Egy adag zaj, egy fekete folt
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gin74tonic 2009.03.23. 01:39:49
aqwre (törölt) 2009.03.23. 01:53:53
Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.03.23. 02:31:13
w211 2009.03.23. 07:47:55
gin74tonic 2009.03.23. 08:18:07
aqwre (törölt) 2009.03.23. 08:35:30
Acmee 2009.03.23. 08:57:04
Csikós ajánlása szerint OLVASS!!!
A legtöbb veterános rosszul van az ilyen átalakításoktól. Olyan, mintha egy hercegnőből csinálnál köpködő, káromkodó, dohányzó,tetovált kocsmáros csajt!
A gazdájáról pedig egy szót ne szólj! Le a sipkával, olyan autóval jár, ami neki tetszik, ezt viszont nem a pénzével érte el, hanem a két kezével.
Amíg Te betolod a szervízbe a verdádat, addig a régi autós otthon megcsinálja, amiért téged lerántanak sok10ezerre.
Nem tudod mit jelent, ha a saját erejéből gurul ki a garázsból a munkád, tudni azt, h te raktad össze, és most működik újra, 30évvel a gyártása után.
Hol lesz a nickedben szereplő autó 30év múlva? Az életben nem fogod azt érezni, mint egy autóépítő, aki nagyrészt mindent a saját kezével csinál! Soha nem fogod azt érezni, hogy a fél éve még üres kaszni most R-be rakva kitolat a garázsból.
Sosem fogod azt érezni, hogy egy hang alapján tudod, hogy mihez nyúlj, nem a check engine világít a pofádba.
Hidd el, kurva jó érzés a saját munkád eredményét látni, főleg ha laikusként álltál neki a dolognak.
Abban szerintem pedig egyetértünk, hogy más örömébe beleszarni kurva nagy geciség.
Lehet, hogy Neked nem tetszik, a gazdájának tetszik, ez a lényeg. Az pedig külön becsülendő, hogy saját maga alakította olyanra az autóját, amilyen neki tetszik!
aqwre (törölt) 2009.03.23. 09:20:57
Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.03.23. 09:55:43
De van aki soha nem fog újat venni, még akkor sem ha történetesen megengedhetné magának, mert - mint pl. én - a jelen "technikai fejlődést" lenézem, csak arra szolgál hogy függővé tegye az autóst a márkaszervíztől és ellenőrizhetetlen, hogy amikor azt mondják x baja van, hogy tényleg az-e a baj. Ez a másik fajta autós.
Mag van olyan is, akinek az autómárka nem fétis, szeretne valami átlagtól eltérőt, ezért nekiáll flexelni és olyan lesz amilyen. Majd akkor áll meg, amikor elérte a kívánt látszatot vagy megunta a melót vele. Ha funkcionálisan jó, ám tegye.
Őszintén szólva nekem sem tetszik, nem is a szép autó szétvagdosása miatt, hanem mert szerintem ez egy még sehova sem sorolható stílus: rat-nak nem elég kókány, eredetinek sem mondható már, ha nekem kellene tetszetősebbé tenni, valószínűleg MÉG vagdosnék rajta, hogy förtelmesebb legyen, meggyőződésem hogy az még elviselhetőbb lenne.
No de így leszólni más autóhoz való hozzáállását még neked sincs jogod, mint ahogy azt meghatározni sem, hogy miről szóljon egy TC-cikk, akárki írta.
Ha nem tetszik, meg kell várni a következőt, vannak itt írások új autókról is, csak várj türelemmel...
w211 2009.03.23. 09:59:26
Csíkos el Prezidente,porfavorr!!!
aqwre (törölt) 2009.03.23. 10:13:06
Acmee 2009.03.23. 10:14:22
Nem a sértő megjegyzésre céloztam!
Inkább arra, hogy valakinek biza "nem büdös" tenni valamit azért, hogy a jármű, amivel jár, olyan legyen, mint ami neki tetszik, ha a gyárból nem úgy gurult ki.
Nem a munkát látjátok, amit egy ilyen átalakítással jár. Nézd meg Jimi blogját, a motorokat, melyeket régebben épített. Nem építTETett...
A tákolás szó használatával pedig ásd el magad, komolyan! Attól, hogy valaki a saját kezével csinál meg valamit, és nem márkaszervízre bízza, az egyből tákol? Tudod mit jelent a tákolás??
