Álomautók Londonból

  2008. november 06. - Androczi Balázs

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Elmebetegségek a múltból
2015-05-06 17:59:08

Az ember húsz év hivatásos autóbuzulás után hajlamos azt képzelni, hogy mindent látott már, aztán előkerül

Ha vizes az út, lassíts!
2014-09-11 17:38:15

Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor

Karácsonyi Hiéna 2013: Japán kombó
2013-12-21 09:00:00

A Kisautó blog egyik cikkében a minap egy japán zsákbamacskáról írtunk – csak a doboz kibontása után

Ésszerű autót a luxus helyett
2013-10-17 07:58:31

Nyolc éve vettem magamnak autót utoljára. Ezzel valószínűleg én vagyok a sereghajtó itt a szerkesztőségben.


Egy olvasónk lepett meg minket az idei, londoni MPH Show-n készített fotóival.

gaborkarakas: 2008-11-01 at 11-28-47

A rendezvény nem a hagyományos értelemben vett autószalon - nem az újdonságok bemutatása az elsődleges célja - inkább afféle autós cirkusz. Ritka, vagy más okból különleges autókat próbálnak összeszedni a rendezők évről évre, és hangos showműsort kerítenek köréjük olyan neves közreműködők segtségével, mint a Top Gear híres-hírhedt műsorvezetője, Jeremy Clarkson.

gaborkarakas: 2008-11-01 at 11-40-38

Az idén sem szűkölködött a kiállítás látványosságokban: az 50-es évek öreg Bentley kupéitól és sirályszárnyas Mercedeseitől a Ferrari F40-eshez és a Jaguar XJ220-ashoz hasonló modern klasszikusokon át a vadiúj Koenigseggig, Bugatti Veyronig és Dodge Challengerig számos olyan típust sorakoztattak fel itt egy helyen, amelyeket itthon aligha lesz esélyünk közelebbről megcsodálni, még külön-külön sem, nem hogy így együtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr44751491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csufár 2008.11.06. 10:49:21

"Olvasónk csodákat látott Angliában. Le is fényképezte őket, és elküldte nekünk a galéria linkjét. [10:20] racz@totalcar.hu: mehet másodiknak, a Volvo meg menjen le picibe, a motor tolódjon le" mostantól fenn lesznek a neten a belső adminisztrációs ügyek is? :DDD

RT76 2008.11.06. 10:54:51

Hogyne, innentől bárki láthatja majd a belső információáramlást. Ez a webhárom 8-)

(Levesszük, köszi a jelzést.)

ommm 2008.11.06. 10:58:10

Azért az a Challenger. Formára-alkatra nagyon ott van.

RT76 2008.11.06. 10:58:48

Majdnem olyan szép, mint az ős.

Rocko- 2008.11.06. 11:02:08

de hát ez mind jobb kormányos. még a Jaguar is!
hülye angolok, angol hülyék.

Sopánka76 2008.11.06. 11:10:15

Challenger állatul néz ki, az egyik legszebb a mai kínálatban.
Egyetlen baja (az ára mellett persze :)), hogy két tonna!

S2000 2008.11.06. 11:43:41

Az a sárga SKELTA G-FORCE (www.skelta.com.au/skelta_gforce.asp)külsőre nekem nagyon nem tetszik, de a 650 kg önsúlyával biztos megy, mint a állat.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.06. 11:46:58

Az egyetlen baja a Challengernek az, hogy mire ideér, rájön 10 milla adó.
Vagy nem annyi?

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2008.11.06. 12:06:37

Mivel én az autósklub társaim alapján, hm... nem vagyok egy sebességmániás, ennek az elvnek megfelelően a fakóbili-zöld Jaguar XK-t kérném.

Jelentős előnye még, hogy könnyen tudnám otthon javítani, technikailag egy mai kisautó űrhajó hozzá képest. Get it!

