Agresszív Audi attak

  2009. február 12. - ommm Címkék: mercedes bmw lol audi lexus promo superbowl

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Ismét egy zseniális Super Bowl reklám. Rövid, velős, mosolyfakasztó. A Szállító 3 film és az Audi A6 promója. Bár nem tartozom az Audi feltétlen hívei közé, a tény, hogy a 3 literes V6-ost egy jópofa, szíjhajtású mechanikus kompresszorral (Roots) töltik fel, melengeti autóbuzi szívemet.
Jason Statham pedig, aki a filmben ugyan S8-ast hajt (ha jól emlékszem, az előző részben A8 W12 6.0 volt a típus), mindent végigpróbál.

Illetve majdnem.
A Lexus GS és a sóhaj minden pénzt megér.
Javarészt német gyártmányokkal (vérzett is a szívem: w108, E28) menekül, de ha jól megnézzük, akad ott amerikai autó is bőven. Lényegében minden konkurensnek tartott márkával leszámol az Audi (ezért is érdekes, hogy kizárólag a Lexust nem töri össze, illetve bele sem ül).
Kőkemény fricska, mesteri vágás, egy kis korrajz, akció.
Jót nevettem rajta, megosztom, tessék:

Összesen hány típust ismerünk fel a rövid klipben? És vajon mely filmek legendás üldözési jeleneteit forgatták újra?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr10936742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W140 2009.02.12. 22:32:30

@Shadowbull: "Marhasag. Nehany motoron osztozkodnak, oszt annyi volt.

Az Audinak sajat motorfejlesztese es sajat motorgyara van.

sb "

Ezt a marhaságot meg honnan vetted?

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.02.12. 22:44:14

Szerintem azért vannak régi vasak a reklámban, mert a VW-nek nem volt pénze újabbakat összetörni.:))
Mikor másról folyik a vita, akkor én a három nagy németről beszélek, de ha sorba kellene rakni, akkor: Mercedes, BMW, és Audi.
Nekem nem kellene Merci, vagyis pénzt nem költenék rá, bár a képzelt gyűjteményemben lenne egy pár. De azt el kell ismerni, hogy szegről végről nekik köszönhetjük az autót. Ilyen szempontból a Rolls is Merci koppintás. Nem mondhatnám, hogy a három közül valamelyik jobb, vagy roszabb, de a tradíció nekem pl számít. Legyen már rendes múltja egy prémium gyártónak. És a Merci ebben vitathatatlanul az élen jár.
A BMW-be az első BMWm óta szerelmes vagyok, és ez így is marad. Van valami megfoghatatlanul szimpatikus a márkában, a nyílvánvaló Sheer Driving Pleasure-n túl. Ez pedig a The Hire sorozat, a repülőgép motorok, az M3 mint legenda, és a makacs ragaszkodás a sorhathoz, és hátsókerékhez.
Az unokatesómnak Audijai vannak, és szereti is őket nagyon. Főleg a régi 100-as quattrót, mert a cimkéjén NSU-Audit ír, nem VW-Audit. Ezzel, és azzal, hogy elsőkerekes luxusautó, azt hiszem mindent elmondtam.

Shadowbull 2009.02.12. 22:44:15

@W140: "Ezt a marhaságot meg honnan vetted? "

Onnan, hogy 7 evig dolgoztam az Audinal motorfejlesztesen, ebbol 5-ot Gyorben, 1-et Neckarsulmban, 1-et Ingolstadtban.

De lehet hogy becsaptak, es nem volt ott semmifele motorfejlesztes.

sb

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.02.12. 22:46:26

Ja és:
"vajon miért vesz a lexus tulajok 98%-a ismét lexust??"

Mert úgy járnak, mint a suzukisok. Mire lejár a hitel, a kutyának sem kell, és ilyenkor nagyon jónak tünik a beszámolós ajánlat.

adeak 2009.02.12. 22:46:43

@F/: ez nem igaz. itthon a6, majd bmw 5, majd Merci E klasse. németországban ugyanez, de biztos változik majd a most kihozott új E osztály miatt.

ccorsa (törölt) 2009.02.12. 22:48:30

Sadowbull:
Csak nehogy BMW témában is elkezdjenek okoskodni :)

Shadowbull 2009.02.12. 22:55:50

@ccorsa: szerencsere ez nem egy BMWs poszt :)

sb

eko 2009.02.12. 23:01:52

@Shadowbull:
"szerencsere ez nem egy BMWs poszt :)"
Az tökmindegy! Az öket nem zavarja...
:-)

w a s d 2009.02.12. 23:04:57

@adeak: Miután valaki azt írta, hogy az a6 a legkelendőbb, más meg azt, hogy az 5ös BMW, nem maradt más, mint hogy valaki azt is írja, hogy a Merci.:D

Atesz1987 2009.02.12. 23:05:19

@Shadowbull:

