Minden a Mercedes E osztályról

  2009. január 07. - Androczi Balázs Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Elmebetegségek a múltból
2015-05-06 17:59:08

Az ember húsz év hivatásos autóbuzulás után hajlamos azt képzelni, hogy mindent látott már, aztán előkerül

Ha vizes az út, lassíts!
2014-09-11 17:38:15

Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor

Karácsonyi Hiéna 2013: Japán kombó
2013-12-21 09:00:00

A Kisautó blog egyik cikkében a minap egy japán zsákbamacskáról írtunk – csak a doboz kibontása után

Ésszerű autót a luxus helyett
2013-10-17 07:58:31

Nyolc éve vettem magamnak autót utoljára. Ezzel valószínűleg én vagyok a sereghajtó itt a szerkesztőségben.

 

Kiszivárgott egy prospektus a Mercedes új E-osztályáról, pedig csak Genfben lesz a hivatalos bemutató. Ön mit gondol erről a formáról?

Vélemények az azonos című hírünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr15863744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rognork 2009.01.07. 16:20:08

egyre szebbeket csinálnak

martong 2009.01.07. 16:28:06

nekem az Avantgarde tetszik, LED sort meg ki kell kapni belőle

Auto-InterCont 2009.01.07. 16:28:20

A hátsó lámpát a régi Lexus LS-röl lopták vissza? A formája persze nem olyan, de nekem az ugrott be elsöre.

Nolet 2009.01.07. 16:28:31

Olyan mintha ezzel az autóval koppintanák a távol keleti nagyautókat... Szerintem a Kia, Hyundai marketingesei sorra bontják a pezsgőket mióta meglátták ezt a segget és orrot.

.Adrián. 2009.01.07. 16:31:00

Kicsit lehetne laposabb, de nagyon tetszik.

Auto-InterCont 2009.01.07. 16:31:43

Ja és a kipufogók pedig, mint az új LS-en. Nekem nem tünik túl eredetinek.

86c 2009.01.07. 16:36:00

rusnya mint a GLK

Rot 2009.01.07. 16:38:33

@Nolet: Szerintem a Kia, Hyundai marketingesei sorra bontják a pezsgőket mióta meglátták ezt a segget és orrot.

lol

Az E osztály tudatosan a legkonzervatívabb... Meg kell felelnie a fő vásárlóréteg ízlésének...

Rot 2009.01.07. 16:43:23

ja és klassz az elején a duplakoppány

Gele 2009.01.07. 16:45:12

Ez a koreai luxusautó hasonlat érdekes, de szerintem nem is igazán illik rá. A formában két igazán nagy gond van. A hátulja egyértelműen elcseszett, unalmas, semmitmondó és átlagos. De ilyesmi farokat lehet látni az új BMW-ken és Audikon is :S
Az első lökhárító lámpák alatti lekonyulása is sablonos. Sok autón föl lehet fedezni ezt a "fantasztikus" megoldást. Nem tudom mit csinálnak ilyenkor a formatervezők de eléggé seggberúgdosnám őket. Amúgy a többi elegáns és megy a márkához. Ja és a ledekkel nekem sincs bajom, modern megoldás ami simán ráfér a nívós luxusbárkákra is!

Pista.p.i. 2009.01.07. 16:48:49

Már szinte biztos vagyok benne, hogy a tc csak szondázza az ide véleményt irókat, legalábbis a véleményalkotásuk befolyásolhatóságát illetően. Szerintem nem is gondolnak ilyen gonoszságokat az új E merciről, csak provokálnak. Én pedig rendes, könnyen provokálható kommentezőhöz méltóan a tc szeme közének szegezem mercedes logós felfújhatós kardomat, és bátran eltakarom a szemem miközben kegyelmet nem ismerve arcon törlöm vele, majd nem-titkolt eufóriában fürödve azt orditom meglepett arcába, hogy "Nekem márpedig akkoris tetszik!" és igy is gondolom.

Humphrey 2009.01.07. 16:53:28

a képek alapján a részletek nem igazán harmonikusak, de inkább megvárnám hogyan fest élőben.

.Adrián. 2009.01.07. 16:58:50

Ja igen, lehet lehuzni, addig, amig bele nem ulsz.

baird 2009.01.07. 16:59:34

ez egész olyan mintha szépen visszalopnák azokata dolgokat az lexus-tól, amiket annyi éven át loptak tőlük a japók.

Gele 2009.01.07. 16:59:43

@Pista.p.i.: Már pedig nekem ez akkor is a független véleményem :) Bár értem h miről beszélsz és van enne igazság ;)

biker_kolee 2009.01.07. 17:09:47

Nekem tetszik, és természetesen ha megdobnának vele, nem dobnám vissza.

