Falusi gyerek a nagyvárosban

Opel Insignia OPC

  2010. január 25. - ommm Címkék: vélemény opel

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Kicsit hangos, kicsit bárdolatlan és egyszerű, de nem ajánlatos piszkálni, mert csúnyán orrba verheti a jómódú kölköket.

Vélemények azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr381699713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomcy 2010.01.26. 09:10:08

Megmondom őszintén ha már ennyi pénzt szánnék autóra akkor hozzátennék egy kicsit és vennék egy ilyet!

www.hasznaltauto.hu/auto/subaru/impreza/subaru_impreza_2.0_sti_type-20-2756700

Ezt tuti 100% hogy nem gyorsulná le egyik említett konkurencia sem, marad 3 év gari, pályanapon tuti szétalázza bármelyiket, fogyasztása normál használatban a közel 1L kisebb motor miatt tuti kevesebb, plusz 100% japán(talán ez ami a legnagyobb előnye), és a boxerhang üti az összes többi motorhangot(persze csak nálam).

Ciri 2010.01.26. 09:12:21

@Hagalex:

"Ez tényleg egy rétegmodell, elvakult opelimádóknak. Szerintem kerülhetne 16 millióba is, aki potenciálisan szóba kerülhet az olyan áron is megveszi, mert tojik a presztízs autókra."

Rétegmodell valóban. Azonban óriásit tévedsz, ha azt gondolod, hogy ezt márkafanoknak készítette a gyár.
Nem hülyék ők. :)
Kizárólag erődemonstráció (és marketing) egy tömegmodell gyártótól, semmi más.
Ez arra jó, hogy mikor az alap Insigniát választod, a szemed előtt mindig ez a modell lesz és például ennek köszönhetően rendelsz majd rá Opc optikai csomagot is. Például.
Szemben mondjuk egy Bmw-vel, ahol nem megy természetesen csodaszámba ha eladnak egy 250+ lóerős autót.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 09:12:25

@mlt3:
Ebben nem értünk egyet! :)

Szerinted az Opel nem tudna ilyet tenni az autójába?? Megnyugtatlak tudna.
Szerinted az Opel nem tudna BMW vagy Audi anyagminőséggel és szerelési minőséggel dolgozni? De tudna. Viszont sok értelme nem lenne.

Megismétlem neked is...
AZ OPEL NEM AKAR A PRÉMIUM SZEGMENSBE GYÁRTANI!!!!
Nincs is hozzá presztízse.
Aki 110 évig népautót gyártott, az nem fog máról holnapra prémium kategóriában vitézkedni.
Rüsselheimben sem hülyék!
Nem véletlen csinált a Toyota Lexust, a Nissan Infinityt... és még azokkal is nehéz.

Én a minőségről beszéltem, nem a luxusról...
Az Opel valaha arról volt híres, hogy az egyébként olcsón gyártott autóinak párját ritkító összeszerelési minősége és megbízhatósága volt. Simán oda lehetett tenni a Merci vagy az Autunion mellé. Azoktól a egyszerűségében különbözött, nem a minőségben, és főleg nem a megbízhatóságban.

Olcsó anyagból is lehet jó minőséget produkálni, de egy alapvetően drága anyagból is lehet szart....

"A premium markak nem fogjak leallitani a fejlesztest par evre az Opel kedveert, hogy az behozhassa oket ;) '

Nem is biztos, hogy be akarja érni a prémium márkákat... másrészt az autógyártás a versenyről szól. Már miért ne hozhatná be? Kőbe van vésve az Audi felsőbbrendűsége? :))
Azt én simán el tudom képzelni, hogy az Audihoz közelítő anyagminőséggel és szereléssel, de olcsóbb árral vevőket csaljon el. Ehhez egyáltalán nem kell elérni az Audi luxusát, elég közelítenie hozzá.
Ha belegondolsz a Vectra elég messze esett akár az Audihoz, akár a Bömbihez, de még a Passathoz is. Az Insignia már közel sincs tőlük olyan távol, sőt a Passat szintjét szerintem hozza is..
Olyan elképzelhetetlen, hogy a következő Insignia még közelebb kerüljön???
Ne keverd a luxus anyagokat, és a luxus felszerelést ide...
Ha logikusan belegondolsz, a GM inkább a Saabbal erőlködtt volna a premiumokkal szemben, hiszen az patinásabb név. De még azzal sem tette. Szerintem azért, mert nem akart a prémium szegmensbe menni.
Amúgy pedig nem tudhatjuk... az is lehet, hogy ez az új éra csak egy erőlködés marad a GM részéről.

mlt3 (törölt) 2010.01.26. 09:15:21

@Shadowbull: Egyebkent ezt az "premium lesz az Opel, nezd meg az Insigniat" c. lemezt szerintem inkabb azok talaltak ki, akik hirtelen leultek olyan extraktol, amikrol meg nem is hallottak, mert fogalmuk sincs, hogy a premiumszegmensben zok mar reg letezo dolgok. Az Opel Eye sem egy novum, egyreszt ott a BMW KAFAS, a Maybach meg mar 2002 ota felismeri a tablakat (na es persze azota mar a Merci is). Szerintem ezt a lemezt csak addig fogjak porgetni, amig a szomszed meg nem mutatja nekik a 2002es 5oseben a HUDot meg a nightvisiont :)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 09:17:32

