300 paci fillérekért

Honda Civic 1.6 (1997)

  2009. november 10. - Gyulavitéz Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

 

Régi a vas, de távolról sem ócska. Egy gonosz kis turbófeltöltőnek hála, az egyszeri Civic motorja körülbelül 300 lóerős, van is meglepetés, mikor zöldre vált a lámpa.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr131514613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kagylóleves 2009.11.10. 19:24:11

rákölteni egy hondára 2 millát... ennyiből már vehetett volna valami igazán erős vasat...
bohocautó..

tRebroN 2009.11.10. 19:26:46

@visszakettopadlogaz: hát azé egy kézi váltó kéne ahhoz a bizonyos drifthez, bár kinek mit jelent az, de egy kockalámpás E500-as szokott indulni a driftversenyeken szerencsétlen V8 sokat van tiltásban, viszont ott van, szervizre nem tudom mennyit költ nyilván kell minden ilyen autóra akkora igénybevétel mellett.
Az az igazság ezek a nagyvasak nem erre a fajta állatkodásra készültek ha esetleg néha kitolod a szemét pályán az más oda csinálták őket.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.10. 19:27:51

magyarorszag, ahol minden ferfi ert a:

- footballhoz
- nokhoz
- politikahoz

tovabba minden ferfi:

- kivalo szereto/sex szakerto
- profi autoversenyzo tudasu
- kivalo szakacs

ES MINDENKI MINDENHEZ MAXIMALISAN ERT, SZAKERTO MINDENBEN ES TUDASA ALAPOS!!!

ami soha nem hagyja el a szajat egy igazi magyar ferfinak:

- bocsi tevedtem
- szeretek a felesegemmel lenni
- ehhez nem tudok hozzaszolni mert nem ertek hozza
- tevedtem

:DDDDDDDDDDDDD

na nem igy van????????????

tRebroN 2009.11.10. 19:29:46

@kagylóleves: van akinek csak erre tellik szegény ország ez:(
2 millából azért áruld el milyen igazán erős vasat veszel, mi számít neked igazán erős vasnak, mert tudod a fenntartás is fontos szempont ám egy ilyen szegény országban. Meg aztán a használtautó.hu-n és mobile.de-n való szörfölés nem egyenlő avval, hogy valóban használsz egy igazán erős vasat hosszútávon...

tRebroN 2009.11.10. 19:30:56

@visszakettopadlogaz: Szerintem korrekt áttekintést kaptunk tőled...gratz:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.10. 19:32:10

@tRebroN:

Meg aztán a használtautó.hu-n és mobile.de-n való szörfölés nem egyenlő avval, hogy valóban használsz egy igazán erős vasat hosszútávon...

:DDDDD

335 killer 2009.11.10. 19:33:23

@tRebroN: Saab aero v6-hirsch tuning

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.10. 19:34:04

ilyen kommentek nincsenek a .com vegu autos oldalakon!!! :)

tónik 2009.11.10. 19:34:50

Mindíg meglep, hogy emberek mit össze tudnak veszekedni autókon. Ez ugyan olyan, mintha a lakáskultúra oldalán azon anyáznák egymást, hogy a sárga a szép, vagy a drapp- mert ugye nekem világosabbá teszi a szobát, a tiéden meg jobban meglátszik a borfolt...B.meg, mindenki vegyen olyat, amire szerinte szüksége van.

kagylóleves 2009.11.10. 19:36:22

2 milla plusz a kocsi ára..
3+
Az már egy régebbi s-es audi, vagy egy régebbi m-es bömös ára. Mercit nem említek mert az nincs ilyen árban.. olasz autók között meg sorolhatnám.. alfa Gta, Fiat coupe 20VT..

tRebroN 2009.11.10. 19:41:07

@335 killer: Pont egy ilyenről mesélt egy haverom nagy V8 mániás :D állítólag brutál hangja van szemből is azt eldurrant rajta egy IC cső amíg a tulaj próbálgatta nem sok lehet az országban. 275 ló nem? C70 T5-ös Volvóval akadtam már össze utcán annak is ilyen disznóperzselő hangja volt végül is nem ment rosszul.
335-ösöket én simán fogom gyakorlatilag a 335 benzin és dízel között gyárilag nincs nagyon nagy difi 3. ban tud elnyúlni a benzines gyári állapotban ami jó ezekben a nagy feltöltött mocikban az a potenciál és tartalék. Egy márkatársam Jazz után Saab Aerót vett ritkán látom, de kérdeztem a vasról azt mondja jól megy, de folyamatosan kondiban kell tartania értsd kell rá költeni.