Az AUDI a VW tulajdona, ettől kezdve mindent a VW fejleszt, mert onnan kaptad Te is a pénzt. ;) Az AUDI nem egy önálló márka, mint ahogy az Alfa Romeo sem. Kifejleszthet az Alfa saját motort (JTS, M-jet az új, most még az insigniába döbörgö 215 lovas 2 lityis diesel, , stb...), de azt akkor sem az Alfa, hanem a FIAT tulajdonának tekintjük, csak a sportosabb névvel könnyeb eladni a fejleszetést. Azért jövök az Alfával, mert azzal vagyok képben. Majd ha az audinak saját padlólemezei, saját fejlesztésű, esetleg maximum vásárolt licencű motorjai lesznek, meg az A4 tükrét nem ugyan abban a gyárban öntik, ahol a Passatét, akkor beszélgethetünk arról, hogy mi VW, és mi AUDI. Amég ez nem így van, addig az AUDI csak a VW preztizs márkája, aki ugyan fejleszt saját motorokat, mert különben nem lenne mit pakolni az A8-ba, de az nem AUDI, hanem VW motor. Csupán csak azért fejlesztik az "AUDI"-nál, mert azért elég hülyén nézne ki, ha az S8-as motorburkolatán VW jel lenne. ;) De ugyanez a történet igaz a toyota-lexus vonalra, csak ott nyilvánvalóbb a dolog, mert nem egy létező márkanevet vettek át/meg.

Atesz1987 2009.02.12. 23:07:24

@Atesz1987: és akkor a Porschet még bele sem kevertem a játékba.

megint 2009.02.12. 23:13:31

Shadowbull vigyázz mert itt sok a szakértő, csikyvel meg főleg, ő tudja mi a minőség, mit művelt te szerencsétlen az audi a lamboval? Végre kinéz belül valahogy, nem úgy mint a prémium fiat, azaz a ferrari. Szólj át a társaddal együtt digóékhoz , hogy vigyázzanak a márkáikra, ha van angol ismerősöd oda is, bár oda már felesleges.

megint 2009.02.12. 23:16:22

F/, nemrég volt a cikk a vezess.hu-n, hogy ez a két tipus(A4,A6) vezeti az eladásokat, de lehet, hogy itt is volt, most lett első helyezett, eddig nem volt.

eko 2009.02.12. 23:22:13

@Atesz1987:
"és akkor a Porschet még bele sem kevertem a játékba."

Pedig belekeverhetnéd, kíváncsi vagyok mi sül ki belőle...

W140 2009.02.12. 23:22:57

@Atesz1987: Hiába magyarázod neki :)

Shadowbull 2009.02.12. 23:34:21

@Atesz1987: Tudtam, hogy valaki majd elmagyarazza....

"Majd ha az audinak saját padlólemezei, saját fejlesztésű, esetleg maximum vásárolt licencű motorjai lesznek"

Bakker. Most ugatom, az Audinak sajat motorfejlesztese van. Sajat gardaval, sajat autokba, sajat eszkozokkel, sajat penzbol sajat motort fejlesztenek, amit a sajat gyaraban sajat gyartosoron a sajat emberei fognak legyartani. Ezeknek egy reszet megkapjak a konszerntarsak is, mint ahogy az Audi is hasznal nehany VW-motort, pl. a negyhengeres dizeleket, meg a W12-t.

A padlolemezen meg ne rugozzal, mert kozel sem jelent annyi kozoskodest, mint gondolod.

"meg az A4 tükrét nem ugyan abban a gyárban öntik, ahol a Passatét"

Nem mindegy neked hogy hol gyartjak? Plane ha egy beszallito csinalja?

"addig az AUDI csak a VW preztizs márkája, aki ugyan fejleszt saját motorokat, mert különben nem lenne mit pakolni az A8-ba"

Aha.

1,8T, 2,0TFSI, V6-V8-V10-V12 benzinesek es dizelek, de biztos kihagytam valamit.

"Csupán csak azért fejlesztik az "AUDI"-nál, mert azért elég hülyén nézne ki, ha az S8-as motorburkolatán VW jel lenne."

Jezusom.

Szerintem tartsd meg magadnak az elmeleteidet.

sb

Shadowbull 2009.02.12. 23:35:21

@Atesz1987: Elore felek tole, hogy mi lesz, ha megis megteszed.

Az 1987 a szuletesi eved, ugye?

sb

Rocko- 2009.02.12. 23:38:08

Shadowbull 2009.02.12. 22:44:15
csssh, ők jobban tudják. :D

Atesz1987 2009.02.12. 23:05:19
"Az AUDI a VW tulajdona"
a VW meg a Porschéé, ergo a Porsche fejleszt. megyek, veszek is boxermotoros Fabia HTP-t.
"Az AUDI nem egy önálló márka"
bruahahahahahah.
"Azért jövök az Alfával, mert azzal vagyok képben. Majd ha az audinak saját padlólemezei, saját fejlesztésű"
Type Four Chassis.
"Azért jövök az Alfával, mert azzal vagyok képben."
azaz minden Ferrari egy túlárazott, átcímkézett Fiat.
"audinak saját padlólemezei, saját fejlesztésű, esetleg maximum vásárolt licencű motorjai lesznek"
mondjuk a VW vette át az Audi motorkat.
"de az nem AUDI, hanem VW motor."
ez totálisan baromság.

Atesz1987 2009.02.12. 23:07:24
"és akkor a Porschet még bele sem kevertem a játékba."
kevered, reggel szeretnék röhögve kelni.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.02.12. 23:39:10

@Atesz1987:

Ennyi erővel akkor nyugodtan keverd bele. Igen, a Polo indexkapcsolója is Porsche termék, mert a Porsche adja (valóban?) a pénzt hozzá.

