Jeremy? Na ne izéljetek már!

Pt vs. Jeremy Clarkson

  2009. november 04. - papptibi Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

 

Eredetileg más címet terveztem, de győzött bennem a jó. Mindenesetre Clarksonról van szó, pontosabban az ő véleményéről.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr821497633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.11.04. 19:16:09

@Rocko-: Ha arra van kapacitás, hogy válaszolgassanak a szerzök az idióta hozzászólásokra, akkor arra is van, hogy töröljék a szemetet.
Nem azt várom, hogy másodperceken belül eltünjön a sötétség, de jó lenne, ha a szaron nem csámcsognának két napig.
Napi egy-két posztnál nem hiszem, hogy a szerzö nem tudja kikurkászni a mocskot.

A véleményformálás felelösséggel is jár.

Bambano 2009.11.04. 19:28:34

Hagy mondjak egyszer egy komoly véleményt is: az a baj a totalcarral, hogy konszolidálódtak az urak. Amíg punk autós újság volt, amelyik szerette fricskázni a gyártókat és amíg az újságírók képesek voltak egymás után három bővített mondatot mondani, amiben volt két beszólás, addig a tc más volt, mint a többi. Répa Kata elmondta az rtl-en, hogy van-e elég tárolórekesz a tamponnak meg a rúzsnak a kocsiban, hogy legyen női szemmel is értékelés, a kedves műsorvezető elvtárs meg elmondta, hogy csak úgy kapta meg az m5-öst tesztelni, hogy nem kapcsolhatja ki a menetbiztonsági elektronikát, ilyen volt az összes többi újság is. Ehhez képest Benji kezéből kiesett a kamera és leverte a plezúrt az m5-ösről, amikor Karotta satuzott egyet, Winkler bekarikázta a gts és a gyalog vectra különbségeit, az rs6-os audi alá disznózsírt akartak és Karottánál a minimum volt egy olyan szintű beszólás minden tesztben, hogy heteroszexuális férfihoz méltatlan, amit a váltókar fogdosásakor érez.

Na ettől volt más a tc. Mostanra konszolidáltak lettek az urak, mostanra már nem annyira más a tc. Pedig jó lenne, ha megint nem 12 egy tucat lenne.

Opelfan 2009.11.04. 19:38:44

Szerintem itt a TC-n a legjobban Csikós adja elő. Nekem se Winkler se a kis okoskodó majom nem hiányzik, az ő blogjuk, cikkük általában elfogult volt, vagy tele voltak baromsággal mint az a régi "Képzelt A8 tulaj" cikk vagy mi volt úgy egy lyukas garast sem ért az egész, ha nem ezekről szól a cikk akkor arról, hogy hogyan kell kitaposni a kocsit belét...

Clarksonról meg annyit, hogy én minden alkalommal leülök, megnézem, érdekel, szórakoztat... ennyi. Magáról az emberről nincs jó véleményen, egy beképzelt barom. Tele van pénzzel megengedhet magának AMG Mercedes-t stb de nem ért a kocsikhoz... egyáltalán!!! A múltkor egy nő szorongatta meg aki egy meghívott sztár volt, megkérdezte, hogy működik a kompresszor... Jeremy csak makogott és vigyorgott semmit nem mondott, nekem az ilyen nem több egy kis szaros firkásznál aki nem ért semmihez csak pofázik.
Tolja az elejét stb marhaságokat ugat a legfrankóbb kocsikról... ki a szart érdekel ha az ember a közúton ezzel 99,9%-ban nem is találkozik még akkor sem ha sportkocsija van... max ha nagyon kevés az esze. Ha nem tömöttek az utak akkor trafiznak, miről beszélünk még?

r7zw48 2009.11.04. 19:41:54

@papptibi:

Normális?

Amelyik autóba beülhet az ítéletalkotó (legyen az autószsurnaliszta vagy publikum), arról az alapján fog véleményt alkotni hogy milyen ülés esik benne. Amelyikbe meg biztos, hogy soha a büdös életbe nem fog beleülni, arról meg aszerint, hogy mit hisz róla, hogy néz ki, és kik járnak olyannal.
És ebből a szempontból teljesen mindegy, hogy miért ülhet bele valaki egy adott autóba (mondjuk pl. azért, mert angol publikum, vagy mert magyar autószsurnaliszta - aki esetleg pont ezért a beülési lehetőségért lett azzá), vagy hogy miért nem ülhet bele (mondjuk pl. azért, mert magyar publikum az illető). A lényeg az, hogy mindenki - nagyon helyesen és természetesen - az adott dologhoz való tényleges viszonya alapján alkot véleményt.
Számomra a szerző hozzáállása azt a véleményét fejezi ki, hogy csak az ő véleményalkotása helyes, hiszen ő beleül, és aszerint ítél, míg a "publikum" (úgy érzem legszívesebben plebszet írt volna) - bár soha nem ülhet bele - mégsem hajlandó a beülés alapján véleményt alkotni. Úgy érzem, a szerző azt sugallja, hogy a plebsz - szemben az autószsurnalisztával - abnormálisan működik.
Szerintem meg pontosan ugyanolyan normálisan.

bopat 2009.11.04. 19:49:16

@Csikós Zsolt: Én is támogatom, be kellene vezetni a szigorúbb szűrést.
Pl a velvetnél láttam ezt:
"Kedves hozzászóló!

Előre szólunk, hogy a hozzászólásokat moderáljuk, az alpári, rasszista, homofób, vagy bármilyen módon törvénysértő, személyiségi jogokat sértő kommenteket előbb-utóbb töröljük, a rendszeresen ilyen hozzászólásokat írókat blogjainkból legnagyobb sajnálatunkra ki is tiltjuk. Kérjük, gondoljon erre, mielőtt elküldi hozzászólását."

Átalakítani és bevezetni. Sok bosszúságtól megkímélnétek minket olvasókat...

bopat 2009.11.04. 19:53:05

@malenykij polgar: Egyetértek veled, jobban kellene szűrni a szemetet.
Nem azért jövök ide olvasni, hogy politika/rsszizmus stb. olvassak.
Csak autókról és hozzá kötődő dolgokról. PONT.

dr. trafik nomac 2009.11.04. 19:56:31

szerintem jo a haja, es komolyan is gondolom

gnme 2009.11.04. 19:57:01

...szvsz nem szabad korlátozni a szabad hozzászólás jogát, a fórum képes saját magát szabályozni

..én ezt vallom

.. el lehet küldeni a fenébe dee' azokkal tudok a napi operatív munkám során együtt dolgozni, akik ugyanezt a szemléletet a munkához való megfelelő hozáállással "ugyanarról" a helyről magukkal hozták

ennyi, kész .. most megkóstolom a jégbort

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.04. 19:59:04

@Bambano:
Jól tetszik mondani! :)

Az a baj az újságírással, hogy nem kell 100% -ot nyújtani ahhoz, hogy megélj belőle. Sőt, néha elég ha csak szarul műveled. Természetesen a TC -s kollegák ne vegyék magukra ha nem ingük.

Vannak szakmák, hivatások, ahol ha hibázol mások meghalnak....

...tudom, tudom ez morbid.