Zip Martin · http://tomibuli.blog.hu/ 2009.01.07. 17:12:59

Végre ők is rájöttek, hogy az automata autóbkban semmi értelme középre rakni az előválasztó kart! Nekem nagyon tetszik ez a megoldás. Végre nem csak a bálnáknál van ilyen, bár a 7es bömbiben visszatértek a kis "szobrocskához":)

Humphrey 2009.01.07. 17:23:03

egy valami konkrétan nem tetszik (itt sem, és a többi legújabb mercinél sem):
a hűtőmaszk 'régen' együtt nyílt a motorháztetővel, mint minden 'rendes' mercinél. (most mindegy, hogy ez jó vagy rossz, de nagyon jellegzetes design elem)

a legujabb generáció (C, és ugy tűnik ez is), viszont olyan MINTHA egy elem lenne, pedig a lökhárító része, és fix, nem nyílik fel.
ez a mintha-trend az én szememet nagyon zavarja, de lehet hogy én vagyok az egyetlen.

Brevis 2009.01.07. 17:45:46

A képek alapján azt szűrtem le,hogy a külsejével még egy ideig dolgozni kelett volna,nem biztos,hogy ez a szöglet trend nyerő lesz. A mostani E-osztály sokkal elegánsabb és kecsesebbnek tűnik. De még korai itéletet hírdetni,én azért megvárom azt a pillanatot mikor szembe jön velem, és akkor le lehet szűrni a következtetéseket a külsőről.

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.01.07. 17:48:30

A lámpák kivételével nem rossz, bár a domborításoknak értelme nincs.

sallaister 2009.01.07. 17:52:12

nekem az jött le, hogy nincs auto sebváltó bot (pöcök). olyan mint egy koreai autó, a külsejéről ítélve. de nyílván ilyen autóhoz ez dukál

Gubo77 2009.01.07. 17:54:09

Annyira nem sokkol, mint anno a körlámpás. (Konzervatív vevőkörnek dizájnolták azt is, ugye, kedves Hírszerkesztő?)
Eddig is csak egy Merci tetszett, az pedig a CLS.

Suppiluliumas 2009.01.07. 18:06:19

Egyetértek Brevis-szel, a régi kissé elegánsabb volt, főleg a hátulja. Viszont az előzőnél meg pont a kerek lámpa nem tetszett. Az új első lámpa megoldása eléggé szokatlan, nem emlékszem hasonlóra. Biztos az ultrakonzervatív vevőkör kedvéért csinálták:)

Szóval kissé szokni kell, mint a 2007-es C-osztályt is.

2009.01.07. 18:15:08

nocsak a nácik már autógyártással is próbálkoznak?

aqw (törölt) 2009.01.07. 18:21:41


Ez siralmas! Ronda mint a dög!!
Talán élőben jobb lesz. A Bmw miért csinál szebb autókat mindig?

Chalez 2009.01.07. 18:27:09

Ez a külső nagyon koreai. A ledsor ultragagyi mondjuk egy Audi megoldáshoz képest...egyébként rendben van.

Szűcslaci 2009.01.07. 18:35:30

A sok fikázó istenbizonyra írja meg, hogy hány éves és milyen autója van! Merthogy nekem lesz ilyenem, az biztos. És majd szánakozok rajtatok, hogy nektek még a jó se jó.

Ciri 2009.01.07. 18:38:39

Azért hülyeség szerintem ezen filózni, mert élőben dől el úgy is a dolog.

mechanic 2009.01.07. 18:46:27

Az a gond vele, hogy nem letisztult a forma. Pedig a célközönség konzervatív. A front kicsit buta, bár a lökhárító terpeszt, a végeredmény - főleg a szélső lámpák miatt olyan Mackómakis.
Oldalról agyon van hajlítgatva (dájnamiklájn-hegyek, minden vonal ugrál, mint valami racsing seaton). Hátul meg, ahogy írták többen is: távol-kelet.
Bezzeg a W126. Az úgy sugározta a lehengerlő erőt és eleganciát, hogy nem volt túldizájnolva.

ChPh 2009.01.07. 18:56:40

Milyen az a VDA szabvány, ami alapján mérnek? vmi kamu?

Zaba · http://mbybk.blog.hu 2009.01.07. 18:58:14

@mechanic: A W126 S klasse. Ez az állólányka-, zöldséges- és taxi- előnevekkel illetett osztály.

Azokra igenis rímel ez az osztott lámpa. Akárcsak az előző ikerlámpásra.