Pityorka1 2009.11.10. 19:41:52

@KDoG:
Miért a Suzukival példálózol mondd?
Ez eléggé elvakul dolog egy kicsit nem gondolod? Nem akarok vitába szállni, de azért egy kicsit ettől is herótom van, hogy "hiteles suzukis mán megint". Suzukim van, nem hiteles 1,5-ös. Igyekszem karban tartani, megadni mindent, amit a gyári karbantartási ütemterv előír.
A Honda építőjének elismerem a teljesítményét, meggyőző, valóban, legalább komolyan megépített autókról van szó, még ha azzal nem is értek egyet, hogy elöl nincs rendszám, és minek szaladgálós kocsinak 300 le.

tRebroN 2009.11.10. 19:45:45

@kagylóleves: Olasz turbós meg sportosa kocsik hijj nagyon ingoványos talaj gyakorlatilag 2 jut eszembe ami úgy ahogy jól megy és ismerem is nagyjából viszonylag megbízható a 145-ös 2 literes meg a bravo hgt. A 20v coupek pénznyelők ritkán marad gyári és sok a szopás vele GTA-t nem vágom, de szívó lévén gondolom kevesebb vele a gond viszont ismerve az Alfák 'megbízhatóságát' én nem vennék alfát, fiatot elöbb. Péntekenként Lurdyba a téli időszakban lejár sok olaszautós gyakorlatilag kifogyhatatlan információs adatbázisok :D

Rozsahegyir 2009.11.10. 19:45:57

Szép meg jó ez a vas de a tulaját szimplán adó csalónak lehet nevezni mit sok más embert ebben az országban vagy netán kpm vizsgával is rendelkezik (azaz a valós motor teljesítmény szerepel a forgalmiban...)

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.10. 19:47:26

@Pityorka1: 300le szaladgalni - biztos surgos ugyei vannak, lehet hogy korzeti orvos vagy miniszter :DDD

foolproof 2009.11.10. 19:47:29

Lehet, hogy már volt: ennyiér' kici, ócó E 500-ast kapni, annak legalább van némi ótóformája is. 6.1 alatt kilón és anno még a porschés fiúk is matattak benne. Ja, nem mellékesen az ivadék(ok) is kicsivel nagyobb biztonságban van(nak) a kindergarten run-on. Persze én elfogult fosnémetautó-Buserant vagyok, lehet ütni, kéremalássan.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.10. 19:49:55

@Rozsahegyir:

igen, attol mar messze van magyarorszag mint amikor valaki elszivott cigarettat es utanna tudta meg hogy csempesz cigi volt, erre vett egy illetekbelyeget es szettepte nehogy kar erje az allamot.

a nevem nick 2009.11.10. 19:51:08

@VTEC god: most itt olvaslak, két hét múlva meg a lánglovagok.hu-n

Gyökér!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.10. 19:52:35

@tónik: :))))

@kagylóleves: Meg ugye ha becsületesen le akarjuk papírozni az egészet az is némi pénz...

@tRebroN:
Engem is érdekelne, hogy egy ilyen project hol áll meg donor vásárlással, átalakítással, és minden szóba jöhető költséggel!
Mert ha több mint 3 milla akkor felejtős...

Ugyanis, lehet, hogy 3 milla fölött is csak olyan erős ámde gyári autót veszek, amire csorgatni kell a pénzt, de az lehet, hogy 400 ezret is elfut... ez meg nem.
Ezzel nekem biztonság terén is aggályaim vannak.
Ha egy gyári autó romlik el jó eséllyel javíttatom olcsó gyári alkatrészekből... ezt meg horror tuning cuccokból.

Az ilyen autó megszállottaknak való, gyorsulni jó, (pályán megnézném, lehet, hogy ott is jó)de hétköznapi embernek semmiképpen sem. Egy V6 másfél tonnával nem azt fogja tudni mint ez, de nem is kell ezt tudnia.

Ami még kimaradt, hogy az emberünk saját magának megcsinálta, és szereli is ha kell.
Egy magánzó úrvezetőnek ez felejtős...

Nem akartam beleokoskodni, mert ma már a szememre lett vetve az észosztás, de amikor 2 milliót emlegetünk a fentiek sem mellékes körülményem.

Mivel Te még nem rúgtál belém, neked elmondom, hogy kibaszottul bírom a Sanya féle embereket! :)
Megfigyeltem, hogy szinte minden márkánál vannak ilyen "jelenségek".
Opelnál is... :))

tónik 2009.11.10. 19:57:51

@a nevem nick:
Ejnye-bejnye, de rosszmájú kend! Hát nem érti meg, hogy van, akinek nem elég az 50 km/h, mert csak 110-el lehet boldog, sikeres, és -szerinte- alfa-hím???

w a s d 2009.11.10. 19:58:45

Mondjuk az "tetszik", hogy ez viszont "neonos hülyegyerek- autó":

totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/04/black_rocco_a_370_lovas_volkswagen/

foolproof 2009.11.10. 20:01:14

Egyébként gratula a példamutatáshoz az óvódás népség számára: rendszám elöl hiánycikk, biztos minden átalakítás lepapirozva, teljesítményadó a mostani 300 paci után befizetve natürlich. Apu megmutatta, nem csak gyorsulásban bajnok.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.10. 20:04:07

@Gyurma73:
Tesvérem ez egy 20 éves autó.. lány lenne akkor..khmm..khmm.
Szerinted hány kilóméter van benne? Mert nem 62,000 mint a hírdetésben az is biztos... :(