@Vecellio:
Ahham...
Köszi! :)

Nem tudtam, hogy a faceliftes Vectra C már megkapta. Az én itthoni könyvalapú irodalmam nem hozza, nyilván azért mer naggyából akkor íródott amikor kihozták a faceliftes Vectrákat.
Jó tudni... :)

Shadowbull 2010.01.26. 09:20:04

Valahogy olyasmi arazast ereznek elfogadhatonak, mint amit a Ford alkalmaz a Focus RS-nel, az 35.900 Eurotol indul. Igaz az nem osszkerek, meg csak 2 ajtos, de nalam kabe egy kategoria a ket auto.

A teszt szerint az Insignia is inkabb olyan jatszoautos karakter, ezert sem santit (annyira) az osszevetes.

a ket gyarto is kabe egy szinvonalon van.

sb

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 09:20:12

@Ciri:
"Mert nem egy az ügyfélköre. Nem is lesz az.
Ez nem azt jelenti, hogy rossz az autó csupán azt, hogy ez egy Opel."

Én egy egyszerű, laikus, mindennapi beszélgetés szintjén gondolkodtam.
Össze lehet őket hasonlítani, de helyén kell kezelni mindent. Nekem is ez a véleményem. Állapítsuk meg, hogy nem egy kategória...oszt jó napot! Haladhatunk tovább! :)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 09:22:36

@Ciri:
Ezzel a meglátásoddal teljesen egyet tudok érteni.

mlt3 (törölt) 2010.01.26. 09:30:13

@Hagalex: "Szerinted az Opel nem tudna ilyet tenni az autójába?? Megnyugtatlak tudna."

Megnyugtatlak, hogy az Opel meg szabadon konfiguralhato autot sem tud gyartani. Egyelore itt tartunk.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 09:32:10

@Shadowbull:
"Szerintem eloszor a VW-t kene utolerni."

Az az Insigniával és a J Astrával szerintem megtörtént. Azt közel sem állítanám, hogy lehagyva őket robog a márka a Prémiumok felé, de most kb. a VW-szintjére hozta magát az Opel ezzel a 2 modellel....

Kíváncsian várjuk a folytatást.

"Nem is ertem, most akkor az Opel is premium akar lenni, vagy mi van?"

Ez csak a sajtó baromsága...
Ha elolvasgatod a cikkeket máshol is, nemcsak a TC-n, láthatod, hogy hatásvadászatot rendeztek.
Sok buta ember meg ugrik rá.
Mióta kijöttek az első szakújságírói tesztek, semmi mástól nem hangos a net, csak az anyázástól.
Minden normális, nem elvakult, az autózáshoz kicsit is értő ember látja, hogy szó nincs arról, hogy az Opel a prémium szegmensbe akarna menni.

mlt3 (törölt) 2010.01.26. 09:33:16

@Ciri: "Ez arra jó, hogy mikor az alap Insigniát választod, a szemed előtt mindig ez a modell lesz és például ennek köszönhetően rendelsz majd rá Opc optikai csomagot is. Például."

Debizonyam. Mint ahogy a Focus-rol is sokan a rallyra asszocialnak. (Azt viszont gondolom mindenki sejti, hogy mennyi koze van egy atlag utcai 1.4es Focusnak egy sportkocsihoz.)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 09:39:09

@mlt3:
"
Megnyugtatlak, hogy az Opel meg szabadon konfiguralhato autot sem tud gyartani. Egyelore itt tartunk. "

Talán mert nem is akar...
Ez ilyen egyszerű. Minden csak megfontolás és üzleti elgondolás kérdése.

mlt3 (törölt) 2010.01.26. 09:40:32

@Hagalex: "Az az Insigniával és a J Astrával szerintem megtörtént."

Picit el vagy tevedve. Az Opel muszaki alapjai koszono viszonyban sincsenek a VAG legosdoboz-platformjaival.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 09:47:25

@mlt3:

Pontosan az ilyen megnyilvánulásoktól van ez a hihetetlen sok okoskodás....

Szerinted a Maybachot kellene hasonlítani egy Opelhez?

Baszod! Az Opel nem újított, hanem behozott a középső szegmensbe olyan dolgokat, amiket azelőtt más tömeggyártók nem!!!

Tudod mit! Szerintem hagyjuk ezt a meddő és teljesen hülye vitát!
Én már fáradok tőled... :))

mlt3 (törölt) 2010.01.26. 09:47:25

@Hagalex: "Talán mert nem is akar..."

En sem azert nem uszom 20sec alatt az 50m-t, mert nem vagyok egy Michael Phelps, hanem mert nincs hozza kedvem :DDD

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 10:21:34

@mlt3:
Szerintem meg Te egy vagy az Opelt utáló, és most erősen irigykedők közül. :))

Seca81 2010.01.26. 12:06:57

@KuKori: 1. gen. RX-7 volt szűk? Mert az tényleg az! :) A 2. és 3. már nem...

