Három hengertől 638 lóig

  2009. március 02. - ommm Címkék: usa europe camaro spark chevy csikos

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Munkánk szerves részét képezi az egyes márkák és márkakereskedők honlapjainak túrása. Valahogy így akadt rá Winkler a Chevrolet hazai oldalán a kis eldugott Design Centre-linkre.
Kitűnő találat volt, felettébb érdekes betekintést ad a leendő formákról, finoman előrevetíti nem csak az európai modellek megközelítőleg végleges fizikumát. A Concepts-linkre kattintva feltűnik a hasonlóság az egyes tanulmányautók között, csak nem egy közös márkaarculat cseperedik a szemünk előtt?

Érdekes gondolat, talán idővel még meghatározó játékossá is válhat a Chevy az öreg kontinensen, mindene megvan hozzá: a moduláris platformok, milliónyi motor, kezdve a Mat Spark háromhengeres walkman-motorjától a Corvette dühöngő V8-asáig, újabban már a minőség is felütötte a fejét (az Epica meglepett minket is) sőt, a WTCC-ben elég szépen szerepelt a gyári versenycsapat és ami jó: egyelőre tartják az átlagosnál jobb ár/érték arányt is.
A merész terveket elnézve talán végre sikerül megszabadulni a Daewoo rossz ómenjétől. És ha már lendületben lesznek, igazán kibulizhatnák valahogy, hogy mi is vehessünk Camarot. Amerikai áron.

Utóirat: A minap szinte sajnáltuk kollégánkat, azt hittük, megint túlhajtotta magát. De most már tudjuk, hol fusizik éjszakánként, hogy egyre növekvő (és pöpec) flottáját karbantarthassa. Lowtyo második verséért azonban érdemes visszanézni a régebbi posztba.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr39954439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vwman 2009.03.02. 10:35:05

ez csodaszép :D vajon ennek is -1es töréstesztje lenne? :D
kár hogy a népitéletes cikkhez nem lehet hozzászólni kia rio the best :D persze
megveszi az igénytelen akárki azt örül hogy új otó van alatta

Kopi3.14 2009.03.02. 11:02:15

vwman: ja, biztos: vagy csak nem felejti el, hogy a VW Poloból ugyanazt kapjadrágábban, , e vagy fél misivel, illetve, hogy azonos árért egy röhejes motort akarnak a nyakába varrni. (nem friss adatok, hanem kb két és fél évesek, amikor utoljára nézegetem őket újautóként).

Davyd · http://wordsofmusic.blog.hu/ 2009.03.02. 11:13:51

Már miért ne lehetne hozzászólni? Tessék itt keresgélni: belsoseg.blog.hu/2009/03/02/tenyleg_rasszista_a_magyar ;)

Ezek között a koncepciók között pedig ott egy Kia Soul ellenfél, Groove néven. Így képen nem sok különbség van a formájuk között. Csak keleten volt rá pénz, hogy össze is hozzák.

Mazdafan 2009.03.02. 11:29:05

Az új Gm termékek egyre jobban néznek ki. Még a végén a koreai chevy-is szép lesz és jó. Már most is praktikusak, nálunk a cégnél van spark, aveo, nem rosszak, csak unalmasak.

vwman 2009.03.02. 11:32:13

@Kopi3.14:

régebben már említettem a tescos szalámi harmad negyed annyiba kerül mint a pick szalámi,de az utóbbinál a minőség ott van
ugyanez kia kontra vw
de ha neked ilyen szegényes a pénztárcád,vegyél kiját hunydájt meg ilyeneket olyan szart veszel amilyet csak akarsz :)de ha 2évesen a felének a negyedát sem éri a dél-koreai csodád akkor majd meglepődsz :)

vwman 2009.03.02. 11:39:23

chevy szép-szép de olyan mint a peugeot-ok
szépek de ha ingyen adnák akkor sem kéne egyik sem

