Ha szívatnak a tótok

  2009. augusztus 25. - ommm Címkék: szlovákia rendőr

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Nem nagy titok, hogy amikor nemrégiben egyedül vertem sátrat Budapesten, családom Pozsonyban maradt. Ideiglenes megoldásként a hétvégi utazás mellett döntöttünk, hol én megyek oda, hol ők jönnek ide. Nincs is ezzel nagy gond, hiszen a Pozsony–Budapest távolság elenyésző, kényelmesen leautózható bármikor, akár hétköznap is.


Nagyobb térképre váltás

Így megy ez január óta, nem mondom, egyszer már véletlenül sikerült sztrádamatrica nélkül abszolválni a távot, a bírságot persze kifizettem, de egyéb problémám sosem akadt. Függetlenül attól, tesztautót hajtok-e vagy sem, magyar, ill. szlovák rendszám díszeleg-e az orrán. Egy dolog azonban biztos: amióta tart az idióta szlovák–magyar diplomáciai pofozkodás, fokozottan figyelek mindenre a határ másik oldalán. Én, a magyar nemzetiségű szlovák állampolgár a magyar rendszámos autóban. Tényleg, ha már ennyire benne vannak, miért nem engedik össze a nagyfejűeket egy jó kis ketrecharcra? Simán befizetnék egy Slota-Balázs meccsre, ahol Jancsi egy borókapárlatos üveggel hadonászna, míg Péterünk magasba emelt gulyáskrémes tubussal indulna harcba, vagy egy Fico-Sólyom fightra, ahol az egyszerű arcú szlovák államfő fröcsögéssel támadna, László pedig halk motyogással pusztítana.

Na mindegy is, a lényeg, hogy a határon átérve nagyon vigyázok. Egyrészt a helyszíni bírságok borzasztóan magasak, alapból 50 euróért áll velünk szóba a rend sztahanovista őre, helyben simán belefuthatunk egy 1000 eurós csekkbe is, ráadásul májusban meghagyta a belügyminiszter, hogy a rendőrök kötelező jelleggel a felső harmad számai közül szemezgessenek. Piásoknál ez egy 500 eurós rajt és mínusz 5 év jogosítvány, szalonspicceseknél 400-ról indul és három évre pihen a jogsi. Ha sietünk, akkor 300-800 euróért mondja meg a szerv, mennyire rohantunk.

Tavaly 34 millió euró folyt be az államkasszába a közúti bírságokból, idén többre számítanak. Hétfő reggel szembesültem a legújabb trükkel. Elmesélem.

Visszafelé tartottam Budapestre, a hétfői lapindító értekezletre. Erről nem érdemes elkésni, egyrészt valaki elfoglalja a helyem Winkler és Angéla között, másrészt lemarad egy csomó fontos infó, harmadrészt pedig: egyszerűen ne legyünk utolsók. Persze jó korán elindultam, három órát adok mindig magamnak, bőven elég szokott lenni, cigiszünettel, pössentéssel, kis kávéval. Most azonban majdnem elkéstem. A rajkai kis határon közlekedem, így elkerülöm, hogy a pár kilométernyi szlovák sztrádaszakaszra, ami Pozsonyba vezet, matricát kelljen vennem, ráadásul még közelebb is van a körgyűrű, amin eljutok a város másik végébe és vissza.

Na szóval, a kétsávoson hetven a megengedett, be is lőttem a tempomatot 75-re, a GPS szerint az 69-70 km/óra. A szembejövők villognak, biztos voltam benne, hogy mérnek, sűrűn szoktak ezen a szakaszon, úgy is lett. A felüljáróról lehuppanva látom is a felállványozott mókust meg a párját, nyugodt voltam, de azért vetettem egy pillantást a GPS-re: hetven, oké, baj nem lehet.

Na, ahogy végiggondoltam, már integet is a nyalókás ember, no para, csak beszélgetni akar. Persze, beszélgetni akart a bajszossal a citromsárga Corsában. Megállok, lehúzódom, vészvillogó bekapcs és már matatok a láthatósági mellény után, hátha azt akarja, hogy kiszálljak. Ősrégi trükk, hogy hátramennek az autó mögé a turistával, aki elfelejti a mellényt felhúzni, majd közlik vele, hogy ez ötven euró lesz a többin felül. Elméletileg már nem létezik ez a probléma.

De nem kell kiszállni, lehúzom az ablakot, megismertem a rendőrt. Az volt, akin már első pillantásra látszik, hogy szopatni jött. Tehetek bármit, ez pénzbe fog kerülni. Azért megpróbáltam csökkenteni a járulékos károkat és jó előre köszöntem neki hibátlan szlováksággal. (Anyanyelvi szinten beszélem a nyelvet, az ottaniak is csak a nevem hallatán hiszik el, hogy magyar vagyok).

Bumm, Shrek arcáról gipszbe lehetett volna önteni a megrökönyödést. Annyira megzavarodott, hogy köszönés helyett csak annyit mondott, hogy hetvenkettő. Na ne, öregem, ezt nem eszem meg. Mutatom neki a GPS-t és a tempomatot is, uram, fix hetvennel jöttem, az lehetetlen, itt éltem hét évig, már csak nem gondolja, hogy hagyom magam ezen a helyen csőbe húzni.

De nem, most már muszáj végigjátszania a szerepet, pedig lehet, bánja már a dolgot, hiszen papírjaimat elkérte, azokból kitűnik, hogy nem turista vagyok, de valahogy nem tudja összeadni a két dolgot, ő meg akart büntetni és meg is fog. Szerinte a radar 72-őt mutatott.

Nem vitatkoztam, ha 72 akkor 72, tudom, hogy ha megnézem a képet, akkor 72 fog ott virítani, sőt, ha akarná, akkor 140 is viríthat a képernyőn, teljesen mindegy. Fizetek pár aprót, vagy lesz egy dádá és mehetek tovább. Aha.

Kezében forgatja az irataimat, küszködik a magyar forgalmi engedéllyel, fejjel lefelé tartva nem fog menni öregem, kezdek unatkozni, rákérdezek, hogy most mi a helyzet, ha 72. Mennyibe fog ez nekem kerülni?

– Uram, a helyszíni bírság 50-től 150 euróig terjedhet ez esetben, ön megússza hatvannal. Csekket óhajt vagy helyben kifizeti?

Nem hiszek a fülemnek, kezd bennem felmenni a pipa. Legszívesebben a homlokára csapnék egy taknyos százast, mint prímásnak a gömöri búcsúban, ha lenne. De nincs nálam csak pár eurónyi apró meg forint, ahol lehet, kártyával fizetek, ráadásul Magyarországra tartok, oda nem kell. A csekket választom, de megkérdezem, miért hatvan.

– Hát, húszeurós büntetőcéduláink vannak csak, negyvenet meg nem adhatok, ötven a minimum.

Kész, itt feladtam, el innen, gyorsan, itt az érvek nem számítanak. A népek közti barátság csodálatos. Majd közli, hogy a csekk választható opció, de ez esetben a hatályos előírások szerint be kell vonnia a jogosítványomat, helyette ad egy cetlit, ami azt helyettesíti. Belföldön. Miután kifizettem, 3-4 hét és már vissza is kapom a jogsim. Remek, sok választási lehetőségem nincs.

Egyem meg azt a trükkös, csálé fejedet, nem tehetsz te semmiről, – gondoltam magamban, kérdem, van-e itt ATM a közelben. Nem tudja, nem itteni rendőr, de valahol lehet, mert az előbb egy úriember is talált, hamar visszajött, addig a papírjaimat megtartja.

Elhajtottam, találtam is a közelben egy valamilyen automatát, megcsapoltam a számlám, visszaautóztam a tetthelyre, megkaptam a megérdemelt 20 eurós fecnijeimet és elhajtottam. Pestig próbáltam elhessegetni magamtól a gondolatot, hogy csak azért szívtam most meg, mert magyar rendszám volt az autómon.