A VW-Audi párhuzamban eléggé sántít ez a magyarázat. Ha ez a Bentley-VW/Audi kapcsolatban szerepelne, legalább lenne alapja az érveknek, mert a mostani bentleykbe (példaként szerepeljen a Continental GT) műszakilag tényleg mindent a volkswagenekből és audikból szednek össze.

Ha a gondolatmenetedet továbbvisszük, a Daimler-Chrysler házasság esetén akkor a Mercedesek valójában chryslerek voltak? Ha ezt egy Mercedesesnek mondanád, valószínűleg nagyon ki lenne akadva. (Akkoriban is örülhetett a Chrysler, hogy egyáltalán szóba állt velük a német gyár.)

Továbbá szerintem nem az határozza meg a gyártás eredetét, hogy milyen motorburkolat van a motoron. Például a VW konszernben játszó W12es benzines motor az Audi fejlesztő munkájának köszönhető, és nem VW fejlesztés.

Lényeg ami lényeg, eléggé sántít az érvelésed számomra :-)

W140 2009.02.12. 23:43:13

@Shadowbull:
Hát barátom eléggé elhülyítettek téged ott az audinál...
Jó, nem az egész audi a VW-é, csak egész pontosan a 99,14%-a :-D
A VW meg ugye lassan a porsche tulajdona.
Ilyen erővel a fantának sincs semmi köze a coca-colához, az amd-nek az atihoz.
A vauxhall sem opel, ami nem nem gm igaz?
Ja igen a hónak sincs köze a vízhez, és a jég is külön típus :)))

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.02.12. 23:46:33

@W140:

A Fanta és a Coca Cola közé egyenlőségjelet teszel? A Vauxhall és az Opel közé? A Fiat és a Ferrari közé?

De legfőképp: a Porsche és a VW közé? (Általános iskolában úgy tanultam, hogy az egyenlőségjel teljes egyezést jelent, nem hasonlót, mert részben igazat.)

Neked a víz meg a hó ugyanazt jelenti?

gg46 2009.02.12. 23:49:10

Ha már többen linkeltek be reklámokat...
Nekem most ez tetszik legjobban:
videos.streetfire.net/video/M-Power_207154.htm

eko 2009.02.12. 23:52:19

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
"Neked a víz meg a hó ugyanazt jelenti? "
Nem a hó csak egy túlárazott markrting maszlaggal át itatott viz!..
:-)

W84IQ 2009.02.12. 23:56:16

Elmondanám az oktatófilm tanulságát, mert nem mindenkinek esett le:

Vegyél használt Lexust, és a tarfejű állatok nem lopják el a kocsidat, hogy fél sarokkal odébb összetörjék.

Nekem messze a L volt a legszimpatikusabb ebből a filmből. Lehet, hogy nem vagyok célcsoport, de jó ez így.

Shadowbull 2009.02.12. 23:56:24

@W140: Senki sem vitatta, hogy az Audi kinek a tulajdona.

De attol egy Audi nem valik VW-ne.

A te logikad szerint most az osszes VW-Konszern beli marka lassan kezd Porscheva valtozni.

Ugye te is erzed ez mekkora hulyeseg.

En tudom, hogy egy csomo embernek szuksege van egyszerusitesekre, mert a vilag bonyolult.

De azert nem kell elhinni, hogy a vilag is olyan egyszeru, mint ahogy el birod kepzelni.

sb

Shadowbull 2009.02.12. 23:58:18

@megszaLott: "Hát a Cayenne pl. egy átcímkézett VW. "

Aham. Es melyik VW is van "atcimkezve"?

Touareg-et ne mond, mert az nem. Kaszni teljesen mas, mas a futomu, az eroatvitel, mas a belseje, masok a motorok (az 1 VR6 kivetelevel).

Akkor?

sb

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.02.13. 00:08:11

Hát a kaszni elég hasonlónak tűnik, csak a kis c oszlop előtti ablak különbözik. Nem csodáloznék, ha pl a szélvédő és az első ajtó megegyezne. De ha nem is így van, akkor is ugyanaz a padlólemez.
És mindezt félretéve szerintem a Porsche pont a presztízskérdés miatt nem közösködik túl sokat a VW-vel.

gin74tonic 2009.02.13. 00:09:28

minden auto egy atcimkezett cimke.

kocapecas 2009.02.13. 00:25:58

shadowbull!

"rossz mesében voltál aladin"!:D

1.4tdi(a2) 1.6, 1.8t, 1.9 tdi, 2.0tdi, v6 2.5tdi, v6 3.0tdi, 3.2 benya, 6.0 w12 a közelmúltban igy hirtelen.

van saját fejlesztése is, de azért ez nem kevés közös cucc:)

megint 2009.02.13. 00:30:38

jah, és bmw motor nincs francia csodában? Merci motor nincs amerikai csodában? Toyota motor nincs lexusban? Merci váltó nincs kóreai csodában? Francia diesel nincs japánban? Ennyit az egyediségről.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.02.13. 01:20:31

@kocapecas:
Asszem az 1.8T az Audi fejlesztés. Sb azt közelről ismeri.

series_one (törölt) 2009.02.13. 01:26:19

@burger:

jaaaa.
de nem e12 eleje van, csak nagyon hasonló.
teljesen más a hűtőrács, mert az e12 motorházteteje előre nyílik, az e28é meg hátra.
de más a lámpatartó lemez is, az se azonos az e12-ével. a lámpák is csak ebben voltak ilyenek, az e12nek fényszóróba épített helyzetjelzője van, az amerikás e28ban külön van a helyzetjelző. (az indexben ugye)

series_one (törölt) 2009.02.13. 01:32:13

@gabrisanyi:

hülyén néz ki a kiskötényre tett spoiler...