John Beehive 2009.03.02. 11:50:19

@vwman: persze, pont úgy van, ahogy mondod. Az persze fel sem tűnik neked, hogy semmilyen tekintetben nem egy kategória egy VW és egy KIA (mint ahogy nem egy kategória a fentebb említett 2 húsipari termék sem). Te sznob vagy, oszt' veszel unalmas, sorjás VW-t (totalcar.hu/tesztek/golf620tdi) és lenézed azt, aki annyit ad egy autóért, amennyit ér...

heliokopter 2009.03.02. 11:56:53

@vwman: öntelt fasz-e vagy?
Megjegyzem Focus-om van, de ha cserélném inkább KIA mint a vastagon túlárazott VW

jürgen baromartz 2009.03.02. 12:48:23

megint az óvodás faszság

mindenki azt vesz amit akar

bazmeg.

SsPL71 (törölt) 2009.03.02. 12:48:58

Nem is tudtam, hogy a chevy-k gyurmából készülnek :)

Lowtyo 2009.03.02. 12:49:46

@vwman: hehe
az amcsik is hogy röhögtek a kis japán gyöszökön annó, aztán vakarták a fejüket, meg már nem nevettek.
szerintem még a vw-nél sem tekintenek úgy a kia-ra, hogy "nem is érdemes vele foglalkozni", pláne most.

xxlpityu 2009.03.02. 12:51:09

Volt már Focusom is, de most a 3. Daewoomat nyúzom(Lanos,2 Leganza) és azért kialakult a véleményem az autóval, valamint a márkával szemben is. Remélem nem leszek elfogult, de tény ami tény, magyarok vagyunk a bennünk lévő irígységgel, sznobizmussal, bunkósággal együtt. Erre azt hiszem a Dacia magyarországi sikersztorija?????!!!!! a legjobb példa. " A régi is szar vót, meg ez is biztos szar lesz.....stb. stb. stb." Persze ilyen véleményeket a max 200 ezer forintos öreg fosokat használók mondanak, mert ugye ők tudják csak a frankót!!!!
Na vissza a Daewoohoz.
A rövid véleményem a márkáról:
egy igazi fröccsöntött műanyagból készült kocsi, aminek semmi szégyenkezni valója nincs az európai típusokhoz viszonyítva sem minőségben, sem megbízhatóságban, sem pedig esztétikában.
A Lanos utáni kocsik olaszországban tervezték(formailag),a népítéletben pedig azt hiszem nem kell kommentár a megbízhatóságot tekintve.
Ja!!!!!, hogy törik, mint a ROPI!!!!
Na akkor, akik ezt mondják, azok látogassanak el a you tube-ra és nézzék meg a nagy!!!!! német!!!! 90-es évek közepéig készült tepsiket, ahogy a sz@rrá mennek. Ugye ők sem az ujjukból sz@pták a biztonságot.
Egy igazi hátrányuk azért van....na jó akad több is....szeretik a hasukat
ÉS KI NEM??????!!!!!!

Chocolate shitsandwich 2009.03.02. 13:07:42

"Népautóember" te igencsak szánalmas jószág vagy! Primitív megnyílvánulásoddal nem kéne rombolnod a Vw-ket használó embertársak megítélését!

xxlpityu 2009.03.02. 13:10:56

Így kaja után még néhány mondat.
Nagy az értékvesztése?????
Aha...nagy...ez igaz.
Ezek után sok sikert kívánok a "tisztelt"
Bmw,Merci,...ódi...tulajnak, ugye könnyű eladni ezeket, persze...az
A franciák,olaszok....hű de frankók....JA!!! ANGOLOK!!!!!!...rover(már kínai...biztos vették mint a cukrot)land rover(kolonc a ford nyakán)
bentley(a vw támasztotta újra fel...tuti jó),rolls(bábáskodik a bömbi felette....remek).
De igen, az én Leganzám is eladhatatlan....tényleg az.
Így én is a népes táborba tartozom.
Legalább nem vagyunk sokan a földön ilyenek....csak kb. úgy 10 millióan
na ennyit erről

SsPL71 (törölt) 2009.03.02. 13:13:05

Ez a WTCC Ultra vagy mi fene, bejövős.