Rot 2009.11.04. 20:04:48

Néha ő maguk sem gondolják komolyan a véleményüket, lásd cool/uncool...
Clarkson elintézi egy triviális érvvel, és jöhet a következő.
A Top Gear nem autóvásárlási tanácsadó...

Banbanoval meg maximálisan egyetértek :)

morcosboci 2009.11.04. 20:12:44

Clarksont a helyén kell kezelni de nem értem, hogy jössz te (PT) ahhoz, hogy véleményt írj róla. Téged még itt sem nagyon tartanak sokra a TC olvasók őt meg egy egész világ nézi. Talán azért mert önmagát adja és nem a népszerű kollégáit majmolja.

1000rörö 2009.11.04. 20:28:00

Sok-sok mindennel nem lehet egyetérteni amit Ő mond, de egyben igaza van a Toyota Prius a világ nagy trágyadombja és átbas.ása.
Mondjuk a magyar gépjárműimportőröknek és az autószalon tulajoknak kötelezővé tenném a műsor nézését főlag akkor mikor azt állítják nálunk a legolcsóbb az autó.

Kacorka 2009.11.04. 20:31:41

@morcosboci:

sztem nem arról szólt a post hogy Clarkson szar v. jó, hanem arról, hogy egy autós újságírónak legyen saját vállalt véleménye. Mert az a munkája. És egyébként Clarksonról miért ne lehetne véleménye? Legfeljebb nem egyezik a tiéddel

Sam75 2009.11.04. 20:44:09

Az egyik előttemszoló kimondta a lényeget:

"Clarkson SI mértékegység? Nem. Akkor minek több szót vesztegetni erre?"

Mindenki azt vegye ami neki tetszik.

Amúgy ez nem egy autós honlap? Azokról írjunk már. Lécci. Lehetőleg olyanról amit meg tud venni a nagy átlag. És nem ócska rozsdaboglyákról meg használhatatlan öreg vackokról. azok menjenek egy veteránoldalra. Ez a cikk meg nem is tudom minek született. Nem volt anyag srácok?

Már bocs az éles kritikáért. Kezdtek eltunyulni. Ébresztő fel!!!

Neurotoxin 2009.11.04. 20:55:34

Kedves Papp Tibi!

Én ezen a cikken komolyan felvagyok háborodva. Leírod, hogy az újságírás a szabadságról szól, de közben irigy is vagy Clarksonra, mert őt többen nézik ill olvassák. Utána pedig TE kezded el kritizálni:"Ki a fenét érdekel, mit mond egy ember autókról, aki nemrég még így nézett ki, és komolyan is gondolta". Ez a kijelentés egyébként egy ovodás szájából is hangozhatott volna. Igazad van, te tényleg nem vagy még Jeremy közelében se.

Arra pedig visszatérve, hogy a Totalcar mit gondol és mond egy autóról, már rég óta nem érdekel. A ti magazinotoknak a véleménye miatt(is)van ebben az országban az az általánosan kialakult kép az emberek fejében, miszerint a németek autók überfaszák, a japánok tűrhetőek és az olaszok, franciák menthetetlenül szarok. Emiatt van az előítélet. Közülletek Winklert és Csikóst tisztelem, de Tibi, most komolyan azt gondolod, hogy hallgatni fogok rád, egy olyan emberre, aki 15-20 éves rozsdás romokat néz válság autónak??

megint 2009.11.04. 21:20:16

Neurotoxin, melyik oldalt nézed te? Itt a tc-on a német autók a faszák????? Épp , hogy fordítva van itt.

TH 2009.11.04. 21:22:15

Neurotoxin 2009.11.04. 20:55:34
r7zw48 2009.11.04. 19:41:54
morcosboci 2009.11.04. 20:12:44
Szövegértésből egyes. Tessék az ellenőrzőt anyukával v. apukával aláiratni!

megint 2009.11.04. 21:23:02

Matek, azért mert nem kapnak tőlük autót

korzo 2009.11.04. 21:25:10

Nem szólok hozzá. A fenének van kedve átnyálazni 80%-ot feleslegesen...
Szóval éljen az értelmes moderáció. A kevesebb néha több.

TH 2009.11.04. 21:25:44

@megint: @Neurotoxin: lehet, hogy a totalcaros újságírók nem szövetkeztek arra, hogy valamely országban gyártott autókat lehúzzák???

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.11.04. 21:37:54

A TG egy baromira élvezhető autós magazin, mindhárom műsorvezető igazi egyéniség, pont attól sikeres, hogy a szórakoztató jelleg erősebb, mint az autóbuziság.

Valamilyen szinten igaza van PT-nek, elég durva leszarozni egy autót Clarkson véleményére hivatkozva, pláne látatlanban.

uluk4i 2009.11.04. 21:53:07

Kedves PT,
ez a cikked tényleg gáz. Most jössz azzal, hogy hagyjanak Jeremy-vel, amikor JC és a TG egy ideje minden második Totalcar cikkben előkerül, mint az autós újságírás szent tehenei? Ezután nem kellene csodálkozni, hogy mások is elkezdik olvasni a Top Geares véleményeket, és ne Clarksont hibáztasd. Ezek után nem csodálom, hogy nem vetted az Aston váltóját se. Képzeld el, hogy nem a Suzerhez hasonlította, hanem a többi hasonló kategóriájú sportkocsihoz. Az utolsó kép, amit a cikkbe raktál, viszont tényleg ovis, majd akkor szólj, ha te szebb vagy és jobban is írsz :D

TH 2009.11.04. 21:57:56

@uluk4i: de az egész cikk csak arról szólt, hogy nem kéne elvárni, hogy bármelyik TCs véleménye egyezzen Jeremyével. Ezen mi nem érthető?

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.11.04. 22:08:26

@Bambano:
Pontosan erröl van szó. A TC evolúciója úgy néz ki, hogy néhány jófej ember autóbuzult egy netes platformon.
A népszerüség növekedésével csatlakozott hozzájuk néhány szakújságíró a fix megélhetés reményében, na meg bizonyára tetszett nekik a jófejség is.
Momentán viszont a TC se hús, se hal.
El kellene dönteni, hogy komoly véleményformáló tényezö szeretnénk lenni, vagy maradunk jófejek. Elsö esetben le kellene mondani az análfixált hasonlatokról és címekröl.
Én olyan autótesztekre adok, ahol kevés jófejséget adagolnak, de minél többet megtudok a tesztelt jármüröl. Ez viszont igencsak erröforás-igényes. Pénz, kapcsolatok, etc.
A kakipuki hasonlatok nyögvenyelösen besorolhatóak a szokatlan hangvételü, fiatalos kategóriába, viszont nem várható el, hogy a gyárak és forgalmazók komolyan vegyenek egy ilyen stábot, hiszen az ö célcsoportjuknak csak elenyészö részét teszik ki a jófej, nagydumás huszonkét éves fiatalok.
Tehát nyugodtan maradhatna akár autóbuzi ökörködés is, de akkor ne várjuk el, hogy mi legyünk a tótumfaktum az autós szakmédiában.
Bármerre is akar a TC továbblépni, sok kitartást és sikert kívánok. No meg egy kicsivel több érzéket a realitáshoz.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.11.04. 22:10:59

Hopp, el is felejtettem Orosz doktort siratni. Szerettem, hogy elvetemülten másként írt az autókról.
Viszont maximálisan megértem, ha a "linksége" nem volt továbbra vállalható egy komolynak tünö szerkesztöségben.
Ettöl függetlenül maximális riszpekt, nagyon szórakoztató volt. Én személyesen ezért kedveltem a TC-t meg a Belsöséget régen.