De egy pár jó tanács, hogy Ön ne járjon így:
– a szlovák közúti ellenőrök ingerküszöbe alacsony, ne emelje fel a hangját
– tudatosítsa magában, hogy joga van elvenni a jogosítványát és valószínűleg nem fog tudni magyarul, valójában semmilyen nyelven nem fog tudni
– ha megáll, azonnal kapcsoljon vészvillogót és legyen kéznél a láthatósági mellény, ha ki kell szállnia, vegye fel friss infók szerint nem kötelező minden esetben
– ne próbálja megvesztegetni őket, felesleges, nem fog menni, a határ menti vidékeken elnézőbbek lesznek, a hegyvidéken nincs kegyelem, olyanok, mint a MacLeod-klán, csak egy maradhat
– tartsa be a korlátozásokat szigorúan, sok pénzt megspórolhat, egy vagonnyi új radart és civil rendszámos rendőrautót kaptak, sztrádán szeretik az ember seggébe bújva nagyobb sebességre provokálni a kevésbé tapasztaltakat
– kerüljék el az országot, a csehek sokkal jobb arcok és a sörük is jobb

Tapasztalt hasonlót? Ossza meg a többiekkel, hátha segítségére leszünk egymásnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr981337461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nor- 2009.08.26. 22:30:33

@Gaben98: Ez általában így működik, ezt már korábban is leírtam ezen a blogon.
Ha nem arcoskodsz, akkor elnézőek.
Csak a magyar az szeret kihaénnem módon csakazértis ...
Utána meg jönnek ide, meg a homárra, és verik a nyálukat, hogy szegényeket hogy megbüntették, pedig ők aztán semmit ...
Megjegyzem, a tompított fényszóró használata 100%-ban támogatandó dolog, én sehova sem megyek nélküle.
"látni és látszani"

Nor- 2009.08.26. 22:31:41

@LipicaiCukorgyáros: nézz utána az index archívumában, valamelyik magyar parlamenti fejestől vették el a jogsiját valamikor most a télen.
túllépte az 50%-ot.
DT rendszám, diplomata útlevél --- nem érdekelte a rendőröket.

Nor- 2009.08.26. 22:35:06

Bocsánat, nem most, hanem tavaly télen történt. index.hu/bulvar/gyros5604/

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 22:35:16

@Nor-: "

Csak a magyar az szeret kihaénnem módon csakazértis ..."

Ez tökéletesen így van. Az átlag (hangsúlyozom, az átlag, mert vannak baromi jó arcok is) magyarnál gusztustalanabbul viselkedő emberkéket nem hordott a hát az öreg Európa. Bárhol jársz a világban, mindenhol emberibbek az emberek. Kivéve a nagyon tirpák helyeket: Hamburg, Marseille, Dover és a többi kikötő, na ott aztán tényleg állatkák élnek, dögivel.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 22:37:16

@Nor-: Vannak bizonyos kivételek. Ha olyan helyzetben érik tetten, ami bizonyítható és többnyire veszély okozással kapcsolatos. De azért ilyet még nem nagyon hallottam. Hm

dhrbikes 2009.08.26. 22:41:15

Mi egyszer sielésből jöttünk haza, nem éppen lassan, volt vagy éjjel 10 óra. 120-150 között ahol lehetett. Namost egy falucskából kifelé elkezdtem nyomni, 100 körül jártam amikor villanás, mondom, hátha nem jönnek utánunk, nyomás. Mire átszóltak a pár száz méterrel arrébb álló kollégáiknak, addigra 130 körül már biztos mentünk, és csak azt láttuk a tükörből, hogy ugranak ki az autóból. Nem jöttek utánunk. Egy Voyager benzinessel voltunk ők meg Fabiával :) Szóval így is meg lehet úszni :)

don39 2009.08.26. 22:48:40

@snowman: Itt nem arról van szó,hogy az emberünk szabálytalankodott volna.Olvasd már el értelmesen a cikket,és értelmezd!!!Itt nem egy notórius szabályszegőről van szó.Itt egyszerűen az van,hogy etnikai alapon,basztat,és büntet,a redvás szlovák rendőr.AZÉRT MERT MAGYAR VAGY!mehetett volna 40-nel is,akkor is talál fogást rajta.Teljesen felesleges ez az okoskodás,amit itt leműveltél,hogy a szabál.az szabál.Sajnos,sok ilyen hozzád hasonló vaskalapos,mindenkit kioktató ,magát kibaszott preciznek tartó,ugyanakkor tulajdonképpen a témához hülye,ill meg sem értő emberke van.Kívánom neked,hogy egxszer jól büntessen meg a közeg ,úgy,hogy minden szabályt betartottál,csak mondjuk azért,mert nem tetszik a pofád nekik.Vagy azért,mert történetesen magyar rendszámú kocsiban űltél a szlovákoknál.És ez a cikk is erről szolt,nem a részemről is elitélt idióta részeg ámokfutókról.Olvasd el még egyszer figyelmesen a cikket,és legközelebb remélhetöleg nem fogsz ilyen tudálékos hozzászolást írni

sa saman 2009.08.26. 22:59:13

@Nor-: egyrészt nem 100-200 Ft-ról volt szó, hanem ezres nagyságrendről. Másrészt ezek a helyek magyar vonatkozásuk miatt magyarok által közkedvelt úti célok, ahol a magyar nyelvű idegenvezetés is természetes. Az miért arcoskodás,ha nem kérek egy szolgáltatást? Egyetlen más országban sem kerültem hasonló helyzetbe.Malina Hedviget is biztos azért verték meg, mert nyilván arcoskodott. Ahogy nyilván Sólyom Lászlót is az óriási arca miatt nem engedték be.Komoly ember ilyen zagyvaságokat nem beszél! Szlovákia jelenleg a sötétség birodalma, ahol a miniszterelnök teljes komolysággal képes bizonygatni, hogy a magyar lány bizony magát verette meg!

don39 2009.08.26. 23:07:16

@Nor-: most magadból indultál ki?

Nor- 2009.08.26. 23:12:43

@don39: Nem, én nem magamból indulok ki, hanem abból a puszta tényből, hogy ha valahol járdán keresztbe parkoló kocsit látsz a világon, vagy hangoskodó nyaralókat, az elég sokszor magyar.
Legyen szó horvátországról, szlovákiáról, hollandiáról, vagy netántán baliról, thaiföldről, stb.
(nem, nem a haverok elmesélései alapján, hanem saját tapasztalat ...)

Utólag mindenki tud szépeket mondani, hogy ő teljesen normális volt, és nemis érti miért orroltak meg rá.
Csak azt hallgatják el nagyon sokan, amire lehet fel sem figyelnek, hogy ők kezdték el provokálni a külföldit, aki mellesleg otthon volt.

Nor- 2009.08.26. 23:14:11

@sa saman: Én akárhova megyek, viszek magammal helyi pénzt, mivel felkészülten megyek.
Nem akarok bankkártyával fizetni, nem akarok forinttal fizetni, nem akarok euróval fizetni ott, ahol nem az a hivatalos fizetőeszköz.
És nem várom el mindenkitől, hogy hasraessen előttem, csak azért, mert oda mentem "pénzt költeni".

sa saman 2009.08.26. 23:25:57

@Nor-: Öcsém te a saját történeted szövöd tovább, a valóság még véletlenül sem zavar meg.
Vendégként hagy döntsem már el, h. vmit igénybe veszek vagy nem.Nem akartam ráerőltetni a magyar forintom, pont ez a lényeg!
Egyébként pedig vedd már észre, hogy sokunk közül itt ki az, aki a legjobban arcoskodik.

Playmaker 2009.08.27. 00:27:11

A szabály az szabály, valóban!
De könyörgöm emberek, ki az, aki állandóan sebességhatár alatt tud vezetni??? Simán átlépheted úgy is akár a 70-et pár km/h-val, ha mondjuk a táblákat nézed, a forgalom erre kényszerít, vagy domborzati oka van!

nedudáljparaszt 2009.08.27. 02:01:16

Azért 2 km/h túllépésért 60 EURO mindennek a teteje. Nem ártana ezt is EU-szinten szabályozni, megadni azt a minimális tűrésküszöböt százalékban és abszolútértékben is, amit minden állam köteles eltűrni.

Crvoyager 2009.08.27. 02:42:31

Sziasztok!
Szerintem a szlovák rendőr sem másabb mint a magyar vagy a német.
GPS-re bizni a sebességbetartást igen morbid, mert köztudott, hogy az sem pontos.
megjegyzem még soha nem büntettek meg romániát kivéve és egyértelműen zsebre ment ugyhogy kb 1500 ft-ot fizettem.
érdemes lenne azon elgondolkozni, valami nálunk a fejekben nincs rendben. Mindenki hőzöng nagy dirrel durral aztán meg csak les mint Zoli a moziban hogy megbüntetik. Itthon is ez kellene hogy a sok közlekedési bunkó ha már a szabályokat nem akarja betartani legalább az államkasszát gyarapítsa.
Külön jó hogy a sok külföldön adót fizető szlovák és német rendszámos gyökér hazafi az adón megspórolt összegeket még pluszba is befizeti.
Máásik, hogy simán röhög rajtunk az eu. mert azt csinálhatnak velünk,amit akarnak a szomszédaink. Lásd osztrák határ kitáblázása, "Elnökünk" kitiltása. Nem diplomáciázni kellene,hanem azonnali határellenőrzés bevezetése és akit csak lehet visszaforditani ugyis lehet jogos indokokat találni.A másik amikor Esztergomnál jönnek a tömött szlovák melós buszok akkor bezzeg nem kiabálnak a magyarra, csak amikor hazaérnek.A megkeresett forint mégis jó nekik és vicc a magyar törvények asszisztálnak hozzá mert jobban jár velük a munkáltató mintha itthoni magyart venne fel.
Magam részéről biztos nem veszek szlovák terméket csak jól meg kell nézni mert már a debreceni kolbászt is szlovákiában gyártják. Az egyik multinál sikerült ilyet vennem.

petru 2009.08.27. 05:24:08

Ugy latom, a tisztelt hozzaszolok tobbsegenek az a velemenye (tehat ez ugyanakkor az igazsag is!) hogy a cikkiro nagyon hibazott hogy minden ok nelkul megallt a rendorok mellett es tragar szavakkal tamadta a nyajas kozegeket. Kulonosen meghatoak az olyan kommentek hogy "en mar sokszor voltam itt-meg-ott es soha nem buntettek meg" - tehat a cikkiro valszeg almodta az egeszet.

petru 2009.08.27. 05:36:41

@phrascarica:
Nem azert irtam hogy Gorogorszag hulye, mert szivatnak a rendorok. Hanem (az itt olvasottakra tamaszkodva) hogy az allam azt hiszi hogy a kozlekedest ugy kell regulalni hogy minnel tobb tilto es korlatozo tablat tesz ki.
Lehet hogy tevedek, de szerintem a KRESZ a vezetoket segiteni lenne hivatott, hogy biztonsagosan es zokkenomentesen vezessenek. Ha csak a tiltasokra koncentral, hat olyan is az eredmeny.
Mas dolog a szivatas, szvsz ugyanez a torveny kellene hogy foglalkozzon a szivatas megakadalyozasaval (persze esszel
nem nelkule, pl. az marhasag hogy nincs tobbe penzbirsag a helyszinen.)

a Nanga Parbat rabjai 2009.08.27. 07:56:06

Még, hogy nem lehet megvesztegetni?! :)

Szlovák rendőr nekem még nem adott elismervényt az átvett pénzekről, a nyelvi nehézségek sem képezték gátját a lenyúlásnak - a magyar határtól a lengyelig bárhol tarhálnak.
Jó hír, hogy nekem eddig sikerült 50 Eurokkal megúszni, pedig mindig sok százzal indítanak!
(viszont a mellényre, meg a villogóra figyelek majd, eddig sose használtam ilyenkor-mondjuk fizettem is minden alkalommal, de ez nem volt plusz tétel soha!)

zulu74 2009.08.27. 08:29:02

72?
Egész este ezen gondolkodtam..
Nem tudom komolyan venni az ilyesmit.
Nem létezik, hogy 2(!) kilométert ne csaljon az órád lefelé, vagy felfelé.
Nincs olyan Isten.
Ilyen alapon mondhatta volna azt is, hogy azért kell fizetni, mert kék szemed van.
Amúgy pedig kis hazánkban is nemzeti sport a külföldit szivatni, mert ugye az mind "hülye".
Szerintem az egésznek a pszichés háttere a következő: idegenül mozogsz, nem vagy biztos a jogaidban, sokszor a nyelvet sem beszéled, ha véletlenül mégis, akkor hirtelen ő nem beszéli a közös nyelvet... a lényeg, hogy minél hamarabb meg akarj szabadulni a szituból, és minél előbb fizess.
Számtalanszor hallottam már rendőröktől, hogy azért kell a "nyugati turistákra" utazni, mert azoknak ezek a büntetések "bagó" pénzek.
Lehet, sőt biztos, hogy Hans Regenkurt símábban kifizeti a fizetésének a 0,05% kitevő 20.000 forintot, mint én a fizetésem 1/4-ét.
A lényeg azonban az: mindenkit azért és annyit fizessen, amit elkövetett.
Ezért nem értem az alkudozásokat sem (bár magam is nagymester vagyok ebben), mert ha ugyanis van egy szabály, attól eltérni nem lehet, ha igen.. akkor valami bűzlik (vagy nem is követtem el, vagy nem volt egészen korrekt az első összeg).
A legdurvább:
telezöldnél balra kanyarodtam, szemből átcsúszott egy autó a sárgán, elengedtem, én már a piroson hajtottam ki a keresztből.
Rendőr:
Nyugi, csak a legkisebb büntetés szabjuk ki.
Jó, hogy nem tette hozzá:
Nekünk is produkálni kell ma valamit, bocsi.
Ez lehet

Dr. Eher 2009.08.27. 09:05:55

A kurva anyjukat a tótoknak. Takarodjanak a Felvidékről, az Magyarország része!

Dr. Eher 2009.08.27. 09:07:45

@zulu74:

Ilyen gecizések után én is szivatnám a tót, oláh meg rác köcsögöket, had érezzék csak hogy hiába olyan nagy az arcuk, itt csak egy kis senkik.

Spaul 2009.08.27. 09:22:04

Nem tudom 70-es táblánál milyen alapon büntetnek 72-nél. Elvégre az ember néha nézheti az utat is vezetés közben.
De autószerelő életemben úgy tanultam, hogy a kilóméterórák SZABVÁNY szerinti megengedett pontatlansága 5%, ami ha belegondolunk még nem is sok. (gumiméret stb.) Tehát az 5%-os eltérésig jogom van tévedni, elvégre nem írhatják (illetve nem írták) elő, hogy mindenki egy többmilliós hitelesített eszközt köteles bámulni az úttest helyett.

Nyelvész Professzor 2009.08.27. 09:33:00

Szivatnak rövid i. Sok paraszt.

don39 2009.08.27. 09:45:59

@Nyelvész Professzor: na ezért kár volt feljönnöd ide,sutyókám

Lucidum intervallum 2009.08.27. 09:58:00

kb. 5 éve 1* elmentem síelni szlovákiába.

a pálya is rossz volt - de a rendőrök...
vadásztak... 2ik alkalommal elegem lett és amikor mondta hogy mennyire akar lehúzni, mondtam hogy csak a negyede van nálam (ez nem volt igaz persze)... vigyen be vagy amit akar de ennyi van és kész. persze elfogadták a fiúk a kevesebbet is.
az egészbe az a legszánalmasabb, mennyire kicsinyes lehúzó arcok, ha azt mondja, hogy ennyi, akkor tartson is ki mellette...

azóta nem voltam abban az országban. és ahogy most áll a dolog nem is tervezek oda menni...

moonclown 2009.08.27. 10:15:26

Nem tudom idén 4X mentem át Szlovákián (csehekhez) se rendőr se senki, igaz autópálya végig, meg nem állok, ha vki gyorsan jön az autópályán elengedem.Pedig amúgy tolom 150-nel.Cseheknél 180-an toltuk végig, nulla rendőr.

kalapos 2009.08.27. 10:27:30

németország: barátom feleségét otthon felhívták hogy adja meg a férje mobilszámát, mert tilosban parkol és különben meg kell büntetniük... az én kocsimat lehet hogy elvontatták volna...

osztrák sógor: kézi lézerrel bemért állítólag "ott nem messze a bokorban" a kollega, vita nics, fizess...

magyarország, nyugati pu. parkoló:
napbarnított kissebségi vadul hadonászik nyugati rendszámú kocsimnak, hogy hol van parkolóhely, nem kapott fityiszt sem, a parkolóóra roszz, mellette cigánylány kéreget, majd ö vigyáz a kocsira, nem kapott, 20 perc múlva jövök vissza, büntetés, de csak az én kocsimon... késöbb levélben jön angliából (németül) a következö büntetés 70 euro, visszaírtam magyarul hogy nyasgem, óra nem jó, tanúk stb. - megértették :-)
de 2 km/h miatt büntetni valóban szemétség.
egyébként meg kell figyelni, ha valaki ausztriában pld 135-el megy, csak osztrákok és magyarok elözik meg...
az örült életveszélyes és agresszív száguldozás egyébként jellemzö magyarországra (bár mostmár kicsit visszább lett fogva - a barom motorosok kivételével).

kalapos 2009.08.27. 10:31:52

@moonclown: talán ha pihentetik a jogsidat egy-két évre + 1000 euro büntetés, talán megtanulod te is... nyugatikocsi már van, közlekedési kultúrát nem kapni a bótban...

Nor- 2009.08.27. 10:51:14

@kalapos: Nem a sebességgel van a gond hanem azzal hogy sokan a sebesség mellé még parasztok is.
A németeknél érdekes mód tudnak 200-300 között is menni, mégsincs több baleset mint nálunk.
Sőt. Ott a balesetek általában nem a gyorshajtásból keletkeznek, hanem a figyelmetlen, tapasztalatlan román/magyar/ukrán/stb vendégmunkások miatt, akik a belső sávban (JOGOM VAN HOZZÁ - pedig lóf@szt), 100-120-al (NEKEM NEM SÜRGŐS, NEKI SE LEGYEN AZ - paraszt) bénáznak, indexelés nélkül berántják a kormányt 100al a 200al jövő elé, stb.

A 150 az egy teljesen normális utazó tempó pályán, nagyobb személykocsival a 180-200 is kényelmes ÉS BIZTONSÁGOS, ha a sofőr is ura a helyzetnek, figyeli az elötte és utána haladó forgalmat, időben észreveszi ha valaki ki akarja húzni elé a kormányt, stb.

Ezt mondom kb. 400e km autópályán levezetett kilóméter után, aminek 50%-a németországban volt.

Elhiszem én hogy a suzukiból, ami szervízt utoljára akkor látott, amikor az uccsó kötelezőre betolták, soknak tűnik a 150 is, de higyjétek el, nem sok az.

zeddez 2009.08.27. 11:06:06

Akkor lene jogos a tót zsekák köcsögösködése, ha a SK rendszámú pilótákat is félreállítanak 20EUR-s bünticédlákat osztani.
Amíg nem így van, egyszerűen nem náluk kell eltapsolni a pénzedet, hanem pl Szlovéniában. Majd előbb-utóbb rájönnek a derék tótok, hogy Te magyarként eltudod költeni a pl sielésre szánt 5-600EUR-dat máshol is, ahol nem utaznak rájuk a rend éber őrei az autó rendszáma alapján további bőrt lehúzva mindenféle fake indokokkal, és majd itthon a rossz hírük miatt többen is máshova mennek inkább.
Nem hiszem a jelenlegi helyzetben ezt megengedheti magának bármilyen ország akárcsak dacból is, főleg ha valóban akkora fekete luk van a költségvetésükben amekkora.
Azzal egyébként meg kár védekezni, hogy de nálunk ez meg az nem kötelező, mert mindíg az adott ország KRESZ-e a mérvadó ahol vagy. Én itthon is mindíg világítok tompított fénnyel, ez a jobb láthatóság miatt egyébként sem baj, de hegyvidéken ahol gyorsabban változhatnak látasi viszonyok, köd vagy havazás miatt ez magától értetődő. "Én látok mindenkit, mert mindenki más világít", ja csak téged nem látnak, mert lopakodsz fény nélkül

WhiteFalcon 2009.08.27. 11:08:36

@moonclown: "Cseheknél 180-an toltuk végig, nulla rendőr. "

Azért csak óvatosan a cseheknél a 180-as tempóval! Van rosszabb is, mint a rendőri büntetés. Én még annyi megszáradt vértócsát életemben nem láttam, mint a Brno-Prága szakaszon. Aztán észrevettem, nincs vadkerítés a pálya mellett...
Így, ha a rendőr megbüntet gyorshajtásért, olcsóbb lehet, mintha az élet tenné.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 11:11:58

@Nor-: Bocsika, én is szoktam No.-ban pályázni, és igazad van ebben a lassú autós dologban, de nem teljesen. Az európai autópályák nem 200/300km/h-ra vannal kitalálva. Persze egy jó kocsival biztonságosabbnak érezhető ez a sebesség. De, amikor ködben (sok van ilyen este No.-ban) megjelenik a nagy semmiből Hans Jürgen 200km/h-val a fostos kis kombi Astrájával, vagy kombi Passatjával én meg 120-al, mert még az is sok, az 50 méteres látótávolságban, akkor ne legyen már mindenki hülye. És igen, a németek nagy része érzi, hogyan is kell közlekedni nagy sebességgel, de az sem normális, ami ott megy. Sokszor ők is életveszélyesek, mint a bunkóbbik magyarja, amelyik a leállósávon előzget. Szerencsére a fritzek is visszavettek, amióta ck. 1,30€/l a gas. Ott sem általános már a 2kg

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 11:16:14

@Nor-: Nálunk nem csak a közlekedés rossz, hanem az általános morál, a kultúra a béka segge alatt, a másik ember nem embertárs, hanem ellenség. Ez nem csak az autózás közben jelenik meg, hanem az élet minden területén. Simán pofán vágnak az utcán is, ha mondjuk nem tetszik a másiknak a hajad, vagy a szemed állása. Ez már nem is balkáni, mert ilyet pl Görögországban soha nem látsz. Ez inkább már a törzsi Afrika.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.08.27. 11:17:34

@don39:

Nem tisztem a kollégát megvédeni, de:

1. Ha valaki 70 helyett 72 -vel megy az szabálytalankodik! Még akkor is ha szerinted ez bagatell, és vaskalaposság mások részéről!

2. Honnan tudod, hogy a cikkíró nem notórius szabályszegŐ

3. Az sem derült ki a cikkből objektíven, hogy etnikai alapon büntetett volna a rendőr, ez csak a cikkíró feltételezése!

4. A hangnemed, a stílusod alapján Te nemcsak tudálékos és okoskodó vagy, de büdös bunkó paraszt módon viselkedő is, aki megpróbálja még azokat is a saját fröcsögő toprongy szintjére lehúzni akik értelmes módon tudnak viszonyulni a mindennapi élethez.

5. Először nézz szét idehaza, figyeld meg hogyan viselkednek saját honfitársaid, mennyire toleránsak más nációkkal, és utána alkoss véleményt:

6. a magyar rendőrt is le "buzi magyarozod" ha megbüntet "jogtalanul"
Nem? Ugyan miért nem??

7. Ha azt hiszed, hogy valamiféle szócséplésbe fogok veled bocsátkozni, tévedsz! Jó fröcsögést!

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 11:25:51

@don39: Engem akkor sem basztak meg Szlovákiában, amikor Sturovónál a kettős záróvonalon befordultam balra a szlovák oldalon, a hídra(D-É), mert nem volt balra kanyarodó sáv. A faxnak sem volt kedve elmenni a Lidl, vagy Aldi parkolójáig és ott visszafordulni. Észlelték, megállítottak a határon, elismertem, majd elengedtek, pedig jogosan lett volna a bünti, habár szerintem szívatás volt, hogy nem lehetett közvetlenül balra kanyarodni.

talam 2009.08.27. 11:38:52

Sajna a tót az ilyen hegyi droid, az egész ország egy skanzen, csak semmi duhajkodás. (Ha hajtottatok már keresztül falvakon mondjuk Trencsény fölött, mondjuk este 8 után, na az igazán stephen kinges) Kár hogy emancipálódták, jól állt nekik a m. kir. csendőrség. Máskor 70-re kell állítani a tempomatot és kész. 200 éven belül várhatóan urbanizálódnak a tót testvérek is, addig meg ki kell bekkelni.

Ha én lennék a Magyar Király... 2009.08.27. 12:00:37

Az a helyzet hogy csak nálunk van szokásban hogy 50 a megengedett, de a trafi 60-ra van állítva, a veszélyes kanyarok előtti korlátozó tábla is csak nálunk maradt meg a trabik szintjén. Az Erzsébet hídi 40-es tábla erre a jó példa, 60-nal könnyen be lehet venni a kanyart. A trafiknak van egy hitelesítő matricájuk, azt esetleg meg lehetett volna nézni, de kétlem hogy lejárt volna az érvényessége. Ja! Szlovák rendszámú kisautóval is járunk, és bizony egymástól függetlenül, mindkettőnk megállapította, hogy ha "szlovákok vagyunk" a kedves autóstársak nem annyira kedvesek. Hangsúlyozom kisautóval, Corsával járunk, tehát ez a fajta unszimpátia nem keverendő azzal ami az "álszlovák" terepjáró-audi-stb-knek szól:(
Hát ilyen az, amikor egy kicsit megtapasztalja az ember a kisebbségi létet:(

zulu74 2009.08.27. 12:04:21

Pár dolog még eszembe jutott:
Bármennyire is rossz a viszonyunk Szlovákiával és bármennyire is jogtalanul bitorolják a Felvidéket (pedig nemzetközi szerződés alapján teszik), egy biztos: Nem lehet elvitatni, hogy a szlovák rendőr a saját államának a képviselője.
Ebből két dolog jön: egy - neki is ennek megfelelően kell viselkedni, mert ez is "országimázs", Kettő - nekem, mint autósnak ennek megfelelően kell hozzáállnom.
Viszont ha azt látom, hogy ő nem úgy jár el, akkor az nem ment fel az alól, hogy a kettes pont szerint járjak el.
Vagyis elég láma érvelés azzal foglalkozni, hogy lám a szlovák autókat nem bünteti meg (bár nekem HR-ban bejött).
Sajnos hozzá vagyunk szoktatva, hogy a rendőr mindig egy pöffeszkedő, hatalmával visszaélő, tudatlan bunkó, és ezt a szent meggyőződést visszük magunkkal, mint a kockás NDK szöszmöszplédet a világban.
Pedig egy olasz Carabinieri, vagy egy osztrák csendő, esetleg egy Bobby az többnyire jól képzett, idegennyelveket beszélő, a törvényeket ismerő és betartató rendőr
Ezért felesleges azon háborogni, hogy egy szlovák "köcsög" rendőr egy magyart ne firkáljon meg. Ezt ugyanis nem etnikai, hanem kulturális kérdés:
A szlovák rendőr nem egy gyarmati ország bábkormányának a pribékje, hanem egy szuverén köztársaság szuverén törvényeinek őre, melyek ugyanúgy kötelezőek a magyarokra, mint minden más nemzet utazóira is.
Más kérdés, hogy különös felhangot kap a magyaroknál az ismert incidensek óta.

kalapos 2009.08.27. 12:23:25

@Nor-: "A németeknél érdekes mód tudnak 200-300 között is menni, mégsincs több baleset mint nálunk."

Persze hogy nincs, mert nincs a tolakodás, kényszerítés, ha 140-el megyek nem jön rám valamelyik bunkó moszter terepjáró villogva két méterre, vagy bmw-s huszonéves suttyó. és még örülhetsz ha a következö parkolóban nem kurvaanyáz le vagy még pofán is vág esetleg. németországnak - ebböl a szemszögböl - igenis van közlekedési kultúrája, igaz sokkal régebbi a múltja is. magyarban a veszélyes virtuskodók többsége a papa trabijából ismerte meg a mozgó világot.
(na nem mintha a tokos németeket védeném, de miért nem a jó dolgaikat vesszük át - a ló másik oldalát elfelejtve...)

alte trottel 2009.08.27. 13:30:28

www.technet.hu/gps/20080312/cebit_2008_gps_es_radardetektor_egyben/
És veszély esetén lelassítasz. 70-nél 40-re, 100-nál 60, 130-nál 100.

snowman 2009.08.27. 13:33:24

@don39:
Kedves don39!
Én teljes mértékben értem a cikkíró mondanivalóját, és hidd el, én sem élek példásan törvényes életet a közutakon, néha az én lábam is "elnehezedik".
Egyáltalán nem vagyok precíz, és utálok 50-nel közlekedni (kb. az 56-ot szereti az autóm), de egyre gyakrabban teszem meg, és erőltetem magamra, mert utálok ilyenekért pénzt kidobni az ablakon.
És okoskodni sem szeretnék, mindenki úgy küzd a Yarddal, ahogy jólesik.
Egyszerűen csak az dühít, hogy Mutyiországban mindig megtaláljuk a módját annak, hogy árnyaljuk a bűnt, ahelyett, hogy azt mondanánk: igen bammeg, hibáztam, fizetek.
Te írod:
"Itt nem egy notórius szabályszegőről van szó."
Ezt a rendőrnek honnan kéne tudnia?
Miért teszünk különbséget a szabályszegés mértékénél?
Mi a differencia notórius és kevésbé notórius szabályszegő között?
Ha odamegyek hozzád az utcán és orrba váglak egy ütésből, az miért kisebb bűn, mintha még adnék utána pár gyomrost is egy fejberúgással körítve?
Szegtél, akkor fizess. Ennyi.
Persze lehetnek emberileg jobban megoldható verziók is, nem tagadom, de ne már hogy mindig az áll a hegy felől, akinek kicsi vagy nagy vaj van a fején.
Ha meg emberünk annyira tiszta lelkű, akkor álljon ki a kurva igazáért, és kérjen bizonyítékot, főleg akkor, ha tudja, hogy igaza van.
EU, demokrácia, jogállam van. Állítólag.
Ha meg netán szar a gumija, nincs mellénye és izzókészlete, akkor meg kussoljon, vagy fizesse ki az azokra vonatkozó büntit, de a gyorshajtást ne szopja már be, ha annyira vétlen, nem?
Figyelj, én éltem már Szlovákiában is, Romániában is, és itt Magyarországon is eleget ahhoz, hogy tudjam, nem mindig etnikai alapon megy a baszakodás.
Persze ilyen is van, nem tagadom.
Bármilyen bűnnel és bunkósággal persze lehet szívni, de nekem az az érzésem, hogy a drága jó magyar autóstársadalom egy kicsit már hozzászokott ahhoz, hogy manapság már sehol sem lehet igazából magyar rendőrt látni az utakon, ezért ha külföldön többet lát belőlük az ingerszintje mértékénél, akkor már rendőrállamot vizionál.
Én laktam olyan kis szlovák faluban, ahol még éjszaka is többször elment a ház előtt a rendőrautó, de ettől én csak nyugodtabban aludtam, nem arra gondoltam, hogy ők most vadászási céllal köröznek a mínusz 20 fokban.
Romániában láttam olyat, hogy egy parkban a közterületes rendfenntartóknak saját kis bódéja volt.
Nem is fetrengtek tonnaszám a csövesek, viszont rengeteg virág volt a parkban.
Még valami.
Nagyon soxor járom meg azt az utat, ami szlovák síterületekről hoz haza Magyarországra.
Nos ilyenkor (tapasztalat), az esti órákban, minden magyar autó (tisztelet a kevés kivételnek) 70-100-zal tép át a határ-menti szlovák (és magyar) falvakon.
Na, amikor ezeket vadásszák le a szlovák rendőrök, olyankor ne mondja nekem senki, hogy ez pusztán etnikai alapon megy, jó?
Arról már ne is beszélve, hogy ezeken a magyarok számára könnyűnek tűnő, ámde csalóka útszakaszokon láttam már jó néhány árokban landolt autót az utóbbi években.
Szóval egy olyan autós társadalomban, ahol megszűnt az index, a gyalogátkelő, és a betartott sebességlimit fogalma, és ahol a sok hülye azt sem tudja, hogy mi az a jobbkézszabály (a vezetőik meg nem hajlandók pénzt áldozni a macisajtra), na ott nekem ne osszon senki észt a szlovák rendőrök etnikai alapú cseszegetéseiről.
u.i.: már attól is feláll a szőr a hátamon, ahogy felpuhították itthon a gyorshajtásos törvényt.

smartdrive 2009.08.27. 13:41:08

én tudok egy még jobb tanácsot: 70-es táblánál nem 70-re állítjuk a tempomatot, mert olyat csak született lúzerek csinálnak

snowman 2009.08.27. 13:45:15

@smartdrive:
na erről már nem is beszélve. :)

snowman 2009.08.27. 13:52:29

Off:
@kalapos:
én nem tudom, hogy miért (esküszöm nem pikkelek márkákra), de az utóbbi időben azt vettem észre, hogy valaki leelőz 130-nál az autópályán, akkor azoknak az autóknak kb. a 70%-a BMW.
Mintha már az Audis és Passatos népség is visszafogottabb lenne egy kicsit, de a Bömösök azok nagyon tépnek.
On.

bopat 2009.08.27. 13:54:41

@don39: Ennyi rosszindulat összesen nincs a világon ami belőled áramlik. Most már őt is büntessék meg mi, nem volt elég hogy nemek is ezt kívántad?

Neked bárki bármit mond, meg sem hallod, csak fújod a sötét szöveget, oszt annyi. Mindenki utálja a magyarakot mi? Hát ha mindenki ilyen mint te, akkor nem csodálkoznék rajta, meg is érdemelnéd.
Tiszta paranoiás vagy...

bopat 2009.08.27. 13:55:45

@Dr. Eher: Te meg kussolj. Még hogy dr. haha

bopat 2009.08.27. 14:00:47

@Dr. Eher: Szivatnád a szlovák autóst mi? Ő a hibás azért mert a szlovák rendőr megbüntet valakit Szlovákiában?
Gondolkozz már egy kicsit dokikám ...

kalapos 2009.08.27. 14:14:05

@snowman: "Miért teszünk különbséget a szabályszegés mértékénél?"

eszembejut az a bmw-s ficsur aki amelyik az autópályaépítésnél 80 helyett 160-al ment, valami 2000 euro birság vagy kocsielkobzás, ügyvédpapa is kiutazott a sógorékhoz, nem tudott semmit lealkudni mert jólnevelt fiacskája még a rendöröknek is ellenállt, azt pedig nem szeretik sehol. hehe

én azért különbséget tennék a 2km/h túllépés és eközött, vagy?

=Daniken= 2009.08.27. 14:27:18

@Dr. Eher: Te barom állat, nem.Nem Magyarország része. Volt egy Trianon, azóta Szlovákiához tartozik, előtte meg Csehszlovákiához tartozott.vitathatatlanok a történelmi előzmények és az elcsatolás is.de tudomásul kell venni, hogy ez már nincs így, világos?
Sajnos pont az ilyen fasz megállapítások miatt utálnak odakint minket.
Szerinted egy olyan ország, amiről ha leválasztják a cseh oldalt és netán a Felvidéket is, nem maradna semmijük, csak a Tátra alja, szerinted mit tesz? Hát nyilvánvalóan védi a területét.Miért is? Hát mert pontosan tudja, hogy ő azt kapta.de ez nem az a módszer, sem gondolkodás, amivel ezt a helyzetet kezelni lehet a mi oldalunkról. Jó lenne ha eljutna végre az agyakig...

kalapos 2009.08.27. 14:41:24

@=Daniken=: vajon amikor csehszlovákia volt, miért nem volt ennyire kiélezve az ottani magyarság helyzete? nekem voltak ott ismeröseim (szinte) semmi bajuk nem volt - ellentétben az erdélyi magyarokkal, akiknak akkortájt is kemény problémáik voltak.

aki egy politikust nem enged be egyik eu országból a másikba, annak nincs keresnivalója az eu-ban, mert ez nacionalizmus, az idösebbek tudják hogy ez hova vezethet...

AD 2009.08.27. 14:43:41

70 helyett ha 72 vel megy valaki és megbünteti a rendőr akkor nemcsak a rendőrnek hanem az egész családjának azt kívánom h símuljon ki az EKG -ja!!!
és valóban +- 3 kmh a toleranciája trafipaxnak. Törvény az törvény, persze tartassuk be eszetlenül és áljunk olyan útszakaszra mérni ahol 120-szal is biztonságos lenne menni de elfelejtettek kirakni feloldó táblát a nagy semmi közepén!!! kell a pénz az államnak nem is tudom minek hőbörög a jónép. lehetne olyan is mint a kenó ... kihúznák kit büntetnek meg épp a héten minden ok nélkül. Juhú

AD 2009.08.27. 14:49:33

Ja és mégvalami: óvoda vagy iskola közelében ha mérik a sebességet az ellen semmi kifogásom, sőt!
Persze oda is valószínűleg iskolaszünetben mennének mérni a rend őrei, amikor 1 gyerek sincs a láthatáron aki veszélyben lehetne.

snowman 2009.08.27. 15:36:35

@kalapos:
Ok, akkor én mostantól mindenkit meglopok ebben az országban 1, azaz egy forinttal.
Naponta.
Ugye az nem is olyan sok?
Ugye nem fog szólni senki érte?
És remélem az APEH is szemet huny majd.
Ja, és néha leszaggatok, egy-egy védett növényt a tájvédelmiben.
Meg csórok egy almát.
Meg majd tendereztek is, csak kerüljek oda.
Szóval csak oda szeretnék kilyukadni, hogy a bűn, az bűn, mértékétől függetlenül.
A büntetés mértéke az természetesen lehet eltérő ebből kifolyólag, és legyen is.
De legyen.
Mert anélkül az már anarchia lenne.

snowman 2009.08.27. 15:41:53

@snowman:
remélem az APEH = remélem, az APEH
leszaggatok, egy-egy védett = leszaggatok egy-egy védett
tendereztek = tendereztetek

kalapos 2009.08.27. 16:20:19

@snowman: "Mert anélkül az már anarchia lenne."

még ennél is nagyobb??? :-)

ugyan nem ide tartozik, de a teraszomtól 3 méterre parlagfü virágzik - négyszer szólítottam fel a tulajdonost, de az egy volt tanácselnök és még mindig szava van a faluban, a kömüves órabérben reggelizik elöször mielött nekikezd, azután szarul csinálja meg - feketén, fát rendeltem, három köbméterböl egy fél hiányzik, számlát nem ad a szinesbörü, a nyaralómnál kikényszeríti a polgármester a csatornázást, mert építési vállalkozása van, az eu-ra hivatkozik és a 11 km-re fekvö balatonra, bár a legnagyobb szennyezödést a szöllös és egyéb gazdák okozzák az észnélküli permetezéssel (olyan szerekkel, amelyek ugyan az egész eu-ban be vannak tiltva, csak mo-n használatosak), a kisembert 100 ft-ért meghurcolják, mások 100 milliókat síbolnak... folytassam, vagy elég anachikus ez már?
/bocs az off-ért/

snowman 2009.08.27. 16:28:47

Off:
@kalapos:
Na látod, ezekért költöznék én már el ebből az országból (akár még a sokak által gyűlölt Szlovákiába vagy Romániába is!), csak sajnos a párom ezeket még nem érzi eléggé a saját bőrén, így maradunk még egy keveset.
Ha nem lenne családom, már nem itt élnék.
Inkább törjön ki a nyelvem a szlováktól, minthogy állandóan ezt a sok mutyist lássam nap mint nap, aki a saját fajtáját teszi tönkre.
On.

Dr. Eher 2009.08.27. 17:27:58

bopat:
Ja, szopatnám, had érezze a törődést. Ugyanaz jár neki itt mint nekünk ott. Nehogymár azt higgyék ők mindent bűntetlenül megtehetnek. 68-ban ott is kellett volna maradni, ha már egyszer visszafoglaltuk a Felvidéket, akkor nem lennének ilyen majmok mint a slota meg a fickó.

Dr. Eher 2009.08.27. 17:33:07

@=Daniken=:

A kurva anyád a barom állat te mocskos cigány! A trianon egy törvénytelen bűncselekmény, nem érvényes! A Felvidék, Erdély és a Vajdaság jelenéleg megszállás alatt áll. Az egy sajnálatos dolog hogy nincs elég erőnk felszabadítani. A Tátra alja se marad neki, mert az egsész szlovákia = Felvidék. A folyamatos magyarüldözéssel eljátszották a jogukat a magyar földön való létezésre. Takarodjanak vissza oda ahonnan ideszivárogtak!

Dr. Eher 2009.08.27. 17:50:26

@zulu74:
"Sajnos hozzá vagyunk szoktatva, hogy a rendőr mindig egy pöffeszkedő, hatalmával visszaélő, tudatlan bunkó"

És nem az? Ez a cikk is épp erről szól.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.08.27. 18:13:23

@Dr. Eher:
Höhö, te mekkora egy retardált hülye vagy.
Höhöhöhö.

dennisthemenace 2009.08.27. 19:39:35

@Dr. Eher: Ez egy autos topik,tudod..Menj a marhasagaiddal az Indexre,ott van meg par tucat ilyen hulye,mint te vagy.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.08.27. 19:57:00

De ha nekem Gdyniába kell mennem, akkor hogy a somba kerüljem tótékat? Nem akarom körbeautózni a fél Úniót!

Davide 2009.08.27. 20:15:36

Gusztustalan hülyeség, amiről persze többségünk nem is tehet.. Lassan egész europa gyűlölni fogja a magyarokat!
És még mi ne legyünk rasszisták.. :)

Nor- 2009.08.27. 21:11:27

@kalapos: A németeknél ha rámész a seggére és erőszakoskodsz, és neadjisten ezt kiszúrja egy civil kocsis rendőr, azonnal kiszed és csúnyán elmeszel.
Volt olyan is, hogy 2 méteres terelés, kiscsaj a tünci csillogó zsírúj golfjában a belső sávban türelmetlenkedett, elakart menni a kamion mellett, de mersze meg tehetsége már nem volt hozzá.
Itt értem utol olyan 90 körül, ő ment 70-el. (80 a limit)
Tartottam a távolságot, vártam hogy elmenjen, de csak nem mert.
2-3 perc után már kezdtem unni, rávillantottam hogy most már akkor menjen talán le és hagyja elmenni azt aki tud és mer menni.
Csak nem megy le.
Kimegyek a szélsőbe, hagyok neki *gazdagon* helyet hogy őis ki tudjon elém jönni, villantok neki hogy jöjjön ki, nemis egyszer.
Nem jön ki.
Vissza mögé, villogás, duda (jelzés értékű, nem beletenyerelve)
Nem megy le, csakazért sem. Innentől a terelésből hátralévő 5-6 km 70el ment, mivel nem ment le. (igen hosszú szakaszon volt terelés)

Vége a terelésnek, elindulunk, kamion után én ki a szélsőbe, kiscsaj marad a belsőbe, hiába üres a szélső.
Mögülem egy kopott A4-es el, sziréna indul, kiscsajt már szedték is ki az út szélére.