ChPh 2009.03.02. 13:27:06

Jah, dévúsevirúlz :D
Ösmerem a klub elnökét is :) Interjút vele? :D

randomuser1 2009.03.02. 13:46:46

asszem inkább a daewoo csoportnak sikerült megszabadulnia a rossz ómenű autóipartól :) a francia nevű amerikai meg lesz a GM európai másodmárkája, azoknak, akik szerint az opel túl sokat kér a logójáért...

loláb 2009.03.02. 13:59:27

@xxlpityu:

"...hogy törik, mint a ROPI!!!!..."

Nem tudom...megnéztem az elmúlt három évben bemutatott dél koreai autók EURO NCAP teszteredményét: igaz, ami igaz, a chevroleté elég szar, de a Hyndaié és a Kiáé szerintem tök vállalható, átlag 4*.

gin74tonic 2009.03.02. 17:27:32

szerintem amikor eladtak a chevrolet nevet a corvette megmaradt kulon markanak, nem chevrolet corvette, CSAK corvette.

sznuni 2009.03.02. 17:28:54

@ChPh:
Igen ismerjük egymást.
Ha interjút akartok a márkáról, akkor megtehetem, hogy adjak is egyet.
Sajnos az emberekben megvan az előitélet egy Daewoo, Kia, Hyundai iránt, hisz a kóreai autókat nem veszik emberszámba. Hisz autók :D .
De én jómagam előtte hajtottam jópár tipust (LADA, FIAT, FORD, OPEL) és az utolsó, az Opelem után, egy kellemeset csalódtam a tipusba. Nekem Kalosom van. Meg vagyok elégedve vele. Én nem fosozom a többi tipust. Minek? Nincs értelme. Pontosan igaz az, hogy mindenkinek az tetszik ami tetszik neki. Ennyi.
Nem mondom, hogy szeretni kell a Daewookat, csak azért ismerjék meg közelebbről őket és utána mondjanak véleményt róla. Ismeretlenül is csak annyit hogy mostanában és régebben is az össze Daewoo, Opel alapokra épül. A Kalos is. A külső megjelenése újnak mondható, a belseje unalmas műanyag. Ha mondhatok ilyet, akkor ezért találták fel a tuningot, hogy mindenki a saját maga ízlésére formálja az autóját. Ha kell a műanyxagot be kell bőrözni vagy szövetezni. Ennyi. A külsőre meg lehet akármit is rátenni, ráfesteni.
De tapasztalatból mondom, hogy bármit is csináljanak egy Daewoo-Chevrolettel az akkor is az előitéletes koreai fos marad.
Egyik tagunk, mert szereti az autóját, közel 1 milliót költött a Nexiájára, és megformálta külső és belső szempontjából úgy hogy neki tetszen. Az emberek, illetve "kritikusok", inkább azt nézték, hogy Daewoo Nexia, nem azt, hogy hogyan lett lefújva egy csodálatos szinnel, le van bőrözve a belseje teljesen, spoilerek körbe, nagy kerekeket tettek rá, stb.stb.. Tehát csak ennyit arról, hogy csinálhatunk mi koreai autósok akármit az autónkkal, nem fog tetszeni mindenkinek.
Ehhez hozzá kell szokni. Sajnos.

Örültem, hogy szólhattam.

Elérhetőek vagyunk az alábbi linken:
www.chevyklub.hu

Maradok tisztelettel:
sznuni
Magyar Daewoo-Chevrolet Klub elnöke

aqwre (törölt) 2009.03.02. 17:38:57

@vwman: Te egy chevyt Peugeot-hoz hasonlítasz?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.03.02. 18:12:45

"talán végre sikerül megszabadulni a Daewoo rossz ómenjétől"
Waze lehet jobban fogynának egyes dolgok dévúként.

békaapu 2009.03.02. 18:53:11

@sznuni: Sznuni, te a béke embere vagy. (...talán még nálam is jobban..) Nekem itt falun könnyebb, de te hogy bírsz életben maradni ezzel a stílussal abban a nagyvárosban?