Auto-InterCont 2009.01.07. 18:59:25

@Szűcslaci:
Nem fikázom, mert élöben még nem láttam, de a segge nálam Lexus beütésü. Vártam már, hogy milyen lesz, de úgy érzem, hogy a tervekhez képest kissé kommersz lett. Nem az én autóm az biztos, de az elözö sem volt az.
Egyébként E91! Ebböl mindent tudhatsz körülbelülre.

gftamas 2009.01.07. 19:01:32

Az elődje volt az első olyan Merci, ami megdobogtatta a szívemet. :) Nem esett messze az alma most sem a fájától! :)

Gomulka Béla 2009.01.07. 19:02:50

Belülrõl jó, kívülrõl meg csak nézze a bugris. Ha nem tetszik neki, majd legfeljebb nem vesz. (Plagizálok itten, tiszteletteljes fõhajtás a Qualitat/Shadowbull/Akiedelweissvoltésmostmásnévenír trio felé.)
Tök mindegy, azért fogják majd venni, mert E Mecedes, és az látszik is rajta. Nem hasonlít sem a A6-ra, sem a BMW 5-re, sem a Jaguar, sem pedig a Lexus vonatkozó darabjára.
Ami pedig a koreaiakat illeti: éljen és virágozzék a népek barátsága!

aqw (törölt) 2009.01.07. 19:05:02

@Szűcslaci: 535 d-vel járok 2006-os évjáratú. Nem vagyok elfogult,de ez tényleg egy fájdalom! Gondolom AMG
csomaggal komoly lesz a fazon de kérem az 5-ösbe nem csak az " M " a szép!

Shadowbull 2009.01.07. 19:16:18

Nem rossz, E-Klassenak pont jo. Nekem nem kene, ahogy egy Merci sem.

sb

gnme 2009.01.07. 19:16:35

Szerintem még egy kicsivel több törésvonalat kellett volna tenni az orrára.

Akkor akár a cirkuszban is fel lehetne lépni az autóval.

Flankerr 2009.01.07. 19:24:08

Kövezzetek meg, de nekem az új S-sel és főleg a C-vel együtt tetszik.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.01.07. 19:31:57

Breaking News 2030:
Stuttgarti otthonában 103 évesen elhunyt Kurt Wagenlieber, az új Mercedes gépkocsik utolsó vásárlója. A Daimler-Benz AG. soron kívüli igazgatósági ülésen döntött a modellpaletta arculatának megfiatalításáról.

edudv1 2009.01.07. 19:35:54

papáknak jó lesz...de egy 35 éves középvezetőnek...nemhinném

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.07. 19:38:26

Na valahogy ez sem hozott lázba. Úgy néz ki mint egy autó. Efogadnám persze (minek nekem ekkora batár) de nem kaparnék érte.

Xero 2009.01.07. 19:52:52

Valami szörnyűek a lámpatestek. A c osztályt egyszerűen imádom külsőre: lendületes, elegáns minden amire szükség van. Ez egyszerűen rendezetlen.

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.01.07. 19:57:31

Első gondolataim a képek láttán: "Király, elöl is duplakipufogó!", aztán "De kurvára elegáns a belseje" majd "Elég fura a hátsó lámpa, de biztos meg lehet szokni."
Kéne.

GGG77 2009.01.07. 20:09:05

A belső, legalábbis formailag nekem oké. Az anyagokat majd meglátjuk, de az utóbbi évekből kiindulva a Mercinek van mit behoznia anyagválasztás terén a BMW-het, de főleg az Audihoz képest (érdekes az S ez alól kivétel, az nagyon rendben van).

Kívülről sajnos a hátsó lámpa gázosnak tűnik, elől pedig az Avantgard kivitel ledes lámpái nagyon csúnyák.

Répuszka 2009.01.07. 20:23:11

Nekem személy szerint nem tetszik. A hátulja ritka igénytelen lett, az eleje a lámpák miatt kicsit XC60-as szerintem. Egy igazi Merci nem ilyen, vagyis nem ilyennek kéne lennie...

BMW4EVER 2009.01.07. 20:24:22

hali,
nekem nagyon tetszik mint az összes mercedes.akinek nem tetszik az vegyen egy megbízhatatlan, összetákolt, olasz ipari hulladékot=ALFA,FIAT :D:D

lacivagyok 2009.01.07. 20:34:26

Az eleje a hűtőrács miatt Mercis, de a kis belső lámpák nagyon 'lexusosak'. De mondom, a hűtőrács úgyis üvölti, hogy 'Mercedes vagyok'. A hátuljáról élőben lehet majd nyilatkozni, szerintem egyébként nem olyan rossz, konzervatív rendesen.
A bézs belsős kép meg olyan, mintha valami 60-as évekbeli irodáról készült volna - bár lehet, csak a képminőség miatt - de nekem ez olyan fakóbézs szétdohányzott műbőr szocialista vállalatigazgatói irodabútort juttat az eszembe.
A kormány nekem nagyon nem jön be. Hogy sikerült ezt a formát?

