Heti merítés

  2009. március 15. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Kisgyerekkori álmom

Ja, azt kifelejtettem, hogy mi motiválta jóapámat, hogy ilyen autót vegyen. Előző trabantjukat szétkenték egy moszkvics oldalán. A trabi utánfutón ért haza, a moszkvicsnak lehet, hogy behorpadt az ajtaja. És hát első a biztonság ugye.

Vadászgépnek született

Itt nem fogsz olvasni arról, hogy milyen más kocsikat alázott le, milyen jól lehet csajokat felszedni vele, mennyi a végsebessége (nem is próbáltam, őszintén szólva nem is érdekel igazán, mert nem ez számít), stb., ezt meghagyom a Mitsu Evos, Subarus, BMW-s, Audis, stb. népeknek, hadd hencegjenek csak, amúgy is, akinek a kocsi kell hozzá, hogy csajokat felszedjen, az elég gáz (a csaj részéről is) :)

Piroska, a jóindulatú

Romániai átruccanás (mindenki élvezte) után a magyar vámosok kulcsokkal és csavarhúzókkal vártak a határon: abban maradtunk, hogy én bontok, magamban morgok, ők meg néznek.

A metilkék metál Megane és a Fiú története

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy fiú, aki autót szeretett volna.... Szóval elmentem egy kereskedésbe (ott működtem, mint gyakornok, autóvillamosságis). Körbe néztem, kihívtam a haveromat a műhelyből, mert ő ott maradt dolgozni. Nehogy már csak én fázzak!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr651004058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loláb 2009.03.15. 20:35:27

A moszkvicsos gyerek jó arc, remélem élvezni fogja álmai autóját.
A többi itélet viszont nem nem nagy valami. Illetve de: a SAAB-os baromira unatkozhatott, hogy ezt mind begépelte.

w a s d 2009.03.15. 20:37:01

Ez teljességgel lehetetlen.

:D

Digó Limó 2009.03.15. 21:24:10

A moszkvás gyerek jó fej, a bogaras gondját át tudom érezni a magyar vámosokkal kapcsolatban. Egy gyökér nekem is elkezdte pengetni a küszöbben az ABS vezetékét. (Brava) Kicsit nézett, amikor mentem a főnökéhez jegyzőkönyvet felvetetni.

s60d5 (törölt) 2009.03.15. 21:37:14

Csak nekem tunt fel, megane coupe 4 elektromos ablakkal? Hogy is van ez???

Unter Bahn (törölt) 2009.03.15. 21:44:11

Istenem... Az első autónk egy sokat látott 412-es volt, amikor egy haver ingyé' elvitte, a kiskertből ástuk ki, de pöccre indult. Mivel nem tudott vele mit kezdeni, odaadta vasas négereknek...
Ha ezt akkor kilátásba helyezte volna, már akkoriban is ugrott volna az ajándék, mostani eszemmel meg... hát valószínűleg még mindig nálam lenne:-(

Lehet, hogy hozni kellene egyet Ukrajnából... csak ugye a papírok...

Zozóka 2009.03.15. 21:46:36

Megane:"Kopogós műanyag nincs túl sok benne. " mi számít soknak?

Seca81 2009.03.15. 22:07:41

Digó Limó alias Aldo Moro??? :)

Seca81 2009.03.15. 22:17:25

A Megane-os nem kicsit optimista :) Drukkolok neki, hogy minél tovább húzza szíve választottjával!

Aldo Moro 2009.03.15. 22:17:31

Na, ennyit értek én a számítástechnikához. A blog.hu-n akartam beszélgetni, nem fogadta el a nevem, regeltem egy másik nevet, azt sem. Erre itt jó a név. :-)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.03.15. 22:41:26

Tettem fel pár képet a moszkvicsról, ha valakit érdekel....

ui: köszönöm a megértő hozzáállást

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.15. 22:47:05

A lényegre térve: a Viggen az olyan józan, felelősségteljes és individualista emberek ideális sportkupéja, akiket nem vet fel a pénz, de van bennük némi megszállottság és néha szeretnek vadulni kicsit, de ez nem a piroslámpás legyorsulgatások infantilis próbálgatásában, hanem széles tartományban meglévő brutális nyomaték által biztosított rugalmasság és gyorsulóképesség élvezetében és gyors, de biztonságos szerpentines csavargásokban nyilvánul meg, és mindezt akár úgy, hogy a család és összes holmija az autóban elfér, és a fogyasztás mérsékelt volta is szempont.

Ebből nekem az jön le, hogy semmiben se kiemelkedő. Sportnak nem ELÉG sport, családinak TÚL sport.

Gomulka Béla 2009.03.15. 23:31:34

Csak a Moszkvicsot olvastam el.

Whosewho 2009.03.16. 00:33:40

A Viggenesnek vajon van családja?