Gomulka Béla 2009.03.02. 19:50:15

Gólem! Ott csinálják, agyagból. Éjjel aztán elindul Prága utcáin (vényolc, hrm-hmm-buggy), és félve húzza ossze magát minden Daewoo.
Ja, bocs.

zalkapone 2009.03.02. 20:15:33

Kia Ceed, Soul teljesen vállalható autó, szerintem. A Chevy Captiva sem egy rakás szar. Mondjuk ha crossover, akkor Hyundai SantaFe. Design szerintem jó, ha tartós is lesz, akkor az európai gyártók felköthetik a gatyeszt...

GGG77 2009.03.02. 21:39:44

Nem értem én ezt a hazai iszonyatos VW elfogultságot. A legendás megbízhatóság már rég a múlté, innovációban is mások előrébb járnak (sőt a PD TDI-vel még egy szép zsákutcába is sikerült beleszaladni...), presztízse meg semmivel sem nagyobb, mint egy Opelé vagy Fordé.

Kopi3.14 2009.03.02. 22:10:27

@vwman: Egy: minek fizessem ki a rengeteg extra miatti pluszt, ha úgysem akarom hozzácsapni, így a lehetősége sem érdekel, Kettő: ha egy autót nem két évig akarok használni, hanem modnjuk tízig, akor szeritned hol nem szarom le nagy ívben a két év alatti értékvesztést? mire leteszem a gépet, akkorra már rég egy árban lesz mindét vas, szóval miért is fizessek kezdetben többet egy kamu presztízsért? Igen, kamu presztízy, ami a VW esetében a ksiautóknál van, szigorúan Mo-n. Németországban pl tucatautó, nem is tekinti senki presztízsautónak. Kb minta a régi rendszerben a Trabant lett volna az.

zalkapone 2009.03.02. 22:24:32

@GGG77:

Presztizsről csak annyit, hogy az egyik külker multi az eddigi Passatokat mind Focusra, és Mondeora cserélte. És örülnek neki!

vwman 2009.03.02. 23:04:57

leganzás meg meg forgyos nagy emberek jaaaaj :D tudjátok vannak azok az autók amik újonnan is szánalmasak ilyenek a déjwuuu azaz most már aranykeresztes kamu sevroléé a presztizs fogalmát távolról sem ismerik
ja egyik ismerősömnek nagyrabecsült mondeoja van és 1200km után komplett váltócsere de nagyon tuti meg ott van igaz?

Kopi3.14 2009.03.02. 23:22:04

@GGG77: azért a Pd bizonyos tekintetben jobb volt a CR-nél. Sajna kevesebb pilot adagot tudott, ezért halt ki.

@zalkapone: presztízs? Az meg minek egy autónak? Ha nem te vagy a cég főnöke, aki midnen tárgyalásra a lehető legelitebben kell megjelenjen, akkor teljesen nyolc. Bár oda meg már akkor VW esetén Phaeton, BMW-énl minimum ötös, Mercinél E ami vállalható. Az alatt nem igazán. mondjuk a BMW-ből, Merciből is inkább a hetes, S, R ami tényleg mehet, Audiból pedig a 8-as. Hatos szinte tucatautó.

zalkapone 2009.03.02. 23:38:43

@vwman:

Na a VW-ről se beszéljünk, mikor az elektromos kézifék nem old ki, aztán targoncával kell arrébb pakolni a szaros Passatot, hogy egyáltalán a többi autós ki tudjon menni! Meg az agyonsztárolt Jetta, amiben nem férek el a 184 centimmel... Ugyanmár!

zalkapone 2009.03.02. 23:44:40

@Kopi3.14:

Itt a közvetlen környezetemben elég sok "nagyfejű" rohangál mindenféle állítólagos presztizs autóval. Sok a BMW, meg az Audi. Merci egy darab van, az is egy régebbi E. Viszont az ebéd melletti beszélgetéseknek mindig az a vége, hogy "Figyelj már Gézám! Azt az új Mondeót add már oda egy körre!". Egyszerűen kíváncsiak rá. Jól néz ki, és nagyobb, mint a saját 530d-je. 2/3-ad árért. Nem reklámozni akarom. Sőt! Igen is érdekel, hogy mi az oka a kíváncsiságnak! Mert egy Bömbiből átkéretőzni egy Fordba érdekes szitu, még nálunk is...

lótumfaktum 2009.03.02. 23:49:17

NEkem is van egy Daewoom FSO!!!

semmi köze a ferde szeműekhez szerencsére. 353000km -nél jár most kezdi enni az olajet kétcsere között 4-5dl nem panaszkodom ja a motor peugeot 1.9 szívó. a világon ebből a motorból gyártották a legtöbbet a VW meg sem közelíti darabszámban,sem!

Kopi3.14 2009.03.02. 23:56:48

@zalkapone: Háát, spec ahol mostanáig dolgoztam ot a modneo az A4-gyel egy osztályban alulról kb harmadik pozíciót elfoglaló emberek verdája volt céges autóként. Felfele jöttek a nagyobb gépek. Biztos érdekli a jónépet a modneo, de nem az a gép, amivel elmennének mondjuk cégvezetőként, vagy valami komolyabb részlegvezetőként tárgyalni. hogy magáncélra mi a nyerő, az más kérdés, ott egyéni preferenciák döntenek. Pl. nekem Fordból nem kéne a focusnál nagyobb, VW-ből is kb hasonló méretig menék el, Audiból jöhetne A4 kombi, stb.

vwman 2009.03.03. 00:09:15

@zalkapone:

nekem is szaros 9,6 millás passatom van és remekül működik az elektromos rögzítőfék,meg a DSG váltó,sőt az auto hold funkció is,és minden egyéb kötelező szervizeken kívül semmi gond nincs vele.

zalkapone 2009.03.03. 00:19:34

@Kopi3.14:

Itt eddig a felsővezetés BMW-t kapott, a középréteg Passatot. Aztán fordult egyet a világ kereke, és megjelentek a Fordok. Recesszió van, vagy mi.

zalkapone 2009.03.03. 00:23:55

@vwman:

Örülj neki, hogy a Tiéd jó. Az ismerős cégvezető úr nem volt boldog, mikor a villát aládugták a gépnek. Nem vártam ilyen jellegű hibát egy "topmanager" autótól. Fura volt. Főleg, hogy a számítógép is megmakacsolta magát, és az Assistance-os srác sem tudta a hibát kiütni a laptoppal. Így vitte a tréler. És egyáltalán nem kárörvendek ezen, mielőtt félreértenél!

diablos 2009.03.03. 06:57:20

@vwman: MÉÉG nincs!
Kár, hogy DSG helyett nem egy adag IQ-t rendeltél!
Értékvesztés egy 9.6 mil. kocsinál?Majd jelentkezz négy év múlva és ne csodálkozz, ha a felét éri!Igazán jó biznisz!
Népautó nevezetű presztízsautó???
Ecséém te el vagy tévedve!Már bocs!

vwman 2009.03.03. 07:16:58

@diablos:

te milyen autóval tengeted minden napjaidat? az autómat nem befektetésnek vásároltam,arra ott van néhány lakásom
értékvesztésről meg annyit hogy ha meg nézed a 2005ös passatok árát annyiért adják mint a 2008as vectrákat meg mondeokat,de te hűde okos vagy :D ja és a BME-s diplomám van IQ-ból nincs hiányom,veled ellentétben.

loláb 2009.03.03. 10:31:12

@Kopi3.14:

"...de nem az a gép, amivel elmennének mondjuk cégvezetőként, vagy valami komolyabb részlegvezetőként tárgyalni..."