Honer (törölt) 2009.02.13. 04:09:23

Azt a rohadt mennyi komment! :)) Kicsit beleolvastam, de aztán nem bírtam. Hogy lehet ezen ennyit vitatkozni? Mi van ha az Audi tényleg az mondja ezzel a reklámmal hogy ők most azok mint pl. a Merci vagy a BMW volt akkor 70es években a Merci volt a király, a 80as években a BMW, most meg az Audi! :)

csiky944 2009.02.13. 06:19:12

@Shadowbull: igazad van
én sosem érhetek olyan magasságokba mint te,csak az árnyékodban kullogok,mint egy megszégyenült bika

jax 2009.02.13. 06:30:43

A nem tudom milyen kocsi az a videoban emberkeknek:Az egy Lexus ES300 sedan 1997-ig nezet igy ki aztan jott a friss!Mas... A SuperBowl Amerikai focidonto amerikaiaknak tobbnyire...a reklamok is nekik szolnak...Tobbnyire...Az Audit az amerikaiak szarba se nezik... tobbnyire...Tizedannyit adnak el beloluk mint a ket masik Nemet tarsabol.Az amcsik imadjak a Lexust,az Infinitit es az Acurat biztos azert mert kurva jo kocsik...tobbnyire...Az Europai premium gyartok oriasi szerencseje,hogy csak a Lexusal kell versenyezniuk illetve az Infiniti meg csak most nyitogatja a szarnyait az oreg kontinensen...A merszedeszt meg a biemdabjut is kimondottan szeretik,a VW-gent is kedvelik mert nemet es olcso...tobbnyire...De a negykarikasban nem latnak annyi fantaziat,hogy a penztarcajukat is kinyissak erte,mivel annyi dolcsit kernek ertuk mint a masik kettoert is...Szoval,ez nem egy audibuzi orszag ez van.Valahogy nem akar nekik osszejoni ez van na...Es ilyen 50 masodperces szosszenettel nem is fog!Tudom hogy 2 millio dollar egy perc reklamido a donto alatt, es ezt itt mindenki tudja,de ez akkor is keves...Foleg annak fenyeben,hogy az uj Hyundai Genesis-t 2 percenkent lathattuk a 4 oras kozvetites alatt az NBC-n,ok nem sajnaltak a sok zsetont erdekes, ezzel biztos azt akartak kifejezni, hogy aki Genesist vesz nem szarrago...........

Rocko- 2009.02.13. 07:09:33

Shadowbull 2009.02.12. 23:58:18
bazmeg, ne legyél már hülye. az a polo. csak a kaszni más.

Shadowbull 2009.02.13. 07:18:40

@kocapecas: ""rossz mesében voltál aladin"!:D"

Egy ido utan en is rajottem, azert valtottam egy jobb mesere :)

"1.4tdi(a2) 1.6, 1.8t, 1.9 tdi, 2.0tdi, v6 2.5tdi, v6 3.0tdi, 3.2 benya, 6.0 w12 a közelmúltban igy hirtelen."

Hat ugye.

Az 1,4 tdi valoban VW, az 1,6-os szazlovas szornyeteg az tudtommal Audi, az 1,8T az ezerszazalekosan Audi, ahogy mar irtam a negyhengeres dizelek azok VW-k, meg a W es VR motorok is, de ez az utolso ketto nem jellemzo az Audikban.

Viszont az osszes V-benzines es dizel az Audi-fele sajat fejlesztes.

A W12-ben elbizonytalanodtam, mert most jutott eszembe, hogy amikor 2000-ben NSU-ban voltam, akkor ott reszelgette az egyik tarsasag a W12-t. De valahogy bennem az maradt meg, hogy az alapmotort a VW csinalta, csak periferiakat passzintottak az Audis sracok a sajat autojukba. De majd utanakerdezek.

sb

Shadowbull 2009.02.13. 07:25:37

@megszaLott: Urak. A "hasonlonak tunik", meg az "ugyanaz" az ket teljesen kulonbozo dolog. Ha egy alkatreszt megvaltoztatsz, attervezel, akkor gyakorlatilag letrehoztal egy teljesen ujat, ami lenyegileg nem nagyon kulonbozik attol, hogy vettel egy ures papirt, es elkezdtel skiccelgetni.

"De ha nem is így van, akkor is ugyanaz a padlólemez. ""

Es ha ugyanaz a padlolemez, akkor mi van? Ez a padlolemez dolog egy asz lett a vitakban, mindenki ezt dobja be, anelkul, hogy nemi fogalma lenne rola, pontosan mit is jelent ez muszakilag, mennyire jelent hasonlosagot es kulonbozoseget.

sb

nelek 2009.02.13. 08:36:46

@Shadowbull: számoljuk ki! A szeszcsempészek nyilván jobban tudják, de ha egy gumiabroncs térfogata mondjuk 20 liter (4*20=80L) akkor ahhoz, hogy egy tonnás kocsit felemeljunk (nem számolom bele az alkatrészek saját térfogatát és az arra ható felhajtóerőt, inkább könnyebbnek veszem a kocsit) kb. 1 köbméter levegő kell. A 10 méter mély a tó (+1 bar) több mint 20 bar nyomás kellene a kerekekbe.

kocapecas 2009.02.13. 08:41:38

shadowbull!

a w12 nem 2db vr6-os golf blokk egyben? én legalábbis igy tudom:)

Rocko- 2009.02.13. 09:00:10

Shadowbull 2009.02.13. 07:18:40
V dízel sztem is Audi fejlesztés, viszont VR az sohasem volt Audiban, ez 1000%.

