Heti merítés

  2009. május 03. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Audi 100 folytatásos

Elektromos része elkészült, önindító felújítva, minden elektromos kütyü teszi a dolgát :) váltórudazatot beszereztem, az is nemsokára helyére kerül. Az autót hirtelen felindulásból meghirdettem, de ahogy megint megláttam, megint elment a kedvem az eladástól :(

És a kistesó

Imádni való kisautó :) használata egyszerű, de mégis izom kell hozzá :) eddig csak szervós autóm volt, így még hozzá kell szoknom a parkolás utáni izomlázhoz :D van benne össz visz 4db kapcsoló, index-fényszóró-ablakmosó-meg egy 2 fokozatú fűtés ventilátor kapcsoló :)

Ellentétek

negatív

Annak ellenére hogy 4kerék hajtású meg (elvileg) van benne diffizár, NAGYON KÖNNYEN ELAKAD.

És a pozitív

Hóban, jégen, sárba, úttalan utakon mindig megállta a helyét. Akkor is kényelmesen felment a hegyre, amikor sokszáz kiló volt a platón.

És ahogy mi láttuk

A harcidisznó

Szóval, tavaly nyáron mintegy 60 Láda Heinekenért vettem a járgányt, és olyan döglött volt, mint egy fejlövéses vadnyúl. Mit nekem mindez, gondoltam én, essünk neki a felújításnak, apránként. A történet lényege, hogy az autószerelőm azt is megbánta, hogy velem vonult be katonának.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr221100569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spud74 2009.05.03. 17:15:58

Én ezt az Audit már tutira
felgyújtottam volna...

Rocko- 2009.05.03. 18:52:45

a polo meg a 100 coupé mindkettő sztem audi klubtárs, nagyon szépek, kívánatosak. :)

Szendwich 2009.05.03. 19:36:17

@spud74: Ha már gyújtogatós kedvedben vagy, akkor nem az Audit kellene felgyújtanod, hanem a karosszéria lakatosokat és a homokfúvóst akik a tulajnak a bosszúságok kb. 80%-át okozták.

pickapu 2009.05.03. 20:06:35

Ha valaki egy Hilux-szal egy sík füves területen elakad, az:
-nem jól választott gumit
-ingoványba ment
-egyszerűen nem tud ilyet vezetni(indulni csak kuplunggal, gáz nélkül).
Azt sem érdemes elfelejteni, hogy még mindig nem vérbeli terepjáróról, hanem egy közepes terepviszonyokkal elbíró összkerekes többcélú járműfajtáról beszélünk.
Szerintem...

Ottopappa 2009.05.03. 20:54:12

Hát ez most nem egy izmos heti merítés...

Krisi 2009.05.03. 21:02:27

A Vento-s gyerek szerintem Aldo Moro más néven :)

A Hilux-szal elakadás meg nekem is sántít, szerintem valami nagyon nem úgy történt, ahogy le van írva.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.03. 21:31:58

"(opel frontera ugynoda bejött és kihuzta gond meg elásás nélkül)"

Tök egyértelmű dolog: komolytalan gumi, és meg köll tanulni terepen vezetni, mer' ekkicsit máshogy köll azt, mint amúgy.

biker_kolee 2009.05.03. 21:34:14

Audi 50 nyamm. Kedvenc gépezet. A 100-ast meg én is már a pokolba küldtem volna.

biker_kolee 2009.05.03. 21:35:31

@Tie: Ha valaki, akkor te ezt nagyon is tudod, az fix. :)

Rocko- 2009.05.03. 21:38:45

@Krisi: az ő autóját át kéne nevezni Fiat Crova-ra. :)

gin74tonic 2009.05.03. 22:22:20

sosem volt hiluxom, de a sik placcon..... - valami santit.

classicmotoring · http://motoring-culture.blogspot.com 2009.05.03. 23:15:52

hogy-hogy difizar "elvileg", van vagy nincs mostma.