Ottopappa 2010.01.26. 12:16:02

@Ciri: Csak nem te vagy sedóbull védőszentje? Édes Istenem, lehet, bennem van a hiba, de tényleg nem értem az embereket...

Ottopappa 2010.01.26. 12:25:35

@Ciri: Azt meg, hogy milyen elképzeléseim vannak autóügyben, hadd döntsem el én. A 26 és fél évemből 25 éve van az első helyen a Jaguar nálam, második helyen pedig a '96-os Octavia megjelenése óta a Skoda. De TE, mivel sb-hez hasonlóan nagyon okos tipikus magyar emberke vagy, biztosan jobban tudod ezt nálam. Az meg, hogy ennyi idősen nincs több pár százezernél a pénztárcámban (illetve a bankszámlán), talán nem meglepő, főleg mostanság... Ettől függetlenül nincs harag (legalábbis részemről), csak valahogy nem értelek, hogy mért jó az übermnensch nagyképűt játszani, és még tapsolni is hozzá... Tudom, fiatal vagyok, stb...

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.01.26. 12:31:21

de most tenyleg: 13 millioert ez, vagy 14ert 335i vagy 16ert passat R36????

ez kerdes??????????????????????

bazz, ez egy O - P - E - L !!!!!

Shadowbull 2010.01.26. 13:05:27

@Ottopappa: igazan nem akarok beleszolni, mert mindenkinek olyan frusztracioi vannak, amilyeneket a viragos jokedve diktal, de most miert is megy a siras?

beszolt neked valaki?

Tudod, hogy mindenki arra veri, amire akarja, ha te a Jaguarra, hat a Jaguarra.

De tenyleg nem ertem a hisztit.

sb

Ciri 2010.01.26. 13:12:16

@Ottopappa:

Ezt írtad:
"A tudásodat elő lehet intelligensen is adni. Az a baj veled, hogy olyan vagy, mint Dr House: okos, csak bunkó..."

Nos, azt hiszem nem ő kezdte ezt a stílust. Javíts ki, ha igen.

Másrészt, nem kell megvédeni a kollégát, megteszi azt saját maga. Csupán baszta a szemem.

Béke.

Gearboy46 2010.01.26. 14:03:59

Nemrossz... Az alap autó nekem nagyon gagyi, ez egész jó.
De ennyipénzért?? Inkább egy BMW, ezek a lehetőségek közül. De a Mazda 6 MPS miért maradt ki? Annak is van egy kis gagyi hatása, de inkább mint ez.
De ha ennyi pénzem lenne, és ilyen sportos családi autó kéne, akkor megvárnám az accord type S/R-t, vagy vennék egy Imprezzát vagy Evo-t.

Seca81 2010.01.26. 14:09:08

@Gearboy46: Az MPS-t sajna már nem gyártják, és amúgy is "csak" 260 ló... Bár összkerekes.
Kár h az új hatosból nem csináltak MPS-t...
Pár évest kapsz már 5-6 milláért. Sztem jó vétel.

Ottopappa 2010.01.26. 15:27:57

@Shadowbull: @Ciri: Oké, oké, srácok, ácsi. Van egy rossz tulajdonságom: nem szeretek, és nem is tudok vitázni. Ezáltal nem is akarok. Semmi gondom nincs veletek, sőt, ciri eddigi hozzászólásai az utolsót leszámítva egy szimpatikus ember benyomását keltették bennem. Sb kicsit más tészta, a tudását elismerem, csak nehezen emésztem a stílusát. Ezt próbáltam meg - szerintem normálisan, beleértve a Dr. house-os hasonlatot is - a tudomására hozni. Viszont most javított, mármint: "Tudod, hogy mindenki arra veri, amire akarja, ha te a Jaguarra, hat a Jaguarra." Na, itt van a kutya elásva, hogy eddig nem ez jött le tőled. Mindenkit hittérítettél a BMW-re és leszóltad, aki mást szeret. Ha rögtön ezzel a hozzáállással indítottál volna, tán észre se veszlek...
Ciri, ha megfigyelted, a BMW-t se szóltam le, sőt, elismertem, csk nem jön be NEKEM, mer mittudom én, bal füllel előre születtem annó, vagy nem tom... Attól még jó autó, ismerek is pár tulajt, jó fejek. Nekem meg más jön be, erre próbáltam reflektálni, hogy nem vagyunk egyformák, de leginkább különbözőek. Erre le lettem ugatva, hogy azt se tudom, mi az az autó. Na ez baszarintotta a csőrömet. De remélem, akkor mostmár rendeztük a sorokat. A sok rizsáért bocs, de pedagógus családból származom...

IvanitsR 2010.01.26. 15:40:55

1.9 Bárreal Tölt A Turbo Nem 0.9-el Mint Ahyog A Kép Alá VAn Írva

fpetyov6 2010.01.26. 16:01:27

Az árhoz csak egy dolog:
A BMW 335 xi : 15 394 000

fpetyov6 2010.01.26. 16:03:10

Hoops, benéztem, most láttam csak hogy az ár helyes....
Bocsika....

