Heti merítés

  2008. november 30. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A beszédes autó

Szerintem első autónak tökéletes, még sosem hagyott cserben az út szélén, egyszer kellett csak hazavontatni, mert az olajszűrő eldugult, és a kocsi mondta, hogy nincs olajnyomás, a motort azonnal állítsam le.

 

A vaddisznó

Létra építve a hátsóajtóra, a jobb megközelíthetőség végett, merevített hátsó galytörőrács, kombinálva vonóhoroggal, (most vizsgázott le), előre korábban (kb: 8 hónapja feltettük a csörlőt) most, vizsga előtt (mivel nagyon előrenyúlt) közelebb tettük a motorhoz. A csörlő igénye miatt kapott még egy újabb 160Ah akut.

Eheti szervízdíjasunk

Most jön a kedvencem kontroll lámpák: úgy éreztem magam mint a búcsúban, irány a szakszerviz, ahol 2 óra után közölték velem hogy nem tudnak kommunikálni a CPU-val mert nincs hozzá műszerük.

Hűséges és kitartó öreglány

Ő vezette eleinte, de bebizonyosodott, hogy az öreg nem igazán az utakra termett. Így jó apám vette át a kék szépségünk kormányát. Azután 20 évig ki se szállt belőle. Ez alatt a 20 év alatt 3x (IGEN háromszor) lopták el és MINDHÁROMSZOR megkerült, mert mindig a tolvajok alatt rohadt le.

A szóban forgó Gépkocsitípus,az egyik LEGKEVESEBB ALKATRÉSSZÁMBÓL épül fel

Egy mai modern futómű,sokkal bonyolultabb, éppen ezért több alkatrészből,ráadásul drágább alkatrészből épül fel! A sok drágább,sokkal drágább,mint a kevés de olcsó!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr63795794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.30. 10:36:05

Csikósnak megint igaza van!!

"Még a Volga is megszűnt. Úristen, mi lesz velünk?
Például talán nem dobáljuk ki autóinkat tízévente, és esetleg az autógyárak is átállnak a tizenöt évig viszonylag megbízhatóan, nagyjából fődarabcsere nélkül működő kocsik előállítására. Mert ezt az utóbbi évek felpörgetett termelésében lényegében elfelejtették. "

A cultos cikkhez is hozzáfűznék annyit, hogy vesz az ember 40 ezerért egy fossárohadt golfot, még egy kicsit leveri rajta a festéket, felcsavarozza ferdén a rendszámot, félbevágja a rugókat, ezzel a nagyja tuning meg is van.
Túr hozzá duenen 4 15-ös felnit 30-40.000-ért, és tádááám, kész a rat járgány.
Máris megvan az alapjuk a többszázezres spoilerekkel rohangálók leszólására. Szerintük.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.11.30. 11:13:05

L400-on az az első dögrács mondjuk nem ér egy fruttit se, amikor kéne - pl. két fának nekitámasztani annál fogva az autót, és úgy csörlőzni 4-5 tonnát -, ahogy a hátsó se nagyon, azzal ugyan ki nem tolat a helyiről egy húsz centis törzsű fát, az csak összegörbül, és jól összetöri mögötte a bódét... az a fellépő-küszöb is csak rontja a hasmagasságot, inkább magát a gyári küszöböt kell megerősíteni, vastagabb lemezből lehajtatni... a többi átépítés rendbe' van, egyébként szép munka.

Nyegleo 2008.11.30. 11:21:37

Tie: Valahogy sejtettem, hogy a csörlő meg a dögrács idevonz ;)

Halálos_fogkefe 2008.11.30. 11:27:33

valahogy mindig is különös vágyat éreztem arra hogy egy beszélő autót birtokolhassak. hát ha még németül tolja :D de hogy mondja... be nem áll a szája

Krisi 2008.11.30. 12:04:58

Ez a NájtRájder autó nagyon teccik, ahogy Hans tolja németül :)

Speedman 2008.11.30. 12:33:37

Azért a Volvos ítélet nem semmi.
Azt írja:
"Most jön a kedvencem kontroll lámpák: úgyéreztem magam mint a bucsuban, irány a szakszervíz, ahol 2 óra után közölték velem hogy nem tudnak komunikálni a CPU-val mert nincs hozzá műszerük, Volvoszervízben????? akkor hol van kérdem én?, irány az autovillamosság ahol elárultak nekem egy titkot, azota nincs égő a kontrollámpáknál."

Kíváncsi lennék arra a nagy titokra, amiután úgy döntött kiveszi az összes égőt a kontrollámpákból(ha a magyar helyesírási szabályok szerint értelmezem).
El tudom képzelni, amikor rákérdez az asszony.
Höhö! Szeressük a meglepetést!

ommm 2008.11.30. 13:12:32

Ejj...az az intarziás kormány! Megkönnyeztem nagyapám 1600-asát.
De csoda járgány is volt akkoriban.

