105tc 2010.05.20. 21:59:18

@swt
nem lehet nemzethez kötni?
te csak azt hiszed apa
kínai autók? ízlésesek?

Pasas 2010.05.20. 21:59:32

Minden posztnak ez a vége. Japán v. olasz v. német v. francia. Bár szerintem akár svéd is lehetne.

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:01:40

@Dennis01:

Egyetértek, a 406-os valóban nagyon eltalált, klassz szedán. A Coupé pedig (amit Pininfarina tervezett) egyenesen csodaszép. A valaha létezett egyik legszebb kupé a világon, az első generációs Volvo C70-es méltó párja. A régebbi BMW-k (635 Csi, 850) tényleg szépek és egyediek, de az újabbak legfeljebb a böszmeségükkel és kivagyiságukkal tűnnek ki, leszámítva, amikor épp jellegtelenek.

105tc 2010.05.20. 22:02:47

@Dennis01
ne, tényleg ne folytassuk ezt a sort,
mert a motorra gyűjtött pénzem elköltöm valami ocsmány olaszra ami ráadásul nem megy rendesen

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:06:17

@swt:

Igen, értem a célzást és igazad van. Ezek az olasz autótervezés szégyenletes mélypontjai. Nem leszek hipokrita, beismerem. Megagáz formák. A FIAT-ot minősíteni sem érdemes, a legutolsó szép Fiatok a 60-as, 70-es években voltak. De az Alfa Mito! Gyalázat, tényleg. Ám e két (vagy akár több) szégyenfolt MINIMÁLISAN sem von le semmit a zseniális olasz forma- és stílusérzékről. A legszebb autókat egyértelműen az olaszok tervezik. Utánuk jönnének az angolok. Utána a franciák, svédek, japánok. És csak utána a németek, koreaiak. Amerika sok szempontból más tészta.

Dennis01 2010.05.20. 22:15:47

@kultúrpesszimista: Faternak egy 406 kombija van, annyira de annyira szep auto... Raadasul apa vett ra egy szett nagyon eltalalt alufelnit, igy nagyon allatul nez ki..

@105tc: Kikerem magamnak a nem megy-et. Volt nekem 72-es Fiat 127 a 903ccm motorral. Az elozo gazdaja rakott bele egy 5-os valtot, ugy ment, mint a raketa, parja se akadt. Az Argenta is megy, mint a lokos (mondjuk a dupla vezermutengelyes hengerenkenti befecskendezos 2 literesnek illik is menni :)), nagybatyam Fiat Regata-ja 1.3-as volt, a kasztni rohadt, mint allat, de a motorja, mint a villanymotor olyan volt. Apanak volt 1.1-es Ritmoja is, annak is kasztni problemai voltak..

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:18:32

@Dennis01:

El is hiszem. Vigyázzatok rá! A 306, 406... az utolsó szép, franciás Peugeot-ok! Az elmúlt évek Peugeot-i csak árnyékai az egykori finom vonalakkal operáló, igazán franciás kényelmet nyújtó autóknak! Lehetnének akármik.

Pasas 2010.05.20. 22:22:02

@1kutya: Például. Gyönyörű. Lehetne még folytatni a sort.

105tc 2010.05.20. 22:22:58

@Dennis01
nem komolyan gondoltam:D

azok még igazi telivérek voltak
egyszerű motorokkal mint a faék
kár értük

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:24:08

@BMW ///:

Na igen! Hú, a Cadillac STS nekem is egy titkos kedvencem! De rengeteget ihat, mint egy XJ6...

Szinte már angolosan szép:
carphotos.cardomain.com/ride_images/4/242/581/38102790001_large.jpg

Vagy egy ilyen Lincoln Mark:
www.cargurus.com/images/2008/07/07/11/23/pic-57475.jpeg

A Corvette-ekről nem is beszélve ugye...