Az a gyanúm, hogy ez a vásárlás egy kurva nagy szaksz lenne! :)

tRebroN 2009.11.10. 20:04:55

@Hagalex: Én nem rúgok senkibe csak csípi a szememet az emberi irigység meg a hülyeség. Röviden tömören ennyi, a kocsi meg nem befektetés legtöbb esetben, az én szivikem bőven 2 misi felett van (de még mennyivel :D) ugyanez a típus csak 2001-es ránc felvarrott, ami meg a 3-4 millából másik kocsit illeti igen van az a lehetőség is, de lehet vki ezt szeretné megcsinálni vagy éppen nincs egyszerre 4 millere. Nekem tavasszal lesz meg öt éve ez idő alatt ment bele pénz hol ez hol az, mikor mi. 3-4 millából lehet venni játszósnak pl evo6-ot japánból mert jót máshonnan nem kapsz azt még balosítás 500k huf rendszm blah blah mindjárt más a leányzó fekvése, de ez a blog egy turbós civicről szól, amit történetesen láttam is már kívül belül legtöbb hsz felesleges puffogtatás én mit vennék fúú de szar ennek így semmi értelme...most nem? 2 misiből 300 ló szsrintem jó a tuning mindig drága az meg délibáb hogy egy 540i megy így sose fog...de nem is arra van és ezt basszák itt el de annyian hogy kb 50 nél abbahagytam a számolást.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.10. 20:07:16

@F/:
Jajj nem kell ám mindenkinek mindent elhinni! :))

Jjjaaa...de széép! Ugye nem 2 millió? :(

McK (törölt) 2009.11.10. 20:07:43

@Rozsahegyir: Mi a fasz vagy Te? Egy APEH ellenőr?
Mi a bánatos fasz közöd van hozzá,hogy mennyi súlyadót fizet?
Irígy,gusztustalan alak vagy,és szomorú,hogy nem vagy egyedül.

Bi-bi-biiiii,minden autóm erősebb,mint gyárilag,van,ami 2-szer olyan erős!
Javaslom jelents fel,te besúgó!
Remélem nem alszol ez miatt az éjjel,ezzel majdnem olyan,mintha tömeggyilkos lennék,nem?

Hányingerem van tőled,a fajtádtól!

tRebroN 2009.11.10. 20:10:26

@Gyurma73: Régi Maseratikra főleg, ha turbós gyorsan locsolsz rá horribilis összegeket nagybátyámnak volt biturbója igazi szopás volt pedig 2 évesen vette fika kilométerrel és olaszban él. 2 hónapot várt egy kurva motorvezérlésre...az újak már biztosan jobbak mióta gyakorlatilag ferrarik, de áruk is van ám ez meg már nem 2 milla testvérem:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.10. 20:14:07

na most megtudtuk hogy uj suzukit kell venni....

... nagy pillanatok ezek elvtarsak.

Draco3D 2009.11.10. 20:14:15

@Gyurma73: Sőt ~3 millióból kijön egy KA8-as Honda Legend coupe+ finomságok,az alapból 205 pacira.Nagy,kényelmes,szép(bár ez mindenkinek más),erős is.Nem kell ide Maserati

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.10. 20:16:55

@tRebroN:
Igen. Sajnos népbetegség nálunk a Béjemvé Hondához, Mutsuhoz hasonlítása, a Vauvések a Totojásokkal vagyaz Opelesekkel szájkaratéznak...

Azzal nekem semmi bajom amúgy, ha valaki elmondja a véleményét még ha nem is hízelgő a cikk szereplőjére, nem vagyunk egyformák.
Az a gond, hogy egyesek el sem tudják azt képzelni, hogy vannak emberek akiknek 2 misi tuningra simán vállalható. Hiszen Ők élnek-halnak ezért.

Abban azért egyet érthetünk, hogy a Hanndások egy része (sajnos elég hangosak) nem segíti az értelmes párbeszédet. Persze hülyék minden márka házatáján vannak.

Föntebb láttam, hogy mi mindenhez ért a magyar férfi lakosság. Én kiegészíteném még a HÁZÉPÍTÉSSEL, és a SZÁMÍTÓGÉPPEL. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.10. 20:17:03

persze az nagy kulonbseg hogy valaki csinal MAGANAK egy kocsit, vagy valaki VESZ maganak egyet.

en nem tudok csinalni magamnak mert hulye vagyok hozza, ezert is max respect a hondas urnak.

amugy szerintem a magyar allamhaztartast nem lenditene egyensulyba ha korrekt adatok lennenek a forgalmijaban, persze tudom, sok kicsi sokra megy.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.10. 20:20:19

@McK:
"Hányingerem van tőled,a fajtádtól! "

Ne kezd már Te is! :(
Összerezzentem! :))

Draco3D 2009.11.10. 20:20:43

Mindenki azt vesz amit akar,itt egy jól megépített autó,egy bajnoktól.Erre az emberek lehordják mindennek,az autót,az embert,el sem olvassák a tesztet,meg a kedvencem"ennyiből már autót kapsz"vagy ennyiből ezt és ezt kapod.Moderátorok kellenek ide.Az írás sem a legjobb ez tény,na de azért ami itt megy...talán maradna 30-40 hozzászólás egy alapos moderálás után.

Pityorka1 2009.11.10. 20:24:00

@visszakettopadlogaz:
Valóban nem kis teljesítmény ez, ilyen autót megcsinálni, nekem kimerül az olajcserében meg a kerekek téli-nyári átrakásában az autószerelői ismeretem. :)
Legalább ez nem gagyi "tuning", hanem komoly munka van mögötte.

Dennis01 2009.11.10. 20:24:36

Amugy en csak azt tudom mondani, hogy a cikkiro irta meg rosszul a cikket.