A 11-esé pedig olyan mint az én 15 GTL-emben volt anno :))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.11.30. 20:13:30

Valaki tud mondani olyan kisteherautót ami kb Transporter kategória de nem több 2,5 tonnánál .Nem szeretnék 80 at menni a pályán.

Dr. Loph Kovich 2008.11.30. 21:12:56

'Estét az Uraknak!

Nem ez a Yaris volt a múltkor itt bemutatva: www.hasznaltauto.hu/2571144_toyota_yaris_2007 ?

Leegor 2008.12.01. 00:20:22

Gyurma

Mercedes Vito 109 CDI rövid tengelytáv
most így hirtelen fejből, de biztos van még..

Nyegleo 2008.12.01. 07:43:22

Leegor: az nem olyan 2,7 t körül van? Amúgy úgy tűnik sajna mindegyik 2,6-2,7 közötti így T5 méretben.

Leegor 2008.12.01. 09:34:34

Nem, az akciós alapmodell le van korlátozva 2,5 tonnára. Hosszabb tengelytávnál vagy erősebb motornál már 2,74.

Agr3ssor 2008.12.01. 09:51:57

R11: Pont ezt imádom ezekben a 80-as évekbeli, 90-es évek elejéről származó autókban... Próbálták megalkotni a futurisztikust, ami mai szemmel, egy sárga-zöld-piros fényben tündöklő karácsonyfa a műszerfalon... Egyszerűen imádom az ilyet... Ilyen hobbiautóm lesz, az 100%... A régi ALfák, és pl. a Fiat Tempra műszerfala is bejön... Különben nagyon hasznos műszerek is vannak ezekben az öreg Renault-okban... Én például az analóg olajnyomásmérőt csípem az enyémben... Meg hogy gyújtáson megmutatja, hol az olajszint... És pontosan... Engem is meglepett.

Volvo: Kevés oljjal, behányt hirdotőkékkel is hazavitt? Az szép... Látszik, hogy a tulaj minddent megtett az autójának tönkretételéért... Különben annak ellenére, hogy tisztában van vele, hogy olasz elektronika van az autójában, még a kontrol-lámpákat is kicsapatja... És az a kocsi nem a bontóban végzi... Ez még el lesz adva, és valaki meg fogja venni... 97-es... Nem is öreg autó annyira... Szégyen és gyalázat...

Jetta: Jó lenne, ha a többség úgy gondolkozna, mint ez az ítélkező... Bár a másnap el mernék vele menni akárhova, ezért kicsit erős volt... Hány olyan hiba van, aminek semmi előjele sincs, és egyik pillanatról a másikra megáll tőle az autó...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 10:06:05

Milyen vicces is az, hogy a szutyok franciák mitadisten pont 1.6VTi-nek nevezték el a motorjukat.. :)
Valami rémlik, hogy volt már valami hasonló.

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 10:59:17

Kedves Jettás!

Mit gondol, 20év múlva az én gépjárművemhez, mennyibe fognak kerülni a futóműalkatrészek és mennyire lesz egyszerű egy 20év múlva készülő autó futóművénél?
Mellesleg, ha ennyire ért a típushoz, nem értem miért nem vette észre, azt az "apró" illesztési hézagot ami a jobb hátsó sárvédő és a csomagtér ajtó között tátong.
Talán megmagyarázta volna a csomagtér ajtó újrafestését is.
Valamint, kérem, ne általánosítson a szervízintervallumok betartásának ügyében.
És igen cseréltem váltóolajat, 15ezer km-nél.

Üdvözlettel,
SsPL71

megint 2008.12.01. 12:31:30

AnyádnakPalánkot, fogalmad sincs a clean meg a rat irányzatról, kívül rohadt, igen, de kitűnő műszaki állapotba hozzák, nem divat ott rugókat vagdosni, ahogy olvastad eibach cuccok is vannak szép számmal, az pedig nem a spórolásról szól, ahogy egy ilyen autó építése sem, olvass egy pár depo magazint akkor rájössz, hogy mennyibe van egy ilyen autó ha normálisan csinálják meg, és igen, legalább nem egy spoilerrezett , fehér lámpás giccsparádé, ami most szökött a halálos iramban című filmből