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 16:16:25

Egy érdekes és tanulságos cikk arról, hogy mennyire relatív a premium, az ár, a népszerűség, az imázs, vagy a jó PR.

www.origo.hu/auto/20091222-toresteszt-az-evtized-legnagyobb-botranyai.html

vau · http://www.holdkomp.hu 2010.01.26. 18:23:26

@Hagalex:

"Rüsselheimben sem hülyék!"

Insider info, pár hete voltam ott és beszéltem velük:

De, azok.

Ettől persze nem akarnak bekerülni a premium szegmensbe, de higyjétek el, hogy tényleg iszonyatosan hülyék. :)

GGG77 2010.01.26. 18:48:41

Jó autó, de ezeknél az alumínium színű beömlőknél, és kipufogó-kereteknél kevés prosztóbbat tudok elképzelni.
Viszont az utastere (nem csak a bőr) fényévekkel veri egy S80-as Volvoét, ami azért nem semmi!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 19:35:18

@vau:

Hát fogok én veled vitatkozni, ha már egyszer beszéltés is velük! :))

Ha jó autókat csinálnak kis pénzért pont letojom hogy mennyire hülyék...

Persze azért érdekelne hogy mire alapozol.

MT21013 2010.01.26. 20:09:58

@visszakettopadlogaz: kövezz meg nyugodtan, de én az Insignia OPC-t kérem az általad felsoroltak közül...A BMW feeling elég távol áll tőlem, az aktuális Passat pedig nem tetszik.

Gearboy46 2010.01.26. 20:32:11

@Seca81: Már nem gyártják?? de kár...:( Abból a 260 lóbol meg nem nehéz többet csinálni, ha valaki van olyan őrült és fokozni akarja.

mlt3 (törölt) 2010.01.26. 20:53:59

@Hagalex: Nekem semmi bajom az Opellel. Csak az egy netto hulyeseg, hogy tudnanak szabadon konfiguralhato autot gyartani. Az nem olyan egyszeru, mint ahogy azt Moricka elkepzeli, kepletesen szolva a szabadon konfiguralhato auto az autoipar warp drive-ja.
www.youtube.com/watch?v=o1djkR-8xOU

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.01.26. 21:04:28

@Seca81: hát nekem az is az volt :) Kisebbnek tűnt, mint az MX-5. Lehet, hogy a nagyon alacsony üléspozíció és/vagy a magas kardánbox kombinációjától. Meg mondjuk az is számít, hogy a műszerfal alá kell kinyújtani a lábat, így kvázi a tüdődig ér :D De atomzsírkirály vezetni :D Gyakorlatilag bele vagy építve a gépbe. Mondjuk amit én próbáltam, egy erősen húzott példány volt, ping-pong asztalnyi IC-vel ;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.01.26. 21:07:10

Amúgy miért a 3-as BMW-hez méritek ezt az Opelt? Méretosztály szerint inkább az 5-ös szériával lehetne partiban. Ott mondjuk még szignifikánsabb lenne az árkülönbség :D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 21:23:11

@mlt3:
Biztos nem egyszerű...
Beavatnál engem, hogy miben látod a szabadon konfigurálás lényegét, és hogy miért nem tudja azt az Opel, miközben a többi tömeggyártó (vagy bármelyik) ellenben igen??

voszi 2010.01.26. 21:58:47

@mlt3: az opc-nek 6 duggattyús bremboi vannak, de talán a cikkben is benne volt. a kérdést nem nagyon értem ezért.

a másik felvetésed: hol láttál olyat, hogy azt írtam, a fékek a 335xi-n nem jók? nagyon is jók. ettől még az opc-n történetesen jobbak. én próbáltam a kocsit, nekem annyira érzékeny volt a féke a bimmernek, hogy nehezen tudtam megszokni. ennyi.

Shadowbull 2010.01.26. 22:17:25

@KuKori: Azert mert tengelytavra meg belso terre kabe akkora mint az E90. Hogy 30 centivel tobb lemez log rajta elol meg hatul, az nemoszt nem szoroz.

sb

Shadowbull 2010.01.26. 22:20:21

@Ottopappa: Figyu, en aztan abszolut annak vagyok a hive, hogy mindenki azert rajong, amiert akar.

Aztan utana boldogan csepelhetjuk egymast, mindenki nagy oromere :)

Az mar mas kerdes, hogy a tenyszeru baromsagokat nem szoktam szo nelkul hagyni, de az hogy kinek mi tetszik, az a szive joga.

sb

Seca81 2010.01.26. 22:25:30

@KuKori: Nem tudom, akkor lehet h én gyerekkorom óta méretben az RX-ekhez nőttem :)
2. gen szívóm volt, GXL változat a legnagyobb felszereltséggel, csak az ABS hiányzott, 86-os évjáratban még nem volt.
Tényleg baromi alacsony az ülés, aki eddig beült mellém meg is jegyezte; "jaj ebbe olyan nehéz beszállni", "nem ér le az alja?", "miért van ennyire lent az ülés???", -akkor be se ülj baszod!!! -reagáltam néha :S
Felnézve a rendőrlámpát alig lehetett látni a bazi nagy tükörtől, vezetni viszont álom! Minden kézre esett, hosszú úton sem volt kényelmetlen pedig kb feküdtem a bőr székekben...
Aludtam is benne, nyáron hazaértem vhonnan reggel, garázsba be, ülés full hátra dönt és délig alvás :) Mocorgás nélkül!