Krisi 2009.03.16. 00:44:22

@A Futrinka utca lakója: Ha mindenben kiemelkedőt akarsz, akkor vegyél egy Ferrarit sportautónak és egy Volvo kombit családi autónak.
Ha meg nincs ennyi felesleges milliód, akkor ott a SAAB :)

Aldo Moro 2009.03.16. 08:02:51

@Mk412: A belső kép nem Berettyóújfalu kivezetőn készült?

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.03.16. 10:08:35

A moszkvicsosnak max respect, kevés ilyen fanatikus van...
Bogár: "Legrosszabb benne: sajnos rozsdásodik a leggondosabb ápolás ellenére is és az anyósom szerint túl öreg (szerintem meg ő)."

Jogos :D

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.16. 10:43:58

A Saabost elkezdtem olvasni, de a bevezető után abba is hagytam...
Amellett, hogy mond néhány nagy igazságot, annyira el van szállva magától a srác, hogy még a szaros Audis-BMWs "tapló réteg" közé sem hajlandó leereszkedni a Saabjából. Miközben megállapítja, hogy Saabot csak érzelmileg-értelmileg toppon lévő emberek vesznek. Hát ez kész... Jó, hogy nem szociológiai tanulmányt ír a népítéletben.

Agr3ssor 2009.03.16. 11:32:15

@A Futrinka utca lakója: Abszolút sportkocsi... Ha neked ez túl családi sportnak, akkor a Lancer Evo is az... Sőtt, az még 4 ajtós is ráadásul, nem kicsi csomagtartóval... Vagy Impreza... Az is túl családi sportkocsinak?

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
Miért olyan nehéz elhinni, hogy valaki lenézi azt a réteget??? Amit mellesleg meg tudok érteni... El van szállva magától... Legyen is!! Egy kis egészséges józan önérzet sosem árt...

Megane-os srác... Mint Renault-os, szerintem kicsit "too much" az 1 milla... És 3 kilóból úgy felpofoztam a lepukkantként vett sport-Csalamádémat, hogy mutogatják egymásnak az emberek... Renault club, egy két hasznos telefonszám, és még egy komplett hajtáslánc-csere is filléres dolog ezekben az autókban... Nem kell itt millákkal dobálózni

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.16. 12:05:41

Hogy lehet egy ilyen Saabot egy raliautóhoz hasonlítani?

megint 2009.03.16. 12:43:31

jah, állítólag az értelmiség autója a saab, de ahogy látom, már az idiótáké

Unter Bahn (törölt) 2009.03.16. 12:44:31

@A Futrinka utca lakója:

" Hogy lehet egy ilyen Saabot egy raliautóhoz hasonlítani?"

Hát pl így: "Komp akart lenni, de nem komplett":-DDD


Különben hasonló teljesítményű, de "más" (meg öregebb) svéd vasam van... de én nem tudnék róla se ilyen hosszan, se ilyen szépen írni (nem azért mert rossz...), inkább csak azért mert én "csak járok vele".

Hát... jól megy, jobban mint a nagy átlag... meg aztán amikor "CSATT" van, tényleg annyit mond az ember, hogy "fáj az orrom, ha csak nyomom akkor nem, de ha csavargatom is...":-)))

Különben sok örömet nekije, a Moszkvásnak meg ezerszer annyit:-D

29 Palms 2009.03.16. 12:45:54

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059

Én tovább jutottam az olvasásban, elkezdtem olvasni a "rövid történet" című fejezetet is. De aztán eszembe jutott hogy ennek már ismerem a végét, gondolom valami olyasmi lehet hogy "...és akkor a Saab csődbe ment". Így meg már nem olyan izgalmas. :)

Amúgy érdekes, jó ítélet, de tényleg kár az oldalvágásokért.

Unter Bahn (törölt) 2009.03.16. 12:49:53

@megint: Sajna, amóta az idiótáknak pénzük is van, "rájöttek hogy ők tkp sznobok"...

No nem azzal, hogy 10-20 éves Saab-ot vagy Volvo-t vesznek... dehogy... hanem hogy 20 millából eddig bármelyik hülyének lehetett valami verdája(jó, ne bántsuk a német presztízsautókat), de most már vannak más márkában is ilyen státusz-szimbólumok!!!


Közben meg eszembe jutott a "CSATT"-ról az AZLK aluöntvény/vas kormánya a köralakú belsővel (kürt) és megint fájni kezdett az orrom:-(((

Agr3ssor 2009.03.16. 15:24:14

@A Futrinka utca lakója: Rövid példa... Subaru Impreza WRX, tehát wrX!!!! A nevében is benne van, hogy utcai, nem pedig rali autó... Ugyanis az a WRC... Az Evo meg hasonló... Az egy dolog, hogy kapcsolgathatsz, hó kavics, meg ilyen hülyeségek között, de elsősorban az is egy raliautó utcai változata... Tehát sehol nem hasonlítottam raliautót a Saab-hoz...
És szerintem amikor egy kompromisszummentes kemény futóműről van sző, az már messze nem családi autó egy kicsit sem... Főleg hogy mellé bőven 200 ló főlé kalibrálták...
Ha meg valaki megint relatív példákat, meg "ki tud nagyobb számot mondani" című történetet kezdi el fújni, akkor ismét megemlíteném, hogy a Veyron-hoz képest a 750i is egy lomha "családi autó"!!!