The Good Boy 2008.12.01. 12:36:08

Jaj, de jó volt újra látni Electric R11-est:)
Régen volt nekem is egy (vagyis a feleségem használta, nekem más volt). Kaszni teljesen rozsdamentes volt (szoktam néha a közeli megyeszékhelyen látni, most sincs rajta kivül semmi rozsda), gyári fénnyel, csak a motortéren belül a bal első sárvédő motor felöli belső oldalán volt egy tenyérnyi átrozsdásodás - hogy hogy került az oda, és csak oda, arról tippem sincs.
Nekünk a km/h szarakodott néha, vagyis gyakorlatilag néha mutatott sebességet (pedig miatta mindent kicseréltem, váltót, bovdent, a müszerfal bal oldalán található kapcsolópanelt -ezen van egyébként a manuális(!!!) km számláló, de eredmény nem lett, pedig egy digites guru is eltöltött vele egy kevés időt).
Beszélni tudott volna a mienk is, de hiába kapcsoltam ON állásba a gépi szájat, már az is néma volt. Az enyémben volt tempomat is és magasság, vagy inkább ülőlap dölésszög állitás is, meg a fed. computer. Mindez 1983-ból, ha jól emlékszem. Ez volt emlékeim szerint az egyetlen szó szerint teljesen (mechanikai)hiba nélkül, üzemelő franciám. Meg az R5 GT Turbo, miután a motortérben minden profi módon be lett lőve, fel lett újitva. De az más tészta:))
Öröm volt hallani újra, egy ilyen ritka R11-ről.

The Good Boy 2008.12.01. 12:49:23

Agr3ssor 2008.12.01. 09:51:57
"Én például az analóg olajnyomásmérőt csípem az enyémben... Meg hogy gyújtáson megmutatja, hol az olajszint... És pontosan... Engem is meglepett."

Engem is meglepett annó az asszony új c3-ában a digit olajjelző, ami eleinte ötből négy inditáskor max. olajszintet jelzett -ami a valós volt-, viszont a maradék egy alkalommal azt jelezte, hogy nincs olajszint (minden pálcika üres volt). Aztán féléves kora környékén megfordult az arány, akkor már ötből négyszer üreset jelzett. Szerencsére az egyéves szülinapját már nem az én garázsomban, hanem beszámitást követően egy kereskedés udvarán ünnepelte. Tényleg ez annyira jelentéktelen hiba volt a többihez képest, hogy a népitéletébe bele sem irtam, mert elsiklottam felette a többi hiba leirása közben. Azóta soha többet francia...

Rocko- 2008.12.01. 13:17:10

AnyádnakPalánkot 2008.11.30. 10:36:05
"A cultos cikkhez is hozzáfűznék annyit, hogy"
hogy sztem egész évben menôk. elkezdi cleanben a témát, tél végére meg ratben nyomja. :D

Agr3ssor 2008.12.01. 13:36:11

The Good Boy 2008.12.01. 12:49:23

Nekem eddig 4x csinálta azt másfél év alatt, hogy kevés olajat mutatott... Ekkor kulcs vissza, újra gyújtás, és magához is tért...
Az olajnyomásmérőm meg néha kifekszik pihenni egy kicst... A gombáját kellene cserélni, de mivel 2pólusú, nincs utángyártásban... 20ezer lenne a gyári... Annyit nekem nem ér... Ha valami gáz van, akkor úgy is szól a sima szenzor...
Az én verdám lassan kezd alakulni... Eddig szoptam nagyokat, hogy francia autóm van... Lassan tudom élvezni az előnyeit is... (kényelem, jó motor,)

w a s d 2008.12.01. 14:59:24

@ AnyádnakPalánkot 2008.12.01. 10:06:05
"Milyen vicces is az, hogy a szutyok franciák mitadisten pont 1.6VTi-nek nevezték el a motorjukat.. :)"

Hondáék meg B16A- nak meg B- nek hívták a motorjaikat, pedig a Volvo- nak már voltak ilyen jelű motorjai a 20. század közepe táján.:D

(A VTI nem a felszereltség a Hondánál?)

ipari_fostalicska 2008.12.01. 15:12:14

most már elég sokszor olvastam, hogy zavarjon: nincs olyan, hogy 1,1 Suzuki. Ha már minden áron így akarja valaki leírni, akkor inkább 1.0
Trabantból volt 1,1 (fe ha jól emlékszem, az 1043 v. 1049 köbcenti volt.

Agr3ssor 2008.12.01. 15:13:46

Gondolom ezt most poéból írtad igaz??
Az egyszer biztos, hogy nem az állítható üléstől lesz 160 ló a szaros 1.6-os... Az 1.8-as meg 170-210... :)

invad3r 2008.12.01. 17:04:19

Abban a Renultban elég lenne 5 perc a teljes idegösszeomláshoz :D Tisztára mint a metrón, csak németül :)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.01. 17:15:02

Ok, ok, de érdekes, hogy pont ez jutott eszükbe, amikor el kellett nevezni.
De, felszereltség.