Shadowbull 2009.02.13. 09:21:18

@Shadowbull: Na, utanakerdeztem, a W12 az VW-fejlesztes.

sb

Shadowbull 2009.02.13. 09:23:50

@kocapecas: Olyan nincs hogy ket blokk egyben.
Ugy nem er provokalni az embert, ha tudjak rola, mik a kedvenc temai :)

sb

Shadowbull 2009.02.13. 09:25:08

@Rocko-: "viszont VR az sohasem volt Audiban, ez 1000%. "

Ööö.

Audi TT 3.2

sb

kocapecas 2009.02.13. 10:04:20

shadowbull!
A német Volkswagen új területekre merészkedik: legújabb tanulmányautójuk egy szupersportkocsi. Az 1991-es Tokiói Autószalonon bemutatott Audi Avusra meglehetősen hasonlító sárga W12 4,4 méter hosszú, 1,9 méter széles és mindössze egy méter magas. A karosszéria különlegessége a felfelé nyíló szárnyas ajtók és a középmotor, aminek köszönhetően az autónak két csomagtartója van: egy elöl, egy pedig a motor mögött. Ez az erőforrás az autó igazi különlegessége: két 2,8 literes VR6-os egybeépítésével született a W12-es motor, innen az elnevezés. Az 5,6 literes erőforrás 420 lóerőt teljesít, 530 newtonméteres nyomatéka hatfokozatú sebességváltón keresztül jut a kerekekhez. A motor kis helyen is elfér, hiszen rövidebb a Golf négyhengeresénél és könnyebb az Audi A8 4,3 literes V8-asánál. Így a szénszál merevítésű műanyag karosszériás kétüléses W12 csak 1,2 tonnás, ezzel elképesztő menetteljesítményt produkál.

kocapecas 2009.02.13. 10:09:21

sb!

A sportautó maximális menetdinamikájának elérése érdekében, a mérnököknek új utakra kellett lépniük a W12 motor megépítésénél. Felépítése forradalmian új: a W12 motor alapelrendezésben két rendkívül keskeny, négyszelepes V6 modulból áll, amelyek 72 fokos szögben és egy közös, hétcsapágyas vezérműtengellyel V-V, vagyis W alakban vannak elrendezve. A két V6 modulban a hengerek mindössze 15 fokos szögben állnak. Ennek köszönhetően, a hagyományos V12 motorokhoz képest sokkal kompaktabb építésmódot lehetett megvalósítani.

Az utastér és a hátsó tengely között elhelyezett hajtómű nagyon nagy csavarodási szilárdságú alumínium forgattyúházzal rendelkezik, a hengerperselyek rendkívül kopásállók. A motorépítésnél következetesen alkalmaztuk a könnyűfémeket. Ennek megfelelően, sok alkatrész alumíniumból vagy magnéziumból készül.

forrás:www.volkswagen.hu/volkswagen_koeruel/innovacio/autokoncepciok/w12/technika/

Shadowbull 2009.02.13. 10:18:43

@kocapecas: Ugye nem mondod, hogy egy gyari marketinges sajtoanyagra akarsz hivatkozni?

Lattal mar W12-es blokkot? Elmondanad, hogy hogyan epitettek kettobol?

Kivancsian varom a magyarazatot.

sb

kocapecas 2009.02.13. 10:53:37

sb!

most meg mér kell kötekedni?:)

tudja a ...-om. de vw az biztos. és valamiért w12 nem v12.

nem láttam még ilyet csak v12-t(600sec,750i).

Shadowbull 2009.02.13. 11:08:46

@kocapecas: Nem kotekedeskeppen, csak en meg tudom, hogy nem lehet 2 blokkbol egyet csinalni.

Valamint lattam mar olyan embert, akinek a szomszedjanak az ismerose tervezett mar motorblokkot.

sb

W140 2009.02.13. 11:26:47

@kocapecas:
Pesze, hogy össze lehet építeni, ezt más gyár is így csinálja.
Pl, a 600 sec-ben lévő M120-as motor az két darab M114-es sorhatból lett összeépítve.( persze az is Mercedes :) )A hengerfejtől kezdve az elektronikán át mindent meghagytak rajta, gyakorlatilag két külön motor, egy főtengelyen.Még állítótagból, légtömegmérőből, gyújtásrendszerből is kettő van rajta.Ha az egyik hengersoron valami bedöglik, még simán lehet vele járni.
Ha valaki a vw saját lapján lévő leírást is hülyeségnek látja, azzal meg kár vitatkozni.

Shadowbull 2009.02.13. 11:46:26

@W140: "Ha valaki a vw saját lapján lévő leírást is hülyeségnek látja, azzal meg kár vitatkozni."