Hrzrasn (törölt) 2009.05.03. 23:56:13

@megint: LOL, a képen egy E36 compact van, abból meg a büdös életben nem volt IS kivitel, 318ti lesz az (ha egyáltalán az övé). Annak meg már újkorában is vége volt 209nél :)

(A tippem az, hogy ott bizony egy 1.6os M43 van a motorháztetô alatt, ezért fantáziál IS kivitelrôl.)

Hrzrasn (törölt) 2009.05.04. 00:03:37

@Hrzrasn: (Illetve nem injection sport-nak nevezték a kompótnál, hanem touring injection-nek.)

megint 2009.05.04. 01:03:21

Hrzrasn, ez egy idióta, bmw valóban arról legendás ,hogy jól fogyaszt, ki az a barom aki azért vesz bmw-t mert jól fogyaszt, 1.6-t vett úgyhogy ne sírjon ,hogy nem megy, persze ha igaz amit írt.

ipari_fostalicska 2009.05.04. 06:15:55

@Hrzrasn: és az, hogy nem megy, nem derült ki neki vásárláskor?

BMW MB 2009.05.04. 08:10:19

Ennyit költeni egy ventóra....

gin74tonic 2009.05.04. 08:17:31

azert nem szeretem olvasni a nepiteletet mert iszonyu sokan hazudnak a kocsijukrol. eros a gyanum, sokszor "elkepzelt riport" az egesz.

nekem abszolute hiteltelen az irasok 90szazaleka, ami azert baj mert ha "tiszta forrasbol" erdekes, amde igazat ir valaki kepes vagyok azt sem elhinni

szoval nem az en rovatom a heti merites/nepitelet

tomnemtom 2009.05.04. 08:57:36

érdekes koncepció az a Trabant-blokk az Audiban azzal a hülye légszűrőházzal.
:)

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.04. 10:32:36

Hiluxos elakadás érdekes. :s

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.05.04. 10:55:37

Szerbusztok

Elfeledtem írni, a kis 50-est újra forgalomba helyeztem, friss ZK + műszaki. De csak az OT expóra mentem el vele eddig :) felújítás még várat magára, mert azt hittem a Coupé elkészül Júniusra, de sajnos még húzódik egy ideig :(
Kasznisnak is megvolt a hibája, de a szerencsétlenséget inkább a homokos számlájára írom.

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.05.04. 10:58:09

@tomnemtom:
Inkább azt mondhatnánk hogy Audi blokk a Trabantban :)

Rocko- 2009.05.04. 11:30:13

Vé8 2009.05.04. 10:58:09
nem, sajnos az Trabant/IFA/DKW blokk lesz. tudomásom szerint.

Zsomatograf 2009.05.04. 11:37:13

A negatív/pozitív hiluxos link-ek szerintem fel vannak cserélve.

Az Audik szépek!

Nyegleo 2009.05.04. 11:49:24

@Zsomi84: Ott a pont, valóban. Javítva, köszönöm.

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.05.04. 12:41:03

Akkor valamit elnéztem? DKW tudtommal soha nem gyártott 4 hengeres soros motort, csak V4, sor 2 henger, és sor 3 henger. Trabantba is csak jóval később került, 80-as évek végén 4 ütemű Polo motor.

gin74tonic 2009.05.04. 12:47:08

ez az audi coupe mintha olasz lenne, szep, aranyos. az en beteg kepzeletem mar lat benne 2.2t motort, nagy kerekeket rajta es valami legalabb ketszinu festest, nonfigurativ dekorral, a minimal style jegyeben. a multnak elkonzervalja majd mas, ezt hasznalni kene:)

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.05.04. 12:56:40

@gin74tonic:

Itt találsz magadhoz illö Coupét :) quattro, most kerül bele 2.2-es 20VT motor :)

www.angelfire.com/extreme2/audi100c1

Rocko- 2009.05.04. 13:37:38

Vé8 2009.05.04. 12:41:03
na most ezzel bekavartam magamnak kicsit. az 1.1-en IFA logo van, ergo nem lehet Audi. az 50-esdben nem tudom mi van, meg kéne nézni. (persze ezt prokee fejbôl el tudná mondani)
az meg nem igaz, h csak a DKW csak azokat gyártotta volna, mivel ott az F102. abban annyira beteg a V6 2 ütemû, h azt megjegyeztem. :)

bigpond 2009.05.04. 14:04:18

"(elvileg) van benne diffizár, NAGYON KÖNNYEN ELAKAD."

a gond alt akkor kezdodik amikor valaki nem tudja milyen auto van alatta.
a legtobb hiluxban nincs kozepen diffi szoval nincs mit zarni. ha meg hatul van is benne az csak reszlegesen zarhat ami a semminel tobbet er.