Ez a kocsi jol nez ki, gratulalok az epitojenek.
Azok meg, akik azt irjak, hogy "milyen sokat koltott ra" stb, azoknak szerintem semmi kozuk nincs hozza, mivel nem az o penzuk van benne.
Meg ez a karotnyelt stilus, "hogy kaphatott papirokat", egy normalis orszagban siman, mivel ha minden muszaki es biztonsagi eloirasnak megfelel, akkor semmi gond. Itt Angliaban Vtec motoros Minik, meg egyeb nyalanksagok jarkalnak az utcan, mert a muszaki felugyelet a fontos dolgokra figyel.
Aki meg azt kivanja, hogy az illeto csavarodjon fel egy fara, az egy borzalmasan rosszindulatu ember.
Ahhoz meg hogy ne szaladgaljon annyi hulyegyerek szabalytalanul az utakon, ertelmes rendszabalyozasra lenne szukseg, nem olyanra, hogy az embert mindenfele hulyeseggel baxtatjak, de arra nem figyelnek, amire kene.

McK (törölt) 2009.11.10. 20:25:15

@Hagalex: Hát.. elnézést,de aki egy autóépítés kapcsán csak arra tud gondolni,hogy az illető biztos nem fizet emelt súlyadót,az egy gennyes alak.
Az ilyen azért nem baszik,nehogy a másik véletlenül élvezze..

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.10. 20:30:46

@McK:
És megfigyelted, hogy ennek is ez volt az első kommentje??
Ezért jött!
Vannak akiket az ilyen lehetőség éltet! Nem lennék a szomszédja..
Nem kell vele foglalkozni.

McK (törölt) 2009.11.10. 20:32:40

Lassan átnyergelek a Totalcarról a Goldengate-re.
Ott legalább úgy baszogatják egymást az emberek,hogy az nekem is tetszik..:D

tRebroN 2009.11.10. 20:34:45

@Hagalex: Részletezem jó csak neked
szal tegyük fel van A2-es motorod mert 50k huftól a 250-300k ig vehetsz mocit, de ha ugyis cseréled a belét nem baj ha csapágyas, ha nincs veszel.

Dugó+hajtókar 800$ (160k)
csapágy 50-100$ (10-20k)
Cometic hf tömcsi: 125$ (25k)
Hasport bakok: (opciós) 350$ (70k)
Intiváltó egybe 200-250k huf körül
ACT kuplung: 380-400$ (80k)
P28/P30compi+kábel: 25-30k +10-12k huf
Hondata S300 (opciós, de kurvajó): 600$ (120k)
Erősebb fék: Itt lehet többféle variáció 100-300k huf
Futómű: 150k huf->
Skunk2 Catback: 100-110k huf
turbó kit minden szarral sanyánál akciós ha még tart: 440k beszereléssel együtt
gépmunka mondjuk egy 50-es még ezen felül a Bejóná. HF-ből jó a gyári 300 pacihoz elég esetleg veszel bontva bele gsr tengelyt+szelepeket kell még kb. 550-es injectorból 4db újonnan ehhez a pacihoz ha sima benzinnel akarsz járni és nem e85-el akkor elég 350$ ebből jó a használt is.
Nagyjából ennyi, mindnél aktuális árral számoltam és nem szar gagyi 128-ad osztályú vietnami fosok.

Sam75 2009.11.10. 20:39:01

A kasztni merevítéséről nem volt szó ha jól láttam, avagy tévedek? szerintem nem lenne hátrány ilyen kis kasztniba. De ezt biztos mindenki jobban tudja mint én.

Másik kérdés: télire meg lesz emelve? mert hóban ez kicsit alacsony.(bár pesten takarítják az utakat hihi). Ja és a gumik is túl szélesek, és télire még gyengébb autó is elég.

Üdv,
Egy bükki srác aki szokott kanyarogni a hegyekben.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.10. 20:45:02

@tRebroN:

Összeszámoltam: 2.180 ezer
plussz a donor autó... mennyi? kb. 850 -900 ezer?
Akkor az 3 milla, és papírok, ha nem akarok izgulni a közúton, műszakin.
összvissz 3,5 millió?

Hát az sok... :(((
Ennyi pénzt a büdös életbe nem tudnék beleölni.
Ha mégis megerőszakolnám magam akkor vennék fel egy kisebb hitelt, és vennék valami német sportosabbat... vagy mittudomén!

Amúgy az én nagy szerelmem Japániából:

www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/323_f/mazda_323_f_f_2.0i_v6_gt_ac-3345814

Na egy ilyet megpöckölni egy kicsit. Nem 2 millióéert, csak kb. 700 -ért.

zippofcy6 2009.11.10. 20:52:09

Magyarországon mindenki adócsaló !

A törvényeink ugyanis kikényszerítik.

De nem csak az adóval ez a helyzet, hanem minden mással is.

Meglátszik hogy akik hozzák a törvényeket pontosan tudják hogy rájuk nem vonatkoznak.

Az "átlagpolgár" "kisember" stb. meg szopjon csak nyugodtan.
De főleg kussoljon, mert csak egy büdös törvénykikerülő adócsaló.