Nálunk a vezér vett egy fekete, dízel mondeót. Érdekes módon őt nem zavarta, hogy azzal kell menni tárgyalni, pedig nem kis céget igazgat, és vehetett volna drágábban is autót. Pedig nem kicsi cég, és nem kicsit nyereséges.

Lowtyo 2009.03.03. 11:05:37

@vwman: hehe presztízs=volkswagen hehe
balkánon

vwman 2009.03.03. 11:21:43

@Lowtyo:

ezek szerint te külföldön nem merészkedsz,mondjuk értem miért,maradj a balkánon ott otthon érzed magad.

Davyd · http://wordsofmusic.blog.hu/ 2009.03.03. 13:17:03

Itt vannak a verdák:

Chevy shows off Transformers: Revenge of the Fallen

www.youtube.com/watch?v=o-De67tpJ84&feature=dir

Lowtyo 2009.03.03. 13:32:17

@vwman: nem, én belföldön merészkedek
mondjuk tény, hogy külföldön kinevettetnéd magad ezzel a vw-presztízsautó dumával.
mondjuk itthon is.

Kopi3.14 2009.03.03. 13:35:15

@loláb: nálunk- 140k embert foglalkoztató cég német központja a Mondeo bizony az alulról harmadik emberek gépe volt, A4-esekkel együtt. mondjuk ők jó fullosat tudtak venni a keretből. De feljebb már nem játszott nagyon a termék, pedig mégp lusz kedvezmény is lett volna rá. Ja, mindez itt Fordéria közvetlen szomszédságában.
@vwman: ööö, Németoban milyen presztízse van a VW-nek? Kb annyi, mint anno a Ladának volt Mo-n, tömegautó. Nagyon tömegautó.

loláb 2009.03.03. 14:45:56

"...alulról harmadik emberek gépe..."

Ez mit jelent konkrétan? Nálunk összesen van három szint: alkalmazottak, középvezetők, felsővezetők.

Kopi3.14 2009.03.03. 23:14:00

loláb, számolj ahogy írtam egy világszerte 140k embert foglalkoztató céggel. Szervezetileg vannak a sima mérnökök, a lead engineerek, a csoportvezetőik, ezek fölött még egy csoportvezető, a fölött egy mégnagyobb, és talán a cég atyaúristenéig még vagy négy-öt ember, lehet több. Namármost a Modneo megmaradt kis részesedésű terméknek-csóka választhat mit kér, a cég adja a keretet, de ha túllépi akkor még ráfizetheti a különbözetet, és az igényeinek megfelelő a gép. A Ford mivel a szomszédban települt ezért még kedvezményes is lenne, kvázi szabad akarat mentén mégsem választották csak nagyon kevesen. Nem kell nekik.

loláb 2009.03.04. 12:20:34

@Kopi3.14:

Nem ismerem az ilyen nagyvállalatokat, dogoztam ugyan multinál, de akkor még nem olyan szinten, hogy belelássak ebbe. Meg nem is érdekelt.
Csak kiváncsi voltam, mi ennél sokkal kisseb cég vagyunk. Mondjuk nem is olyan jellegű a tevékenység, ami túl nagy autóparkot feltételez, összesen 5 céges autó van. 4 ford(fiestától galaxyig), meg egy chrysler.

vwman 2009.03.04. 13:39:32

@Lowtyo:

éltem németországban néhány évet,az opel meg a ford a tömegautó vw azért jóval felettük áll.
Vehettem volna 20+ milliós autót,volt is touaregem még mikor kijött,egy évig volt nálam de magyarországon amennyi irigy barom van,meghúzták az oldalát neki tolattak meg ilyenek,kimentem sehol senki,nem láttak semmit 150ezerból csinálták meg annak idején