aqw (törölt) 2009.01.07. 20:37:13

@BMW4EVER: 2007-es S 420 cdi,60.000 km!
Az autó használhatatlan,a tükröket nem nyitja az elektronika,a kormány új kora óta elhúz,az elektromos ülés meghalt,navi
leáll,aut.váltó 2x csere,most éppen a gömbfejeket kell cserélni mert úgy recseg-ropog az autó,hogy nem lehet vele
közlekedni! Az autó a szomszédomé és pont ma mesélte,hogy jobban ismeri lassan a csereautót mint a sajátját!!

Nekünk a családban van 2002-es punto,annyira tákolt,hogy egy pici váltó hiba volt vele 1 éve 30.000 forintért,és van benne 180.000 km! Akkor miröl beszélünk :-))

rognork 2009.01.07. 20:38:47

pont az a szép az új mercikben, hogy végre visszatérnek a szögeleteshez. az elődje meg szerintem ehhez képest nem elegáns. főleg az egyik képen szereplő bordó szín tetszik.
mondjuk a c sokkal jobban kéne.

Bullett 2009.01.07. 20:51:41

Kedves Chalez remélem, ismered a mondást, hogy az vesz Audit aki nem tudja eldönteni hogy Mercedest vagy BMW –ét vegyen. Lexus pártolóknak annyit hogy emeljenek fel egy Lexus ES 300-ast és egy Mercedes E-Classt egymás mellet, legyen az a 124-es, amit már akkor is gyártottak, amikor a Lexus mint márka nem is létezett, észreveszi a hasonlóságot a Lexus alkatrészeiről csak a csillag, hiányzik! Szó mi szó a 2008-as Ls a maga nemében páratlan darab. Szerintem, akikre gondoltak tervezés közben „mint én” azoknak az ízlésvilágát tükrözi az autó, ha nem ilyen lenne nem is, vennék meg. Ezt nem fogják megkockáztatni, túl fontos vásárló réteg már több mint húsz éve. Nekem biztos lesz egy. De ízlések és pofonok kinek Audi, kinek BMW és kinek Mercedes legyen mindenkinek, amit szeretne!

qualitaet 2009.01.07. 20:53:38

Kivül kicsit fura.
(Minden idők legundorítóbb Mercedes limuzinja, a W210 okozta sokknál, mint amikor '95-ben először megláttam, nagyobb meglepetés nem érhet.)
Ciri megint jól szól. Látni kell élőben Jó színben, jól extrázva...

A belseje viszont határozottan tetszik.
Visszatérőben az eltemetett Mercedes-feeling.
(Úgy látszik itt is végre észhez térnek, mint a BMW az F 01-gyel)
Egyszerű világos, letisztult formák,légbeömlők kezelőszervek.
Semmi latino-japán, prémium osztályba nem való egyénieskedés.
A szemmel láthatóan sokal jobbnak látszó beltéri anyagok, süppedős szőnyeg,tipikus "régimercisen" kitöltve az egész első lábteret.
Még végén levetkőzik teljesen a förtelmes és köpet Daimler-fertőzést:)
De kár, hogy a 221-esbe nem jutott korábban rendes analóg műszer. Lassan olyanra cserélek...

Gomulka Béla 2009.01.07. 21:25:28

221? Qualitat, te akkora vagy HÁTUL?

ccorsa (törölt) 2009.01.07. 21:31:21

Ocsmány.
A mostani közelébe sem ér fel.

BMW4EVER 2009.01.07. 21:46:28

308,
tudom hogy elfogultan írtam,meg tényleg nem akarok megbántani senkit.nekünk még a családban nem volt német autón kívül más autó(apám vezette be ezt a hagyományt),nekem most egy e90 320-as dízel van és annak semmi hibája.habár még csak 19 éves vagyok nincs olyan nagy tapasztalatom.de ugyanúgy lehet szar a német autó is,én csak azt akartam kihangsúlyozni,hogy olaszéknál ez sokkal gyakrabban fordul elő.

INSIDER 2009.01.07. 22:10:08

Egyetértek 86c-vel és Corsaval; rusnya, ocsmány, hányás! Azért az tényleg viccces, hogy van egy kis LS beütés a seggében. Tessék, példát venni a Mazda6-ról az Insigniáról, vagy a Lexi GS-ről, mert ez az irány a tuti zsákutca.