BMW /// 2010.05.20. 22:27:41

@kultúrpesszimista: Cadillac a második kedvenc márkám(+ még 1-2.). Imádom őket. Robosztus,gyönyörű igazi amerikai.STS,CTS a motorokról nem is beszélve. Mondjuk csak USA-ban vagy Arab országokban lehetne a benzint venni .

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:28:34

@BMW ///:

Ezeket én is szeressem! Az STS nekem is egy titkos kedvenc... Szinte angolosan szép. De annyit zabálhat, mint egy XJ6-os macska. Épp ezért ki van csukva.

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:29:41

@kultúrpesszimista:

(bocs, azért küldtem el megint, mert azt hittem, nem ment el az előző...)

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:32:34

@BMW ///:

A CTS-ek is gyönyörűek, kiváltképp, ha ahhoz viszonyítom, milyen autók vannak ma Európában és a tengeren túl... Sportszedán. Erős, markáns, robosztus, mégsem tűnik tohonyának, van bennük valami finomság...

BMW /// 2010.05.20. 22:36:16

@kultúrpesszimista: 9.200.000 forint kint(új). Annyi mint egy mai középkategóriás dízel kombi. Hihetetlen. Gondolom meg van pakolva extrával. Kezdő motor 3.6 liter 300 lóerő hátsó hajtás.

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:37:19

@Pasas:

NEEEE! Nem ér!!! Ez egy csoda! :-) Az annyira csúnya, hogy már szép a Saab 900-at illeti. A Lagonda egy műremek, csakis szuperlatívuszokkal tudnék élni! Lapos, széles, erős, sportos, mégis temérdek hely van benne. A tökéletes szedán az XJ6 mellett...

Egy kis érdekesség:
www.youtube.com/watch?v=osrks1t-5a4

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:38:31

@BMW ///:

Ne is mondd, ilyenkor szorul ökölbe az agyam...

BMW /// 2010.05.20. 22:39:10

Az STS. Az Escalade-eket meg szeretik a magyarok is.:):D Van pár.

Dennis01 2010.05.20. 22:41:25

@kultúrpesszimista: Egyetertek. Ott van pl a 407. A lampai felnyulnak majdnem a szelvedoig, a hutoracs meg mint egy agyalagyult vigyora, borzalom. A 306-406 meg jol rajzolt, de stiluselemeket nem tulzasba vivo autok voltak.

@105tc: En is igy gondolom. Erdekes is, oke, hogy a Minim City E 2.95 difivel, ami kis vegsebesseggel, de jo gyorsulasi ertekkel bir, es a 127-es 90+ kobcentivel mennyivel gyorsabb volt.. Meg magat azt szerettem a 127-esben, hogy kisauto volt, megis belul volt benne boven hely..

Dennis01 2010.05.20. 22:43:25

@Dennis01: Mar ugy ertem, hogy a Mini 90+ kobcenti, de megis lassabb volt, viszont lehet, hogy nyomatekosabb, majd megnezem a Haynes konyvekben..

kultúrpesszimista 2010.05.20. 22:48:03

@Dennis01:

Ezek a mai autók már nem is autómobilok. Marketingtermékek, életérzést eladó közlekedési eszközök. Egyre kevésbé autószerűek. Az egyterűekkel kezdődött a kórság, valamikor a 90-es évek elején. Kb. amikor kijött a Twingo, ami akkor is hányingert keltő autó volt (bár a maga módján egyedi) és mai is az.

swt (törölt) 2010.05.20. 23:44:57

@kultúrpesszimista: Nyugi, azert az olaszoknak sem kell a szomszedba menni egy kis 1750 dollaros lifestyle-vakitasert:
www.uberreview.com/2007/04/lamborghini-espresso-machine.htm

Krisi 2010.05.21. 00:15:24

@kultúrpesszimista: óbazmeg, ezt a shooting break-et nem kellett volna megmutatnod, most egy hétig erre fog felállni... :D

ez az a forma, amitől én kész vagyok. egyszerre szép és praktikus (befér hátra a fixi), ennél jobb formaterv számomra egyszerűen nem létezik. kár, hogy mindegyik ritka mint a szép angol nő :)

mondjuk ez odabasz.