Csikós Zsolt 2009.11.04. 22:17:16

@karlmann:
"
"Egyébként én néha próbálok kommentelni Orosz Peti cikkeire a jalopnik.com-on, és baromi büszke vagyok, hogy egyszer már átment, amit írtam. Kitüntetés volt."

Elnézést én még sosem voltam a fent említett oldalon, de megígérem bepótolom. De úgy gondolom, abból ahogy eddig itt véleményt formáltál, nem vagy egy beszólós, szájkaratés alkat vagy. Akkor, hogy lehet az, hogy csak egy ment még át? Félre ne érts, nem kötözködni akarok, csak érdekel, hogy ha valaki normálisan ír egy olyan helyre ahol még ismerőse is van, akkor az miért nem jelenhet meg? Te kire, mire jelentesz veszélyt? Nincs ez túllihegve?"

Hát, szerintem azért, mert üres lelkendezés volt, vagy valami másért nem volt érdekes. Ott privilégium a kommentelés, tényleg, hiszen ők sokat dolgoztak, hogy híresek legyenek, nem akarják, hogy név nélkül beeső emberek, akik esetleg már túl vannak a negyedik viszkin, lelépett a csajuk, vagy csak utálják az íreket mondjuk, szétcsesszék az oldalt. Valahol mondjuk jogos.

Rocko- 2009.11.04. 22:26:37

@cSa: lófaszt. nem mondtam én semmit az iskolázottságról. csak annyit, h igaz: ez nem tökfőzelék, amit meg kell enni, mert anyuka mondja.
nem tetszik, ne olvasd, olvass mást, sőt mi több: mutasd meg, hogy tudsz jobbat. de egy "hát ez egy szar" jellegű büfögéstől azért kímélje meg már mindenki egymást.

@millesei: "Kurvára unom, hogy mostanában az egész index arról szól, hogy mostaztán leszámolunk a trollokkal"
a TotalCarról van szó a cikkben.
"Nálatok bárki lehet már újságíró?"
mondok mégrosszabbat: bárki kommentelhet.
"A bende vajon ki?"
elolvashatod az impresszumban.

@ZF2: "Én ezeket is elég kevésnek tartom"
még hatszázan blogolnak attól jobb lesz?
nem, inkább minőséget kéne termelni.

@malenykij polgar: "Ha arra van kapacitás, hogy válaszolgassanak a szerzök az idióta hozzászólásokra, akkor arra is van, hogy töröljék a szemetet."
nézd, Csik este 10-kor és hajnal 1-kor is képes reagálni. az egy szimpla dolog, h reagál arra, amit a cikkére írnak. viszont a legkevésbbé hiszem azt, hogy ez kapacitás. ez szimplán hozzáállás kérdése, ő igyekszik tartani a kapcsolatot az olvasókkal.
a jól emlékszem gyulavitéz nem szokott abszolute semmit reagálni a kommentekre. nem negatív példaként mondom, ellenpontként. szóval itt nincs semmi kapacitás (==anyagi érdek ebben).
"Napi egy-két posztnál nem hiszem, hogy a szerzö nem tudja kikurkászni a mocskot. "
simán meglehet. nem egyszer van, hogy X nap kikerül egy cikk, még kommentálható is, csak éppen az író akkor épp sajttájon van, teszten, bármi. ilyenkor is elvárod, hogy gyomlálgasson? de akkor ki fog autókról írni? gép mögül lehet autókról írni. egy darabig. de hosszútávon nem életképes.
a megoldás persze a fent, valaki által említett fizetett moderátor, de nem hiszem h erre van anyagi lehetőség. lásd Goodwoodban is erőteljes szponzori háttérrel voltak kint.
én mondom: a kommenetelési opció csak egy lehetőség, amivel nem kéne visszaélni.
"A véleményformálás felelösséggel is jár."
mindenki részéről. ámen.

@bopat: "Pl a velvetnél láttam ezt:"
akár ide is lehetne írni. meg hogy csak jogsival rendelkezők írhatnak. meg csak szerelők. meg csak mérnökök. de ki fogja ellenőrzni?

@Hagalex: "Vannak szakmák, hivatások, ahol ha hibázol mások meghalnak...."
csak nem erre gondolsz?
belsoseg.blog.hu/2008/12/22/halalos_jotanacs

Csikós Zsolt 2009.11.04. 22:30:57

@BocaNegra:

"Ezzel a mentalitással én is pont leszarom, h Te mit mondasz a VW Luporól (mert nekem van egy), és ha netalán ültél is egyben (németből behozott, rommátört, magyar szerelők által hozzá nem értően [sz]karbantartottban), valószínűleg akkor sincs fingod sem róla, h milyen autó lehet egy rendesen karbantartott darab a mindennapokban."

Bocs, csak halkan jegyzem meg, hogy mi, a PT-vel ilyen autóban akkor ültünk, amikor ÚJ, felkészített tesztautó volt. Khm, nem tudok többet mondani.

Az egy szar. De keveset eszik, tény. Bocs.

nikó 78 2009.11.04. 22:37:25

Papp Tibi nagyon jól összefoglalta.Top Gear-egy hatalmas show-műsor és kész.Tele szuper autókkal,szórakoztatóbbnál szórakoztatóbb kísérletekkel.Három "gyakorlatilag" hülyegyerekkel,akik olyan autókat engedhetnek meg maguknak hobbiként mint egy jól kereső angol soha.Gyulai Balázska RTL-es szombatonkénti ámokfutásában is több reláció tapasztalható,mint Clarkson által abszolvált bármelyik tesztben.Jókat szoktam röhögni amikor fényezik a mára már teljesen eltűnt brit autóipari remekműveket.Egyszerűen qurva szórakoztató,bár arra nagyon kíváncsi lennék,mennyi pénzből abszolválnak egy-egy műsort.

Csikós Zsolt 2009.11.04. 22:39:19

@gnme:

Csak a kommented végét láttam, de tudtam a jégborból, hogy te vagy az... :-)

Wick78 2009.11.04. 22:46:08

En vezettem Aston Martint, a legujabb, DB9-est, es valoban kisse lassan reagal az automata valtoja, leginkabb lassu temporol 1-es fokozatba gyorsitaskor. (Kormanyrol vezerelheto valto, a muszerfalon csak P, R, N, D gomb van). Izig-verig egy tokeletes auto, minden reszleteben, bar sajnos csak 1,5 merfoldet tettem meg vele varosban, mivel Angliaban Brightonban egy szallodaban dolgozom, es en parkolom le az autokat. Szep autokhoz van szerencsem, de ilyen rovid tavon nem tudok velemenyt alkotni. Az az Aston, amit vezettem, 1100 merfold volt benne, szoval vadiuj volt... A parkoloban korbe is fenykepeztem magamnak :-) Amugy itt valoban nepszeru Clarkson, mar konyve is jelent meg. Sokan adnak a velemenyere, es egesz napos musora megy a tv-ben, bar nem sokat nezem. Mindezek mellett a totalcar rendszeres napi olvasoja vagyok, mert ennel jobb autosoldalt meg nem talaltam :-))

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.11.04. 22:58:10

@Rocko-:
>csak éppen az író akkor épp sajttájon van, teszten, bármi. ilyenkor is elvárod, hogy gyomlálgasson? de akkor ki fog autókról írni?