Ha valaki ilyen marketinges dumaval akar ervelni, az ne is probaljon meg vitatkozni, mert tul nagy neki a palya.

sb

V8 2009.02.13. 12:01:26

Olyan viccesek, akik mindenáron a kedvenc márkájukat védik :) Bibibí, az én álomautóm jobb a te álomautódnál, és különben is a te apukád csak Pistike apukájának átcímkézett változata...

Amúgy meg szerintetek az elektronika fele (vagy nagyobb része) nem tök ugyanaz a taiwani gyártású cucc az összesben? Továbbá alkatrészbeszállítók mondanak valamit? (A Bosch cuccok a Mercibe meg Audiba nem egymás mellett készülnek ugyanabban a gyárban?)

Rocko- 2009.02.13. 12:01:52

Shadowbull 2009.02.13. 09:25:08
ehh, csalódtam, nagyot. Audiban, nem a TT-ben.

Shadowbull 2009.02.13. 12:20:11

@Rocko-: Nem olyan rossz az a TT.

Vezettem a 220 lovasat is, meg a 3,2-es DSG-t is.

Jo kis autok.

sb

megint 2009.02.13. 12:54:11

jax, az infiniti soha nem lesz olyan népszerű Európában mint a három másik márka, főleg ilyen csodálatos motorválasztékkal, ahogy a lexus sem, hibridjével sem, itt nem nagy dolog , hogy "csak" 14 litert fogyaszt az autó

kocapecas 2009.02.13. 13:05:40

sb!

valaki január 5-én nyitott GBP futures pozicót és január 19-én zárta le.
a futures árfolyamok az alábbiak voltak:
Jan.5. jan.19.
MAR 1.3215 1.3115
JUN 1.3222 1.3132
SEPT 1.3242 1.3132
DEC 1.3252 1.3142

hány pont volt a nyeresége az alábbi pozicióknak?
long jun GBP
long jun sept GBP spread
long jun dec butterfly
long mar dec condor

én is láttam már olyat akinek a szomszédjának az ismerőse megoldja ezt csipőböl:)

én meg ehhez értek:)

W140!

nem vitatkozok én vele:)

SsPL71 (törölt) 2009.02.13. 13:36:33

Audinak nem telik csak erre a nikkelezett fócvágenes automata váltó konzolra?
Még az ányocasban is az van. :)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.02.13. 13:38:50

W140,

a saját cégünk marketingeseinek általában csak fenntartással hiszek. Alaphelyzetben még akkor is hazudnak, ha kérdeznek.
Nem hiszem, hogy a VW-nál más lenne a marketing részleg hozzállása, ebböl kifolyólag abszolút lehetséges, hogy egetverö baromságot vagy téves infot tesznek ki a weblapra.

SsPL71 (törölt) 2009.02.13. 13:47:32

@Shadowbull: Te már megint nem bírod elviselni, hogy van amihez nem értesz és nem vagy hajlandó belátni, hogy hülyeséget beszélsz?

Ott van leírva, kocapecás ide is betette, hogy mitől dupla V a W12.
És össze lehet építeni 2 blokkot, le van írva feketén-fehéren. (persze nem 2 külön gyártott blokkból, hanem eleve egybe gyártott 2 blokkot)

GabstarDeLuxe 2009.02.13. 14:04:02

@series_one:
Furcsa, ja.

Inkább a tiédet kellett volna példának felhoznom:), bár nem láttam még usa lámpával. De biztos gyóó :D

Ami még tetszik az az m5 kötény.

Ej be szeretnék egy e28as cápit :D

kocapecas 2009.02.13. 14:14:37

@SsPL71:

ja. vazz én se arra gondoltam, hogy kivesznek 2 v6-os blokkot a szekrényből és összeszigszalagozzák:D nem értem mér kell sb-nek kiforgatni az emberkék szavait.

w12!!! csak az abc-t kell ismerni hozzá.
w nem=v.

az audi meg vw oszt kész!

Shadowbull 2009.02.13. 14:18:29

@kocapecas: Majd ha elmegyek egy tozsdes topicba, nagy arccal elmagyarazni neked, hogy mit hogyan kell szamolni, kozben pedig oltari nagy baromsagokat fogok allitani, mert olvastam valami ujsagban, akkor kabe egalban leszunk.

Remelem erted.

sb

Shadowbull 2009.02.13. 14:19:40

@SsPL71: "Te már megint nem bírod elviselni, hogy van amihez nem értesz "

Keszseggel belatom, de ehhez speciel ertek.

sb

SsPL71 (törölt) 2009.02.13. 14:26:57

@bika: nem úgy tűnt.
Állítottad, sőt még lehet, most is állítod, hogy már pedig nem lehet 2 blokkot összeépíteni.

Bizonyos technológiai, körülmények között már pedig lehet.

Részemről befejeztem a flémelést.
Te, úgy is csak azt állítod amit Te gondolsz, vagy ahogyan Te tudod, de attól még lehet valami máshogyan.

Shadowbull 2009.02.13. 14:28:53

@kocapecas: "nem értem mér kell sb-nek kiforgatni az emberkék szavait. "

Nem forgatom ki. Te irtad, hogy a W12 az ketto VR6 osszeepitve.