Ezt várnám el a magyar és a szlovák rendőröktől is, hogy a forgalomra veszélyes elemeket kivonják a forgalomból.

Balt 2009.08.27. 21:31:13

Nem kellene a hangulatot kelteni. (Nem a szerzőnek szól - elsősorban... :))

Egészen biztosan jobban ismeri a helyi viszonyokat és a szlovák néplelket, ez vitán felül áll, de a minap utaztam kb. 600 km-t Szlovákián oda és vissza, minden atrocitás nélkül. Pedig láttam rendőrt/traffipaxot bőven és nem állítom, hogy mindig akkurátusan betartottam a korlátozásokat, várakozási tilalmakat stb.

Ez az akció meg erősen balekságszagú, már bocsánat. A 72-t erősen vitattam volna, pláne, ha bizonyítékaim vannak, a nyelvet is beszélem és - a leírás szerint - 1 db rendőrrel kellett megvitatni a kérdést...

snowman 2009.08.27. 21:39:06

Off:
Csak azt tudnám, hogy ez a sok agybeteg, aki követeli vissza Erdélyt meg a Felvidéket, mi a sz@rért nem megy oda lakni?
Szabad mozgás van az EU-ban, mi tartja vissza őket?
Ott az ősi, gazdag magyar föld, legálisan vissza lehet foglalni.
Odamész, veszel házat, szaporodsz mint állat, és tied az elcsatolt ország.
Mi tart vissza baromarcú?
És akkor betelepítheted Szlovákiát is mutyizós rendőrökkel, hogy neked jó legyen.
(Édes Istenem, adj nekik egy kis eszet basszus!)
On.

bopat 2009.08.27. 21:51:27

@Dr. Eher: Te alapból utálsz mindenkit, legyen az szlovák, kínai, akárki, a cigánybarátaidról nem is beszélve.

Amint írtam, hazugságon kaptalak, így nincs mit beszélnem veled, mert neked az igazság nem jelent semmit, csak az acsarkodás, hangulatkeltés az elemed. Ilyenekbe csak belerúgni vagy még jobb, teljesen ignorálni szabad, mert TE ártasz a legtöbbet a hazádnak.

Csak hogy tudd, az átlag szlovák abszolút nem haragszik a magyarokra, persze kivétel mindig akad (SNS slota és hordája).
De hadd kérdezzem meg tőled, a Jobbik meg a többi majom, milyen példát mutat a világnak? Mit szólnál ha minden magyart ezalapján ítélnének meg? Jólesne?
Csak azt ne mondd hogy igen...

bopat 2009.08.27. 21:56:32

@Dr. Eher: Hehe előttünk szivárogtak oda ahol vannak...

Ajánlom figyelmedbe te nagymagyar, már ha tudsz a doktori diplomáddal angolul.

en.wikipedia.org/wiki/Slovakia

jozan 2009.08.27. 22:27:51

@Hagalex: engem itthon belőttek 50 helyet 72-vel. Ennél a sebességnél akár 3 km/h-t is csalhat a traffi, így 30 lett a vége. Ennek alapján kicsi jóindulattal a rendőr csak figyelmeztet hogy figyelj oda. Nem szeretem a szlovákokat. Igazság szerint nem ismerek embert aki szeretné őket se itthon se külföldön.

jozan 2009.08.27. 22:32:37

@Dr. Eher: Hahó! Béke van ember. A csatákat belföldön kellene vívni azokkal, akik a saját nemzetüket sanyargatják!

le professionnel 2009.08.27. 22:45:18

@snowman: Azért még jó, hogy ennél kicsit bonyolultabb a világ. Tudod, vagy te, aki ezt mondja, meg van, aki azt, hogy azonnal mindent vissza, meg vagyok én, aki azt, hogy ész, tudás, politika, megfontolt erő, példamutatás, és egészséges patriotizmus. A határok leomlottak, de nem szűntek meg.

le professionnel 2009.08.27. 22:48:04

@Dr. Eher: Akár igazad, van, akár nincs, ezzel a stílussal soha nem érsz el semmit.

nikó 78 2009.08.27. 22:52:22

Ja szerintem is aljas a 72.1,4% hiba.Ezt mondjuk nevezhetjük 0 tolarenciának.Felrémlik bennem a filmekben látott középkori inkvizíció rémképe.Súlyosan beteg kategória.

Azt inkább hagyjuk,hogy ők nagyon komolyan előttünk járnak,(pl nem hiába hívják Európa Ditroitjának),és azt is hogy ezt milyen eszközökkel érték el.

Nálunk, még mindíg létezik egy elég sűrű kategória,amelyik még arra sem képes,hogy a májusban kicsit lazított 15% hibát kihasználja,pro és kontra.

bopat 2009.08.27. 23:01:06

@jozan: ezt egy kicsit eltúloztad, vagy nincs sok ismerősöd...
Kérdezd csak meg a Balaton környéki szállásadókat, vendéglátókat stb. Hidd el jó vendégek a szlovákok, nem olcsó pitk mint pl. a csehek, vagy nem alkudozósak mint a lengyelek.
Mivel itt élek pár éve, elég jól ismerem, és tulajdonképpen egy dolgot nem szeretek bennük, mégpedig azt hogy sokat panaszkodnak, reklamálnak, illetve kevés pénzért minőségi szolgáltatást várnak el itthon de külföldön is.
No meg azt hogy a normálisabb vendéglátásban dolgozók mind külföldre mentek jópénzért, így aki eddig volt az nem állt a helyzet magaslatán.
Szerencsére változik a helyzet, jönnek vissza a fiatalok, akik láttak világot, tudják mi a szolgáltatás, és fognak neki vállalkozni. Tuti hogy ők jobban csinálják majd mint a sok öreg komcsi időkben felnőtt majom.

nikó 78 2009.08.27. 23:06:21

@jozan: Mondhatnám-Jó a szó tesó-neked van igazad mert ha még csak előttünk járnának.De nálunk kb akkor,fogják bevezetni az eurót amikor Horvátországban.Vagy szégyen szemre még akkor sem.Mellesleg ha jól tudom a bokros súgott nekik már ami a gazdaságpolitikát illeti.

Amúgy olvastam valahol,egy cseh publicista írta:Egy országnak nem lehet kreálni történelmet.Az vagy van vagy nincs.

Dr. Eher 2009.08.27. 23:27:29

@jozan:
Belföldön nincsenek sloták meg meciarok. ^^

Dr. Eher 2009.08.27. 23:30:50

@bopat:
Magadat kaptad hazudozáson.

Ahhoz képest hogy a tótok állítólag nem haragszanak gazdáikra, igencsak magyarellenes fasiszta führereket választanak maguknak, ott verik a magyart ahol érik, tövényekkel tiltják még az anyanynelv használatot is. Slota = Fico = Hitler.

Dr. Eher 2009.08.27. 23:35:28

@bopat:
Ja persze, mint a dákó-oláh kontinuitás hazugság... A 16. századig nem létezett itt olyan hogy szlovák. Inkább a magyar wikipediából kéne informálódnod, az hitelesebb mint amit a történelemhamisító tótok szerkesztenek.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.27. 23:45:44

@Nor-: Ez sajnos igaz. Én idén Passauban szégyenkeztem (mert ott nagy ám a válság, több Audi van, mint tavaly...) honfitársam miatt, aki a kókányolt sufnituningos Mondeoval (törött lökös + cápauszony imitálciós antenna included) az 5 perces várakozó övezetben parkolt két laza órácskát teljes nyugalommal, mindezt másfél felfestésnyi helyen... Magyar zászlós rendszámmal...

efhábé 2009.08.27. 23:59:02

@megint: Azé' vicces ez a nagy turbómagyar lendület, hogy még életedben nem jártál Szlovákiában, de oktatod a felvidéki magyart szlovák témában, aki ott nőtt fel :D

kalapos 2009.08.28. 00:43:57

@Nor-: "Ezt várnám el a magyar és a szlovák rendőröktől is, hogy a forgalomra veszélyes elemeket kivonják a forgalomból."

közben meg sem fordul a fejedben hogy TE voltál a forgalomveszélyes elem, ma úgy néz ki a dolog hogy még a jogsidat is elvennék... mert feltartani a forgalmat ugyan idegesítö, söt némelyik szándékosan teszi, de amit te csináltál az már nem szabálysértés. min. 3 hónap jogsi nélkül + szaftos büntetés.

megint 2009.08.28. 01:15:25

efhábé, messze vagyok én a turbómagyartól, de nagyon

Putyur 2009.08.28. 06:57:16

Az utolsó mondatban van a megoldás: "...kerüljék el az országot..."
Nincs olyan jó sör, ami ilyen mértékű rosszindulatot megér.

jozan 2009.08.28. 07:39:08

@bopat: Valóban nem ismerek sokat, sőt egyet se. Viszont idhaza sokkal futottam össze. Erőszakos, tolakodó és bunkó volt a 80%-a. Magyarul nem akarnak tudni mikor próbálod elmagyarázni, hogy barátom ne lépj már folyton a fiam lábára. De amint le bunkó köcsögözöm, azonnal érti mit próbáltam mondani. Persze volt ellenpélda is. Lehet hogy csak nekem és a baráti körömnek nem volt szerencséje velük. Nem akarom egy kalap alá vonni mindet, ez az én személyes tapasztalatom. :(

kalapos 2009.08.28. 09:51:44

@Putyur: pontosan ezt akarják. ne menj oda, ne erösitsd a nemzetiségieket, majdcsak eltünnek vagy beolvadnak lassan...