Hiszen a törvényeinket betartva NEM lehet élni ebben az országban. Akik hozzák őket ezt pontosan tudják.
Ez a céljuk :P

tRebroN 2009.11.10. 21:16:56

@Hagalex: Hát ha mindent a legtöbb maxal számolsz akkor igen ennyi. Most egy jó setup ennyibe kerül, viszont az egész kocsi új igaz csak egy szaros szivik, de kb szinte mindent faszra is húzol vele az utakon, ha ez a cél, ha meg nem fölös ennyit ölni bele akkor jó a gyári 1,4. Amit meg itt egyesek beírkálnak, hogy 2 millából csodaautók hát azoknak fingjuk sincs semmiről.
Ha erőset akarsz alapból turbósat kell venni véleményem szerint az egyik legjobb alap tuningra a MKIV-es Toyota Supra turbo kéziváltóval már gyárilag is elég erős 320Le/430Nm és mindene nagyon nagyon túl van méretezve, csak ugye ahhoz kell tudni vezetni. Ennek meg az Evo6-nak most eléggé felmentek az ára hiába nagyon keresik őket hiába 10-15 éves autók, ha jót veszel műszakilag és nem éjjel nappal ütöd vágod eszetlenül akkor még évekig egy jó sport kocsit tudhatsz magadénak.

Sayniqua (törölt) 2009.11.10. 21:18:34

A tulaj "Sanyi" véletlenül nem a Vogelsinger Sándor?

Mert, ha az övé akkor tényleg jól van összerakva.

4.0v6 2009.11.10. 21:33:59

Azért én maghajlok Sanyika munkásága előtt, főleg amit a piros kupéból tudott mutatni pl. lacházán. Lehet utánna csinálni okoskák.

Mo-n mindenesetre Ő az élmezőny csúcsa kategóriájában. Nekem speciel nem jön be a honda, de attól még respect Sanyika.

Láttátok már egyáltalán menni azzal ???

zippofcy6 2009.11.10. 21:58:44

@4.0v6: Azokban az autókban amiket gyorsulási versenyeken használ már nem sok honda alkatrész van. A motorjukban legalábbis.
Akkorát röhögtem mikor megláttam az Edelbrock feliratokat a Honda motorháztető alatt ... anno a 80as években az amcsi autóipart a japók vágták haza, erre itt a visszavágó :)

4.0v6 2009.11.10. 22:19:03

@zippofcy6:

Láttad már Sanyika kupéját menni is ?
Egy csupasz váz, üvegszálas műgyantából, marha jól néz ki, állatira megy. Talán lehet 600-650 kiló. Á annyi nincs.

Gyorsulásra épült arra profi, hangsúlyozottan a maga kategóriájában.

Kb egy időket megy a Caprice-vel ami ugye 2 tonna, meg a Viper-el az is van 1.5 tuti. Nem lehet véletlen, hogy sokan utóbbiakért vannak jobban oda.

zippofcy6 2009.11.10. 22:29:46

@4.0v6: Jaja láttam.
Motorikusan elismerem a nagyságukat, meg az építőjük hozzáértését is.

Más kérdés hogy én nem sokba nézem ezeket a 200-400 méterre épített "játszóautókat".

Akkor már inkább egy ilyen, ami a cikkben is van.
De 300 lóerő már 4WD-ért kiált :)

Szvsz 1.4-esre még van értelme rárakni a turbót, a teljesítménye is okés lesz, a végösszeg meg még mindig barátibb mintha egy széthajtott, lelakott VTEC-et (vagy VTI-t) venne az ember és azt rakná rendbe.
1.4-esből van megkímélt ... tuti jobban mint VTI-ből.

200 ló felett már 4WD ... és nem haldexre gondolok :P
Na jó, ha nem mindennapi közlekedésre kell akkor még a hátsókerékhajtás is megteszi ... (M3, S2000) de akkor is a Torsen a király.

megint 2009.11.10. 22:31:21

Mi ez e kék szín a felnin? Nagyon ronda. Amire építették arra biztos jó.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.10. 22:39:49

Amúgy okostojások! Az Ariel Atom-ban is Honda motor dolgozik erőben is kb ua. De ha jól emlékszem az Type-R-ből való Olvassatok róla!!!!

zippofcy6 2009.11.10. 22:49:34

@Noname Cowboy: Én úgy tudom az Atom egy fos, a Radical sokkal jobb.
Persze csak hallomásból ... szal mérget nem vennék rá.

4.0v6 2009.11.10. 22:51:57

@zippofcy6:

Ott van pl.F1Pisti audija, vagy 800 lovacska, csak sokat beteg szegény.

Megjegyzem a Caprice és a Viper is rendszámos utcai autó.

Rockerfeller 2009.11.10. 22:55:22

Ó édesjóistenem a sok adócsalót kiáltó kommentelő...erről az a véleményem, hogy a magyarországi autókkal kapcsolatos adók olyan szinten elbaxottak, hogy egyáltalán nem tudom elítélni, azt aki megszegi őket. Regadó, teljesítményadó, luxusadó, jön az évente műszaki, egyéb szívatások... a fele királyságom meg a lányom keze nem kéne még az államnak? Jövőre én is fizethetem a luxusadót arra a kocsira ami van 2 millámban és most talán 1-ért el is tudnám adni. Gratulálok. Ha tudnék hogyan én is adótcsalnék.

tRebroN 2009.11.10. 22:58:00

@zippofcy6: Hát a szerelőm tudtommal vezetett is olyat szal ideges autó és azonnal büntet ha balfasz vagy kiautózni szerintem olyan tudja akiben van versenyző gén különben esélytelen.

tRebroN 2009.11.10. 22:59:11

@4.0v6: Ja rendszámosak csak sose látod őket utcán és alegtöbb ilyen "rendszámos" csoda tréleren jön, ami nem az az igazi rendszámos utcai autó számomra a többi csak célgép nem több.