Aldo Moro 2009.03.16. 16:07:44

@Agr3ssor: Na igen, de a Veyronban két motor van. :-)

Unter Bahn (törölt) 2009.03.16. 16:32:36

@Agr3ssor: Hát nem tudom... beírtam a keresőbe a Focus WRC-t: 300 LE-t adott meg. Falubeli tehetős kamionosnak meg 290 LE-s WRX STi van, ami igény (pénz) szerint 400 vagy 490 lóig húzható...

Nem az lehet inkább, hogy érzésileg "raliautó-feeling" van benne, noha sem a súlya, sem a futóműve, sem a teljesítménye ezt nem definiálja? (Ugye a Veyron is lehet kétszerannyi lőerős is, sosem lesz gyorsabb kanyarban - főleg murván - egy C4-nél, pedig több mint háromszor erő hajtja...


Vigyázz a szavakkal, ember... kifordulnak egy pillanat alatt...

qualitaet 2009.03.16. 17:31:34

"amit az említett német márkák hazai fő vásárlói, a rendszerváltás zavarosaiban megtollasodott újgazdag vállalkozók, a kopasz, fukszos gengszterek, a magukat überfontosnak gondoló céges menedzserek."

Itt jóízüt röhögtem :)DDDDDDDDDDDD

A más márkák tulajdonosainak minősítésétől és a morlizálástól szemmel láthatóan erősen megrészegedett ítélkezőnek nyilván fogalma sincs (vagy inkább sietve igyekszik elfelejteni)
arról a picinyke kis tényről, hogy a Magyar Szocialista Párt és a Szabad Demokraták Szövetsége KÍZÁRÓLAG svéd gyártmányú (túlnyomórészt SAAB)gépkocsikat szerez be ill. üzemeltet szolgálati járműként évtizedek óta.

(Nem keverendők össze az állami tisztségviselők és a Köztársasági Őrezred autóival.)

Ezen szervezetek prominensei "privátban" is szinte mind SAAB-ot birtokolnak.
Ugyanez volt jellemző a bankszektor ill a pénzügyi szféra legfelső vezetőire, egészen a legutóbbi évekig (Lexus).

Talán csak egy ötéves gyereknek , no meg naiv kis emberünknek hat újdonság erejével, hogy a fent említett alakok köztudottan a "rendszervátás zavarosaiban megtollasodott" tolvajok mintapéldányai.

Noha nekem a SAAB-ról mindig ezek ugranak be,eszembe sem jut ennek alapján minősíteni egy autót.

qualitaet 2009.03.16. 17:37:51

@qualitaet: "rendszerváLtás..., tolvajainak." Bocs.

Krisi 2009.03.16. 17:45:33

Az mondjuk nekem is feltűnt a Viggen ítéletnél, hogy először azt írja, hogy milyen gyász, amikor más autók legyorsulásával jönnek, aztán meg ő maga fikázza a Merci-BMW-Audi triót, miközben a saját ízlését emeli az egekbe.

@qualitaet: Ez tényleg igaz, Horn Gyuszi bácsi is pl. egy 9000-es SAAB-nak köszönheti, hogy egy mászókával megúszta a baleset, meg pár éve a világ legidiótább politikusát (Mitnyan György) láttam kilencötösben.
És még lehetne sorolni napokig, hogy kinek van SAAB-ja, szóval elég szembepisi lett ez a "csak a jófejeknek van ilyen autójuk" duma :)

Agr3ssor 2009.03.16. 18:33:21

@Unter Bahn: A rali autó feelingről szerintem nem sok embernek lehet itt fogalma, köztük nekem sem... Engem egyszer vittek egy ralis VFTS Ladával, és gyakorlatilag közlében sincs egyik utcai autónak sem... A szilent fogalma ismeretlen a rali szakágában, és nem véletlenül... Ég és föld... A fejed leszakad a helyéről szar úton benne, és most ne egy hétköznapi kemény futóműre gondoljunk... Szóval ami az igazi rallyautó, az messze nem a Lancer Evo, meg a WRX Sti...

Unter Bahn (törölt) 2009.03.16. 18:39:59

@Agr3ssor: Üdv! Ne mutasd be... aki a WRX-et birtokolja, néhány tucat VFTS tulajdonosa:-((( Többnyire bérbe adja és aki lelkiismeretesen felkészíti, a "TESCO-parkolós drifteket" sorra nyeri...

Viszont van egy gusztustalan Golf I-ese:-((( Ahhoz tényleg kell fejtámla, különben induláskor nem a féltengely reccsen...

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.16. 19:19:02

@Agr3ssor:

A megvetést elhinni nem nehéz (egyes példányok ellen szintén érzem). Azt viszont sokkal inkább, hogy ez a kis ... (és még nagyon nagyon sokan) miért hiszi azt, hogy csakis így jöhet össze egy Audira, BMW-re. Mert ezt mondja.