Nor- 2009.08.28. 10:52:05

@kalapos: Ha én lettem volna a szabálysértő, talán engem vett volna ki a rend őre, nem gondolod?
Nem a seggébe mentem, hanem tisztes távolságról jeleztem neki, hogy ÉN mennék.
Tudod, ez a német kresszben benne van!
Persze nem várom el tőled hogy ezt tudjad, ezért most leírtam.

És igen, általában pont azoknak a legnagyobb a szája, akik amúgy nincsenek tekintettel a másikra, pl. te is.
Kihúzod a kormányt a másik elé, nem mész le, utána meg csodálkozol, hogy letolnak az útról. Meg is érdemled!

Azt tessék már felfogni mindekinek, hogy NEM TE VAGY EGYEDÜL AZ ÚTON, és SEMMIVEL SINCS TÖBB JOGOD a belső sáv használatára, mint a többi közlekedőnek, valamint autópályán a JOBBRA TARTÁS nem lehetőség hanem KÖTELEZETTSÉG!
Csak ezt persze a szuzukisok rendszerint lesz@rják, és mennek 120al a belsőben, akkor is, ha senki sincs a külsőben.
Utána meg anyáznak ilyen helyeken, hogy levillogják őket.
Tudod, miért megy bele 2 méterre a seggedbe? Mert különben eszedbe nem jutna lemenni jobbra!
És most ne kezd el nekem magyarázni hogy te sosem, mert ugyanúgy saras vagy mint a post írója a saját bűnében.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.08.28. 16:24:32

@jozan:

Megkérdeztem a barátom feleségét, aki rendőr(nő):

Magyarországon általánosságban 10% -ot hagynak a sebességhatároknál...
Tehát 30 -nál 33 fölött, 40 -44 fölött, 50 -nél 55 fölött szedik ki az emberkéket.
Autópályán többnyire csak a 145 fölöttieket, de nem mindig.

Azt én nem mondtam, hogy a szlovák rendőr nem mondhatta volna Ommm kollégának, hogy: ejnye-bejnye!

kalapos 2009.08.28. 19:19:42

@Nor-: "Tudod, ez a német kresszben benne van!
Persze nem várom el tőled hogy ezt tudjad, ezért most leírtam."

csak mosolygok egyszerüségeden, igaz nem tudhatod hogy 27 éve élek németországban és 1974 óta vezetek autót balesetmentesen - pedig még taxis is voltam meg xx-es is és nem vezetek lassan...

a "német kresszben" az áll:
követési távolság (kb) a sebesség fele, be nem tartásáért nemcsak büntetés hanem pont is jár (filmezik a hidakon),
villogás és dudálásért szintén büntetés és pont.
120 km/h sebességnél tegyük fel 4-5 m-re rámenni viszont már nem szabálysértés hanem közlekedési büncselekmény (veszélyeztetés)

talán egy éve történt hogy egy mercedes-es tesztpilóta ráhúzott kétméterre egy kissebb kocsira, a nö megijedt és az árokban halt meg két gyerekével együtt.

"Kihúzod a kormányt a másik elé, nem mész le, utána meg csodálkozol, hogy letolnak az útról. Meg is érdemled!"

ezt nem kell kommentálom, elég hogy magadat minösítetted vele...

hosszú még az út az eu-ig.

Magyar Ember 2009.08.28. 19:26:48

www.youtube.com/watch?v=Q028QmhIYME
www.kerjenbocsanatot.hu/
Itt van ez a két honlap, azoknak akik azt hiszik hogy minden szlovák ellenes mozgalom a magyarok hibája.
(Elég szánalmasnak tartom ezt a szlovák "népet".)

Oldklu 2009.08.29. 11:43:32

Tapasztalatom: Mindenkit büntetnek, magyart, szlovákot egyaránt. Ez ott a "trendi"!
Engem Donovalynál a felfeléhaladó 2*2 sávoso szakaszon egy lengyel kamion kiszorított. Fékezhettem volna, de helyette a rosszab megoldást válesztottam és átmentem a kettős záróvonalon, ezzel,- bár akkor nem jött senki,- veszélyhelyzetet okoztam. Motoros rendőr leállított, 150 €-ról 100 €-re alkudtam le és csendesen fizettem. Nem óberkodtam, igaza volt. Ő is normális volt. Ennyi! Hibáztam. Más miatt, de akkor is. Vigyázni kell és ha "fenforgás" van, normálisan tárgyalni. Ne keverjük őket össze a "mi és ővék" politikusainkkal, plitikusaukkal! A lent lévő emberek többsége nagyon normális!

Oldklu 2009.08.29. 11:45:43

Tapasztalatom: Mindenkit büntetnek, magyart, szlovákot egyaránt. Ez ott a "trendi"!
Engem Donovalynál a felfeléhaladó 2*2 sávoso szakaszon egy lengyel kamion kiszorított. Fékezhettem volna, de helyette a rosszab megoldást válesztottam és átmentem a kettős záróvonalon, ezzel,- bár akkor nem jött senki,- veszélyhelyzetet okoztam. Motoros rendőr leállított, 150 €-ról 100 €-re alkudtam le és csendesen fizettem. Nem óberkodtam, igaza volt. Ő is normális volt. Ennyi! Hibáztam. Más miatt, de akkor is. Vigyázni kell és ha "fenforgás" van, normálisan tárgyalni. Ne keverjük őket össze a "mi és ővék" politikusainkkal, plitikusaukkal! A lent lévő emberek többsége nagyon normális!

Oldklu 2009.08.29. 11:47:24

Őszinte választ várok::: !!!
VAN A MAGYAR RENDŐRNEK RESPEKTJE???

Szerintem nincs, mert a politika megfélemlíti és csorbítja a jogaikat!!!
Egy lefeketített, városban 160-nal közlekedő Merci elé,- ezért a fizetésért,- joggal nem áll ki, hogy megállítsa! Marad a lassan haladő, őszhajú autós, motoros. Mert, hát dolgozni muszály, a főnökei elvárják, hogy tegyen jelentést, hány "+intézkedése" volt a munkaideje alatt. ....És valjuk be, ezzel mi is nap mint nap, vissza is élünk! Szlovákoknál, ha beérsz egy faluba, az előtted, addig 150-el menő szlovák autós szinte blokkolóra fékez és tuti 50-el kocog a falú végéig! Ott van respekt, kérem!
A "baszogatás" nem személyszerint a magyaroknak szól, hanem mindenkinet fegyelmeznek! Aki, meg kockáztat, hát néha veszíteni is tudni kell!!!!

dennisthemenace 2009.08.30. 19:46:39

@Oldklu: A baszogatas az baszogatas.A magyar rendornek a pitianer,szar stiklijei miatt nincs (es nem is lesz soha) respektje.

georges 2010.03.21. 12:53:35

Lengyel rendörök

SZEMETEK,AGRESSZIVEK,HORIBIRIS BÜNTETÉSEKET SZABNAK A MAGYAR KAMIONOSOKRA!
Sajnos saját börömön tapasztaltam!
Aki teheti, ne menjen arra!
üdv.minden kolegámnak.
parafenomen.

georges 2010.03.21. 13:06:31

Könyv kiadot keresek!

Kamionos élményeimet szeretném leirni,
22 év 40 tonnás kamionon eltöltött élménydus életemröl.
Garantálom mindenkit érdekelne a téma!

Email.maktrosz@freemail.hu cimre várom a segitséget.

Remélem van aki együtt érez velem!
süti beállítások módosítása