Dennis01 2009.11.10. 23:02:35

@zippofcy6: Azert meg ha a Radical jobb is, azert eleg eros azt mondani egy Atomra, hogy fos, nem? :DDDD

tRebroN 2009.11.10. 23:08:16

@Dennis01: Valszeg sose vezetett olyat így nem tudja milyen lehet. Amit neten lát abból ítélkezik látta mit megy pl NÜRingen és csá vagy esetleg Jeremy eltorzult feje is mérvadó:D:D

Dennis01 2009.11.10. 23:21:16

@tRebroN: Bar en se vezettem meg Atomot, de nem lehet olyan rossz, ha minden evben el tudnak belole adni annyit, amennyit kituznek celnak.

tRebroN 2009.11.11. 00:19:54

@Dennis01: Nem mondtam, hogy rossz hanem hogy nehéz kiautózni megy egyáltalán vele menni minden kis úthibát érzel a gerinceden...szerintem átlagos képességü vezetőnek nem való. Szerelőm a gokarthoz hasonlította a szó szoros értelmében járt nála egy bizonyos okból kifolyólag szerelni kellett.

VTEC god 2009.11.11. 01:26:39

@a nevem nick: Persze úgy lesz, de max úgy, hogy téged ütöttelek el! Hülye kis pöcs!

komikus 2009.11.11. 07:32:51

Egy tuningolt Cicic nagyobb gáz, mint a kisujjgyűrű.Látom,ahogy egyik lámpától a másikig kihúzatja a paraszt és öntelten, az ejakuláció határán átnéz a pirosnál a Mercibe, majd zöldnél csikorogva lepadlózza.Nem is sejti, miért mosolyognak vissza rá...Örülök, hogy nem Pesten élek, mert szép nyári estéken hallgathatnám, ahogy ezek a senkik próbálnak valakivé válni az 1.4-es,dobfékes,sportkipufogós romhalmazukkal.

Real_Infidel 2009.11.11. 07:33:38

Szégyen, hogy elöl nincs rendszám. Ez ráadásul már az első képen látható!

IQLight 2009.11.11. 08:39:46

@KDoG: "És ha tövig nyomja a dudát akkor maximális jogos."

Hát Te nagyon el vagy tévedve, kb. mintha lóval sakkoznék, magyarázhatom, úgysem érted meg, hogy a basic usernek joga van a közlekedéshez annyival, amennyivel azt biztonságosnak érzi és indokolatlanul nem tartja fel a forgalmat (ez 90 km/h-s sebességhatár esetén 40 km/h), neked meg jogod van 90-nel menni, de nincs jogod a másikat dudálással és egyéb módon nagyobb -a másik számára nem biztonságos- sebességre ösztönözni.

Ez van. Ezt hívják autós társadalomnak és ha Te nem tudod elfogadni és tiszteletben tartani mások vezetési képességét, akkor nem a mások, hanem Te nem illesz a társadalomba.

Vicces, hogy épp Te írtad: "Mellesleg a sok lóerős autó tulajok normálisak."
Vegyél példát róluk!

Sanyit ne keverd a témába, mert semmi bajom sem vele, sem az összes tunerrel, sőt, egyetértek gyulavitézzel, két millió egy valódi tuning esetén (nem homasitás, aszfaltra világító, 1000 virtuális lóerőt adó neon) tényleg fillérnek számít, ahhoz képest, hogy egy gyári tuning 850 lovas BMW motor 14 milla.

Lehet megköpködni.

u.i. KRESZ csak egy "sz"

Kegyetlen 2009.11.11. 08:48:41

"Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat
akadályozza" KRESZ szerint...
illetve: "zavar az a járművezető, aki forgalmi előny szerzése érdekében a távolsági fényszórót indokolatlanul
használja, vagy indokolatlan esetben hangjelzést ad"

nabazzmeg 2009.11.11. 09:01:25

nekem csak annyi gondom van az egésszel, hogy a 2 milla azért nem fillérek....a gyulavitéz azért elég mozigépész stílusú címet választott. Amúgy a gép kéne, meg tisztelem az olyan embereket, akik értenek a technikához és maguk meg is tudják csinálni.

csongiaparaszt 2009.11.11. 09:05:50

Ügyes munka. De nekem inkább a "fillérek" kellenének, mint a Civic.
Nyilván ennyi pénzért ennyi lovat nem kapni gyári csomagolásban.
Arra viszont kiváncsi lennék, miként megy át a kötelező vizsgán ezzel a piszkált motorral?