Aldo Moro 2009.05.04. 14:04:22

A ventosnak jó szövege van, jegyzetelek keményen. Mik történtek most hétvégén is. Ha vége lesz az érettséginek, majd leírom.

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.05.04. 15:46:06

@Rocko-:

Mivel DKW-ban nem vagyok igazán otthon :) ezért meglestem Wikin, azt írja hogy gyárilag szerelt V6 F102-es nem létezett, "de" a legyártott autókat Bayreuthban építették át V6-os motorra, és csak a későbbi F103-as modellekbe került bele 4 hengeres 4 ütemű motor, de az már nem DKW, hanem Audi névre hallgatott, és azt írja hogy ezeket a motorokat még Daimler Benz csoporttal együtt fejlesztették ki, mivel AutoUnion 1958–1964 Daimler Benz kezében volt :(
Az 50-röl csak annyit, VW/Audi motor van benne, Trabantba is ez a motor került, de természetesen IFA logoval, mivel megvásárolta a VW-tól a liszenszet. Az 50-es 100%-os audi, mivel ök tervezték, de a VW rendelésére, de az építése kizárolag a VW gyárban történt meg Wolfsburgban.
Máshogy nézve, saját gyártású vizes motorja VW-nek korábban nem volt, ezért vásárolták fel az Auto Uniont, hogy Vizhütésü motorhoz jussanak. Példának okáért felhozom a VW K70-et ami az elsö vizhütéses VW volt, és ezt a motort az NSU trevezte.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.04. 16:15:45

@bigpond: "a gond alt akkor kezdodik amikor valaki nem tudja milyen auto van alatta"

A még nagyobb gond meg akkor, amikor olyanok akarnak elmagyarázni valamit, akik maguk sem értenek hozzá.

A pickupok javában valóban nincs (így a hiluxban sem) középen differenciálmű, ettől viszont még a két kardánt fixen össze lehet zárni.
Sőt. Csak így van összkerékhajtásuk.
Két választás van: hátsóhajtás, zárt összhajtás (meg felezett zárt összhajtás)

(hátul meg többnyire vagy sima nyitott difi van, vagy esetleg valamilyen sperr - általában lamellás-olajos)

Rocko- 2009.05.04. 16:50:25

Aldo Moro 2009.05.04. 14:04:22
érettségizel vagy érettségiztetsz? :)

Vé8 2009.05.04. 15:46:06
na hát ilyen szinten már nem merek belemenni, mert könnyû melléfutni valamivel. :)

pickapu 2009.05.04. 20:43:49

@Tie: A Nissanomban sperr van Főnök :)

gin74tonic 2009.05.04. 21:05:13

@Vé8: a betyarjat!!! na valahogy igy kepzeltem!!!!! :)

Aldo Moro 2009.05.04. 21:11:51

@Rocko-: Höhö! Én már az erő sötét oldalához tartozom. Itt ragadnám meg a nagyszerű alkalmat, hogy megkérdezzem: Tudja-e valaki, hogy a Croma honnan kapja a fordulatszámmérő jelét? Thx!