FB-ben csak az anyósülésen ültem, na de ott feszengtem mint kerti törpe a magas piszoárban...

MX-5-öt még nem próbáltam, de annyira nem vonz...

Amúgy most te "gotoEngland" ???

Seca81 2010.01.26. 22:38:35

Biztos h lehet, eléggé eltalálták a formáját, ráadásul sztem sokkal jobban néz ki ennél az Insigniánál, de még az Accordnál is!

Tényleg kár h nem újították be újra Mazdáék, lehet h kevesebb fogyott mint amire számítottak vagy talán a kisebb kategóriákra koncentráltak, fene se tudja.

Seca81 2010.01.26. 22:39:52

@Gearboy46: az előző neked ment, sorry :)

Rocko- 2010.01.26. 22:43:41

@BartiS2: ha gyári béllel a tartósság is szempont akkor ne húzzad. :) amúgy végtelenségig lehet. :)
2.5TDI? melyik? a V6 v a soröt? nagyon nem mindegy. :)))

Rocko- 2010.01.26. 22:45:19

@BartiS2: akkor meg se mutatom az enyémet. 2.2 szívó. :P

Seca81 2010.01.26. 22:47:47

Ennél az Insigniánál 2 dologgal nem tudok megbékélni. A hátulja az egyik, mintha 2 oldalról összenyomta volna 2 kamion...
A másik (ami csupán megszokás kérdése) az a középkonzol gombtengere :)
Hát vmi elképesztő! Lehet h én vagyok analfabéta és lehet h a márkabuziknak könnyebben menne, de jó ideig ki nem igazodnék rajta, vezetés közben főleg nem. Max vacsi helyett otthon gyakorolnék a garázsban...
Nem tudok ehhez felnőni :)

Ciri 2010.01.27. 05:33:05

@KuKori:

"Amúgy miért a 3-as BMW-hez méritek ezt az Opelt? Méretosztály szerint inkább az 5-ös szériával lehetne partiban."

Na ez bevésve az aranyköpés füzetbe. :)

Ekkora marhaságot rég láttam leírva, főleg autós oldalon.

béke.

BartiS2 2010.01.27. 08:10:06

@Rocko-: természetesen sor5 tdi.. egyébként meg ezekben bőven van annyi tartalék a tapasztalatok szerint, hogy még gyári béllel is elmennek sokat akkor is ha húzva van... pl amikor vettem a 944 turbot érdeklődtem egy Német tunernél és ő mondta hogy egy 220 ból 300 lóra felhúzott 2,5es turbos 944esnek szétszedte a motorját 200k km után és nem volt semmi rendellenesség vagy óriási kopás....

BartiS2 2010.01.27. 08:15:30

@Rocko-: volt nekem 2,3as szívó 90esem és nagyon szerettem...

Shadowbull 2010.01.27. 09:28:55

@BartiS2: "egy 220 ból 300 lóra felhúzott 2,5es turbos 944esnek szétszedte a motorját 200k km után és nem volt semmi rendellenesség vagy óriási kopás...."

Ha feltennenk egy alap 220 lovas motort a fekpadra, es bugatnank mondjuk egy Nürburgring-profilt rajta, lehet elketyegne orokke, egy 300 lora felhuzott meg megadna magat 2 virtualis kor utan.

www.youtube.com/watch?v=fv53RbvgfGc

sb

Rocko- 2010.01.27. 10:39:25

@BartiS2: szeretem én is, hogyne szeretném, nem is panaszkodok. csak mondom, itt a turbo és a 200 lovak között elbújhat.

BartiS2 2010.01.27. 12:05:30

Bullcsi igen tudom hogy neked mérnőkként ez az álláspontod és biztos igazad is van én csak gyakorltaból tudom nekem pl a 2,2es audi 400 lóval két és fél éve üzemel gond nélkül.... és napi használatban van... mondjuk nem a nordschliefera járok vele :-)

logikaibukfenc 2010.01.27. 12:19:20

@Shadowbull:
talán az, hogy sose kop el ?
de szó szerint, hiába nagyobb a végsebessége vagy nagyobb a gyorsulása a többinek, de valahol úgyis utoléred őket.
kivéve versenypályán
az másik mese habbal

v6 és sorhat és a többi, és forma meg dizájn mindről kiderült már hogy van jobb, szebb, hasznosabb, tisztább
:)
sőt gyorsabb is és ergonomikusabb is biztonságosabb is, de az sem ér semmit, ha csak kis távolságra visz

én meg azt nem tudom milyen a bmw vagy merci érzés

milyenis ?