Elárulom Neked, otthon a garázsomban pl. egy általános szervizelést gondosabban megcsinálok, mint egy "márkaszervíz"!
Tákolok? Fenét!
A tákolás szóval a munka minőségét illeted, arra pedig egy kurva szavad nem lehet!
Láttam élőben az autót, ültem benne, jó minőségben, odafigyelve csinálták meg.
Tévedésben vagy! Nem a PUG-ot szidtam, hanem egy "modern" (értsd: plasztik, tervezett avultatás, stb.) autógyártás termékét. Pl. PUG 205 1.8 szívódöbbenet egy végtelenül fasza autó... Az is elmegy legalább 600.000-et...
w211 2009.03.23. 10:18:19
DemoJoe 2009.03.23. 10:24:38
ommm 2009.03.23. 10:26:07
Csikós kolléga szerdáig nincs (irigylésre méltó helyre ment), nem valószínű, hogy válaszolni fog.
Kösz.
DemoJoe 2009.03.23. 10:28:30
w211 2009.03.23. 10:30:35
aqwre (törölt) 2009.03.23. 10:43:44
Coupeboy 2009.03.23. 10:59:07
Opelfan 2009.03.23. 11:13:09
Azért ezt ne hasonlítsd már Chip Foose meg Boyd Coddington munkáihoz. :D
MKati 2009.03.23. 11:36:40
Úgy látszik kedveském nem érted a magyar nyelvet, bár láthatóan tanultál róla.
Megpróbálom egyszerűbben megfogalmazni a hozzászólásaiddal kapcsolatos problémát.
Az autóról írhatsz, amit akarsz, mert az egyéni ízlés kérdése, senkit nem zavar. A tulajdonosát viszont nem ismered személyesen, csak egy autó átalakítása kapcsán, tehát nem kulturált mindenfélét írni róla csak úgy. Persze lehet, hogy szeretsz kötözködni, akkor sikerült.
aqwre (törölt) 2009.03.23. 12:10:30
Szerintem nem,csak abból tudsz konzekvenciát levonni amit írok,mégis negatív a hangvételed felém!! Miért,hát nem is ismersz? ERGO: Én csak az autót láttam tehát nem kell ismernem a tulajt ahhoz,hogy negatív dolgokat írjak, mert az embert a tettei alapján simán be lehet tenni egy bizonyos" kosárba"! Ugyanúgy ahogy Te is úgy mindenki általánosít! Képzeld, a cikk elejénél tartottam,és az volt az érzésem,hogy ezt tuti egy rocker,farmer kabátos pali tulajdona!! Végére értem és ott áll ebben a szeróban,begumizott hosszú hajjal! Így legyen ötösöm!
Wazzup 2009.03.23. 12:20:48
aqwre (törölt) 2009.03.23. 12:24:01
w211 2009.03.23. 12:42:13
A hosszú hajat levágják
Meghíznak a rockerek
Én akkor is ilyenleszek!
Na ehhez tartsd magad,azt kussoljál!
fahey 2009.03.23. 13:06:05
de a mercisre mutat, aminek ez a blogposztja itt
Rocko- 2009.03.23. 13:20:05
w211 2009.03.23. 13:22:01
Acmee 2009.03.23. 13:31:32
És az igazságos-e, hogy dinamikus terhelésszámra van méretezve az alkatrész? Az igazságos-e, hogy 35.000.000 "ütés" után eltörik egy főtengely, vez.tengely, akármi??(tudom miről beszélek, hidd el) Az igazságos-e, hogy az alkatrészeket már nem 20-30éves élettartamra tervezik, hanem 4-5évesre?
Ezt hívják mennyiségi és nem minőségi gyártástechnológiának!
Nem, ne buzerálják egész nap az emberek a verdákat, a gyárak építsenek olyan autót, ami elmegy 20évig, minimális hibajelenségekkel!
Nem véletlen, hogy a kicsit is hozzáértők mindig(!) szerelhető autót vesznek, mivel pont az autókereskedő/javító a legnagyobb átbaszó gépezet Mo.-n! Nem véletlen, hogy akinek egy minimális műszaki vénája van, olyan autót vesz, amit még úgy terveztek, h ha valami elromlik, kicserélem, nem pedig kitolom a kukába az egészet!
w211 2009.03.23. 13:33:53
Peace!
aqwre (törölt) 2009.03.23. 13:41:17
Acmee 2009.03.23. 13:45:45
Hú, de kurva biztonságos 1 Swift... Ez igen, barátom!