Harmadrészt a feleségemnek is tetszene, akinek elvárása, hogy a régi autónak szeme is legyen.

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2008.11.06. 12:12:52

Ráadásul az XK left hand dríve, úgy hogy a Mozaikban is kiny.....ják a se..emet!

lanciabacci 2008.11.06. 12:18:49

OFF
Nem tudom szó nélkül megállni, bocs:
Az igazán tisztelt és általam is alapvetően kedvelt Csikós kolléga arrogánciája időnként azért belecsúszik a vörös tartományba, ahogy a mai, értelmetlenül hangulatkeltő franciás bevezetőjében is. Emellett, ha már francia szót használ, legalább nézze meg hogyan is írják valójában, mert így még kínosabb a dolog.

A "csigazabáló" franciákat fikázni persze régi divat és feltételezhetően olvasottságnövelő demagógia mifelénk. Stílusát és tájékozottságát eddigi cikkeiből megismerve azonban szerintem - remélem - a szerző maga sem ennyire félművelt; akkor viszont még olcsóbb húzás innen a Balkánról Európát emlegetni. Szerintem.

A teszt lényegi részeit nem érinti a kritikám, nem ismerem közelebbről az adott típust, bár így távolról gyenge Multipla-pótléknak tűnik :)
ON

ommm 2008.11.06. 12:18:54

biturbo s · www.mmcweb.extra.hu/ 2008.11.06. 12:14:58

:D a négypontos öv, amiben az a jó, hogy ha az ember maga alá fosik, akkor is ott marad alatta :))

w a s d 2008.11.06. 12:51:30

@ ommm 2008.11.06. 12:08:43
Ha eredeti m3, akkor a készítőt meg kell lincselni.

ommm 2008.11.06. 13:06:25

F/aki átírta a nevét visszamenőleg és volt オオカミ is 2008.11.06. 12:51:30

hmm...franc tudja, azért gyorsan elsőre nem ítélnék, de tény, hogy ha egy hibátlan E30 M3-at építettek át, akkor...inkább ne

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2008.11.06. 13:15:35

Az ariel atom meg az evo jöhetne. Tudom igénytelen vagyok, ez van. :))

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.11.06. 13:34:07

Egy csomó verdának rossz helyen van a kormánya,csináljátok vissza!

505thZajcev · http://bringazz.blog.hu/ 2008.11.06. 13:43:39

Atyaeg mit lephet a V8 mocis M3-as Bomi... :D
Instant kőőőőőő!

ommm 2008.11.06. 13:58:04

505thZajcev 2008.11.06. 13:43:39

:D
az a jobbik eset, ha lép.
a rosszabb, hogy ha egyhelyben állva ássa le magát a magmáig :))

Negrogo 2008.11.06. 14:19:44

ha mar e30m3

lehet csemegezni:
e30.de

a 03.11.2008 szekciobol.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.06. 14:39:08

lanciabacci..

Ennyire nem érted?
Tény, hogy bizonyos fokú intelligencia kell az irónia megérzéséhez, de erről ordít, hogy miért úgy kezdte az írást, ahogy.
Reménytelenül ostoba emberek is internet elé juthatnak manapság.

kockásfülűnyúl 2008.11.06. 14:51:43

Azért az az XJ220 nagyon ott van. Kár hogy csak V6, ha a Challenger tudna fogyózni...

ommm 2008.11.06. 15:18:41

kockásfülűnyúl 2008.11.06. 14:51:43

V6 ugyan, igaz.
biturbo.
(lett volna V12, csak hát a pénz, ugye)

azért nem véletlenül volt egy ideig a leggyorsabb szériaautó :)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.11.06. 15:56:23

Ha valakit érdekel, megvan a Liener-féle Autótípusok könyv 69-es kiadása pdf-ben.
A honlapomon keresztül lehet érdeklődni.