Én az ilyen "mindenttudó" szöveget vetem meg, de nagyon. Annyira hanyatt van esve magától, hogy az ő mindenkimást-lenéző véleményén kívül más igazság nem is létezik a világon. Nyilvánvalóan van egy kis kisebbségi komplexusa is, jellemzően az ilyenek kezdik állandóan a mondanivalójukat a drágább és jobb autók leszólásával. Vajon miért?

Nah ezért hagytam abba a bevezetőnél...

qualitaet 2009.03.16. 19:46:40

Gondolom azért hasonlítja a súly-lóerő viszonyát a SAAB által sosem képviselt luxusokategória-beli méretű és tömegű 750i-hez mert a Viggen osztályának megfelelő 540i-nél is gyengébb a SAAB-nak ez a mutatója,és a hozzá hasonlóan topmodell M5-höz képest meg egynesen röhej...

loláb 2009.03.16. 20:29:00

@qualitaet:
Ismerek egy párat közülük, de egyik se SAAB-bal, vagy Volvoval jár. Van
Jaguar, Lexus, A8, X5 (ebből van a legtöbb), Imreza WRX Sti, meg pár "átlagos" autó: laguna, galaxy, stb...

De lehet, hogy ezek a magán autóik, és a hivatali autó svéd.
Az MDF pl szinte csak Audit használ.

aqwre (törölt) 2009.03.16. 20:38:51

@qualitaet: Szerintem a Viggen nem az "5"-ös osztálya,inkább a "3"-as mellé tenném! Habár hasonlíthatjuk az M3-hoz valóban nem egy kategória! Nem rossz a Saab de a BMW-t nehéz megfogni ebben a kategóriában! ( elfogultság nélkül )

Agr3ssor 2009.03.16. 20:41:30

Hát nézzétek... Én igazából azt vettem ki belőle, hogy nem az autókat szólta le, hanem azok tulajdonosait általában... És lehet közáport kapok, de ezt én nem tudom maradéktalanul elítélni... Mert valljuk be (Q, ne vedd magadra, tisztelet a kívételnek), de ezekre többynire rá is fér a kritika...

Kiindulok a párom főnökéből... Eddig Toyota Yarissal járt, de mivel beindult a biznisz nyilván 1-es BMW-t kellett vennie a kisasszonynak... 118d lett az alany...
Ma bementem a páromért, a csaj utánnunk indult fél perccel hazafelé... Az első körforgalomban utolért, és tartotta a kábé 2 méteres követési távolságot... Aztán az M1-es felvezetőn gondoltam megtréfálom egy kicsit, és csúnyán leforgattam a vasat 7800-ig... Majd a 118d szépen maradozzott lefelé... Ámokfutásom 150-nél ért véget, mivel befelé ott a trafi a közös szakaszon... Vissza százra, ki a szélső sávba... Majd 15 másodperc után megjött a főnökasszony, és elégedett pofával elgangol 160-al melletünk... Persze a trafi mellett 100-as táblánál... :) Én ezt nem értem... Már a gyorsítón is elöbb vágódott ki, mert gondolta megelőz a kis naív, végig egy sávval bejjebb ment, mert ugye az a BMW kibérelt helye... Csak az nem tűnt fel neki, hogy szépen marad lefelé az előzősávban... És az a röhej, hogy a csaj nem volt régen ilyen... Kíváncsi vagyok holnap mivel "magyarázza meg", mert ugye ő tolni akart engem...
És legyek őszinte??? Jól esett!!! Nagyon!! Lehagyni egy 10x olyan drága autót!! Élmény volt!! És ez nem kissebbségi komplexus... Inkább neki, hogy azt hiszi a fasza verda feljogosítja a pofátlankodásra...

qualitaet 2009.03.16. 20:53:01

@loláb:

Mondj akár egy ismert politikust légyszi akinek X5-je vagy Sti-je van.
(Nem hiszem, hogy etikátlan lenne részedről, hisz közszereplők..)

A SAAB-osokat felsorolni sem tudom annyian vannak.

loláb 2009.03.16. 21:01:55

@qualitaet:
Az Sti egy Fib-esé, az egyik X5 pedig egy nagynagy média birodalom vezetőjéé, aki mellesleg szintén elég befolyásos párttag.

jaguárja (ezzel nem árulok el nagy titkot, minden újság megirta) volt a letartóztatott terézvárosi polgármesternek.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.16. 21:03:49

@Agr3ssor:

Általánosítani lehet - persze értelme pont annyi van...

Abszolutértékben biztos nem, de talán még arányaiban sincs kevesebb tahó kisebb autókban, mint a drágábbakban/nagyobbakban.

Szó sincs róla, hogy a bűnöző kopasz tahókat és a bodzázókat védjem, mert azokat a prosztókat én is utálom és lenézem. Csakhogy Magyarországon az a (téves) közhiedelem, hogy egy drágább autóra csak így lehet összeszedni a szükséges összeget. Ez nem így van, igenis lehet tisztességes módon is megkeresni pl. egy új 7esre valót.

qualitaet 2009.03.16. 21:12:16

@loláb:

"X5 (ebből van a legtöbb)"

"az egyik X5 pedig egy nagynagy média birodalom vezetőjéé"

Nem mindegy.. Amúgy én ISMERTet kérdeztem.

Míg SAAB-al a legihírhedtebbek és a legtöbben szúrják(ták).

loláb 2009.03.16. 21:17:07

@qualitaet:
Ezt nem is kétlem, csak nekem nem tünt fel ez a SAAB vonal. Mondjuk a leghirhedtebbeket nem ismerem, a legbefolyásosabbak közül viszont többet igen.

(A történet szereplői kitalált személyek a valósággal való egyezés csak a véletlen műve)

qualitaet 2009.03.16. 21:27:37

"A fedélzeti komputer (SID2) a külső hőmérséklet, az átlagfogyasztás, az átlagsebesség, a tankban lévő benzinnel megtehető út kijelzésén túl beprogramozható a kívánt úticél távolságára, ilyenkor közli a még hátralévő út hosszát km-ben illetve a megtételéhez szükséges időt, valamint beprogramozható egy sebességhatár, melyet túllépve figyelmeztető jelzést ad."

Ezt akár egy 1979-es 7-es BMW tesztjéböl is idézhette volna. :)

qualitaet 2009.03.16. 21:31:52

"Természetesen figyelmeztet, ha túl kevés a hűtő- vagy az ablakmosó-folyadék szintje, ha kiégett valamelyik izzó, stb."

Ezt is csak lemaradt :)

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 21:35:15

@Agr3ssor: "Abszolút sportkocsi..."

Elsôkerékhajtással, hogyne.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 21:38:02

@Agr3ssor: "Az első körforgalomban utolért, és tartotta a kábé 2 méteres követési távolságot... Aztán az M1-es felvezetőn gondoltam megtréfálom egy kicsit, és csúnyán leforgattam a vasat 7800-ig... Majd a 118d szépen maradozzott lefelé..."

Ha nálad egy szaros 118d ilyen komplexusokat okoz, elég komoly problémáid vannak agyilag.

Aldo Moro 2009.03.16. 21:39:02

Most őszintén: ki a rák kiváncsi megint a béjemvére? Szakadj már le róla. Nagy arcú a saabos gyerek, nem lát tovább az orránál. Mindjárt kezet is foghattok.

Most tényleg arról szólt a diskurzus, hogy melyik politikus milyen autóra valót lopott össze?

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 21:43:37

@Aldo Moro: Beszélhetünk a Fiatról is. Ott mikortól volt olajcsere-periódusra figyelmeztetô mûszercsoport?

Aldo Moro 2009.03.16. 21:47:50

@Hrzrasn: Látom nem sikerült megérteni a lényeget. Hát, nem ez volt az első.

Aldo Moro 2009.03.16. 21:49:16

@Hrzrasn: Ki a telelökött tökömet érdekli? Nem erről volt szó, nem fogod fel?

Aldo Moro 2009.03.16. 21:51:01

Mint ahogy nem is arról, hogy mióta kér egy autógyártó kétszer annyi pénzt a termékeiért, mint amennyit érnek. Saab, érted?

qualitaet 2009.03.16. 21:51:53

"Most őszintén: ki a rák kiváncsi megint a béjemvére? Szakadj már le róla."

Nekem is kb. ez volt az első gondolatom az ítéletet meg a buta összehasonlítgatást olvasva.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 21:52:09

@Aldo Moro: Miért, te össze tudsz rakni fele árból egy Saab-ot? Lássuk.

Agr3ssor 2009.03.16. 21:57:27

@Hrzrasn: Ide figyelj Richie Rich... Kicsit tele van a faszom vele (és szerintem nekem a legkevésbé), hogy állandóan teszed a magas lóról a megjegyzéseket... Az a szaros hulladék történetesen 5 milla fölött volt bőven, amit az átlag magyar bizony rohadtul nem engedhet meg magának... Arról nem is beszélve, hogy 140 lóerő, dízeles nyomaték mellé, és biztos lehetsz benne, hogy egy átlag magyar "újautót" mint a szart otthagy, a 10mp alatti százas gyorsulásával... És a többivel...

Tudjuk, hogy Te vagy a Raj, meg hogy BMW-d van, erre valahogy mindíg sikerül kitérned... De szerintem a kutyát nem érdekli... Elöször még információ volt, tizedjére már nem az... Úgyhogy kérlek, ha nem tudsz értelmeset hozzászólni a valamihez, akkor inkább fingjál, az nem olyan büdös... Az értlemes alatt pedig értelmeset értek, nem azt, hogy Te a tiédnél olcsóbb és gyengébb autókat fikázol visszakézből... Megértésedet köszönöm!!

Aldo Moro 2009.03.16. 22:12:14

@Hrzrasn: Csak, hogy tanulj az életben: Agressor nem arra célzott, hogy micsoda kemény dolog volt lehagyni azt a kitaposott bakancsot, hanem, hogy a csajnak elszállt az agya mióta azt a taligát vezeti. Mert béjemvé, és akkor már én vagyok az utak királya. Nekem megtiszteltetés, hogy felnyithattam a szemed egy nem túl bonyolult megfogalmazású hozzászólással kapcsolatban.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 22:30:40

@Aldo Moro: "Agressor nem arra célzott, hogy micsoda kemény dolog volt lehagyni azt a kitaposott bakancsot, hanem, hogy a csajnak elszállt az agya mióta azt a taligát vezeti"

És ez neki miért fáj?

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 22:42:42

@Agr3ssor: "Kicsit tele van a faszom vele (és szerintem nekem a legkevésbé), hogy állandóan teszed a magas lóról a megjegyzéseket..."

A problémáidat sajnos magadnak kell feldolgoznod.

"Az a szaros hulladék történetesen 5 milla fölött volt bőven"

Az egy BMWhez képest kifejezetten olcsó.

"Tudjuk, hogy Te vagy a Raj"

Ez mit jelent? Ne haragudj, de nem beszélek lováriul.

"meg hogy BMW-d van"

Másnak meg Audija. Vagy Suzukija. Vagy Fordja. És akkor mi van?

"Te a tiédnél olcsóbb és gyengébb autókat fikázol visszakézből..."

Meg vagy te huzatva. Soha nem szóltam le semmit ár alapján, legfeljebb a szarabb technikai megoldások alapján. Azt is tipikusan olyankor, amikor valamelyik szerencsétlen olyasmivel próbált izmozni, ami már gyártóknál már ôsidôk óta létezô technológia.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 22:47:47

@Aldo Moro: "Ki a telelökött tökömet érdekli?"

Miért, a digó limó folytatásos története ki a tökömet érdekli? De mivel az internet nyilvános, senki nem szabhatja meg neked, mirôl írj, tehát te is kussolj.

Aldo Moro 2009.03.16. 22:49:11

@Hrzrasn: Autóhoz képest meg drága! Az van, hogy akinek Fordja meg Suzukija van, nem jön ide ilyen lekezelő stílussal és nem osztja az észt olyanokról, amikről félinformációi vannak. Pl: Első futószalagon gyártott autó a Ford, a többi mehet a levesbe. Sok értelme van, ugye? Na, ilyeneket mondasz te is. Hogy melyik az első sorozatban gyártott, azt nem is említem, keresgélj egy kicsit. Sajna már megszűnt a gyár.

Aldo Moro 2009.03.16. 22:53:04

Csak én nem a fórumba irogatok be, és nem küldök el mindenkit a sunyiba, aki nem felel meg a kényes világképemnek. Ki beszélt itt a Digó Limóról? Ki beszélt itt a béjemvéről? Maradj a témánál, ne tereld mindig a szót. Amúgy, ha van legalább egy ember rajtam kivül, akit érdekel, akkor már megérte, mert nem csak én olvasom. Amikor majd olyanokat olvasol tőlem, hogy mekkora gyökér a másik, szarhoz sem ért, akkor jöhetsz, addig jókat mosolygok itt az erőlködéseden. Szerintem gyorsan gyere a másik két neveddel, így kezd unalmas lenni.

Aldo Moro 2009.03.16. 22:55:00

Ezen a fórumon azokról az autókról volt szó, amik a merítésben vannak. Erre jössz és kezded megint az ökörségeket. Minek? Kinek? Magadnak bizonyítasz ezzel? Valamit kompenzálnod kell? Komplexusaid vannak? Társas lény nem viselkedik így.

Krisi 2009.03.16. 23:45:11

@Hrzrasn:
"Miért, a digó limó folytatásos története ki a tökömet érdekli?"

Hm, például többek közt engem, meg még jópár embert. Ha szerepel a heti merítésben, akkor általában a kommentek 2/3-a arról szól, hogy mekkora király, már várták a folytatást :)

Viszont olyat még sehol nem olvastam, hogy "Tyű, úgy várom már hogy Hrzrasn megint hozzászóljon valami felemelőt és tökéleteset"

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 23:48:24

@Krisi: "Hm, például többek közt engem"

Engem meg nem. Dehát ettôl szabad a net, mindenki azt csinál, amit akar.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 23:51:03

@Aldo Moro: "Autóhoz képest meg drága! Az van, hogy akinek Fordja meg Suzukija van, nem jön ide ilyen lekezelő stílussal és nem osztja az észt olyanokról, amikről félinformációi vannak."

Mirôl vannak félinformációim? Mesélj.

"Pl: Első futószalagon gyártott autó a Ford, a többi mehet a levesbe."

Mindenki tudja, hol találták fel az autót :)

Hrzrasn (törölt) 2009.03.16. 23:57:02

@Aldo Moro: "Erre jössz és kezded megint az ökörségeket. Minek?"

Fogalmazzunk úgy, hogy lófasz közöd nincs hozzá, hogy mikor, kinek, mit írok.

Lesterx 2009.03.17. 08:02:52

A Moszkvás gyerek ritka beteg,sajnos kevés van belőlük.Talán a pupos Warnyú megemlítése hozta ki belőlem a szimpátiát,mert nekem meg az a gyerekkori álmom.Meg a béjemvé.Meg a Croma.Persze a 80-as évekből.Pug 206 1.4 hdi-vel járok.:)

Aldo Moro 2009.03.17. 08:39:52

@Lesterx: Gyere, elviszlek egy körre. :-) Áprilisban, mert addig Jézusnál lesz a taliga.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.17. 12:05:32

@F/: Nem létezett Mercedes 1926ig. Mannheim viszont annál inkább.

Agr3ssor 2009.03.17. 12:16:15

@Hrzrasn: Tudom, hogy nem érdekel, de mellesleg engem is érdekel a digó limó mese...
És az, hogy a 118d a BMW-k között olcsó, az még BMW... Egy 316i 104 lóerővel is BMW... A 20éves 520i (amiben szintén felsőbbrendűnek érzi magát a sok prémijum) megintcsak ez a kategória...
A tecnikai megoldásokkal pedig megint az olcsóságot minősíted, mert biztos nem fog egyik gyár sem belépő szintű alap kisautóba/autóba egetrengető technikát szerelni!
És már egyszer említettem, gondolom most sem fog senkit érdkelni, hogy ruhanagykerben dolgozom... Ahol megy a villogtatás, meg ámítás jobbra-balra... Sok eladósodott "üzletember", meg kereskedő között élem mindennapjaim... Mindegyik nekem sír, hogy milyen szarul megy a bolt... De a BMw-t el nem adná egyik sem, mert az már nagyon a végét jelentené... Annyi ilyen vesz körül, hogy megszámolni sem tudnám...
És ez megint nem a BMw-nek szólt, hanem a BMW-sek nagy részének... Ennek az amúgy tényleg elismerésre méltó márkának a használói feketítik be a nevét...

ipari_fostalicska 2009.03.17. 12:19:11

Örülök, hogy megint előkerültek a "magaslovas" fórumtársak. Elég élénken él bennem, amikor körberöhögtétek Agr3ssor-t a R19-ről írt ítélet miatt és ugyanígy elhangzottak a német ipar műremekeit éltető lenézős, másokat kiosztós hozzászólások. Az pedig, hogy a magát megszólítva érző külhoni kolléga kiröhögte a német presztízsmárkák megszerzését illető mondatot, az máskor ugyanígy általánosít szuzukisok, fábiások, stb. esetében. És történetesen engem is érdekel a digo limo, mert igazán olvasmányosan fogalmaz és a hozzászólásaiban sincs benne az a fajta "luxusgőg", ami a triumvirátusnál lépten-nyomon tetten érhető.

w a s d 2009.03.17. 12:57:06

@Hrzrasn: Jó, akkor Benz, vagy Daimler, vagy nem tudom mi volt, amiből ha úgy vesszük, lett a Mercedes.

Mindenesetre kíváncsi lettem így megtudva, hogy a Mercedes név "csak" akkortól él, hogy melyik a legöregebb ma is létező gyártó?

w a s d 2009.03.17. 13:01:23

@F/: Vagy esetleg a MB- t szokás annak ellenére legöregebb autógyártónak elfogadni, hogy a Mercedes név sok más még mindig létező autógyártó megjelenése után jelent meg?

Lesterx 2009.03.17. 15:33:08

Aldo: Volt egy Tipom (1.4 benzines),mert a Cromára nem volt pénzem.Amikor megvolt ezerszer elátkoztam,aztán mikor eladtam gombért,sokáig hiányzott.Az a futurisztikus ürhajókijelző....én voltam a császár...:)
A sok probléma ellenére sem tudta elvenni a kedvemet az "olaszoktól".Ellenpélda:Egy régi 735-ösnek is boldog tulaja lennék.Nem is nagyon értem itt a márkahűség miatt beindított szájkarate alapjait.Igaz,mindig jól szorakozom kávézás közben.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.03.17. 17:39:49

Látom, minden topikban összevesznek az emberek....

Igaziból nem értem az okokat. Az itt veszekedő emberek lehet, hogy akár jóban is lehetnének, ha élőben találkoznának, és úgy vitatnák meg a kérdéseket, itt viszont sokszor félreértett félmondatok okozzák szerintem a problémát. Meg a szóbeli hangsúlyok hiánya miatt a nehezen felismerhető irónia is lehet az oka.

A Viggen teljesen mindegy, hogy hány lóerő és milyenkerékmeghajtású, sokkal ritkább az utakon, mint a német prémiummárkák bármelyike. Így meg tudom érteni a gazdája büszkeségét. És meg tudom érteni a nagyteljesítményű hátsókerekes autók szerelmeseit is.
Sőt, akiket a technikai innováció érdekel, azokat is. Nekik említeném meg, hogy a moszkvicsban szabályozható a műszerfalvilágítás fényereje(!). És nem csak az enyémben, hanem már a '60-as évektől. Ja és van benne belsőlevegő keringetés. (ami akár jó is lehetne, ha nem jutna egyéb levegő máshonnan is az utastérbe, bár én a jól szigetelt fiatomban sem használom, max ha nagyon kormol valami előttem.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.17. 21:59:16

@Agr3ssor: "És az, hogy a 118d a BMW-k között olcsó, az még BMW... Egy 316i 104 lóerővel is BMW..."

Egy 316i nem BMW, hanem büntetés (nem is forgalmazzák, csak kelet-európában). Tipikusan azok a mozigépészek veszik, akik többnek szeretnének látszani annál, amik. Még egy 206os is agilisebb nála.

Aki egy 316i-t irigyel bárkitôl is, annál valami kurvára nincs rendben agyilag.

zootyo 2009.03.18. 05:49:32

@Hrzrasn: Te tényleg egy sznob vagy. Tipikus....

Agr3ssor 2009.03.18. 08:01:29

@Hrzrasn: Vagy nem igazán ért az autókhoz, erre nem gondoltál?? Vegyük a lakosságot 100%-nak... Abból 90% tudja mi az az autó... Abból 70% tudja, hogy a BMW drága, és pénzes kocsi... Abból 40% tudja körülbelülre meghatározni, hogy egy adott BMW kábé hány éves... Abból 20% van vele tisztában, mi is a 316i valójában a hátulján...
Tehát 50%-nak bőven el lehet játszani az újgazdag prémijumost, ami gyakran elő is fordul... Melleseleg csak a munkahelyemen van 2db 316i...
Mellesleg ha a kicsit 100 ló fölötti rettenethez/büntetéshez hozzá kell nyúlni, akkor egyböl átváltozik BMW-re...
Ezért hangsúlyoznám ki ismét, hogy nem a BMW-vel van bajom... A probléma eredendője valahol ott van, hogy megy az "éltszínvonalmegszállotsság" ebben a kedves országban... Mindenki többnek akar látszani ami... És ennek elsődleges megtestesítője az autó...
Különben lehet egy mozigépésznek külföldön nagyobb anyagi háttere van a BMW-jéhez, mint itt Magyarban a legtöbbnek...
A Finnországban elő ismerősöm (akik papíron 15x jobban élnek mint mi) ámulva nézte a 4-es 6-osról a forgalmat!! Bazmeg itt milyen jól élnek az emberek?!?!

w a s d 2009.03.18. 08:50:30

@Hrzrasn: Nagyon más lehet az elképzelésünk egy autóról...
Nekem pl., aki a városból évente 2x megy ki kocsival, ennyi bőven elég lenne:
"Menetteljesítmény
Légellenállás (cw) 0,26
Legnagyobb sebesség (km/h) 210
Gyorsulás 0 - 100 km/h (s) 10,8
Gyorsulás 0–1 000 m (s) 31,9
Gyorsulás 80–120 km/h (s) 11,1 / 14,8
Üzemanyagfogyasztás
EU Városban (l/100 km) 7,7
EU Városon kívül (l/100 km) 4,9
Vegyes (l/100 km) 5,9
CO2-kibocsátás (g/km) 142"

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.18. 09:32:02

@Agr3ssor:

"Ezért hangsúlyoznám ki ismét, hogy nem a BMW-vel van bajom... A probléma eredendője valahol ott van, hogy megy az "éltszínvonalmegszállotsság" ebben a kedves országban... Mindenki többnek akar látszani ami... És ennek elsődleges megtestesítője az autó..."

Nem az autó (adott esetben a BMW) hibája, hogy kis országunkban ennyi a wannabe ember. Kár ezen szerintem tovább kattogni.

@F/:

A városon kívül is van (autós)élet :-)

w a s d 2009.03.18. 10:13:07

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
Persze, van élet ott is, de mint írtam, keveset autózok országúton, ezért ha tellene egy 316i- re (most még új Daciára sem, de majd talán...), nem feltétlen lennék elkeseredve, hogy nem tudok minimum egy 325i- t venni, mert amire használom most a kocsit, arra az 1,6- os is elég lenne. Persze ha megteheti az ember, akkor inkább valami erősebb, de szerintem még a 316 is jó autó annyira (mint már írtam többször, arra biztosan, amire én most használom az autóm), hogy megérje megvenni, ha lehetőség van rá.

Agr3ssor 2009.03.18. 12:58:26

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
Te most nem tudsz olvasni, vagy egyszerűen nem értetted mit írtam oda??? Kihangsúlyoztam, hogy nem a BMW-vel van bajom... Tehát tudom, hogy nem ő tehet róla, hogy kik használják!! Ergó nem a BMW-re kattogok, hanem a sok "wannabe" userre... De megpróbálhatom mindezt egy harmadik formában is elmondani, ha ezzel segítek...

csiky944 2009.03.19. 21:15:39

@s60d5: késő válasz,de a hátsó kibillenthető ablakok motoros mozgatásúak a megane 1 kupéban
süti beállítások módosítása