Az biztos, hogy az a sok szétesőfélben lévő régi rozsdás fos nem úgy néz ki, mint ami most jött a 2F2F-ból. (Ből..)
Nálam az se emel ezeknek a presztizsén, hogy adott esetben van egy jóóól felhúzott füstölős dízel benne.

qualitaet 2008.12.01. 17:22:03

"Ez is okozza részben azt az érzést amit a Lada tud nyújtani és ami ha valakit nem kapott el"

Több mint 26 éve egy sötétkék '78-as 1600-os volt a bátyám első autója. Sosem felejtem el az esti állat rallizásokat jánoshegyi szerpentinen...:)))))
Arról nem beszélve,hogy azon tanultam 13 évesen vezetni.Jobbam irigyeltem Tőle, mint Fatertól az akkori BMW-jét.
Az öreg Kozma átal gyártott szélesített felnikkel, 185-ös Michelin gumikkal,valami übergagyi sportkormányával, Finlandia tetővel,Raydiot ködlámpákkal, proli pótféklámpákkal, mégprolibb(:)DDDD) kétrészes hátsó rollójával,és egy csövű Koppány-dobjával, százszor férfiasabb , és
sokkal komlyabb kiállású és hangú verda volt akkor, mint bármilyen korabeli kiskategóriás ,cellofánból készült nyugati autó.
Jelenségnek is rajabb volt, én kristálytisztán emlékszem, mondhat bárki bármit.:)DDDDDDDDDDDDDDDDD
"

..."sose fogja megérteni,
hogy miért költök (kültünk a többi Ladással ;) ) ilyen vén "csotrogányokra".

Én megértem. Az viszont sehogy nem fér a fejembe,hogy egy ilyen becsben tartott verdának miért van "sima" 1500-ös rácsa, holott ez egy 1500 S.
Megérdemelné az orig. állapotot...

qualitaet 2008.12.01. 17:38:06

"Ejj...az az intarziás kormány!"

Mifelénk ez csak "Ocsmány szovjet matyó-minta" néven futott.Amiből ugyebár jutott az ajtókárpitra is:)

Na meg a gyomorfordító szovejtbűz amivel a "FRÜHLING" Wunder Baumok bokrai folytattak elkeseredett küzdelmet inkább kevesebb mint több sikerrel.

qualitaet 2008.12.01. 17:43:47

"a "FRÜHLING" Wunder Baumok"
...a másik, "franica" oldalon "Arbre Magique" felirattal. Ohh, Eighties!

ommm 2008.12.01. 17:58:08

qualitaet 2008.12.01. 17:38:06

Kinek hogyan maradt meg.
Amire én emlékszem, hogy az öreg keveset járt vele, szerelni sosem láttam, szerette nagyon, benzin gombokért, télen fürdőnadrágban lehetett tespedni benne és ment is a korabeli felhozatalhoz képest rendesen.
A szag hozzátartozott, nem zavart.
Teszem hozzá, kb. 10 éves lehettem akkor.

qualitaet 2008.12.01. 18:30:31

"A szag hozzátartozott, nem zavart."

No akkoriban, 13-14 éves fejjel(másfél évig szúrta vele) engem sem.
Olyannyira nem, hogy eleinte szabályszerűen pitiztem, hogy egyáltalán magukkal vigyenek autózni, vagy csak hogy lemoshassam a kertben.
Meg voltam halva érte :))))))

Ottopappa 2008.12.01. 21:04:25

Kifordult belek!

Suzuki Alto 1.1... 3 éve még volt kb... Rémlik?

ntsaba 2008.12.01. 23:57:27

Én 60.000km-enként cserélek olajat...
Amúgy meg 20 éve nem volt long-life olaj, de mind1.

ipari_fostalicska 2008.12.02. 07:44:18

Ottopappa

Igazad van!!!! Ha valóban arra gondolt a szerző, akkor mea culpa. Mindenesetre a tényen nem változtat, mert elég sokan Swift 1,1-et írnak. És ha valaki Suzukit ír, akkor a legritkább esetben gondol az Alto-ra.
Mégegyszer: igazad van egyébként :-)

KicsiSáti · http://kskozlony.blog.hu 2008.12.02. 09:49:40

off, de nagyon:

"A futott km az valós,de ha zavaróan sok,visszarántom 160 és 220 ezer közé,vagy ahova jólesik."

www.hasznaltauto.hu/2415825_bmw_523ia_1996

ó, magyarország!

ommm 2008.12.02. 10:07:39

Kicsi.Sati · kskozlony.blog.hu 2008.12.02. 09:49:40

De legalább őszinte :))

Tommeeca · http://napimerites.blog.hu 2008.12.02. 16:31:33

inkább megvenném azt, ennyi km-rel, mint egy vele egykorú 100ekm-t futott 'megkímélt' társát
süti beállítások módosítása