files.conceptcarz.com/img/Ferrari/72-Ferrari-365-GTB-4_ShootingBrake-DV-08_BA_01.jpg

www.coachbuild.com/gallery/d/11694-2/Panther_Ferrari_365_GTB_Shooting_Brake_1974_24.jpg

vagyez

www.autofiends.com/wp-content/uploads/2008/10/shooting-brake1.jpg

meg ez is kéne

images.thecarconnection.com/lrg/2011-mercedes-benz-cls-shooting-brake-rendering-001_100189979_l.jpg

ésakkor már ez se maradjon ki

www.automotivetraveler.com/images/stories/blogs/jimb/090622-05-Aston_Martin_Lagonda_shooting_brake.jpg

(most valaki törölje le a billentyűzetet és a monitort, köszöntem :D)

Krisi 2010.05.21. 00:17:59

(autógyárak meg bekaphatják hogy majdnem mind csak tanulmányautó maradt örökre...)

Rocko- 2010.05.21. 07:00:16

@Krisi: a shhoting break az egy oylan autó, ami alakra egy alien fejre hajaz, csak jól néz ki. :)

muranyi 2010.05.21. 07:02:37

itt még több kép a Nürburgringi 24 órás versenyről:
www.speedlightphoto.hu

esef 2010.05.21. 08:24:10

A szépség kurvára relatív. Nekem pl. nagyon tetszenek a Zaporozsecek... Az olaszokról meg eléggé lesújtó a véleményem: a túlbonyolításba halnak bele, és nem csak az autók designja terén...

Devil2 2010.05.21. 08:29:23

a Tím Hangeri 1-es tádéja hengerfejes lett ==> gááááz.

esef 2010.05.21. 09:06:21

@kultúrpesszimista:
Na látod, akkor nincs ízlésed, mert ez SZÉP!
A Volvo 480-as formájára meg erős behatással lehetett egy-két korábbi autó. Lehet, hogy a Bertone koppintott innen-onnan?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.05.21. 09:09:10

egy olyan országban, ahol a szépségversenyeket rendre olyan csajok nyerik, akikből 12 egy tucat (mint a tavalyi dobermannfejű), nem érdemes parttalan vitát folytatni...

kultúrpesszimista 2010.05.21. 09:17:59

@esef:

A 480-ast nem Bertone tervezte. És bár valóban visszaköszönnek kisebb-nagyobb mértékben benne szupersportkocsik vonalai (Lotus Esprit, Ferrari Daytona), attól még teljesen egyedi és jól sikerült skandináv design.

Dennis01 2010.05.21. 09:18:34

@Krisi: Szerintem ez az egyik legtisztabb shooting break: www.weetstraw.com/images/articles/97/shooting-brake-jaguar-xjs-lynx-1.jpg

@esef: Nem csak szep, okos is. 59!!!-ben a szembejovo fenyere automatikusan visszavette a refit, elektromos ulesek, elektromos ablakok, tempomat meg szazfele extra. Azert tudtak elni az amerikaiak...

kultúrpesszimista 2010.05.21. 09:18:55

@esef:

Rendben van. Szerintem meg giccses, harsány.

Dennis01 2010.05.21. 09:20:32

@kultúrpesszimista: Es ehhez mit szolsz?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/9/95/20080725114545!Fiat_Argenta_argenta.jpg
Egy kivalo kocka a 80-as evekbol... :)

Dennis01 2010.05.21. 09:22:49

@Dennis01: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/9/95/20080725114545!Fiat_Argenta_argenta.jpg

Turtle Run 2010.05.21. 09:24:20

Felesleges vitázni arról, kinek mi tetszik. Különbőzőek vagyunk, ennél fogva különbözik a megítélésünk is, akár a szépséget illetően is-ennyi. Ettől színes a világ.
Kedvenceim: Mercedes SL (55 AMG), S, ML II, BMW a Bangle-korszakig, ill. most, az új 5-ös és 7-es, X5, Audi A3/Sb., TT II, A4, A6, Fiat 500, P. 911 Turbo, Honda S2000, Toyota Camry, MR2 bukólámpás, VW Golf, Volvo C70 I és az amerikai tepsik a '70-es/'80-a évekből.
Széles spektrum, hm?

kultúrpesszimista 2010.05.21. 09:25:28

@Dennis01:

Nekem soha nem tetszettek a Fiatok, így az Argenta, Regatta sem... Közönséges, kommersz autók voltak. Ez a kockaság sem akkor nem érintett meg, sem most, több évtized elteltével nem tudok nosztalgiával elegyÍtett vágyakozással gondolni rá. Az olasz szépséget szélesebb rétegben az Alfák, Lanciák hozták és hozzák nagyjából a mai napig, bár a mai Lanciák már halvány emlékei sem egykori önmaguknak (a Delta egy vicc) és az Alfa sem a régi.

kultúrpesszimista 2010.05.21. 09:27:44

@Dennis01:

Egy korai Alfa 33-as pl. nem volt kevésbé kocka, mégis mennyivel szebb volt részleteiben és összességében is!

kultúrpesszimista 2010.05.21. 09:35:06

@Dennis01:

És ha már kocka, akkor azt hiszem egy korabeli Volvot még egy Alfa (vagy Fiat) sem üthet! :-)

esef 2010.05.21. 09:41:53

@kultúrpesszimista:
Abba most ne menjünk bele, hogy az elejét miről lopták. Szerintem inkább a Rover 3500-ról, mint Ferrariról. Az meg ugye minden, csak nem szupersportkocsi... Itt-ott még egy kis Honda, aztán kész a "skandináv" autó.

@Dennis01:
Szép. Ha már a briteket is megemlítettük, akkor ne menjünk el emellett sem: Reliant Scimitar GTE www.carandclassic.com/uploads/cars/scimitar/794279.jpg

kultúrpesszimista 2010.05.21. 09:52:08

@esef:

Ebbe ne menjünk bele, részint mert ez itt sokakat nem érdekelhet, részint mert ténybelileg nem igaz, amit írsz.

esef 2010.05.21. 09:52:16

@Dennis01:
Egy ilyen Fiatot hoztak anno "nyugatról" egy általános iskolai tanáromék úgy a rendszerváltás környékén. A formája maradt meg, meg az, hogy több volt rajta a lyuk mint a lemez... :)

És ez kinek jön be?
ericgar.com/uploads/2007/04/reliantrobin.JPG

esef 2010.05.21. 09:55:08

@kultúrpesszimista:
Nekem két szögletes olasz autó jön be,a Fiat Ritmo és az eredeti Panda. Zseniálisan eltalált formák. A többi olasztól meg egyenesen hányingerem van. (Igen a legtöbb Ferraritól és Maseratitól is.)

kultúrpesszimista 2010.05.21. 09:59:11

@esef:

Ez egy mutáns korcs. A Taigetoszról lökném le.

kultúrpesszimista 2010.05.21. 10:01:54

@esef:

Ha ez komoly, gratulálok neked! :-)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.05.21. 10:16:08

nekünk volt egy Fiat Dunánk, ha jól emlékszem, 1,7-es dízel motorral

a Lada után álomautónak tűnt :)

Olaszországból hozta be a fater csillió km-rel, hamar el is kezdett buzulni, kicombosodtam, annyit kellett tologatni, és telente türelemre is megtanított :)

végül egyszer az árokban áltt meg vele az öreg, a kocsi kimúlt, a faternak nem lett baja