Ez az atlagember szamara azt jelenti, hogy fogtak ket ilyen motort, es valahogyan osszecsavaroztak, osszeragasztottak, bekentek sarra, es bumm lett belole egy W12.

Arra kivantam felhivni a figyelmet, hogy ez nem igy megy.

A motorblokk teljesen uj fejlesztes kell hogy legyen, a fotengely szintugy, a vezerles, az olajozas szinten. A hengerfejek a vezerles miatt szinten ujak, esetleg nemi tomegalkatreszt at lehet venni, szelepek, szeleprugok, dugattyuk, hajtorudak, egyeb aprolek. Hutes teljesen uj, periferiak, es azok hajtasa szinten.

Szivotaktus szinten zsir uj, uj az elektronika.

Meg ami meg hirtelen nem jutott az eszembe.

Az autobeepitestol fuggo cuccok, ugymint csovezes, kabelezes satobbi szinten tok uj.

Akkor kerem szepen a sok szakertot, ugyan mondja mar meg, hogy ez alapjan a W12 miert is nem szamit zsir uj motornak?

Azert mert az alapgeometriaja reszben a VR6-on alapszik?

sb

Shadowbull 2009.02.13. 14:30:44

@SsPL71: "Te, úgy is csak azt állítod amit Te gondolsz, vagy ahogyan Te tudod, de attól még lehet valami máshogyan. "

Papa, ez ugy megy, hogy ha nem ertesz valamivel egyet, akkor ervekkel szepen megcafolod.

Az gondolom te sem gondolod komolyan, hogy az egyetlen erved az, hogy akar mashogyan is lehet.

Nem lehet, lasd fentebb.

sb

Rocko- 2009.02.13. 14:51:30

Shadowbull 2009.02.13. 12:20:11
nekem sehogy se jön össze. az összkép. :)
ha sportautó, akkor R8, v S5, de nem TT.
sehogy se tetszik.

[@Reszeg@] 2009.02.13. 15:14:54

@Shadowbull: Te télleg nem vágod a iróniját?

kocapecas 2009.02.13. 15:46:44

@Shadowbull:

én értem:)

a nagy arc azér túlzás volt.
nem nagy arccal mondtam amit mondtam.
szerintem elég baráti hangnemben diskuráltunk.
abból indultunk ki vw-e a w12 vagy audi.
a többit valóban olvastam. autóbuzi vagyok nem autószerelő.

pontosan mit melóztál az audinál?

McBlade 2009.02.13. 16:17:52

Ez egy érdekes poszt lett.

Fura, hogy egy NFL reklámtól milyen szépen végig tudtátok vezetni, hogy minden audis / BMW-s / mercis cigány és vagy bűnöző, majd tovább a W12-es blokk.

Nekem csak egy kérdésem lenne... Ha össze ragasztok / nyálazok / sárazok / cápapisizek 3 db 350-es Jawa blokkot, akkor az most egy új blokk, vagy 3 régi?

site.mynet.com/slovakyali350/mynet_resimlerim/jawa_1050_cc.jpg

Köszi, csak érdeklődök :)

eko 2009.02.13. 17:17:38

@McBlade:
Ez működik?
Milyen főtengely van benne?
Hogyan oldotta meg a gyújtást?
(nem hiszem, hogy 3 alaplappal)
Hol a váltókar?
A leömlőkön miért nem látszik, hogy már felhevült akár egyszer is?

Ezek költői kérdések voltak, de azt hiszem az elsőre tudom a választ...

Az egyetlen jó megoldás rajta az MZ első villa a tárcsafékkel.

Shadowbull 2009.02.13. 17:47:48

@Rocko-: "ha sportautó, akkor R8, v S5, de nem TT."

Probald ki. De ha nem tetszik, hat nem teszik, nem vagyunk egyformak.

sb

loláb 2009.02.13. 17:58:17

@eko:

ez nem ugyanaz, de ez is 6 hengeres jawa alapú chopper:

www.youtube.com/watch?v=VeA6LVfqFEk

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.02.13. 18:20:44

Már elnézést az érintettektől, de legalább ők elhiszik azt a baromságot amit állítanak? Mi ez, Lego, hogy van két építőkockám, azt’ ha egymásra teszem és összenyomom őket akkor máris van egy új elemem? Na ne vicceljetek már. Nem vagyok én sem egy motorépítő mérnök, de azért nah…

A hatliteres W12-es motor után én is utánakérdeztem a márkaszervizben ahova hordom, azt mondták a srácok, hogy az valóban VW fejlesztés, amit később az Audi „tökéletesített”.

-------------------------------------------
jax 2009.02.13. 06:30:43

A tudatlanság (=nem ismerik) nem „mentség” semmire, szokták volt mondani. Én elismerem, hogy az Acura meg az Infiniti is jó autók (az Inf FX nekem is nagyon tetszik), de mikor áthozták most Európába a Nissan luxusmárkáját, még azokon is kellett finomítani, hogy megfeleljen az európai igényszintnek. Az egy dolog, hogy odaát minden szart el lehet adni, csak kell a sok műanyag közé egy kis bőrt meg krómot rakni ide-oda, kell egy legalább közepesen jó automata váltó, a sültkrumplinak meg a kólának legyen hely azt’ jólvan (ez nem kifejezetten az Infiniti, Acura, Lexus hármasra vonatkozik). Én egy ilyen igénytelen és tudatlan piac szavára nem sokat adok, őszintén megmondom…