logikaibukfenc 2010.01.27. 12:30:07

@BartiS2:

kétszáz kilóméter ? hahaha

szinte versenytáv

hacsak nem végig egyesben padlógázon tette meg akkor minden elismerésem, remek konstrukció

egy wrxnek is ötszáz kilóméter az ajánlott szervízintervalluma

BartiS2 2010.01.27. 12:35:49

@logikaibukfenc: látom nem tudod mit jelent a K betű a 200 után mivel csak te nem tudod és a többiek igen így leülhetsz ez egyes... :-)

BartiS2 2010.01.27. 12:38:33

hallottál már olyat autós médiát vagy fórumot olvasgatva hogy S2K? segítek ez egy honda típus na melyik lehet az előbbiekből kiindulva? ;-) béke

BartiS2 2010.01.27. 12:39:42

mondjuk hallani nem hallhattál ha olvasgattál csak láthattál de a lényeg azért asszem átjön :-)

Suttora 2010.01.27. 12:46:55

@logikaibukfenc: Mármint 200k km, az gyengébbek kedvéért 200.000-et jelent...

logikaibukfenc 2010.01.27. 12:48:19

egy embernek pedig ötszáz másodperc,
ennyi idő még a német autópályán a lehető leggyorsabban haladva is nagy figyelmet kíván ha csak egyedül vagy akkor is.

vagy tőled nem ?
akkor hogy mersz máshol beülni?

ja és az autózz blogon arról próbáltam meggyőzni mindenkit, hogy aki előtted(!) van nem feltart téged , hanem a te utadnak ott van vége szerintem, bármely indokkal vagy sebességgel van ott bármi.
vagy legalább azon az alapon tisztelni a másikat, hogy az úton ő volt ott hamarabb.
keress kiutat. ha van, akkor jobb ha észrevétlenül kihasználod reflexből, mint ha mást akármilyen cselekvésre kényszerítesz csak azzal , hogy felhívod magadra a figyelmet.

a szlalomozással sincs semmi baj, csak ha csinálja akkor legyen tisztában vele , hogy csak a lökhárító szélére adott kapott kis ütés is nagy korrigációt igényel

ha hóban te is végigmész bólyák közt egy szlalompályán, akkor felőlem a közúton is bárhogy mehetsz

a hosszú német hegyi utakon is lehet padlógázzal közlekedni, bármilyen kanyarban, még hajtűben is - ha nincs más az úton -

a tartósság pedig csak a váltások és korrigálások számától függ

Suttora 2010.01.27. 12:50:56

@logikaibukfenc: Gondolom, ez rossz helyre ment???

logikaibukfenc 2010.01.27. 12:53:18

azt hittem csak dadogtál

kkkkk kkösz

szarok rá mennyi kilómétert megy hiba nélkül

nekem csak egy olvasási hibám volt

amit elfelejtve ugyanúgy érvényes a válaszom, amit nem olvasott kérdésedre feltettem

te tudsz annyit vezetni ?
soha, egyedül biztos nem, főleg padlógázon nem, de még alapjáraton sem igen tudsz annyit megtenni.
akkor minek ? ;)

logikaibukfenc 2010.01.27. 12:54:47

a vitorlás sokkal szebb és fejlettebb jármű ;)

BartiS2 2010.01.27. 13:12:04

@logikaibukfenc: most veled meg mi van elgurult a gyógyszered? nem érted amit olvasol rajtad kívül mindenki más igen és utána csak dől belőled a frusztrációd..... ilyenkor nem azt szokás mondani hogy szarok bele, hanem azt hogy ja bocs azt nem láttam vagy félreolvastam... mi köze ennek a feltartáshoz meg hasonló hülyeségekhez? valahogy nem jön össze az egész mondandód az elejétől kezdve..... de végül ha megnézem a neved akkor nem is csodálkozom tovább.. a vitorlás pedig valóban szép de ez itt egy autós blog ha nem tűnt volna fel ;-)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.01.27. 13:15:22

@Ciri: Merthogy? SB kolléga úr legalább megindokolta egy cinikus megjegyzés nélkül legalább. Ugyanis külső méret alapján 1 cm a különbség (5-ös BMW: 4,84 m , Opel Insignia 4,83 m), a tengelytáv alapján viszont valóban a hármas szériához áll közel (3-as BMW: 2,76 m , 5-ös BMW: 2,89 m , Opel Insignia: 2,74 m). De mi alapján hasonlítunk akkor?

logikaibukfenc 2010.01.27. 13:17:09

amerika megtanulta japánban hogy kis ember kis erőkifejtéssel puszta kézzel mire képes, és azt hogy egy kis földrészre milyen jól össze tudnak zsúfolódni emberek

ugyanennek az elvnek a visszafordításával
egy eszközt használva ( amely relatíve tökéletes) nagyobb távolságok megtételére
- a fizika törvényit elég jól kihasználva: nagy tömeget nagy erővel kell kimozdítani, majd kisebbel mozgásban tartani,
hatalmas motorokkal építettek autót, de tudták, hogy
egy kis testben a legnagyobb kárt az okozza ha bekerül a nagyok közé,

a vezetés korrigációkat igényel és legkisebb is károkhoz vezethet, ha nem kerülöd az utadban lévőket

a turbó ugye pedig akkor lépett be , amikor arra is rájöttek hogy a hegyen kevesebb a levegő, és bármekkora is a vastüdő, az üzemanyag hamarabb fog elégni, vagy nem tart ki a hegytetőig