Bencesz 2008.11.06. 16:00:02

Hát tényleg nagyon jól néz ki a Challenger, de nálam még mindig a 70-es az etalon.

lanciabacci 2008.11.06. 16:51:49

Anyádnak Pálinkát

Elképzelhető hogy valamit félreértettem, elképzelhető hogy te érted félre, de ezek szerint legalábbis bizonytalan a szöveg. Az viszont szakmai probléma, ahogyan az idegen szavak használata is, helytelenül.

Ugyanakkor készséggel elismerem, hogy a névtelen minősítgetés valóban az intelligens emberek sajátja. Remélem jobban érzed magad, legalább mára.

Santino007 · http://youngtimer.blog.hu 2008.11.06. 17:10:01

Omm, milyen bájos a cseh nyelvű mobile.de hirdetés linkje :) nem is láttam, hogy lehet nyelvet változtatni arrafelé. Ebből is látszik, hogy felkattanok az ominózus weboldalra, és onnantól se lát, se hall.

Lanciabacci!
Amikor a névtelen minősítgetésről írsz, akkor ugye magadra (is) gondolsz? Mert ha az első felindulásból elkövetett sértődéshalmazodat visszaolvasod, rájöhetsz, hogy Rád is igaz. Kivéve, ha Lanciabacci a neved, ebben az esetben elnézést kérek.
A túlzásba vitt politikai korrektség egyébként ide vezet meglátásom szerint: egy vicces bevezetőt sem lehet kommentár nélkül hagyni.
Ombudsmannak szóltál már?
Továbbá a szeretve tisztelt franciák européerségét "innen a Balkánról" elalélással figyelni a félművelt régi divat. Szerintem.

ommm 2008.11.06. 17:58:24

Santino007 2008.11.06. 17:10:01

Nálam alapból az megy, scusi :)

Santino007 · http://youngtimer.blog.hu 2008.11.06. 18:09:18

ommm 2008.11.06. 17:58:24

nyilván, Felvidék rulez :)

Gomulka Béla 2008.11.06. 19:03:03

Felvidek rules, és benne az el nem szlávosodó magyarok meg az elszlávosodott avarok, legalábbis Dinnyés mûvész elvtárs szerint. Most olvastam a Nemzetben.
Ami a fotókat illeti: HOL VAN A TVR?

kockásfülűnyúl 2008.11.06. 20:22:27

ommm-

Fene ezt a semmittevést, mióta itthon fekszek nincs időm semmire. Egy kissé későn reagálok.

Szóval V6. Ha megy a szekér, mindegy mi húzza. Vagy még se?

Az esprit számomra azóta autó, mióta van (vagyis volt) V8 benne. Azért az XJ220-nak el tudnék képzelni egy Diablo-féle sárkányordítást. Sajnálhatják hogy spóroltak. Egyébként nem tudom milyen hangja van annak a Bi-turbo V6-osnak.

ommm 2008.11.06. 21:37:41

Hmmm...kényszerű spórolás volt az. A megrendelések/foglalók le voltak adva, belebuktak így is a V6-ba, sokan éppen emiatt léptek vissza. Mert nekik V12 kellett.
Ha meg már ritka Jaguar, akkor bitte:

ommszem.blog.hu/2007/07/18/asszongya_a_doktor

:DD

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.06. 22:04:23

Bocsánat, ha beletapostam valakinek valamijébe, de ezt félreérteni..
Csikós úr jó fej, ezt jegyezzétek már meg.
(vagy én értem az egészet félre. remélem nem)

zalkapone 2008.11.06. 22:28:26

Oooh, my God!
A Challenger-t ide most, azonnal! Egy Mustang-gal együtt, hadd vesszek össze magammal!

kockásfülűnyúl 2008.11.07. 00:12:18

Ommm-

Nna ja, ez már aztán télleg ritka. A Proteus-féle replikákat nem számolva az az egy darab...
Ez nálam is bejön:)
süti beállítások módosítása