Feltalálták a mobil internetet. Én most Johannesburgból írok. A reptérröl is kommenteltem a fórumunkba.
A TC és a Belsöség szerzöi nem Ugandába és Mongóliába járnak, hanem Európa olyan országaiba, ahol van mobil net.
Ha lennének moderálási elveik, meg tudnák oldani. Ha nem a szerzö, akkor bárki más.
Ez a kapacitáshiány számomra rossz kifogás.

nikó 78 2009.11.04. 23:15:45

@Csikós Zsolt: Rosszul reagálod le a lupo rajongót.Ha ő a másfél méteres tengelytávot,és a fél méteres nyomtávot olyan szupernak ítéli meg mint más az S mercit,lelke rajta.Én pl istenítem a régi swiftet,pedig nap mint nap egy 5-méteres hajóval járok.Bármikor szívesen vezetem a suzukit, mert megítélésem szerint,még mindíg a legtökéletesebb városi gép,megbízható takarékos filléres fenntartással.Sokat és sokan fikázták már ezeken az oldalakon,de ez soha nem hatott meg.16 év tapasztalatom van vele,gyakorlatilag mindenki azt ír amit akar,szubjektív,vagy objektív megközelítésből tökmindegy.

TH 2009.11.04. 23:21:50

@Csikós Zsolt: @nikó 78:
nem tudom, h. rosszul reagálja-e le a rajongót, én jót röhögtem. pedig nem ismerem a Lupót közelről, így nem is tudom, hogy nekem szarnak tűnne-e vagy sem.

nikó 78 2009.11.04. 23:33:09

@TH:Asszem a fizikai méreteit tekintve nem lehet kérdés.Vezettél valaha kispolskit?

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.11.04. 23:33:11

Kedves Totalcar. Nyilván jókat röhögtök a sok mufurc kispolgáron ahogy krenkolják magukat a provokatív cikkekre. Csak rajta, csak rajta, ne hagyjátok abba! :-)

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2009.11.04. 23:37:30

Nekem tetszik a Top Gear. Vásárlásnál meg sokkal inkább a népítéletre hagyatkozom (nyilván használt autóknál).
Fölösleges méricskélni a farokhosszat, a hazai autós újságírás nem valószínű, hogy valaha is eléri a britet, nem egy súlycsoport, nem ugyanazok a lehetőségek (és abszolút nem az újságírók minőségére gondoltam!).

TH 2009.11.04. 23:43:40

@nikó 78: gyerekkoromban ültem benne utoljára, és már akkor is nagyon kicsinek tűnt. Az, hogy a Lupo töpörödött, az nem kérdés, a Trabant sem nagy autó, nekem meg mégis tetszik, most mit csináljunk? A Lupo így távolról rohadt ellenszenves, de lehet, hogy közelről szimpatikusabbnak tűnne, sohasem lehessen tudni. :)

TH 2009.11.04. 23:46:35

@Repülő Majom: most részben én is a népítéletek alapján vettem kocsit, kíváncsi vagyok, hogy megszolgálja-e a belé vetett bizalmat.

lolperec 2009.11.05. 00:41:47

ennyire tudathasadásos blogposztot is rég olvastam :D

Chocolate shitsandwich 2009.11.05. 00:48:45

Engem Stig érdekel ebből, melyik járművel milyen időt megy. Inkább autccar/drivers republuc-ot preferálom

CSÖRR-CSI££ 2009.11.05. 01:51:02

Hú, gyerekek! Itt minden szó falra hányt borsó "annak" a rétegnek.

Jó dolog a szabadság, de ahol széles tömegek durván visszaélnek vele, ott előbb-utóbb anarchia lesz, ha nem állítanak fel bizonyos korlátokat.
Elég csak erre a posztra és a kommentekre nézni: hiába mondja meg bárki a frankót, a szokásos moslék ugyanúgy jön be, mint ha bármi másról lett volna szó.
Más fórumokon ugyanez a helyzet

petru 2009.11.05. 06:15:02

Tisztelt Tibi!
Ehelyett a filozofia helyett irhattal volna egy cikket valami autorol, nem?
Ezt tenyleg idoveszteseg volt elolvasni.

Rocko- 2009.11.05. 07:10:52

@malenykij polgar: szerintem te olyat vársz el ami csak egy opció, lehetőség.
akár lehetnének a cikkek kommentelési lehetőség nélkül, akkor kompletten megszűnne ez a témakör. annak jobban örülnél?

@Karmadealer: a hülyéken bárki röhöghet, nem csak ők. ha valaki személyes sértésnek vesz egy dolgot, ami nem az, akkor ugyan, hadd röhögje már ki bárki.

komikus 2009.11.05. 07:21:37

Miért a Jeremy most hogy néz ki?...Egyébként lehet szidni a német kocsikat, isteníteni az angolt, de itthon a 30 éves platós 207D még mindig fut a vasazók alatt, a német és osztrák autópályákon meg csak Sprinterekkel viszik a keleti túristákat.Ők talán nem nézik a Top Geart.Meg a politikusok és egyéb gengszterek sem,ezért ülnek Audiban,BMW-ben és Merciben.A TC jó.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.11.05. 07:27:36

@Rocko-: Te örülsz annak, hogy tele vannak a kommentek politikai szeméttel meg suttyósággal? Nem? Akkor nem kellene változtatni rajta?

dennisthemenace 2009.11.05. 08:15:27

@Rocko-: Nos,engem nem csak,hogy kitiltottak egy (egyebkent szanalmas )forumrol,hanem ki is gyujtottek a sertonek talalt hozzaszolasaimat es elrohantak vele egy helyi hatalmassaghoz.Aki feljelentett becsuletsertesert....
Magyarorszag,2009.

Borenbukk 2009.11.05. 08:15:50

"@Neurotoxin: Utána pedig TE kezded el kritizálni:"Ki a fenét érdekel, mit mond egy ember autókról, aki nemrég még így nézett ki, és komolyan is gondolta". Ez a kijelentés egyébként egy ovodás szájából is hangozhatott volna. Igazad van, te tényleg nem vagy még Jeremy közelében se."

En nem ertem. Bearadnak ide a karot nyelt al-kulturaltak, meg a Jeremy vedok, akik valoszinuleg egy szot sem hallottak soha Clarksontol, mert kulonben a fenti idezetrol tudnak, hogy clarksonizmus.

Emberek! Ez egy irott medium. A kvazi analfabetizmus eleve kizaro ok kene hogy legyen.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.05. 08:38:35

winkler - csikos alapember, karotta hianyzik, peteranna meg ilyenek jobb hogy tavol vannak, ommm kezd jo lenni, a tobbi meg azt csinal amit akar, egyenmassza/tucatirok/csomagtartoliter szamolok.

ezt az oldalt fokeppen csikos miatt erdemes olvasni meg van kb max 5-6 kommentelo aki ertelmesen hozza tud szolni a dolgokhoz.

zulu74 2009.11.05. 08:40:00

Nem tisztem megvédeni Clarksont, vlszínűleg nem is szorul rá, de mégis:
A véleménye mindig is szubjektív volt, és ezt nyíltan vállalja, ezt mindenki tudja róla.
Egy autóról ugyanis nem lehet elmondani semmit sem a számok nyelvén, sőt, semmilyen "korrekt" értékelési rendszere sincs. Nekem nem tetszenek a Toyota modellek, mégis veszik őket, ebből következően van akinek bejön.
Amúgy, ha nem vettétek volna észre: polgárpukkasztás vastagon, amit a TG-ben csinálnak, minél jobban felhördül a közönség, annál jobban élvezik.
Az egészben a humor a legjobb, vagyis nem egy "mérnökök a mérnököknek" típusú műsor. Aki nem veszi észre a finom malíciát, vagy szurkálódást, esetleg vaskos poént, annak ez a műsor pont olyan, mint a fentiekben leírták: sértő, unalmas, szubjektív.
A VW konszern és általában a német autók iránti ellenszenv egyáltalán nem meglepő egy olyan országban, ahol még élénken él a németek iránti bizalmatlanság, gyűlölet, lenézés. Ez a két világháború óta része az angol kultúrának, sőt, ezt nyíltan ki is mondják, vállalják stb.
Kb. hasonló a helyzet, mint amikor nálunk az orosz autók kerülnek szóba: a többség szerint leasjnálni való, tahó, technikai analfabéták, akik mégis autógyártásra adják a fejüket.
Nekünk ez azért furcsa itt Mo.-n mert nálunk a német autó a "fétis", a kultsz-szimbólum. Mindegy, hogy pocsék, ronda, törökök által összehányt, a lényeg, hogy NÉMET, csupa nagy bötűvel. Az átlagmagyar bármilyen szart képes megvenni, ha a "made in germany" feliratot meglátja, válogatás nélkül.

Nem használati értéke szerint vesszük ugyanis az autókat legtöbben, hanem azért a "presztízsért", amit nem tudunk máshogy elérni:
BMW-nél sokkal jobb autók rohadnak a kereskedésekben, de a BMW-t eladja pusztán a presztízse.
Bármelyik Ford modell, amit eddig vezettem torony magasan jobb, komfortosabb és megbízhatóbb volt, mint a hasonló "fauvé", de ugye az meg "menő".
Tehát nálunk szentségtörés a német autót kritikával illetni, mert az "élből" jobb autó.
Angliában az újságíróknak egyáltalán nem kell tekintettel lenni arra, hogy a lap/műsor tulajdonosa az Autobild, vagy az RTL. Ott le merik írni, hogy ez az autó egy "rubbish" (szemét).

Heckantrieb (törölt) 2009.11.05. 08:54:20

@uluk4i: "Most jössz azzal, hogy hagyjanak Jeremy-vel, amikor JC és a TG egy ideje minden második Totalcar cikkben előkerül, mint az autós újságírás szent tehenei?"

Remek meglatas, kedves Watson. Minden masodik cikkben TopGear igy, TopGear ugy, Clarkson igy, Clarkson ugy. Most meg visszanyalt a fagyi, es durcasak vagyunk.

Fikazos stilussal mar egyszer el lett jatszva ugyanez:
homar.blog.hu/2009/09/15/az_elokelo_idegen/fullcommentlist/1#c7073555
"Ez annyira vicces, hogy az indexesek kinevelték ezt a mindent/mindenkit fikázó commentelő populációt aztán azok meg jól ellenük fordulnak, amikor azok írnak valamit ami nekik nem tetszik. Tipikus gólem/pinokkió sztori, amikor a megfaragott lény hamarosan gecivé válik és később elmegy a faszba:)"

Mielott cikkben boncolgatjuk masok szemeben a szalkat, elobb magatok szemeben a gerendat, Belaim.

kangep 2009.11.05. 09:10:58

ez egy szar cikk, Clarkson is megmonta.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.11.05. 09:34:56

@Heckantrieb: De most pont te? Nem hiszem, hogy nem érted meg, miről beszél Papptibi. Vagy lehet, hogy tényleg azt kellene csinálni, mint általánosisiben, hogy a tankérem kiáll középre, és mondatról-mondatra végigelemzi, mit és hogyan gondolt a költő? Egyik TC-s sem vitatja, hogy a TG sok szempontból viszonyítási alap -de nem igazodni kell hozzá, és főképp nem univerzális alapigazságnak gondolni mindazt, ami ott elhangzik. Aki kicsit is átgondolja a dolgokat, láthatja, hogy mitől más a Top Gear (lehetőségek, stílus, hozzáállás), mint szinte bármi más. Nem megkerülhető, ez egész egyszerűen tény. Elég sokan utaltak rá, hogy ez (a tv műsor)show -nem sok Top Gear újságot olvastam, de az lejött, hogy a magazin megint teljesen más tészta. Nem árt mindenkinek tisztában lennie azzal az aprósággal, hogy mint azt más más is megfogalmazta előtem, Jeremy Clarkson nem (de Winkler, Csikós, Papptibi, VályiOmmm sem) SI mértékegység. Persze lehet esetenként hivatkozni bármelyikükre, de ha mindenre csak azt tudja mondani valaki, hogy neked nincs igazad, nem kényelmes/halk/gyors, mert a másik aszonta, hogy kényelmetlen/hangos/lassú, nos, az kissé hülyén veszi ki magát. Különösen, ha tudjuk, hogy nagyon más szempontok szerint mér az egyik, meg a másik.

vincent vega? 2009.11.05. 09:37:06

nagy vagy néger, jó a cikk!

Kixx 2009.11.05. 09:48:50

Hülyeség, ha egy kocsiért 50 milliót fizetsz ne legyen kicsit sem szar a váltója. (Se semmilye.)
És nem egy swifthez hasonlítod majd biztos lehetsz benne.

Meghát Clarkson mellett újságot írni olyan mint Phelps mellett úszni.
Sajnos a golbalizáció miatt nektek is versenyezni kell. Ez jutott.

szamok ember 2009.11.05. 09:53:23

Engem csak az lepett meg, hogy a Winkler a Cougarból ül át a tesztautóba. Működőképessé varázsolta a Zsolti, és erről mégcsak be sem számolt?

Cortina V6 2009.11.05. 10:03:21

@zulu74 "Ott le merik irni"
Igen,ugyanis Anglia egy szabad,demokratikus jogállam,nem úgy,mint pl......
Ami az angolok németellenességét illeti,az már csak legenda.A német autók kedveltek,rengeteg van az utakon mindegyik márkából,az áruk nyilván nem véletlen,hogy magasabb,mint más gyártmányoké.