és egy találóskérdés :

a tengerből kiugró halat miért repülő halnak hívjuk ?

neki az halálugrás, ennél fogva lehet hogy neki a fény és a semmi a lent, a hideg és sötét pedig fent,

neki ott nagyobb a nyomás a tenger mélyén,
a levegőben pedig semmi.

minket is megtart a föld, nem süllyedünk bele ;)

logikaibukfenc 2010.01.27. 13:28:21

Persze olvasási, sőt írási hibákat is vétettem.
De vezetésit biztosan kevesebbet mint akárki;)
Csak azért mert autós blog:
-nem lehet csak úgy közlekedésről,
-annak az én szemléletemben feltett hibáiról,
-vagy feleslegesnek illetve nem tökéletesre kifejlesztett, ellenben nem rendeltetésszerűen (optimálisan) használt eszközeinek bármilyen összehasonlítgatását feleslegesnek gondolni?

logikaibukfenc 2010.01.27. 13:30:25

tetszik az inszignia

veszek

faternak a régi asztra helyett

majd integeteg a hátsóablakból

logikaibukfenc 2010.01.27. 13:38:18

@KuKori:

az alapján hogy melyikkel lehet a legkisebb erőfeszítéssel gyorsan egyenesen vagy apró gyors korrigációkkal leggyorsabban a leghosszab távot megtenni

na ez azért legyen kőkemyén, határon mindig.

ez az az érzés ? mert még nem kaptam én sem választ a kérdésemre a mercisektől vagy a bmwsektől

logikaibukfenc 2010.01.27. 13:44:37

vagy a sárdobálás ? az az igazi érzés ?
;)

logikaibukfenc 2010.01.27. 13:48:24

vagy a hóhányás ? a pengeélen táncolás ?
a vízenjárás ? a gumiégés szaga és az üvöltés ?

illetve a föld felett vitorlázva repülés ?

logikaibukfenc 2010.01.27. 13:53:31

mondjuk a mercédesznek azért sokkal emberközelibb a filozófija

arról szól, hogy mindenki képes rá

a bmw csak a bátraké lett akik orrdísz nélkül is tudták hogyan kell autót vezetni

ezért esküsznek a hátsókerékhajtásra

csakhogy...

logikaibukfenc 2010.01.27. 14:05:05

@BartiS2:

hogy jön ide a feltartás meg a többiek . kérdezted ?
hogyan is ? opc insignia a brabus rocket és a bmw cls vagy nissan skyline vagy mclaren f1 vagy lada vfts elleni versenyen, vagy caterpillar exkavátor akármi ellen

mind tud mozogni :)

melyikrül álmodsz ?
legyen meg !
leszel egyedül bárhol is , hogy kihasználd ?
meddig?

ki fog feltartani ? a többeik közültök mindegy melyik az, az utadban van,mit számit akkor az hogy milyen is, kivéve ha verseny van ?

és mi értelme a versenynek vagy a hasonlítgatásnak vagy a nevének dicsőítésének ?

tud annyit egy prius hatótávban mint a mclaren f1 ?

lehet e tengelyig érő sárban ugyanúgy haladni a lambordzsini legrégebbi és legújabb modelleivel ?

de ha van alattad kitaposott út, akkor már nem kell padlógáz

BartiS2 2010.01.27. 14:12:24

@logikaibukfenc: egy kérdésem van de őszintén mindenféle cseszegetés vagy rossz szándék nélkül: Vezetsz te manapság pl itt Magyarországon hosszabb távon?

Rocko- 2010.01.27. 14:18:16

@BartiS2: most már megnézném azt a gépet.
SaS2?

logikaibukfenc 2010.01.27. 14:24:31

angyalföld ferihegy átlag kilencvennel hajnalban hóban , elég ?
nem taxi
csak egyszer, de hiba nélkül.
taxit előztem száztizzel gyorsforgalmin, mert csak hetvennel ment a sor végén. de tovább nem nyomtam, hanem lemaradtam, addig már pont eleget kockáztattam és voltak előttem. amit addig nem láttam, mert kanyarban, emelkedőn előztem.

nem én voltam a ferihegy előtti út visszafordítójának szalagkorlátján,
de a rendőr nagyon hamar ott volt segíteni , így nekem nem kellett megállnom, célunk előtt egy perccel.
;)

BartiS2 2010.01.27. 14:32:00

@logikaibukfenc: úgy értettem városon kívül a lényeg, hogy az egész mondandódat arra hegyezed ki, hogy ugysincs hely a száguldozásra... de ki akar itt száguldozni? éppen az a lényeg hogy amikor közlekedsz előbb-utóbb belefutsz egy éppen olajat spóroló buszba vagy más járműbe ami 60 al közlekedik és mivel nem kilométeres egyenesek vannak illetve nem autópálya megy minden falu mellett mint nyugaton így előznöd kellene de nem tudsz... de ha van alattad némi loerő akkor ez ugye könnyebb (most ne kezdjük el hogy aki tud vezetni az megoldja 60 loerővel is meg stb) szóval nem arról szól a dolog hogy 200al mész mindenhova csak hogy tudjál előzni biztonságosan könnyedén...

logikaibukfenc 2010.01.27. 14:36:13

a leghosszabbak nem magyarországiak, és nem is okoztam másban kárt

legalább is én megúsztam a német autópályán a száztízzel megpördülést, hogy csak a bal hátsó kerék deformálódott el.
110 méterrel a korláttal elválasztott szakadék után
ezekután onnan, Zwikau környékéről hazavezettem kb hatvannal a magyar határig

egyrészt a hóesés és bécs mellet esőben kurvasok a nyolcvan, ha kicsit is ráz a kocsi
de csak annyira hogy én azt hittem hogy a motornak van baja. amit aznap reggel programoztak újra mert elment a szelepvezérlés - minusz 7 körül a szivatónál nagyobb gáztól fulladt :( , különben felrobbant volna alattam hazafele.

az a kurva nyárigumi a hajtatlan hátsó keréken. bérelt régi fos asztra - de ment 192-t óra szerint és az audi a6 lehúzódott előle a négysávoson a lejtő alján - amikor pedig senki más nem volt se a lejtőn se az emelkedőn !!!! a szélről harmadikból inkább kintebb ment

elég ?

Rocko- 2010.01.27. 14:43:23

@BartiS2: élőben gondoltam. ;)

logikaibukfenc 2010.01.27. 14:45:49

városi gyerek a nagyfaluban ? vagy a nagyfalvak közt ??
???

logikaibukfenc 2010.01.27. 14:49:58

amikor egy huszonnyolc éves álmodózó kisfiúnak azt mondta az anyukája hogy vesz neki egy audi tétét ha nyer a lottón akkor nem gondolt arra
hogy valaki ezzel trómfol : neked inkább a csak pedálos autót kellett volna megvenni (anno), de te azt sem tudnád vezetni :)

BartiS2 2010.01.27. 14:54:01

@Rocko-: ja értelek, ha esetleg eljössz idén a Yetro-ra akkor lehet rá alkalmad... ;-)

BartiS2 2010.01.27. 14:55:06

@logikaibukfenc: á mindegy nem szóltam, bocs...

Shadowbull 2010.01.27. 15:45:49

@logikaibukfenc: nekem csak ket kerdesem lenne:

Mit szivsz? Van meg belole?

sb

logikaibukfenc 2010.01.27. 15:46:14

mástól magad miatt ne kérj elnézést

csak nőj fel

logikaibukfenc 2010.01.27. 15:48:15

most gyújtottam meg
de már rohanok is
gyalog
az iskolába
szülinap van
elviszem kirakatot nézegetni
de csak egyet
viszont onnan sokat válogathat
hegedűtől kezdve a toronyóráig mindent

én a búgócsigát akartam megvenni
de majd válasszon ő

ocsisajt78 2010.01.27. 17:07:49

Gyerekek!

Lojetek le, de nekem baromira tetszik! :)

raadasul v6+turbo+4wd... nyammm! :]

BartiS2 2010.01.27. 17:25:44

@ocsisajt78: egyébként nekem is csak kár hogy majd két tonna de még így is...

BartiS2 2010.01.27. 17:36:23

@logikaibukfenc: nem szeretnék felnőni jó nekem így gyerekként a felnőtt gondolkodást meghagyom neked ;-)

Rocko- 2010.01.27. 21:33:42

@BartiS2: izé, majd meglássuk. Te meg jer Belsőség találkozóra!

@Shadowbull: magát. fel.
:)

Ciri 2010.01.28. 05:44:12

@KuKori:

"Merthogy? SB kolléga úr legalább megindokolta egy cinikus megjegyzés nélkül legalább. Ugyanis külső méret alapján 1 cm a különbség (5-ös BMW: 4,84 m , Opel Insignia 4,83 m), a tengelytáv alapján viszont valóban a hármas szériához áll közel (3-as BMW: 2,76 m , 5-ös BMW: 2,89 m , Opel Insignia: 2,74 m). De mi alapján hasonlítunk akkor?"

Baszod, ha alapvető autós fogalmakkal nem vagy tisztában, akkor mi a kurva anyámnak vitatkozzak veled??

Arról nem is beszélve, hogy jó néhány soron keresztül ki is fejted ezt az elképesztő marhaságot...

Nem vagy semmi.

"De mi alapján hasonlítunk akkor?"

Talán picit olvass utána.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.01.28. 19:21:23

@Ciri: Ilyen bugris magatartással csodálkozom, hogy nem vertek még orrba Téged. Komolyan.

Ja, hogy értékelhető választ ismét nem tudtál adni egy egyszerű kérdésre? Másodlagos.

Ari Gold 2010.03.08. 11:29:28

Nagyon szép kocsi!
Hol készültek róla a fényképek?
süti beállítások módosítása