Hogy nőttél fel, ha Ladákhoz, Trabikhoz, Skodákhoz hasonló roncsokban szállítottak a szüleid??
Az odafigyelést és a vezetni tudást a légzsák nem pótolja. Persze, kisebb a kockázat egy Volvoban, mint egy Suzukiban, de ennyi erővel mindenki tankkal járhatna!
Saját zsebedre beszélni pedig okos dolog.
Csípi a szemed, h a Csikóshoz hasonló újságírók felnyitják az emberek szemét, h nem kötelező ingyéhitelre 3évente hordani a másik autót?? Az autókereskedő mivoltod pedig nem az őszinteség, becsületesség mintapéldányát feltételezi...
Egon Bondy 2009.03.23. 13:46:30
Először hang nélkül szörnyülködtem, nem jött le, hogy bőrborítású. Hát durva!
Viszont elvihettétek volna a felvétel előtt egy futóműveshez az autót, mert most a kormányon kétóránál van az egyenesfutás (0:49 s-től), ami már nem is kendács, hanem ciki!
Kedves szerzők ha nem is vagytok zöldek, a Tabán nem éppen a legjobb próbapálya. Sok kismama és gyerek sétál arra, az egy park ugyanis. Nem kellene Mad Max-eket csinálnotok az apukákból! :)
w211 2009.03.23. 13:48:37
w211 2009.03.23. 13:56:55
Akkor én maradok az átlag.
Ja,kérdezném,hogy a Swiftbe a 64-es 220sMercimet,és a két Steyr-Puchomat beszámítanád? Persze ráfizetek.
Éljen a világbéke!
x 2009.03.23. 13:58:33
Swift 1 példa ,de 4 csillaggal azért jobb mint pl. 1 '92-es civic- biztonság szempontjából, kárszakértő is vagyok amúgy !
Nap mint nap látom hogyan készültek,javítottak autókat , lánggal heggesztett, összevágott,innen onnan összetákolt gány kocsikat. A laikus mindebből a szép fényezést látja , még nekem is nehéz megállapítani soxor a valós állapotot.
Ne vegyél Suzukit! 1 mill-ért vehetsz bármi visznylag fiatal, biztonságos kocsit, kérlek ne veszélyeztess másokat azzal hogy 100-200 e Ft-os otvarba ülteted őket és külön megkérlek nehogy nekem jöjjön egy ilyen mert akkor kihúzom a belét. Havi 25e vagy menjen BKV-val, robogóval stb. bringa is jó !
ommm 2009.03.23. 13:59:25
Egy darabig.
Te sem szeretnéd, ha most mindenki egyszerre kezdené el szarozni az életed, a családi viszonyaid vagy a gyerekeid transzportálását.
Főleg úgy nem, hogy nem tudsz reagálni arra a híg fosra, amit a nyakadba kapsz.
Emberibb hangnemet kérek mindössze, dolgozunk ugyanúgy, mint más.
De nem állunk le a kareskedésed elé "hazug, gyilkos neppert" kiabálva.
Köszönöm.
Kukimustáros 2009.03.23. 14:00:02
x 2009.03.23. 14:06:29
Ez polkorrekt.
Azért ha valami baleset hasonló okokból követekezik be, a bíróságon a Totalcar-os cikkek íróit azért beidéztetem.
Népbutító kisstílű majmok !
martong 2009.03.23. 14:09:43
Egyébként kicsit tovább nézve a képeket, annyiban módosítanom kell a véleménymet, hogy bár a gép még mindig tezsik: a szélterelő lap ami egy játékhajó orrára hasonlít az pont nem tölti be a szerepét, mert a vizet egészen pontosan a harmadik (szélvédőhöz kozelebbi) szűrőbe vezeti.
Amúgymeg ha az ortodox mercisek el tudták fogadni az autót akkor én sem fogok vele kötözködni, hogy miért 23-as.
ommm 2009.03.23. 14:12:32
Ennyi.
aqwre (törölt) 2009.03.23. 14:13:54
w211 2009.03.23. 14:16:28
x 2009.03.23. 14:22:17
Az olvasóitok közt rengeteg hitellel terhelt ember van akinek bántja az érzékenységét hogy kvázi hülyének nevezitek, amiért a kis családját biztonságban akarja tudni.