Rocko- 2009.11.05. 10:35:51

@malenykij polgar: nem, de, nem biztos hogy tudnak, lásd fenti vitánk a kapacitásról.

@dennisthemenace: hmm?

szemeteske 2009.11.05. 10:45:50

Nem ma kezdtem TC-t olvasni (és szapulni), de ez volt a legalja cikk ami itt kijött. Tele indulattal, személyeskedéssel. Brrr...

TH 2009.11.05. 10:56:05

@szemeteske: pontosan milyen személyeskedésre gondolsz?

torokszultan 2009.11.05. 10:57:49

Pedig, ha tudnád, hogy hányszor pont olyan szar a ti (totalcar) stílusotok is, mint a TOP GEAR-é. Sőt, van, amikor még szarabb, pedig az nem kis teljesítmény.

Neurotoxin 2009.11.05. 13:18:48

@TH: Szerintem neked kéne újragondolnod a cikket.Valóban személyeskedésről szól(amit éppen előttem írt le valaki). Azt hiszed, hogy megbántottál ezzel a hozzászólásoddal, igaz?:)Pedig különösen örülök, mikor az ilyen hozzád hasonló kis proletárok felböfögnek valamit, ha nem egyezik a véleményük másokéval. De büszkelehetsz magadra, mert úgy látom mindenkihez van egy "jó" szavad, te vagy az igazi megmondó!

Tartom a véleményemet, és továbbra is nézem Jeremyék műsorát.

Rot 2009.11.05. 13:36:22

A tegnapi Fiesta teszt ékes bizonyítéka, hogy mennyire kell a Top Geart komolyan venni.

a végén a partraszállás, atyám...

A két füstgránát pont befér a pohártartóba :)))

aki nem látta annak link:
www.youtube.com/watch?v=h_KIqdS1SO0

gertan 2009.11.05. 13:41:13

Hy PT,
te nyafogsz!
És ehhez nekem semmi közöm.
Légyszi írj cikket autókról, azokról is, amelyekből 1.000.000 db fut az utakon. Főleg azokról. Mert baromi érdekes, hogy egy csúcsgép milyen szép, meg milyen jó, de kocsi vásárlás előtt érdekelne, hogy egy 5 millió alatti kocsi, amiből a legtöbb fut az útjainkon, zörög-e. Hogy a tartós teszteitek -ha néha van- arról is szóljon, ami egy autóban szerthető, vagy utálható.

Az olyan tesztek, ahol körbejárjátok a kocsikat, meg még bele is ültök és leírjátok, mit láttok, meg a gyári adatok semmit nem mondanak.
Dolgoznotok kellene többet, elmondani egy- egy típusról minden apróságot...

Ne nyafogj, ha valaki ellentmond neked és Jeremyt hozza fel példaként. Ha majd Te írsz olyan cikkeket, amelyek olyan rendkívül jók, hogy megkérdőjelezhetetlen tekintéllyé válj, akkor senki nem fog neked mással példálózni.

Ps.: az utóbbi időben a TC egyre szarabb, egyre vulgárisabbak vagytok és egyre kevesebbet beszéltek autókról...

TH 2009.11.05. 13:48:30

@Neurotoxin: nem tudok mást mondani, mint hogy képtelen vagy egy egybefüggő szöveget értelmezni. Van ilyen, nincs mit tenni. Tényleg mondatról mondatra kéne elemezni neked a szöveget, hogy megértsd, de én ezt nem fogom megtenni neked.

papptibi 2009.11.05. 13:54:12

@Kixx:
"Meghát Clarkson mellett újságot írni olyan mint Phelps mellett úszni."
Ha olyan lenne, már rég abbahagytuk volna, hidd el.
@streetsta: még jó, hogy vannak az embernek barátai.:)
Tisztelt @petru: hát, mondjuk nem tudom, oda volt írva a címébe...? Vagy van egy Jeremy nevű gyár is? Amúgy néha kell ilyen is, mi is kiengedjük a gőzt, meg Ti is.

ommm 2009.11.05. 13:55:40

@forjunk: Nyugalom. Nem vagyok Orosz Péter. Ő is tudja, én is tudom. Ő ő én meg én. És ez így van jól. Tisztelettel.

TH 2009.11.05. 14:00:21

@papptibi: sztem nem kell barátnak lenni ahhoz, hogy az ember megértse azt, ami a cikkben le van írva. én csak döbbenten nézem a kommenteket, és nem értem, hogy az emberek tényleg ennyire nem tudnak szöveget értelmezni, vagy csak az eszüket játszák. Lehetne pedig érdemben is vitatkozni a cikkel nyilván, de ezt senki sem próbálta még meg itt...elég gáz.

papptibi 2009.11.05. 14:16:09

@Asszeretnémondani: Jajaj :)
@RCs: "Egyáltalán nem nagy baj, ha a német mindent mérőszalaggal mér." Ez részben igaz. Azonban a mérési metódusok részletes ismerete nélkül ezek a számok nem érnek sokat és az olvasók nem ismerik azokat.
Mondok egy példát a Motor-Pressénél eltöltött előéletemből, bár ez nem a centikről, hanem összetettebb dolgokról szól.
A németek kitalálták, hogy bevezetik az úgynevezett (mű)-szplit mérést. Ez annyit tesz, hogy az autóval vészfékezést végeznek, úgy, hogy az egyik oldalon locsolt műanyagon, a másikon aszfalton vannak a kerekek. Először a sofőrnek tilos ellenkormányoznia, ami külön lelki gyakorlatokat igényel előtte, mert a kocsi szabályosan kilő oldalra és ilyekor az ember ösztönösen ellenkormányozna. Utána megcsinálják ellenkormányzással is, és az ellenkormányzás mértéke alapján megmondják, hogy mennyire jól dolgozik az ESP. És így csinálták a mérést egy darabig, amíg a franciák szóvá nem tették, hogy esetleg azt is figyelembe kellene venni, hogy milyen hosszú úton áll meg a kocsi. A franciáknál ugyanis komoly ellenkormányzás kellett, de hamar megálltak, míg a németeknél alig kellett ellenkormányozni, de kimentek a világból. Nos, ezeket a háttérinfókat az olvasók sosem tudják, ahogy pl. azt sem, hogy miért pont a 18 méteres szlalomon kell jól teljesítenie egy autónak, és nem a 16 vagy a 22 méteresen. Persze, az olvasók bíznak az újságírók szakértelmében, de sokszor ez a bizalom túlzott. Hát ennyit a méricskélésről.
A másik. Az autógyártók pontosan tudják, hogy mit gyártanak, tehát olyan nagy leleplezésekre tulajdonképpen nem lenne szükség, hiszen az újságnak is a jobban sikerült példányt adnak, tehát mondjuk jobban fog gyorsulni százra, mint az átlagtermék, ha figyelembe vesszük a gyártási szórást. Akkor meg?
A szubjektum sajnos nem zárható ki, néha a mérési módszerek korlátozottabban mutatják a valóságot. Erre egy példa a hátsó ülések lábtere, ami jól növelhető (centikben), ha a támla közepét kimélyítik. Csakhogy az ember nem vigyázban ül, hanem terpeszt. És akkor már alig fér el a térde a háttámla két oldalánál. De ez a kocsi megkapja a méricskélős németeknél a sok pontot, úgy, hogy az újságíró ott sincs már a méréseknél, csak megkapja a jegyzőkönyvet. Amikor kint jártunk náluk, véletlenül a Mazda 3 belső szélesség el volt írva egy ilyen jegyzőkönyben, nem sokkal, csak 10 centivel!
Hát ezért fontos a szubjektum. De JC és PT szubjektuma ettől még lehet különböző.

papptibi 2009.11.05. 14:34:02

@TH: azért van, aki megérti, szerencsére.

Ratnet 2009.11.05. 14:38:36

@papptibi: Ringes témán rajta vagy Tibi? Megérkezett a mail?

TH 2009.11.05. 14:38:38

@papptibi: ja, csak olyat nem láttam még itt a kommentek között, hogy valaki megértette, és megpróbált volna érdemben vitatkozott volna egyes részeivel esetleg. Mert ha már azért gyün, hogy vitázzon, akkor miért nem érti meg először a szöveget, ezt nem értem én.

egyébként meg én ilyen centizős-objektívnakbeállított-roppantprecíz cikkektől biztosan bealudnék, úgyhogy én továbbra is a szubjektív cikkeket favorizálom...

Ratnet 2009.11.05. 14:45:43

A cikkhez: mindenkinél van jobb, csak van aki szerencsés.
Egyébként vastagon leszarom a topgírt és a bohócbandáját.
Nekem a Totalcar tévéműsor tetszett Winklerrel és Karottával.

Olcsó, kicsi, egyszerű, de jópofa és a miénk...volt.

subtotal 2009.11.05. 15:15:39

@ZF2: mondj már konkrét példát légyszives a kijelentésedre!
A Mercedes fékaszisztense nem ér, ott ki is rakták a csaló újságírót.

Azt is magyarázd el, hogy lehet, hogy a Skoda többször veri meg a VW-t és az Audi-t az összehasonlítókban az autoblid-nél, mint fordítva.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.05. 15:29:24

@papptibi:
Nekem legjobban azok az összehasonlító tesztek tetszettek, amelyeknél azonos kategóriák képviselőit együtt teszteltétek négyen-öten is.
Ez azért jó, mert sokkal árnyaltabb képet lehet kapni az autókról, a vásárolni szándékozó olvasókat is jobban segítitek vele. Valamint az autók különbözősége és "mássága" :)) is kézzel foghatóbb.
Szóval sok ilyen tesztet várnánk, akár "külsősöket" bevonva is. (lásd kosaras lányok anno a TC tv adásában)

Az a baj, hogy némely cikket,tesztet olvasva szinte látlak bennetek ceruzavéget rágva fogalmazni.... :(

Bevállalósabb, véleményezőbb cikkeket várnék tőletek, még akkor is ha a vezérképviseletek nem annyira örül nektek emiatt!
Soxor nem az a baj, hogy negatívumot írtok adott márkáról vagy tesztalanyról, hanem az, hogy nincs "beágyazva" a véleményetek megfelelően.
Hiszem, hogy van szakmaiság az autótesztelésben, nem fogadom el, hogy a szubjektivitás mögé bújva kell védeni adott esetben a véleményünket.
Nagyon szeretném egyszer megérni, hogy egy autóról valamelyiktek azt írja, hogy márpedig ez jó, és leszarom, hogy Clarkson mit mondott ugyanerről! :))

Másrészről pedig az úgy van, hogy ha valaki valamilyen témában SZAKÉRTŐ -vé válik, akkor annak a szavára adnak!
Így fordulhat elő az, hogy mi naivak hivatkozunk egy Clarksonra, Needle -re, én még Karottára, Turán Fricire, Winklire, Csikósra, vagy adott esetben akár RÁD is.
Ennél fogva nem kell hátast dobni, ha a pórnép hivatkozik... ha SZAKÉRTŐ lenne nem hivatkozna, hanem megmondaná a frankót.

Ennél fogva nem is igazán értem a poszt felvetését. Tessenek nekünk sok igényes, ötletes, szakmailag is kimunkált cikket írni, és nem Clarksonékra fogunk hivatkozni...

subtotal 2009.11.05. 15:30:02

@papptibi: nem akarom védeni a németeket, de én még mindig jobban bízom és értékelem azokat, akik mérnek is, mint akik csak szubjektívben nyomják.

Kell a szubjektív is, annak aki nem hisz saját benyomásainak vagy hamarabb írja alá a szerződést a kocsira, minthogy rendesen megnézné, kipróbálná (menni 500métert nem az).
A mért adatokat viszont nehéz kipróbálni a márkakereskedésekben (csomagtér tényleges térfogata, tényleges menettulajdonságok, tényleges fogyasztás), ugye?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.11.05. 15:50:21

Nem tudom, mi az a Top Gear, és asse tudom, ki az a Klarkszon....

Egyszer láttam egy részt, ahol a faszi egy 911-est zúzott le, mindenféle cél nélkül.

Ráejtettek egy zongorát(!). Ezért dupla olyan mérges lettem.
Meg teljesen tönkrebaszták éspedig bármiféle látható cél nélkül.
Ez barbárság, igénytelenség.
Ennél már a győzikesó is kultúráltabb műsor!

Akkor eldöntöttem, hogy sohasem fog érdekelni semmilyen topgíres baromság.

Barom emberek műsora barom embereknek.

Ócska ratyi szar.

megint 2009.11.05. 15:54:22

Tehát akkor most milyen a lupo? Jeremy C.szerint jó, Csikós Zs, meg Papp T szerint szar. Egyre hisztisebbek a tc-on, pedig nem is egy 190d-ről van szó.

TH 2009.11.05. 15:55:06

@megint: te is azt várod, hogy legyen EGY igazság mondjuk a luporól?

foolproof 2009.11.05. 16:10:18

@Mk412: Na látod Jezza elérte a maga célját, provokált kicsinyt és te bedőltél neki. Ki a pélót érdekli, hogy lezúzott egy ócska panzerwagent? Ha a púderos bajszú, kappanhájas filmproducer teszi ezt 250-el a Rodeo Driveon, azt' másnap vesz újra egy zsírat megint, az ugyanúgy fájt vóna a kicsi szívednek? Nem, mert arról nem tudsz, de C. hülyesége eljutott hozzád is, a brand köszöni szépen, jól van, él és virul. Clarkson ebből él, őelőtte is volt Top Gaer, csak kábé annyira volt érdekes, mint egy APEH-ellenőrzés. Lett belőle egy multi, ez a világ rendj nyugaton, mert van aza pénz, és kész.

Showbiz, that's all. Igaza van papptibinek, who gives a fuck?, de azért nem hiszem, hogy neki nincsenek kompromittáló fotói a múltból, senki se születik harmincas TC-s ujságírónak(a.k.a. Master of the Universe), vagy tévedek?:)

Yankee75 2009.11.05. 17:15:11

S íme a kis magyar valóság...
Vagy mást magasztalunk az egekbe,vagy a sajátjainkat tiporjuk el,tapossuk a földbe...tudom,hogy naivan hangzik:de nem lehetne pusztán élvezetből-uram bocsánat-szórakozásból nézni(olvasni)ezeket az embereket?Legyen szó J.C-ről vagy Papp Tibiről...vagy bárki másról aki érdekessé,élvezetessé tudja tenné azt,ami más számára csak elvont bolondság.Talán meg kellene próbálni,hogy értékelni is tudjunk is valamit az életünkben..és lehet,hogy valamikor az angolok néznék áhítozva-és bálványokat emelve-a TotálCart!:D

mediocris 2009.11.05. 17:25:47

Aki komolyan veszi Clarkson-t, vagy a többi újságírót, azzal komoly gondok vannak. Megtanulhatnátok lazítani.

auto.indavideo.hu/video/Jeremy_Clarkson_beatbox

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.11.05. 19:41:04

@papptibi: Szerintem lasan örülhetünk, mert itt a végére már egyre több elolvasásra érdemes komment született -olyanok, amilyeneket TH vizionált. Nem kel egyetérteni veled (már miért is kellene? A főnöködnek sem kell. 3,8 -vagy menyi is? Az is milyen szép volt. Objetív méricskélés totál szubjektív értékeléssel. És mindkettőtöknek igaza van. Hehhhe, Total-I.V.-Car. Total Igazam Van Car. Még most is igazatok van!
@Mk412: Na, most tévedni tetszel. Hidd el, többet kellett volna látnod Top Gearből ahhoz, hogy valóban értékelni tudjad (nem feltétlenül szeretni, értékelni). Én sem szeretem amikor jó, használható, esetleg értékes autókat pusztítanak el (amit megtesznek sok filmforgatáson is ám!), de tudom ajánlani valamelyik karácsonyi részt, amiben Clarkson egy 1500(!) Fontba kerülő Bugatti parfümöt sprickol debil arcot vágva a levegőbe, meg a közönség felé. Mint egy igazi hülyegyerek. És ez jó! Helyettem is hülyék:)))

Csontos Szigfrid 2009.11.05. 21:23:40

Nem tudom, miért kell ezt a Top-Gear-t állandóan felhozni a Totalcaron. Szerintem semmivel sem különb, mint a Five-Gear. Azt valahogy jobban is szeretem. De az igazi a régi TV-s Totalcar volt!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.11.05. 23:01:00

@streetsta:
Lehet, hogy így van.
De ha azért törik össze, hogy megtudjuk, túléljük-e, vagy azért, hogy megtudjuk, "kilyukad-e a hűtő", vagy azért, hogy egy filmben a menekülő főhősről lekopjanak az üldöző gyilkosok, az oké.
De hogy csak úgy, az "élmény" kedvéért összetörjük, és méghozzá egy zongorával és ennek örülünk, az nekem nem megy.
Számomra ez nem autós műsor, attól még, hogy szerepelnek benne autók.
Igaz, sok részt nem láttam, de az első amit láttam, alaposan elriasztott a folytatástól.

Ciri 2009.11.06. 04:58:00

@dennisthemenace:
"Nos,engem nem csak,hogy kitiltottak egy (egyebkent szanalmas )forumrol,hanem ki is gyujtottek a sertonek talalt hozzaszolasaimat es elrohantak vele egy helyi hatalmassaghoz.Aki feljelentett becsuletsertesert....
Magyarorszag,2009."

Erről mesélhetnél, mert érdekelne.

Operator 2009.11.06. 10:45:11

Gyerekek… Valahol már talán beszéltünk erről. Ez a Top Gear „őrület” pontosan olyan, mint a lambada őrület volt annak idején. Emberek, akik 1 hónappal korábban azt sem tudták, hogy létezik ez a fajta zene/tánc hirtelen mind szakértővé váltak, és fennen hirdették, hogy ők már ezer meg ezer éve lambadáznak. Ugyan már!
A „születésük óta Jeremy hívők” 99% azt sem tudta, mi az a Top Gear, ki az a JC, amíg egy magyar csatorna néhány hónapja műsorra nem tűzte az 1000 éves TG adásokat… Ha tényleg régóta követnék a tisztelt Jeremy hívők az adásokat, elolvastak volna néhány könyvet tőle, akkor tudnák, hogy a Top Gear valójában csak éppen egy dologról nem szól. Az autókról. Az autó egy kellék ezekben a műsorokban, amikkel vicces dolgokat lehet csinálni. Ez egy showműsor. Fantasztikusan érdekes, izgalmas, élvezetes, de szakmailag, információ tartalmát tekintve konvergál a nullához.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.06. 20:02:41

@Operator:
Hát... ezt már kb. két tucatnyian leszögeztük, megállapítottuk.
És még Jeremy-t sem kellett ismernünk hozzá 20 éve....

....csak csatlakozni akartál 25. -nek???

dennisthemenace 2009.11.06. 21:11:49

@Ciri: Meg nincs lefutva az ugy,mert bizonyitaniuk is kell,hogy en irtam azokat a hsz-eket...Majd fenn lesz az eset minden magyar forumon,errol gondoskodni fogok,de meg nem zarult le az ugy,bocs,de nem reszletezem egyelore.

délutánfélnégy 2009.11.07. 16:27:16

Szerintem ez a cikk egyszerűen szánalmas..
Kicsit olyan, mint amikor egy zsebméretű kutyának csak a gazdi lába mögötti fél négyzetméter jelent akkora biztonságot, hogy meg merje ugatni a sokkal nagyobb kutyákat.
Az első TG adást 1977-ben mutatták be angliában és 2002 óta megy a maihoz hasonló felállásban. Szóval ez csak magyarországon új. Az biztos hogy nem kifejezetten az átlagemberek autóválasztásában nyújt nélkülözhetetlen segítséget a műsor, de ők hárman olyan showt csinálnak amit kevesen tudnak utánozni. És valószínüleg ezért örvend óriási népszerűségnek az autók csak másodlagos szereplők.

Operator 2009.11.07. 20:26:46

@Hagalex: És ezt vajon a 24. embertől is megkérdezted, vagy pont a 25. fáj neked?
Ja, nem, úgy látom, 3 kérdőjellel kell. Szóval ???

megint 2009.11.09. 22:20:19

TH, az van, hogy nincs egy igazság

instrumentat 2010.02.25. 08:05:10

Ma újra elolvastam a cikket. Anno ennnek köszönhetően ismertem meg a Clarkson on: cikkeket, amit ezúton is köszönök. Vinnyogva röhögök rajtuk.
(Azóta az összeset kopipészt-eltem word doksiba - ha valakit érdekel szóljon :-))

TommyGun77 2013.10.25. 10:55:13

Kis országnak kis TG. Ennyi. Pont elég nekünk a TC, és itt legalább vannak olyan autótesztek autók bemutatva amikre van lehetőségem és pénzem is, mert a TG-s kocsik 80%-ra esélyem sincs. Ki nem szarja le hogy mit tud egy ASTON Martin? Sose lesz rá lénk, ha nyersz a lottón se fogsz venni ilyet, elolvasod oszt csók.
süti beállítások módosítása