Kuss3 2009.11.11. 09:22:14

@csongiaparaszt:
Úgy megy át hogy villantja "Deákot" a megfelelő embernek. Kishazánkban már csak így megy minden. Ha pénzed van bármit megoldasz.

zzoltan73 2009.11.11. 10:30:13

@ESi 1.5T: Ajjaj, ha Sanyi csinálta, akkor már mindent értek. :)

Láttalak én ezzel dolgozni jönni. :) 2-esben hangos brummogás, 30 km/h tempó. :)))

Krisi 2009.11.11. 16:05:01

Amikor azt írta a vitéz, hogy milyen tök olcsón kijött, én max egy millióra gondoltam. De kettőért? Azért már veszek egy gyárilag 300 lóerős autót, ami jó helyen hajt :)

VTEC god 2009.11.11. 17:50:25

@Krisi: A 2 milla tényleg nem kevés, de mit veszel 2-3 millából ami gyárilag 300 lovas és nem kell rá költeni? Újat semmit, régiből is mik lehetnek: WRX STi, 300ZX, EVO, Supra Twin Turbo, 3000GT, Skyline GT-R, RX-7R. Ezek okésak lennének, de mind 1997 előttiek, tehát tutira kell rájuk költeni ugyanúgy. Ráadásul Skyline-t, RX-7-est, Suprát talán csak jobbosat kapsz ennyiért és akkor rögtön ott kezdődik, hogy fél milla, ha nem akarsz jobbról vezetni.

Sausage 2009.11.11. 19:30:30

@VTEC god:

Mert ugye a Civicre arra nem kell. :)

Maci_GSXR1000 2009.11.11. 19:44:11

úgy vettem észre, hogy főleg az 1,3 swift tulajok versenyeznek a lámpánál..

Maci_GSXR1000 2009.11.11. 19:46:59

@VTEC god: E36 M3-at kihagytad... elég sok ismerősömnek van, nem sokat költenek rá.. úgy értem a hibákra, főleg szilent, teló fékbetét ami fogy... és legalább nem elsőkerekes nyikk-nyikk-nyikk autó...

Dennis01 2009.11.11. 19:53:48

@VTEC god: A jobb kormanyos vegulis az eredeti. :DDD

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.11.11. 22:05:04

Vitát át nem olvastam, a kocsi baromi érdekes, kár hogy a cikk maga a tyuningéssztereó hasonszőr leírásainak magasságában mélyrepült.

Sorry.

Krisi 2009.11.11. 23:05:36

@VTEC god: nagyjából fel is soroltad a japán alternatívákat, és akkor még nincs is köztük se BMW (M3), se Audi (S4), meg a hasonló finomságok az öreg kontinensről.

Amúgy nem izgulok a 300 ló feletti autókra, tartom magam ahhoz, hogy vezetési élményhez nem feltétlenül szükséges 200-nál több ló, valamint a velem egy idős autókat jobban szeretem, mint az újabbakat.

Szóval kedves gyulavitéz (úgyse olvasod el a cikked kommentjeit, reagálni meg pláne nem fogsz, szóval nem tudom miért címzem neked is), nem mindenki hazudik, aki azt mondja, hogy kevesebb lóerővel is megelégszik.

Valakinek arról szól az autózás, hogy 400 méteren felvált hatodikig, aztán lefékez, másnak arról, hogy a pályán faragjon még három ezredmásodpercet a saját köridejéből, a harmadiknak meg arról, hogy kihalt kanyargós utakon teli vigyorral tekergesse a kormányt és rugdalja a kuplungot. És kb mindegy, hogy az autó egy ezres Swift vagy egy 911 GT2, az élmény ugyanaz.

Amúgy kétmillióból már pöpec állapotú Opel Mantát is lehet kapni - vagy behozatni németektől. Lehet, hogy még 200 lóerő sincs, de élményben biztos nyújt annyit, mint ez az elöltekerős Civic (ami egyébként tényleg érdekes autó, kár, hogy egy belsőség blogposztnyi cikk van csak róla)

Suttora 2009.11.12. 00:44:51

@Krisi: "És kb mindegy, hogy az autó egy ezres Swift vagy egy 911 GT2, az élmény ugyanaz."

Erre azért nem vennék mérget :D

tRebroN 2009.11.12. 09:19:35

@VTEC god: ...hogy fél millából megvan-e hát nem tudom, MKIV Supránál egy automatából kézire való átszerelés 1 guresz ebből 5 kiló a váltó ez konkrétan tudom. Evonál állítólag meg lehet csinálni 5 kilóból, de típusfüggő, hogy melyiknél mennyi a szopás. Tűzfal, kormánymű, ha nem akarsz szopni a kábelezéssel akkor új kábelkorbács stb. ezek nagyon súlyos pénzek tekintve a felsorolt kocsik közül alkatrészek alig vagy inkább egyáltalán nincsenek bontókban minden jöhet külföldről.

Krisi 2009.11.12. 09:27:04

@Suttora: ok, az ezres Swift tényleg kicsit túlzás, de mondjuk egy ősrégi 323-as BMW sperrdiffivel már elég nagy élményfaktor, vagy mondjuk egy régebbi MX-5 se olyan rossz :)

tRebroN 2009.11.12. 09:49:34

@Krisi: Vezetési élmény nem lóerő kérdése szerintem.

tRebroN 2009.11.12. 09:50:46

@Maci_GSXR1000: Hülye gyerek és a bizonyítási kényszer tipikus esete.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.12. 11:08:55

@tRebroN:
Pontosan! :)
Vittek engem futómű tuningolt sima 8 szelepes szívó Astrával úgy végig gokart pályán, hogy a térdeim vacogtak mikor kiszálltam! :))

Dennis01 2009.11.12. 12:02:24

@tRebroN: Erre pelda a Minim, 42 loero, megis ugy kanyarodik, mint egy gokart, nagyon jo vezetni.
A loero nem minden, mert hiaba a bivaly motor (pl Ford Mustang), ha a futomu meg a kormanyzas nincs olyan jo, hogy a motorral kiegeszulve jo vezetesi elmenyt nyujtson.

stofilol 2009.11.12. 16:13:02

-ismét bizonyit a magyar nép , mennyire ostoba :D

-nem adatlapos müszakin(akkor is csak ha motorcserés volt) senki nem nézi ,és nézheti mivan a motoroddal , amig a motorszám eggyezik!