@Rocko-:

Az S5 nem sportkocsi, max nagyon jó és erős utazóautó. Annak viszont tökéletes :-)

eko 2009.02.13. 18:29:06

@loláb:
Most már még kíváncsibb vagyok!
Elsősorban most is a főtengely érdekelne, a többi nem olyan nagy falat.
Emelem kalapom az alkotó előtt!
Azért az a lábtartás figyelemreméltó.. :-)

Rocko- 2009.02.13. 19:04:04

Shadowbull 2009.02.13. 17:47:48
én színtisztán kinézetről beszélek, persze ha adódik alkalom, nem dobnám el a kulcsát ívben, de külalakra nekem nem tetszik.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.02.13. 18:20:44
"Az S5 nem sportkocsi, max nagyon jó és erős utazóautó."
amit régen úgy hívtak h GT? :)
amúgy nem tom, gondolom másabbak a beállítások mint egy szedánnál, csak sportosabb a futómű, nem egy másdobozos A4-ről beszélünk. kéne versenyeztetni, de mi az ellenfelé? 6-os kupé?

eko 2009.02.13. 19:15:38

@Rocko-:
"de mi az ellenfelé? 6-os kupé?"

3-as kupé!

Shadowbull 2009.02.13. 19:46:37

@kocapecas:

"a nagy arc azér túlzás volt."

Lehet, bar nem csak rad ertettem.

"pontosan mit melóztál az audinál?"

Portas voltam.

sb

Rocko- 2009.02.13. 20:23:36

eko 2009.02.13. 19:15:38
az biztos nem.

eko 2009.02.13. 20:39:01

@Rocko-:
Hoppá!
Miért is nem?
A3 = 1-es = A klasse
A4 = 3-as = C klasse
A5 = 3-as coupe = C coupe
A6 = 5-ös = E Klasse
6-os = CLS
A8 = 7-es = S Klasse

De ha veszed a fáradtságot, és megnézed őket a saját honlapjukon, akkor láthatod!

series_one (törölt) 2009.02.13. 20:49:42

@gabrisanyi:

ismerlek én téged?

de ha az enyém, akkor tessék:
img.index.hu/imgfrm/5/3/6/1/IMG_0005455361.jpg
az amerikai rács az később jött kompletten.
a lámpák maguk európaiak, mert ami jött, azzal (próba erejéig) francot nem lehetett látni. ami a legzavaróbb volt, az a jobb oldali látótér teljes hiánya. de most már jó.

Marven 2009.02.13. 22:08:09

@Rocko-:
Ki kell ábrándítsalak, ekonak igaza van... :D A 6-os azért nagyobb vmivel.
Viszont a CLS meg a 6-os nekem fura egy kicsit, csak mert az egyik négyajtós a másik meg coupé. Ha jól tudom a Concept CS-t szánták a CLS konkurenciájának, amivel újra akarták éleszteni a 8-as sorozatot...

Rocko- 2009.02.13. 23:55:37

eko 2009.02.13. 20:39:01
hát az A5 inkább az A6-hoz közelít, mint sem az A4-hez, illeteve a te sorodra felveztve az A4 coupé jönne, de ez nem az. :)

burger 2009.02.14. 00:42:48

@gabrisanyi: Nálam holtversenyben van az E28 és a 2002tii(vagy akármelyik másik 02). Ölni tudnék egyért!

eko 2009.02.14. 05:54:20

@Rocko-:
Miért nem?!
Nézd meg az A4, és az A5-ös adatait!
Tengelytáv, nyomtáv, stb..

eko 2009.02.14. 05:56:47

@Marven:
A concept CS-t nem a CL konkurenciája?
Méretben inkább oda tenném..

GabstarDeLuxe 2009.02.14. 09:15:14

@series_one: Eddig 2 belsőség találkozó alkalmával volt módom élvezni az 520as személy kényelmét :D.

series_one (törölt) 2009.02.14. 09:39:54

hát hallod, most nem tudlak hova tenni így hirtelen...

GabstarDeLuxe 2009.02.14. 10:23:40

@series_one: Amikor az akali tali volt akkor pl Füredről Akaliba mentem Veled(jobb1), meg pl most(a legutolsón, azis mikor volt már) móron mikor Kimentünk a megyehatárra az accident helyszínére(octavia index lelőhely) ott is ottvoltam. Hátul.

series_one (törölt) 2009.02.14. 12:15:24

ja oké.
így már megvan, csak voltak páran, nem tudok minden nikket archoz párosítani.

Marven 2009.02.14. 19:55:45

@eko:
A concept CS-el meg a CL-el megint az a baj, hogy a CS négyajtós a CL meg coupé.
De egyébként itt le van írva: www.autosvilag.com/index.php/Shanghaji-meglepetes-2.-BMW-CS-Concept.html
Meg kb. mindenhol ezt írták róla, de most hirtelen ezt találtam google-ben. Egyébként a CL akkor már inkább talán a 6-osnak lenne ellenfele, bár szerintem nagyobb nála, most nem néztem utána a méreteknek...

foolproof 2009.02.15. 10:58:35

Amugy qa klipben szereplo cockney-nak, Jason Stathamnak egy ocskabb RS6-osa van civilben. Nem is elfogult a lelkem, a` dehogy...
süti beállítások módosítása