Kopi3.14 2009.03.04. 13:56:26

@vwman: Hát, mint a legnagyobb darabszámban eladott típus pl. a Golf az igenis tömegautó. Ahogy tömegautónak minősül a Passat is. Presztízse ugyan több, mint a Fordnak, Opelnek, de hogy presztízsautó lenne. Az, ami a nevében van. Népautó.

vwman 2009.03.04. 15:52:33

@Kopi3.14:

jaj ez a nevében van dolog annyira szánalmas,ezzel csak a tudatlan emberek jönnek,akik nincsenek tisztában a vw történetével.Az audi is a 70-es években nem volt prémium meg presztizsautó ezek a dolgok idővel alakultak ki.
a toyota is pl 70-es 80as évekbe köpködtek rá az európaiak,meg az amerikaik most meg azért elég felkapott márka,vagy essen szó a lexusról 10éve még azt se tudták európában a lexusról,hogy mi fán terem,csak az amerikaiak tudtak róla.

Lowtyo 2009.03.04. 16:09:39

@vwman: ez rendben is van, de a vw még mindig nem presztízsautó, akár hogy szépítjük. nincs bajom velük, de helyén kell tudni kezelni. próbáltak vw-ék presztízsautót csinálni, a phaeton valami olyasmi lett volna...háát. nem lett nagy siker aszem. sza a vw egyenlőre még egy jó autó, jó anyagokkal(ból), de (és ne haragudj meg érte) néhány vw tulajon kívül senki sem tekinti presztízsautónak

vwman 2009.03.04. 16:39:25

@Lowtyo:

ez a te véleményed (ami nem nagyon érdekel)
de másoké nem ez.

dansun 2009.03.04. 17:24:31

@Davyd: nem csak a verdák, 1:11-nél a kamera is látszik. :p

gin74tonic 2009.03.04. 18:28:53

" megy targyalni az igazgato es nem mindegy mivel..." ... ha jo az aruja/szolgaltatasa es jon aron teszi akkor mehet kispolszkival is..... multik... a pepsi ugynoke nem mindegy mivel megy a KFC -s "anyagbeszerzohoz"? nem ott dol el. annak kell presztizs auto targyalasra menni aki csak a produktumaval nem tudna gyozni.

vw presztizsauto? :DDD NAGYON JO KIS KOCSIK, DE PRESZTIZS??? a clk amg 55 az presztizsauto. ( khhm.. )

vwman 2009.03.04. 20:08:56

egyik ismimnek előző s mercije van és azzal annyi elektronikai gebasz van hogy iszonyat amikor voltak a nagy havazások pl akkor az ablaktörölője nem működött :D

Lowtyo 2009.03.04. 20:22:58

@gin74tonic: bárcsak így lenne, mármint bárcsak nem néznék, milyen autóval jöttél...

Hrzrasn (törölt) 2009.03.04. 22:46:19

@vwman: Megnézném, az ismerôsöd Mercije hányszor látott márkaszervizt, és hányszor sufnit.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.05. 08:16:59

@gin74tonic:

jó nagy hülyeséget mondtál
az hogy a gyári munkás stiftel vagy lóganéval megy dolgozni az tök 8
de egy vállalat vezetője vagy kicsivel magasabb pozícióban lévő embere nem engedheti meg magának hogy akármivel menjen tárgyalásra,mert hitelét veszti és komolytalanná válik a másik fél szemébe,de ha még nem jártál valamilyen komolyabb üzleti tárgyaláson hiába mesélek neked

Hrzrasn (törölt) 2009.03.05. 09:04:24

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Ez max a balkánon van így. Nyugat-Európában le se szarják, hogy Suzukival, taxival, avagy villamossal jöttél-e.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.05. 10:31:16

@Hrzrasn:

a kommentemben magyarországról beszéltem
igen itt még a látszat számít ezért is vagyunk balkán
Győzike a Q7-be tiszteletet parancsol
közben egy tudatlan büdös tetves.....
na de ez magyarország a "celebek" országa
süti beállítások módosítása