2.Nem bodza szedő vagyok,sem hasonló Mr.M X-ről pedig eleget tudok , a jogvédő szervezeteknek ha nem elfogultak pont az ilyen félretájékoztatás ellen is kell tenniük.A rendőr sem mehet el egy bűntett mellett,ha nincs szolgálatban.Ez hivatás.
Mégegyszer: Roncsot a fan-oknak, biztonságos kocsit a családoknak. A hitelest meg békén kell hagyni ,mert azt megszopatták keményen.
Ha lenne az országban összetartás, a következő 1 havi díjat senki nem fizetné be- ezért még nincs szankció! akkor a bankok is észhez térnének. - talán...
aqwre (törölt) 2009.03.23. 14:25:37
ommm 2009.03.23. 14:25:43
w211 2009.03.23. 14:36:00
Wazzup 2009.03.23. 14:38:02
Emléxem amíg a körkettőn osztottátok az észt szinte minden műsort megnéztem mert jobb volt mint az autómánia, start-ról meg garázs-ról nem is beszélve. Ti mutogattátok a legjobb kocsikat, a legjobb összehasonlításokat (pl wrx vs evo), és nemcsak a legérdekesebb autós műsor volt, de a legviccesebb is.
Mára viszont teljesen elkurvultatok, és lehet ennek a fő oka a pénzhiány, de nem hiszem hogy túl nagy anyagi áldozatot kéne hozni ahoz, hogy a kereskedőktől vagy importőröktől elkérjetek 1-1 uj, környezetkímélő, technológiailag fejlett, az emberek vágyát képező autót, és azt mutassátok be akár képekkel fűszerezett írásos, akár video formájában. Ehelyett az ilyen easyrider csotrogányo tirpákmobilokat sztároljátok. Ez az autós ujságírás legalja amit Cs.Zs leművel. Az utolsó valamire való cikketek a scirocco bemutatása videoanyaga volt (érdekes uj autó vicces bemutatással).
Végezetül csak annyit szeretnék, hogy lehet a fórumon hozzászóló emberek véleményével és stílusával van a baj, de inkább azt kéne megnézni mi váltja ki belőlük a köpködést, és lehet rájöttök hogy jogos.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.23. 14:40:55
Az autó a cikkben mega-szánalom. Valahogy így :)
ommm 2009.03.23. 14:43:19
Mondjuk a jövő hét folyamán :)
Wazzup 2009.03.23. 14:46:09
w211 2009.03.23. 14:47:29
De kú....ra megöregetem,36vagyok..
w211 2009.03.23. 14:49:30
kékfog 2009.03.23. 14:57:17
aqwre (törölt) 2009.03.23. 14:57:27
w211 2009.03.23. 15:00:10
Wazzup 2009.03.23. 15:01:18
Sőt, utálom a suzukit, meg az összes többi egyen autót attól függetlenül hogy a tulajaiknak pont egy olyan igénytelen igavonóra volt is szükségük. De hidd el, inkább beülnék egy suzukiba is, minthogy egy ilyen tahóverdába égessem magam. A bőr sülne le a képemről ha ezzel mutatkoznék bárhol is. Ez megagáz.
aqwre (törölt) 2009.03.23. 15:05:18
w211 2009.03.23. 15:12:17
Most azért minősíteni valakit,mert megossza a történetét velünk,ráadásul mindezt olvasmányos formában,meglátásom szerint nem vall nagyfokú toleranciára!
Wazzup 2009.03.23. 15:13:58
w211 2009.03.23. 15:16:05
Ebben a viharban meg legjobb itthon,max a "roncsok"közt a garázsban:o)
KovacsArankaOtto 2009.03.23. 15:17:25
Régóta nagy rajongója vagyok A TCnek meg Herr Csikós műveinek is, de ezt most nem értem, csak ülik itten napok óta megnyúlt arccal...
Most akkor mi ez?
Én elismerem Jimi sosem múló erényeit, a 80-as években herlivel krúzolni nagy királyság VOLT. De ezt az autót most miért kellett?
Lehet vannak benne eredeti ötletek, de a megvalósítás silány. Ez kérem egy tessék lássék összetákolt, igénytelen munka.
Nem értem, miért kap ez ekkora nyilvánosságot, miért olvasom én ezt?
Igazán nem szeretnék senkit megbántani, főleg Jimit, de ezt az autót nem mutogatjuk. Eljárunk szépen vele, legyen csak belőle egy következő urban legend, a Budapesten cirkáló sokszázezer lóerős agyontuningolt mattfekete veszedelemről. Rendben van. De szépen kérek má' mindenkit, miért kell mutogatni azokat a nyomorult odakendácsolt légszűrőházakat, a BMW rádiót????