Krisi 2009.05.05. 00:26:46

@Aldo Moro: Kérdezd meg Jézust vagy Pacsirtát :D

Amúgy érettségi időszak az király volt nekem, egy hónap aktív semmittevés néha napján egy kis tanulgatással egybefonva. Hejj, nem is tudják még a 18évesek, hogy milyen jó most nekik :)

bigpond 2009.05.05. 02:17:04

@Tie:
es szerinted en mit mondtam?
olvasd el megegyszer!
ha nincs kozepen diffi akkor fixen zarjak ossze. bocs ez kimaradt. igy mar jo?
:-)

bigpond 2009.05.05. 02:26:24

@Tie:
de a lenyeg ugyan az marad:
NINCS benne diffizar.
a sperrt meg nem terepre talaltak ki( valamilyen modon meg kell fogni az ellentetes tengelyt,ez lehet a fekbetet, hogy mukodjon) es a lamellas sem az igazi. ezt tudod te is.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.05. 11:16:15

@bigpond: Valóban nem terepre találták ki a lamellás sperrt (bár élnék a gyanúperrel, hogy sokkal gyakrabban használják terepjárókban, mint más autóban, 90-es években a japán terepjárók többségében, LC, Pajero, stb nagyon gyakori volt a hátsó sperrdifi), de azért 1-200ezer kilométerig egész jól tudják tenni a dolgukat terepjáróban is, és minden csak méretezés kérdése.
Nyilván nem arra vannak kitalálva, mint egy fix ARB zár, de hétköznapi terepen bőven elég tud lenni a hátsó sperr, meg a közepe bezárva.

bigpond 2009.05.05. 13:22:33

@Tie:
bocsanat sperrt irtam de torsenre gondoltam szova ott a pont.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.05. 17:54:07

@bigpond: Ja, a torsen az nagyon más világ. Audiék kezdték el igazándiból használni, rajtuk kívül szériában nagyon kevesen szerelik torsennel az autókat. Bár a H1-esben is Torsen difik vannak, ha jól emlékszem, de hirtelenjében más nem is igazán jut eszembe.

Nekem amúgy a Range első hídjában épp egy torsen difi van. Persze nem ér annyit terepen, mint egy 100%-os zár, de egész jól csinálja a dolgát. Ha bezárom a közepét hozzá, akkor azért a legtöbb helyen áthúz, bár melós. Amikor benne volt hátul a Locker, akkor azért ritkábban kellett a közepét is zárogatni. :)

classicmotoring · http://motoring-culture.blogspot.com 2009.05.05. 21:41:12

egy kapcsolhato osszkerekes terepjaroba altalaban nincs kozponti diffi mert nem szukseges (kivetel a jeep-ben a selec-trac es nehany mas amerikai).

Aldo Moro 2009.05.05. 23:44:35

Legújabb:haver megkapta álmai kocsiját, egy kacsaseggű Megane-t. 1,6, J-s rendszám, állítólagos 107000 km-rel. Mondjuk mállik mindkét oldalon az ajtókapaszkodó, az ajtókon a fedeles rekesz teteje lejár. De zsír a Cd játszó és ez fontos. Mondom: 116 ló? Pontosan nem tudom az adatot, de itt körül lehet. Aszongya: Nem, 155. Mi van? Ez nem Honda motor, hogy olyan trükkös vezérműtengely legyen benne. Mitől annyi? Aszongya: sportváltó van benne. És az hat a teljesítményre? Mondja: Persze. (Megint tanultam) Mennyit megy? 180. (155 lóval) Mondom: az ócska Cromával körbeautózom, pedig az csak 105 ló. Mire beértünk a kocsmába már csak 130 volt, de az biztos, aztán nem bírtam a cseresznye után magammal, kimentünk a határra, és adj neki. Nem egy erőgép a kocsim, de a Megane csúnyán ott maradt. Gyerek: visszaviszem, csinálják meg. :-) Most mit mondjak neki?

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.06. 00:33:46

@classicmotoring: Nem szükséges persze, de azért nem hülye dolog, ha lehet használni aszfalton is összkerékben az autót.

bigpond 2009.05.06. 02:17:58

@Aldo Moro:
mondd, h tegyen ra spoilert meg alufelniket is az sokat segit, aztan versenyezzetek ujra!

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.05.08. 00:53:05

szóval a hilux a hegyek királya, mert eddig csak egyszer tört el az alváz. jó kis gép lehet.
süti beállítások módosítása