-Sanyi a király! Éljen a kreativitás - kitartás - és magyar (hasznos:D)leleményesség

-gyulavitéz -akinek integráját gondolom a diesel golf2 esek még mindig lenyomják:D- ismét bizonyitott mennyire alkalmatlan az irásra. Szánalmas minőségü gyönge cikk, egy remek témárol/emberről.
sorry

-igen :D vegyetek valami maseratit-ős M-est-ős AMG-t 3milláért :D hamar rájöttök mért olcsó.

Krisi 2009.11.12. 21:39:34

@tRebroN: hát ezt mondom én is. Motorom 21 Zschopai lóerőt tud, mégis teli vigyorral megyek vele mindig, mert kurvanagy érzés :)

megint 2009.11.13. 01:39:24

stofilol, igen, az első komolyabb szervíznél, mégha nem is romlik el semmi

Dennis01 2009.11.13. 12:11:29

@dennisthemenace: Nagyon vicces.... Egy kicsit oregecskek, de azert meg mindig jol viszik azt a pehelysulyu bodet. :D

kagylóleves 2009.11.13. 14:54:36

Ez a Gyulavitéz egy igazi láma...
A Gyári extrás ohnekompressziós kb 200 lovas elsőkerekes kocsiktól be van szarva, egy 420 Le-s hátulhajtós m3-ra meg azt mondja hogy nagypapás.. Ennek annyi esze van mint egy marék lepkének.. Hát ki engedi ezt nálatok hogy ide firkálgasson?? A 100000rpm-ig pörgö szarjaitól elvan ájúlva. Aztán a kerék kulcsban több nyomaték volt mint a kocsijában.. Vagy csak egyszerűen: hondás..

kfir 2009.11.13. 18:28:37

..."bohócautó,a kerékkulcsban több nyomaték van,ennyi pénzből már vehetett volna egy igazán erős autót"...stb stb...vicces ami itt megy! Nem ismertek egy márkát,egy embert,hogy mit lehet vele kezdeni mit tud stb...csak a fika a f@sz amerikaiak is azért turbósítanak hondákat mert nincs pénzük igazán erős autókra!Az igazán erős autósok szoktak meglepődni.:jajj de hát van nyomaték annak meg úgy sincs!? Akkor mi a bánatért gyorsulnak a gyári Hondák is úgy mint a náluk sokkal nagyobb köbcentis "nagyon" nyomatékos autók?A LE/NM nem minden! Mi van a vezetési élménnyel...de mind 1 is magyarok vagyunk itt mindenki okosabb a másiknál!

rmarioni 2010.01.15. 13:10:18

Végig olvasgattam a kommenteket és emészgetem az olvasottakat.

Megint bebizonyosodott, hogy ma mo-n a polihisztorok és celebek korát éljük. Ennyi hozzá nem értő (tisztelet a kivételnek) rossz indulatú szerencsétlen faszt, ritkán hozz össze egy cikk, aminek a címe amúgy nem túl találó.

"Tetszett vagy nem", "kéne vagy nem" ez a lényeg.

Nem tudom ma miért szokás mindent amit egy másik ember csinált szarnak vagy hulladéknak nevezni. Ráadásul úgy, hogy a cikkben említett személy a hozzá értők körében méltán elismert és megbecsült szakember. Én japán autó párti vagyok (elsősorban honda)de mégsem fikázom a többi márkát, mert minden autónak van előnye és hátránya egyaránt!

Az meg, hogy általánosítunk a honda tulajdonosokkal kapcsolatban nagyfokú pofátlanság! Igaz, hogy vannak közöttünk semmirekellő kis észjátszó hülye gyerekek, de ez több másik márkára is igaz! Gondoljunk csak bele a piroslámpán, behajtani tiloson áthaladó, egyéb más szabálytalanságot elkövető bmw, audi, mercedes, vw és egyéb itt fel nem sorolt típusok tulajdonosaira!

Nem lehet általánosítani, mert nem típusfüggő hanem sofőrfüggő a dolog!

Az ár meghatározása mindenkinek legyen a saját dolga, 2mft nem kevés de én elkölteném a hondámra!

Azoknak a "kedves" kommentár íróknak akik arra hegyezték ki a mondanivalójukat, hogy sok öreg fos honda száguldozik az utcán, azoktól ezt bóknak vesszük mi hondások. Ez is bizonyítja a lassan már örök érvényű tételt, hogy a japán kocsik a legmegbízhatóbbak, mert az ár/érték arányt nézve ebből van a legtöbb ami még működik!

Abban a szerencsés helyzetben vagyok (mivel autókkal foglalkoztam), hogy rengeteg típust vezethettem az alfától a zaporozsec-ig, a csövestől a luxusig és nekem a japán vált be. Így van összehasonlítási alapom.

A sok rosszindulatú emberből csak az IRIGYSÉG szól!!!
süti beállítások módosítása