Meg egyáltalán ezt az egészet?
Ez ma itt nálunk az autóépítés?
Szomorú vagyok.
Ennyi erővel lehetne mutogatni a halálból visszahozott, agyongittelt, ecsettel lemázolt ezerketteseket (nincs semmi bajom a Ladákkal!) is, Tecsó tuningos üléshuzattal, utólag felragasztott légbeömlő nyílásokkal (mondjuk a hátsó sárvédőkre, mert az úgy igazán eredeti) meg lángnyelvekkel az oldalán. Az is biztosan tetszik valakinek, kb annyira és annyi embernek, mint ez a szerencsétlen romhalmaz.
Sajnálom, sok meló meg eredeti ötletek. Maximum respect.
A kivitelezés tré.
Azért meg hogy ezt egyáltalán a TC égisze alatt közzétettétek minimum fejlövés.
köszöntem a lehetőséget
aqwre (törölt) 2009.03.23. 15:23:34
Wazzup 2009.03.23. 15:25:33
"Ennyi erővel műlégbeömlős aluszárnyas krómsárkányos puklis fóliás suzukikat is mutogathatnátok."
És a kérdésedre is válaszolnék: "Ez ma nálunk az autóépítés?"
"ha már mindenképp a tuning kell, akkor www.carstyling.hu -n találtok épp elég igényes munkát..." Nah a felsőbb kategóriákban találhatók akár autó(sz)építésnek is nevezhető.
Wazzup 2009.03.23. 15:26:56
aqwre (törölt) 2009.03.23. 15:36:59
2009.03.23. 18:10:44
kedves szerkesztő kartársak mostantól kezdve úgy kell postot írni, hogy előzetesen kiteszitek az autó képét, műszaki adatait, rövid leírását, majd egy szavazást tesztek alá.
ha a látogatók 90%-ban támogatják a cikk elkészültét akkor hozzá lehet kezdeni.
természetesen ez a 90%-ot kattintó befizet fejenként 1000 Ft-ot, ezzel támogatva a cikk elkészültét.
a prémium csomagosok 3000 Ft-t fizetnek be, nekik viszont el kell küldeni a post nyers változatát, ők itt-ott belejavíthatnak.
a Premium Gold csomagosok (10.000 Ft) a cikk tartalmától függetlenül saját életükből kis anekdótákkal bővíthetik a post tartalmát max 500 karakterben.
ha mindez megvan, megjelenhet cikk, de a kommentezést ki kell kapcsolni, mert a maradék 10% itt fog anyázni, de hát ugye aki nem fizet, az ne magyarázzon.
Shelby_Cobra 2009.03.23. 18:21:54
Riasom 2009.03.23. 18:37:44
Riasom 2009.03.23. 18:39:40
(blogmotor levágta az előző végéről mer' vlamit HTML-nek nézett)
2009.03.23. 18:41:59
lehet, de mégis azt hiszem a fenti rendszer a blog végét jelentené, és akkor hova járnának fikázni a kilencdanos szájkaratebajnokok...
Riasom 2009.03.23. 19:04:25
A TC szerintem nyugodt lehet, amíg kb. ugyanolyan arányban anyáznak a különböző autók elvakult hívei - majd ha rendszeresen billentyűzetet ragad a Nemkicsi BMW Tulajdonosok Schutzbund és a Középmotoros Suzukisok Baráti Körének elnöke, hogy dícsérje a cikkeket, akkor lesz baj :)
Wazzup 2009.03.23. 19:08:16
Cs.Zs. személyes blogjában valószinű mindenki örülne neki, itt botrány.
Wazzup 2009.03.23. 19:16:55
Nem az a baj, hogy vannak olyen beteg emberek, akiknek ez szép.