ChPh 2009.01.07. 22:12:42

BMW4Ever, a mostani Fiatok nagyon jók... németből is van pár hulladák, pont mercik meg bömösök... mindenből van jó és rossz is

aqw (törölt) 2009.01.07. 22:16:30

@BMW4EVER: Én meg 2006 535d-vel járok!
Csak tényként írtam,hogy az olasz azért nem is olyan rossz:-)

Merida001 2009.01.07. 22:32:35

Kiváncsi voltam, hogy az első lámpákkal mit fognak újítani(kerek már volt,fektetett tégla szerű is) erre most itt van az osztott.Szerintem a következőn az álló lámpás retro ötletet veszik majd elő..:)))Én azt tenném!:) De gondolom az alap nem dupla ködlámpás lesz? A hátulján a lámpák neccesek.A belsejében a BMW-s I-drive és a duplára osztott könyöklő koppincs egy-az egyben. Nyílván élőben azért a szokásos anyagminőség érzet meglesz.Ezekről az elsődleges homályos képekről még nem illik véleményt véglegesen mondani.Azt viszont tapasztalatból elmondhatom, hogy nagyon sok autó képen gyönyörű élőben meg sírógörcsös csalódás illetve fordítva.Tehát egy autó is lehet fotogén, vagy sem!:)Minőség és design szempontjából világviszonylatban én kijelentem, de nem hergelni szeretnék ezzel senkit - ez az én szubjektív véleményem:Merci, BMW, Audi...na ezek autók voltak és maradnak is. Merci közül a CLS tervezőjének kezet csókolnék, könnyfakasztóan gyönyörű...Szerintem!:)

aqw (törölt) 2009.01.07. 22:39:14

@Merida001: Merci,Bmw,Audi valóban kiváló autók csak dög unalmasak! A fazon ua.10 éve, csak kicsit átrajzolják pl ( A4 )de valahol ezt szeretjük bennük:-)

Fashionistas 2009.01.07. 22:56:27

Ugyan az lesz mint minden évben. Az első hetekben sokkoló aztán mindenki uhhh de király a legjobb az idei.
Így kell kérem utat mutatni ahogy a Mercedes csinálja.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.07. 23:34:53

Jó lesz ez. A belsö anyagok százszor igényesebbnek tünnek mint az E60-ban. Mihamarabb bele kellene csüccsenni.

_FoxiMaxi_ 2009.01.07. 23:41:01

Van rá 2 Forintom, hogy nem így fog kinézni az igazi E Classe.

Gombaraz 2009.01.08. 00:00:57

Csak így tovább a véleményekkel srácok, van a Mercinél magyar designer, és szerintem olvassa is a blogot!:) ez nem vicc!

Kifordított kacagány 2009.01.08. 00:16:35

akkor mégegy vélemény:
erről az autóról nekem egyedül az jutott az eszembe, hogy a chryslertől mint márkától megszabadultak ugyan, de a tervezőket valahogy ottfelejtették. valahogy, valami tévedés miatt még munkát is kaptak és rögtön elkezdték kiélni magukat, ami ezen az autón meg is látszik. a borzalom akkor jön el, ha ezek teljesen elszabadulnak és akkor majd a merciből is teherautót faragnak, mint ahogy azt a chryslerrel is tették.

alvarez 2009.01.08. 00:16:41

Az első lámpái meglepően hasonlítanak az előző generációs Kia Magentis osztott lámpáihoz....

Operator 2009.01.08. 00:19:52

@Gombaraz:
Nem tudom, a Mercedesnél mit csinál a magyar formatervező, de úgy látszik, a tc kemény kézzel bánik a magyar designerekkel. Az F&M Vulca formatervezője, Tárnok Zsolt is hogy "örülhetett" ennek a cikknek
totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.12.28.&372649

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.01.08. 00:27:49

Biztos lesz nagy anyázás, de a Mercedes nekem már régesrég nem az eleganciát testesíti meg. Sokkal inkább hivalkodást, és épp ettől lesz "bazári, kispolgári gagyivá".

ShwartzWazul 2009.01.08. 00:40:59

A W124 utántól nem vágytam Mercire. De most megint.
Számomra ez a gép (leginkább az Elegance) külsőre visszatérésnek tűnik a "mecédeszséghez".
A belső nem csak tűnik - ott van.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.01.08. 00:46:36

Bazári gagyi? Akkor a Hummer mi? Vagy a Chrysler Neon? Vagy a Ssangyongok?

tibusz 2009.01.08. 00:50:54

Minden E és egyéb osztályú mercedest fikázó személy!
Az az igazság, hogy amennyiben ezt az új modellt alázzátok, az pontosan azt jelenti hogy halovány fogalmatok nincs róla, hogy a mercedes mitől lett mercedes, pláne az E osztály. Ha annyira kecses, elegáns, habkönnyű autót szeretnétek, akkor valóan a kia és a hyundai való nektek! A mercedes a konzervatív eleganciával és időálló formatervezésével lett legenda, amihez úgytűnik most visszatér végre a cég. Attól hogy most a japánok kaszálják a világot, továbbra is meg lesz az e merci vásárlórétege. Főleg ha ez így folytatódik!

Kifordított kacagány 2009.01.08. 01:13:01

Tie 2009.01.08. 00:27:49
azért azt el kell ismerni, hogy hivalkodás mint olyan, az autót vásárlókra jellemző és nem magára az autóra.

tibusz 2009.01.08. 00:50:54
az az igazság, hogy ez az autó legalább olyan távol áll a konzervatív eleganciától, mint a kecsességtől. leginkább a harsány otrombaság felé igyekszik és bár addig még hosszú utat kell megtennie, félő, hogy idővel eléri.

Teeboy 2009.01.08. 01:16:51

Hihetetlen, hogy egy ilyen nagy múltú márka mivé degradólodik...
Ez egyszerűen ízléstelen, aránytalan, mint valami Hyundai-paródia. Csak remélni tudom, hogy élőben azért majd ezen is elvesznek a részletek, mint az S-Classe esetében és nem lesz olyan iszonyatos a látvány, mint a gyári fotókat nézegetve...
Amúgy, ha már Chris Bangle nevét ismeri a világ, elárulhatnák végre, ki a franc tervezi az utóbbi időben a Merga lámpákat, amelyek a legelcseszettebek és közben a legfeltűnőbbek a sok zavaró dizájn elem közül...

Vágási Matyi 2009.01.08. 02:37:57

kissé GS a tekintete... a bézs belső viszont kifejezetten tetszik, a fabetét is szépnek tűnik a képeken.

ha most kellene autót választanom hasonló méretben, akkor vagy a mazda 6 vagy az opel insignia lenne a befutó, pedig biztos, hogy a belső anyagok minősége jobb a merciben.
leginkább egy CLS kellene :)

Zoltec 2009.01.08. 03:01:34

hosszú hosszú évek óta az elsö Mercedes, ami tetszik. Nem akar BMW lenni, esetlenül elegáns, konzervativ, épp csak annyi újszerü részlet van rajta, hogy ne lehssen túl ódivatunak mondani. És végre nem kerek-ovális, hanem szögletes lámpák! A hátulján, elsősorban a hátsó lámpákon lett volna még mit csiszolni...

Ciri 2009.01.08. 05:49:05

@____hews:

"ha most kellene autót választanom hasonló méretben, akkor vagy a mazda 6 vagy az opel insignia lenne a befutó, pedig biztos, hogy a belső anyagok minősége jobb a merciben."

Ezt most hogy hoztad így össze? :D
Az a bizonyos "hasonló méret" (6, insignia) az a C Merci, nem az E.

Ada 2009.01.08. 07:50:46

Jövőbelátó lennék???

Én ennek az autónak a fotóit 2007 Augusztusában láttam egy Német autósujságban...

pimpike_ 2009.01.08. 08:51:35

"Szerintünk olyan, mint egy dél-koreai..."

Talán azért mert tényleg úgy néz ki ! :))))

The Good Boy 2009.01.08. 09:10:47

Ha egyszer mercire fog fájni a fogam, akkor inkább veszek egyet a mostani széria utolsó darabjaiból, mint ezt az újat. Noha a külső fotók csalókák lehetnek (élőben akár még szép is lehet), de a belső tér mindenképpen visszalépés eleganciában. Ugyanígy van nálam az új c classe belseje is. Valahogy az a szögletes újfajta belső nem jön be.

The Good Boy 2009.01.08. 09:18:03

@Ada: Ahhoz képest,hogy sok magyar autósújság, külföldi autós szaklapok "leányvállalata", időnként elég jól elsiklanak egy-egy belsős által kiszivárogtatott hiteles kép közlése fölött (Többek között a H astra és a Golf V képek is több mint egy évvel megelözték a magyar szaksajtót) A FabiaII.-ről egy szlovák autósújság közel 2(!!!) évvel korábban már leközölt fotókat (nem rajzokat!), amikor még a swift2 kinézetéről még egyáltalán nem lehetett semmit tudni (kifotoztam a képeket egy skoda fun havernak, de sajnos a képek a mobilteló halála miatt elvesztek.)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.01.08. 10:32:19

Kacagány, ezzel nem értek egyet. Egy formaterv - így egy autó formaterve is - kifejezetten lehet hivalkodó.
Persze ez egyéni vélemény, én az understatement híve vagyok. Nekem az elegáns mondjuk egy 1970-es XJ, vagy a Maserati QPIV... Letisztult, sallangmentes desing, semmi feltűnősködés, csak hűvös, nyugodt visszafogottság.

Ezen a mercin tobzódnak a túlzó desing-elemek, ilyen fény-árnyék vonal, olyan megtörés az íveken, ilyen ledcsík-lámpa a lökösben, meg olyan truváj-hűtőmaszk... ha a sokból csak egy-kettő lenne az autón, akkor még akár jó is lehetne. De így... összelapátolt bazári gagyi, amibe MINDENT látványos marhaságot bele akartak zsúfolni. Sikerült. Nem is lett elegáns.

redriot77 2009.01.08. 11:37:16

Nem olyan rossz, mint a '95-ös kereklámpás, de Mercedesnek egy kicsit csicsás.

A legszebb közepes Merci szerintem a faceliftes W124 ('93?-95). Tömbszerű, masszív, de nagyon arányos, részleteiben szépen kidolgozott, karakteres forma volt.

Auto-InterCont 2009.01.08. 12:38:56

OFF

A Buick LaCrosse-ról írnám, hogy képen jobban tetszik, mint az Insignia, amiben már ültem is.
Szerintem nagyon egyben van ez a Buick. Sajnálom, hogy az Insignia nem pont ilyen.

DemoJoe 2009.01.08. 13:10:58

Bocsika! Na vajon miért lett ilyen?

Háááát nem a jólfizető EU vagy US vevő miatt?! Lehet hogy távolkeleten többet veszenek majd belőle mint nálunk.

Jóreggelt! Már nem mi (EU, US) vagyunk a célpont hanem ottan messze....

DemoJoe 2009.01.08. 13:12:53

még valami: a most fitó ronda 7-s BMW is ezt a logikát követte és az eladások alapján be is jött nekik. Ami itt ronda távolkeleten ohhháááá.....

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.01.08. 13:27:13

Szerény véleményem szerint a képen látható E osztály külseje egyszerűen szemközt köpi a jelenlegi vásárlóréteget. Ezzel lehet vitatkozni, de szerintem a most futó E úgy jó külsőre, ahogy van, a mostani E a legELEGÁNSabb Mercedes (nekem az ún. elérhető modellek közül az S osztály is tetszik). Ezzel szemben a képeken látható gagyi, az autó hangulatától és közvetített "életérzésétől" homlokegyenest elütő, a lámpái borzalmasan oda nem illőek SZERINTEM.

A belseje viszont első osztályú, egy Mercedesnek ilyen ízlésesnek és visszafogottnak kell lennie.

Szerintem a külsőn is egyfajta konzervatív szemlélet szerint kellett volna csak változtatni, ha már változtatnak valamit. A jelenlegi 30-50 közötti vásárlórétegből szerintem sokan a BMW-hez és az Audihoz fognak távozni, mert nem egy ilyen formát várnak egy Mercedestől.

Persze mindez változhat egy élő találkozás alkalmával, azonban így képek alapján nekem határozottan nem tetszik.

Szép napot!

Kifordított kacagány 2009.01.08. 15:18:39

pimpike_ 2009.01.08. 08:51:35
igazából még nem tudjuk, hol akarják eladni, tehát még lehet, hogy a célzott rétegnek tetszeni is fog:)

Tie 2009.01.08. 10:32:19
jó, ez mind igaz, de mindezt mégiscsak az határozza meg, hogy ki száll ki belőle és ki veszi meg a szalonban. igaz ez kismértékben az egyénnél(hiszen másképp néz ki bármilyen autó egy úriember és másképp egy bazári majom mellett) és nagymértékben igaz ez a vásárlóréteg igényformáló viselkedése esetében is, ami mellesleg nagyon úgy néz ki, hogy erőteljesen rányomta a bélyegét erre a típusra. azt nem tartom valószínűnek, hogy pillanatnyi elmezavar szüleménye az egész, mert elég sok embernek kellett jóváhagyni a terveket, mire autó lett belőle.
abban maximálisan egyetértünk, hogy ez itt minden, csak nem elegáns.

Auto-InterCont 2009.01.08. 12:38:56
az Insignia élőben is kicsit aránytalanul "magasnak" érződik a tepsi méretű lemezeivel és kicsi ablakaival? szerintem 10cm-el szélesebb üvegfelülettel gyönyörű lenne így a képek alapján.
a Buick meg tényleg szép

x 2009.01.08. 18:55:38

bazári - hol az egykori elegancia ? cifra nyomorúság - amúgy meg ha maradtak a régi motorok akkor műszakilag meg egy siralomház lesz ez is mint az előző széria .

Szűcslaci 2009.01.08. 22:10:23

Egy Lexus pont annyira szép és elegáns, amilyen mértékben hasonlít egy Mercedesre. Érdekes, hogy egyesek a Mercit vádolják pl. a Lexus koppintásával. Haha. A Hyundai is megpróbál Mercedes szerű vonalakat megjeleníteni a felső kategóriás autóiban - óh és még sokan mások is. Nem csak a Kínaiak. Sok autógyár áhítozik arra a vásárlóközönségre, akiket a Mercedes tart a bűvkörében. Ismerjük az olyan legendákat, mint amit pl. valaki itt írt sokkal feljebb, hogy a szomszéd Mercije bezzeg milyen szar... vagy átkúrták ( használtan vette és nemhogy hatvanezer, de akár háromszázezer is van benne, stb)Érdekes, az emnyéimnek semmi baja ( na jó, ez nem igaz, a C-s 100000 után kapott egy váltóelektronikát, az E-s 88000-nél jár, NULLA problémával. ( Mindkettő dízel és automata) Van barátomnak S 400 CDI - azzal több baj volt ( Ő is használtan vette - igaz, 12000 km-rel Németországból), abban szart be a váltóelektronika és cserélni kellet az első gátlókat (Airmatic I. széria) Aki utazott már viszonylag új BMW-ben vagy Audiban, az tudja, hogy a Mercedes milyen lehet. Én nem fikázom a többit, vehetnék akár Audit vagy BMWt, akár renault-ot is is, de: Nekem olyan autó kell, amiben ha bézs a kárpit, akkor a szőnyeg is legyen bézs, meg a kormánykerék, a műszerfal, de még a csomagtér utolsó műanyagdarabkája is. Na, melyik ez az autó?

aqw (törölt) 2009.01.09. 01:12:16

@Szűcslaci:

Elöször olvasd el amit írnak és utána
írjál hülyeségeket!! Nem a mercit degradáltam hanem az S 420 cdi-t ami a szomszédomé ( aki egyben a legjobb barátom) az autót a Hovány-nál vette 0 km-rel és azóta non-stop szervízben van mert egy hulladék! 60.000 km és romokban van az autó! Ez nem " mese " hanem tény!!
Költsél sokat Mercire,és tanulj meg szöveget értelmezni! Amúgy 2 éves 535 d-vel járok,pedig vehettem volna " Csillagot ". Üdv

Kifordított kacagány 2009.01.09. 01:17:58

Szűcslaci 2009.01.08. 22:10:23
azért az lejön, hogy az elektronikával hadilábon áll a típus. a főnököm cls-e is küzdött már elektronikai gondokkal, és az előző mercijével is voltak ilyen jellegű bajok.

qualitaet 2009.01.09. 02:42:34

"hanem az S 420 cdi-t ami a szomszédomé ( aki egyben a legjobb barátom) az autót a Hovány-nál vette 0 km-rel és azóta non-stop szervízben van mert egy hulladék! 60.000 km és romokban van az autó! Ez nem " mese " hanem tény!!"

Én minden további nélkül elhiszem.:)

" Amúgy 2 éves 535 d-vel járok,"

Én is pont azzal jártam és idejében eladtam mielőtt ugyanarra a sorra jutna mint a fent említett S420CDI és minden más, 3 literes vagy a fölötti diesel 100-150'km környékén.

"Qualitat, te akkora vagy HÁTUL?"

Annyira nem Béci,viszont az első 500-asok ára nagyon szépen megy lefelé, no meg felettébb szimpatikus.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.01.09. 10:57:37

Szűcslaci 2009.01.08. 22:10:23

"Nekem olyan autó kell, amiben ha bézs a kárpit, akkor a szőnyeg is legyen bézs, meg a kormánykerék, a műszerfal, de még a csomagtér utolsó műanyagdarabkája is. Na, melyik ez az autó?"

Az A8 (ez biztos) meg a 7es is ilyen, ha úgy kéred. Nagyot akartál most mondani...

kocapecas 2009.01.09. 21:01:30

csá! ha ilyen lesz, bár nem hiszem akkor visszalépés a 211-hez képest. én karácsony előtt adtam el a 211-esem, 3,5 évig használtam 215 ezer volt benne és nem volt különösebb baja. aki pedig azt a marhaságot írta hogy a merciben szarabb anyagok vannak mint a bmw-ben... lófaszt. 211-ben sokkal jobbak voltak az anyagok mint az e60-ban vagy az a6-ban. elég az ajtó műanyagjait tapogatni mingyá rájössz mekkora faszságot mondtál!

HB. 2009.01.10. 08:12:23

@Nolet: Teljes mertekben igazad van.
Szerintem a regi hatso lampa sokkal szebb volt.
süti beállítások módosítása