én szerettem azt a csotrogányt

Dennis01 2010.05.21. 11:05:07

@esef: Ne tudd meg, eloben milyen lenyugozo egy ilyen Scimitar. Tudok egy British Racing Green darabot a varos egyik szervize mellett, nagyon impozans darab.. Az angol autokban a haromkullos fakormanyt, a gyonyoru famuszerfalat, bor uleseket imadom, meg tudok ertuk veszni. Meg azt is meg tudom bocsatani nekik, hogy kell oket butykolni, mert annyira egyszeru szerkezetek..
Erdekes a Reliant Robin, van meg belole boven a forgalomban. A Minisek imadjak oket beletolni a bokorba, meg a folyoba.. Csak viccelek. :DD

Fater egy falusi boyracertol vette az Argentat. Miutan elhoztuk, elvittuk az OMV kutra magasnyomasuval leveretni. Nem viccelek, a sarvedoivekbol tobb, mint 10kg tehenkaki jott ki.. Parasztoknak csak az jart eszebe, mennyire lehet tolni neki a susnyasban...
Egyebkent itt a video a kedvencrol, Winkler mester tesztjeben: :)
www.youtube.com/watch?v=XLHJ9d5Mnk8

Krisi 2010.05.21. 12:56:16

@kultúrpesszimista: jóféle, csak kár, hogy rossz helyen hajt :)

@sipike78: elmondok egy titkot: a szépségversenyeket az a lány szokta megnyerni, aki vagy jobban szop mint a többi vagy apucinak több pénze van. (egyik évben a CKM-nél a legdögösebb csaj meglepő módon a főszerkesztő barátnője lett. beszarás mi?) ez persze ritka eset, általában egy magát hozzáértőnek valló zsűri dönt, ami nem mindig tükrözi az egész ország ízlését. bár az idei magyar királynőt még én is szépnek tartom :)
mondjuk a nők már nem olyanok, mint az autók, mert ha egy autó tetszik, akkor veszek egyet. ha viszont egy olyan nő tetszik, aki '67-ben nézett ki nagyon jól és ma boldog nagymama Amerikában, akkor azt már baszhatom - na nem úgy :D

@esef: ez a Reliant bejövős. nem kicsit.

Negrogo 2010.05.21. 13:05:17

Mi ez a nagy linkelgetes? Nesztek akkor szep auto:

indafoto.hu/negro/image/6543603-923f282d

Dennis01 2010.05.21. 13:06:46

@Krisi: A nok is valtoznak, mint mindenki. Ha megfigyeled a mai tinisztarokat, legtobbjuk 16-17 eves, megis 21-22 evesnek neznek ki. Mikor mar 21 evesek, akkor meg visszaakarnak fiatalodni 18 evesse. Agyrem.

kultúrpesszimista 2010.05.21. 14:33:31

@Krisi:

Ez a hátsó vagy elsőkerékhajtás alapvetően túldimenzionált dolog és ezerszer ki lett vesézve már. Őszintén: leszarom, hol hajt. Így is elég gyors és az autók többségét körbeautózza. Az elsőkerékhajtás meg kimondottan jó dolog télen, csúszós utakon. Nekem pont nem kéne hátsós autó. Vagy első, vagy 4x4.

kultúrpesszimista 2010.05.21. 16:18:18

@mennyi?husz!:

Ez gyönyörű, nem férhet hozzá kétség.

Krisi 2010.05.21. 17:37:00

@kultúrpesszimista: neked nem számít hol hajt, nekem viszont de.
ezt túl is tárgyaltuk :D

@Dennis01: jaj, ne is mond! ma is láttam egy csajt szaladni a busz uzán, mondtam is mellettem álló haveromnak hogy ejha, jó bőr. aztán elsuhant a busz előtte, megfordult, mi pedig konstatáluk így jobban megfigyelve, hogy baszki, ez nics 16 éves! beszarok. a mai tinédzserlányok tényleg simán kinéznek 20 körülinek
süti beállítások módosítása