Az a baj, hogy ezt országos elismertségű lap éjjenzi és reklámozza.
series_one (törölt) 2009.03.23. 19:59:35
a baj az, ha döglenek a nyulak.
a többi csak probléma.
de ez még csak nem is probléma, a belsőség a totalcarhoz lazábban kapcsolódó dolgok gyűjtőhelye, nem maga a totalcar, ezt azért ne felejtsük el. aztán ebbe meg belefér.
pickapu 2009.03.23. 20:24:51
aqwre (törölt) 2009.03.23. 20:47:16
Ratnet 2009.03.24. 00:51:20
Ratnet 2009.03.24. 01:11:47
Csikós írásai többnyire olvasmányosak, jópofák, érdekesek. Én személyszerint szeretem olvasni őket. De. Ez a Merci tényleg egy olyan ízlésficamos stílusferdület ami mellett jóérzésű ember nem tud (rossz) szó nélkül elmenni. Szeretem a 'Mad Max' stílust nagyonis, éppen ezért nekem duplán fáj amit ezzel a Mercedessel műveltek. Egyszerűen nem illik az autó karakteréhez a világvége-pimp, főképp, hogy ilyen rossz az összkép és tákolásnak tűnnek a részletek.
Én Volvo buzi vagyok, de nem fogok hupákolni a gyönyörtől ha egy sebtiben streetfighterre pekváncolt 760-ast pörgetnek mellettem, inkább a gyomrom forogna tőle.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.24. 01:48:19
benkoo 2009.03.24. 11:17:17
Wazzup 2009.03.24. 14:05:38
aqwre (törölt) 2009.03.24. 14:32:05
Dennis01 2009.03.24. 22:56:41
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.25. 01:49:00
Ratnet 2009.03.25. 10:49:45
Azt még mindíg nem árultad el mit értesz manapság 'proli' kifejezés alatt. És a szemébe szoktad-e mondani, amikor teszemazt eléd tolja a hamburgert vagy megjavítja az autódat?:-)
A te stílusodhoz igazodva búcsúzom: Egyes fiam, leülhet! (...itt még jöhetne a szokásos gúnyos kacaj de azt már meghagyom neked.)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.25. 12:53:06
Mára -nem ok nélkül- pejoratív jelentése lett a "proli" szónak. Már akkoriban is léteztek a legolcsóbb kisfröccsöt és sört felböfögő bugris lumpen elemek, a gyárat a kapun át kihordó tolvajok és "alkalmazott munkanélküliek" jelentős csoportja. Nekik köszönhető a proli kifejezés új értelme. Így most a műveletlen, kisstílű, ostoba és rosszindulatú, felelősségtudat nélküli panellakó "polgárokra" jellemző ez a -módosított jelentésű- jelző.
Egyébként nem eszek hamburgert, köszönöm, a gépkocsimat pedig magán vállalkozó javítja, nem az óbudai autójavító ;) A prolinak pedig a szemébe is mondom a véleményemet, ha szükséges, bár szerencsére nem igazán kell velük érintkeznem semmilyen módon. Van, aki felelősséggel végzi a tisztes munkáját, így nem keveredik közéjük :)
Kérdését köszönjük.
Ratnet 2009.03.25. 15:22:04
"...proletárok azok, akik vagyonnal nem rendelkeznek és csak napi munkájuk után élnek; magasabb értelemben olyanok is, kik vagyontalanságuknál fogva kiszorulnak abból az osztályból, amelybe műveltségüknél fogva beillenének..."
Ennél többet nem tudok neked segíteni, hogy felvilágosodj.
Ratnet 2009.03.25. 15:47:16
"Ma a proli nem azonos a szakképzett, gyárban, vagy kisüzemben dolgozó munkással. A mai prolik a váltás vesztesei, és ezek gyerekei. Nem polgárok, nem közalkalmazottak, nem parasztok. Vagy foglalkoztatottak, vagy nem, nincs létbiztonságuk, nincs lehetőségük, se tanulni, se vállalkozni. Néha van munkahelyük, de többnyire nincsen, kényszervállalkozók, egyik napról a másikra élnek, eladósodva, a hitelt is hitelből törlesztik. Azok sem állnak jobban, akik valamilyen munkahellyel bírnak, a minimálbérnél kevesen kapnak többet legálisan. Kevés olyan munkahely van, ahol értékén kezelik és fizetik meg a munkást."
...hát ebből jópár ember magára ismer azt hiszem.:-)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.25. 20:33:16
Ratnet 2009.03.25. 21:28:44
Te meg a való világ....buhaha!!:-)
A többit megtalálod fentebbi válaszaimban.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.25. 23:54:47
Ratnet 2009.03.26. 09:37:44
Loloke_ 2009.04.25. 23:00:36
ROY9791 (törölt) 2009.07.17. 10:12:32
Letörném a kezét, ha például egy korabeli BMW-vel csinálná ugyanezt. :)
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal
Az utolsó 100 komment: